abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
dnes 22:00 | Komunita

Portál Stack Overflow po roce opět vyzpovídal své uživatele, jedná se především o vývojáře softwaru, a zveřejnil (podcast) detailní výsledky průzkumu. Průzkumu se letos zúčastnilo více než 64 tisíc vývojářů. Jejich nejmilovanější platformou je linuxový desktop. Ten je také druhou nejpoužívanější platformou vývojářů.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 11:55 | Komunita

Vývojový tým OpenSSL ve spolupráci s iniciativou Core Infrastructure konsorcia Linux Foundation spustil proces přelicencování této kryptografické knihovny ze současné licence na licenci Apache Licence v 2.0 (ASLv2). Nová licence usnadní začleňování OpenSSL do dalších svobodných a open source projektů. Všichni dosavadní vývojáři OpenSSL (Authors) obdrží v následujících dnech email s prosbou o souhlas se změnou licence.

Ladislav Hagara | Komentářů: 7
včera 01:11 | Komunita

Před třemi týdny Mozilla.cz představila projekt Photon, jehož cílem je návrh a implementace nového vzhledu Firefoxu. Včera zveřejnila první náhled vzhledu Photon. Práce na projektu Photon jsou rozděleny do pěti týmů, které celkem čítají 19 lidí. Zaměřují se na zlepšení prvního spuštění Firefoxu a zaujetí nových uživatelů, celkovou úpravu vzhledu, zlepšení animací, zrychlení odezvy uživatelského rozhraní a také upravení nabídek. Vývoj lze sledovat v Bugzille.

Ladislav Hagara | Komentářů: 36
23.3. 20:00 | Komunita

OneDrive pro firmy je již ve webových prohlížečích na Linuxu stejně rychlý jako na Windows. Microsoft opravil chybu z listopadu loňského roku. OneDrive pro firmy běžel na Linuxu mnohem pomaleji než na Windows. V popisu chyby bylo uvedeno, že stačilo v prohlížeči na Linuxu nastavit v user-agentu Windows a vše se zrychlilo. Odpovědí Microsoftu bylo (Internet Archive: Wayback Machine), že Linux není podporován. Po bouřlivých diskusích na redditu i Hacker News byla chyba nalezena a opravena.

Ladislav Hagara | Komentářů: 6
23.3. 19:00 | Zajímavý projekt

Byla vyhlášena soutěž Hackaday Prize 2017. Soutěž je určena vývojářům open source hardwaru. Pro výherce je připraveno celkově 250 tisíc dolarů. Každý ze 120 finalistů získá tisíc dolarů. Nejlepší pak navíc 50, 30, 20, 15, 10 a 5 tisíc dolarů. Jedná se již o čtvrtý ročník soutěže. V roce 2014 zvítězil projekt globální sítě open source pozemních satelitních stanic SatNOGS. V roce 2015 zvítězil open source systém pro řízení elektrických invalidních vozíků pohybem očí Eyedriveomatic. V roce 2016 zvítězil modulární robot Dtto.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
23.3. 15:00 | Bezpečnostní upozornění

Byla vydána Samba ve verzích 4.6.1, 4.5.7 a 4.4.12. Řešen je bezpečnostní problém CVE-2017-2619. Pomocí symbolických odkazů a souběhu (symlink race) lze "teoreticky" získat přístup k souborům, které nejsou sdíleny. Linuxové distribuce jsou postupně aktualizovány (Debian).

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
23.3. 07:43 | Nová verze

Na Steamu se objevil port hry Arma: Cold War Assault (Operation Flashpoint) pro Mac a Linux. … více »

creon | Komentářů: 30
23.3. 05:55 | Nová verze

Po 18 měsících od vydání verze 8.0 byla vydána verze 9.0 open source alternativy GitHubu, tj. softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech, GitLab. Představení nových vlastností v příspěvku na blogu a na YouTube.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
23.3. 03:33 | Komunita

Platnost posledního patentu souvisejícího s Dolby Digital (AC-3) vypršela. Po MP3 se tak do Fedory oficiálně dostane také kodek AC-3.

Ladislav Hagara | Komentářů: 5
23.3. 00:44 | Komunita

Feral Interactive, společnost zabývající se vydáváním počítačových her pro operační systémy macOS a Linux, nabízí své hry na Steamu vývojářům open source 3D grafické knihovny Mesa zdarma. Podmínkou je minimálně 25 commitů za posledních 5 let. Stejnou nabídku dostali vývojáři knihovny Mesa v roce 2015 od Valve. O rok dříve dostali od Valve tuto nabídku vývojáři Debianu a Ubuntu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
Jak se stavíte k trendu ztenčování přenosných zařízení (smartphony, notebooky)?
 (14%)
 (2%)
 (72%)
 (3%)
 (10%)
Celkem 931 hlasů
 Komentářů: 72, poslední 1.3. 11:16
    Rozcestník

    Dotaz: JavaScript - vynulovanie všetkých premenných.

    Bedňa avatar 10.5.2011 14:29 Bedňa | skóre: 33 | blog: Žumpa | Horňany
    JavaScript - vynulovanie všetkých premenných.
    Přečteno: 139×
    Kvôli jednému bugu vo FireFoxe, by som potreboval vynulovať na začiatku všetky premenné, ktoré budú použité. Prípadne ako zabiť pozostatky skriptu s predchádzajúcej stránky?

    Prejavuje sa to tak, že skript (iba vo FF) ktorý prepína obrázky, pri kliknutí na inú stránku s rovnakým skriptom vytuhne. Po kliknutí na zobrazenie ďalšieho obrázka, alebo refresh stránky je to OK.

    Čiastočne som to vyriešil timeoutom spustenia skriptu, aby FF stihol pozabíjať všetky procesy s predošlej stránky, ale zrejme s kombináciou určitých pluginov aj toto občas vytuhne.

    Som sám alebo je to bežné?
    Pokecajte si s umelou stupiditou na http://www.kernelultras.org/

    Řešení dotazu:


    Odpovědi

    10.5.2011 14:44 Filip Jirsák | skóre: 66 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaScript - vynulovanie všetkých premenných.
    by som potreboval vynulovať na začiatku všetky premenné, ktoré budú použité
    Když tu proměnnou deklarujete, nastavte jí (nulovou) hodnotu.
    var i = 0;
    Prípadne ako zabiť pozostatky skriptu s predchádzajúcej stránky?
    Nijak, není to potřeba. Žádné pozůstatky z předchozí stránky neexistují, každá stránka začíná s novým kontextem pro JavaScript.
    Som sám alebo je to bežné?
    Pravděpodobně je to nějaká chyba ve vašem skriptu.
    Bedňa avatar 10.5.2011 23:21 Bedňa | skóre: 33 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaScript - vynulovanie všetkých premenných.
    Dík za odpoveď, ale mám pocit že práve FireFox to nerobí(nestíha). Zaujímavé že pri načítaní tej istej stránky v pohode a inej s tým istým skriptom to blbne, ako by to neznulovalo všetky premenné a ostala tam visieť nejaká hodnota, pri ktorej to vytuhne. Teraz som pridal sekundu timeout a ide to OK.

    Keď budem mať čas skúsim vypisovať obsah premenných a uvidím, ale vidím to bug FF, keď to iné prehliadače vrátane pos...... IE nerobia.
    Pokecajte si s umelou stupiditou na http://www.kernelultras.org/
    11.5.2011 08:08 Filip Jirsák | skóre: 66 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaScript - vynulovanie všetkých premenných.
    To není chyba Firefoxu, a není to žádné zapomenutí proměnných. Každá stránka se načítá postupně a skripty se mohou vykonávat ještě v průběhu načítání stránky –v době, kdy třeba ještě není sestavený DOM nebo nejsou nahrané všechny obrázky. Proto DOM poskytuje různé události, jako např. window.onload, které vám dají vědět, kdy už je nějaká část hotová a vy s ní můžete pracovat. Vy ve skriptu zřejmě předpokládáte, že už je něco hotové, ale není to vždy pravda – záleží na tom, jak to prohlížeč „stihne“. Takže pak vám to někdy funguje a někdy ne. Přidáním timeoutu ten váš kód odsunete na později, takže je vyšší pravděpodobnost, že to prohlížeč stihne. Ale správné je navázat ten kód na nějakou událost, která bude signalizovat, že už je daná věc připravená, nebo v kódu testovat, zda už jsou potřebné zdroje k dispozici.
    Bedňa avatar 11.5.2011 09:56 Bedňa | skóre: 33 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaScript - vynulovanie všetkých premenných.
    Neviem prečo ma nenapadlo vyskúšať "onload", to by mohlo zabrať, trochu ma zmiatlo, že to robí len FF.

    Dík.
    Pokecajte si s umelou stupiditou na http://www.kernelultras.org/
    11.5.2011 10:07 Filip Jirsák | skóre: 66 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JavaScript - vynulovanie všetkých premenných.
    Každý prohlížeč stránku zpracovává jiným způsobem, takže se liší pořadí jednotlivých kroků. Může se to lišit i u jedné instalace jednoho prohlížeče – můžete být třeba na pomalejší nebo rychlejší síti, nějaký obrázek se nahraje dříve nebo později, a hned nějaká taková „chyba“ zmizí nebo se objeví. Mne takhle třeba vypeklo zrychlení JS ve FF 4 – některé věci jsem pro urychlení dělal před kompletním načtením stránky, ale měl jsem to chybně ošetřené. Ve FF 3.6 jsem nezaznamenal problém, ale FF 4 JS zpracuje rychleji, takže se příslušný kód pokusil provést v době, kdy daná část stránky ještě nebyla načtená. Pokud to jde, je lepší počkat až na onload, pak máte jistotu, že už je postavený DOM a nahrané všechny obrázky a styly.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.