abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
dnes 14:44 | Zajímavý projekt

Byla zveřejněna pravidla hackerské soutěže Pwn2Own 2017, jež proběhne od 15. do 17. března v rámci bezpečnostní konference CanSecWes ve Vancouveru. Soutěžit se bude o více než milion dolarů v pěti kategoriích. Letos se bude útočit i na Ubuntu. Jedná se již o 10. ročník této soutěže.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 13:33 | Nová verze

Po sedmi měsících vývoje od vydání verze 5.7 byla vydána verze 5.8 (YouTube) toolkitu Qt. Z novinek lze zmínit například Qt Lite pro vestavěná zařízení. Nově jsou plně podporovány moduly Qt Wayland Compositor (YouTube) a Qt SCXML (YouTube). Současně byla vydána verze 4.2.1 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 11:52 | Pozvánky

Lednový Prague Containers Meetup se koná ve čtvrtek 26. ledna 2017 od 18:00 v Apiary, Pernerova 49, Praha 8. Přijďte se podívat na přednášky o Enterprise Kubernetes a Jenkins as a code.

little-drunk-jesus | Komentářů: 0
dnes 11:40 | Pozvánky

Program letošního ročníku konference Prague PostgreSQL Developer Days, která se koná již 15. a 16. února 2017 na ČVUT FIT, Thákurova 9, Praha 6, byl dnes zveřejněn. Najdete ho na stránkách konference včetně anotací přednášek a školení. Registrace na konferenci bude otevřena zítra (24. ledna) v brzkých odpoledních hodinách.

TomasVondra | Komentářů: 0
včera 02:20 | Zajímavý článek

David Revoy, autor open source webového komiksu Pepper&Carrot nebo portrétu GNU/Linuxu, upozorňuje na svém blogu, že nový Inkscape 0.92 rozbíjí dokumenty vytvořené v předchozích verzích Inkscape. Problém by měl být vyřešen v Inkscape 0.92.2 [reddit].

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 02:02 | Komunita

Øyvind Kolås, hlavní vývojář grafických knihoven GEGL a babl, které využívá grafický program GIMP, žádá o podporu na Patreonu. Díky ní bude moci pracovat na vývoji na plný úvazek. Milník 1000 $, který by stačil na holé přežití, se již téměř podařilo vybrat, dalším cílem je dosažení 2500 $, které mu umožní běžně fungovat ve společnosti.

xkomczax | Komentářů: 12
21.1. 23:54 | Pozvánky

DevConf.cz 2017, již devátý ročník jedné z největších akcí zaměřených na Linux a open source ve střední Evropě, proběhne od pátku 27. ledna do neděle 29. ledna v prostorách Fakulty informačních technologií Vysokého učení technického v Brně. Na programu je celá řada zajímavých přednášek a workshopů. Letos je povinná registrace.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
21.1. 22:11 | Nová verze

Byla vydána verze 1.0.0 emulátoru terminálu Terminology postaveného nad EFL (Enlightenment Foundation Libraries). Přehled novinek v poznámkách k vydání.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
20.1. 17:00 | Nová verze

Byl vydán Docker 1.13. Přehled novinek na YouTube a v poznámkách k vydání na GitHubu. Docker umožňuje běh aplikací v softwarových kontejnerech (Wikipedia).

Ladislav Hagara | Komentářů: 7
20.1. 15:51 | Komunita

Mozilla.cz informuje, že nástroje pro webové vývojáře se možná oddělí od Firefoxu a stanou doplňkem. Nástroje pro webové vývojáře prošly velkým přepisem a tým, který se stará o jejich vývoj, by uvítal možnost jejich častějších aktualizacích nezávisle na vydávání nových verzí Firefoxu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 12
Jak se stavíte k trendu ztenčování přenosných zařízení (smartphony, notebooky)?
 (11%)
 (2%)
 (73%)
 (3%)
 (10%)
Celkem 374 hlasů
 Komentářů: 26, poslední dnes 14:32
Rozcestník
Reklama

Dotaz: Chování proměnné (ActionScript 3.0)

13.7.2016 14:40 Martin22GLX
Chování proměnné (ActionScript 3.0)
Přečteno: 319×
Zdravím, snažím se naprogramovat menší hru. Nejsem v programování moc zběhlý. Je to sice v AS3, ale můj dotaz je na obecné úrovni. Mám vytvořená černobílá tlačítka (petr,pavel...), které překrývají barevné movieclipy. Jako symboliku zmáčknutého tlačítka. Může být zaškrtnuto vždy jen jedno z těch 2. Proměnné (pavelON, petrON,....) pak symbolizují stav tlačítka ON/OFF. Vše funguje tak jak má ,ale když pak chci aby se na konci objevilo další tlačíko ("ok"), symbolizující, že jsou vybrané nějáké 3 z těch 6ti. Tak to nefunguje, v proměnných mi zůstává hodnota false. Navzdory tomu že by měla při stisku tlačítek být změněná na true. Netušíte prosím někdo čím to je??

Zde je ukázka kódu:

import flash.events.MouseEvent;

var petrON:Boolean;
var pavelON:Boolean;
var martinON:Boolean;
var zdencaON:Boolean;
var danON:Boolean;
var paziON:Boolean;


pavel.addEventListener(MouseEvent.CLICK,paClick);

function paClick(event:MouseEvent):void{
	if (pavelON == false && petrON == false){
		pavelON = true;
		pavelDOWN.visible = true;
	}
	else if (pavelON == false && petrON == true){
		petrDOWN.visible = false;
		petrON = false;
		pavelON = true;
		pavelDOWN.visible = true;
	}
	else {
		pavelON = false;
		pavelDOWN.visible = false;
		}
}

petr.addEventListener(MouseEvent.CLICK,peClick);

function peClick(event:MouseEvent):void{
	if (pavelON == false && petrON == false){
		petrON = true;
		petrDOWN.visible = true;
	}
	else if (pavelON == true && petrON == false){
		pavelDOWN.visible = false;
		pavelON = false;
		petrON = true;
		petrDOWN.visible = true;
	}
	else {
		petrON = false;
		petrDOWN.visible = false;
		}
}
martin.addEventListener(MouseEvent.CLICK,maClick);

function maClick(event:MouseEvent):void{
	if (martinON == false && zdencaON == false){
		martinON = true;
		martinDOWN.visible = true;
	}
	else if (martinON == false && zdencaON == true){
		zdencaDOWN.visible = false;
		zdencaON = false;
		martinON = true;
		martinDOWN.visible = true;
	}
	else {
		martinON = false;
		martinDOWN.visible = false;
		}
}

zdenca.addEventListener(MouseEvent.CLICK,zdClick);

function zdClick(event:MouseEvent):void{
	if (martinON == false && zdencaON == false){
		zdencaON = true;
		zdencaDOWN.visible = true;
		trace(zdencaON);
	}
	else if (martinON == true && zdencaON == false){
		martinDOWN.visible = false;
		martinON = false;
		zdencaON = true;
		zdencaDOWN.visible = true;
	}
	else {
		zdencaON = false;
		zdencaDOWN.visible = false;
		}
}

dan.addEventListener(MouseEvent.CLICK,daClick);

function daClick(event:MouseEvent):void{
	if (danON == false && paziON == false){
		danON = true;
		danDOWN.visible = true;
		trace(danON);
	}
	else if (danON == false && paziON == true){
		paziDOWN.visible = false;
		paziON = false;
		danON = true;
		danDOWN.visible = true;
	}
	else {
		danON = false;
		danDOWN.visible = false;
		}
}

pazi.addEventListener(MouseEvent.CLICK,pzClick);

function pzClick(event:MouseEvent):void{
	if (danON == false && paziON == false){
		paziON = true;
		paziDOWN.visible = true;
	}
	else if (danON == true && paziON == false){
		danDOWN.visible = false;
		danON = false;
		paziON = true;
		paziDOWN.visible = true;
	}
	else {
		paziON = false;
		paziDOWN.visible = false;
		}
}


 if (pavelON == true || petrON == true && martinON || zdencaON == true && danON || paziON == true) {
			ok.visible = true;
			trace("FUNGUJE");
 }
}

Na otázku zatím nikdo bohužel neodpověděl.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
© 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.