abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    18.4. 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    18.4. 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 566 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy

    Na TorrentFreak včera vyšel článek popisující "pokles" příjmů zábavního průmyslu kvůli "pirátství".

    31.1.2012 15:39 | T-T | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    31.1.2012 16:23 tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    v clanku neni zahrnuta inflace, takze ty cisla se tim dost diskredituji
    31.1.2012 16:26 chachar87 | skóre: 4 | blog: chacharovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    inflace tam sice neni, ale IMHO za deset let nedosahla inflace 300% (From 1999 to 2009 music concert sales in the US tripled from $1.5 billion to $4.6 billion), 25% za ctyri roky taky asi ne ( According to MPAA, box office revenues grew 25 percent from 2006 to 2010 from $25.5 billion to $31.8 billion)...
    Kdyz nejde o zivot, tak jde o hovno...
    31.1.2012 21:08 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    25% za ctyri roky taky asi ne
    To sice ne, ale kdyby zrovna neměly US of A v roce 2009 -- neobvykle -- deflaci, tak klidně mohla být polovina toho růstu dána inflací.
    1.2.2012 01:43 Petr_N | skóre: 3 | Všetaty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Znáš to s těma rybama v řiti? Ale i _kdyby_ teda, tak je to pořád růst.
    2.2.2012 19:25 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Skoč si do zdi. A pak ještě jednou.

    I bez kdyby je inflace za ty 4 roky 9.9%
    31.1.2012 16:23 chachar87 | skóre: 4 | blog: chacharovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    klasika...100x opakovana lez se pry stava pravdou
    Kdyz nejde o zivot, tak jde o hovno...
    31.1.2012 17:43 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Odkdy je "torrentfreak" nestranný a tedy důvěryhodný, když přijde na toto téma? DTTO pirátská strana... nebo vlastně my všichni stahovači :/ To pak čte člověk moudra jako že "ideální doba copyrightu je míň než 5 let" papouškovaná naprosto nekriticky...
    pavlix avatar 31.1.2012 18:40 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    A proč bychom mi všichni nemohli stranit sami sobě?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    31.1.2012 20:55 ertwertwe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    to je stejne jako onehdy obhajce rasistu obvinil obzalobu z podjatosti, protoze ona osoba je pry zid. jako by zid nemohl pravdive informovat o rasismu a holokaustu a jako by pirat nemohl pravdive informovat o fungovani filmovych apod. spolecnosti. lidi vzbudte se, poctiva novinarina neni o tom, ze nemam zadny svuj nazor, ale ze se jej snazim obhajit a konfrontovat s dalsimi nazory.
    2.2.2012 16:57 jenicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    1) Nikoho neobvinil, jen si dovolil podat námitku, kterou soud neuznal. 2) Soudní znalec musí být na projednávané věci nezávislý, nejde vůbec o to jestli i tak má nebo může mít pravdu. Pokud je důvodně podezřelý z podjatosti, tak nejde o spravedlivý proces.
    31.1.2012 18:20 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Ach jo, to je propaganda, nechte si to :-( Uz si pripadam jako na abcpiratu.
    pavlix avatar 31.1.2012 18:40 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Uz si pripadam jako na abcpiratu.
    Na tom nevidím nic špatného.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    31.1.2012 18:56 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Nu ja ano. Piraty odsuzuji protoze kradou.
    31.1.2012 18:58 lyon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Ani nepamatuju, kdy tu naposledy bylo neco o somalcich...
    31.1.2012 21:46 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Neni pirat jako pirat.
    vencour avatar 31.1.2012 19:05 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy

    No to prrr, který piráti kradou? Ti, co chtěj transparentní řízení státu?

    Jste ve všem takhle v obraze? ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    31.1.2012 20:45 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    A teď tu vo kůzlátkách...
    31.1.2012 21:48 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    S transparentnim rizenim statu jiste souhlasime vsichni. Ale oni jiste nechteji jen to. Jinak v obraze si myslim, ze celkem jsem. Dokonce mam i svuj portet. ;-)
    pavlix avatar 31.1.2012 19:15 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Já odsuzuju ovce, protože žerou trávu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    31.1.2012 21:46 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Stahnout si zadarmo autorsky chraneny obsah je proste hnus. Tecka.
    31.1.2012 22:14 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Na ABC Linuxu je taky spousta autorsky chráněného obsahu. Tak přeji příjemné zvracení, až ti to dojde...
    31.1.2012 22:25 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Vyjadril jsem se nepresne. Mel jsem samozrejme na mysli stahnuti a zaroven poruseni podminek. Budte trochu shovivavy, uz je prece vecer :-)
    vencour avatar 1.2.2012 00:26 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy

    A opakované prodlužování doby platnosti autorského práva je co?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    1.2.2012 09:07 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Proč?
    pavlix avatar 1.2.2012 00:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Žrát trávu je prostě hnus. Tečka.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    belisarivs avatar 1.2.2012 10:05 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Ano, jsou lide, kteri veri, ze po smrti poleti tam, co litaji ptaci, letadla a meteority. Nebo do raje za 72 pannama.

    A pak jsou taci, co veri, ze kopirovani je kradez a ze to je hnus ackoliv vydavatelstvim prijmy rostou.

    Nic proti nabozenstvi, jez nejsou podeprena nicim, nez slepou virou. At si kazdy veri cemu chce. Ale sere me, kdyz nekdo ty svoje litanie opakuje a cpe vsem okolo do zblbnuti.

    Jsi s tema kydama otravny jak jehovisti. Ale jednou treba dospejes a docvakne ti to.
    IRC is just multiplayer notepad.
    1.2.2012 17:06 100% Lenin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Nechci rejpat, ale já si SW kupuji na tržnic. Pěkně zabalen. Identifikátory prodejce jsou, IČO, DYČO také, stvrzenka také. Že ceny neodpovídají? (Wydle za 250 Kč, fotožop za 400 Kč), ale ale, a co já jako s tím mám dělat? Já se chovám tržně a přesně v dikci zákona. Trh to vyřešil za mne.

    Čest Tvé práci. Vydrž!
    Bilbo avatar 6.2.2012 08:33 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Já ho stahuji zadarmo, stačí napsat "apt-get install název_software" a nemusím chodit ani do tržnice. Nabídka softwaru je bohatá, zatím jsem tam našel prakticky vše co potřebuju :)
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    2.2.2012 12:40 Gg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Stahnout si zadarmo autorsky chraneny obsah je proste hnus. Tecka.
    Někdo tomu říká "hnus", někdo zase "uplatňování občanských práv"... (§30 AZ)
    31.1.2012 21:11 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Piráti potápějí lodě a normálně se neodsuzují, ale rovnou věší na ráhně, jsou-li chyceni.
    31.1.2012 21:48 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    A take by meli byt odpovedni za zpusobenou skodu stahnutim chranenych del.
    31.1.2012 22:12 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Je černá vlajka se zkřířenými hnáty autorské dílo? I když tu vlastně stejně spíš vyvěšují než stahují...
    1.2.2012 00:23 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Jo, proč ne... protože často vůbec žádnou škodu nezpůsobí. A nějaké cucání čísel z prstu a jejich následné násobení bulharskou konstantou jako vyčíslení způsobené škody fakt neberu.
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    31.1.2012 21:41 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    To by byl pirát asi každej, ne? :-)
    31.1.2012 21:48 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Mozna ve vasem okoli.
    2.2.2012 16:27 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Tak sem nechod. Jednoduche reseni.
    31.1.2012 18:47 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Je to zlá a ošklivá propaganda podložená pouze účetními uzávěrkami a nikoliv údaji o ušlém zisku a zavřených pracovních místech vycucanými z prstu. No fuj!
    31.1.2012 18:50 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Apple kontinuálně dosahuje rekordních zisků => ekonomická krize je výmysl a lež.
    31.1.2012 18:50 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    P.S. Luxusní zboží obecně si vede dobře, slyšel jsem.
    31.1.2012 19:17 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Protože koupit si luxusní zboží je na začátku krize o dost lepší investice než si nechat peníze nebo investovat do akcií ;-)
    1.2.2012 07:34 peet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Tak toto je kravina jak hrom.
    1.2.2012 08:42 kily
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    To samozřejmě platí pro ty co mají peněz nazbyt, ty co je nemají nebudou kupovat ani akcie, ani luxusní zboží. Takže IMHO žádná kravina.
    1.2.2012 09:25 marek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Nezmysel. Apple výrobky, hoci sú luxsus, morálne stárnu rovnako ako iné hi-tech zariadenia. Kupovať si hi-tech ako dlhodobú investíciu nie je dobrá investícia.
    pavlix avatar 1.2.2012 12:19 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Apple výrobky nejsou žádný luxus, stačí se podívat v tramvaji. Je to obyčejný módní shit prodávaný po krabicích.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    1.2.2012 12:29 marek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Súhlasím s tebou.
    1.2.2012 15:29 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Od kdy jsou Apple výrobky luxus nebo hi-tech? Luxus je třeba jachta nebo zlaté Rolexky. Hi-tech je třeba SpaceShipTwo nebo CVD pro výrobu uhlíkových nanovláken. Všechno je to docela dobrá investice před krizí, luxusní zboží je ale samozřejmě lepší.
    31.1.2012 18:57 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Tyhle dva jevy muzou byt ale taky nemusi byt na sobe zavisle. Zatimco ztraty a zisk jsou maji mezi sebou dost jasnou vazbu. Nemuzu mit kazdym rokem rostouci ztraty a zaroven stale vykazovat vyssi a vyssi zisky.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    31.1.2012 19:52 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Pozor na slova - balamutíte to. Tady je ta "ztráta" to, že roste počet stažení, která představují určitý ušlý zisk, který by se do určité míry mohl zrealizovat, nebýt stahování ale i komerčního pirátství (samozřejmě ne v plné výši ceny stažených děl, to je asi jasné).

    Je jasné, že v případě stahování zadarmo nemůžu čekat, že v případě znemožnění si všichni stahovači dílo koupí (nemůžu ale také rozumně tvrdit, že to neudělá *nikdo*!). Ovšem třeba v případě megauploadu, seedboxů a jiných placených fórků tady jde o regulérní peníze, které lidi vynaloží a které jdou do kapes hajzlíků, kteří na ně absolutně nemají nárok. Tam jde jasně o peníze, o které přišel zábavní průmysl.

    Jestli někdo věří tomu, že přes ten dennodenní ohromnej objem stahování zábavní průmysl nepřišel o vůbec žádné prodeje, tak klobouk dolů, tady je veškerá léčba marná.
    31.1.2012 20:56 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Ovšem třeba v případě megauploadu, seedboxů a jiných placených fórků tady jde o regulérní peníze, které lidi vynaloží a které jdou do kapes hajzlíků, kteří na ně absolutně nemají nárok.
    A takoví jako MPAA nebo UMG na ně nárok mají?

    U Megauploadu a podobných služeb je alespoň jasně, za co ty peníze mají. Kdežto vztah mezi autory a nahrávacími, vydavatelskými a antipirátskými společnostmi je přinejlepším nejasný.
    31.1.2012 21:06 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    31.1.2012 22:41 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Říká torrentfreak. Co třeba dodat.
    1.2.2012 00:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Vždyť to mají ozdrojované. Nebo co konkrétně se ti nezdá? Budu daleko od pravdy, když se budu domnívat, že ses jen kouknul na URL a dál ses nezajímal?
    1.2.2012 03:35 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Ozdrojované neznamená nestranné, relevantní a nemanipulativní - zkrátka, neznamená to, že ta argumentace by měla být přijata ani že je oprávněná. Koneckonců to vede k nelogickým závěrům, aspoň podle mě - ale to jsem už řekl jinde v tomhle threadu.
    1.2.2012 09:06 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Tak se podivej na OSA (primo na jejich web), kdyz budes trochu hledat, zjistis, ze jejich "provozni naklady" jsou vice nez 50%.
    1.2.2012 15:38 Zomp | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Tady by mě zajímal zdroj, na http://www.osa.cz/hlavn%C3%AD-menu/licence-k-u%C5%BEit%C3%AD/z%C3%A1bavn%C3%A9-produkce/hudba-k-tanci--poslechu-%28plesy-a-jin%C3%A9-z%C3%A1bavy%29.aspx jsem našel:
    OSA v roce 2009 v průměru z každé inkasované 1 Kč použil 16 haléřů na úhradu svých nákladů a 84 haléřů bylo určeno pro autory.
    1.2.2012 15:45 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    No, tak prosímtě tento "zdroj" si nech od cesty. Asi takhle:

    How Hollywood Accounting Can Make a $450 Million Movie 'Unprofitable'.

    (Nedávno jsem to rozebíral na Rootu pod zprávičkami, tak si dohledej tam, jak "věrohodné" tyhle žvásty od OSA jsou.)
    1.2.2012 11:09 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Kulový jsi řekl, řekl jsi akorát torrentfreak → manipulace, zatím bez odůvodnění.
    31.1.2012 21:12 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Dobrá řekněme, že zisk MU (a dalších) = hudebního průmyslu (to mi přijde obhájitelnější než počítat to podle kopií). Pak nechápu jednu věc - proč hudební průmysl takou službu nezavede taky?
    1.2.2012 15:53 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    +1. Asi je pro ně snažší zakázat než něco dělat.
    1.2.2012 09:05 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Vazne si myslis ze provoz uloziste a konektivita sou gratis? Nic jinyho ti totiz megaupload a spol neprodava.
    otula avatar 1.2.2012 10:00 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Ovšem třeba v případě megauploadu, seedboxů a jiných placených fórků tady jde o regulérní peníze, které lidi vynaloží a které jdou do kapes hajzlíků, kteří na ně absolutně nemají nárok. Tam jde jasně o peníze, o které přišel zábavní průmysl.
    Mezi dvěmi citovanými větami není (IMHO) žádná souvislost. Ohledně věty druhé bych souhlasil s tím, že zábavní průmysl nelegálním šířením autorských děl přichází o určitý zisk.

    A k těm souvislostem: o jaké peníze přijde zábavní průmysl, pokud si stáhnu japonský či korejský film, který se k nám nikdy oficiální cestou nedostane? O jaké peníze přijde zábavní průmysl, když si stáhnu TV seriál, na který bych nikdy v odporně dabované a reklamami prošpikované podobě v naší TV nekoukal? A o jaké peníze zábavní průmysl přijde, když na základě seriálu v originálním znění tento seriál někomu doporučím, a on ho potom zhlédne v TV?

    A nevím, jak ostatní, ale osobně chodím (zcela výjimečně) do kina jen proto, že si chceme zajít do kina – v tom případě se snažíme vybrat z toho, co zrovna dávají. A je mi úplně jedno, jestli jsem ten film již viděl (pokud za to stojí), nebo neviděl. Spíš je problém s tím, že se domluvíme, že půjdeme do kina, jenže dávají jen hromadu sraček, takže tam nakonec nejdeme vůbec (ačkoliv jsme nic z promítaného ještě neviděli).

    =========

    A jinak, i kdybys měl plnou pravdu, proč se nepřizpůsobí zábavní průmysl? Proč se tohleto "pirátství" tak dlouho tolerovalo, ale když přišla snaha přes MegaBox prodávat legálně, tak je z toho mela?

    A proč si třeba nestěžují autoři knih, že existují knihovny, kde lidé zaplatí směšný poplatek a jejich knížky si prakticky zdarma půjčují? Dokonce si myslím, že spousta autorů je za to vděčná, protože má díky tomu jistý určitý objem prodeje. Knihy se vždy půjčovaly i mezi lidmi, a přesto dokážou dobří autoři zbohatnout.

    Osobně si myslím, že kromě systému distribuce je největší problém zábavního průmyslu to, že vydává hromadu odpadu. Neposlouchatelná hudba, filmy, které by bez speciálních efektů byly úplně o ničem - to je to, co se špatně prodává kvůli tomu, že to lidi zjistí dříve, než za to zaplatí.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    1.2.2012 10:02 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Tam jde jasně o peníze, o které přišel zábavní průmysl.

    No, to by davalo smysl pouze v pripade, kdyby zabavni prumysl chtel provozovat podobnou sluzbu. Kdyz takovou neprovozuje, tezko soudit, zda uzivatele MU by ty penize nevynalozili za neco uplne jineho.
    1.2.2012 14:58 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    +1
    31.1.2012 19:15 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Apple není tak velká firma, aby její zisky (resp. cena akcií) mohly určovat, jestli hospodářská krize je nebo není. Dokonce to u některých firem několikrát větších než Apple může být i naopak, pokud třeba Shellu rekordně roste cena akcií, většinou to znamená vážný ekonomický problém (prudký růst ceny ropy).

    Nicméně pokud zábavní průmysl tvrdí, jak moc mu kvůli pirátství klesá zisk a jak kvůli pirátům musí propouštět, jaktože mu ve skutečnosti zisk i počet lidí v tom průmyslu zaměstnaných roste?
    31.1.2012 19:58 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Co je tak těžkého na tom pochopti, že bez vlivu pirátství by se jim dařilo mnohem lépe? Protože by byla větší návratnost investic, nejspíš by vycházelo o něco víc her/filmů (zejména co se týče kusů, které nesázejí úplně na jistotu typu Kameňák, Titanic, Něco 2 a tak podobně).
    Bystroushaak avatar 31.1.2012 20:30 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    To stojí na nesprávném předpokladu, že daní lidé by si šli automaticky koupit oficiální verzi. Jak znám většinu "pirátů", ani by se na to nevysrali a prostě radši čuměli do zdi, než dát dva litry za hru, nebo litr za film.
    31.1.2012 20:39 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Přečtěte si co jsem napsal: je samozřejmě hloupé tvrdit, že všichni stahovači si místo toho nakoupí (logicky blbost, nemají na to prachy), ale je úplně stejně natvrdlé tvrdit, že si díla nekoupí *vůbec nikdo* (... to chcete tvrdit?)
    31.1.2012 21:13 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Ne, tvrdíme, že by si díla koupilo dokonce méně lidí, protože by o nich bylo menší povědomí.
    31.1.2012 21:15 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Tedy zavřením MU by jim měl narůst zisk? Už to někdo zpozoroval?
    1.2.2012 17:12 100% Lenin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    souhlas. Raději si to nekoupím. Ale tady v Rusku je origoš (opravdu - né kopie) za cca 200 - 800 RUR DVD/BR. Ty BR mohou být i dražší - když jde o špeky. A teď si to spočítejte - raději si koupím film či muziku za 100 Kč, než abych dával v hospodě za večeři a pár piv 1 000 - 1 500 Kč (někdy i více). Otázka zní, pokud je cenová relace datových nosičů s autorským obsahem v Rusku taková, proč není tato relace i v ČR?

    DOMNÍVÁM SE, ŽE SE NĚKDO PĚKNĚ - ALE OPRAVDU PĚKNĚ,

    P A K U J E

    A vo tom to bude!
    GeoRW avatar 31.1.2012 20:33 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    [Citation needed]
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    31.1.2012 20:56 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Fakt by se jim dařilo lépe? Podle studií vlivu pirátství na kuturu nejvíce za kulturu utrácejí ti, kteří nejvíce pirátí (obě křivky korelují, kdo moc nepirátí většinou ani za kulturu moc neutrácí). Dále se stále více pirátí a stále více utrácí za kulturu. Jsou to ještě jenom korelace?
    1.2.2012 15:00 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Odpovím si sám: nejsou to jen korelace
    31.1.2012 22:39 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Co je tak těžkého na tom pochopti, že bez vlivu pirátství by se jim dařilo mnohem lépe?
    A kdyby přestali krmit vyžírky z MPAA, dařilo by se jim ještě líp, viz #28.
    1.2.2012 09:08 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    To ale jednoduse NENI pravda. Vite kolik vynalozi tyhle zobie v predsmrtnych krecich na reklamu a marketing? A pirati jim delaji jen marketing gratis. Kduby jich nebylo tak 80% "stahovacu" netusi, ze neco takovyho existuje => nekoupi si nic.
    Marián Kyral avatar 1.2.2012 09:39 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Ovšem piráti dělají reklamu jen dobrým produktům. Pokud mají zákazníci možnost se na "dílo" před zakoupením podívat, tak většinou zjistí, že to za ty peníze fakt nestojí. Pokud by tuto možnost neměli, tak by se na dané "dílo" šli za peníze podívat už jen proto, aby se přesvědčili, že to je opravdu pěkný šunt a že recenze/kamarádi měli pravdu.
    1.2.2012 13:02 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    +1. Pirátství podporuje princip svobodného trhu, kdy vítězí ten lepší, protože máte dost informací. Což se samozřejmě té neschopné většině nelíbí.
    1.2.2012 13:10 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    31.1.2012 20:02 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Nicméně pokud zábavní průmysl tvrdí, jak moc mu kvůli pirátství klesá zisk a jak kvůli pirátům musí propouštět, jaktože mu ve skutečnosti zisk i počet lidí v tom průmyslu zaměstnaných roste?
    Klesají mu zisky ze skutečné tvorby a zisk mu jde z vyhraných soudních sporů? Propouští umělce a zaměstnává právníky?

    No dobrá, asi ne...
    1.2.2012 20:30 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak zábavnímu průmyslu "klesají" příjmy
    Tak ten článek je víceméně bezvýznamný. Tzv. autoři (ve skutečnosti spíše zavedení distributoři) netvrdí, že jsou na pokraji krachu. Takže je jedno jestli zisky rostou, klesají nebo jako rychle...

    Autorské právo jako právo autora podporuji, autorské právo jako obchodní monopol na vytváření kopií děl nemá s autorstvím nic moc společného...

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.