abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 06:11 | Zajímavý článek

    Man Yue Mo z GitHub Security Lab se podrobně rozepsal o již opravené zranitelnosti CVE-2023-6241 v Arm Mali GPU umožňující získání roota na telefonu Pixel 8 s povoleným MTE (Memory Tagging Extension).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | IT novinky

    V San José probíhá vývojářská konference NVIDIA GTC 2024. CEO společnosti NVIDIA Jensen Huang měl dvouhodinovou keynote, ve které představil celou řadu novinek: NVIDIA Blackwell platform, NVIDIA NIM microservices, NVIDIA Omniverse Cloud APIs, Project GR00T, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:33 | Komunita

    Byly zpracovány a na YouTube zveřejněny videozáznamy jednotlivých přednášek z letošního Installfestu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 13:33 | Pozvánky

    Od 21. do 23. března proběhnou Arduino Days 2024. Sledovat bude možné oficiální streamy. Zúčastnit se lze i lokálních akcí. V Česku jsou aktuálně registrovány dvě: v Praze na Matfyzu a v Poličce v městské knihovně.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Pozvánky

    Letošní ročník konference LinuxDays se uskuteční o víkendu 12. a 13. října, opět se potkáme v pražských Dejvicích na FIT ČVUT. Také během letošního ročníku nás budou čekat desítky přednášek, workshopy, stánky a spousta doprovodného programu. Aktuální dění můžete sledovat na Twitteru, Facebooku nebo na Mastodonu, přidat se můžete také do telegramové diskusní skupiny.

    Petr Krčmář | Komentářů: 3
    včera 09:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 2.0.0 a krátce na to opravné verze 2.0.1 open source online editoru Etherpad (Wikipedie) umožňujícího společné úpravy v reálném čase.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:00 | IT novinky

    Elonem Muskem založena společnost xAI otevřela pod licencí Apache 2.0 svůj AI LLM model Grok-1.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 00:44 | Nová verze

    Matematický software GNU Octave byl vydán ve verzi 9.1.0. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Nově je preferovaný grafický backend Qt a preferovaná verze Qt 6. V tomto vydání byly přepracovány funkce pro převod čísel z desítkové soustavy. Jako obvykle jsou zahrnuta také výkonnostní vylepšení a zlepšení kompatibility s Matlabem.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    17.3. 22:33 | Zajímavý článek

    Společnost PINE64 stojící za telefony PinePhone nebo notebooky Pinebook publikovala na svém blogu březnový souhrn novinek. Vypíchnout lze, že pracují na virtuálním asistentu PineVox a zatím bezejmenných sluchátkách na lícní kosti (bone conduction).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.3. 18:33 | Nová verze

    Hyprland, kompozitor pro Wayland zaměřený na dláždění okny a zároveň grafické efekty, je již dva roky starý. Při té příležitosti byla vydána verze 0.37.0 (a záhy opravná 0.37.1 řešící chybu ve vykreslování oken). Nově závisí na knihovně hyprcursor, která poskytuje škálovatelné kurzory myši.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 3
    Steam
     (25%)
     (28%)
     (13%)
     (10%)
     (25%)
    Celkem 306 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 11.3. 21:45
    Rozcestník

    ANoise a zvuková kulisa

    Článek na OMG! Ubuntu! představuje Ambient Noise Player (ANoise), jednoduchý přehrávač OGG souborů, jehož cílem je vytvořit zvukovou kulisu. K dispozici je například zvuk deště, řeky nebo kavárny. Hledáte-li více možností, doporučit lze například online Coffitivity, Noisli nebo otevřený Relax.

    6.4.2015 01:55 | Ladislav Hagara | Zajímavý software


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Max avatar 6.4.2015 01:57 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Pěkný, já jsem to zatím řešil tak, že jsem vyhledával 10h záznamy přírody na youtube. Rozhodně mi taková kulisa přijde pro práci velmi příjemná.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    6.4.2015 09:49 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Mě to přijde ujeté. Jako by už tak nebylo všude dost zbytečného kraválu.
    6.4.2015 11:24 smazáno | skóre: 18 | blog: smazáno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Coffitivity je opravdove WTF :)
    Max avatar 6.4.2015 12:29 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa

    My jsme v práci dlouho praktikovali toto : Forest and Nature Sounds 10 Hours. Sosnul jsem to a spustil přes mplayer s loopem. Jsme tří v kanclu, všem se to líbilo, až to nakonec jednoho kolegu omrzelo, tak jsme od toho upustili, protže jsem ani nic lepšího na youtube nenašel. Ono se nezdá, ale najít něco vyváženého, kde nebudou hlasité špičky, které ruší, je dosti těžké. Zkoušel jsem i nějaké hoření v krbu, ale to v reálu znělo, jako když šumí zdroj pc, nikdo to nepoznal. Plamen musí být hodně hlasitě, aby to bylo příjemné a rozeznatelné, ale zase to pak ruší, protože je to moc nahlas. Taktéž jsem zkoušel různé blizardy, bouřky, déšť, ale všechno to bylo buď takové, že to znělo jak šum, nebo pak takové, že bychom každou chvíli běhali na malou :). Ta příroda s ptáčky z toho vycházela nejlíp.

    Osobně nám tedy přišla práce s takovým pozadím příjemná.
    Kolega, kterého to omrzelo, dělá hudbu, takže pro takové věci má asi větší cit a oposlouchalo se mu to. Tato zprávička je dobrá v tipech na další, neoposlouchané zdroje. Tak snad to projde a budu si zase moci utahovat z volajících, že u nás ptáčci nejsou, že to slyším z jejich sluchátka :)

    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Petr Tomášek avatar 7.4.2015 00:08 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    No,já nevím, ale k práci mi přijde lepší např. J. S. Bach, Umění fugy, nebo tak něco... ;-)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Bystroushaak avatar 7.4.2015 01:00 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Já mám asi nejradši psybreaks. Poslední dobou ale hodně přicházím na chuť Maxi Richterovi, speciálně pak Recomposed by Max Richter: Vivaldi's Four Seasons, ale Infra taky jde.
    Max avatar 7.4.2015 07:09 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Možná tobě, ale pokud jsi v nějakém kolektivu, tak buď musíš mít velké štěstí, aby všichni poslouchali stejná žánr, nebo musíš sáhnout po něčem universálním.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    pavlix avatar 7.4.2015 10:29 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Od té doby, co vynalezli sluchátka...
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Max avatar 7.4.2015 11:48 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    To u nás také nejde, hodně voláme, protože nejen, že děláme rozvoj, děláme i support a občas i dost běháme.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    pavlix avatar 7.4.2015 12:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Od té doby co vynalezly bezdrátová sluchátka... a třeba přehrávač na mobilu by se mohl srovnat s přerušováním muziky při volání, ne? Od čeho ty smartfouny máte?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Max avatar 8.4.2015 22:47 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Máme digitální a IP telefony (čtyřmísná volací čísla, integrované tel. seznamy, dohledy, jednoduché předávání apod.). Drátové headsety a další vymoženosti jsou v tisících, a bezdráty ještě dál. Mobilní telefon také mám, ale je to spíš pomalý doplněk a už vůbec né něco, co bych chtěl používat místo klasického telefonu, to by byl pěkný voser.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    kyknos avatar 8.4.2015 22:52 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    cemu se rika dneska klasicky telefon? takovy to sluchatko z macha a sebestovy a ta krabice k tomu?

    jo to mame v praci taky, ale pouzivat je to za trest, obvykle je potreba volat nekolikrat, nez se clovek dovola, kam ma
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Max avatar 10.4.2015 07:59 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Nějak mi unikají souvislosti u tvých myšlenkových pochodů. Jak telefon souvisí s tím, že se někam nemůžeš dovolat?
    Jinak teda nevím, ale mobilní telefon nemá na klasický stolní telefon (buď digitální, nebo SIP) ani v nejmenším, protože na mobilu nemůžeš :
    • 1) používat dohledy (máš panel s nějakými oblíbenými čísly a když tlačítko u čísla svítí, tak daný člověk volá, nemá smysl mu tedy volat, když tlačítko bliká, tak mu někdo volá a ty ten hovor můžeš přebrat)
    • 2) jedním zmáčknutím tl. volat konkrétní osobě
    • 3) jednoduše předávat hovory na někoho jiného
    • 4) jednoduše můžeš hovor stáhnout jedním tlačítkem, nebo trojhmatem (trojhmanetm, pokud máš telefon ve skupině)
    • 5) Mohu volat osobám v ústředně pomocí čtyřmístné volby + mohu mít externí čísla uloženy ve zkrácených volbách, takže není problém volat zmáčknutím pár čísel na externí telefon. My to máme třeba uděláno tak, že volám člověku na pevnou s číslem 3333, když tam není, tak mu volám na mobil : 873333, prostě dám před číslo jeho pevné "87" a pod tím jsou uloženy mobilní čísla a jedu
    • 6) jednoduše si svou linku přesměruji na někoho jiného, nebo na mobil apod.

    Ono ve finále těch věcí, v čem je tento telefon výhodnější, je více, ale vypíchl jsem ty nejzákladnější, které používám denně a opravdu si nedovedu představit, jak bych produktivně volal s mobilním telefonem.

    Jinak ohledně digitální telefonů, používáme Dialog 3212/3213, Dialog 4222, Aastra 67xx, Mitel 68xx (což je vlastně Aastra, protože jí Mitel koupil). Jako telefonní ústřednu máme Aastra MX-ONE (na SLES běžící aplikáč s web ksichtem na ovládání).

    Jo, pokud v práci používáš telefon jako doplňkové vybavení, tak ok, ale pokud děláš support a voláš docela dost, tak s mobilem opravdu ne.

    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    kyknos avatar 10.4.2015 13:27 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Neumím si představit, k čemu bych ty věci potřeboval, bod 1 bych ani jako smirovací smejd nechtěl a bod 2 je v mobilu triviální. Zbytek nevím. Já telefonuju tak třikrát týdne max.

    u nás je prostě problém, ze to asi někdo zkurvil, nebo cutoval costy, ale někdy musím číslo vytočit i desetkrát, než se správně dovolam
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Max avatar 10.4.2015 13:33 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Nj., tak to se pak tomu nesmíš divit :).
    Jinak ani v mobilním telefonů nezavoláš na jedno zmáčknutí. U digitálu můžeš mít panel, kde má třeba 20 tlačítek a na každém máš někoho navoleného, zmáčkneš tlačítko a hned voláš.
    Ne, nic produktivnějšího na volání (v kanclu) neznám :-/.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    kyknos avatar 10.4.2015 14:06 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Úplně stejná tlačítka si mužů nastavit v androidu
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Max avatar 11.4.2015 17:21 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Jen si musíš nejdřív odemknout displey a spustit nějakou app, to už jdou dva kroky navíc, minimálně ;-).
    Ještě jde u nějakých androidů odemknout a spustit app zároveň, ale pořád jsi časově i krokově pozadu oproti těm tvým tzv. zastaralým technologiím.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    kyknos avatar 11.4.2015 17:43 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    muzu si je klidne dat na ten screensaver nebo zamykani obrazovky vypnout

    aplikace proste bezi, tu zapinat nemusis, jedine co musis, je zmacknout tlacitko
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Max avatar 11.4.2015 18:44 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Pak máš ale z takového mobilu stolní telefon, protože veškeré manipulace (strkání do kapsy apod.) budou ťukat na display a volat,takže by jsi musel mít telefon volně položen na stole a tím by jsi vyřešil jen jednu funkcionalitu z mnoha :). To mi nepřijde jako ideální cesta.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    kyknos avatar 11.4.2015 18:51 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    ano, tak bud ho mam v kapse nebo na stole, v cem je problem? muj mobil dokonce pozna sam, ze je v kapse
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Max avatar 11.4.2015 19:17 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Problém je v tom, že něco kritizuješ a přitom to ani neznáš a navíc, aby jsi měl nějaké protiargumenty, tak vymýšlíš, podle mně, zhovadilosti, které jsou stejně odpovědí na jeden bod z mnoha. Tož tak.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    kyknos avatar 11.4.2015 19:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    jake zhovadilosti? jedina vec, co mi na tvem seznamu prisla uzitecna - a na svem mobilu ji normalne pouzivam

    ale je mi to fuk, jen upozornuji na to, ze tve nejde neodpovida realite
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Max avatar 11.4.2015 19:58 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Jedna věc z mnoha, protože nevíš, neznáš, co to obnáší a asi ani neumíš představit.
    Teorie s nastavením u androida je pěkná, ale jak už jsem psal, nemyslím si, že praktická. Zkus si to nastavit, vypni si odemykání čísel, nech si tam spuštěnou nějakou app, kde budeš mít 20 předvolených čísel na jedno ťuknutí a uvidíme, jak dlouho tě to bude bavit a zda se skutečně nedostaneš do stadia, kdy budeš lidem omylem volat, protože telefon bude mít občas problém rozpoznat, v jakém stavu se nachází.
    Já to prostě vidím tak, že tyto dvě odvětví zatím nejdou rozumně spojit. V kanclu prostě ten klasický telefon musí být (teda v případě, že člověk potřebuje rozumně kolektivně volat a pracovat).
    Každopádně si nemyslím, že tato diskuse ještě někam dál povede, protože pokud znáš jen jednu stranu, tak ti těžko budou argumenty dávat smysl (a evidentně nedávají).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    kyknos avatar 11.4.2015 20:02 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    proc bych si zkousel nastavit neco, co mam nastavene?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Bystroushaak avatar 12.4.2015 12:21 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Myslím že děláš základní chybu a to že se s kyknosem vůbec snažíš přít. Všiml jsem si ve více diskuzích, že prostě něco prohlásí a pak si to slepě obhajuje, aniž by s tím měl praktickou zkušenost. V podstatě je to takový další level trola, který si myslí, že ví všechno nejlíp a má silnou potřebu to ostatním zprostředkovat. Vůbec nezáleží na tom, jak budeš argumentovat, diskuze se prostě vždy vrátí k původní premise - kyknos to ví líp. Tobě zbývá jen se s tím smířit. Buď s tím, že to ví líp, nebo že nemá cenu s ním diskutovat.
    kyknos avatar 12.4.2015 13:12 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    ano, lidi co nejsou schopni prijmout logicke argumenty, maji se mnou v diskusi problem
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Bystroushaak avatar 12.4.2015 14:50 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Logické argumenty založené na blbých předpokladech jsou k ničemu. Nebo si snad vážně myslíš, že mu „logickými“ argumenty vyvrátíš existující zkušenost? Celá diskuze začíná tím, že, cituji „neumím si představit“. Dál pak už jen popíráš Maxovu zkušenost a podsouváš mu, že má používat něco, s čím sám máš jen minimální zkušenosti a celé to zakládáš na pocitech, že tvoje řešení je lepší, bez toho aniž bys ho kdy otestoval v netriviálním provozu. Co tím chceš dosáhnout?
    kyknos avatar 12.4.2015 15:04 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Nic tím nechci dosáhnout, prostě říkám ze to jde a velice dobre
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Max avatar 12.4.2015 20:39 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Moje zkušenost je taková, že dokud něco plně neodzkouším v provozu, tak o tom mohu tvrdit cokoli teoreticky lepšího (dokonce někdy i v malém koletivu prakticky nasazeného), ale vždy to není úplně 100% ono a reálný provoz mně vždy probudí ze snů a představ.
    Podle toho, co píšeš, tak nemáš absolutně žádné zkušenosti. Vzhledem k tomu a tvé argumentaci si myslím, že nemá smysl nadále pokračovat v této diskusi.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    pavlix avatar 12.4.2015 21:29 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Vzhledem k tomu a tvé argumentaci si myslím, že nemá smysl nadále pokračovat v této diskusi.
    Dlouhá a trnitá je cesta k poznání. :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    kyknos avatar 12.4.2015 23:23 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    podle toho, co pises ty, je zrejme, ze ani ty nemas zkusenosti s obema moznostmi - kdybys je mel, netvrdil bys, ze to neni mozne, ale rekl bys, ze ti to z nejakeho duvodu nevyhovuje
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Max avatar 13.4.2015 08:07 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Spravuji asi 40 mobilních telefonů ve firmě (hodně androidy, několik iphone4,5,6 a kolega má win phona).
    A sám mám samozřejmě také Androida + jsem ve firmě byl nucen několik zařízení rootovat a nahrát tam použitelnější systém s androidem.
    To asi tak k těm zkušenostem.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    kyknos avatar 13.4.2015 12:01 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    ale nevedel si, ze to tlacitko na prime volani muze fungovat uplne stejne

    a opravdu se neboj, telefonovat umime vsichni, dokonce i ja s tou pevnou linkou, ostatne, zatim jsem s ni urcite provolal vic nez s mobilem
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Max avatar 13.4.2015 12:08 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    To je to, v tom se neshodneme, protože si to nemyslím.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 11.4.2015 17:23 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Jop, bod jedna je zrovna hodně důležitý třeba pro sekretářky ;-).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Josef Kufner avatar 10.4.2015 14:04 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Předávání hovorů zní užitečně, ale ten zbytek mi přijde jako vrcholné stádium zastaralé technologie.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Bystroushaak avatar 10.4.2015 15:33 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Proč? Pokud člověk opravdu intenzivně telefonuje, tak zjistí, že se mu tyhle možnosti velmi hodí. My jsme měli v O2 telefony Avaya, které vesměs uměly to samé, co popisuje. Nějak si neumím představit to dělat bez nich. Byly nějaké pokusy o náhradu ve smyslu přesunu ovládání toho telefonu přímo do počítače, ale všichni to z celého srdce nenáviděli.
    Petr Tomášek avatar 8.4.2015 22:23 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    No, nevím, ale spíš bych se obával, že z toho cvrlikání bude lidem jebat daleko rychleji než z jakékoliv (běžné) hudby...

    (Alespoň soudě podle sebe, na Čro D-dur mají cvrlikání jako výplň a vždycky z toho šílím...)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    kyknos avatar 8.4.2015 22:24 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    a co delas, kdyz opravdu cvrlikaji ptaci? nebo neopoustis dobre izolovane mistnosti v centru mesta?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Bystroushaak avatar 8.4.2015 23:04 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Mě třeba ptáci cvrlikáním docela serou, protože s tím vždy začnou okolo páté ráno, ve chvíli kdy bych opravdu rád ještě spal.
    kyknos avatar 8.4.2015 23:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    aha, tak me tim kolem te ctvrte pate rano prave uspavaji

    jinak tedy nic osobniho, ale pokud lidem vadi ptaci, je to znacny priznak degenerace lidstva
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Václav 9.4.2015 07:32 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kyknos avatar 9.4.2015 11:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    to je ale problem alarmu v aute, ty me serou i bez ptaka
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Bystroushaak avatar 9.4.2015 11:41 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    aha, tak me tim kolem te ctvrte pate rano prave uspavaji
    Možná ti pod oknem vřískají jiní ptáci, u mě to zní jak džungle. Rozhodně mě pronikavý hluk ve vysokých frekvencích neuspává.
    jinak tedy nic osobniho, ale pokud lidem vadi ptaci, je to znacny priznak degenerace lidstva
    Já se za svojí lidskou zdegenerovanost nestydím. Navíc mi nevadí ani tak ptáci, jako spíš ty skřeky co z nich lezou. Možná v tom někdo vidí lahodnou hudbu, ale na tohle asi málo fetuju.
    kyknos avatar 9.4.2015 11:59 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    dzungle je fajn, ostate nahravky z ni se prodavaji a lidi si je pousti k usinani

    no snad to vyresi prirodni vyber :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Petr Tomášek avatar 9.4.2015 14:35 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Jenže to je real a ne nějaká náhražka z pytlíku...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    kyknos avatar 9.4.2015 15:08 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    tak si kup lepsi sluchatka / reproduktory
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Petr Tomášek avatar 9.4.2015 19:21 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Náhražka zůstane náhražkou. Když jsem venku, pak je zpěv ptáků přirozený. Když jsem zavřený ve skleněné krychli, tak cvrlikání z reproduktoru bude vždy bude působit debilně...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    kyknos avatar 9.4.2015 19:31 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Dává to úplně stejný smysl jako zatracovat re produkovanou hudbu
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Bystroushaak avatar 9.4.2015 20:23 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Imho spíš naráží na jinou akustiku venku a vevnitř.
    kyknos avatar 9.4.2015 21:04 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    no a v koncertnim salu je take jina akustika

    ostatne je v kancelari pravdepodobnejsi vyskyt ptaka nez rockove skupiny nebo filharmonickeho orchestru
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Bystroushaak avatar 10.4.2015 15:35 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    no a v koncertnim salu je take jina akustika
    Ano, taky nahrávka zní úplně jinak, než koncertní sál. To poznají i audio-ignorati jako já.
    kyknos avatar 10.4.2015 16:00 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    dekuji ze jsi me podporil nacelniku
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Josef Kufner avatar 10.4.2015 14:07 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Je to asi stejně zvrhlé, jako si pustit v televizi oheň a tvářit se, že to je krb.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    kyknos avatar 10.4.2015 14:57 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    kdyz tu televizi zapalis, tak asi ano

    ale bude to dost smrdet
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    9.4.2015 11:13 Jack Crane
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    To je o tom, jestli chceš poslouchat ten zbytečný kravál nebo něco, co je pro tebe příjemnější. Ticho by samozřejmě bylo lepší, ale kde ho dneska ve městě seženeš, že ano...
    kyknos avatar 9.4.2015 12:01 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    nic me nerusi tak, jako absolutni ticho

    a dost pochybuju, ze to ma nekdo jinak, ticho totiz neni skoro nikde
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    9.4.2015 17:25 Ondrej Santiago Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Pokud nekoho rusi ticho, tak se to da trivialne resit. Pokud ale nekoho rusi hluk, tak se to resi podstatne hur.
    kyknos avatar 9.4.2015 17:29 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    samozrejme - on to tedy resi prirodni vyber, ale trva to o neco dele :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    6.4.2015 10:51 Shafa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Pak by uz chybel jen LCD krb + repro na zvuky praskajiciho dreva a projektor s platem na promitani oblohy.

    Kez by nas Pan Buh pri zdravem rozumu zachovati racil...

    Bystroushaak avatar 6.4.2015 11:49 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Ještě kolísavý infrazářič, jinak ten krb nebude nic moc.
    Max avatar 6.4.2015 12:35 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Aha, to by asi vysvětlovalo, proč to v té tv vypadá tak uměle :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 6.4.2015 12:35 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Tak to asi doma nemáš nějakou rozumnou TV, co? :) Ono totiž Samsungy aj. televizory mají v sobě androida, nebo nějaký svůj systém s podporou instalací aplikací a jedna z nich je i hořící krb. Takže fake krb by jsi měl, chybí ti tedy už jen ta obloha a vualá, můžeš u PC fungovat :).
    Osobně jsem přemýšlel doma nad jednou věcí. Na černo nabarvit strop v pokojíčku a bílou barvou tam udělat tečky, to by pak v noci mohlo vypadat, jako by člověk spal pod širákem. K tomu si ještě pustit tu TV s krbem a vualá, máš to tam.
    Zdar Max
    PS:osobně nejsem takovým věcem nějak moc nakloněn, raději mám reál, ale chápu, že pro některé lidi, nebo případy, je reál značně nedostupný, takže se nejde takovým pokusům divit ...
    Měl jsem sen ... :(
    kyknos avatar 6.4.2015 13:05 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    ja treba televizi nemam a nechapu proc nekdo ma - ani takovych lidi moc neznam

    rozhodne znam vic lidi s krbem ci jinym ohnistem nez s televizi :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Max avatar 6.4.2015 13:40 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Já jí mám, nevím o nikom, kdo by jí neměl, ale také se na ní moc nedívám, jelikož mám pc. Každopádně né každý bydlí na dědině, hodně lidí tu možnost prostě nemá.
    Z jedné strany mám rád nejnovější techniku, z druhé strany mám rád přírodu. Někdy to skloubit jde, jindy ne. Jsem zvědavý, jak daleko to zajde.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    kyknos avatar 6.4.2015 13:47 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    na krb je potreba dedina? .)

    hele uz se prodavaji i takovy na lih do panelaku :D
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Max avatar 6.4.2015 18:29 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Buď máš krb na dřevo, nebo je už jedno, zda to je plyn, lih, elektrika, nebo TV.
    My doma máme akorát kotel a pak pergolu s ohništěm, ale v Phe nevím, jak bych to řešil. Tam asi jedině grilovačka na elektrickým grilu, nic víc rozumnějšího mně nenapadá, ale to jen v případě gril akce, né takové to kochání ohněm, jak praská dřevo apod. a s tím spojená vůně, to fakt nevím.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    kyknos avatar 6.4.2015 18:36 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    tak v praze klasicky krb neni nic vyjimecneho, v praze nestoji jen panelaky

    Yokotashi by mohl vypravet, kdyz jsem s nim vozil plneho wartburga + pretizeny vozejk drivi do krbu :)

    krom toho i ten lihovy krb je porad pekny otevreny ohen, s elektrinou ani TV to nema nic spolecnyho
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Grunt avatar 8.4.2015 12:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Tam asi jedině grilovačka na elektrickým grilu, nic víc rozumnějšího mně nenapadá, ale to jen v případě gril akce, né takové to kochání ohněm, jak praská dřevo apod. a s tím spojená vůně, to fakt nevím.
    Mám fláknout na Babettu kotlík na guláš a přijet do Phy? Jednou jsem viděl borca na Lesné na těch předzahrádkách před panelákama jak si tam na kozách okružkou řezal nějaké desky (asi na nábytek). Pak to bruskou brousil. Všichni okolo museli mít radost :-) Mi neříkej že tam u vás v Praze nemáte nějaký takový plácek na ohníček. Nebo nějaký parčík nebo něco. Elektrický gril vyhoď z okna prosimtě.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kyknos avatar 8.4.2015 12:58 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    samozrejme ze ano, jednak je tu plno normalnich domu se zahradou jako kdekoliv na vesnici, druhak i divokych mist je dost

    pred par lety jsme napriklad slavili silvestra taborakem v parku kousek od suse - akorat ze mrzlo tak, ze skoro zamrzaly i ty plameny

    v kombinaci s rumem se to ale dalo prezit
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Petr Tomášek avatar 8.4.2015 22:24 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Hm, to nemůžeš dát odkaz na nějaké normální (nebonzácké) mapy?
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Josef Kufner avatar 10.4.2015 14:11 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    U paneláků je hluk od řezání, sekání, broušení a podobných činností velmi neobvyklý. Zato na vesnici nebo v chatových osadách je to docela časté, hlavně o víkendech. To si pak říkám, jaký je v té Praze klid (pokud zrovna člověk nestojí vedle hlavní silnice).
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    kyknos avatar 10.4.2015 14:58 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    u panelaku je zase velmi obvykly zvuk vrtani do panelu, celodenni vystekavani opustenych psu apod.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    11.4.2015 10:51 kolcon | skóre: 15 | blog: kolcon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    chrchlajici sousedi, hrajici na piano, poustejici si na kompu strilecky vedle ustredniho topeni, dupani slonu nad vami, hlucne damske nocni navstevy, hulici na balkonech vsude okolo... jeje, toho je...
    Grunt avatar 11.4.2015 14:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Ještě chybí zvuk chcaní na hajzlu, když se celý panelák ráno budí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 11.4.2015 14:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Jo, jo. V některých částech města je docela klid až jsem byl nesvůj. Jak nevrčí nějaký blbec v sobotu v osum ráno na cirkulárkce, tak to prostě není. Zas po vesnicích nejezdí bojové šaliny. To se barák třepe opravdu jak když projíždí tank. To na vesnici není, to je fakt.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    6.4.2015 14:20 kolcon | skóre: 15 | blog: kolcon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa

    taky par let nemam, nejak mi unika smysl ji mit - copak tam neco davaji?

    Max avatar 6.4.2015 18:26 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Koupil jsem jí domu mámě a bratrům, 40" Samsung. Také jsem jim pořídil satelit. S přítelkyní máme její TV, na kterou moc nekoukám.
    Proč mít TV? Mno, dokumentární pořady jsou parádní, jak satelitní klasika Discovery Channel, National Geographic, History Channel apod., tak i Prima Zoom je ok. Dále je TV připojená k síti a máma i bratrojové si tam pouštějí filmy a seriály z PC přes dlna server.
    Nemyslím si tedy, že by byla úplně zbytečná. Ano, spousta TV pořadů a zpravodajstí stojí za nic, stejně jako různé telenovely, ale naučné pořady za to pořád stojí.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Bystroushaak avatar 7.4.2015 01:04 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa

    taky par let nemam, nejak mi unika smysl ji mit - copak tam neco davaji?

    Televize se hodí i jako nábytek. Já jí třeba používám jako podložku pod knihy. Jen to má nevýhodu, že když to moc přeženeš, tak může prasknout.
    7.4.2015 20:33 Ondrej Santiago Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Preferuji nabytek, za ktery nemusim platit poplatek 135 Kc mesicne.
    Bystroushaak avatar 7.4.2015 22:31 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Za tenhle nábytek to naštěstí neplatím já, ale ten kdo mi byt pronajímá a nechce si tu televizi vzít k sobě, že prý jí nemá kam dát.
    xkucf03 avatar 6.4.2015 19:31 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    To jsou pohani. V televizi můžeš sledovat TV Noe :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    kyknos avatar 6.4.2015 19:35 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    ja jsem videl nejvetsiho jezise v galaxii, ja uz zadnou noe nepotrebuju

    navic jsem vysvecenej svecenou vodou z paleochory
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    7.4.2015 09:08 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    He? On tě někdo nutí na televizi koukat na to co zrovna dávají v programu? Mam už dlouho 50" TV a používam jí jako monitor k HTPC - koukam na ní jen na to, co vidět chci (stáhnu si z Internetu). Stačil by monitor, ale ten je moc malý, uhlopříčka min. od 40" nahoru je nutnost na pořádné pokoukání (čím více, tím lépe, pokud nechceš sedět 10 cm od obrazovky, aby si měl správný zorný úhel ;-)).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    7.4.2015 20:34 Ondrej Santiago Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Preferuji monitor, za ktery nemusim platit poplatek 135 Kc mesicne.
    pavlix avatar 7.4.2015 20:46 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Dlouho jsem neměl televizi, tak jsem na toto výpalné skoro zapomněl, ale slyšel jsem, že tím prý často obtěžují i lidi bez televize, asi jsem jim nějak vypadl z databáze.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.4.2015 21:19 Ondrej Santiago Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    No, ja televizi nemam, vypalne neplatim a zatim me jeste neobtezovali. A kdyby obtezovali, tak snad staci jen podat cestne prohlaseni, ze televizi opravdu nemam.
    pavlix avatar 7.4.2015 23:19 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    A kdyby obtezovali, tak snad staci jen podat cestne prohlaseni, ze televizi opravdu nemam.
    To je sice pravda, ale kdybych měl každé vyděračské organizaci posílat čestné prohlášení, kdykoli si vzpomenou, tak mě stoprocentně některá z nich brzy nachytá na roztržitosti a oškube mě. Myslím si, že by měli za každý neoprávněný pokus o vymáhání výpalného měli platit odškodné. Ostatně by mělo být zrušeno i to výpalné samotné, věřím, že jeho výběr bude podstatně dražší než kdyby se podle nějakého údaje z ČSÚ vyhradila částka z rozpočtu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    8.4.2015 21:24 Ondrej Santiago Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Ostatně by mělo být zrušeno i to výpalné samotné, věřím, že jeho výběr bude podstatně dražší než kdyby se podle nějakého údaje z ČSÚ vyhradila částka z rozpočtu.

    S tim plne souhlasim.
    8.4.2015 18:15 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Nejspíš na sebe nemáš napsanou el. přípojku. Osobně jsem musel do ČT posílat seznam lidí co u naší firmy mají zakoupenou el. přípojku. Dělají to všichni obchodníci s elektřinou. Prostě do ČR pošleš xls soubor a oni si ty lidi ospamují s výpalným. Fuj hnus..tv mi do baráku nesmí.
    pavlix avatar 8.4.2015 18:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Nejspíš na sebe nemáš napsanou el. přípojku.
    Mám, ale relativně krátce. Mimochodem, není to posílání seznamu lidí žalovatelné? Vždyť to přeci není finanční úřad.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    6.4.2015 14:08 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    To budeš ten strop nasvěcovat, aby ty bílé tečky byly vidět?

    Co takhle? A) Projekce. https://www.youtube.com/watch?v=YwfdAsdqnJs B) Podhled, světlo a optická vlákna: https://www.youtube.com/watch?v=IsqOd5xyQXQ
    6.4.2015 14:33 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    to moc zere, lepsi jsou fosforeskujici samolepky a pokud potrebujes aby se to hejbalo tak k tomu houbicky :)
    Max avatar 6.4.2015 18:31 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Tak je jasné, že když by byla absolutní tma, tak nic neuvidím, jenomže ta nehrozí. Buď venku svítí lampy, nebo svítí měsíc apod. A to jsou věci, které plně stačí k tomu, aby se to nad tebou rozsvítilo. Samozřejmě jsem i přemýšlel nad floreskující barvou, ale to nemá smysl.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    6.4.2015 18:48 Shafa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    TV uz hezkych par let nemam, nejak ji nepotrebuju.

    Nicmene s tim stropem to maji alespon deti tak, ze na nem maji nalepene fosforeskujici hvezdicky ruzne velikosti.

    Svetlo je pojate jako slunce, kdyz zhasne tak pak nastane orchestr - ruzne velikostne rozlisene planety, pas planetek mezi Marsem a Jupiterem, Velky a Maly vuz. Strop je tim pomerne hezky pokryty a v noci to vypada fakt efektne ;-)
    Rezza avatar 7.4.2015 09:54 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Dokonce O2 TV ma jeden takovy kanal a kdyz jim to nejelo, tak to na FB pekne schytali :).
    6.4.2015 14:25 Ondrej Santiago Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Pokud nekdo touzi po sumove kulise, tak program speaker-test, ktery je soucasti alsa-utils, obsahuje generator ruzoveho sumu.
    7.4.2015 20:51 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Různé druhy šumů umí i SOX, dokonce se mohou rovnou přehrávat, např. přes play -n synth 0 pinknoise.
    kyknos avatar 6.4.2015 14:30 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    jen mi prijdou lepsi zivi ptaci :) nebo ryby :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    6.4.2015 15:23 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    jj, ryby to je vyborna zvukova kulisa, podobne jako bagr-sluchadla :)
    kyknos avatar 6.4.2015 15:24 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    co vis o rybach? asi mnoho ne
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    6.4.2015 18:11 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    a tve usi slysej jejich komunikaci ?
    kyknos avatar 6.4.2015 18:20 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    jiste
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 6.4.2015 18:59 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    6.4.2015 19:36 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Super, některé ryby kromě šplouchání produkují i jiné slyšitelné zvuky. O co ti jde, opravdu jsi ho nepochopil, nebo jen máš krámy?
    kyknos avatar 6.4.2015 19:38 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    a dalsi anonymni debil

    o nic mi nejde, jen rikam, ze lepsi nez nejake nahravky jsou zvirata na zivo, treba ryby, neb ty se chovaji nejsnaze

    o co jde tobe? tricet let a porad zadny sex?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    7.4.2015 01:44 spoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    A dalsi anonymni debil.

    60 let a porad zadny sex? ;-)
    kyknos avatar 7.4.2015 10:28 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    dva spatne odhady

    kdysi jsem to mival v paticce geek code, stalo tam y** :)

    ostatne, jak se stupnuje slovo prase asi znas, ne? prase, medik, medicka... :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    7.4.2015 14:04 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    a je, anonymni taky-samec se chlubi na netu kolik mel sexu, to zni vazne verohodne... ;-)

    pics or it didn't happen
    kyknos avatar 7.4.2015 14:09 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    o kom anonymnim mluvis? .)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    7.4.2015 14:39 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Mas tady nekde jmeno a adresu abych vedel na koho si mam ukazovat a smat se? :-D
    kyknos avatar 7.4.2015 14:42 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    uz jste se ve skolce ucili google?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    7.4.2015 21:08 spoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    kyknos avatar 7.4.2015 21:16 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    slusna archeologie, to gnome je hodne davno, ze uz si to ani skoro nepamatuju :D pak prisel z reichu zakaz cinnosti :D
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    6.4.2015 21:19 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    ale prijde mi ze ta jeji anglictina ma divnej prizvuk, takovej syntetickej... je to urcite ryba? neni to cyborg ?
    kyknos avatar 6.4.2015 21:55 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    to je samozrejme taky ryba, ale z nemecka
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    6.4.2015 22:35 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    jen v te nemcine zni o dost drsneji :)
    kyknos avatar 6.4.2015 22:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    v nemcine zni vsechno o dost drsneji, podle toho se pozna nemcina
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Petr Tomášek avatar 7.4.2015 00:12 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    moc koukáš na komunistický ztvárnění třetího rajchu...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    kyknos avatar 7.4.2015 10:29 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    na zadny komunisticky ztrvarneni cehokoliv nekoukam - ani nemam tu televizi, o ktere jsme vyse mluvili (a ani nepouzivat pocitac, jako televizi)

    pracuji v nemecke firme
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    7.4.2015 11:59 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    Jednu dobu jsem dost poslouchal tohle moodturn.com. Výběr z jedenácti motivů, bohužel jako vše se jednou omrzí, takže to střídám s chiptune rádiem. chiptunes.emor3j.fr.eu.org a www.kohina.com
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
    8.4.2015 21:31 lovenasrat
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa
    boha jeho to jsou sračky
    9.4.2015 20:54 fri
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ANoise a zvuková kulisa

    Dá se to pustit, když bych chtěl. V zahradě žije spousta druhů ptáků. Ne všichni jsou tak zpěvaví, a na jaře se od nich dá čekat přirozeně větší činnost. Poznám spíš ty známější. Někdy jsem viděl ledňáčka, někdy čápa, jindy vyplaším bažanty. Nedávno jsem měl možnost pozorovat letku tří divokých kačen. Dále tam podle pozorovatelů žijí: kosi, špačci, střízlíci, pěnkavy, strakapoudi, sojky. Je vidět hrdličky, vlaštovky, havrany, hýly, drozdy, sýkory modřinky, červenky obecné, jiřičky, poštolky.

    V prostředí uzavřeného pokoje za dvojskly oken, které spolehlivě výrazně tlumí všechny zvuky zvenčí, však spíše poslouchám hudební díla Johanna Sebastiana Bacha pro jejich blahodárný vliv.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.