DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.
VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.
Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).
ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.
LF AI & Data Foundation patřící pod Linux Foundation spustila Open Platform for Enterprise AI (OPEA).
Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.
Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.
ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.
Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.
#HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.
throw new Exception('Chybové hlášení');
class Forms{ private $input = array(); private $textarea = array(); private $layout; public function __construct(){ try{ $this->getInput(); $this->getTextarea(); $this->getButton(); $this->setLayout(); }catch (PDOException $e){ $this->setLayout(); } } private function getInput(){ if($a === true) //Vyvoláme chybu throw new Exception('Chyba!'); } private function getTextarea(){} private function getButton(){} private function setLayout(){ $this->layout = $input[0]. $input[1]. $input[2]. $textarea[0]. $textarea[1]; } public function __toString(){ return $this->layout(); } } $forms = new Forms(); echo $forms;
$this->layout
pokud nektera z metod vyhodi vyjimku..
private $input = array(); private $textarea = array(); // v konstruktoru $this->getInput();Zřejmě metodou
getInput()
plníš pole $input
. Jenže to tak být nemusí. Co třeba takto?
private $input; private $textarea; // v konstruktoru $input = new Input();a v metodě
__toString()
ty dva objekty spojíš do jednoho stringu.
$this->layout
vůbec neměla existovat. Přece se i v OOP dělá normalizace. Nebo snad ne?
1. ano, závorky tam nepatří, čili to má být takto $this->layout; 2. no to jsou pole, ne proměnné 3. ano, vypadl řádek $a = true;
class Forms { private $input = array(); private $textarea = array(); public function __construct(){ try { $this->getInput(); $this->getTextarea(); $this->getButton(); } catch (PDOException $e){ $input = array(); $textarea = array(); } } private function getInput() { if($a === true) //Vyvoláme chybu throw new Exception('Chyba!'); } private function getTextarea() {} private function getButton() {} public function __toString(){ return implode('', $this->input) . implode('', $this->textarea); } } $forms = new Forms(); echo $forms;
//if($a === true) //Vyvoláme chybuabych vyvolal chybu kterou odchytím a pokračuji dál dle nastaveni, tak dostávam chybu:
Fatal error: Uncaught exception 'Exception' with message 'Chyba!'Proč? Díky
Exception
, ale zachytáváš PDOException
. Pokud tu předponu "PDO" vyhodíš, bude to fungovat.
} catch (PDOException $e){napiš jen
} catch (Exception $e){Takovou kravinu sis mohl klidně opravit sám. Měl jsi to tak chybně v originále a pouze jsem to přehlédl.
public function __construct(){ try{ $this->getInput(); $this->getTextarea(); $this->getButton(); $this->setLayout(); }catch (PDOException $e){ $this->setLayout(); } }myslel tim, ze misto zachytavani
PDOException
tam mas mit obecnou Exception
, takze tim zachytis jakoukoliv vyjimku, ne jen vyjimky ktere jsou instancemi PDOException
protože do atributů objektu se dávají jen atomické a strukturované údaje, nikoli agregáty.Můžeš mi prosím tohle objasnit?
try { .. } catch (Exception $e){ .. }a volání metod patří do __toString() ?
try { echo $a; // tohle by mělo vyhodit chybu, že není inicializovaná prom. $a } catch (Exception $e){ echo "$e"; // a zprávu o té chybě bych chtěl dostat sem }A pak už bych byl velký frajem a změnil bych si i NICK
isset($a)
.
Tiskni Sdílej: