abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    17.4. 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 556 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    20.8.2007 07:04 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    To budu klikat z touchpadu a myši naráz? :-)
    20.8.2007 07:10 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    ne, koupíš si dvě myši, a budeš pracovat levou i pravou rukou zároven kuli zrychlení práce. :-))
    20.8.2007 07:22 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    No... já teda používám myš (Mighty Mouse, což není zase tak dobrá myš) a touchpad dost často naráz. To scrollování dvěma prsty je hrozně návykové. >_<

    Ale jinak předpokládám, že využití to najde při nějaké spolupráci/čmárání více uživatelů naráz (netřeba shared whiteboard, pokud jsou všichni v jedné místnosti a tak).
    andree avatar 20.8.2007 07:43 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    akurat si na take srandicky (2 kurzory) musia zvyknut aj aplikacie, no...
    Pavel Dobeš avatar 20.8.2007 08:03 Pavel Dobeš | skóre: 21 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    No pro zacatek staci, aby si zvykl nejaky WM. Aby rozdejchal treba vice oken s fokusem. Umim si predstavit, ze bych mel 2 klavesnice, 2 monitory a jedny Xka :-)
    Windows? A kdo to ještě používá?
    Jiří Němec avatar 20.8.2007 09:08 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Tady jsou nějaké screenshoty a videa.
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    Rezza avatar 20.8.2007 10:25 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Dela se to hlavne pro ala iPhone hracicky s multitouchem.
    20.8.2007 14:49 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    no, kdybys měl multitouch touchpad nebo display, tak bych pro to už využití viděl, ale musely by to ještě podporovat aplikace
    20.8.2007 09:38 pj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    radeji kdyby udelali nejaky slusny menu konfigurator (xf86setup neni slusny konfigurator), aby nebylo treba pul hodiny studovat man xorg.conf a hledat po diskuzich na webu, proc xorg nestartuje :-\ a pak neco ciste gui (KDE), pro rutinni spravu xorg (zmena rozliseni, fontu, ladeni vykonu, options...).
    Cubic avatar 20.8.2007 09:51 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    to proc xorg nestartuje jsem vzdy nasel srozumitelne v logu, konfigurator to uz je jina, ale nevidel bych to jako ukol zrovna pro vyvojare xorg...zvlast to s tim KDE gui
    20.8.2007 10:10 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    SaX2?
    20.8.2007 10:40 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Konfigurátor bych oželel, kdyby tak radši udělali autodetekci grafiky, monitoru, vstupních zařízení a jejich schopností... Pak by na konfigurák zbyly jen cesty k fontům, rozložení klávesnice a případná omezení/doplnění detekovaných schopností.
    20.8.2007 11:47 Darken
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Me vetsinou pomuze X -configure
    20.8.2007 13:03 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Přesně... ještě nikde sem se nesetkal s případem, kdy by mi Xka po vytvoření konfiguráku s Xorg -configure nenaběhla. Stačí pak udělat v něm jen pár drobných změn k plné spokojenosti (nastavit českou klávesovou mapu a případně akcelerované ovladače grafiky).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    20.8.2007 13:47 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Nevím jak vy, ale já bych se nechtěl vracet ke konfiguraci ve stylu isapnp, kdy pnpdump spolehlivě vygeneroval konfigurák, kde se pak musela konkrétní karta odkomentovat a případně nastavit IRQ/DMA ajánevímcoještě. Jsem velmi vděčný za to, že díky maximálně modulárnímu jádru, initrd a udevu se o konfiguraci hw nemusím starat skoro vůbec. X je poslední část desktopu, která se neumí dynamicky překonfigurovat podle změn hardware...
    20.8.2007 13:56 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Uf? Kdybych nepotreboval nektere specialni ficurky zapnout, tak xorg.conf vubec nemam a X server mi provede autodetekci podle aktualni situace. Tak samo pri pridani noveho vstupniho zarizeni pri behu. Co jeste vice potrebujete?
    Rezza avatar 20.8.2007 14:10 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    To me ted prekvapilo - zkousel jsem Arch a Xka byly jedine co tam po instalaci vskutku jelo i s 3D bez FGLRX, chci se podivat proc, xorg.conf nikde a vse uplne v klidku! Jak LCD (normalne problem, trebas pridat DisplayLayout), myska, touchpad a to vse s X700 ATInou!
    20.8.2007 14:27 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Co vim, tak pro starsi ATi karty by mohla byt k dispozici autodetekce zmen vystupnich zarizeni (vyzadujete to upravy nejen v Xorg a ne vse je dokonceno), snad se toho dockaji i Intelky, ktere zatim potrebuji trosku manualni intervence.
    Rezza avatar 20.8.2007 14:36 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Celkem fajn to zvladaji origos ATI ovladace.
    20.8.2007 14:28 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Tak jsem spustil X 7.3 bez konfiguráku a X nezvládly si zjistit za běhu rozměry displeje (a tím pádem i DPI a tak mám strašné blechy místo písem) a taky nedokázaly nadetekovat správně typy myší, takže o scrollování na touchpadu a trackpointu nebo o extra tlačítkách na USB myši si můžu nechat zdát. Je fakt, že už funguje dobře autodetekce karty a monitoru, ale mě je to furt málo. ;-)
    20.8.2007 14:48 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Tohle zavani spise problemy na strane jednotlivych ovladacu (pokud hardware poskytuje prislusne informace), takze nepochybne dane problemy nahlasite na vhodnem miste, pripadne pomuzete s jejich resenim ;-)
    20.8.2007 15:15 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Minimálně kernel typ zařízení zná, když v dmesg ukazuje toto:
    input: Logitech USB-PS/2 Optical Mouse as /class/input/input2
    input: USB HID v1.10 Mouse [Logitech USB-PS/2 Optical Mouse] on usb-0000:00:1d.1-2
    ...
    serio: Synaptics pass-through port at isa0060/serio1/input0
    input: SynPS/2 Synaptics TouchPad as /class/input/input4
    ...
    IBM TrackPoint firmware: 0x0e, buttons: 3/3
    input: TPPS/2 IBM TrackPoint as /class/input/input5
    Možná ten bug na freedektop.org fakt napíšu...
    20.8.2007 15:29 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Bylo by fajn ho napsat ;-)

    Jde o to, zda v Xorg (nepodilim se na jejich vyvoji a do nitra nevidim, kdyz nemusim) existuje databaze vstupnich zarizeni podle jejich ID (v pripade USB) a jejich moznosti. Predpokladam, ze ano a pak by mohlo stacit ji jen doplnit. Krome toho USB zarizeni o sobe toho rika samo docela hodne.
    Zdenek.Z avatar 20.8.2007 14:46 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Dobře. Připojím si myš, která má víc než 2 osy, kolečko a 3 tlačítka. (Konkrétně mám teď na mysli Logitech VX Revolution, ale to asi není podstatné.) Po připojení okamžitě funguje (okamžitě je tady dokonce daleko okamžitěji než minutový okamžik ve Windows :)). Ale nefungují 4 tlačítka a naklápění kolečka. OK, vygooglím, jaký ovladač použít, nastavím v xorg.conf. Už to je něco, co bych očekával, že nebudu muset dělat, ale OK. Druhá věc - mám v xorg.conf napevno danou kromě trackpointu ještě tuhle myš. Jenže když jí zrovna při startu Xorg nepřipojím, Xorg mi nenaběhnou. (Jako zrovna tohle mi nevadí, stejně dělám suspend-to-ram, ale nebýt toho, tak mě to štve dost.) Za další, abych změnil konfiguraci nějakého zařízení (ty fíčurky o kterých mluvíte), musím restartovat Xorg. Proč?

    Nejsem nespokojený uživatel, jen tvrdím, že některé věci by mohly fungovat líp.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 20.8.2007 15:01 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    OK, vygooglím, jaký ovladač použít, nastavím v xorg.conf. Už to je něco, co bych očekával, že nebudu muset dělat, ale OK.
    Pochybuju, že na Windows vám všechna ta tlačítka fungují bez jakékoliv konfigurace/instalace. Protože mě tam nešla. A že taková neobvyklá myš nejede na 100 % hned po zapojení, to mi nepřipadá neobvyklé.
    20.8.2007 15:25 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Linux (jádro) ta tlačítka podporuje bez jakékoliv instalace/konfigurace přes evdev. Průser je, že není možné nastavit X tak, aby USB myši připojovaly přes event rozhraní*, pokud ta myš nebývá vždy připojena při startu X a není ani možné, aby se volby specifické pro trackpoint vztahovaly pouze k trackpointu, protože může být při každém startu na jiném zařízení v /dev/input.

    * podle mého asi dvouhodinového testování to nejde ani v X 7.3, která se chlubí hotplugem vstupních zařízení
    20.8.2007 15:32 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Ma-li nekdo natvrdo nastaven nejaky driver ve sve konfiguraci, tak Xorg ocekava existenci prislusneho zarizeni. Pokud jej nenajde, vyhodnoti to jako chybu. Uznavam, ze pro vas konkretni pripad je neprijemne, ze xorg.conf neni jen doplneni informaci pro autokonfiguraci.

    Co se tyce evdev rozhrani, to uz je na me moc Linux-only...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 20.8.2007 17:08 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    protože může být při každém startu na jiném zařízení v /dev/input
    To bych řešil pravidlem v udevu.
    20.8.2007 23:45 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Rychleji se to dá vyřešit přepsáním trackpointu na /dev/psaux, kam se slévají všechny PS/2 myši. Tím ale odstraním jen jeden problém, budu moci při jedné konfiguraci scrollovat na trackpointu a držet prostřední tlačítko (užitečné v Qcadu nebo GoogleEarth). Problém s dalšími tlačítky na USB myši to ale neřeší, protože jsem zatím nenašel způsob, jak říct X, aby USB myši připojené za běhu zprovoznili přes evdev a protokol ExplorerPS/2.

    Oba problémy by ale podle mě vůbec neměly nastat, X by si měly samy zjistit, co jsou vstupní zařízení zač, a podle toho automaticky přizpůsobit konfiguraci. Současná situace mi připomíná doby, kdy si člověk při instalaci linuxu musel vybrat, zda chce jádro s podporou SMP, IDE, SCSI a jednotlivé moduly povolit ručně v /etc/modules.conf a pokud mu to nevyhovovalo, tak si ještě mohl zkompilovat vlastní jádro na míru. A jak už jsem psal, jsem rád, že se doba změnila a dnes to za mě řeší udev, ramdisk apod. Je načase, aby se podobnou cestou vydaly i X.
    Zdenek.Z avatar 20.8.2007 22:24 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Ne, na Windows taky nefungují po připojení. Tam se musí asi něco doninstalovávat (tipuju, nepoužívám je, jen jsem to zkusil u ségry na WinXP a tam to běhalo jen se 3 tlačítky). Ale mě je vcelku jedno, že ve Windows něco nejde (tam ostatně nejde víc věcí). Myslel jsem, že když už tu ten ovladač evdev je, tak by se mohl použít. Co mi ale vadí ještě víc, je to, že pokud chci využívat třeba naklápění kolečka, tak musím mít myš zapojenou při spuštění Xorg.

    (Ale technické podrobnosti okolo moc neznám, takže pokud někdo zná rozumnější řešení, tak se rád nechám poučit.)
    20.8.2007 23:12 phero | skóre: 17 | blog: techblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    To že to nefunguje ve Windows není důvod aby to nefungovalo v Xorg :-) no offense
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.8.2007 01:27 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Ono to funguje, ale nepovažoval bych za problém, že to nejede na 100 %, když neexistuje správný xorg.conf...
    21.8.2007 11:47 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Za zásadní problém považuju to, že správný xorg.conf ani nejde napsat pro případ, kdy tam ta myš při startu X nemusí být.
    20.8.2007 13:53 Ferš | skóre: 11 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Toto by mělo být výrazně vylepšené v X.Org 7.3. Bude zde podpora RandR 1.2 - to znamená autodetekce připojení zařízení (pokud podporuje hw), zjištění parametrů (rozlišení, opakovací frekvence, režim - stejný výstup nebo zvětšit plochu) a automatické nakonfigurování.

    Hodně si od toho slibuji při použití na noteboocích - zapojím externí monitor a nabídne se mi okénko - zda chci zvětšit obrazovku nebo stejný obraz (pro projektor). Bohužel X.Org 7.3 vyjde až v říjnu (v následujícím Ubuntu bude).
    FlexiBee - internetový ekonomický systém i pro Linux
    Luboš Doležel (Doli) avatar 20.8.2007 12:54 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Vy byste chtěl pořád samá GUI klikátka :-)
    20.8.2007 12:57 Nicco | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    No jo, to bude asi tym, ze uz je rok 2007 nie 1970
    20.8.2007 13:01 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Muhehe, pobavil jste mě (svou stupiditou ;-)).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    20.8.2007 13:23 JoHnY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    O te stupidite by se dalo uvazovat i jidne, nu zalezi na uhlo pohledu ;)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 20.8.2007 13:13 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    I kdyby byl rok 3007...
    Max avatar 20.8.2007 13:49 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Jen si hrajte s myší a klávesnicí, osobně bych tohle u vývoje xorg přeskočil a šel rovnou do ovládání pomocí mysli :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.8.2007 14:28 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    > šel rovnou do ovládání pomocí mysli :D

    To akože počítač bude robiť to na čo si len pomyslíš? No poteš pánbu :-D
    Max avatar 20.8.2007 16:27 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    No poteš pánbu :-)

    Ta upřímná soustrast patřila mně, nebo tomu počítači? :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    21.8.2007 08:53 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Išlo len o narážku na vtip, ktorého jedna varianta je táto:
    - Na čo myslí programátor, keď vidí červený balón?
    - Na sex.
    - Prečo?
    - Lebo programátor myslí na sex stále.
    21.8.2007 05:01 scippio
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Kdepak, počítač zjistí na co myslíš a napíše to na příkazovou řádku.............. a možná zmáčkne enter.
    20.8.2007 23:17 phero | skóre: 17 | blog: techblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Tak to už by ten hardware mohl chodit sám ne. A neměla by být potřeba cokoliv nastavovat/instalovat, aby to vubec fungovalo.
    Rezza avatar 20.8.2007 13:43 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Neopak ve Win bych ocenil CLI pisatko, pac kdyz tam zacne blbnout grafika, jakozto ze je to normalka, tak je clovek nahrany :)
    20.8.2007 21:17 pj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    nikdy se mi nestalo, aby xp nenastartovaly aspon ve vga rozliseni, krome toho existuje boot volba "last known good configuration" ;-)
    Václav 20.8.2007 22:03 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Šťastný to člověk :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    21.8.2007 00:05 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    No co, mě se zase u zmiňovaných xp stalo, že systém naběhl úplně bez grafiky a ani se tomu nijak nedivil (dokonce jako signál úspěšného spuštění zazněl ten otravný přihlašovací zvuk,obrazovka černá! :-))
    Kdyby tak win měly sshd..
    Zdenek.Z avatar 21.8.2007 00:17 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Pro informaci, Windows mají sshd.
    Drom avatar 21.8.2007 01:34 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Kdyz uz to zminujete, nejake zkusenosti? :) Mam tu nejaky udelatka (sshd a podobne) pro Win postahovany, nicmene mam strach do Windows hrabat, aby se nerozbily, zvlast ze zadny svoje nemam, Windows nerozumim a budu muset bastlit bratrovo pocitac :)
    21.8.2007 01:52 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    copssh ako jediny fungoval na win2003 (je to standalone instalacka z cygwinu, takze ten by tiez asi siel bez problemov)
    Zdenek.Z avatar 21.8.2007 13:23 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co bude v X.Org 7.4?
    Nemám, žádné. Win nepužívám. Jen u spousty gnu utilit, ssh a takových "typicky linuxových věcí" (rozuměj open source) existuje i port pro Windows.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.