abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

dnes 09:22 | Pozvánky

V Praze dnes probíhá Konference e-infrastruktury CESNET. Na programu je řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze i online na stránce konference.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
9.12. 20:11 | Nová verze

Byl vydán Debian 9.3, tj. třetí opravná verze Debianu 9 s kódovým názvem Stretch a Debian 8.10, tj. desátá opravná verze Debianu 8 s kódovým názvem Jessie. Řešeny jsou především bezpečnostní problémy, ale také několik vážných chyb. Instalační média Debianu 9 a Debianu 8 lze samozřejmě nadále k instalaci používat. Po instalaci stačí systém aktualizovat.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
9.12. 00:44 | Nová verze

Po 6 měsících vývoje od vydání verze 0.13.0 byla vydána verze 0.14.0 správce balíčků GNU Guix a na něm postavené systémové distribuce GuixSD (Guix System Distribution). Na vývoji se podílelo 88 vývojářů. Přibylo 1 211 nových balíčků. Jejich aktuální počet je 6 668. Aktualizována byla také dokumentace.

Ladislav Hagara | Komentářů: 3
8.12. 21:33 | Nová verze

Po půl roce vývoje od vydání verze 5.9 byla vydána nová stabilní verze 5.10 toolkitu Qt. Přehled novinek na wiki stránce. Současně byla vydána nová verze 4.5.0 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator nebo verze 1.10 nástroje pro překlad a sestavení programů ze zdrojových kódů Qbs.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
7.12. 11:11 | Komunita

Naprostá většina příjmů Mozilly pochází od výchozích webových vyhledávačů ve Firefoxu. Do konce listopadu 2014 měla Mozilla globální smlouvu se společností Google. Následně bylo místo jedné globální smlouvy uzavřeno několik smluv s konkrétními vyhledávači pro jednotlivé země. V USA byla podepsána pětiletá smlouva s vyhledávačem Yahoo. Dle příspěvku na blogu Mozilly podala společnost Yahoo na Mozillu žalobu ohledně porušení této

… více »
Ladislav Hagara | Komentářů: 0
7.12. 05:55 | Zajímavý článek

V Londýně probíhá konference věnovaná počítačové bezpečnosti Black Hat Europe 2017. Průběžně jsou zveřejňovány prezentace. Videozáznamy budou na YouTube zveřejněny o několik měsíců. Zveřejněna byla například prezentace (pdf) k přednášce "Jak se nabourat do vypnutého počítače, a nebo jak v Intel Management Engine spustit vlastní nepodepsaný kód". Dle oznámení na Twitteru, aktualizace vydaná společností Intel nevylučuje možnost útoku.

Ladislav Hagara | Komentářů: 5
7.12. 04:44 | Komunita

Virtualizační nástroj GNOME Boxy ve Fedoře 27 umožňuje jednoduše stáhnout a nainstalovat Red Hat Enterprise Linux, který je pro vývojáře zdarma. Vývojová verze GNOME Boxy již umožňuje jednoduše stáhnout a nainstalovat další linuxové distribuce. Ukázka na YouTube. Seznam distribucí a jejich verze, nastavení a cesty k ISO obrazům je udržován v knihovně a databázi libosinfo (GitLab).

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
7.12. 03:33 | Nová verze

Google Chrome 63 byl prohlášen za stabilní (YouTube). Nejnovější stabilní verze 63.0.3239.84 tohoto webového prohlížeče přináší řadu oprav a vylepšení. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře. Opraveno bylo 37 bezpečnostních chyb.

Ladislav Hagara | Komentářů: 10
6.12. 22:55 | Pozvánky

Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených technologií a otevřeného přístupu na 147. brněnský sraz, který proběhne v pátek 15. prosince od 18:00 hodin v restauraci Severka na rohu Tučkové a Zahradníkové.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
6.12. 22:33 | Komunita

V roce 2013 byl představen projekt Debsources, jehož cílem bylo a je poskytnout webové rozhraní ke zdrojovým kódům balíčků obsažených v Debianu. Projekt doteď běžel na doméně debian.net. Dnes bylo oznámeno, že projekt byl přesunut na oficiální infrastrukturu Debianu. Služba Debian Sources nově běží na doméně debian.org. V plánů je řada vylepšení. Již dnes je ke službě k dispozici API a procházet lze také patche a licence.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
Jak se vás potenciálně dotkne trend odstraňování analogového audio konektoru typu 3,5mm jack z „chytrých telefonů“?
 (8%)
 (1%)
 (1%)
 (1%)
 (75%)
 (14%)
Celkem 947 hlasů
 Komentářů: 45, poslední 1.12. 19:00
    Rozcestník

    Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi

    Po oficiální krabičce byl na blogu Raspberry Pi představen také oficiální sedmipalcový dotykový displej pro Raspberry Pi s rozlišením 800x480 pixelů. Cena displeje je 60 dolarů bez daně a dopravy. Na Swag Store lze koupit za 48 liber.

    8.9.2015 15:51 | Ladislav Hagara | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    ⧠ A = 0 avatar 8.9.2015 16:20 ⧠ A = 0 | skóre: 8 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Farnell. Takže fyzická osoba má opět peška.
    Nevolte zmrdy.
    Jendа avatar 8.9.2015 16:58 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Taky to nechápu.

    Na druhou stranu na Farnellu ani ve Verkonu (kde také chtějí IČ) mě nikdo nikdy nekontroloval, takže můžeš použít třeba icgen.
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    8.9.2015 18:17 Jiří J. | skóre: 34 | blog: Poutník | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi

    He? Já už nějakou dobu nakupuji různé součástky na uk.farnell.com nebo cz.farnell.com a dosud jsem neměl problém - teda až na cenu, která je všude bez DPH, až do poslední chvíle (finální součet je s DPH).

    Víra je firma si myslela, že něco je pravdivé. LMAO -- “zlehčovat mého osla”
    9.9.2015 09:31 olin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Ano, český Farnell normálně funguje. Support tým pracuje z ČR a je normálně na telefonu, viz dole na stránce - Zákaznický servis: 800 142 085. Jestli si dobře pamatuju, tak až po přihlášení jsou ceny s DPH, ale je to už dlouho, co jsem tam byl.
    9.9.2015 12:22 filbar | skóre: 36 | blog: Denicek_programatora | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    A kde to na tom farnelu je? Nějak to tam nemůžu najít :-(
    9.9.2015 13:04 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    nahore na strance tam maji takovy prouzek s lupickou a tlacitkem hledat, tam neco napises a ono to normalne vyhleda, fakt vychytavka...
    co tam zkusit napsat "Raspberry 7" display"? pokud je to moc pismenek, tak vyhledej jen "Raspberry" a sjed dolu kde mas zobrazene novinky ;)
    9.9.2015 12:30 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Uff, no nevim... Ja sice jednou volal na cesky 800 cislo ale musel jsem se bavit anglicky :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 9.9.2015 14:57 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Já tam volal dvakrát, jednou to bylo slovensky a jednou česky.
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    little.owl avatar 9.9.2015 19:28 little.owl | skóre: 22 | Brighton
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Tak jste mel zadarmo i cvicko z aglictiny ... :-).
    You're damned if you do, and you're damned if you don't.
    9.9.2015 11:02 atalax | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    V čem je vůbec problém? Já mám v "Informace o profilu" IČO prázdné a objednat RPi přímo od nich se mi už podařilo bez problému.
    9.9.2015 19:53 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    V minulosti jsem tam normálně kupoval jako fyzická osoba. Už to nejde?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    ⧠ A = 0 avatar 10.9.2015 09:51 ⧠ A = 0 | skóre: 8 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Aha. Mně to někdy nešlo (pokud vím, tak na českém), a teď tam vidím
    Olettehan tietoinen, että Farnell element14 Finland myy vain yrityasiakkaille. Jos olet yksityinen asiakas, ole hyvä ja tarkasta lähimmät jälleenmyyjäsi sivuiltamme.
    Volně přeloženo: Farnell element14 Finland prodává jen podnikovým zákazníkům. Pokud jsi soukromá osoba, vyliž si prdel a zkus to u nějakého překupníka.

    Takže na českém to možná v současnosti jde, ale tady ne.
    Nevolte zmrdy.
    10.9.2015 20:03 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Na českém webu je taky uvedeno, že prodávají výhradně v rámci B to B. No jo, halt mi příště nezbude než vyplnit ičo. Na druhou stranu se jim nedivím. Obsluhovat spotřebitele prostě není předmět jejich obchodu. Jak stavím, tak si sem tam pro něco drze jedu přímo do fabriky vyzvednout něco osobákem za jednotky tisíc a dostkrát jsem se setkal s tím, že prskali, že nejsou prodejna a že si to mám objednat přes stavebniny a příště že mi nic neprodaj pokud nepřijedu minimálně dodávkou, nebo raději kamionem, a nekoupím na firmu.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    mirec avatar 8.9.2015 16:44 mirec | skóre: 31 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Konečne niečo čo nemusí ísť cez HDMI. Keby malo raspberry namiesto DSI DPI mohlo to byť ešte lacnejšie.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    9.9.2015 11:43 Jirka | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Vy k tomu někdo používáte displej? :-)
    Dokud to funguje, nešťourej se v tom!... Jak opravit vadnou SD kartu
    9.9.2015 16:17 jura
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Vy to RPi někdo používáte?
    10.9.2015 12:03 Jirka | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Ne. U mě vládnou banáni. A bez displeje. :-)
    Dokud to funguje, nešťourej se v tom!... Jak opravit vadnou SD kartu
    Rezza avatar 9.9.2015 16:17 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Taky me to v dnesni dobe super levnych tabletu s mnohem vetsim vykonem pro GUI prijde zbytecne. Proste RPi nekde v krabicce at dela to, co ma delat a ovladani pak nekde bokem. Kdyby ten displej byl driv, mel jsem par napadu, ale dneska bych na ne urcite vzal ten tablet.
    Václav 9.9.2015 19:45 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Takže až budu chtít hodit na zeď ovládání klimatizace a případně dalších IoT věciček, mám místo Raspi v krabičce použít tablet? :) Jasně, tenhle oficiální display je na podobné použití dost overkill, ale cílovka se pro něj podle mě najde. Osobně jdu do menšího rezistivního displaye z Aliexpres.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Rezza avatar 9.9.2015 19:49 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    No však to RPi to někde bokem bude řídit a přes API se to bude ovládat z mobilu nebo tabletu, který se pak dá zadokovat někam na stěnu. Tohle je aktuální plán, protože SW od Samsungu je SW od Samsungu. Ale klima na dálku je super.
    Václav 9.9.2015 21:57 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Jo, pak to chápu… Já se kvůli tomu javu pro Android učit nechci, takže si raději pohraju s QML a použiju display na RPi :) Každopádně, pro můj záměr by stejně fungovala asi jen Jolla díky I2C.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Rezza avatar 9.9.2015 22:37 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    No ja bych to na ten pripadny Android samozrejme taky napsal v QML :).
    Václav 9.9.2015 22:44 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Pravda, nezkoušel jsem. Ale pro můj „wereable“ projekt by mi chybělo GPIO. A obecně by to s tabletem nebylo úplně ono…
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Rezza avatar 9.9.2015 22:48 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Ja mam use case trosku jiny, takze me ta kombinace RPi nekde v krabicce mimo dosah oci a pristup pres API z mobilu/tabletu, vychazi nejlip. Samozreme pokud to ma byt v jednom i s GPIO, tak neni dnes moznosti jinych...
    Václav 9.9.2015 23:16 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Je a jsou v plánu, ale prozatím se musím cenou smířit s tímhle.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Jendа avatar 9.9.2015 19:52 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Taky me to v dnesni dobe super levnych tabletu
    Na nich většinou běží dokriplený Android. Tablety s normálním Linuxem jsou už dražší.
    s mnohem vetsim vykonem pro GUI
    A GPIO a ethernet to má taky?
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    Rezza avatar 9.9.2015 20:02 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    To GPIO je to co jsem psal - ať to dělá co to má dělat někde bokem.

    Kdyby byl dřív rozumný displej, jdu rovnou do toho. Dneska už ne. Navíc jeden ExoPC/WeTab mám na stole.
    10.9.2015 00:29 VSi | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Kdo zkusil použít běžný tablet pro HMI (human machine interface), které má skutečně fungovat v nonstop provozu bez nutnosti řešení různých polofunkčních stavů, ten se na to dívá jinak.

    - Problém s automatickým zapnutím po připojení externího napájení, resp. po dlouhém výpadku napájení kdy došlo k úplnému vybití. Další věc je, že často musí být baterie nabitá na nějakou úroveň aby to vůbec bootovalo. Někdy je třeba mít display vestavěný v nějakém rozvaděči nebo jiném zařízení nebo na nepřístupném místě, a zapínací tlačítko není snadno dostupné.

    - Konektivita přes wifi není vždy vyhovující (prostředí, kde je nežádoucí radiové vyzařování, nutnost řešit spolehlivý wifi AP, někdy silné zarušení, obecně občasné problémy se spolehlivostí). Dá se použít usb ethernet adaptér (ale většinou nutnost hackovat drivery do firmwaru), usb tethering (bez hackování firmwaru nejde nastavit jako default mód po zapnutí, problémy se spolehlivostí), a v obou případech problém v kombinaci s nabíjením přes USB.

    - Součástí HMI můžou být i nějaká HW tlačítka, nebo třeba speciální vstupní zařízení přes USB HID (joystick, rotační enkodér, barcode reader a podobně) - absence GPIO, resp. snadné možnosti doplnit drivery případně malé obslužné aplikace pro taková zařízení.

    - Potíže s řešením toho, aby ani během bootu nebylo možné dostat se do standardního tablet GUI a něco rozbít, ale aby na druhou stranu bylo možné tenhle režim při servisním zásahu snadno vypnout (klidně připojením přes ssh a rekonfigurací něčeho). Je na to řada aplikací, většina z nich má nějaký zásadní problém.

    Ne vždy ne všechno tohle vadí, ale s výše popsaným jsem se vícekrát setkal, a nejednalo se ani o průmyslové aplikace. Naopak s RPi s připojeným HDMI monitorem problém není - problém byl pokud bylo třeba sehnat rozumný menší LCD kolem 10" s touchscreenem.
    Václav 10.9.2015 00:52 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Škoda že Sailfish tablet nenásleduje Jollu s vyvedenou sběrnicí na „zádech“, leccos by se s tím dalo dělat. Každopádně u Raspi s menšíma LCD moc problém nevidím, 10" spíš považuju za větší :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    10.9.2015 09:42 dustin | skóre: 61 | blog: dustin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Tablet pro ovládání doma na zdi používám už delší dobu (mpd rádio), pár zkušeností:

    Superlevné čínské < 50USD z aliexpressu - bohužel kvalita odpovídá ceně. V prvním (9") se mi poškodil firmware (zřejmě nějaký bit flip ve flešce). Podobný fw jsem sehnal, ale nepodařilo se mi sehnat/rozchodit funkční kernelí driver na touchscreen (přehozené osy, na konfiguraci to nereagovalo).

    Druhý (7" http://www.aliexpress.com/item/Domitree-DT100-7-inch-Dual-Core-AM8726MXL-512MB-8GB-Android-4-1-HDMI-WIFI-Camera-multi/32416779346.html?spm=2114.031010208.8.11.et56lf ) se silně přehřívá, při středně náročné hře se po pár minutách přehřeje tak, že se zasekne. Občas mu blbne napájení.

    Takže kvalita dost tristní. Nicméně věřím, že kdyby člověk nebral úplně to nejlevnější, bylo by to OK.

    Napájení a uchycení na zdi je triviální - adaptér do standardní zásuvkové krabičky, přikrýt ji obdélníkovým plastovým víčkem z obdélníkové el. krabice. Do víčka zalepit neodymové magnety z HDD. Magnety jsou v disku nacvaknuté do plechové destičky, ta se zespodu nalepí do víčka a magnet prostrčí dopředu ven vypilovaným otvorem. Poniklovaný povrch magnetů vodí, k plechové destičce přišroubovat vývody k adaptéru.

    Na zadní stranu tabletu kvalitní oboustranou lepicí páskou přilepit nerezové destičky, na ně z vnitřní strany naletované drátky prostrčené otvory v zadním víku tabletu, přes schottky diodu naletovat na napájecí jack konektor tabletu. Takže je potřeba volit tablet s rovnými plastovými zády a napájecím jackem. V mém případě bílý, černý je na zdi divný.

    Magnety drží tablet na zdi jak přišroubovaný, opatrně při odtrhávání, ať tablet nezlomíte :) Tablet je permanentně nabíjený adaptérem. Až čínský adaptér odejde (můj po dvou letech už se pomalu odebírá), vymění se v krabičce ve zdi za jiný, stojí pár korun.

    Na tabletu to chce věnovat jednu plochu ovládacím prvkům, používám pro to Tasker (wakeonlan na zapnutí rádia, http requesty na jeho ovládání), ale jsou i jiná řešení.

    Je třeba ponechat zapnutou wifi i při vypnutí displeje, aby to hned po rozsvícení reagovalo.

    Takže IMO tablet na ovládání domácnosti v pohodě, ale u těch úplně nejlevnějších je potřeba počítat s krátkou životností.
    10.9.2015 09:50 dustin | skóre: 61 | blog: dustin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Oprava - ten co se hřeje je čtyřjádro http://www.aliexpress.com/item/2013-New-DOMI-D702-7-inch-RK3066-Dual-Core-Android-4-1-512M-4GB-Dual-Camera/895536454.html za 33 USD. Displej pěkný, dobře pasuje do ruky, pro syna na výuku pravopisu ok, ale malá si s ním moc nezahraje... Nicméně primární určení je na zeď na ovládání a tam je OK. Otázka, jak dlouho :)
    Rezza avatar 10.9.2015 11:09 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Samozrejme to neni na kazde pouziti a vsechno ma sve i proti. Jen proste pro bezne domaci hrani je nakonec ta cena dost vysoka a trosku prebiji tu krasu levneho RPi, ktere muzu pohodit kdekoliv.
    10.9.2015 11:19 dustin | skóre: 61 | blog: dustin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Určitě, a pokud to chce mít člověk v obytném prostoru tak, aby mu to žena nehodila na hlavu, stráví mraky času nad rozumnou krabičkou, kabely atd... Otravná mechanická část mi vždy zabere nejvíc času.
    Rezza avatar 10.9.2015 12:44 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    No to je asi hlavni duvod, proc jsem to co jsem chtel nerealizoval :). Povesit obrazky ano, povesit jeden displej by neproslo :).
    10.9.2015 13:01 dustin | skóre: 61 | blog: dustin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oficiální dotykový displej pro Raspberry Pi
    Proto věším malý bílý tablet bez viditelných příchozích kabelů. Nic jiného by doma neprošlo a docela to chápu :-)

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.