DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.
VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.
Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).
ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.
LF AI & Data Foundation patřící pod Linux Foundation spustila Open Platform for Enterprise AI (OPEA).
Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.
Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.
ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.
Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.
#HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.
$arr['a'] = array('1'); $arr['b'] = array('2'); $arr['c'] = array('3'); $arr['d'] = array('4'); $arr['b']['a'] = array('1'); $arr['b']['b'] = array('2'); $arr['b']['b']['a'] = array('1'); $arr['b']['b']['b'] = array('1');
a když bude $dis = array('b'); tak potřebuji získat hodnotu z $arr['b']
a když bude $dis = array('b', 'b'); tak potřebuji získat hodnotu z $arr['b']['b']
a když bude $dis = array('b', 'b', 'b'); tak potřebuji získat hodnotu z $arr['b']['b']['b']atd.. Vždy znám jen hloubku toho vnoření, což je počet klíčů v poli $dis. Děkuji za případnou pomoc
$arr = array('a' => array('b' => array('c' => 'Hello'))); $path = array('a', 'b', 'c'); function walkPath($arr, $path) { $p = & $arr; foreach ($path as $n) { if (array_key_exists($n, $p)) { $p = & $p[$n]; } else { throw new \InvalidArgumentException('Invalid path.'); } } return $p; } // Toto by melo vypsat 'Hello' echo walkPath($arr, $path), "\n";
a ab abcDěkuji
$arr = array('a' => array('b' => array('c' => 'Hello')));není totžné s tím co potřebuji
$arr = array(); $arr['a'] = array('a'); $arr['a']['b'] = array('ab'); $arr['a']['b']['c'] = array('abc');
$arr['a']
buď může obsahovat array('a')
(2. řádek) nebo může obsahovat array('b' => array('ab'))
(3. řádek).
$arr = array('a' => array('b' => array('c' => 'Hello')));je totéž jako:
$arr = array(); $arr['a']['b']['c'] = 'Hello';Pokud chceš mít v tom stromu hodnoty i jinde než na listech, tak musíš buď zdvojnásobit vrstvy, nebo určit speciální klíč pro hodnoty:
$arr = array(); $arr['a']['#'] = 'a'; $arr['a']['b']['#'] = 'ab'; $arr['a']['b']['c']['#'] = 'abc';Pak v kterémkoliv vrcholu budeš mít k dispozici hodnotu pod klíčem '#'. Tedy celý strom bude vypadat takto -- viz příloha. Ale je to takové ošklivé, i když vcelku efektivní.
$arr = array(); $arr['a'] = array('FOO' => 'a', 'BAR' => 'a2'); $arr['a']['b'] = array('FOO' => 'ab', 'BAR' => 'ab2'); $arr['a']['b']['c'] = array('FOO' => 'abc', 'BAR' => 'abc2'); $dis = array('a', 'b', 'c');a potřebuji nadefinovat takové nové pole pro další práci...
$newarr = array(); $newarr['a'] = array('FOO' => 'a', 'BAR' => 'a2'); $newarr['b'] = array('FOO' => 'ab', 'BAR' => 'ab2'); $newarr['c'] = array('FOO' => 'abc', 'BAR' => 'abc2');a ještě výsledky
echo $newarr['a']['FOO']; //a echo $newarr['a']['BAR']; //a2 echo $newarr['b']['FOO']; //ab echo $newarr['b']['BAR']; //ab2 echo $newarr['c']['FOO']; //abc echo $newarr['c']['BAR']; //abc2Je to lepší ? Díky
$dis = array('a', 'b', 'c');
V systému je mimo jiné takový kousek poleTakze vlastne mate pole:$arr = array(); $arr['a'] = array('FOO' => 'a', 'BAR' => 'a2'); $arr['a']['b'] = array('FOO' => 'ab', 'BAR' => 'ab2'); $arr['a']['b']['c'] = array('FOO' => 'abc', 'BAR' => 'abc2');
Array ( [a] => Array ( [FOO] => a [BAR] => a2 [b] => Array ( [FOO] => ab [BAR] => ab2 [c] => Array ( [FOO] => abc [BAR] => abc2 ) ) ) )Sice nevidim dovod takeho pouzitia, ale potom nieco taketo by to mohlo generovat:
$dis = array('a', 'b', 'c'); $newarr = array(); $tmp = $arr; foreach($dis as $k) { $newarr[$k] = array_intersect_key($tmp[$k], array('FOO' => 0, 'BAR' => 0)); // $newarr[$k] = array('FOO' => $tmp[$k]['FOO'], 'BAR' => $tmp[$k]['BAR']); //alebo takto $tmp = $tmp[$k]; } print_r($newarr);
Tiskni Sdílej: