abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 14:33 | Komunita

    Byly zpracovány a na YouTube zveřejněny videozáznamy jednotlivých přednášek z letošního Installfestu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 13:33 | Pozvánky

    Od 21. do 23. března proběhnou Arduino Days 2024. Sledovat bude možné oficiální streamy. Zúčastnit se lze i lokálních akcí. V Česku jsou aktuálně registrovány dvě: v Praze na Matfyzu a v Poličce v městské knihovně.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Pozvánky

    Letošní ročník konference LinuxDays se uskuteční o víkendu 12. a 13. října, opět se potkáme v pražských Dejvicích na FIT ČVUT. Také během letošního ročníku nás budou čekat desítky přednášek, workshopy, stánky a spousta doprovodného programu. Aktuální dění můžete sledovat na Twitteru, Facebooku nebo na Mastodonu, přidat se můžete také do telegramové diskusní skupiny.

    Petr Krčmář | Komentářů: 3
    včera 09:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 2.0.0 a krátce na to opravné verze 2.0.1 open source online editoru Etherpad (Wikipedie) umožňujícího společné úpravy v reálném čase.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:00 | IT novinky

    Elonem Muskem založena společnost xAI otevřela pod licencí Apache 2.0 svůj AI LLM model Grok-1.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 00:44 | Nová verze

    Matematický software GNU Octave byl vydán ve verzi 9.1.0. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Nově je preferovaný grafický backend Qt a preferovaná verze Qt 6. V tomto vydání byly přepracovány funkce pro převod čísel z desítkové soustavy. Jako obvykle jsou zahrnuta také výkonnostní vylepšení a zlepšení kompatibility s Matlabem.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    17.3. 22:33 | Zajímavý článek

    Společnost PINE64 stojící za telefony PinePhone nebo notebooky Pinebook publikovala na svém blogu březnový souhrn novinek. Vypíchnout lze, že pracují na virtuálním asistentu PineVox a zatím bezejmenných sluchátkách na lícní kosti (bone conduction).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.3. 18:33 | Nová verze

    Hyprland, kompozitor pro Wayland zaměřený na dláždění okny a zároveň grafické efekty, je již dva roky starý. Při té příležitosti byla vydána verze 0.37.0 (a záhy opravná 0.37.1 řešící chybu ve vykreslování oken). Nově závisí na knihovně hyprcursor, která poskytuje škálovatelné kurzory myši.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 3
    17.3. 16:11 | Komunita

    Geolokační služba Mozilla Location Service, kterou používá množství svobodného softwaru (často přes Geoclue), letos skončí. Data budou dostupná pouze do 10. dubna 2024, API klíče třetích stran budou odstraněny 12. června. Příčinou je údajné porušení patentů firmy Skyhook v roce 2019, následná dohoda omezila rozvoj MLS.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    15.3. 23:33 | Nová verze

    O víkendu probíhá v Praze na Karlově náměstí 13 konference Installfest 2024. Na programu je celá řada zajímavých přednášek a workshopů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Steam
     (25%)
     (28%)
     (13%)
     (10%)
     (24%)
    Celkem 305 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 11.3. 21:45
    Rozcestník

    Linuxový port Baldur's Gate na Steamu

    V prosinci 2012 byl potvrzen linuxový port legendárního RPG Baldur's Gate (zprávička). Trent Oster před několika hodinami na Twitteru oznámil, že bylo na Steamu spuštěno testování Baldur's Gate: Enhanced Edition verze 1.3.

    30.9.2014 11:19 | Ladislav Hagara | Zajímavý projekt


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Fluttershy, yay! avatar 30.9.2014 11:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Vlhnu. >_<
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    30.9.2014 12:22 Jouda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Zbytecna prace... Existuje GemRB
    Václav 30.9.2014 15:05 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Sice fajn, ale pořád má bugy :-( Hlavně doufám že to u BG neskončí, takový port Planescape: Torment by byl super.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    30.9.2014 15:16 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Onedlho vydaju Icewind Dale, takze myslim, ze budu pokracovat aj dalej.
    Václav 30.9.2014 16:02 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Super :-) Icewind jsem ještě nehrál.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    4.10.2014 21:21 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Port enginu je ti sám o sobě k ničemu, když si chceš zahrát ty hry (a nebaví tě bejt objevitel bugů/glitchů).
    Jardík avatar 30.9.2014 16:24 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Už Steam funguje na x86-64 bez 32bit šmejďáren?
    Věřím v jednoho Boha.
    30.9.2014 16:55 TTTTTT
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Zalez trolle....
    Václav 30.9.2014 16:56 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Relativně validní otázka, 64 bit her na steamu je čím dál víc.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    AsciiWolf avatar 30.9.2014 17:55 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    +1
    vain avatar 1.10.2014 10:56 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Jo no, asi 4 ze 113 co vlastním.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    1.10.2014 11:42 Ufff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Ale nejsou to náhodou vyvražďovačky a střílečky ?
    1.10.2014 19:56 TTTTTT
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Netrep ... obhajujes trola...
    30.9.2014 17:13 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Baldur's Gate je super, pokud jste to ještě nehráli, tak rozhodně doporučeno. Jeden z vrcholů žánru RPG imho.
    Václav 30.9.2014 17:19 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    BG (hlavně BG2), Planescape Torment, Fallout (všechny až na Brotherhood of steel a Tactics), Albion, Final Fantasy 6, TES: Morrowind, Might and Magic 6. Tyhle krále asi nikdo jen tak nesesadí :-)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Václav 30.9.2014 17:21 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Vlastně, Wasteland 2 má docela našlápnuto a pak se kuchtí nějaké, snad i české, RPG ze středověku, snad i z české produkce. Taky žhavý kandidát.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    1.10.2014 07:15 Ufff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Darth Phantom avatar 2.10.2014 16:25 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    snad i české, RPG ze středověku, snad i z české produkce. Taky žhavý kandidát.

    Ne snad, ale doopravdy. Tahle hra může být skvělá. Nebude to další tuctové RPG, ale měla by to být hra s realistickými historickými prvky zasazená do českého prostředí vrcholného středověku. Netradičně to bude hra oproštěná od elfů, lesních elfů, orků, vaření lektvarů a pobíjení draků - což jsou prvky, kterých musí mít už každý plný zuby, protože tohle je součástí prakticky každé RPG či MMORPG.

    Tato hra by měla mít i obrovský vzdělávací potenciál. Koukal jsem, že už vybrali 2 melouny (dolarů) a to vypadá velmi nadějně. Další metou by mělo být vytvoření nějakého povídání ke každé historické postavě či lokaci. Nezbývá než držet tvůrcům Kingdom come palec. Že je v plánu linuxová verze je samozřejmě velké pozitivum, konečně bude pořádné RPG pro Linux. Děj je zasazen do neklidné předhusitské doby a pokud se hra vydaří, tak pokračování by mohlo mít ještě větší potenciál, protože pak přišlo období ještě větších rubaček :). Děj sice začíná poněkud "hollywoodsky" - mladý skromný kovář se vydal... (Království nebeské, 2005), ale tím naštěstí hollywúdština končí a elfa tam nenajdeš. Tvůrcům hry přísluší jen palec nahoru (a to i na nohách!:)

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Václav 2.10.2014 16:39 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Mě pobavilo že právě kvůli absenci tradičních prvků jim na to prý oslovení producenti nedali ani korunu. Prý že to nemá šanci oslovit hráče. Krásná ukázka zkostnatělosti herního průmyslu, který (podle toho co vybrali) nemá dávno tušení, co hráči chtějí :-) Hlavně že na stopadesáté pokračování Call of Duty se peníze jen hrnou.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Darth Phantom avatar 2.10.2014 17:20 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Prý že to nemá šanci oslovit hráče. Krásná ukázka zkostnatělosti herního průmyslu,
    No to je na tom právě to nejlepší, že jaksi vymrdali a obešli parazity z vydavatelských společností. Ten model vývoje hry se mi líbí. Řekli totiž když nám přispějete na to a tohle, uděláme toto a to (třeba historické povídání a dabing). Už teď mají peněz dost - kdyby se toho zhostil Viktor Kožený, tak by už prchnul na Bahamy. Ale v této hře se objevují zvučná jména - tvůrci Mafie, Operation Flashpoint a Army - lidi jim prostě věří, že dokáží udělat kvalitní hru. A že do toho dali srdíčko a budou propagovat českou historii i přes nezájem vydavatelských firem - tak to je prostě skvělé.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Václav 3.10.2014 03:16 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Líbí se mi jak Kickstarter a podobné likvidují zastaralý model vývoje. Nezávislé hry už kvalitou dotáhly molochy a konečně se zase objevují experimenty a nové koncepty. Třeba Telltale Games, kteří úspěšně oživili a dotáhli k dokonalosti kdysi mrtvý žánr interaktivních filmů.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Fluttershy, yay! avatar 3.10.2014 13:05 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Interaktivní filmy byly mor. Laskavý čtenář nechť nahlédne do takřka libovolného herního časopisu z 90. let.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Václav 3.10.2014 13:30 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Byly. Slepá ulička. A stejně se to Telltale povedlo :-) 
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    randy avatar 3.10.2014 23:43 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    ...a potom aj tak skoncia v nejakej velkej korporacii, napr ich kupi Microsoft :D
    R>
    4.10.2014 20:10 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Jen aby to bez těch tuctových prvků nebyla nuda hrát :)
    4.10.2014 20:15 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Teda, abych to líp vysvětlil: třeba takový BG je z tohoto pohledu tucťák nejtuctovatější (vždyť je to koneckonců licenční fantasy svět z AD&D), a jaká je to pecka, a to i příběhově.

    Skutečně dobré RPG nevznikne jenom tak, že se vykopou "vyčpělé" rekvizity, ještě tam musí být ta dobře odpracovaná podstata (doufám, že na tom pánové stojící za tou hrou neselžou). A když tam bude ta podstata, tak to bude naopak fungovat i s těma elfama a trpaslíkama :)
    Václav 4.10.2014 21:25 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Já ani jednou netvrdil že vyházení klasických prvků je záruka úspěchu. Spíš jsem se pozastavoval nad odmítáním ze strany oslovených investorů, že půjde o zaručený neúspěch :-) Na RPG mám osobně opravdu velké nároky a na tohle konkrétní jsem zvědav.

    BTW, teď jsem si vzpoměl, další indie RPG co rozhodně stojí za zmínku: Shadowrun Returns. A je to i pro Linux :-)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    30.9.2014 19:31 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Teda, za ten Albion u mě ohromné plus :D

    PsT, Fallout 1 a 2 taky samozřejmě, ale ty zná kdekdo...
    Grunt avatar 30.9.2014 19:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Co třeba cokoliv z produkce Das Schwarze Auge? Já naopak zas nic takového dost dlouho nezažil…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    ⧠ A = 0 avatar 1.10.2014 13:24 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    +1
    Nevolte zmrdy.
    Václav 1.10.2014 16:11 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Hry založené na Schwaze Auge mě baví, ale ten svět není fantasy úplně dle mého gusta. Nejvíc runů hraju klaďase, ale rád si to zahraju i za záporáka, což třeba Drakensang vůbec neumožní.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bystroushaak avatar 30.9.2014 19:54 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Původní Fallouty jsou pro mě top. Jinak kdo nehrál, zkuste ressurection mod.
    Václav 30.9.2014 22:33 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Na Res jsem se těšil jako malý děcko :-) F2… Rozehrání přes 30, dohrání (bez přeskakování, pokaždé nový charakter) 20/

    Už v Resu vyřešili problém financí? (spoiler alert): Toho obchodníka se zbraněma jsem prostě sejmout musel a pak jsem procházel světem se zátkama že bych si mohl koupit půl wastelandu, ale nebylo za co utrácet. A že jsem ten solidnější armor potřeboval :-)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bystroushaak avatar 1.10.2014 00:01 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Na Res jsem se těšil jako malý děcko :-)
    Jo, já taky. Celých 10 let :D
    Už v Resu vyřešili problém financí?
    Problém financí? Ten byl ve F2, tam jsi zase měl tolik věcí, že na celém světě nebylo dost peněz aby je někdo koupil :)
    1.10.2014 09:43 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    ve F2 problem urcite nebyl ... s tim co maji obchodnici (a straze) po kapsach (H&K G11, Bozary...) u NCR a v SF... bych rek, ze obeziva je aj dost. :-D

    A nepotrebuju vykoupit cely sklad, staci mi prece munice do gaussovky, (nebo lovecke pusky, zalezi v ktere casti hry jeden sedi) ne?
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    Václav 1.10.2014 10:56 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Gauss je nuda, žádná výzva. Proboxovat se celým F2 je větší zábava :D (a nebo to dohrát bez jediného výstřelu)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    1.10.2014 16:02 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Vsechno ma svoje. Vetsinou mam dost vysoko lehke zbrane a ruky. Palicim sem na chut neprisel a tezke zbrane jsou...neskladne.

    Skoda ze mi ted Fallouty pod wine zlobi. Zacinam zase dostavat chut... :-/
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    Václav 1.10.2014 16:08 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Já to dohrál asi 20x, pokaždé jiným stylem. Včetně totálního feťáka, dementa (INT na bodu mrazu, dialogy jsou dost vtipné, doporučuji. A je to jediný způsob jak si pokecat se Sulikem), boxera v kožené bundě (v Enklávě to bylo zlo)… Ta hra má pokaždé co nabídnout :-) Jediné co nemám rád jsou speedruny.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    2.10.2014 17:50 dlab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Fallout Equestria?
    Václav 3.10.2014 03:17 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Tak na to si ještě počkáme :(
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    3.10.2014 20:13 sim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Měl jsi být na Czequestrii, mohl jsi autory prohnat jako jeden kolega (Fing). :-D
    Bystroushaak avatar 1.10.2014 17:16 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Skoda ze mi ted Fallouty pod wine zlobi.
    Chce to update na nejnovější verzi wine (není v repu většinou).
    Zacinam zase dostavat chut... :-/
    Jo, teď vyšel snad i restoration projekt česky, nebo co.
    2.10.2014 08:06 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    wine z lenosti (dobre mi tak) nechavam to, co je ve fedore F1/2 sem naopak hraval v eng., bo cestina mi uz dodatecne nesedla. :-)

    Res v cestine vysel a eng. se pak teprve chystala ci co... ten "spustit" muzu ale je pomaly... no uz mam za sebou prvni uprk pred ghouly... to zas bude casu. :-/
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    Bystroushaak avatar 2.10.2014 09:54 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Res v cestine vysel a eng. se pak teprve chystala ci co... ten "spustit" muzu ale je pomaly... no uz mam za sebou prvni uprk pred ghouly... to zas bude casu. :-/
    To je Resurrection, ne? Restoration je imho anglický projekt.
    2.10.2014 11:03 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Uaaa. pardon.
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    Václav 3.10.2014 18:48 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Restoration… Několikrát jsem nainstaloval a rozehrál a prostě jsem se nedostal k tomu vyzkošet to pořádně :-( Není tolik času co kdysi a Fallout 2 mám dohraný tolikrát tolika způsobama, že mě už nemá čím překvapit a než se dostanu k novinkám, nudím se :-(
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bystroushaak avatar 1.10.2014 13:39 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    A nepotrebuju vykoupit cely sklad, staci mi prece munice do gaussovky, (nebo lovecke pusky, zalezi v ktere casti hry jeden sedi) ne?
    S municí právě byl problém docela dost. V pozdějších fázích hry jsem například podnikal vybíjecí nájezdy jen kvůli troše munice.
    1.10.2014 15:51 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Munici do gausse miva obchodnik se zbranema pred NCR (mene casto) a castej v SF. Gauss nema (ani nepoterbuje) davku a mirenou ranou sunda temer cokoliv na jednu ranu (ok, v nouzi 2, coz je porad v ramci kola), munice tedy az tak moc neubyva. :-)

    Jiste, behat kolem Navara a ziskavat cca 5-6 naboju na souboj taky jde... no trva to. :-)
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    Václav 1.10.2014 16:09 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    On hlavně gauss není potřeba na vše… Spousta konfliktů lze vyřešit Solar Scorcherem, který má munice neomezeně.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    2.10.2014 08:11 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    radeji sem daval body do normalnich zbrani a kdyz to bylo vyslovne plytvani munice (psi, kobylky.... z nudy i alieny.), tak v rukavickach, areny si vetsinou nenecham ujit, takze ty body tam jsou. (F1 je neco jineho, tam je na plasmovku spoleh :-D )
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    Václav 2.10.2014 13:08 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Light guns? Pak je sranda kobylky a psy lovit vzduchovkou :-)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bystroushaak avatar 1.10.2014 17:18 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Munici do gausse miva obchodnik se zbranema pred NCR (mene casto)
    Jo, tam je výhoda, že se člověk může vedle stavit u kravaťáka na leguána :)

    Ono ale nejde jen o gausse. Já to třeba dohrál i se sniperkou.
    Václav 3.10.2014 18:50 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Jsem rád že nás co to hrajou RP stylem je víc :-) Nikdy jsem nechápal kámoše, co po začátku hned běžel pro Power Armor do Navarra.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Darth Phantom avatar 2.10.2014 16:37 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    jsou pro mě top
    Poslyš,synu v liščí masce, tvoje czechenglish už mě začíná pěkně srát. Podívej se na nějaký film z první republiky, jak se tam mluví pěkně česky.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Fluttershy, yay! avatar 2.10.2014 16:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    9 z 10 odborníků doporučuje tlačítko Blokovat pro zachování duševního zdraví.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bystroushaak avatar 2.10.2014 17:04 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    9 z 10 odborníků by tím mohlo přijít o technické blogy, ale to se ho hádám stejně netýká.
    Václav 2.10.2014 16:49 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Jako třeba ta spousta germanismů, které už tak zlidověly, že lidi ani neznaj původní význam? Smiř se s tím že jazyky prolínaly, prolínaj a prolínat budou.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bystroushaak avatar 2.10.2014 17:18 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Poslyš,synu v liščí masce, tvoje czechenglish už mě začíná pěkně srát.
    Mě zase serou blogy (brr, zase anglikanismus) podprůměrné kvality a debilní politické flamy (zabolelo, že?) v diskuzích. Tvou frustraci principiálně chápu, ale nesdílím.
    Podívej se na nějaký film z první republiky, jak se tam mluví pěkně česky.
    Tolik volna abych koukal na film z doby, která mě nezajímá, o lidech, kteří mě nezajímají a jejich motivacích, které mi jsou taky ukradené, zase nemám.

    Na druhou stranu, všechny blogy z poslední doby, co jsem tady publikoval jsou na githubu, takže v nich můžeš opravovat gramatické chyby, pro větší slávu národa českého.

    PS: To není zas tak, že bych se vysloveně snažil mixovat češtinu s angličtinou. Prostě je to běžná realita mého života a okolí. Zkus si někdy celý den programovat, psát dokumentaci v angličtině a číst anglické články a diskutovat s podobně postiženými. Garantuji ti, že až pak budeš psát někam na český internet, tak dopadneš stejně. Není to ani nic, co by se dalo jednoduše uvědomit, nehledě tedy k tomu, že mi je to veskrze lhostejné.
    Darth Phantom avatar 2.10.2014 18:58 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Tvojí realitu života chápu, ale nesdílím. Chtěl jsem jen říci, že si vyloženě "na pěst" s tvými výrazy a že programuješ, tak to tě vůbec neomlouvá, synu.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Grunt avatar 2.10.2014 19:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Chtěl jsem jen říci, že si vyloženě "na pěst"
    To je co stav to „na pěst“ a jak se ho dosahuje?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Darth Phantom avatar 2.10.2014 19:12 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    To je takové pořekadlo, šmudlo.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Grunt avatar 2.10.2014 19:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Aha. Něco jako „a ty si zase vyloženě »na piču«“, že,? Šmudlo…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Darth Phantom avatar 2.10.2014 19:24 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Tak jest.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Bystroushaak avatar 2.10.2014 19:30 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Tvojí realitu života chápu, ale nesdílím.
    Ano, to je víc než očividné.
    Chtěl jsem jen říci, že si vyloženě "na pěst" s tvými výrazy a že programuješ, tak to tě vůbec neomlouvá, synu.
    Špatně jsi pochopil vysvětlení jako omluvu.
    Darth Phantom avatar 2.10.2014 19:43 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Jdi pryč.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Bystroushaak avatar 2.10.2014 20:16 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    30.9.2014 21:59 x
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Meh. Ultima VII.
    Václav 30.9.2014 22:27 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    OK, když ti takhle… NWN 1, servery Equilibrie a Thalia.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Václav 30.9.2014 22:33 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    ty. Damn.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    1.10.2014 22:53 Seti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    BG (hlavně BG2), Planescape Torment, Fallout (všechny až na Brotherhood of steel a Tactics), Albion, Final Fantasy 6, TES: Morrowind, Might and Magic 6. Tyhle krále asi nikdo jen tak nesesadí :-)
    A co Gothic, hráli jste někdo tuto úžasnou hru, která mě stála týdny probděných nocí? :-)
    Václav 2.10.2014 07:18 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    To příšerné ovládání… Ale hra je to super :-) Pokud tě baví Gothic, zkus Risen. Dělá to stejné studio po tom, co přišli o práva na Gothic.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    2.10.2014 11:50 Seti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Podle recenzí a videí to vypadá velmi zajímavě, díky za tip ;-)
    30.9.2014 20:00 dfsdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Neviem ako je to par hodin, ja to uz hram od nedele :D a ide to celkom fajn :) + je tam aj BG2 a Borederland2 iba sa nic nestiahne a nenainstaluje :)
    MaT avatar 30.9.2014 23:28 MaT | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Tak Baldur's Gate jsem koupil na gog.com. Linuxový port bych docela ocenil - pod Wine ani s GemRB to nějak nebylo ono. To si to mám jako znovu kupovat na Steamu?
    Open source software for open minded people. :-)
    1.10.2014 09:09 K>
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Ve virtualboxu jede BG i BG2 jak po masle.
    MaT avatar 1.10.2014 14:07 MaT | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    No, Virtualbox sice používám, ale obvykle jen když jsou na něco potřeba Microsoft Office a v Libre Office se to nějak rozpadá. Ale přijde mi, že ta emulace bere dost výkonu, u kancelářských aplikací to moc nevadí, ale na hry nic moc. I když BG jsou tak staré, že by to možná šlo... A teď se mi ty staré Windows XP ve virtuálu nějak složily úplně. Asi zkusím nainstalovat nějaké ty 7 (když už k nim mám tu legální licenci protože mi je k Thinkpadu vnutili). Jen někde sehnat instalaci (instalačky nějak výrobci notebooků lidem zrovna moc nevnucují).
    Open source software for open minded people. :-)
    1.10.2014 12:48 hm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Zajímavé - já nikdy s baldurem, icewind dale, jagged alliance2, falloutem 1+2, sytem shock2, deus ex atd...neměl žádný problém pod wine - ani jsem se s tím nijak netrápil - normálně nainstaloval s distribuční verzí wine (debian squeeze, wheezy), žádné playonlinux a úpravy registrů.

    Teďka dokonce na novém stroji umí catalysty i dynamicky reagovat na jiná rozlišení, takže mám wide monitor a v tom 4:3 obrazovku hry - ve fullscreenu, a tedy žádné deformace obrazu - paráda
    MaT avatar 1.10.2014 14:06 MaT | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    No já mám sice také Debian, ale 64bitový a s Wine byly každou chvíli nějaké problémy. Jednu dobu Wine nešlo na 64bitovém Debianu používat snad vůbec (myslím když se z nějakého toho velkého balíčku libs32 přecházelo na multiarch). I později jsem ale narážel třeba na problémy se zvukem. Naposledy před pár měsíci jsem si po čase chtěl zahrát Rollercoaster Tycoona 2 a ač jsem to měl z dřívějších dob nainstalované a kdysi to chodilo, teď to zase bylo nějaké rozbité a zabralo mi to docela dost času, než jsem to zase zprovoznil i se zvukem. A i tak je trochu problém třeba s fullscreenem. Prostě nativní aplikace by se mi líbila víc...

    Jdu jim napsat na GOG.com, jestli tu Linuxovou verzi také doplní...
    Open source software for open minded people. :-)
    2.10.2014 22:17 anonymni srab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Supr, na linux se konecne naportovala pres 10 let stara hra! Husty.....
    Bystroushaak avatar 3.10.2014 01:25 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Není ta hra z 1998? To byl vůbec rok, kdy se urodily ty nejlepší hry.
    5.10.2014 08:33 anonymni srab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Ano je, ale kdyz reknu pres 10leg, tak to zni lip jak 16let, linuxare to tolik neurazi :-))
    pavlix avatar 5.10.2014 08:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Přes 10leg určitě, to vypadá jak nějaká šifra ;).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Václav 5.10.2014 16:46 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxový port Baldur's Gate na Steamu
    Ani ne. Od vydání BG jsem si koupil ty stavebnice 3, takže to má blbě. Od vydání BG je to 3lega.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.