abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 06:11 | Zajímavý článek

    Man Yue Mo z GitHub Security Lab se podrobně rozepsal o již opravené zranitelnosti CVE-2023-6241 v Arm Mali GPU umožňující získání roota na telefonu Pixel 8 s povoleným MTE (Memory Tagging Extension).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | IT novinky

    V San José probíhá vývojářská konference NVIDIA GTC 2024. CEO společnosti NVIDIA Jensen Huang měl dvouhodinovou keynote, ve které představil celou řadu novinek: NVIDIA Blackwell platform, NVIDIA NIM microservices, NVIDIA Omniverse Cloud APIs, Project GR00T, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:33 | Komunita

    Byly zpracovány a na YouTube zveřejněny videozáznamy jednotlivých přednášek z letošního Installfestu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 13:33 | Pozvánky

    Od 21. do 23. března proběhnou Arduino Days 2024. Sledovat bude možné oficiální streamy. Zúčastnit se lze i lokálních akcí. V Česku jsou aktuálně registrovány dvě: v Praze na Matfyzu a v Poličce v městské knihovně.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Pozvánky

    Letošní ročník konference LinuxDays se uskuteční o víkendu 12. a 13. října, opět se potkáme v pražských Dejvicích na FIT ČVUT. Také během letošního ročníku nás budou čekat desítky přednášek, workshopy, stánky a spousta doprovodného programu. Aktuální dění můžete sledovat na Twitteru, Facebooku nebo na Mastodonu, přidat se můžete také do telegramové diskusní skupiny.

    Petr Krčmář | Komentářů: 3
    včera 09:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 2.0.0 a krátce na to opravné verze 2.0.1 open source online editoru Etherpad (Wikipedie) umožňujícího společné úpravy v reálném čase.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:00 | IT novinky

    Elonem Muskem založena společnost xAI otevřela pod licencí Apache 2.0 svůj AI LLM model Grok-1.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 00:44 | Nová verze

    Matematický software GNU Octave byl vydán ve verzi 9.1.0. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Nově je preferovaný grafický backend Qt a preferovaná verze Qt 6. V tomto vydání byly přepracovány funkce pro převod čísel z desítkové soustavy. Jako obvykle jsou zahrnuta také výkonnostní vylepšení a zlepšení kompatibility s Matlabem.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    17.3. 22:33 | Zajímavý článek

    Společnost PINE64 stojící za telefony PinePhone nebo notebooky Pinebook publikovala na svém blogu březnový souhrn novinek. Vypíchnout lze, že pracují na virtuálním asistentu PineVox a zatím bezejmenných sluchátkách na lícní kosti (bone conduction).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.3. 18:33 | Nová verze

    Hyprland, kompozitor pro Wayland zaměřený na dláždění okny a zároveň grafické efekty, je již dva roky starý. Při té příležitosti byla vydána verze 0.37.0 (a záhy opravná 0.37.1 řešící chybu ve vykreslování oken). Nově závisí na knihovně hyprcursor, která poskytuje škálovatelné kurzory myši.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 3
    Steam
     (25%)
     (28%)
     (13%)
     (10%)
     (24%)
    Celkem 307 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 11.3. 21:45
    Rozcestník

    1.1.1.1 pro rodiny

    Společnost Cloudflare před dvěma lety spustila DNS resolver 1.1.1.1. Včera spustila 1.1.1.1 pro rodiny aneb nové resolvery 1.1.1.2 (2606:4700:4700::1112) a 1.1.1.3 (2606:4700:4700::1113) blokující stránky s malwarem a obsahem pro dospělé. Dnes se omluvila, že nechtěně blokovala také LGBTQIA+ stránky.

    2.4.2020 15:33 | Ladislav Hagara | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    2.4.2020 15:39 SJW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    LGBTQIABDSRUW+ je cely nazov!
    Gréta avatar 2.4.2020 20:02 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny

    AÁBCČDĎEÉĚFGHIÍJKLMNŇOÓPQRŘSŠTŤUÚŮVWXYÝZŽ+-*/

    jako a vomlouvám se všem na který sem zapoměla ale jako celou tabulku unicode znaků sem jako házet nebudu :D :D ;D

    2.4.2020 22:54 Moqui
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Tak to si mně jako Ösexuála urazila
    2.4.2020 15:53 1111
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Copak? Neprošlo jim glokování gay porna?
    2.4.2020 15:56 a
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Každý má právo blokovat si stránky podle jeho vkusu. I prudérní katolík co nemá rád homosexuály, potraty a alkohol.
    Nikdo neměl co hejtovat Cloudflare za to, kterou definici konzervativnosti si vybrali. Taky nehejtuju nikoho za to, že hostuje články o homosexuálech.
    Fluttershy, yay! avatar 2.4.2020 16:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Prudérní katolík může být rodič – pak není od věci, když má potomstvo možnost vyhledat si skutečné informace nebo pomoc.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    2.4.2020 17:25 a
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Jj. Vyhledat si skutečné informace o náccích, pornu, obchodech s drogama, a nějaký videa plný násilí.
    Fluttershy, yay! avatar 2.4.2020 17:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Nebo elementární biologii, antikoncepci,… proč je „konverzní terapie“ nehumánní pitomost a kde najít pomoc.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    2.4.2020 17:58 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    A proč je 50 pohlaví blbost, proč je potrat před porodem totéž jako potrat po porodu, proč je lepší se dobře oženit, než se pak muset rozvádět, proč žít sexuálně zdrženlivě, proč neholdovat žádným drogám, proč žít ve víře, a proč by s technologiema neměli trávit moc času.
    To, co tu předvádíš je neopodstatněná víra, že tvé vidění světa je lepší než jejich, a tudíž je jejich děti potřeba před něčím zachraňovat.
    2.4.2020 18:28 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Přesně tak, proč každé dítě vybavit do života zdravým kritickým myšlením, aby si v dospělosti samo vědomě zvolilo své případné náboženství, když je možné jej účinně vystavit náboženské indoktrinaci od dětství. Nepřipraveno na život v reálném světě po 18ti letech života v bublině, vybaveno omezeným vzděláním (oblíbený homeschooling), zato pořádnou dávkou (shame&fear) a z toho vyplývajících depresí a úzkostných stavů, předsudky a pověrčivostí bude vítaným voličem politických populistů, flat-earth, anti-vaccine, konspiračních teoretiků a producentů fake news.

    Bohužel, některé se před "morálními hodnotami" jejich náboženství zachránit nepodařilo. https://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_Mormon_suicides
    2.4.2020 19:17 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Zatímco jiné se nepodařilo zachránit před absencí těch samých morálních hodnot - https://cs.wikipedia.org/wiki/Potrat
    Quando omni flunkus moritati
    2.4.2020 19:37 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    A jste si jist, že jde o nemorální věc? Přeci nejvíce potratů je těch samovolných (z boží vůle, dle jeho plánu)?

    Jak může být arbitrem morálních hodnot entita, která při potopě světa kromě Noemovy nejbližší rodiny (jejich zvířecí posádky) vyhubila vše živé na Zemi, včetně ještě nenarozených dětí v lůně jejich matek (nevím jakého se tyto děti dopustily neodpustitelného hříchu) a to jedním z nejhorších možných způsobů "utopením", přestože jako všemohoucí bytost mohla rozhodnout o jejich okamžité bezbolestné anihilaci.
    2.4.2020 19:42 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Ne všechna kritika potratů musí být odvozena od nějakého boha.
    Přiznejme si, že ta hranice, od kdy někoho považujeme za člověka, je poměrně arbitrární.
    Co kdybych třeba začal prosazovat potrat do 6 týdne po porodu?
    Gréta avatar 2.4.2020 19:52 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny

    takle to jako měli v pravěký spartě ne?? když se jim harant jakoby nějak nezdál šup s nim dolu ze skály :O :O :D :D

    2.4.2020 19:55 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Přesně. Až budeme mít lepší prenatální diagnostiku, tak třeba dobu, do kdy je povolenej potrat, ještě o trochu zkrátíme.
    Oni Sparťani chtěli dělat defakto to co my dneska, jen Downův syndrom nebo špatnej počet končetin neuměli detekovat před porodem.
    Fluttershy, yay! avatar 2.4.2020 19:59 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Matka je ti ukradená? Nebo v jakém prostředí by vůbec dítě vyrůstalo?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    2.4.2020 20:00 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Chtěl jsem říct jenom to, že motivace Sparťanů pro potrat byla podobná naší současné motivaci pro potrat.
    Fluttershy, yay! avatar 2.4.2020 20:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    To je možná vaše motivace. Pak jsou tu matky, které se staly obětí znásilnění nebo se nacházejí v nepříznivých podmínkách pro výchovu dítěte.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    2.4.2020 20:31 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Ano, i takové motivace pro potrat tu máme, kromě vrozených genetických vad.
    Schválně: Proč se testuje na Downův syndrom? Jediný důvod je, aby se rodiče mohli případně rozhodnout pro potrat, jinak je to jen mrhání prostředky.
    2.4.2020 20:47 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Schodneme se na tom, že by bylo ideální kdyby existovala pouze chtěná zdravá těhotenství (počet nechtěných, zdravotně komplikovaných byl co nejmenší)?
    2.4.2020 20:50 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Ano, i s těma Sparťanama. :)
    2.4.2020 21:22 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Jaká je podle Vás k dosažení (či aspoň maximalizace) tohoto cíle nejvhodnější cesta?
    4.4.2020 16:22 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Tak nemít děti by to vyřešilo.. ;-)

    Jinak bych doporučoval nemít děti v pozdním věku; nekouřit. nepít, a nestresovat se v těhotenství; chodit na všechna vyšetření a případně jít na potrat.
    4.4.2020 16:29 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Jo, a ještě jsem zapomněl na antikoncepci, přirozeně. :)
    2.4.2020 20:10 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Pokud jde o prvorozené tak by to asi problém nebyl, už to tady jednou bylo (10. metla egyptská ... s věkovým intervalem od narození+) a dodneška z toho nemají stovky miliónů lidí na světě morální dilema. V méně křesťanských zemích by Váš návrh, nemaje tak zakořeněný morální vzor asi narazil na větší odpor.
    2.4.2020 19:39 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    +1
    Lidi furt nechápou ten liberalismus. Myslej si, že liberalismus je, když ti nevaděj homosexuálové. Ale liberalismus je, když necháš žít homosexuály, mormony, zoofily, odmítače infůzí, lidi kteří chodí do bordelů a na swingersparty, a lidi kteří chtějí mít svatbu v pětici, a v rámci té pětice si pořídit patnáct dětí. A klidně si o nich myslíš svoje, ale nedáváš jim to najevo. Stejně, jako tě nechá žít a nebude ti nic dávat najevo člověk, pro kterého je neodpustitelný zločin jíst maso, nebo třeba to, že se 5x denně nemodlíš, nevzděláváš děti ve víře nebo jim nevysvětluješ proč jsou špatné potraty.

    Přirozeně jakákoliv bezhodnotová výchova je iluze. To je totéž jako výchova bezpohlavní - nevychováváš někoho, kdo si může vybrat pohlaví v dospělosti. Vychováváš někoho, kdo žádné pohlaví nemá.
    Gréta avatar 2.4.2020 19:55 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny

    nesouhlasim stim 'nedáš jim to najevo'. ve vopravdu svobodný společnosti si každej přece jako muže řikat co ho napadne :D ;D

    nóóóóóó a třeba tamta zoofilíe už je jako zahranou a jeto druh parafílie a se zoofilama šup dolu ze skály jako v tamty pravěký spartě :O ;D

    3.4.2020 23:16 BoneFlute | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    +1 Nečekám, že to lidi uznaj, ale jsem rád, že alespoň někdo to chápe. Pěkná formulace
    4.4.2020 21:58 vase jmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    takze chapu to dobre, ze vase pojeti "liberalismu" je jakakoliv absence kritiky, tedy externi reflexe cehokoliv? A pravo "davat nekomu najevo" je odjato.

    Mam pravo davat napriklad nekomu najevo, ze ciste logicky jeho chovani nevede k cilum, ktere si sam predurcuje (tzn. se myli)?
    4.4.2020 22:05 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Jakože, aby homosexuálům někdo pravidelně vysvětloval, že v homosexuálním manželství je problém mít vlastní děti? A aby bylo považováno za OK nosit všude trička "homosexualita je zlo"? To není moc tolerantní svět...
    Jendа avatar 3.4.2020 20:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Nepřipraveno na život v reálném světě po 18ti letech života v bublině, vybaveno omezeným vzděláním (oblíbený homeschooling)
    Tak hlavně že současný školský systém je lepší ;)
    4.4.2020 16:19 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Po projití naším školním systémem jsme se dostali tam kde jsme. To není samozřejmej, ani zanedbatelnej výsledek.

    A netriviální systémy, který maj finální zpětnou vazbu za >=20let se nekalibrujou jednoduše. Proto jsem extrémně opatrnej co se reforem školství týká, a jsem spíš fanouškem pomalé evoluce.
    Jendа avatar 4.4.2020 17:07 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Přijde mi, že já i někteří další bychom mohli nahradit první slovo slovem Navzdory.
    4.4.2020 18:13 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Já to beru jako dvouúrovňové hlasování. Modelový případ je, že se napřed hlasuje o vině, a pak o trestu. A ty máš nějaký svoje preference, jakože třeba dotyčného třeba radši pustíš než abys ho postavil ke zdi. A ostatní mají zase svoje preference
    Teda.. Napřed se hlasuje o tom, jestli se bude měnit školství a pak se hlasuje, jak se bude měnit. A mně připadá, že ve druhé fázi by vyhrály kraviny, tak to hlasování blokuji už v první fázi.

    Nemáš tu snahy dávat každému nejlepší vzdělání jaké dokáže pojmout, nebo snahu učit lidi argumentaci. Máš tu snahy rušit víceleté gymply, inkludovat postižené do hodin, které nemají šanci zvládnout, a místo jazyků a matematiky přidat do škol prakticku výchovu a pozemky. Máš tu snahy cpát do škol výukový systém vyvinutý pro potřeby postižených dětí (tj. ne pro lidí jako je průměrný student víceletého gymnázia, který se bude rozhodovat mezi medicínou, technikou a právy, a možná stráví rok v zahraničí). Máš tu snahy tlačit do škol nesmysly podle partikulárních komerčních zájmů. (Zdravím malé-měkké, výrobce 3D tiskáren, prodejce tabletů, a ty kteří do škol prosadili psací písmo na které mají jako jediní licenci. Také zdravím provozovatele komerčních škol které mají přímý finanční zájem na likvidaci školství státního).

    Vzhledem k tomu, že víceleté gymply nevoní už i některým rovnostářským levičákům, a vzhledem k tomu jaké je mediální PR proti víceletým gymplům a pro učňáky, tak naprosto nepovažuji za vhodné téma reformy školství otvírat.

    Ale stejně tu likvidace státního školství probíhá. Stačí dostatečně dlouho učitelům nepřidávat, a stát bude mít přesně takovou kvalitu výuky, jakou si je ochoten platit.

    A Bystroushaakovi jeho druhý stupeň ZŠ nezávidím. Zůstávají tam (podle mě zcela správně) ti, kteří nemají na to, aby šli na gympl. A mezi takové lidi člověk, který by na to měl, přirozeně nezapadne. Podobně, jako oni by nezapadli na gymplu.
    4.4.2020 18:33 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Ještě bych možná dodal k tomu financování:
    Absolutně nevěřím nikomu, kdo říká, že chce zlepšovat školství, ale nezasazuje se o reálné zvyšování platů všem učitelům. Nakonec bez ohledu na metody stejně nejvíc rozhoduje učitel. A současná situace nejen že demotivuje stávající učitele, ale silně ovlivňuje i podávání přihlášek.

    Schválně si přečti, co za lidi tu bude příších 40 let učit. Průměrný učitel má v OSP percentil 38,7%:
    Přilákejme k pedagogice studenty, které by bavilo učit. Tisková zpráva SCIO
    Pedagogické fakulty slouží maturantům jako záložní plán, iRozhlas.cz
    Pokud to vím já, nejspíš si to přečetli i politici. A stejně na to kašlou. A tohle jsou lidi, kterým mám věřit, že to školství budou reformovat k lepšímu?
    4.4.2020 23:09 vase jmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    ucitele a ucitelky jsou glorifikovane chuvy indutrialni spolecnosti a davat jim do rukou moc je znacne nebezpecne, jak si mnozi mohli overit v kom. rezimu.

    Jejich platove ohodnoceni je naopak nutne drzet co mozna nejnizsi, aby se bali o praci a moc si nevyskakovali na deti a na rodice, protoze je mozne je nahradit uklizeckou z ukrajini a wifinou.
    2.4.2020 23:10 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    proč je potrat před porodem totéž jako potrat po porodu
    tohle není nic jiného než schvalování vraždy
    3.4.2020 10:39 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Alebo naopak, označenie za vraždu aj konania, ktoré tak dnes arbitrárne (zákonom) označené nie je.
    Blaazen avatar 3.4.2020 14:36 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Třeba použití kondomu.
    3.4.2020 16:07 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Po tom je skutečně poptávka? Že si někdo dobrovolně omezí rozsah překladu? Jako dejme tomu, že jsou lidi zblblý z MS a jsou ochotný za ty jejich pochybný produkty platit, protože "to má každej" ale tohle?
    4.4.2020 16:29 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    To není záležitost pár procent populace. My všichni v takovém filtrovaném světě už dávno žijeme. 99% míst, kde lidé mezi sebou sdílí obsah je cenzurovaných.
    cezz avatar 4.4.2020 21:23 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1.1.1.1 pro rodiny
    Preco by po tom dopyt nemal byt? Navyse je to opt-in tak v tom nevidim problem.
    Computers are not intelligent. They only think they are.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.