abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 06:11 | Zajímavý článek

    Man Yue Mo z GitHub Security Lab se podrobně rozepsal o již opravené zranitelnosti CVE-2023-6241 v Arm Mali GPU umožňující získání roota na telefonu Pixel 8 s povoleným MTE (Memory Tagging Extension).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | IT novinky

    V San José probíhá vývojářská konference NVIDIA GTC 2024. CEO společnosti NVIDIA Jensen Huang měl dvouhodinovou keynote, ve které představil celou řadu novinek: NVIDIA Blackwell platform, NVIDIA NIM microservices, NVIDIA Omniverse Cloud APIs, Project GR00T, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:33 | Komunita

    Byly zpracovány a na YouTube zveřejněny videozáznamy jednotlivých přednášek z letošního Installfestu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 13:33 | Pozvánky

    Od 21. do 23. března proběhnou Arduino Days 2024. Sledovat bude možné oficiální streamy. Zúčastnit se lze i lokálních akcí. V Česku jsou aktuálně registrovány dvě: v Praze na Matfyzu a v Poličce v městské knihovně.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Pozvánky

    Letošní ročník konference LinuxDays se uskuteční o víkendu 12. a 13. října, opět se potkáme v pražských Dejvicích na FIT ČVUT. Také během letošního ročníku nás budou čekat desítky přednášek, workshopy, stánky a spousta doprovodného programu. Aktuální dění můžete sledovat na Twitteru, Facebooku nebo na Mastodonu, přidat se můžete také do telegramové diskusní skupiny.

    Petr Krčmář | Komentářů: 3
    včera 09:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 2.0.0 a krátce na to opravné verze 2.0.1 open source online editoru Etherpad (Wikipedie) umožňujícího společné úpravy v reálném čase.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:00 | IT novinky

    Elonem Muskem založena společnost xAI otevřela pod licencí Apache 2.0 svůj AI LLM model Grok-1.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 00:44 | Nová verze

    Matematický software GNU Octave byl vydán ve verzi 9.1.0. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Nově je preferovaný grafický backend Qt a preferovaná verze Qt 6. V tomto vydání byly přepracovány funkce pro převod čísel z desítkové soustavy. Jako obvykle jsou zahrnuta také výkonnostní vylepšení a zlepšení kompatibility s Matlabem.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    17.3. 22:33 | Zajímavý článek

    Společnost PINE64 stojící za telefony PinePhone nebo notebooky Pinebook publikovala na svém blogu březnový souhrn novinek. Vypíchnout lze, že pracují na virtuálním asistentu PineVox a zatím bezejmenných sluchátkách na lícní kosti (bone conduction).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.3. 18:33 | Nová verze

    Hyprland, kompozitor pro Wayland zaměřený na dláždění okny a zároveň grafické efekty, je již dva roky starý. Při té příležitosti byla vydána verze 0.37.0 (a záhy opravná 0.37.1 řešící chybu ve vykreslování oken). Nově závisí na knihovně hyprcursor, která poskytuje škálovatelné kurzory myši.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 3
    Steam
     (25%)
     (28%)
     (13%)
     (10%)
     (24%)
    Celkem 308 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 11.3. 21:45
    Rozcestník

    44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018

    Byl zveřejněn seznam 44 osob přijatých do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018. Cílem programu Outreachy je přitáhnout do světa svobodného a otevřeného softwaru lidi ze skupin, jež jsou ve světě svobodného a otevřeného softwaru málo zastoupeny.

    26.4.2018 14:11 | Ladislav Hagara | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    26.4.2018 15:33 pepa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Nechutnej rasistickej a sexistickej projekt. Vazne mate potrebu o takovych odpornych nenavistnych vecech informovat?
    26.4.2018 15:39 ...aa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    +10000. Teďka se budu bát všech projektů do kterých tihle bubáci budou přispívat, protože to vypadá, že když si čmoud a/nebo máš kundu, tak to je ta nejlepší kvalifikace pro vývoj softwaru. FUJ!
    26.4.2018 15:43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    projekce?
    26.4.2018 15:54 qwertz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    projekce?
    27.4.2018 12:21 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Co je nenávistného na tom, když pomůžete (finančně, pracovně nebo jinak) nějaké znevýhodněné skupině lidí, kteří následně svoje zkušenosti a motivaci přenesou na ostatní členy z jeho znevýhodněné skupiny? Pomáhat lidem mentorováním a předáváním zkušeností je lepší než jim jenom dávat peníze.
    pavlix avatar 27.4.2018 14:18 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Jestli to správně chápu, tak Outreachy není klasická vzájemná pomoc lidí stejného zájmu jako když holky učí holky programovat, ale projekt cíleně a vědomě vyčleňující určitou skupinu obyvatel na základě rasy, pohlaví a dalších tradičně diskriminačních kategorií. Na tom se mi dost těžko hledá něco dobrého a správného.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    27.4.2018 15:03 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Pokud je to "humanitární" projekt, tak musí vyčleňovat. Když budete chtít nějakým projektem pomoci černochům, protože jsou ve společnosti diskriminováni kvůli předsudkům, tak přece do tohoto projektu nebudete přijímat bělochy. To je stejné jako kdyby někdo vybral peníze na podporu bezdomovců a vy byste si stěžoval, že bezdomovci dostávají něco zdarma a vy ne. O tom ta sociální (humanitární) pomoc přece je: pomáhat skupině lidí, kteří jsou znevýhodněni. Takže zatím mám dojem, že nenávistný je tu pepa (a další) a né Outreachy.
    27.4.2018 19:05 Thor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    A čím jsou černoši a jim podobní znevýhodněni? Jdou jim ruce dozadu? Každý pracovitý člověk se uživí. Cikán, černoch, běloch, žena, muž, kdokoli. Potkal jsem cikány normálně pracující, žádná neziskovka jim nikdy nepomohla. Potkal jsem i cikány kteří všechny kolem sebe šikanovali, samozřejmě že byli přisáti na struky neziskovek a sociálního systému.

    BTW bez práce nejsou koláče, to jen ve světe socialistů schopní pracují na lenochy a neschopné agresivní existence.
    27.4.2018 22:35 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Všem doporučuji film Cesta ven: https://www.csfd.cz/film/323709-cesta-ven/prehled/ . Někdy člověk potřebuje pomoci, aby se dostal ven a nezáleží jestli má ruce dopředu nebo dozadu, jestli je černý bezdomovec nebo jen bezdomovec. Někdy je těžké, aby takové lidi jejich komunita, kultura nebo zvyklosti pustily ven. Více tolerance pánové.
    pavlix avatar 27.4.2018 22:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Právě. Více tolerance a méně diskriminace. Bílý bezdomovec může mít úplně stejné problémy jako černý bezdomovec, tak proč lidi kádrovat zrovna podle barvy kůže?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    28.4.2018 09:38 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Protože ten černý bezdomovec může být znevýhodněný více než bílý. Ze stejného důvodu se "kádrují" i nezaměstnaní. Nad 50+ je jim věnována větší péče než pod 50.
    pavlix avatar 28.4.2018 10:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Protože ten černý bezdomovec může být znevýhodněný více než bílý.
    Ano. Může být znevýhodněný více než bílý. Nebo může být znevýhodněný méně než bílý. Kde je důvod tomu bílému systematicky odmítat pomoc a dávat mu najevo, že za ni kvůli barvě kůže nestojí?

    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    28.4.2018 13:03 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Když je projekt na pomoc bezdomovcům, tak samozřejmě nebudete nikoho odmítat podle barvy pleti. Na tom se shodneme a to projekt o kterém tady diskutujeme určitě nedělá. Ale když máte projekt na podporu "černých" kvůli rasové segregaci, tak je to jiný projekt, který má jiné cíle než univerzální pomoc bezdomovcům, ale přitom jsou většina těch "černých" také bezdomovci. Podle vašeho argumentu bych také mohl říct, že nezaměstnaný pod 50 let může být více znevýhodněný než nad 50 let. To, ale přece není důvod zrušit projekty pro lidí 50+, protože prostě takové projekty mají jiné cíle a přístupy než projekty u žen po MD nebo projekty pro absolventy.
    pavlix avatar 28.4.2018 14:09 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Ale když máte projekt na podporu "černých" kvůli rasové segregaci, tak je to jiný projekt, který má jiné cíle než univerzální pomoc bezdomovcům, ale přitom jsou většina těch "černých" také bezdomovci.

    Proto mě vždy zajímá konzistence těch pohledů a projektů a jejich smysl. Proto je mi sympatičtější projekt, kde si holky řeknou, že je baví učit holky programovat. Nebo projekt, kde se nadefinují problémy lidí 50+ s uplatněním a následně se pomůže komukoli se stejným problémem i v případě, že je jim teprve 49 a půl.

    A nemyslím si, že je morální nabízet podporu černým kvůli rasové segregaci a odmítat přitom pomoci někomu, kdo má stejným problém s rasovou segregací jen proto, že není dost černý. Když mám aparát na pomoc důchodcům, tak chápu, že nebude pomáhat dětem, protože na to prostě není stavěný. Ale když mám aparát na pomoc segregovaným, tak přece nechci poslat někoho do háje pro nedostatečný odstín.
    Podle vašeho argumentu bych také mohl říct, že nezaměstnaný pod 50 let může být více znevýhodněný než nad 50 let.
    Samozřejmě. A taky to tak je, spousta padesátníků problém s uplatněním nemá a spousta čtyřicátníků problém s uplatněním má.
    To, ale přece není důvod zrušit projekty pro lidí 50+, protože prostě takové projekty mají jiné cíle a přístupy než projekty u žen po MD nebo projekty pro absolventy.
    To jistě ne. Ale je to dobrý důvod, aby byly ty projekty otevřené všem, kteří trpí daným problémem a ne že postavím před dveře ochranku, která bude podle občanky kontrolovat, zda ten člověk už měl padesáté narozeniny nebo je potřeba ho udržet venku.

    Proto se mi nelíbí projekt nastavený podle pravidla: Pomůžeme ti s uplatněním v technice, ať jsi kdokoli. Jedinou výjimkou je, že nesmíš být konkrétně bílý heterosexuální muž, který neuvažuje o změně pohlaví.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 28.4.2018 14:24 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    A nemyslím si, že je morální nabízet podporu černým kvůli rasové segregaci a odmítat přitom pomoci někomu, kdo má stejným problém s rasovou segregací jen proto, že není dost černý.
    Tedy samozřejmě v případě institucionalizace a obecně nabízené pomoci. Sám když chci pomoct jednomu člověku, tak si můžu samozřejmě vybrat podle jakýchkoli kritérií a nikdo mi do toho nemá, co mluvit.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    28.4.2018 16:47 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    "Jestliže programově řeším při přijímání lidí znevýhodnění černochů, hispánců a mnoha dalších vybraných skupin a cíleně ignoruju znevýhodnění třeba čechů nebo východoevropanů, tak jsem normální sprostý rasista a nic jiného. "
    "A nemyslím si, že je morální nabízet podporu černým kvůli rasové segregaci a odmítat přitom pomoci někomu, kdo má stejným problém s rasovou segregací jen proto, že není dost černý."
    V tom případě máme shodu. Pokud je projekt zaměřený na boj proti rasové segregaci a i běloch má problém s rasovou segregací, tak by mu neměla být odmítnuta pomoc. Až narazíš na nějaký projekt, který řeší problém rasové segregace a odmítnou pomoci bělochovi, který je také rasově segregován tak se ozvi. Budeme proti této nespravedlnosti bojovat spolu. :-)
    "Neexistuje důvod, proč by hispánec musel být nutně vždy drogově závislý a čech musel být vždy nutně zadlužený. Nějaká korelace tam být může, ale nevím, proč by měla vést k odmítnutí pomoci."
    Souhlas a nic takového jsem ani netvrdil. Když je projekt na pomoc proti zadluženosti, tak rasa nehraje roli. Když je projekt na pomoc drogově závislých, taktéž rasa nehraje roli. Takže jsme se shodli na dalším názoru, super. :-)
    To jistě ne. Ale je to dobrý důvod, aby byly ty projekty otevřené všem, kteří trpí daným problémem a ne že postavím před dveře ochranku, která bude podle občanky kontrolovat, zda ten člověk už měl padesáté narozeniny nebo je potřeba ho udržet venku.
    Nemohou být OTEVŘENÉ VŠEM!!! Je to projekt pro konkrétní skupinu s návazností na výši podpory v nezaměstnanosti a další věci, které se řídí jasně danými pravidly a né, aby si do projektů 50+ dával nějaký úředník svoje kamarády, kterým je 30 let!!!
    "Pomůžeme ti s uplatněním v technice, ať jsi kdokoli. Jedinou výjimkou je, že nesmíš být konkrétně bílý heterosexuální muž, který neuvažuje o změně pohlaví."
    Platí to samé. Až na takový stupidní projekt narazíš dej mi vědět. Budou asi potřebovat velkou budovu, protože podle popisu to vypadá, že je to projekt pro čtvrtinu lidstva. :-)
    pavlix avatar 28.4.2018 19:10 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Až narazíš na nějaký projekt, který řeší problém rasové segregace a odmítnou pomoci bělochovi, který je také rasově segregován tak se ozvi. Budeme proti této nespravedlnosti bojovat spolu.
    Pokud to nemusí být o rasové segregaci, tak bych vás rád upozornil na projekt, kvůli kterému jsme tuto diskuzi začali vést.
    Je to projekt pro konkrétní skupinu s návazností na výši podpory v nezaměstnanosti a další věci, které se řídí jasně danými pravidly a né, aby si do projektů 50+ dával nějaký úředník svoje kamarády, kterým je 30 let!!!
    Tak já myslel, že je to projekt na pomoc lidem s uplatněním. Netušil jsem, že jde o pouhou dávku za „přestárlost“. Mimochodem, napadlo vás někdy se nechovat jako hulvát a používat vykřičník maximálně jeden a i ten si dobře rozmyslet?
    Až na takový stupidní projekt narazíš dej mi vědět.
    1) Outreachy. Snaží se nějakým způsobem, zřejmě heuristikou na základě historické křivdy, definovat chráněné menšiny a odlišovat je od menšin nechráněných.

    2) Ten, kvůli kterému mě některé firmy v rámci výběrového řízení žádaly o vyplnění, zda nejsem černoch nebo hispánec, ale východoevropské zaškrtávátko k dispozici nebylo.

    3) Věřím, že když budete hledat, najdete hromadu dalších od banálních až po závažnější.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    28.4.2018 21:20 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Už mě to nebaví. Ty vykříčníky jste si zasloučil. Napsat u projektu 50+, že má být OTEVŘENÝ VŠEM... Děláte si ze mě legraci? Cílem programu Outreachy je přitáhnout do světa svobodného a otevřeného softwaru lidi ze skupin, jež jsou ve světě svobodného a otevřeného softwaru málo zastoupeny. Mohou být 3 důvody proč nejsou tyto skupiny (v poměrném počtu) zastoupeny:
    1. Jsou hloupější.
    2. Jsou znevýhodněny.
    3. Nechtějí to dělat.
    Která odpověď je správně?

    U žen by se teoreticky dalo uvažovat o 3. variantě, ale je na delší diskuzi zda to také není způsobeno předsudky ve společnosti. U rasy je pro mě jasná odpověď 2.
    ...ale východoevropské zaškrtávátko k dispozici nebylo.
    Kdybyste žil jako běloh v Zimbabwe, tak byste tam to tlačítko měl (pokud jsou tam také organizace bojující proti rasismu).
    pavlix avatar 28.4.2018 22:43 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Tak jste mi to nandal, génie, a už se nemusíme namáhat další diskuzí, mise splněna. Kdybych měl málo, tak si zajdu do diskuze příznivců SPD, ti používají vykřičníků pět. :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    29.4.2018 10:29 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Pokud tím naznačujete, že nesouhlasíte s fašisty z SPD, tak z vás mám radost. Celou dobu jsem se bál, že jste jeden z nich. Co jsme si, to jsme si, až do smrti dobrý. :-)
    29.4.2018 22:42 Thor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Jediný fašista jste tady Vy, pany Larry. Jenom škoda že jako každý správný socialista si to neuvědomujete.

    Pro info kdyby google dělal potíže: Fašizmus
    30.4.2018 11:45 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Jediný rozhodně nebudu. Přečtěte si úvodní příspěvky o "čmoudech" a "kundách", které mě vyprovokovaly k této diskuzi. ;-)
    pavlix avatar 30.4.2018 00:11 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Celou dobu jsem se bál, že jste jeden z nich.
    Tak to musíte mít v hlavě řádně nasráno.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.4.2018 11:46 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    A hlavně, že vy jste mě před chvílí umravňoval, že se chovám jako hulvát, když jsem použil pouze vykřičníky. :-)
    pavlix avatar 1.5.2018 15:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Omlouvám se, přepíšu to jinak. Projevil jste odhad na lidi zhruba na úrovni obojživelníka a tudíž mě váš pochybný intelekt a tristní míra empatie již neinspiruje k další diskuzi na toto téma. Doufám, že je to takto lepší. Mějte se a užívejte si svůj jednoduchý svět. Na shledanou. Nebo snad radší sbohem.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    1.5.2018 23:17 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Jelikož tak urputně odmítáte myšlenku na pomoc nějaké znevýhodněné skupině (třeba romům, černochům nebo lidem nad 50 let), tak se mi nemůžete divit, že jsem vás šoupnul mezi okamurovce. Připomněl jste mi Okamuru, jak se ho na ČT moderátor ptal, jestli je pro zavedení významného dne "romského holokaustu", Okamura říkal, že je pro přísnější variantu "holokaustu všech obětí" nejenom romských, načeš mu moderátor oznámil, že takový svátek máme již mnoho let. :-)

    Doufám, že se nedočkám doby, kdy někdo Martina Luthera Kinga označí za organizátora "nechutného rasistického projektu" jenom proto, že pomáhal tmavým a né bílým. Každopádně pokud okamurovec nejste, tak se omlouvám. Mě by to také urazilo.
    pavlix avatar 2.5.2018 08:45 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Kvůli lidem vašeho ražení slaví Okamura a jemu podobní úspěch a je naše země ve sračkách, v jakých jsme.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    2.5.2018 12:20 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Vypadá to, že naše diskuze o pomoci/nepomoci znevýhodněným skupinám sklouzla k osobním útokům, což je škoda. Já budu i na vzdory okamurovců nebo vás nadále fandit projektům jako Outreachy a vy se klidně dál rozčilujte. Pokud si někdo v této diskuzi myslí, že manažeři Outreachy mají v ruce barevnou šablonu s odstíny hnědé a přikládají ji k fotografiím uchazečů, tak takové uvažování je vážně ubohé.
    pavlix avatar 3.5.2018 00:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    A proto budete nadále společně s Okamurou a jemu podobnými pracovat na rozdělování obyvatelstva namísto jeho spojování. A protože nemáte rád osobní útoky, tak budete nadále humanisticky zaměřené lidi označovat za okamurovce, což vůbec není projev vaší frustrace z toho, že si někdo dovolil na něco nemít váš názor. Vždyť vy si ani neuvědomujete zlo, které pácháte. Gratuluju k dvaadvaceti křeslům SPD, které jsou možná z části výsledkem i vaší práce.

    Z více než půl milionu voličů SPD ve volbách do poslanecké sněmovny možná velká část začínala jako obyčejní lidé, kteří chtěli prostě jenom slušně žít. Jenže měli v životě různé problémy a strachy a třeba doufali, že jim bude někdo naslouchat a brát je vážně. Bohužel narazili na samé přezíravé jedince, kteří právě tak jako vy dokážou člověka velmi rychle odsoudit a zaškatulkovat. Až jednoho dne ve zoufalé touze po někom, kdo jim bude naslouchat, se šeredně spletli a hodili lístek SPD.

    Úspěch Konvičky a později Okamury není jejich práce, stačí se podívat na kvalitu jejich „týmů“ a musí vám to být jasné. Jejich úspěch je výsledkem desítek let práce přezíravých lidí, kteří na potkání uráží druhé lidi, pokud se jim jenom trochu nelíbí, co řeknou, a vysmívají se jim. Rádi o sobě mluví jako o intelektuální elitě, ale zatím za sebou nechávají neskutečnou morální spoušť a nahánějí statisíce lidí do náruče extremistů.

    Fakt dík. Já tady v těch sračkách budu taky žít, zatímco se vy budete poplácat na zádech, jak jste to těm „náckům“ zase na sociálních sítích nandali.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    3.5.2018 22:37 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Jenže měli v životě různé problémy a strachy a třeba doufali, že jim bude někdo naslouchat a brát je vážně.
    A proto jsem zastáncem projektu Outreachy. O výši daní diskutujte třeba do aleluja, ale fašitické/nenávistné touhy, je potřeba po vyslechnutí striktně odmítnout. Naslouchat a brát vážně někoho kdo píše v této diskuzi o "čmoudech" a "kundách" nebudu. Pokud je vám příjemné takovému člověku naslouchat, tak si to dělejte sám.
    Jejich úspěch je výsledkem desítek let práce přezíravých lidí, kteří na potkání uráží druhé lidi, pokud se jim jenom trochu nelíbí, co řeknou, a vysmívají se jim.
    Znáte reklamu, která se vysmívala fašistům? https://www.youtube.com/watch?v=Kt46Gl0U4P4 . Mě se líbí.
    pavlix avatar 4.5.2018 09:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Naslouchat a brát vážně někoho kdo píše v této diskuzi o "čmoudech" a "kundách" nebudu.
    Místo „čmoudů“ berete na paškál „čecháčky“, jinak jste úplně stejný. Na kundě nic až tak špatného nevidím, ale můžeme tomu říkat vagína, pokud chceme znít více učeně.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    27.4.2018 21:20 sdafgfdsg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    To je prave ten problem, ze nevidis rozdil mezi "bezdomovec" vs. "nebezdomovec" a "cerny bezdomovec" vs. "bily bezdomovec".
    pavlix avatar 27.4.2018 22:54 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Pokud definice humanitárního projektu spočívá v tom, že si vyberu některé takzvaně znevýhodněné a pokusím se je extrémně zvýhodnit, zatímco jiným znevýhodněným se otevřeně vysmívám, pak asi ano. Já to mám jinak a humanitární a sociální pomoc nepovažuju za něco, co by se muselo poskytovat selektivně na základě rasy, pohlaví a podobných metrik.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    28.4.2018 09:41 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    "extrémně zvýhodnit, zatímco jiným znevýhodněným se otevřeně vysmívám..."

    To už přeháníš nejde o nic extrémního a nikdo se nikomu nevysmívá. Nejde zachránit svět jedním projektem do kterého budou spadat všichni. Vždy si musíš vybrat určitou skupinu a jestliže na jedné straně jsou rasové předsudky, tak když chceš pomoci těmto lidem tak je logicky musíš vybírat podle rasy. Až nebude rasové kádrování na jedné straně, tak nebude potřeba ani na druhé straně (tedy na straně pomáhajících).
    pavlix avatar 28.4.2018 10:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    To už přeháníš nejde o nic extrémního a nikdo se nikomu nevysmívá.
    Nepřeháním. Jen referuju o tom, co se dnes zcela běžně děje.
    Nejde zachránit svět jedním projektem do kterého budou spadat všichni.
    Zatímco umělým zvýhodňováním na základě historických křivd se svět zachrání.
    Vždy si musíš vybrat určitou skupinu a jestliže na jedné straně jsou rasové předsudky, tak když chceš pomoci těmto lidem tak je logicky musíš vybírat podle rasy.
    Nemusím. Stačí brát rasové předsudky tak jak jsou, tedy jako jeden z mnoha problémů, se kterými se můžou lidé v životě potkat. Jenže to vyžaduje skutečnou empatii a ne vozením se na modní vlně, komu se zrovna má pomáhat, za účelem lepšího obrazu člověka ve společnosti.
    Až nebude rasové kádrování na jedné straně, tak nebude potřeba ani na druhé straně (tedy na straně pomáhajících).
    Chápu, že je boj proti zlu stejným nebo horším zlem lákavý, ale v tomto případě jsem si jistý je to z bláta do louže.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    28.4.2018 13:14 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Nemusím. Stačí brát rasové předsudky tak jak jsou, tedy jako jeden z mnoha problémů, se kterými se můžou lidé v životě potkat. Jenže to vyžaduje skutečnou empatii a ne vozením se na modní vlně, komu se zrovna má pomáhat, za účelem lepšího obrazu člověka ve společnosti.
    To není o vození na módní vlně. Prostě různé skupiny znevýhodněných potřebují různá řešení. Nebude ti v praxi fungovat, když budeš mít humanitárního pracovníka na pomoc drogově závislých a pošleš ho k bezdomovci, který se potřebuje dostat z dluhů. Empatie ti nepomůže, protože pracovník od drog nebude mít znalosti o právních problémech oddlužení. Stejně tak pracovník, který se zabývá romskou problematiky zase musí mít jiné znalosti, např. o jejich kulturních zvycích, o fungování komunity atd., protože to je často odlišné od fungování "bílé" komunity.
    pavlix avatar 28.4.2018 14:28 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    To není o vození na módní vlně.
    Nesouhlasím. Jestliže programově řeším při přijímání lidí znevýhodnění černochů, hispánců a mnoha dalších vybraných skupin a cíleně ignoruju znevýhodnění třeba čechů nebo východoevropanů, tak jsem normální sprostý rasista a nic jiného.
    Nebude ti v praxi fungovat, když budeš mít humanitárního pracovníka na pomoc drogově závislých a pošleš ho k bezdomovci, který se potřebuje dostat z dluhů.
    Neexistuje důvod, proč by hispánec musel být nutně vždy drogově závislý a čech musel být vždy nutně zadlužený. Nějaká korelace tam být může, ale nevím, proč by měla vést k odmítnutí pomoci.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.4.2018 15:23 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Čím je prosím tato skupina znevýhodněna?
    27.4.2018 22:36 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    "...aa" napsal čmoud a kunda. Takže "čmoud" je znevýhodněn, rasovými předsudky nebo místem narození. A "kundy" jsou znevýhodněny tím, že se narodily jako, ženy a z biologického hlediska rodí a většinou i vychovávají děti. Při kojení se blbě buduje kariéra. ;-)
    pavlix avatar 27.4.2018 22:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Češi jsou silně znevýhodněni místem narození či místem současného bydliště a projevuje se to v mnoha případech i velmi napřímo. Přesto ve formulářích o diskriminaci nejsme a nebudeme.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    28.4.2018 09:43 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    To není pravda. Myslím, že EU nám za naši znevýhodněnost nacpala dost peněz a nejen ta. A pokud myslíš znevýhodnění v rámci regionů ČR, tak také existují projekty např. na podporu venkova, víc peněz jde do míst s větší nezaměstnaností atd.
    pavlix avatar 28.4.2018 10:17 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    To není pravda.
    Všichni tady moc dobře vědí, že to pravda je a že obejít to je pro rodilého Čecha velice těžké.
    Myslím, že EU nám za naši znevýhodněnost nacpala dost peněz a nejen ta.
    Tak to vám blahopřeju.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    28.4.2018 13:15 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Všichni tady moc dobře vědí, že to pravda je a že obejít to je pro rodilého Čecha velice těžké.
    Nepoužívejte prosím slovo "všichni", nemluvíte za celý národ.
    pavlix avatar 28.4.2018 14:30 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    O celém národě jsem tu ani v nejmenším nemluvil, nicméně budu používat slova, jaká budu chtít. A pardon, ale nepřijímám rady od člověka, který ve stejnou chvíli argumentuje „zalepením huby dotacemi“.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    28.4.2018 19:18 Spitzbube
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Češi jsou hlavně znevýhodnění vlastní debilitou...
    pavlix avatar 28.4.2018 22:44 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Přesně tak. Češi jsou špatní a neměli by vůbec nikam lézt, natož dělat něco s open source. ;)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Agent avatar 28.4.2018 08:12 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Já se zas cítím diskriminován, že nemůžu rodit a kojit. Místo toho musím řešit pitomou kariéru a nechat se buzerovat v práci. To je hroznej svět, všichni jsou tu diskriminovaný...
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    28.4.2018 19:21 Spitzbube
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Ty by ses měl cítít nejvíc znevýhodněný tím, že už dávno nesedíš zavřený na psychiatrii...
    Agent avatar 28.4.2018 08:22 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Ale jako jo, ať se ty baby na to vyserou, nikdo ať nerodí a věnují se té své superdůležité kariéře, lidstvo nejpozději do 100 let vychcípe a pak už nebude muset nikdo řešit pičoviny typu jestli je diskriminace být doma s dětmi nebo je lepší podržet v práci šéfovi v zájmu kariéry.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    pavlix avatar 28.4.2018 10:17 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Taky mám z těchto řečí podobný pocit zoufalství.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    29.4.2018 16:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Co je nenávistného na tom, když pomůžete (finančně, pracovně nebo jinak) nějaké znevýhodněné skupině lidí, kteří následně svoje zkušenosti a motivaci přenesou na ostatní členy z jeho znevýhodněné skupiny? Pomáhat lidem mentorováním a předáváním zkušeností je lepší než jim jenom dávat peníze.
    Věřím, že ten výchozí úmysl je dobrý a v podstatě to není špatná myšlenka. Problém je, jako vždycky, v lidech, kteří jdou moc daleko. Byl jsem už několikrát svědkem toho, jak tyhle 'inkluzivní' aktivity vedou např. k tomu, že tyhle lidi politicky popotahujou ostatní lidi kvůli "špatným slovíčkum" a "špatným zájmenům" v kódu a dokumentaci.

    A pak jsou lidi, kteří jsou normálně otevřeně rasističtí/nesnášenliví proti bílím chlapům, ale toleruje se jim to nebo maximálně je za to někde v tichosti v zákulisí někdo velice velice mírně napomene.

    Zkrátka a jednoduše, rozdělování lidí podle barvy kůže, pohlaví atd. vede často ke špatným věcem, i přestože výchozí úmysl je dobrý. A proto je dobré, pokud to je v dané situaci jen trochu možné, prostě podle kůže (atd.) nerozdělovat.
    pavlix avatar 30.4.2018 00:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    +∞
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.4.2018 12:08 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Souhlas. Byrokracie někdy přeroste nad zdravou míru, ale to platí ve všem. Jenomže jde o to, že když uděláš projekt na podporu IT v Ugandě, protože tam mají zaostalé školství (což není žádné hodnocení podle barvy kůže), tak po zhlédnutí fotek jací lidé jsou do projektu zapojeni se najde velké množství lidí, kteří budou (jako v této diskuzi) psát o "čmoudech" případně "černých hubách" a budou manažery obviňovat, že upřednostňují černé... A čecháčci si budou zase stěžovat, že oni mají jen 20 tisíc hrubého a jim nikdo nepomůže.
    2.5.2018 12:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Jenomže jde o to, že když uděláš projekt na podporu IT v Ugandě, protože tam mají zaostalé školství (což není žádné hodnocení podle barvy kůže), tak po zhlédnutí fotek jací lidé jsou do projektu zapojeni se najde velké množství lidí, kteří budou (jako v této diskuzi) psát o "čmoudech" případně "černých hubách" a budou manažery obviňovat, že upřednostňují černé...
    Njn, to souhlasim, že je špatný. Principielně je to ale podobné jako někteří aktivisti/aktivistky, kteří politikaří, popotahují lidi u komisí za zájmena nebo píšou "Fuck all men" na Twitter.

    Nevím, jak je na tom konkrétně Outreachy, snad se ho tohleto netýká.
    pavlix avatar 3.5.2018 00:29 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    A čecháčci si budou zase stěžovat
    V čem že jste lepší než ti, co píšou o čmoudech a černých hubách?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    26.4.2018 16:12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Zajímavý komentář z Phoronixu:
    The base issue here is that these type of projects operate on a flawed concept, that giving "equal opportunity" would translate into having "equal distribution" of the sexes/genders/races/whatever.
    
    So just because women are 50% of the population someone thinks that we should have 50% women everywhere and if we don't then it is wrong. That's not equal opportunity, that's equal distribution.
    Opportunity implies that people might still be different and maybe most women/attack helicopters or other minority might still not like tech jobs because of their different culture, mindset or life goals,
    but if someone wants to then they can get into it, and if the numbers are still not the same it's ok as there are other factors into play on someone's FREE decision to get into some field.
    
    The thing that must be worked on is giving equal opportunity to ALL (not just minorities), not dump money to reach equal distribution (i.e. artificially boost minority numbers by providing them unfair advantage).
    
    But hey, stupid people don't understand the difference, so whatever.
    26.4.2018 16:24 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Souhlas predsedo.
    26.4.2018 16:24 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Jesteze tam jsou fotky, jiank bych mel pochybnosti jestli to ma smysl... ale opravdu to ma smysl.
    26.4.2018 17:10 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    To asi nebude o tom, že tam budou tlačit 50% třeba slonů, nebo opic za každou cenu, jen aby to bylo procentuálně vyvážený. Já to chápu tak, že to je nějaká aktivita zkušených vývojářů ujmout se lidí, který to třeba zajímá, ale nemají na to (nejsou tak technicky zdatní) se do toho pustit sami. Takový mentorování na dálku s cílem, třeba se chytí a přinese do projektu něco co tomu chybí. Ale možná se pletu, nezkoumal jsem to.
    26.4.2018 18:22 Pat
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Jo, akorat musis mit tu spravnou barvu kuze nebo ten spravnej gender...
    27.4.2018 07:26 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    J8 to beru jako koření. Toho se taky do jídla necpe 50/50 a přesto ho tam cíleně po dávkách dáváme, protože to tu chuť obohacuje. Stejně tak tady je nějaká představa, že "násilným" zapojením minoritních skupin to nějak obohatí projekt. Je pak už na kuchaři, kterou minoritu vybere. Je to sice pozitivní diskriminace o tom žádná, ale když chcete připravit kvalitní jídlo, nesmíte se bát experimentovat. Navíc některý ty Indky vypadají komunikativně, takže bych to dál nerozvíjel :-)
    26.4.2018 18:52 Thor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Jen 44 lidí. Kapka v moři. Zvýhodňování na základě pohlaví/rasy/čehokoli je dlouhodobě neudržitelné, protože stojí mnoho peněz a zvýhodňovaní generují těch peněz málo a nebo dokonce vůbec žádné. Dokonce to minoritám škodí. Představte si, že jste indická dívka která celí život dřela jako kůň aby měla tech job. Díky politice zvýhodňování bude ostatními viděna jen jako vycpávka do týmu aby firemní feministky nechytali záchvaty. A to není ani trochu fér, ona přeci celí život tvrdě dřela a teď je na ní automaticky koukáno jako na něco méněcenného i když přesně to ani omylem není.

    Ale toto prostě nikdy levicový živel nepochopí.
    26.4.2018 21:03 a1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    ja si myslím že ten její celí život zas tak tvrdý být nemohl
    the.max avatar 26.4.2018 23:39 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    randy avatar 27.4.2018 10:39 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Toto je jedine ci im branilo pracovat na open-source projektoch? :D
    R>
    28.4.2018 19:15 Spitzbube
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Pěkný shitstorm... pěkně debilní :-D

    Mimochodem, většinou jsou to pěkný a sympatický kočky a účast jim v programu ze srdce přeji...
    28.4.2018 21:31 Thor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    A kdyby to nebyly pěkné kočky, nepřál by jste jim to?

    Prosím, nepleťte Vaše sexuální pudy do charity, je to na blití.
    29.4.2018 14:45 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Zajimave, kolik je tady spravedlivych a rozhorcenych, a ve zpravicce o Google Summer of Code uplne ticho popesine. Pricemz je to projekt, ktery je uplne stejne "diskriminacni".
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    pavlix avatar 5.5.2018 22:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Google Summer of Code selektivně vyčleňuje na základě vrozených charakteristik jako je rasa a pohlaví a nabízí příležitost všem kromě bílého heterosexuálního muže? O něčem takovém jsem zatím neslyšel.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    6.5.2018 21:49 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Organizace X si vybrala skupinu osob Y, u ktere se domniva, ze by si zaslouzila podporu, a proto jim vyplaci obnos Z.

    Nechces se rozhorcovat i nad tim, ze Urad prace plati nezamestnanym lidem rekvalifikacni kurzy?
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    pavlix avatar 8.5.2018 10:50 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 44 osob přijato do programu Outreachy od 14. května do 14. srpna 2018
    Organizace X si vybrala skupinu osob Y, u ktere se domniva, ze by si zaslouzila podporu, a proto jim vyplaci obnos Z.
    Organizace X si vybrala skupinu osob Y, u které se domnívá, že si na základě pohlaví a rasy zaslouží být ostrakizována na základě kolektivní viny za historické křivdy vůči jiným skupinám.
    Nechces se rozhorcovat i nad tim, ze Urad prace plati nezamestnanym lidem rekvalifikacni kurzy?
    Nechci. Ovšem pokud je některým zaměstnaným platí a jiným nikoliv (což mimochodem platí), stojí za to se bavit o kritériích.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.