abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

dnes 17:11 | Komunita

Byly zveřejněny videozáznamy přednášek z Fedora 26 Release Party konané 10. srpna v Praze.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 15:33 | Komunita

Přesně před čtyřiadvaceti lety, 16. srpna 1993, oznámil Ian Murdock vydání "Debian Linux Release".

Ladislav Hagara | Komentářů: 3
dnes 06:00 | Bezpečnostní upozornění

Ve virtualizačním softwaru Xen bylo nalezeno a opraveno 5 bezpečnostních chyb XSA-226 až XSA-230. Nejzávažnější z nich XSA-227 (CVE-2017-12137) umožňuje eskalaci privilegií a ovládnutí celého systému, tj. správce hostovaného systému se může stát správcem hostitelského systému.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 22:00 | Zajímavý projekt

V roce 2013 proběhla na Kickstarteru úspěšná kampaň na podporu otevřeného Dobře temperovaného klavíru (Well-Tempered Clavier). Stejný tým s Kimiko Išizaka spustil před týdnem na Kickstarteru kampaň Libre Art of the Fugue na podporu svobodného Umění fugy.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
včera 13:55 | Pozvánky

Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených technologií a otevřeného přístupu na 143. brněnský sraz, který proběhne v pátek 18. srpna od 18:00 hodin ve sportovním areálu a restauraci BeachPub Sokolák u Brněnské přehrady aneb v hantecu u Prýglu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 10:55 | Nová verze

Byla vydána (pdf) verze 3 průběžně aktualizované (rolling release) linuxové distribuce Solus (Wikipedie). Ke stažení je v edicích Budgie, GNOME a MATE. Z novinek lze zmínit například podporu snapů. Solus 3 obsahuje Firefox 55.0.1, LibreOffice 5.4.0.3, Rhythmbox 3.4.1 nebo Thunderbird 52.2.1. Edice Budgie a GNOME přichází s GNOME MPV 0.12. Edice MATE s VLC 2.2.6.

Ladislav Hagara | Komentářů: 5
14.8. 21:44 | Nová verze

Po více než roce vývoje od vydání verze 1.0 Microsoft oznámil vydání verze 2.0 platformy .NET Core (GitHub). Přehled novinek v poznámkách k vydání a ve videu na Channel 9.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
14.8. 21:11 | Pozvánky

Před dvaceti lety, 15. srpna 1997, poslal Miguel de Icaza do diskusního listu GTK+ email, který je považován za zahájení projektu GNOME. Linux Desktop Meetup pořádá oslavu ve středu 16. srpna od 19:00 v brněnském Charlie's square.

Ladislav Hagara | Komentářů: 18
14.8. 11:55 | IT novinky
Na šampionátu The International 2017 byl představen bot, který poráží profesionální hráče počítačové hry Dota 2. Bot zatím umí jenom zápasy 1v1. Vývojáři pracují na podpoře 5v5. Jedná se o společný projekt organizace OpenAI a společnosti Valve. Více na stránkách OpenAI a na YouTube. Dle Elona Muska je elektronický sport mnohem komplexnější než šachy nebo go [Hacker News].
Ladislav Hagara | Komentářů: 14
14.8. 05:55 | Nová verze

Byla vydána verze 20.0 a krátce na to opravná verze 20.0.1 svobodného softwaru OBS Studio (Open Broadcaster Software, Wikipedie) určeného pro streamování a nahrávání obrazovky počítače. Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v příspěvku na blogu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
Těžíte nějakou kryptoměnu?
 (4%)
 (2%)
 (17%)
 (77%)
Celkem 339 hlasů
 Komentářů: 21, poslední 13.8. 09:57
    Rozcestník

    Dotaz: Jak na QT vyvoj?

    13.5.2009 20:48 Petr Mahdalíček
    Jak na QT vyvoj?
    Přečteno: 640×

    Ahoj, je mi jasne, ze takovych dotazu tu je hromada, ale nikde sem nenasel zadnou uspokojivou odpoved... Takze o co jde... pisu takovy stredne slozity programek a pro UI bych chtel pouzit QT. Samozrejme s QT nemam zadne zkusenosti, v praci delam s WPF a obecne .NET . S QT bych chtel pracovat podobne jako s WPF, tz. vytvaret si vlastni widgety, ktere budou zobrazovat moje vlastni tridy(data). No, ale jak na to? Jako IDE mi asi nejvic vyhovuje Eclipse + CDT. Takze sem stahl sem si QT plugin, zalozil projekt, prace s qt byla dobra, ale zase neslo nastavit projektu prilinkovani mojich knihoven a tak podobne... cili, dotaz je asi takovyto>

    Jakym zpusobem se dela "profi" vyvoj s QT?

    Je ten pristup s tvorbou vlastnich widgetu mozny/spravny?

    Jake pouzit IDE abych mohl

       - designovat soubory.ui primov tom IDE (neni vubec nutne, bez tohodle se obejdu)

       - bylo mozne zavolat pred make moc, aby mi vygeneroval ty soubory co potrebuje QT  (tohle sem asi nenapsal uplne odborne, ale ti co qt pouzivaji snad budou vedet)

     

    Diky za kazdou odpoved...

    Odpovědi

    Martin Tůma avatar 13.5.2009 21:27 Martin Tůma | skóre: 38 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na QT vyvoj?

    Problém číslo 2 řeší QT Eclipse Integration plugin.

    Každý má právo na můj názor!
    13.5.2009 21:39 Petr Mahdalíček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na QT vyvoj?

    Ten sem samozrejme zkousel, ale kdyz vytvorim QT projekt, tak nejsem schopny pridat svoje includy a knihovny

    14.5.2009 09:24 mrazik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na QT vyvoj?

    Dá se to ručně dopsat do projektu (*.prj):

    INCLUDEPATH+=adresar_hlavicek

    LIBS+=-Ladresar_mych_knihoven -lmoje_knihovna

    Já používám kdevelop3 a tam se to dá nastavit kliknutím. Možná by bylo lepší prostředí Qt Creator, ale nezkoušel jsem ho.

    14.5.2009 09:41 Icek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na QT vyvoj?

    Qt creator je super, fakt se mi libi, ale mel sem tam stejny problem jako v Eclipse s nastavenim vlastnich knihoven a pak jeste ze nedokaze zobrazovat seznam souboru projektu v stromove strukture, to dost kazi prehlednost...

    14.5.2009 22:12 Petr Mahdalíček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na QT vyvoj?

    tak sem nasel zpusob jak prez ui v Eclipse editovat ten pro soubor... mam to nastavene podle manualu takhle...

    TEMPLATE = app

    TARGET = Diplomka

    LIBS += -L/usr/local/lib64 \ -losgWidget \ -losg \ -losgAnimation \ -losgDB \ -losgFX \ -losgGA \ -losgManipulator \ -losgParticle \ -losgShadow \ -losgSim \ -losgTerrain \ -losgText \ -losgUtil \ -losgViewer \ -osgVolume

    INCLUDEPATH += core \ gui \ sql \ xml \ opengl \ /usr/local/include \ Source

    HEADERS += Source/Common/Logger.h \ ...

    SOURCES += Source/Application.cpp \ Source/Common/Logger.cpp \ ...

    FORMS +=

    RESOURCES +=

     

    ale ty moje pridane knihovny se proste neberou v uvahu... toto vidim pri kompilaci

    g++ -c -pipe -g -Wall -W -D_REENTRANT -DQT_GUI_LIB -DQT_CORE_LIB -DQT_SHARED -I/usr/share/qt4/mkspecs/linux-g++ -I. -I/usr/include/qt4/QtCore -I/usr/include/qt4/QtGui -I/usr/include/qt4 -Icore -Igui -Isql -Ixml -Iopengl -I/usr/local/include -ISource -Idebug -I. -o debug/Polygon.o Source/Modeling/Geometry/Shapes/Polygon.cpp

     

    nema nekdo tuseni co by jeste mohlo byt spatne nastavene?

    14.5.2009 22:51 fry
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na QT vyvoj?
    Rozdíl mezi kompilací a linkováním?
    14.5.2009 23:03 Petr Mahdalíček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak na QT vyvoj?

    vyreseno...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.