abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 06:11 | Zajímavý článek

    Man Yue Mo z GitHub Security Lab se podrobně rozepsal o již opravené zranitelnosti CVE-2023-6241 v Arm Mali GPU umožňující získání roota na telefonu Pixel 8 s povoleným MTE (Memory Tagging Extension).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | IT novinky

    V San José probíhá vývojářská konference NVIDIA GTC 2024. CEO společnosti NVIDIA Jensen Huang měl dvouhodinovou keynote, ve které představil celou řadu novinek: NVIDIA Blackwell platform, NVIDIA NIM microservices, NVIDIA Omniverse Cloud APIs, Project GR00T, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:33 | Komunita

    Byly zpracovány a na YouTube zveřejněny videozáznamy jednotlivých přednášek z letošního Installfestu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 13:33 | Pozvánky

    Od 21. do 23. března proběhnou Arduino Days 2024. Sledovat bude možné oficiální streamy. Zúčastnit se lze i lokálních akcí. V Česku jsou aktuálně registrovány dvě: v Praze na Matfyzu a v Poličce v městské knihovně.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Pozvánky

    Letošní ročník konference LinuxDays se uskuteční o víkendu 12. a 13. října, opět se potkáme v pražských Dejvicích na FIT ČVUT. Také během letošního ročníku nás budou čekat desítky přednášek, workshopy, stánky a spousta doprovodného programu. Aktuální dění můžete sledovat na Twitteru, Facebooku nebo na Mastodonu, přidat se můžete také do telegramové diskusní skupiny.

    Petr Krčmář | Komentářů: 3
    včera 09:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 2.0.0 a krátce na to opravné verze 2.0.1 open source online editoru Etherpad (Wikipedie) umožňujícího společné úpravy v reálném čase.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:00 | IT novinky

    Elonem Muskem založena společnost xAI otevřela pod licencí Apache 2.0 svůj AI LLM model Grok-1.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 00:44 | Nová verze

    Matematický software GNU Octave byl vydán ve verzi 9.1.0. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Nově je preferovaný grafický backend Qt a preferovaná verze Qt 6. V tomto vydání byly přepracovány funkce pro převod čísel z desítkové soustavy. Jako obvykle jsou zahrnuta také výkonnostní vylepšení a zlepšení kompatibility s Matlabem.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    17.3. 22:33 | Zajímavý článek

    Společnost PINE64 stojící za telefony PinePhone nebo notebooky Pinebook publikovala na svém blogu březnový souhrn novinek. Vypíchnout lze, že pracují na virtuálním asistentu PineVox a zatím bezejmenných sluchátkách na lícní kosti (bone conduction).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.3. 18:33 | Nová verze

    Hyprland, kompozitor pro Wayland zaměřený na dláždění okny a zároveň grafické efekty, je již dva roky starý. Při té příležitosti byla vydána verze 0.37.0 (a záhy opravná 0.37.1 řešící chybu ve vykreslování oken). Nově závisí na knihovně hyprcursor, která poskytuje škálovatelné kurzory myši.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 3
    Steam
     (25%)
     (28%)
     (13%)
     (10%)
     (25%)
    Celkem 310 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 11.3. 21:45
    Rozcestník

    Atom 1.11 a 1.12 Beta

    Byla vydána nová stabilní verze 1.11 open source textového editoru postaveného na webových technologiích (HTML, CSS a JavaScript) Atom (Wikipedie). Přehled všech změn na GitHubu. Nově lze jednoduše zakázat telemetrii, tj. odesílání anonymizovaných dat o používání Atomu. Současně se stabilní verzí 1.11 byla vydána beta verze Atomu 1.12.

    12.10.2016 19:43 | Ladislav Hagara | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    kyknos avatar 13.10.2016 10:36 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    neuvěřitelně pomalý bazmek
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    15.10.2016 17:20 Robert Smol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Pomale to neni, startuje to tak za 1s a oteviram to tak 1x za tyden. Prace v editoru je svizna, bezne mam otevreno cca 10-20 souboru. Code jsem taky zkusil a pouzivam, rekl bych, ze to je postaveno na podobne technologii (neco jako elektron).
    13.10.2016 10:39 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Spokojne som používal Atom asi rok. Včera som prešiel na Visual Studio Code a po miernom tweakovaní a nainštalovaných pár pluginov sa mi páči viac.
    skunkOS avatar 13.10.2016 10:47 skunkOS | skóre: 27 | blog: Tak nějak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Je hmatatelně rychlejší? Co do startu zejména?
    http://martinrotter.github.io
    kyknos avatar 13.10.2016 10:51 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Copak start, ale editovat v tom delší zdrojaky (megabajty a více) je v podstatě nemozne
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    little.owl avatar 13.10.2016 11:49 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Delsi megabajtove zdrojaky ?!? :-D
    A former Red Hat freeloader.
    kyknos avatar 13.10.2016 12:01 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Prostě je to pomalý, co nechápeš?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    little.owl avatar 13.10.2016 12:09 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Ja spise nechapu, jak nekdo muze tolerovat v projektu megabajtove zdrojaky.
    A former Red Hat freeloader.
    kyknos avatar 13.10.2016 12:13 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    no kazdy nepise jen skriptiky v cecku nebo v jave...
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    little.owl avatar 13.10.2016 12:38 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Megabajtove zdrojaky jsou silenost v cemkoliv.
    A former Red Hat freeloader.
    kyknos avatar 13.10.2016 12:47 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    silenost je subjektivni pojem, nicmene jsou realitou
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.10.2016 00:44 kali
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Obcas potrebujes editnut aj 100 megove sqlko alebo niekolko megovy Javascipt bundle. Takze moznost editovat velke zdrojaky sa ti moze hodit.
    kyknos avatar 13.10.2016 12:14 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    http://hgdownload.cse.ucsc.edu/goldenPath/hg19/chromosomes/
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    little.owl avatar 13.10.2016 12:38 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    To vypada spise jako vstupni data ve FASTA formatu, nez zdrojaky.
    A former Red Hat freeloader.
    kyknos avatar 13.10.2016 12:43 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    ???

    tak pokud nazyvas sve ceckove zrojaky vstupnimi daty v TXT (nebo jak to nazvat) formatu, tak proc ne :)

    proste je to ale soubor ktery potrebuju kurva otevrit a kurva editovat :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    13.10.2016 14:09 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    takže můj nakupní seznam ve wordu jsou taky zrdojáky? dobrý vědět, že jsem vlastně programátor
    kyknos avatar 13.10.2016 14:19 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    ty pises nakupni seznam v programovacim jazyce? pokud ano, proc ne, zvlast jestli je to treba neco kreativniho ve stylu demosceny a ne proste print("cigara, hajzlpapir, tlacenka")
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    13.10.2016 14:30 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    data nejsou programovácí jazyk, takže ne, neotvíráš v tom zdrojáky
    kyknos avatar 13.10.2016 14:37 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    obecna data nejsou programovaci jazyk, ale zdrojak jsou data

    v odkazovanych souborech jsou zdrojaky a tudi saamozrejme i data

    cemu nerozumis?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    13.10.2016 14:38 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    v odkazovanych souborech jsou zdrojaky a tudi saamozrejme i data

    Ne, v odkazovaných souborech jsou data, což nutně neznamená zdrojáky - ty tam totiž nejsou
    kyknos avatar 13.10.2016 14:41 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    no, za to ze jim nerozumis, za to ja nemuzu

    ale samozrejme je ten text plny zdrojoveho kodu v programovacim jazyce, se spoustou podminek, smycek a slozitych algoritmu
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    13.10.2016 14:42 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    jasně, jasně, vítej na technickém portálu. Tady ti tvé ego-ezo-srance nikdo nebere.
    kyknos avatar 13.10.2016 14:45 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    ezo? :))))

    pokud slovem technicky myslis zaostaly 30 let, tak chapu, ze je to mimo tve chapani

    nicmene v tehle zdrojacich se dnes vrta asi vic lidi nez v linuxovem kernelu a taky proti tomu vice zaostalych lidi protestuje
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    13.10.2016 14:47 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    ať se vrtají, ale proč potom existuje jen jeden český trouba, který o tom mluví jako o zdrojácích? :-D to je ta ezo část...
    kyknos avatar 13.10.2016 14:50 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    tak dulezity opravdu nejsem, o tom jako o zdrojacich mluvi tisice troubu od tokia po san diego
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    13.10.2016 14:54 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    jako metafora fajn, u toho jsi měl skončit a nedělat ze sebe troubu.

    Tady máš taky super zdroják:

    http://storage.albatrosmedia.cz/albatrosmedia/images/large/9ee90609170c7e358fc050a8d6379b1f.jpg

    Vlož ho do neturingovského počítače konverzí fotonů na informace a vykonej příslušné strojové instrukce motorickým systémem. Nezapomeň ho editovat v Atomu a hlavně - a to nemohu dostatečně zdůraznit - dej si facku.
    kyknos avatar 13.10.2016 15:10 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    tak samozrejme i JPG muze byt zdrojak, existuji programovaci jazyky, ktere se progamuji ve forme obrazku, napriklad Piet - ale osobne neznam zadne realne prakticke uziti takovych jazyku, cimz nerikam, ze neexistuje

    DNA je ale jazyk pouzivanejsi nez C a brzy nastane doba, kdy bude pouzivanejsi a dulezitejsi i v prumyslovem meritku
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    13.10.2016 15:21 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    že nelze programovat pomocí obrázků nikdo netvrdil, evidentně nejsi schopen ten obrázek dekódovat - tady máš dokumentaci.
    Bystroushaak avatar 13.10.2016 19:11 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    jako metafora fajn, u toho jsi měl skončit a nedělat ze sebe troubu.
    DNA ale je zdroják. Dokonce s podmínkama a komentářema. Viz třeba DNA seen through the eyes of a coder.
    13.10.2016 19:32 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    té stránce už chybí jen reklama na vysoko okysličenou vodu :-D
    little.owl avatar 13.10.2016 21:25 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    O tom, ze DNA nese informaci jak reprodukovatelne vytvaret zakladni stavebni bloky organismu neni sporu, narozdil od vhodnosti analogii zdali jeji reprezentace je pocitacovy program, algoritmus, recept ci treba stavebni plan - jako vetsina analogii to bude nekde pokulhavat. Nicmene pouziti i osumdesati megabajtovych DNA sequenci v textovem formatu cilenych spise pro zpracovani regularnimi vyrazy jako data nez k editaci v textovem editoru, jako argument k prokazani ze megabajtove zdrojaky jsou vlastne normalni, uz ani nekulha.
    A former Red Hat freeloader.
    kyknos avatar 13.10.2016 21:37 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Takže jsi nám přišel říci, že to děláme blbě a že bys to dělal lépe? Ze tomu nerozumíme a rozumis tomu lépe? Nech kecu a predved :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    little.owl avatar 13.10.2016 22:49 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Delejte si co chcete a jak chcete. Ja jen vim, ze na VSCHT a LF1 UK meli na prohlizeni a editaci celkem slusne vypadajici nastroje, ted se mi vybavuje uz jen BioEdit, a skripty v bioperlu. Ale neznam tento obor a je skutecne mozne, ze ti spravni drsni bioinformatici jako vy edituji 80MB textove FASTA soubory v textovem editoru a rikaji tomu programovani.
    A former Red Hat freeloader.
    kyknos avatar 13.10.2016 22:54 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Tak jisteze.muzes použít třeba celé ide, ale součástí je pořád textový procesor. Bioinformatika kterou používají doktoři je bohužel pořád v podstatě je analytická, ti toho skutečně moc neprogramují.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Václav 14.10.2016 07:31 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Ať je to jak je to, je to celkem jedno. Tvůj případ je trochu specifický a pokud na něj textový editor, který je určen na něco jiného, není vhodný, nevypovídá to nic o kvalitě daného textového editoru. Jen o tom, že jsi zkusil použít na svou práci nevhodný nástroj.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kyknos avatar 14.10.2016 09:22 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    určen na něco jiného? a já si myslel, že je určen k editaci textových souborů :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Václav 14.10.2016 10:45 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Je prostě míň univerzální než třeba vim, no :) Na normální programování, kde se takové soubory nevyskytnou je naprosto v pohodě. Tvoje použití, pokud ho chápu dobře, je spíš podobné editaci obrovského zkompilovaného programu ve strojovém kódu, na to prostě není.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kyknos avatar 14.10.2016 12:14 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Ne , zkompilovany kód jsou proteiny , v tom by ses těžko vyznal

    Tohle je normální místy i vcelku čitelný zdrojak
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Václav 14.10.2016 13:07 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Díky za upřesnění. Nic to ovšem nemění na faktu, že Atom prostě není vhodný nástroj na tvou práci, což z něj rozhodně nedělá nevhodný nástroj na něco jiného. To už je horší to chování s extrémně dlouhými řádkami, ale ani tam si nedovedu příliš představit důvod editace minifikovaného kódu.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kyknos avatar 14.10.2016 13:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Já si zase neumím představit, že bych používal několik textových editoru na různé věci. Textový editor prostě musí umět editovat textové soubory. Tečka. Ne některé textové soubory. Jinak je to sračka a ne textový editor.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Václav 14.10.2016 14:23 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Věc pohledu, no. Já ho používám jako IDE na OpenEdge ABL a Rails. Tomu je uzpůsobená i sada pluginů a nastavení. A po IDE fakt nechci aby umělo všechny programovací jazyky.

    Na editaci normálních souborů jako konfiguráků pak používám vim. Tam je mi většina funkcí Atomu k ničemu.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    14.10.2016 12:31 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Prečo sa bavíme o 80MB súboroch, keď napr. ja mám problém aj so 132kB veľkým súborom jquery.min.map.
    kyknos avatar 14.10.2016 12:32 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Prostě je to blbě naprogramovanej kram
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 13.10.2016 21:42 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Ještě by mě zajímalo jak navrhnes syntetický chromozom zpracováním regulačními výrazy bez textového editoru.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Bystroushaak avatar 13.10.2016 23:59 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Mně by zajímalo, jak navrhneš cokoliv, kde budeš neustále pracovat s regulárními výrazy a nebudeš mít chuť se z toho zabít.
    kyknos avatar 14.10.2016 00:51 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    regulární výrazy jsi chtěl používat ty, ne?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Bystroushaak avatar 14.10.2016 01:46 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    To teda rozhodně ne.
    kyknos avatar 14.10.2016 01:58 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    jo tak to byla ta mala sova
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    13.10.2016 21:07 joshua
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    DNA je imho skor znackovaci jazyk.. cykly a podmienky tam moc niesu ak tomu rozumiem ak ano rad by som videl dokumentaciu...
    kyknos avatar 13.10.2016 21:14 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    No nerozumíš tomu, cyklu a především podmínek je plná. A není k tomu potřeba ani žádná dokumentace (ta je dost složitá a začal bych Mendelem a základy chemie a fyziky) - kdyby v DNA nebyly podmínky, měl bys všechny buňky stejné. Ve všech je stejná DNA (výjimky jsou ale nejsou podstatné). Ale i laik nahlédne, že kód se ve vajíčku, neuronu a svalové buňce vykonal jiný.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    13.10.2016 14:55 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Čiže preto, lebo je Atom zlý editor nebudem môcť do svojich projektov pridať minifikovanú verziu jQuery? (pretože ju Atom nedokáže správne zobraziť)

    A aj keby som do VCS takú verziu nedal, stále sa môže stať, že pri úprave projektu taký súbor otvorím. Našťastie napr. samotný súbor jquery.min.js nie je až tak veľký (síce sa zobrazuje nesprávne, ale aspoň to netrvá príliš dlho), ale jquery.min.map už spôsobuje problémy.
    Bystroushaak avatar 13.10.2016 19:11 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    data nejsou programovácí jazyk, takže ne, neotvíráš v tom zdrojáky
    Ehm, lisp.
    13.10.2016 19:32 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Ehm, ne.
    13.10.2016 20:23 Freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Ovocnicek vstoupil do blabolive-negativistickeho stadia puberty.
    little.owl avatar 13.10.2016 14:09 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Zdrojak je slangove oznaceni pro zdrojovy kod/text, tedy zapis textu programu v programovacim jazyce, nikoliv genericky text. Megabajtovy zdrojak znamena, ze v jednom souboru je nekolik desitek tisic radku kodu, a to je s vyjimkou generovaneho kodu spise neobvykle.
    To ze Atom ma problemy s velkymi textovymi soubory jsem neresil.
    A former Red Hat freeloader.
    kyknos avatar 13.10.2016 14:17 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    ovsem odkazovane texty obsahuji program v programovacim jazyce, nikoliv genericky text - a ten program se normalne edituje a pak pripadne i kompiluje a spousti, byt ne na turingove pocitaci

    takze v cem mas problem?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    little.owl avatar 13.10.2016 14:52 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Ja tam jen vidim jen datove sekvence ve FASTA formatu. A dalsi existujici kupa i binarnich formatu jsou take vlastne programovaci jazyky? V takovem pripade je i zvukovy soubor program, ktery se spousti na specialnim pocitaci zvanym prehravac a je mozne ho i editovat. Koncim.
    A former Red Hat freeloader.
    kyknos avatar 13.10.2016 15:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    a ceckovy program je jen datova sekvence v ASCII formatu? nebo co mi chces rici?

    text ve kterym pises program je zdrojovy kod, jestli je to v jazyce C, Brainfuck nebo v DNA je uplne jedno. stroj má dělat XY, napíšeš kod nebo pravis kod stavajici, zkompilujes a stroj dela XY - jestli vidis nejaky principialni rozdil v tom, ze C rozumis a tomuhle ne, tak je to tvuj problem

    skutecnost je takova, ze:

    * tenhle kod se edituje, opravuje i pise de novo stejne jako kod v C, pouzivaji se knihovny, algoritmy, ruzna kodovani a datove struktury - a to prave v textovem editoru, o nemz je (tedy o jedne konkretni nevhodne variante) rec

    * kompiluje se, vnikla "binarka" je jen obtizne uchopitelny a editovatelny blob, podobne jako nejake exe

    * vysledny produkt si dnes uz muzes bezne koupit na trhu, i kdyz je to mnohdy spojeno s vselijakou hysterii (GMO etc)

    jediny duvod, proc tohle nepovazovat za zdrojak je nevedomost - ono to vypada nejak divne a nejsou v tom povedoma klicova slova, dokumentace stoji za hovno a celkove je to asi 1000x slozitejsi na pochopeni nez nejake C nebo Java - to ale nejsou zadne principialni rozdily, jen omezenost tveho mozku
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    13.10.2016 15:22 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    jediny duvod, proc tohle nepovazovat za zdrojak je nevedomost
    Jediný důvod, proč to za to považovat, je krize středního věku a oprávněný pocit selhání ve všech studovaných oborech ;-)
    kyknos avatar 13.10.2016 15:27 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    vzhledem k tomu, že jsem tenhle kod editoval sam na sobe, selhani by melo podobu kremace, k cemuz zjevne nedoslo :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    13.10.2016 14:41 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Problém ale nastane aj v prípade, že niekto napr. otvorí väčší minifikovaný js/css/... súbor (prípadne čokoľvek s príliš dlhými riadkami). Napr. práve som v Atom 1.11 "omylom" otvoril 400kB veľký súbor bootstrap.css.map a po pol minúte ma Atom upozornil, že editor neodpovedá.
    13.10.2016 14:54 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Naposledy byl problem i s takovou blbinlu jako zalamovani radku. Umelo to nezalamovat a zalamovat na hranici a zalamovani na hranici zalamovalo na konci okna v pripade ze okno bylo mensi nez hranice. Proste detske choroby.. Plus samozrejme sileny (ve smyslu hnusny a nekonzistentni - v casti okna to rendereuje s hintingem v casti bez darmo mluvit) rendering fontu
    skunkOS avatar 13.10.2016 12:34 skunkOS | skóre: 27 | blog: Tak nějak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Takže to nezvládá velké soubory? Dyť to je přece skoro základní požadavek na každý rozumný textový editor...
    http://martinrotter.github.io
    Václav 13.10.2016 13:17 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Jak se to tak vezme. Atom používám na vývoj v ABL, protože se mi hodí pluginy které pro ten jazyk má (a pár dalších, třeba split diff je super). Navíc je dost návykové ovládání.

    Práce je naprosto v pohodě, editor samotný je při normální práci rychlý, ale je fakt že když vygeneruju v aplikaci zbytečně velký výstup (přes sto tisíc řádek XML, člověk se občas uklepne :D ) a otevřu ho v něm, pod Windows mi spolehlivě spadne.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    13.10.2016 14:56 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Dost navykove ovladani je primej ripoff sublime coz je adi ripoff textmste (nemuzu soudit nikdy jsrm nepouzival). Plus sublime je na alespon maly soubory blesk v porovnani se vsim.
    Václav 13.10.2016 16:31 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Sublime jsem zkoušel taky, ale v tomto konkrétním případě je na tom Atom prostě s podporou jazyka lépe. A líp se mi přizpůsobuje. Prostě, výhody u mě překonávají ty nevýhody.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    13.10.2016 15:00 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Atom 1.11 a 1.12 Beta
    Nie je potrebných veľa riadkov, často stačí aj jeden príliš dlhý riadok.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.