abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 14:22 | IT novinky

    Nejvyšší soud podpořil novináře Českého rozhlasu. Nařídil otevřít spor o uchovávání údajů o komunikaci (data retention). Uvedl, že stát odpovídá za porušení práva EU, pokud neprovede řádnou transpozici příslušné směrnice do vnitrostátního práva.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:33 | Zajímavý článek

    Minulý týden proběhl u CZ.NIC veřejný test aukcí domén. Včera bylo publikováno vyhodnocení a hlavní výstupy tohoto testu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    včera 04:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 3.5.0 svobodné implementace protokolu RDP (Remote Desktop Protocol) a RDP klienta FreeRDP. Přehled novinek v ChangeLogu. Opraveno bylo 6 bezpečnostních chyb (CVE-2024-32039, CVE-2024-32040, CVE-2024-32041, CVE-2024-32458, CVE-2024-32459 a CVE-2024-32460).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:11 | Nová verze

    Google Chrome 124 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 124.0.6367.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 22 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.3 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Novinkou je vlastní repozitář DietPi APT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.4. 18:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 125.0.1, první verze z nové řady 125. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vypíchnout lze podporu kodeku AV1 v Encrypted Media Extensions (EME). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 125.0.1 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (66%)
     (11%)
     (2%)
     (21%)
    Celkem 516 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Další návrh na přejmenování GIMPu

    Čas od času někdo navrhne přejmenování GIMPu. Naposledy včera, viz #3617, a opět to rozpoutalo bouřlivou diskusi (reddit, Hacker News). Oficiální název této svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky je "GNU Image Manipulation Program", obvykle se ale používá zkrácený název GIMP a slovo gimp řadu uživatelů uráží. Vývojáři GIMPu jeho přejmenování neplánují (FAQ).

    6.7.2019 02:22 | Ladislav Hagara | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    AsciiWolf avatar 6.7.2019 10:12 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Heh.
    6.7.2019 12:17 y
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    to uz se vsichni zblaznili nebo co
    6.7.2019 12:19 n
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Ne, je to jen pár křilkounů a všude se to postuje a dělá z toho aféra, aby z toho byl flejm (a ideálně příjem z reklam). Jen hlupák na to skočí, nic se neděje, karavana jede dál.
    13.7.2019 14:24 PIMP
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    A protože to je jen pár křiklounu, tak se z Pythonu vyřezala master slave terminologie. To sami se děje v googlu a v dalších velkých firmách kde mají oddělení pro diverzitu.
    Ruža Becelin avatar 6.7.2019 13:24 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Tak at to prejmenuji na Progressive Image Manipulation Program, to by gimpum vadit nemelo.
    Grunt avatar 6.7.2019 16:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    První co mě napadlo: Bring out the gimp! Já bych naschvál toho maskota oblekl do kůže a vyšudlil ho Elaskonem ;-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    8.7.2019 09:13 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    V dev buidlech pred vydanim 2.7 byvalo tohle (splashscreen pri spousteni): www.gimpusers.com/system/news/388/gimp-splash-original.jpg :)
    8.7.2019 09:13 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu

    To už by bylo jako když u Mozilly "vyřešili" kolizi jména Phoenix s už existujícícm projektem přejmenováním na Firebird…

    Pak by ještě mohli zkusit LIMP, WIMP, … nebo třeba The IMP. :-)

    6.7.2019 13:36 Cal | skóre: 6 | blog: CalBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Tak ten argument docela dava smysl - dokazu si predstavit, ze treba ve skolstvi je tezke takto pojmenovany program prosazovat (skolstvi by IMHO melo byt politicky korektni).

    Na druhou stranu o projektu rozhoduji vyvojari a je to jejich rozhodnuti. Pokud je to skutecne takovy problem, muzou projekt forknout a zverejnovat rebrandovane buildy.
    6.7.2019 17:22 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Je to opensource, udelat si prejmenovanou binarku je trivialni - skolni verze se muze jmenovat treba PIMP (Pedagogical Image Manipulation Program) - stejne jako Firefox/Iceweasel apod.
    xkucf03 avatar 7.7.2019 17:33 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Tak ten argument docela dava smysl - dokazu si predstavit, ze treba ve skolstvi je tezke takto pojmenovany program prosazovat (skolstvi by IMHO melo byt politicky korektni).

    Slova jako „coke“ nebo „Charlie“ používají někteří jako označení kokainu. Má se kvůli tomu přejmenovat Coca-Cola a všichni Karlové ve školách?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    7.7.2019 20:15 Cal | skóre: 6 | blog: CalBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    coke muze znamenat kokain, ale myslim ze > 90% lidi napadne po vysloveni tohoto jmena Coca Cola a ne kokain. Charlie jsem osobne nikdy neslysel.

    Gimp ovsem znamena "mrzak" - to je jeho originalni vyznam a pro (anglicky mluvici) lidi co o GIMPu nikdy neslyseli taky jediny vyznam. Porovnavas neporovnatelne.
    Grunt avatar 7.7.2019 20:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Má se kvůli tomu přejmenovat Coca-Cola
    A podle čeho si myslíš že se ta Coca-Cola jmenuje jak se jmenuje? Jinak co je zas závadného na „kokeši“?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    k3dAR avatar 7.7.2019 22:21 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Coca se jmenuje podle toho ze zpocatku obcahovala kokain, tim spis by "melo smysl ji prejmenovat", protoze >99% lidi (co znaji historii CocaColy) si pod jejim nazvem predstavi kokain...
    (reakce na Cal, osobne bych neprejmenovaval ani Colu, ani GIMP ;-)
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    Grunt avatar 7.7.2019 22:55 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Neobsahovala kokain (resp. technicky jo, protože to je vlastně jeden z extrahovaných alkaloidů koky pravé, ale pokud vím nikdo do toho nesypal žádný prášek nebo tak), nýbrž výtažek z koky, což je hodně podobné kokovému čaji (alias Mate de Coca). Což je věc naprosto neškodná, ba naopak hojně využívaná v lokání tradiční medicíně (léčí se tím myslím vysokohorská nemoc). Tu špatnou pověst si koka získala právě až s extrakcí vlastní účinné látky a vlastně drogovým obchodem samotným. Jinak v Jižní Americe se koka tradičně do dnešního dne třeba žvýká tak jak u nás tabák.

    A mimochodem je to velmi podobné tomu GIMPu (až na ten Pulp Fiction). Do dnešního dne jsem ani nevěděl, že tohle slovo má negativní konotaci. V životě jsem ho nikoho neslyšel použít. Nechápu nač se zas řeší kraviny.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 7.7.2019 23:05 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Což je věc naprosto neškodná, ba naopak hojně využívaná v lokání tradiční medicíně (léčí se tím myslím vysokohorská nemoc). Tu špatnou pověst si koka získala právě až s extrakcí vlastní účinné látky a vlastně drogovým obchodem samotným. Jinak v Jižní Americe se koka tradičně do dnešního dne třeba žvýká tak jak u nás tabák.

    Naprosto neškodné není nic. Což pochopitelně neospravedlňuje „war on drugs“.

    Pokud jde o tabák, ten se žvýká leckde a je to jed. Mimochodem, čistý nikotinem v „bezpečné“ koncentraci jsem se už taky přiotrávil.

    Nechápu nač se zas řeší kraviny.

    Proč ostatní lidé nejsou já!

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    k3dAR avatar 8.7.2019 02:44 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    coca cola obsahovala kokain (z listu koky, nepsal sem nic o sypani prasku), pokud by to bylo verejnosti prijato vylozene jako neskodne, nebyl by pocatkem minuleho stoleti natlak na to aby se kokain do ni prestal pridavat, nicmene to nic nemeni na tom, ze nazev coca cola vychazi z kokainu, tedy mela by se prejmenovat aby to bylo korektni ;-)
    btw: marihuanou se take leci kde co a cesta k legalnimu pestovani (a sklizeni/suseni) doma je (skoro)nekonecne dlouha, tedy jestli je neco pouzivane/ucelne/uzitecne neznamena ze to verejnost tak prijima/prijme a pokud se za prejmenovani GIMP taha "verejnost" je vhodne to brat s reservou a zaroven nemit dvoji metr podle toho jak se to komu/cemu hodi ;-)
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    Fluttershy, yay! avatar 8.7.2019 08:18 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Veřejnost s tím v zásadě problém nemá, mocenské struktury ano („war on drugs“).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    xkucf03 avatar 8.7.2019 09:06 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu

    A ty máš problém s čím? Tohle mi připadá zase jako jeden z tvých nesnášenlivých komentářů, kdy se do něčeho navážíš (v tomhle případě „war on drugs“ – jindy třeba „copyright“), ale nic lepšího nemáš a ostatní přístupy taky odmítáš – když jsem tuhle psal, že by drogy měly být legální1, tak jsi IIRC byl taky proti.

    [1] za předpokladu, že ostatním neškodíš (např. nekradeš – což je ale trestné tak jako tak a není potřeba na to mít speciální proti-drogový zákon)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Fluttershy, yay! avatar 8.7.2019 09:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    z tvých nesnášenlivých komentářů, kdy se do něčeho navážíš (v tomhle případě „war on drugs“ – jindy třeba „copyright“)

    Oh, jak jsem si mohl dovolit vyjádřit nesouhlas s rasově motivovaným terrorem!

    lepšího nemáš a ostatní přístupy taky odmítáš – když jsem tuhle psal, že by drogy měly být legální, tak jsi IIRC byl taky proti

    Existuje empiricky ověřená praxe – typicky v Portugalsku – dekriminalizace a poskytování sociálních služeb.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    13.7.2019 14:33 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Máš pravdu, ruští mafiáni jsou taky lidí a tím pádem je válka proti drogám silně protirusky rasistická. Mělo by se s tím okamžitě přestat.
    13.7.2019 14:26 PIMP
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Jejda, a já myslel že školství má být apolitické.
    Fluttershy, yay! avatar 13.7.2019 14:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Na to jsi přišel jak?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    13.7.2019 21:44 PIMP
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Jen tak. Já jen že zpolitizované školství jsme tady měli 40 let a k ničemu dobrýmu to nevedlo.

    Trošku mě překvapila tvoje otázka, skoro jako kdybych se přenes časem zpět o 40 let.
    Fluttershy, yay! avatar 13.7.2019 22:12 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Rozhodnutí, kdo a kdy bude ve školství a co se tam bude dělat, vždy bylo a je ryze politické.

    Docházka 8-14 pětkrát týdně deset měsíců v roce? To je politické rozhodnutí spojené s dohledem na dítě v uspořádání společnosti, které počítá s tím, že rodiče jsou tehdy v zaměstnání.

    Umístění školy a poskytnutí zdrojů pro výuku? Politické rozhodnutí za účelem dosažení, nebo naopak prevence sociální mobility.

    Látka ve výuce? Politické rozhodnutí – co je cílem? Připravit pracovní sílu podle predikovaných požadavků společnosti? Platné členy společnosti jako takové? Vytvořit prostor pro rozvoj jednotlivců?

    Forma výuky? Opět politické rozhodnutí podle očekávaných (ne)hierarchických vztahů ve společnosti a role v kolektivu.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    xkucf03 avatar 13.7.2019 22:52 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše školní výuka ve svobodné společnosti

    Ve svobodné společnosti by ale výchova měla být primárně v rukou rodičů. Škola jim s tím sice může pomáhat, ale rozhodně by neměla manipulovat s dětmi proti jejich vůli a vnucovat jim nějaké konkrétní politické názory – každý by měl mít možnost si udělat vlastní názor a rodiče by měli mít možnost vychovávat děti podle svého. Ve škole by se z těch politických/hodnotových témat měly učit1 jen ty nejzákladnější principy jako svoboda a rovnost občanů před zákonem, které by měly být i v ústavě.

    [1] v tom smyslu, že škola dětem předává ty hodnoty (zatímco v objektivním/popisném smyslu se má samozřejmě učit všechno včetně různých fašismů a komunismů)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Fluttershy, yay! avatar 13.7.2019 23:00 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: školní výuka ve svobodné společnosti
    Už zase reaguje bot?

    Protože to nijak neadresuje organizaci, financování ani zaměření škol (což není nutně totéž, co např. vzdělávání, nehledě k výchově).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    xkucf03 avatar 13.7.2019 23:15 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: školní výuka ve svobodné společnosti
    Zřejmě si nepochopil původní otázku/poznámku předřečníka.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    14.7.2019 15:12 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: školní výuka ve svobodné společnosti
    Ve svobodné společnosti by ale výchova měla být primárně v rukou rodičů. ... každý by měl mít možnost si udělat vlastní názor a rodiče by měli mít možnost vychovávat děti podle svého.
    Přesňe toto mi říkal Laco aj s Eržiků. Že ta gadžovská škola úplně ty jejich děcka kazí. Nějaká příprava na budoucí povolaní (nebo snad rodičvoství). Co to je za nesmysly? Oni se bez toho taky přece dodnes obešli.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Fluttershy, yay! avatar 14.7.2019 15:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: školní výuka ve svobodné společnosti
    To je dost smutný příklad, když uvážíme násilné usídlování Romů (a Sintů) v Československu a segregaci dětí do zvláštních škol.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    6.7.2019 14:38 SGOrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Za 20 rokov mohli spravit lepší program ako je GIMP a na GIMP by sa zabudlo.
    6.7.2019 16:15 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    problem je, ze zadny lepsi program neexistuje a zjevne neni trivialni neco lepsiho vyrobit

    ani photoshop neni jednoznacne lepsi
    6.7.2019 16:11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    vulgární výkřik

    Zobrazit komentář
    6.7.2019 16:26 Láďa ma malou hlavu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Hagara je placený za odkazy, tak tam cpe každou kravinu. Díky, Láďo.
    6.7.2019 18:13 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Rozmohl se nám tu takový nešvar...
    6.7.2019 20:19 PetebLazar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Nevzpomenete si někdo za pamětníků na původní zamýšlené jméno IDE Delphi, které snad v turečtině znamenalo (vykřičený dům?). Po upozornění jazykově znalých bylo od zamýšleného názvu produktu ustoupeno a zvoleno konečné Delphi(slavná věštírna)?
    6.7.2019 20:46
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    odkaz na pornografii

    Zobrazit komentář
    6.7.2019 22:51 Love_Dali | skóre: 24
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Já jsem pro PIMP - Progressive Image Manipulation Program :) Jinak samozřejmě Hagařina - Láďo nechceš dělat Blesk (tm)?
    8.7.2019 08:40 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Tomu by zas někdo mohl rozumnět takhle.
    8.7.2019 09:22 Cal | skóre: 6 | blog: CalBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Proc chodit tak daleko kdyz "pimp" znamena v anglictine pasak/kuplir ... (na coz zrejme kolega narazel)
    7.7.2019 12:34 Jacob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Issue #3617 je 404.
    7.7.2019 15:30 Ladislav Hagara | skóre: 102 | blog: Ride the Raven
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Smazáno, Wayback Machine.
    7.7.2019 21:38 IMHO LOL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Prý tam někdo vložil avatar opice a pak to smazali. Takže až se příště objeví zase nějaký zhovadilý návrh, vkládejte avatar opice a bude to vyřízené :-D
    7.7.2019 21:47 Cal | skóre: 6 | blog: CalBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Chybejici kontext je ten, ze se ty "emotikon reactions" opice objevovaly na prispevcich cerneho diskutera (mel fotku v profilu).
    7.7.2019 23:08 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    a černej má nějakej problém s opicemi?
    13.7.2019 14:29 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Takže už i opice maj stopku? Co provedli?
    mirefek avatar 7.7.2019 13:29 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    No jéje, a víte jak se jmenuje jeden populární nástroj pro formální matematiku? Urban Dictionary u jeho jména taky uvádí něco docela jiného...
    k3dAR avatar 7.7.2019 17:04 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    btw: pro interni potreby sem si napsal sadu bash skriptu pro upravy *buntu ISO, jmenuje se "Simple Ubuntu Customizer by Kedar" ;-)
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    8.7.2019 08:48 w4error
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Vzdyt ma nastroj i pero v logu s nadprumernym zaludem
    mirefek avatar 9.7.2019 15:22 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další návrh na přejmenování GIMPu
    Pero v logu má GIMP, jestli se nepletu :-).

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.