abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
včera 20:44 | Nová verze

Po více než 3 měsících vývoje od vydání verze 238 oznámil Lennart Poettering vydání verze 239 správce systému a služeb systemd (GitHub, NEWS).

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
včera 15:00 | Nová verze

Bylo oznámeno vydání nové stabilní verze 1.28 a beta verze 1.29 open source textového editoru Atom (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Atom 1.28 je postaven na Electronu 2.0.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
včera 14:00 | Nová verze

Byla vydána nová verze 2.3.0 multiplatformního svobodného frameworku pro zpracování obrazu G'MIC (GREYC's Magic for Image Computing, Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy na PIXLS.US.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 13:00 | Komunita

Akční RPG hra Shadowrun Returns Deluxe, kterou lze hrát i na Linuxu je nyní zdarma na Humble Bundle. Hra vyšla díky kampani na Kickstarteru v roce 2013.

tajny_007 | Komentářů: 0
včera 01:00 | Nová verze

Byla vydána verze 1.27 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Z novinek je nutno zmínit podporu SIMD (Single Instruction Multiple Data). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

Ladislav Hagara | Komentářů: 5
21.6. 16:22 | IT novinky

CEO Intelu Brian Krzanich rezignoval (tisková zpráva). Oficiálním důvodem je "vztah na pracovišti". S okamžitou platností se dočasným CEO stal Robert Swan.

Ladislav Hagara | Komentářů: 37
21.6. 14:11 | Komunita

Konsorcium Linux Foundation ve spolupráci s kariérním portálem Dice.com zveřejnilo 2018 Open Source Jobs Report. Poptávka po odbornících na open source neustále roste.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
21.6. 12:44 | Zajímavý článek

Na stránkách linuxové distribuce Ubuntu Studio byla publikována příručka Ubuntu Studio Audio Handbook věnována vytváření, nahrávaní a úpravě zvuků a hudby nejenom v Ubuntu Studiu. Jedná se o živý dokument editovatelný na jejich wiki.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
21.6. 12:11 | Zajímavý projekt

Společnost Red Hat koupila na konci ledna společnost CoreOS stojící mimo jiné za odlehčenou linuxovou distribucí optimalizovanou pro běh kontejnerů Container Linux. Matthew Miller, vedoucí projektu Fedora, představil v článku na Fedora Magazine nový podprojekt Fedory s názvem Fedora CoreOS. Fedora CoreOS má být to nejlepší z Container Linuxu a Fedora Atomic Hostu. Podrobnosti v často kladených otázkách (FAQ) a v diskusním fóru.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
21.6. 08:00 | Nová verze

Po více než devíti měsících vývoje od vydání verze 11.0 byla vydána verze 12.0 zvukového serveru PulseAudio. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

Ladislav Hagara | Komentářů: 12
Jak čtete delší texty z webových stránek?
 (78%)
 (22%)
 (4%)
 (7%)
 (2%)
 (10%)
Celkem 244 hlasů
 Komentářů: 39, poslední 21.6. 17:44
    Rozcestník

    Arma 3 pro Linux v beta verzi

    Byla vydána veřejná linuxová beta verze počítačové hry Arma 3 od české společnosti Bohemia Interactive. Jedná se o outsourcovaný experimentální port využívající wrapper od Virtual Programming. Linuxová Arma 3 je k dispozici majitelům Army 3 pro Windows. Další rozvoj linuxového portu závisí na jeho oblíbenosti, nalezených chybách atd.

    1.9.2015 11:00 | Ladislav Hagara | Zajímavý software


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    pepe_ avatar 1.9.2015 11:16 pepe_ | skóre: 47
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Arma 3 pro Linux v beta verzi

    Na steamu v linuxu ji vidim (protože ji vlastnim) tak to prubnu až se to stáhne ...

    pepe_ avatar 1.9.2015 23:11 pepe_ | skóre: 47
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Arma 3 pro Linux v beta verzi

    Tak mně to nejede.

     

    System Information:
    OS Version:
    Linux Distribution:    Linux Mint 17.2 Rafaela
    Kernel Version:        3.16.0-38-generic #52~14.04.1-Ubuntu SMP Fri May 8 09:43:57 UTC 2015

    Hardware Info:
    Machine Type        Hewlett-Packard HPE-420cs xxx0204GRxxxxxxxx0
    CPU Type        GenuineIntel x86_64
    CPU Info        Intel(R) Core(TM) i5 CPU         750  @ 2.67GHz
    CPU Speed        2668 MHz
    CPU Physical Cores    4
    CPU Logical Cores    4
    Physical Memory        32905124 KiB
    Virtual Memory        1951740 KiB

    Application Log:
    [thread ffffffff][I][0]: Log system initialised
    [thread ffffffff][I][1]: Default allowed number of simultaneously open files in the system is 2448.
    [thread ffffffff][I][1]: Current memlock limit is 65536.
    [thread ffffffff][I][1]: setrlimit(RLIMIT_MEMLOCK) failed, (1) Operation not permitted
    [thread ffffffff][I][1]: setup_teb_register() - using LDT entry 13
    [thread 00000001][I][39]: Forcing OpenGL Core context usage
    [thread 00000001][I][64]: OpenGL Core context version 4.1 detected
    [thread 00000001][I][67]: OpenGL information:
    [thread 00000001][I][67]:     renderer: GeForce GTX 460/PCIe/SSE2
    [thread 00000001][I][67]:     vendor: NVIDIA Corporation
    [thread 00000001][I][67]:     version: 4.1.0 NVIDIA 346.72
    [thread 00000001][I][67]:     GLSL version: 4.10 NVIDIA via Cg compiler
    [thread 00000001][I][67]:     Detected NVidia card
    [thread 00000001][I][67]:     Max surface size: 16384
    [thread 00000001][I][67]:     Supported and usable: texture_mirror_clamp_to_edge: yes
    [thread 00000001][I][67]:     Supported and usable: texture_storage: yes
    [thread 00000001][I][67]:     Supported and usable: copy_image: yes
    [thread 00000001][I][67]:     Supported and usable: texture_storage_multisample: yes
    [thread 00000001][I][67]:     Supported and usable: texture_view: yes
    [thread 00000001][I][67]:     Supported and usable: ATI_separate_stencil: yes
    [thread 00000001][I][67]:     Supported and usable: EXT_stencil_two_side: no
    [thread 00000001][I][67]:     Supported and usable: texture_filter_anisotropic: yes
    [thread 00000001][I][67]:     Supported and usable: explicit_attrib_location: yes
    [thread 00000001][I][67]:     Supported and usable: compressed 3D textures (VTC): yes
    [thread 00000001][I][77]:     Available texture memory (from NVidia extension): 1048576 kB
    [thread 00000001][I][77]:     NVidia card: restricting reporting of available memory to 768 MB
    [thread 00000001][I][77]:     Multisample textures test:
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGBA8 (0x8058): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGBA8UI (0x8d7c): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGBA8I (0x8d8e): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGBA12 (0x805a): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGBA16 (0x805b): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGBA16F (0x881a): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGBA32 (0x8814): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGBA16I (0x8d88): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGBA16UI (0x8d76): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGBA32I (0x8d82): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGBA32UI (0x8d70): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGB8 (0x8051): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGB32F (0x8815): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGB32I (0x8d83): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGB32UI (0x8d71): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RG8 (0x822b): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RG16 (0x822c): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_RG16F (0x822f): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_RG32F (0x8230): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_RG8I (0x8237): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_RG8UI (0x8238): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_RG16I (0x8239): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_RG16UI (0x823a): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_RG32I (0x823b): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_RG32UI (0x823c): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_R8 (0x8229): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_R16 (0x822a): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_R16F (0x822d): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_R32F (0x822e): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_R8I (0x8231): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_R8UI (0x8232): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_R16I (0x8233): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_R16UI (0x8234): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_R32I (0x8235): 8 samples
    [thread 00000001][I][78][thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000de280000ff11000001000000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000de280000fc11000001000000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 0500000047532047616d657061640000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000ba2200002010000001010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000006d04000019c2000010010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000006d0400001dc2000014400000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000006d0400001ec2000020200000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000006d04000019c2000011010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000006d0400001fc2000005030000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000004c0500006802000011010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000005e0400008e02000014010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000005e0400008e02000010010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000005e0400001907000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000004c050000c405000011010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000de280000ff11000001000000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000100800000100000010010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000a306000023f6000011010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000004f04000020b3000010010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000004f04000023b3000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000008f0e00000300000010010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000008f0e00001200000010010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000005e0400009102000007010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000006d04000016c2000010010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000260900008888000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000006d04000011c2000010010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000006d04000018c2000010010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 05000000d6200000ad0d000001000000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000004f04000009d0000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000004f04000008d0000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 0300000000f000000300000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 0300000000f00000f100000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000006f0e00001f01000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000280400000140000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000005e0400008902000021010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000006f0e00001e01000011010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000250900000500000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000008916000000fd000024010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000004f04000000b3000010010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000ad1b000001f5000033050000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 050000004c050000c405000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 060000004c0500006802000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000790000000600000010010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000666600000488000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 05000000362800000100000002010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 05000000362800000100000003010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000008916000001fd000024010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 0000000058626f782047616d65706100
    [thread 00000001][I][147]: Command line: '"C:\media\Data\Linux-Steam-DATA\steamapps\common\Arma 3\Arma3Retail_DX11.exe"'
    [thread 00000001][I][204]: TomCrypt initializing...
    [thread 00000001][I][204]: TomCrypt initialized
    [thread 00000001][I][204]: DLL_PROCESS_ATTACH start.
    [thread 00000001][I][206]: DLL_PROCESS_ATTACH done.
    [thread 00000004][W][210]: GetModuleHandleExA() - GET_MODULE_HANDLE_EX_FLAG_PIN unhandled. Handle it.
    [thread 00000004][W][210]: GetModuleHandleExA() - need to implement reference counting for modules for this call to work!
    [thread 00000004][W][210]: eON_LoadLibraryEx() couldn't load 'secur32.dll', returning NULL!
    [thread 00000004][E][212]: Error EINVAL in lseek in fs_SetFilePointer!
    [thread 00000004][E][212]: VPFS_Seek() - SetFilePointer failed on handle 13
    [thread 00000004][I][215]: Game asks for Windows double click time interval. Returning default 500 ms, as there's no standard in Linux for it; in the future, as time permits we'll be adding support for various window managers, detecting them.
    [thread 00000004][W][221]: eON_LoadLibraryEx() couldn't load 'BIDebugEngine', returning NULL!
    [thread 00000004][I][2183]: ===enforcing log flush===

    2.9.2015 00:44 moucka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Arma 3 pro Linux v beta verzi
    Game asks for Windows double click time interval. Returning default 500 ms, as there's no standard in Linux for it; in the future, as time permits we'll be adding support for various window managers, detecting them.
    Proč už to dávno není v systemd? Už vidíte, jak zpátečnictví brzdí vývoj?
    skunkOS avatar 2.9.2015 10:29 skunkOS | skóre: 26 | blog: Tak nějak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Arma 3 pro Linux v beta verzi
    Chcou to rozvrátit zevnitř. Prostě inside job.
    http://martinrotter.github.io
    skunkOS avatar 2.9.2015 10:31 skunkOS | skóre: 26 | blog: Tak nějak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Arma 3 pro Linux v beta verzi
    On Arch/Manjaro updating the microcode didn't fixed the issue for me. I had to force the utilization of just one core (ore two non-adiacent ones) with taskset -c 0 %command%
    http://martinrotter.github.io
    skunkOS avatar 2.9.2015 10:32 skunkOS | skóre: 26 | blog: Tak nějak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Arma 3 pro Linux v beta verzi
    Případně?
    I am also on Manjaro but with a 660ti gpu.
    The game will display that ATI logo in the intro vids regardless of what you own.
    
    
    For me I was stuck at a black screen after the intro videos.
    I got around it by editing
    ~/.local/share/irrationalgames/bioshockinfinite/GameDocuments/My Games/BioShock Infinite/XGame/Config/XUserOptions.ini
    
    find this line
    bHasCompletedFirstBootFlow=False
    
    and make it true like this
    bHasCompletedFirstBootFlow=True
    
    Now I can skip each intro with the 'esc' key and the game will work.
    
    Maybe see if that helps you aswell. 
    
    http://martinrotter.github.io
    1.9.2015 11:46 mankind_boost | skóre: 5 | Hliněná chýše, 5482/3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Arma 3 pro Linux v beta verzi
    I na wokna je to otřesně zbastlený, to jsem tedy zvědav :D
    1.9.2015 14:10 sonicpp | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Arma 3 pro Linux v beta verzi
    Zatím to vypadá, že to výkonově šlape hodně podobně jako Windows (hodně povedený "port"). Bohužel je to starší verze než Windows, navíc bez BattleEye.
    Svoboda projevu je v pohodě, svoboda po projevu už bývá větší problém. // Darm

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.