abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
včera 23:33 | Zajímavý software

Byl vydán ShellCheck ve verzi 0.4.6. Jedná se o nástroj pro statickou analýzu shellových skriptů. Shellové skripty lze analyzovat na webové stránce ShellChecku, v terminálu nebo přímo z textových editorů. Příklady kódů, na které analýza upozorňuje a doporučuje je přepsat. ShellCheck je naprogramován v programovacím jazyce Haskell. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí GPLv3.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 23:33 | Pozvánky

Czech JBoss User Group zve na setkání JBUG v Brně, které se koná ve středu 5. dubna 2017 v prostorách Fakulty informatiky Masarykovy univerzity v místnosti A318 od 18:00. Přednáší Pavol Loffay na téma Distributed Tracing and OpenTracing in Microservice Architecture.

… více »
mjedlick | Komentářů: 0
včera 11:33 | Zajímavý článek

Národní centrum kybernetické bezpečnosti (NCKB) vypracovalo (pdf) 26 podrobných bezpečnostních doporučení pro síťové správce. Tato doporučení jsou nastavena tak, aby je bylo možné aplikovat v každé instituci. Jsou rozdělena na tři základní části: bezpečnost infrastruktury, bezpečnost stanic a serverů a bezpečnost uživatelů.

Ladislav Hagara | Komentářů: 9
včera 05:55 | Komunita

Prezident Nadace pro svobodný software (FSF) Richard M. Stallman vyhlásil na slavnostním ceremoniálu v rámci konference LibrePlanet 2017 vítěze Free Software Awards za rok 2016. Ocenění za společenský přínos získal SecureDrop (Wikipedie). Za rozvoj svobodného softwaru byl oceněn Alexandre Oliva (Wikipedie).

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 04:44 | Nová verze

Byla vydána verze 0.7.0 debugovacího nástroje cgdb. Mezi novinky patří například zvýrazňování syntaxe jazyka Rust. Podrobnosti v poznámkách o vydání.

Neel | Komentářů: 0
25.3. 22:00 | Komunita

Portál Stack Overflow po roce opět vyzpovídal své uživatele, jedná se především o vývojáře softwaru, a zveřejnil (podcast) detailní výsledky průzkumu. Průzkumu se letos zúčastnilo více než 64 tisíc vývojářů. Jejich nejmilovanější platformou je linuxový desktop. Ten je také druhou nejpoužívanější platformou vývojářů.

Ladislav Hagara | Komentářů: 7
24.3. 11:55 | Komunita

Vývojový tým OpenSSL ve spolupráci s iniciativou Core Infrastructure konsorcia Linux Foundation spustil proces přelicencování této kryptografické knihovny ze současné licence na licenci Apache Licence v 2.0 (ASLv2). Nová licence usnadní začleňování OpenSSL do dalších svobodných a open source projektů. Všichni dosavadní vývojáři OpenSSL (Authors) obdrží v následujících dnech email s prosbou o souhlas se změnou licence.

Ladislav Hagara | Komentářů: 32
24.3. 01:11 | Komunita

Před třemi týdny Mozilla.cz představila projekt Photon, jehož cílem je návrh a implementace nového vzhledu Firefoxu. Včera zveřejnila první náhled vzhledu Photon. Práce na projektu Photon jsou rozděleny do pěti týmů, které celkem čítají 19 lidí. Zaměřují se na zlepšení prvního spuštění Firefoxu a zaujetí nových uživatelů, celkovou úpravu vzhledu, zlepšení animací, zrychlení odezvy uživatelského rozhraní a také upravení nabídek. Vývoj lze sledovat v Bugzille.

Ladislav Hagara | Komentářů: 50
23.3. 20:00 | Komunita

OneDrive pro firmy je již ve webových prohlížečích na Linuxu stejně rychlý jako na Windows. Microsoft opravil chybu z listopadu loňského roku. OneDrive pro firmy běžel na Linuxu mnohem pomaleji než na Windows. V popisu chyby bylo uvedeno, že stačilo v prohlížeči na Linuxu nastavit v user-agentu Windows a vše se zrychlilo. Odpovědí Microsoftu bylo (Internet Archive: Wayback Machine), že Linux není podporován. Po bouřlivých diskusích na redditu i Hacker News byla chyba nalezena a opravena.

Ladislav Hagara | Komentářů: 9
23.3. 19:00 | Zajímavý projekt

Byla vyhlášena soutěž Hackaday Prize 2017. Soutěž je určena vývojářům open source hardwaru. Pro výherce je připraveno celkově 250 tisíc dolarů. Každý ze 120 finalistů získá tisíc dolarů. Nejlepší pak navíc 50, 30, 20, 15, 10 a 5 tisíc dolarů. Jedná se již o čtvrtý ročník soutěže. V roce 2014 zvítězil projekt globální sítě open source pozemních satelitních stanic SatNOGS. V roce 2015 zvítězil open source systém pro řízení elektrických invalidních vozíků pohybem očí Eyedriveomatic. V roce 2016 zvítězil modulární robot Dtto.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
Jak se stavíte k trendu ztenčování přenosných zařízení (smartphony, notebooky)?
 (14%)
 (2%)
 (71%)
 (3%)
 (10%)
Celkem 946 hlasů
 Komentářů: 72, poslední 1.3. 11:16
    Rozcestník

    Dotaz: Chování proměnné (ActionScript 3.0)

    13.7.2016 14:40 Martin22GLX
    Chování proměnné (ActionScript 3.0)
    Přečteno: 325×
    Zdravím, snažím se naprogramovat menší hru. Nejsem v programování moc zběhlý. Je to sice v AS3, ale můj dotaz je na obecné úrovni. Mám vytvořená černobílá tlačítka (petr,pavel...), které překrývají barevné movieclipy. Jako symboliku zmáčknutého tlačítka. Může být zaškrtnuto vždy jen jedno z těch 2. Proměnné (pavelON, petrON,....) pak symbolizují stav tlačítka ON/OFF. Vše funguje tak jak má ,ale když pak chci aby se na konci objevilo další tlačíko ("ok"), symbolizující, že jsou vybrané nějáké 3 z těch 6ti. Tak to nefunguje, v proměnných mi zůstává hodnota false. Navzdory tomu že by měla při stisku tlačítek být změněná na true. Netušíte prosím někdo čím to je??

    Zde je ukázka kódu:
    
    import flash.events.MouseEvent;
    
    var petrON:Boolean;
    var pavelON:Boolean;
    var martinON:Boolean;
    var zdencaON:Boolean;
    var danON:Boolean;
    var paziON:Boolean;
    
    
    pavel.addEventListener(MouseEvent.CLICK,paClick);
    
    function paClick(event:MouseEvent):void{
    	if (pavelON == false && petrON == false){
    		pavelON = true;
    		pavelDOWN.visible = true;
    	}
    	else if (pavelON == false && petrON == true){
    		petrDOWN.visible = false;
    		petrON = false;
    		pavelON = true;
    		pavelDOWN.visible = true;
    	}
    	else {
    		pavelON = false;
    		pavelDOWN.visible = false;
    		}
    }
    
    petr.addEventListener(MouseEvent.CLICK,peClick);
    
    function peClick(event:MouseEvent):void{
    	if (pavelON == false && petrON == false){
    		petrON = true;
    		petrDOWN.visible = true;
    	}
    	else if (pavelON == true && petrON == false){
    		pavelDOWN.visible = false;
    		pavelON = false;
    		petrON = true;
    		petrDOWN.visible = true;
    	}
    	else {
    		petrON = false;
    		petrDOWN.visible = false;
    		}
    }
    martin.addEventListener(MouseEvent.CLICK,maClick);
    
    function maClick(event:MouseEvent):void{
    	if (martinON == false && zdencaON == false){
    		martinON = true;
    		martinDOWN.visible = true;
    	}
    	else if (martinON == false && zdencaON == true){
    		zdencaDOWN.visible = false;
    		zdencaON = false;
    		martinON = true;
    		martinDOWN.visible = true;
    	}
    	else {
    		martinON = false;
    		martinDOWN.visible = false;
    		}
    }
    
    zdenca.addEventListener(MouseEvent.CLICK,zdClick);
    
    function zdClick(event:MouseEvent):void{
    	if (martinON == false && zdencaON == false){
    		zdencaON = true;
    		zdencaDOWN.visible = true;
    		trace(zdencaON);
    	}
    	else if (martinON == true && zdencaON == false){
    		martinDOWN.visible = false;
    		martinON = false;
    		zdencaON = true;
    		zdencaDOWN.visible = true;
    	}
    	else {
    		zdencaON = false;
    		zdencaDOWN.visible = false;
    		}
    }
    
    dan.addEventListener(MouseEvent.CLICK,daClick);
    
    function daClick(event:MouseEvent):void{
    	if (danON == false && paziON == false){
    		danON = true;
    		danDOWN.visible = true;
    		trace(danON);
    	}
    	else if (danON == false && paziON == true){
    		paziDOWN.visible = false;
    		paziON = false;
    		danON = true;
    		danDOWN.visible = true;
    	}
    	else {
    		danON = false;
    		danDOWN.visible = false;
    		}
    }
    
    pazi.addEventListener(MouseEvent.CLICK,pzClick);
    
    function pzClick(event:MouseEvent):void{
    	if (danON == false && paziON == false){
    		paziON = true;
    		paziDOWN.visible = true;
    	}
    	else if (danON == true && paziON == false){
    		danDOWN.visible = false;
    		danON = false;
    		paziON = true;
    		paziDOWN.visible = true;
    	}
    	else {
    		paziON = false;
    		paziDOWN.visible = false;
    		}
    }
    
    
     if (pavelON == true || petrON == true && martinON || zdencaON == true && danON || paziON == true) {
    			ok.visible = true;
    			trace("FUNGUJE");
     }
    }
    

    Na otázku zatím nikdo bohužel neodpověděl.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.