abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

dnes 00:11 | Bezpečnostní upozornění

Vývojáři linuxové distribuce Mageia na svém blogu upozorňují na narušení bezpečnosti Mageia Identity. Narušitel získal přístup k LDAP databázi a zveřejnil jména uživatelů, jejich emailové adresy a haše hesel. Hesla uživatelů byla resetována.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
včera 21:55 | Nová verze

Byla vydána verze 2.0.0 nástroje pro záznam a sdílení terminálových sezení asciinema (GitHub). Z novinek je nutno upozornit na nový zpětně nekompatibilní formát záznamu asciicast v2. S novým formátem si poradí nové verze asciinema-playeru a asciinema-serveru [Hacker News].

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 05:55 | Zajímavý projekt

Dle příspěvku na blogu zaměstnanců CZ.NIC byl spuštěn ostrý provoz služby Honeypot as a Service (HaaS). Zapojit se může kdokoli. Stačí se zaregistrovat a nainstalovat HaaS proxy, která začne příchozí komunikaci z portu 22 (běžně používaného pro SSH) přeposílat na server HaaS, kde honeypot Cowrie (GitHub) simuluje zařízení a zaznamenává provedené příkazy. Získat lze tak zajímavé informace o provedených útocích. K dispozici jsou globální statistiky.

Ladislav Hagara | Komentářů: 7
včera 04:44 | Komunita

Před týdnem společnost Feral Interactive zabývající se vydáváním počítačových her pro operační systémy macOS a Linux oznámila, že pro macOS a Linux vydají hru Rise of the Tomb Raider. Včera společnost oznámila (YouTube), že pro macOS a Linux vydají také hru Total War Saga: Thrones of Britannia. Verze pro Windows by měla vyjít 19. dubna. Verze pro macOS a Linux krátce na to.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
19.2. 21:33 | Nová verze

Byla vydána nová major verze 7.10 svobodného systému pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) s názvem SuiteCRM (Wikipedie). Jedná se o fork systému SugarCRM (Wikipedie). Zdrojové kódy SuiteCRM jsou k dispozici na GitHubu pod licencí AGPL.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
19.2. 16:44 | Nová verze

Byla vydána nová verze 0.30 display serveru Mir (Wikipedie) a nová verze 2.31 nástrojů snapd pro práci s balíčky ve formátu snap (Wikipedie). Z novinek Miru vývojáři zdůrazňují vylepšenou podporu Waylandu nebo možnost sestavení a spouštění Miru ve Fedoře. Nová verze snapd umí Mir spouštět jako snap.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
19.2. 14:00 | Komunita

Na Indiegogo běží kampaň na podporu Sway Hackathonu, tj. pracovního setkání klíčových vývojářů s i3 kompatibilního dlaždicového (tiling) správce oken pro Wayland Sway. Cílová částka 1 500 dolarů byla vybrána již za 9 hodin. Nový cíl 2 000 dolarů byl dosažen záhy. Vývojáři přemýšlejí nad dalšími cíli.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
19.2. 11:11 | Nasazení Linuxu

Před dvěma týdny se skupina fail0verflow (Blog, Twitter, GitHub) pochlubila, že se jim podařilo dostat Linux na herní konzoli Nintendo Switch. O víkendu bylo Twitteru zveřejněno další video. Povedlo se jim na Nintendo Switch rozchodit KDE Plasmu [reddit].

Ladislav Hagara | Komentářů: 3
19.2. 05:55 | Komunita

Byla vydána vývojová verze 3.2 softwaru Wine (Wikipedie), tj. softwaru, který vytváří aplikační rozhraní umožňující chod aplikací pro Microsoft Windows také pod GNU/Linuxem. Z novinek lze zdůraznit například podporu HID gamepadů. Aktuální stabilní verze Wine je 3.0, viz verzování. Nejistá je budoucnost testovací větve Wine Staging s řadou experimentálních vlastností. Současní vývojáři na ni již nemají čas. Alexandre Julliard, vedoucí projektu Wine, otevřel v diskusním listu wine-devel diskusi o její budoucnosti.

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
18.2. 16:55 | Komunita

Do 22. března se lze přihlásit do dalšího kola programu Outreachy (Wikipedie), jehož cílem je přitáhnout do světa svobodného a otevřeného softwaru lidi ze skupin, jež jsou ve světě svobodného a otevřeného softwaru málo zastoupeny. Za 3 měsíce práce, od 14. května do 14. srpna 2018, v participujících organizacích lze vydělat 5 500 USD.

Ladislav Hagara | Komentářů: 65
Který webový vyhledávač používáte nejčastěji?
 (2%)
 (28%)
 (62%)
 (2%)
 (3%)
 (0%)
 (1%)
 (1%)
Celkem 413 hlasů
 Komentářů: 34, poslední 14.2. 18:44
    Rozcestník

    Dotaz: Java WritableRaster - kresba obdélníku

    4.12.2009 17:55 filbar | skóre: 36 | blog: Denicek_programatora | Ostrava
    Java WritableRaster - kresba obdélníku
    Přečteno: 223×
    Jde nějak v Javě nakteslit obdélník do WritableRasteru?
    import java.awt.Canvas;
    import java.awt.Color;
    import java.awt.Graphics;
    import java.awt.image.BufferedImage;
    import java.awt.image.WritableRaster;
    
    public class Platno extends Canvas{
    	private static final long serialVersionUID = 4741063338633439424L;
    	public BufferedImage bi;
    	public WritableRaster wr; 
    	
    	
    	public Platno() {
    		this.setBackground(Color.WHITE);
    		this.bi=new BufferedImage(792,554,BufferedImage.TYPE_INT_RGB);
    		this.wr=this.bi.getRaster();
    	}
    		
    	public void clear() {
    		int[] color=new int[3];
    		color[0]=0;
    		color[1]=0;
    		color[2]=0;
    		for(int x=0;x<this.getWidth();x++) {
    			for(int y=0;y<this.getHeight();y++) {
    				this.wr.setPixel(x, y, color);
    			}
    		}
    		this.paint(this.getGraphics());
    	}
    	
    	public void paintRec(int x1, int y1, int x2, int y2) {
    		this.getGraphics().setColor(Color.BLACK);
    		this.getGraphics().drawRect(x1, y1, x2-x1, y2-y1);
    		this.paint(this.getGraphics());
    	}
    
    	public void paint(Graphics g) {
    		g.drawImage(this.bi,0,0,null);
    	}
    	
    	public WritableRaster getRaster() {
    		return this.wr;
    	}
    	
    	public BufferedImage getImage() {
    		return this.bi;
    	}
    
    	public void setImage(WritableRaster r) {
    		this.wr=r;
    		this.paint(this.getGraphics());
    	}
    }
    
    V této třídě je to metoda paintRec. Problém s ní je, že se ten obdélník nikdy nevykreslí.

    Předem děkuji za jakékoliv rady.

    Odpovědi

    6.12.2009 01:38 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Java WritableRaster - kresba obdélníku
    Mě to funguje (obdélník se vykreslí), když metoda paintRec vypadá takto:
    	public void paintRec(int x1, int y1, int x2, int y2) {
    		Graphics g = this.bi.getGraphics();
                    g.setColor(Color.ORANGE);
    		g.drawRect(x1, y1, x2-x1, y2-y1);
    
    		this.paint(this.getGraphics());
    	}
    
    Příště by možná bylo lepší dát sem spustitelný kód, abych pro vyzkoušení nemusel psát omáčku okolo. A metody, které nejsou nikde volány, by v příkladě být také nemusely.

    Jinak, v čem je zde problém - mělo by stačit zamyslet se, co děláš. Chceš nakrestil obdélník do WritableRasteru.Tak proč nikde nevidím, že bys do toho wr nebo bi někdy něco kreslil? A proč kreslíš obdélník přímo do canvasu, když tam ho nechceš? :)

    Tedy snad se nepletu, Javu moc neumím. Jo a tu barvu jsem si nastavil na oranžovou, černá na černé je špatně vidět.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.