abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
včera 10:55 | Komunita

Vše nejlepší k dnešnímu Software Freedom Day (SFD, Wikipedie).

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
20.9. 17:55 | Komunita

V Berlíně probíhá do neděle linuxová konference All Systems Go! 2019. Na programu je řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze online. Videozáznamy jsou k dispozici jak na media.ccc.de. Dění lze sledovat na Twitteru.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
20.9. 15:11 | Nová verze

Byla vydána nová stabilní verze 2.8 (2.8.1664.35) webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu. Z novinek vývojáři zdůrazňují synchronizaci s Vivaldi pro Android. Nejnovější Vivaldi je postaven na Chromiu 77.0.3865.78.

Ladislav Hagara | Komentářů: 12
19.9. 21:11 | Nová verze

Po půl roce vývoje od vydání verze 8.0.0 byla vydána verze 9.0.0 překladačové infrastruktury LLVM (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání: LLVM, Clang, Extra Clang Tools, LLD a Libc++. Vývojáři zdůrazňují podporu "asm goto", díky které lze pomocí Clangu přeložit například Linux pro x86_64 (CONFIG_JUMP_LABEL=y).

Ladislav Hagara | Komentářů: 8
19.9. 14:00 | Nová verze

Bylo vydáno Eclipse IDE 2019-09 aneb Eclipse 4.13. Představení novinek na YouTube. Vydána byla také nová verze 7 online IDE Eclipse Che.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
19.9. 11:11 | Nová verze

Byla vydána verze 24.0 svobodného softwaru OBS Studio (Open Broadcaster Software, Wikipedie) určeného pro streamování a nahrávání obrazovky počítače. Přehled novinek na GitHubu nebo pomocí krátkých videí na Twitteru.

Ladislav Hagara | Komentářů: 3
19.9. 11:00 | Komunita

Microsoft představil a pod licencí SIL Open Font License (OFL) na GitHubu zveřejnil font Cascadia Code. Font je určen především pro zobrazování textu v emulátorech terminálu a vývojových prostředích (Přehled fontů s pevnou šířkou).

Ladislav Hagara | Komentářů: 19
18.9. 21:11 | Zajímavý software

Souborový systém exFAT se běžně používá na paměťových médiích jako karty SDXC, ale z licenčních důvodů jej nebylo možné začlenit do Linuxu, ačkoliv v roce 2013 unikl ovladač od Samsungu, jak shrnuje článek na Linux Weekly News. Park Ju Hyung nedávno vzal novější verzi ovladače od Samsungu a založil na ní vlastní projekt exfat-linux, který je k dispozici uživatelům.

Fluttershy, yay! | Komentářů: 12
18.9. 05:55 | Pozvánky

Dnes a zítra pořádá Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) ve spolupráci se studentským portálem Security Outlines konferenci CyberCon Brno 2019. Sledovat ji lze také online.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
18.9. 04:44 | Nová verze

Byla vydána Java 13 / JDK 13. Nových vlastností (JEP - JDK Enhancement Proposal) je 5. Nová Java / JDK vychází každých 6 měsíců.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
Kdy jste naposledy viděli počítač s připojeným běžícím CRT monitorem?
 (20%)
 (4%)
 (11%)
 (38%)
 (27%)
 (2%)
Celkem 200 hlasů
 Komentářů: 21, poslední včera 09:11
Rozcestník

Další návrh na přejmenování GIMPu

Čas od času někdo navrhne přejmenování GIMPu. Naposledy včera, viz #3617, a opět to rozpoutalo bouřlivou diskusi (reddit, Hacker News). Oficiální název této svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky je "GNU Image Manipulation Program", obvykle se ale používá zkrácený název GIMP a slovo gimp řadu uživatelů uráží. Vývojáři GIMPu jeho přejmenování neplánují (FAQ).

6.7. 02:22 | Ladislav Hagara | Komunita


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Vložit další komentář

AsciiWolf avatar 6.7. 10:12 AsciiWolf | skóre: 39 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Heh.
6.7. 12:17 y
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
to uz se vsichni zblaznili nebo co
6.7. 12:19 n
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Ne, je to jen pár křilkounů a všude se to postuje a dělá z toho aféra, aby z toho byl flejm (a ideálně příjem z reklam). Jen hlupák na to skočí, nic se neděje, karavana jede dál.
13.7. 14:24 PIMP
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
A protože to je jen pár křiklounu, tak se z Pythonu vyřezala master slave terminologie. To sami se děje v googlu a v dalších velkých firmách kde mají oddělení pro diverzitu.
6.7. 13:24 Zdenek 'Mst. Spider' Sedlak | skóre: 38 | blog: xMstSpider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Tak at to prejmenuji na Progressive Image Manipulation Program, to by gimpum vadit nemelo.
Grunt avatar 6.7. 16:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
První co mě napadlo: Bring out the gimp! Já bych naschvál toho maskota oblekl do kůže a vyšudlil ho Elaskonem ;-)
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
8.7. 09:13 helb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
V dev buidlech pred vydanim 2.7 byvalo tohle (splashscreen pri spousteni): www.gimpusers.com/system/news/388/gimp-splash-original.jpg :)
8.7. 09:13 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu

To už by bylo jako když u Mozilly "vyřešili" kolizi jména Phoenix s už existujícícm projektem přejmenováním na Firebird…

Pak by ještě mohli zkusit LIMP, WIMP, … nebo třeba The IMP. :-)

6.7. 13:36 Cal | skóre: 6 | blog: CalBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Tak ten argument docela dava smysl - dokazu si predstavit, ze treba ve skolstvi je tezke takto pojmenovany program prosazovat (skolstvi by IMHO melo byt politicky korektni).

Na druhou stranu o projektu rozhoduji vyvojari a je to jejich rozhodnuti. Pokud je to skutecne takovy problem, muzou projekt forknout a zverejnovat rebrandovane buildy.
6.7. 17:22 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Je to opensource, udelat si prejmenovanou binarku je trivialni - skolni verze se muze jmenovat treba PIMP (Pedagogical Image Manipulation Program) - stejne jako Firefox/Iceweasel apod.
xkucf03 avatar 7.7. 17:33 xkucf03 | skóre: 48 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Tak ten argument docela dava smysl - dokazu si predstavit, ze treba ve skolstvi je tezke takto pojmenovany program prosazovat (skolstvi by IMHO melo byt politicky korektni).

Slova jako „coke“ nebo „Charlie“ používají někteří jako označení kokainu. Má se kvůli tomu přejmenovat Coca-Cola a všichni Karlové ve školách?

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
7.7. 20:15 Cal | skóre: 6 | blog: CalBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
coke muze znamenat kokain, ale myslim ze > 90% lidi napadne po vysloveni tohoto jmena Coca Cola a ne kokain. Charlie jsem osobne nikdy neslysel.

Gimp ovsem znamena "mrzak" - to je jeho originalni vyznam a pro (anglicky mluvici) lidi co o GIMPu nikdy neslyseli taky jediny vyznam. Porovnavas neporovnatelne.
Grunt avatar 7.7. 20:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Má se kvůli tomu přejmenovat Coca-Cola
A podle čeho si myslíš že se ta Coca-Cola jmenuje jak se jmenuje? Jinak co je zas závadného na „kokeši“?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
k3dAR avatar 7.7. 22:21 k3dAR | skóre: 56
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Coca se jmenuje podle toho ze zpocatku obcahovala kokain, tim spis by "melo smysl ji prejmenovat", protoze >99% lidi (co znaji historii CocaColy) si pod jejim nazvem predstavi kokain...
(reakce na Cal, osobne bych neprejmenovaval ani Colu, ani GIMP ;-)
porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
Grunt avatar 7.7. 22:55 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Neobsahovala kokain (resp. technicky jo, protože to je vlastně jeden z extrahovaných alkaloidů koky pravé, ale pokud vím nikdo do toho nesypal žádný prášek nebo tak), nýbrž výtažek z koky, což je hodně podobné kokovému čaji (alias Mate de Coca). Což je věc naprosto neškodná, ba naopak hojně využívaná v lokání tradiční medicíně (léčí se tím myslím vysokohorská nemoc). Tu špatnou pověst si koka získala právě až s extrakcí vlastní účinné látky a vlastně drogovým obchodem samotným. Jinak v Jižní Americe se koka tradičně do dnešního dne třeba žvýká tak jak u nás tabák.

A mimochodem je to velmi podobné tomu GIMPu (až na ten Pulp Fiction). Do dnešního dne jsem ani nevěděl, že tohle slovo má negativní konotaci. V životě jsem ho nikoho neslyšel použít. Nechápu nač se zas řeší kraviny.

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Fluttershy, yay! avatar 7.7. 23:05 Fluttershy, yay! | skóre: 84 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Což je věc naprosto neškodná, ba naopak hojně využívaná v lokání tradiční medicíně (léčí se tím myslím vysokohorská nemoc). Tu špatnou pověst si koka získala právě až s extrakcí vlastní účinné látky a vlastně drogovým obchodem samotným. Jinak v Jižní Americe se koka tradičně do dnešního dne třeba žvýká tak jak u nás tabák.

Naprosto neškodné není nic. Což pochopitelně neospravedlňuje „war on drugs“.

Pokud jde o tabák, ten se žvýká leckde a je to jed. Mimochodem, čistý nikotinem v „bezpečné“ koncentraci jsem se už taky přiotrávil.

Nechápu nač se zas řeší kraviny.

Proč ostatní lidé nejsou já!

k3dAR avatar 8.7. 02:44 k3dAR | skóre: 56
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
coca cola obsahovala kokain (z listu koky, nepsal sem nic o sypani prasku), pokud by to bylo verejnosti prijato vylozene jako neskodne, nebyl by pocatkem minuleho stoleti natlak na to aby se kokain do ni prestal pridavat, nicmene to nic nemeni na tom, ze nazev coca cola vychazi z kokainu, tedy mela by se prejmenovat aby to bylo korektni ;-)
btw: marihuanou se take leci kde co a cesta k legalnimu pestovani (a sklizeni/suseni) doma je (skoro)nekonecne dlouha, tedy jestli je neco pouzivane/ucelne/uzitecne neznamena ze to verejnost tak prijima/prijme a pokud se za prejmenovani GIMP taha "verejnost" je vhodne to brat s reservou a zaroven nemit dvoji metr podle toho jak se to komu/cemu hodi ;-)
porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
Fluttershy, yay! avatar 8.7. 08:18 Fluttershy, yay! | skóre: 84 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Veřejnost s tím v zásadě problém nemá, mocenské struktury ano („war on drugs“).
xkucf03 avatar 8.7. 09:06 xkucf03 | skóre: 48 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu

A ty máš problém s čím? Tohle mi připadá zase jako jeden z tvých nesnášenlivých komentářů, kdy se do něčeho navážíš (v tomhle případě „war on drugs“ – jindy třeba „copyright“), ale nic lepšího nemáš a ostatní přístupy taky odmítáš – když jsem tuhle psal, že by drogy měly být legální1, tak jsi IIRC byl taky proti.

[1] za předpokladu, že ostatním neškodíš (např. nekradeš – což je ale trestné tak jako tak a není potřeba na to mít speciální proti-drogový zákon)

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Fluttershy, yay! avatar 8.7. 09:21 Fluttershy, yay! | skóre: 84 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
z tvých nesnášenlivých komentářů, kdy se do něčeho navážíš (v tomhle případě „war on drugs“ – jindy třeba „copyright“)

Oh, jak jsem si mohl dovolit vyjádřit nesouhlas s rasově motivovaným terrorem!

lepšího nemáš a ostatní přístupy taky odmítáš – když jsem tuhle psal, že by drogy měly být legální, tak jsi IIRC byl taky proti

Existuje empiricky ověřená praxe – typicky v Portugalsku – dekriminalizace a poskytování sociálních služeb.

13.7. 14:33 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Máš pravdu, ruští mafiáni jsou taky lidí a tím pádem je válka proti drogám silně protirusky rasistická. Mělo by se s tím okamžitě přestat.
13.7. 14:26 PIMP
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Jejda, a já myslel že školství má být apolitické.
Fluttershy, yay! avatar 13.7. 14:42 Fluttershy, yay! | skóre: 84 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Na to jsi přišel jak?
13.7. 21:44 PIMP
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Jen tak. Já jen že zpolitizované školství jsme tady měli 40 let a k ničemu dobrýmu to nevedlo.

Trošku mě překvapila tvoje otázka, skoro jako kdybych se přenes časem zpět o 40 let.
Fluttershy, yay! avatar 13.7. 22:12 Fluttershy, yay! | skóre: 84 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Rozhodnutí, kdo a kdy bude ve školství a co se tam bude dělat, vždy bylo a je ryze politické.

Docházka 8-14 pětkrát týdně deset měsíců v roce? To je politické rozhodnutí spojené s dohledem na dítě v uspořádání společnosti, které počítá s tím, že rodiče jsou tehdy v zaměstnání.

Umístění školy a poskytnutí zdrojů pro výuku? Politické rozhodnutí za účelem dosažení, nebo naopak prevence sociální mobility.

Látka ve výuce? Politické rozhodnutí – co je cílem? Připravit pracovní sílu podle predikovaných požadavků společnosti? Platné členy společnosti jako takové? Vytvořit prostor pro rozvoj jednotlivců?

Forma výuky? Opět politické rozhodnutí podle očekávaných (ne)hierarchických vztahů ve společnosti a role v kolektivu.

xkucf03 avatar 13.7. 22:52 xkucf03 | skóre: 48 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše školní výuka ve svobodné společnosti

Ve svobodné společnosti by ale výchova měla být primárně v rukou rodičů. Škola jim s tím sice může pomáhat, ale rozhodně by neměla manipulovat s dětmi proti jejich vůli a vnucovat jim nějaké konkrétní politické názory – každý by měl mít možnost si udělat vlastní názor a rodiče by měli mít možnost vychovávat děti podle svého. Ve škole by se z těch politických/hodnotových témat měly učit1 jen ty nejzákladnější principy jako svoboda a rovnost občanů před zákonem, které by měly být i v ústavě.

[1] v tom smyslu, že škola dětem předává ty hodnoty (zatímco v objektivním/popisném smyslu se má samozřejmě učit všechno včetně různých fašismů a komunismů)

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Fluttershy, yay! avatar 13.7. 23:00 Fluttershy, yay! | skóre: 84 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: školní výuka ve svobodné společnosti
Už zase reaguje bot?

Protože to nijak neadresuje organizaci, financování ani zaměření škol (což není nutně totéž, co např. vzdělávání, nehledě k výchově).
xkucf03 avatar 13.7. 23:15 xkucf03 | skóre: 48 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: školní výuka ve svobodné společnosti
Zřejmě si nepochopil původní otázku/poznámku předřečníka.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
14.7. 15:12 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: školní výuka ve svobodné společnosti
Ve svobodné společnosti by ale výchova měla být primárně v rukou rodičů. ... každý by měl mít možnost si udělat vlastní názor a rodiče by měli mít možnost vychovávat děti podle svého.
Přesňe toto mi říkal Laco aj s Eržiků. Že ta gadžovská škola úplně ty jejich děcka kazí. Nějaká příprava na budoucí povolaní (nebo snad rodičvoství). Co to je za nesmysly? Oni se bez toho taky přece dodnes obešli.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
Fluttershy, yay! avatar 14.7. 15:26 Fluttershy, yay! | skóre: 84 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: školní výuka ve svobodné společnosti
To je dost smutný příklad, když uvážíme násilné usídlování Romů (a Sintů) v Československu a segregaci dětí do zvláštních škol.
6.7. 14:38 SGOrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Za 20 rokov mohli spravit lepší program ako je GIMP a na GIMP by sa zabudlo.
6.7. 16:15 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
problem je, ze zadny lepsi program neexistuje a zjevne neni trivialni neco lepsiho vyrobit

ani photoshop neni jednoznacne lepsi
6.7. 16:11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

vulgární výkřik

Zobrazit komentář
6.7. 16:26 Láďa ma malou hlavu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Hagara je placený za odkazy, tak tam cpe každou kravinu. Díky, Láďo.
6.7. 18:13 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Rozmohl se nám tu takový nešvar...
6.7. 20:19 PetebLazar
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Nevzpomenete si někdo za pamětníků na původní zamýšlené jméno IDE Delphi, které snad v turečtině znamenalo (vykřičený dům?). Po upozornění jazykově znalých bylo od zamýšleného názvu produktu ustoupeno a zvoleno konečné Delphi(slavná věštírna)?
6.7. 20:46
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

odkaz na pornografii

Zobrazit komentář
6.7. 22:51 Love_Dali | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Já jsem pro PIMP - Progressive Image Manipulation Program :) Jinak samozřejmě Hagařina - Láďo nechceš dělat Blesk (tm)?
8.7. 08:40 Aleš Kapica | skóre: 49 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Tomu by zas někdo mohl rozumnět takhle.
8.7. 09:22 Cal | skóre: 6 | blog: CalBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Proc chodit tak daleko kdyz "pimp" znamena v anglictine pasak/kuplir ... (na coz zrejme kolega narazel)
7.7. 12:34 Jacob
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Issue #3617 je 404.
7.7. 15:30 Ladislav Hagara | skóre: 89 | blog: Ride the Raven
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Smazáno, Wayback Machine.
7.7. 21:38 IMHO LOL
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Prý tam někdo vložil avatar opice a pak to smazali. Takže až se příště objeví zase nějaký zhovadilý návrh, vkládejte avatar opice a bude to vyřízené :-D
7.7. 21:47 Cal | skóre: 6 | blog: CalBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Chybejici kontext je ten, ze se ty "emotikon reactions" opice objevovaly na prispevcich cerneho diskutera (mel fotku v profilu).
7.7. 23:08 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
a černej má nějakej problém s opicemi?
13.7. 14:29 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Takže už i opice maj stopku? Co provedli?
mirefek avatar 7.7. 13:29 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
No jéje, a víte jak se jmenuje jeden populární nástroj pro formální matematiku? Urban Dictionary u jeho jména taky uvádí něco docela jiného...
k3dAR avatar 7.7. 17:04 k3dAR | skóre: 56
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
btw: pro interni potreby sem si napsal sadu bash skriptu pro upravy *buntu ISO, jmenuje se "Simple Ubuntu Customizer by Kedar" ;-)
porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
8.7. 08:48 w4error
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Vzdyt ma nastroj i pero v logu s nadprumernym zaludem
mirefek avatar 9.7. 15:22 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
Pero v logu má GIMP, jestli se nepletu :-).

Založit nové vláknoNahoru


ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
© 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.