Kevin Bentley zveřejnil na GitHubu zdrojové kódy počítačové hry Descent 3: "Někdo se nedávno zeptal, zda budou zveřejněny zdrojové kódy Descent 3. Oslovil jsem svého bývalého šéfa (Matt Toschlog) z Outrage Entertainment a ten mi to povolil. Budu pracovat na tom, aby se to znovu rozběhlo a hledám spolusprávce." [Hacker News]
Byla vydána verze 0.81 telnet a ssh klienta PuTTY. Opravena je kritická bezpečnostní chyba CVE-2024-31497 obsažena ve verzích 0.68 až 0.80. Používáte-li klíč ECDSA NIST P521 a použili jste jej v PuTTY nebo Pageantu, považujte jej za kompromitovaný.
Hra MineClone2 postavena nad voxelovým herním enginem Minetest byla přejmenována na VoxeLibre.
Společnosti Avast Software s.r.o. byla pravomocně uložena pokuta ve výši 351 milionů Kč. Tu uložil Úřad pro ochranu osobních údajů za neoprávněné zpracování osobních údajů uživatelů jejího antivirového programu Avast a jeho rozšíření internetových prohlížečů (Browser Extensions), k čemuž docházelo prokazatelně po část roku 2019.
… více »Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 714 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.
V sobotu 20. dubna lze navštívit Maker Faire Jihlava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.
Knihovna pro potlačení šumu RNNoise byla vydána ve verzi 0.2. Kvalitu potlačení lze vyzkoušet na webovém demu.
FRRouting (FRR) (Wikipedie), tj. softwarová sada pro směrování síťové komunikace, fork Quagga, byl vydán ve verzi 10.0.
Julian Andres Klode vydal APT (Advanced Packaging Tool) ve verzích 2.9.0 a 2.9.1. Jedná se o vývojové verze nové větve APT 3.0. Vylepšuje se uživatelské rozhraní. Přidány byly barvičky. Aktuální náhledy a vývoj lze sledovat na Mastodonu.
Miguel de Icaza se na svém blogu rozepsal o vložitelných herních enginech. Kdysi slibné projekty UrhoSharp a Urho3D jsou již mrtvé. Zůstává Godot. Aktuálně vývojáři řeší Pull request #90510 s návrhem knihovny LibGodot.
Řešení dotazu:
class
, ale s danym id
len jeden. Pomocou id
sa potom v CSS ci javascripte odkazuje na ten jeden konkretny element/tag.
id
použij tehdy, pokud se budeš chtít na ten konkrétní element někdy odkázat.
id
. Pokud bys například měl více reklam, které by měly stejné vlastnosti, tak použiješ class
.
<div id="obal"> <div class="reklama"> ... </div> <div id="obsah"> ... </div> <div class="reklama"> ... </div> </div>
class
můžete mít právě pro jeden element.id
je vhodné v zásadě jen pro adresaci z js scriptu (ale nesmí začínat číslem :)) - samozřejmě, jak hodně věcí, to neplatí na 100 %.class
uvedeno více tříd, použití dvou není zas tak neobvyklé:class="money sum"
- prvek zformátuje podle obou tříd.<div class="obal"> <div class="reklama"> ... </div> <div class="obsah"> ... </div> <div class="reklama"> ... </div> </div>Máte totéž a nepříjemnostem se vyhnete…
<div class="obal" id="obalid-1" > <div class="reklama">ale v definici css na něj budete dále kašlat jakoby tam nebylo.
id
dobré?
id
pro stylování nutné a obvykle ani není vhodné“.Tiskni Sdílej: