abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Navštivte Abc obchůdek se samolepkami a přívěsky!
Rozšířené hledání
×
dnes 06:11 | Komerce
Rozrůstající se softwarová společnost v Plzni zabývající se telematikou hledá schopné vývojáře a nadšence se zájmem o OS Linux. Uplatnění zde najdou především vývojáři C++ se znalostí OS Linuxu, dále programátoři v jazyku Java nebo vývojáři se zkušenostmi s Oracle DB a Oracle ADF. Více informací o společnosti. … více »
Reklama | Komentářů: 0
24.5. 22:45 | IT novinky
NASA, která společně s Rackspace stála u zrodu projektu OpenStack, se již nadále nebude podílet na dalším vývoji této "infrastructure-as-a-service" platformy. V NASA totiž došli k závěru, že vzhledem k podpoře OpenStacku ze strany společností jako Red Hat, AT&T a HP lze jejich práci považovat za dokončenou. Posléze se NASA plánuje stáhnout i z vývoje další platformy pro cloud computing jménem Nebula.
Migilenik | Komentářů: 0
24.5. 22:45 | Upozornění
Blíží se svátek IPv6 a s ním i konference IPv6 Day. Na návštěvníky této akce čeká nejen bohatý program, ale také jedna speciální nabídka – v průběhu setkání bude možné získat se slevou 66 procent třetí vydání knihy IPv6 vysokoškolského pedagoga a publicisty Pavla Satrapy, tedy za 105 korun. … více »
Vilem Sladek | Komentářů: 6
24.5. 16:14 | Pozvánky

Přijďte si zasprintovat na Djangu, jiném Python open-source projektu, nebo jen potkat ostatní vývojáře!

… více »
Whit | Komentářů: 0
24.5. 10:20 | Nová verze
Na zrcadlech a torrentech jsou již k dispozici ISO obrazy distribuce Mageia 2. Poznámky k vydání čtěte zde.
Liborek | Komentářů: 15
23.5. 13:47 | Pozvánky

Letos v říjnu se v Praze uskuteční hned několik konferencí. Odehraje se zde nově vzniklá konference LinuxDays. K ní se přidá čtvrtý ročník openSUSE Conference, dvanáctý ročník SUSE Labs conference a aby to nebylo málo, přidá se i první ročník Gentoo miniconf. A to vše ve stejné dny a na stejném místě.

… více »
Miška | Komentářů: 7
23.5. 13:27 | Zajímavý projekt
Printerd je název nového projektu tiskového démona, který bude využívat PolicyKit a D-Bus. Projekt je zatím na úplném začátku, takže nejde o nic vhodného k produkčnímu nasazení. Mimo jiné aktuálně akceptuje jako vstup jen PDF dokumenty.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 67
23.5. 13:25 | Zajímavý software
Tři vývojáři ze společnosti Engine Yard přecházejí po dohodě mezi firmami do Red Hatu. Jde o vývojáře zabývající se rozvojem projektu JRuby. To ukazuje, že Red Hat má zájem o podporu alternativních jazyků nad OpenJDK.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 1
23.5. 13:20 | Zajímavý software
Fedora přejde na knihovnu libusbx, což je fork původní knihovny libusb. Důvodem pro fork byl zjevný nedostatek času nebo zájmu ze strany správce projektu. libusbx už teď nabízí užitečné funkce navrch.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 5
23.5. 10:29 | Nová verze
Vyšlo LLVM 3.1. Vylepšení se dotýkají podpory C++ 11 nebo architektur ARM a MIPS. Dále se můžete těšit z Python bindings nebo nástroje AddressSanitizer pro detekci chyb při práci s pamětí.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
Pokud by se prohlížeč Opera stal svobodným:
 (9%)
 (32%)
 (1%)
 (58%)
Celkem 284 hlasů
 Komentářů: 34, poslední dnes 17:22
    Rozcestník
    Reklama
    Autoškola testy online Levný benzín

    Megaupload zablokován

    Americké úřady zablokovaly server Megaupload. Zakladatel serveru byl společně s dalšími třemi osobami zadržen, dvě další osoby jsou trestně stíhány. Podle žalobců majitel a jeho spolupracovníci sdílením způsobili držitelům autorských práv škodu půl miliardy dolarů. Hackeři vyřadili web amerického ministerstva spravedlnosti, RIAA a Universal Music.

    20.1. 00:05 | Tomáš Psika | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    deafboy avatar 20.1. 00:39 deafboy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    A reakcia na seba nenechala dlho čakať:
    twitter.com/#!/search?q=%23OpMegaupload
    LukynZ avatar 20.1. 00:53 LukynZ | skóre: 1 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Tak to je drsne :)
    20.1. 00:57 pc2005 | skóre: 29 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Ví někdo za jak dlouho po akci nastala reakce?
    Nevykat; malamanteau
    20.1. 01:49 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Asi hodinu po zablokování MegaUpload padlo prvních deset serverů.
    20.1. 01:55 pc2005 | skóre: 29 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Hmm to je skoro okamžité.
    Nevykat; malamanteau
    20.1. 20:52 J
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Nekde sem zahlid ze odvetny utok zacal cca 15 minut po odstaveni.
    20.1. 09:49 lyon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Nó, šikovní kucííí....
    20.1. 01:01 pc2005 | skóre: 29 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Půl miliardy dolarů? To bych se přiznal a slíbil nahradit škodu. Splácel bych jim to tak dolar za jeden týden *U MAD :-D*.
    Nevykat; malamanteau
    20.1. 01:48 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    MeagUpload je zpět: http://megavideo.bz/

    A odplatná akce parádní :-)
    20.1. 07:28 miki.lbc | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Pokus o "restart": http://109.236.83.66/
    T-T avatar 20.1. 14:20 T-T | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Down
    ^_^
    20.1. 20:15 Johny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    UP!
    21.1. 16:50 mnn | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Down
    21.1. 23:36 kavol | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    UP!
    sad avatar 22.1. 17:31 sad | skóre: 2 | blog: apra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    20.1. 23:14 pc2005 | skóre: 29 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Opera: Upozornění na podvodný web
    Nevykat; malamanteau
    20.1. 08:53 xm | skóre: 34 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Kromě DoJ, RIAA a Universal anonymous vyřadili i web FBI :-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Českou pirátskou stranu!
    20.1. 09:57 xm | skóre: 34 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Jo a teď čtu, že se jim prý poprvé v historii podařilo na chvíli DDOSem vyřadit i web Bílého domu! ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Českou pirátskou stranu!
    20.1. 10:35 jenicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Tak myslet si, že FBI, RIAA, a bůhví koho dalšího nějak poškodí nebo snad vystraší DoS na jejich weby je dětinský. Ale zajímalo by mě, co by americká vláda dělala s žalobama na náhradu škody od lidí|firem, co na megaupload.com ukládali svoje soukromá data, předpokládejme, že takový vůbec existují:-), tj. používali ten "pirátský web" zcela v souladu s právem a podmínkami použití.
    20.1. 11:37 Tomáš Psika | skóre: 12 | blog: Tomáš Psika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    DDoS na různé důležité weby je především mediálně zajímavý a všichni tak nějak tušíme, že co se nedostane do médií, to vlastně neexistuje.

    Více mohou uškodit zveřejňované informace o tom, kde jaký "držitel" či "správce" autorských práv bydlí, jaký má majetek, kde se běžně pohybuje a hlavně s kým, jaké používá telefony, emaily, co vystudoval za školu a především jak (rychle), jakého je vyznání, jaký je jeho zdravotní stav apod. Možná začne FBI přemýšlet i nad tím jak zablokovat pastebin.com. Přeci také poškozuje zájmy držitelů autorských práv. Nejspíš už letos se nejspíš utrhne celá blokovací lavina.

    Stejně bych se skoro vsadil, že na celosvětové ale i na jednotlivých národních úrovních začnou časem vznikat jakési rozvědky (lóže), které budou využívat citlivých informací přinejmenším pro podporu projevů občanské neposlušnosti. Dávám tomu rok, maximálně dva :-). Čím více budou korporace tlačit politiky do nepopulárních opatření...

    Soukromá data? Americká vláda může všechno, soukromá data vůbec nikoho nezajímají, nejsou schopny do žádných kapes přinášet zisky. A zahraniční uživatelé služeb? Co je nám do nich, stejně to jsou samí komunisti :-D.
    20.1. 15:09 jenicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    To já si zase myslím, že by to americká vláda měla problém obhájit i před americkými soudy.
    vencour avatar 20.1. 12:20 vencour | skóre: 54 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován

    I patch 4.11 pro Il-2 Šturmovik byl umístěn na megauploadu ... tolik k legálnosti uložených dat. Hry máme koupené, patche dělají nadšenci ve svém volném čase a distribuují je volně a zdarma. Mívají velikost od několika set MB do několika GB.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    20.1. 17:35 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    1. Měli ti lidé ve smlouvě nějaké záruky o dostupnosti dat? Vsadím boty, že ne. Používat MU na data, která nebyla zálohovaná bylo naprosté bláznovství.

    2. 99% použití megauploadu bylo na pirátství, to musí být každému jasné. Už proto "legální" uživatelé hazardovali. Pokud někdo má odpovídat za obnovu dat/odškodnění, tak možná tak firma samotná.
    20.1. 18:45 jenicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován

    ad 1. Tohle by se týkalo žaloby vůči megaupload, jenže tady jde o akci vlády, která dopadla i na nezúčastněné třetí osoby a každý civilizovaný právní řád obsahuje něco ve smyslu "nikdo záměrně nesmí působit škodu jiným". To, že je dobrý zálohovat je hezký, ale není to zákonem daná povinnost. Pokud přijdete o data něčí aktivitou, tak je on za to odpovědný.

    ad 2. Ti legální uživatelé používali službu zcela v souladu s právem, co dělá někdo jiný není jejich problém, není to důvod proč by jim měli být data ukradena/znárodněna/znepřístupněna. Kromě to ho těch 99%... spousta z toho jsou zašifrované soubory a archivy a z toho se moc zjistit nedá jestli to je ok nebo ne. Lze leda hledat jestli je na internetu někde odkaz na ten soubor a na stejné stránce heslo, jenže to se chrabrý ochránce práv dostává do komické situace, kdy sám bude používat vyhledávač, aby našel, to co chce pomocí SOPA a PIPA tomu vyhledávači zakázat:-D

    20.1. 19:27 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    ~ Takže když půjčím prachy mafii a úřady zabaví její majetek, tak budu žalovat stát?
    Bystroushaak avatar 20.1. 19:37 Bystroushaak | skóre: 17 | blog: Bystroushaakův blog | Litoměřicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Já bych se soudil se státem o náhradu škody.

    Navíc jako každá dostatečně jednoduchá analogie, i tahle dost pokulhává. Lepší by bylo; když si uložím mé legálně vydělané peníze do banky, kam si ukládají peníze i zločinci a stát celou banku zavře a peníze spálí na dvorku, budu žalovat stát?

    Já teda jo.
    Poté, co mi došlo, že nejsem génius, rozhodl jsem se zešílet. ## České stránky o programovacím jazyce D
    20.1. 21:56 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Jenže v takovém případě banka jen zablokuje účty zločince, žádný stát ji nebude likvidovat. To je úplně jiná věc.
    20.1. 22:52 jenicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    No, a v tom je ten problém, tady jaksi stát zavřel celou banku, protože v ní měl zločinec účet. Bystroushaak to popsal dobře.
    21.1. 00:07 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Nee, to byla v podstatě banka provozovaná mafií pro mafiány. Je to nepříjemné pro to procento legitimních zákazníků, ale jestli nevěděli, do čeho jdou (a ani jim to později nedošlo), tak prostě platí za svou blbost.

    Tady bylo zavření celé firmy na místě. Jak byste asi chtěli (rychle) zablokovat závadné účty/soubory, když tam prakticky ani jiné nejsou.
    lucorp avatar 21.1. 10:43 lucorp | blog: lucorp
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    mate vypis suborov co bol na megauploade? odkial viete ze tam boli iba nelegalne subory? firma bola zalozena plne legalne, preco si myslite opak?
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    21.1. 18:49 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Neboli tam *iba* nelegálné. Bolo ich tam iba 99%. (A pokial ide o ich traffic, tak 100%).
    21.1. 19:17 100% Lenin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Soudruhu, fakta, jenom fakta a pouze fakta. Pak bude mít tato diskuze smysl. Předložte fakta jako důkaz. Nemůžete-li. Pište to ve smyslu - "domnívám se". V opačném případě je to pouhopouhá "manipulace a ideologie", jak se domnívám.

    :D
    23.1. 10:48 Ivanhoej | skóre: 26 | blog: ss2_Debian | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    +1
    *** Jabber (XMPP): fogo@jabber.cz ***
    20.1. 20:55 J
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Pokud vam stat nedokaze, ze ste vedel s kym obchodujete, tak vam skodu nahradit bude muset, vcetne uroku a nakladu rizeni.
    20.1. 21:58 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Ne, ti mafiáni budou odpovědní za ten dluh, žalujte si je. Když mám obstavený majetek a jsem na mizině, a vylákám z někoho půjčku (to je vlastně podvodné jednání), a lidé, kteří na mě mají exekuční příkazy mi všecko zabaví, tak má ten člověk taky smůlu, a tyto první věřitele nemůže žalovat za náhradu škody. Opět může žalovat pouze mě.
    D.A.Tiger avatar 21.1. 22:33 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Jenže ten chybný krok provedl stát. S mafiany byl potrestán i nevinný, a za to je zodpovědný ten kdo trest nařídil - tedy stát. A je naprosto jedno jestli poškozený věděl nebo ne, že web provozují mafiani. I on má snad nějaká práva, ne?
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul)
    21.1. 23:39 kavol | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    I on má snad nějaká práva, ne?
    ne

    ještě nějaké otázky?
    D.A.Tiger avatar 21.1. 23:48 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Jo, na kdy se plánuje další defenestrace?
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul)
    22.1. 11:26 kavol | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    neplánuje, lid se udržuje v nejednotě
    22.1. 00:22 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Pořád na to koukáte blbě. To by stát musel v poslední instanci garantovat úplně všechno. Tady zkrátka ty prachy občanovi dluží mafie, a je jen a jen vinou mafie, že byla mafií a vydělávala si jkako mafie a tedy jí na základě právního řádu byl zatnut tipec a zabaven majetek spojený s trestnou činností, takže není schopná dostát svým závazkům. Jsou to pořád její závazky.

    Podobně, pokud z někoho vymůžu svou platnou pohledávku a stane se to, že ten podvodník kvůli tomu nemůže vrátit peníze někomu, od koho si půjčil později, není to moje odpovědnost - jde o jeho odpovědnost jako dlužníka. Dopustil se dokonce podvodného jednání tím, že si půjčil peníze i když věděl, že je nebude moci vrátit (věděl například, že je na něj už uvalena exekuce a ty prachy s největší pravděpodobností zblajzne). Za to skutečně nemůže ručit ani já, ani stát.
    Bystroushaak avatar 22.1. 01:41 Bystroushaak | skóre: 17 | blog: Bystroushaakův blog | Litoměřicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Pokud vím, soud ještě ani pořádně nezačal, natož aby skončil, takže bych se předčasně neradoval. Podnikání megauploadu bylo imho naprosto legální, stejně jako je legální podníkání ISP, přes kterého miliony lidí stahují data a doufám že soud nakonec rozhodne stejně.

    Každopádně, ať se to vezme jak chce - stát si takhle proti sobě poštval ohromné množství lidí. Je vskutku úžasné, jak dobře si umí moderní demokratické státy vyrábět nepřátele a jsem fakt zvědavý, kam to nakonec povede.
    Poté, co mi došlo, že nejsem génius, rozhodl jsem se zešílet. ## České stránky o programovacím jazyce D
    D.A.Tiger avatar 22.1. 16:28 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Není potřeba, aby stát garantoval vše, je potřeba, aby stát garantoval, že jeho zásah/rozhodnutí nepoškodí bezúhonné občany. Jak jsem již jednou řekl, za rozhodnutí je zodpovědný ten kdo jej vydal a ten kdo garantuje jeho platnost - v naši diskuzi v obou případech stát. Tedy stát by měl v tomto případě přijmout žádost o navrácení obsahu, náležící poškozenému, či se s ním jinak vyrovnat. jakékoliv náklady, které stát s tímto má by následně měl vymáhat na těch - jak vy říkáte - mafiánech. Pokud by se tak nestalo, nerozpakoval bych se klidně stát i zažalovat o plnou úhradu škody, za jeho rozhodnutí, které mě (aka bezúhonného občana) poškodilo.

    Navíc existuje něco jako presumpce neviny, kterou svým zásahem porušilo USA (které si tak dává záležet na propagandě, která roztrubuje jak si Arika cenní práva a pořádku... Kdyby to šlo, asi by jste viděl, jak jsem si při té myšlence znechuceně odplivl) a vy, který dotyčné nazýváte bez jakýchkoliv opodstatněných důkazů a bez rozhodnutí soudu mafiány.
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul)
    24.1. 11:23 lelool | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Ako kedy. Práve príklad s požičiavaním peňazí v dnešnej dobe nie je to pravé. V tom štát predsa vystupuje v úlohe garanta poslednej inštancie (teda štát = daňovník)
    Grécku (a nie len jemu..) požičiavali banky (súkromné inštitúcie) aj napriek tomu, že museli mať poznatky o de facto insolventnosti. Teda ako dlžník, tak aj veriteľ sú si pravdepodobne vedomí a nereálnosti splatenia. Z čoho logický vyplýva podvodný úmysel ich konania? Potom "podvodníkov" garantuje štát.
    Za tieto dlhy skutočne ručíte (dlžíte) aj vy aj štát. To že sa to týka len eurozóny nie je úplne presne, cez podiel v MMF sa na tomto splácaní bude podielať aj Česká republika.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 22.1. 15:37 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 94 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Tady je naprosto zásadní fakt a tím je, že nikdo nebyl odsouzen, tudíž by se se všemi mělo zacházet jako s nevinnými. Tyhlety praktiky si nezadají s praktikami totalitních zemí, akorát že se tady neřeší klasická ideologie, nýbrž ta novodobá: prachy. Ono ale USA nemá k totalitě daleko - jejich celé politické spektrum jsou dvě strany, které jsou obě prašť jako uhoď.

    Schválně, kdybych zavolal na policii a řekl jim, že mě a všechny okolo soused okrádá, jestli by mu okamžitě sebrali prachy, odvezli auta...
    D.A.Tiger avatar 22.1. 16:40 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    +1
    Schválně, kdybych zavolal na policii a řekl jim, že mě a všechny okolo soused okrádá, jestli by mu okamžitě sebrali prachy, odvezli auta...
    No, obávám se, že kdyby vás opravdu okrádal, tak v ČR by se při vyšetřování zjistilo, že mu dlužíš něco přes dva melcky, máš na krku čtyři vraždy, bral jsi úplatky (to je hodně oblíbené hlavně u politických špiček) a neplatíš alimenty... A pak by se to ještě týden probíralo na Nově.
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul)
    20.1. 11:02 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Trochu morbidnější a míň idealistický pohled na věci: I hope SOPA passes.

    Středeční protest byl super ukázkou, že "to" jde a že je možné, aby se ten internetový chaos spojil a táhnul za jeden provaz, ale celý problém jde mnohem hlouběji. Jestli SOPA/PIPA teď projdou nebo ne, to v dlouhodobějším horizontu věci příliš nezmění. Aby se lidi vzpamatovali, to si asi vyžádá mnohem brutálnější a studenější sprchu.
    "Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
    20.1. 12:06 Tomáš Psika | skóre: 12 | blog: Tomáš Psika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Už samotná obžaloba je hotová poprava. Bašár Asad už se soudu nemusí tolik bát, vždyť jen vraždí nevinné lidi.
    Bystroushaak avatar 20.1. 17:36 Bystroushaak | skóre: 17 | blog: Bystroushaakův blog | Litoměřicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Takových ideozločinů.
    Poté, co mi došlo, že nejsem génius, rozhodl jsem se zešílet. ## České stránky o programovacím jazyce D
    20.1. 12:32 kavol | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Hackeři vyřadili web amerického ministerstva spravedlnosti, RIAA a Universal Music.
    hm, tak když jsem koukal, jak "vyřadili", tak dostávám neodbytný pocit, že ta věta měla znít spíš "Script kiddies zablokovali web ..."
    20.1. 12:59 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    V tomhle jsou v právu firmy jako Universal... Třeba Rapidshare stačilo napsat "máte na serverech naše dílo" a smazali to. Megaupload na to sral a hromada věcí tam visela třeba půl roku. Takže si za to chlapci můžou sami.
    20.1. 13:26 Tomáš Psika | skóre: 12 | blog: Tomáš Psika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Nevím, ale ať se chovali jakkoliv, tak jistě nebylo třeba z internetu odstranit přístup k desítkám petabajtů dat a zničit miliony odkazů. Já taky když přijdu k praktickému doktorovi s nastydlými průduškami, tak neočekávám že mi šroubovákem začne preventivně provádět tracheotomii :-).
    20.1. 13:29 MadCatX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Nemám nic proti odstraňování nelegálního obsahu, ale není i tohle část problému? Dle DMCA totiž skutečně stačilo napsat "máte na serverech naše dílo" a od provozovatele se čekalo jeho neprodlené odstranění - bez jakéhokoliv soudního nařízení nebo nedej bože dokazování, že jim ono dílo doopravdy patří.
    20.1. 18:53 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Tak zrovna Universal napsal YouTube "máte na serverech náš majetek", a ten ho okamžitě stáhnul. Jenže to byl Mega Song a MegaUpload ukázal smlouvy s umělci kteří v něm vystupovali...

    Song je zpět, Megaupload se s lháři, zloději a podvodníky v UMG soudí. Jenže ti mají dost peněz aby podplatili nejednoho soudce nebo senátora...

    Takže kdo za tohle může?
    20.1. 19:28 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Megaupload, ta ušlechtilá neziskovka, bojující za chudé a utlačované.
    22.1. 18:06 Ivorne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Megauploadu se platí za to, že umožňuje necenzurovaný přístup k datům. Je to prostě služba, kterou si od něj klienti kupují.

    To představitelé státu jsou placení firmami jako Universal za to, že budou přístup k datům cenzurovat.

    Nevím, co Vám na tom není jasné. Já věřím megauploadu protože ho platím za to, že hájí má práva v této věci. Vláda je placena za to, že utlačuje má práva. Mám celkem jasno v tom, kdo je důvěryhodnější.
    21.1. 10:38 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Tam je chyba na straně "umělců" (sry ale UMG fakt nemá umělce) - oni mají s UMG smlouvy, podle kterých jim defacto patří. Jak oni, tak cokoliv co vyprodukují. Že to nikdo z nich na začátku nečetl, to je jejich problém... UMG si podle smlouvy může nárokovat práva i na jejich ranní stolici.

    Zloději z MU se soudí se zloději z UMG... MU svým majitelům vydělal docela pěkné peníze, což ostatně dokazuje obsah garáže a sídlo zakladatele MU. Pěkné kousky tam měl. Inu, šikovný chlapec, jen to dával moc najevo...
    21.1. 17:34 Tomas Kopriva | Ceske Budejovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Koukal jsem na Události, komentáře http://www.ceskatelevize.cz/porady/1096898594-udalosti-komentare/212411000370120/video/ . Zástupce Pirátů mě nepřesvětčil že by se alespoň trochu připravoval a zástupce "osy zla" se asi připravoval příliš protože neodpovídal na otázky ale "mlel" co chtěl.
    Pokud máš velký problém, pak máš malé kladivo!
    21.1. 18:23 Šangala | skóre: 48
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    No nic moc, ale taky je to dáno tím, kolik takových vystoupení má člověk za sebou…
    Zaujala mě reportérka:
    „¿Co to znamená, že české servery se nedopouští nezákonného jednání nebo to jejich jednání jen české zákony nepostihují?“
    Taková otázka je k zamyšlení…
    Pošli DMS ZOOZL TUCNAK na 87777, protože tučňáci nevyhrávají. ⰍⰎⰉⰄⰐⰧ ⰏⰉ ⰕⰫⰍⰅⰋ
    21.1. 19:50 mich | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Jak může být něco nezákonné, když to zákony nepostihují?
    je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
    21.1. 22:04 Šangala | skóre: 48
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    ¿Ptáte se mě? Záleží na výkladu slova „nepostihují“, ale normální odpověď je: „nevím“.
    Pošli DMS ZOOZL TUCNAK na 87777, protože tučňáci nevyhrávají. ⰍⰎⰉⰄⰐⰧ ⰏⰉ ⰕⰫⰍⰅⰋ
    kralуk avatar 22.1. 14:23 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Megaupload zablokován
    Imho kvalitně zpracovaný článek o zablokování MU: http://www.cnews.cz/megaupload-zasah-americkych-uradu-je-principialne-neakceptovatelny
    But to us there is but one God, plus or minus one.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2012 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.