abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    dnes 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 695 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X

    Společnost Station X nabízí počítače s předinstalovaným Linuxem. Koupit lze desktop B-29 Superfortress nebo notebooky Hurricane, Hellcat, Blenheim a Lancaster. Na výběr je řada linuxových distribucí. Nejnovějším přírůstkem je notebook Spitfire s Manjaro Linuxem.

    11.9.2017 23:55 | Ladislav Hagara | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    mirefek avatar 12.9.2017 02:17 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Fíha. Škoda, že jsem si nový počítač zařizoval poměrně nedávno, tohle vypadá dost slibně. Tak jim přeju, ať jim to vydrží a rostou.
    12.9.2017 02:51 magor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Parametry nejsou vše, detaily jsou rozhudující, jako ergonomie, hluk, jas, .. Tyhle linuxové mašiny nejsou moc nebo vůbec recenzované, takže i když se mi líbí, zajíce v pytli kupovat nebudu. Proč třeba OpenSuse není u všech?
    12.9.2017 08:02 tuxxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    No jasně, rádobylinuxovej noťas s úžasným windows tlačítkem :-). Na první pohled ani minimální snaha ...

    12.9.2017 08:16 dustin | skóre: 63 | blog: dustin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Když bude HW dobře podporovaný, je mi obrázek na tlačítku úplně ukradený. A to tlačítko je velice praktické, protože se na něj dají namapovat klávesové zkratky desktopového prostředí (přepínání ploch, maximalizace/obnovení okna, atd.). Klávesnici bez něj bych už nechtěl.
    12.9.2017 09:06 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Pokud to rozliknes je tam konfigurace v rámci které si jako položku zdarma muzes vybrat na tuto klavesu přelep dle své preferované distribuce.
    ⧠ A = 0 avatar 12.9.2017 12:02 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    To je teda výhra.
    Nevolte zmrdy.
    12.9.2017 09:08 helb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X

    Jde tam vybrat, co na tom tlacitku bude…

    Superkey Sticker:

    • Tux Logo
    • Ubuntu Logo
    • Arch Linux Logo
    • GNU Logo
    • Debian Logo
    • Linux Mint Logo
    • No Logo (Windows)

    pavlix avatar 12.9.2017 09:40 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    To je sice moc hezké, ale z hlediska PR nemá na linuxovém laptopu windows logo v jakékoli verzi, co dělat.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.9.2017 10:15 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    No Logo (Windows)

    Výmluvné :-) Připomíná mi to historku mého bratra, jak když byl na stáži v Bavořích a někde se registroval, odpověděl na otázku na vyznání "žádné", načež úřednice automaticky do kolonky vyplnila "RK" (römisch-katholische) a musel ji opravit, že opravdu myslí "žádné" a ne místní default.

    pavlix avatar 12.9.2017 13:22 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Jo tak proto je v Německu tolik katolíků. :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    ⧠ A = 0 avatar 12.9.2017 13:56 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    To mi připomíná, jak počet členů luteránské církve ve Finsku začal rapidně klesat poté, co se na odhlašování z církve zavedl online formulář. :-)
    Nevolte zmrdy.
    pavlix avatar 12.9.2017 14:17 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Možná by bylo vůbec nejlepší mít členství v církvích povinně opt-in a ještě povinně placené. Nezaplatíš další (byť symbolický) příspěvek, nejsi už členem. :) Pak bychom měli teprve alespoň trochu relevantní statistiku.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.9.2017 14:40 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X

    Pročpak se asi naše církve při dohadování o vypořádání se státem nechtěly vůbec bavit o nápadech typu daňových asignací?

    Jinak "opt-in" by navíc mělo být skutečně "opt-in", tj. ne že tam dítě přihlásí rodiče, nejlépe hned po narození.

    12.9.2017 16:08 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Některé křesťanské církve vč. katolické mají přesně na tohle i instituci - biřmování (lat. confirmacio), což je iniciační rituál pro dospělé. Když konvertují dospělí, často se udílí spolu s křtem dohromady.

    V ČR i dalších zemích by tudíž dávalo smysl jako členy např. v katolické církvi počítat pouze biřmované. Což ale církev pochopitelně nebude chtít akceptovat, protože by ji to srazilo čísla.
    12.9.2017 19:34 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Proč prostě neakceptovat údaje ze sčítání obyvtel? je to sice přímo platný jenom pro plnoletý, ale ty lidi si to tam píšou sami, takže když tam někdo napíše křesťan nebo katolická církev, tak to nejspíš myslí vážně, ne? Jinak se za to často víc nebo míň považují i lidi, který ani nejsou pokřtěný, takže brát za relevantní jenom biřmovance je IMHO blbost.
    12.9.2017 21:07 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Ha ha zrovna údaje do sčítání obyvatel nelze naprosto brát vážně. Každý koho znám to bojkotoval a dělal si z toho legraci.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    12.9.2017 22:28 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Tak jasně že eskymáci a jedi to vážně neberou, ale křesťani?
    13.9.2017 12:41 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Tak zrovna já, ač zarytý ateista, jsem tam nějakou víru uvedl - už si nevzpomínám jakou. Ale vzhledem k uvedené ROMské příslušnosti to třeba vyloučil nějaký filtr :-)
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    13.9.2017 12:05 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Proč prostě neakceptovat údaje ze sčítání obyvtel?
    Tam je zas blbý, že to je jen jednou za 10 let a vyžaduje to, aby člověk vyplnil správně jméno organizace. Např. když napíšeš jen "katolické náboženství", tak se z toho nedá moc usoudit, protože i katolických církví tu je vícero.

    Ideální by bylo, kdyby každý člověk měl něco jako 'hlas', který by mohl věnovat nějaké konkrétní církvi/náb. společnosti podobně jako třeba straně ve volbách. S tím, že třeba jednou za nějaký časový úsek by to šlo změnit...
    pavlix avatar 13.9.2017 09:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Některé křesťanské církve vč. katolické mají přesně na tohle i instituci - biřmování (lat. confirmacio), což je iniciační rituál pro dospělé.
    Jenže se tak bojí že by jejich ovečky stihly odejít, že je pro jistotu konfirmují ještě jako děti.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.9.2017 11:58 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Huh? Minimální doporučená hranice je 15 let, minimálně v katolický církvi... Není to pevné pravidlo, ale afaik se dodržuje jako pevné pravidlo, nevím o tom, že by se porušovalo.
    pavlix avatar 13.9.2017 18:33 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Když jsem viděl u různých lidí fotky z biřmování, tak mi to jako 15 nepřišlo, ale to je vedlejší. Co jsem zažil zbožné rodiče, tak se snažili dospělost a samostatnost svých dětí oddálit a zbožnost od svých dětí očekávat a vyžadovat. A dokud člověk bydlí doma a nerozoduje o sobě a o svém živobytí, tak se dost těžko brání. Zažil jsem i situace kdy se holka, která měla už pár let občanku, při zazvonění telefonu normálně rozklepala.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.9.2017 20:40 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Tak ti více ortodoxní/fundamentalističtí rodiče dělají všelijaký šílený věci, o tom žádná...
    pavlix avatar 13.9.2017 22:15 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Tak čím míň ortodoxní, tím víc jsou to lidi jako já neznaboh. :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.9.2017 00:42 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Kdyby mela za otce despotu nebo alkoholika, trepala by se stejne. Ze je nekdo hovado imho s jeho virou nesouvisi.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    14.9.2017 01:04 fin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Existují různé druhy hovad. Tyrani, úchylové, náboženští fanatici...
    pavlix avatar 14.9.2017 07:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Ze je nekdo hovado imho s jeho virou nesouvisi.
    Ani s alkoholismem, že? :) Náboženství částečně vede k despotismu a despotismus je jedna ze zásadních sil, které dokážou náboženství udržet. Jedna z hlavních vlastností úspěšného náboženství je jeho schopnost se šířit jak generačně, tak do okolí. Já sice můžu mít osobní víru, jakou chci, ale pokud ji nedokážu rozšířit, tak to nebude víra milionů či miliard.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.9.2017 08:18 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X

    Terry Pratchett, Small Gods. Je to založené na myšlence. že síla a moc boha je úměrná tomu, kolik lidí v něj věří (a jak silně). Velký Om tak jednoho dne ke svému překvapení zjistí (poté, co se místo v mohutného býka převtělí v malou želvu a nejde to vrátit), že ačkoli jeho náboženství formálně vyznávají miliony lidí, ve skutečnosti v něj opravdu věří jediný člověk, který navíc není z nejbystřejších. Což je nakonec výhoda, protože po většinu knihy je hlavní starostí Oma, aby si Brutta tuto skutečnost neuvědomil.

    Představitelé církve to mají samozřejmě jednodušší, ti nepotřebují skutečně věřící, stačí jim ty miliony formálně se hlásících k dané církvi.

    pavlix avatar 14.9.2017 12:23 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Terry Pratchett, Small Gods. Je to založené na myšlence. že síla a moc boha je úměrná tomu, kolik lidí v něj věří (a jak silně).
    To je ale skvělá myšlenka a dá se na ní hodně stavět. Kdo hrál black & white, mimochodem?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    ⧠ A = 0 avatar 15.9.2017 14:24 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    B&W byla geniální, ale strašně zabugovaná.
    Nevolte zmrdy.
    6.10.2017 14:50 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    asi nejlepsi kniha od pratchetta.

    pro církev může být skutečný veřící velmi nepříjemnou záležitostí....
    14.9.2017 12:07 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Alkohol taky v obchodech neni primarne od toho, aby z lidi delal alkoholiky. Jinymi slovy, ten alkohol, ani nabozenstvi nemuzou za to, ze je nekdo psychicky labilni a propada zavislostem, nebo ma tendence byt fanatik. Takovy si vzdycky najde neco, cim bude sobe a druhym nicit zivot.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    pavlix avatar 14.9.2017 12:24 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Jasně, i to je validní pohled, že ve skutečnosti náboženství není ani tak příčinou jako projevem.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.9.2017 12:44 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Projevem čeho? Vem si, že je úplně jedno, jestli se dcera rozklepe proto, že otec zařve - vrať se domů, protože bůh to vidí, nebo vrať se domů, neubližuj matce. Pokaždé je to jisá forma psychického nátlaku. Náboženství a boha si v tomto případě dotyčné hovado bere za rukojmí, stejně jako v opačném případě tu matku. Ale nemůžeš říct, že by to náboženství v tomto případě škodilo. Já ač ateista, si myslím, že víra je prospěšná. Každý člověk potřebuje v něco věřit. Jsou lidi, co si najdou svoji vlastní víru a směr svého života, pak jsou prostější jedinci, kterým ten směr ukážou v kostele. Je dost možné, že takový člověk by jinak bloudil, dělal bordel, nebo se upnul na chlast.

    To, že se pomocí víry dají strhnout a ovládat masy... to je bohužel smutný fakt. Všechno na světě se dá zneužít. Podívej se, jak jednoduše dokážou s davy manipulovat celebrity, popové a hiphopové hvězdy... Lidi skáčou jako opičky a dělají ze sebe opičky a přitom k tomu není zapotřebí žádného boha, kostel, ani křtiny.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    pavlix avatar 14.9.2017 13:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Náboženství a boha si v tomto případě dotyčné hovado bere za rukojmí, stejně jako v opačném případě tu matku.
    Ale že se ten bůh tak rád nechává za rukojmí vzít.
    Já ač ateista, si myslím, že víra je prospěšná.
    Diskuze o víře je offtopic, tu nechme na jindy.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.9.2017 19:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Každý člověk potřebuje v něco věřit. Jsou lidi, co si najdou svoji vlastní víru a směr svého života, pak jsou prostější jedinci, kterým ten směr ukážou v kostele.
    Tohle je přístup, který fakt nesnášim.

    Z hlediska víry žádní "prostší" jedinci neexistujou a přijde mi neuvěřitelně namyšlené se na nějaké lidi takhle koukat. Církev tak trochu vytváří dojem, že ví co dělá, že má tu víru nějak vyřešenou a je schopná lidem, kteří neví, poradit, v co věřit. To je ovšem iluze, ve skutečnosti nikdo neví, ani teologicky vzdělání lidé ve skutečnosti neví, protože koneckonců taková je podstata víry. Např. katolická víra se prezentuje jako smysluplný a konzistentní celek, ale reálně to stojí totálně na olšových nohou, je to plné otazníků (i historických), atd. Ani papež reálně neví. Jsme prostě všichni pouze lidi. Jediné, čím se církevní nauka liší od názoru/víry běžného člověka, je, že v té církvi to skupina lidí hodila na papír, mají navzájem nějaký jakýs-takýs konsenzus a příležitostně se navzájem ujišťují, že takhle to je správně. Agrese vůči jinověrcům (v jakékoli formě) pak není nic jiného, než projev nejistoty/úzkosti způsobené myšlenkou, že by to třeba správně být nemuselo. Hledající člověk, byť třeba inteligenčně prostší, má potom kolikrát lepší si sednout a zamyslet se než jít do kostela a nechat si tam něco vštípit, protože vyšší inteligence či vzdělání není žádnou zárukou, že člověk ví lépe v co je dobré věřit.

    Ve výsledku tím církev škodí i sama sobě, protože se stává magnetem pro různá pochybná individua a v podstatě tím paradoxně náboženství vede k úbytku víry, protože její člen (na libovolné úrovni) pak kolikrát řeší náboženství a církev místo víry.

    Kdyby místo snahy vzbudit ten dojem, že vědí, raději řekli něco jako "Nevíte, v co věřit? Nevadí. My v podstatě taky ne. Pojďte klidně nevědět s náma, jestli se vám tu líbí.", tak to by mi bylo mnohem sympatičtější, protože ona to reálně ani není moc nadsázka, v podstatě to tak do značné míry je.
    14.9.2017 19:54 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    A v čem se mnou tedy nesouhlasíš?
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    15.9.2017 15:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    S tou větou, kterou jsem citoval, zejména s tou částí, že prostším jedincům něco ukážou v kostele. A s touhle částí vlastně taky ne:
    Každý člověk potřebuje v něco věřit.
    Řada lidí víru vůbec neřeší a nepřijde mi na tom nic špatného.
    pavlix avatar 15.9.2017 15:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Řada lidí víru vůbec neřeší a nepřijde mi na tom nic špatného.
    Jednak se opravdu řada lidí nepotřebuje vírou neustále zabývat a ještě řešit jak a v co by měli věřit ti druzí, jednak to, že někdo potřebuje víru, ještě neznamená, že je potřeba ji realizovat náboženským blouzněním, natož organizovaně a podle nepovedené kompilace tisíce let starých mýtů.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.9.2017 15:26 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    A tebe někdo násilím k té víře vede? Vnucuje ti ji někdo? Já to myslel tak, že člověk, který hledá, tam nalezne. Nemusíš hledat návod, co dělat druhý den odpoledne. Jde o to, že ne každý člověk třeba vidí smysl života. Prošel nějakým utrpením. V tom kostele mu neřeknou, aby zabíjel nevěřící. Dají mu jakousi náplast na duši. To samé, co třeba psychiatr svými hlubokými kecy a barevnými chemickými tabletkami, které mu hradíš z veřejného zdravotního pojištění. Taky mu prodává jenom chuť druhý den se probudit.

    Myslím si, že je lepší upnout se na boha, než nějaké barevné tabletky.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    15.9.2017 23:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Jde o to, že ne každý člověk třeba vidí smysl života. Prošel nějakým utrpením. V tom kostele mu neřeknou, aby zabíjel nevěřící. Dají mu jakousi náplast na duši.
    Hm, a v kostele jsi byl? Tohle mi přijde jako trochu romantická představa. První věc, kterou ti v kostele na mši řeknou hned po úvodním pozdravu, je, že jsi hříšnej člověk a napáchals škody, čehož je potřeba litovat a zpytovat svědomí. Odtud mimochodem pochází fráze mea culpa. To, jestli zbytek obřadu proběhne v aspoň trochu povznášejícím duchu, záleží hodně na osobnosti faráře a dalších věcech, ale bohužel není výjimkou, že obřad je celkově podobně depresivní jako ten úvod.

    Z poslední půlnoční (tj. vánoční) mše jsem odešel v polovině, protože kněz zřejmě usoudil, že je skvělý nápad v rámci kázání všem sdělit, že Vánoce neprožívají správně a naplno, že to vlastně dělají blbě a měli by se víc snažit. Usoudil jsem, že něco takového opravdu nemám zapotřebí. Neříkám, že to je tak špatný vždycky, někdy to třeba i jako náplast na duši může fungovat, bohužel to ale zdaleka není pravidlem.
    To samé, co třeba psychiatr svými hlubokými kecy a barevnými chemickými tabletkami, které mu hradíš z veřejného zdravotního pojištění. Taky mu prodává jenom chuť druhý den se probudit.
    Kostel by si určitě nikdo neměl plést s ordinací lékaře.
    pavlix avatar 16.9.2017 00:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Z poslední půlnoční (tj. vánoční) mše jsem odešel v polovině, protože kněz zřejmě usoudil, že je skvělý nápad v rámci kázání všem sdělit, že Vánoce neprožívají správně a naplno, že to vlastně dělají blbě a měli by se víc snažit.
    Též jsme z nějakého zvláštního důvodu kdysi chodili o vánocích na půlnoční, ač ateisté už minimálně třetí generaci. Přesně tento typ zážitků nás přesvědčil toho zanechat.
    Kostel by si určitě nikdo neměl plést s ordinací lékaře.
    Hlavně si myslím, že je spousta lepších způsobů, jak se dávat dohromady bez pilulek, pokud je člověk ve skutečnosti ke spokojenému životu sebe i druhých nepotřebuje.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.9.2017 12:05 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Též jsme z nějakého zvláštního důvodu kdysi chodili o vánocích na půlnoční, ač ateisté už minimálně třetí generaci.
    Ona to je celkem i tradice, že na půlnoční typicky chodí i ateisté, zejména na vesnicích je to celkem běžné. O to víc by člověk čekal, že to farář pojmě nějak vstřícně / pozitivně / dá si záležet...
    pavlix avatar 16.9.2017 16:19 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Zřejmě si záležet dávají, ale aby nám dali najevo, že nejsme vítáni takoví, jací jsme.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.9.2017 13:42 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Vidis...ja v kostele nikdy nebyl. Asi tam nekdy zajdu na cumendu.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    pavlix avatar 16.9.2017 16:19 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Já tak nějak tušil, že tu mluvíš o něčem, o čem vlastně nic nevíš.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    little.owl avatar 16.9.2017 13:21 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Problem krestanstvi je konstantni pocit viny, pocinaje teorii prvotniho/dedicneho hrichu ze ktereho se clovek ma vykoupit, coz celkove cloveku psychologicky hodne skodi. Katolicka cirkev je v tomto o poznani horsi nez ostatni krestanske cirkve.
    A former Red Hat freeloader.
    16.9.2017 13:41 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Souhlasim. Zase je ale pomerne jednoduche se z hrichu vykoupit. Nemusis nikoho zabijet ani pachat dzihad. Takze je to vira ktera te svazuje a omezuje, ale nedela z tebe najemneho vraha. Naopak, z nekterych hovad uz udelala slusne lidi. Dulezita je take jeji dobrovolnost. Dokonce i kdyz se dite zrekne viry, rodice ho nezavrhnou a nekamenuji.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    pavlix avatar 16.9.2017 16:20 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Dokonce i kdyz se dite zrekne viry, rodice ho nezavrhnou...
    Možná.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    little.owl avatar 16.9.2017 18:02 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Zase je ale pomerne jednoduche se z hrichu vykoupit.
    To rozhodne neni, zejmena pro skutecne vericiho cloveka neni lehke se z uzavreneho kruhu hrichu dostat. Vyvarovat se tezkeho/smrtelneho hrichu nestaci a teologie prinasi cele spektrum hrichu.
    A former Red Hat freeloader.
    16.9.2017 19:16 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Ach, Bože, zhřešil jsem, neb choval jsem v srdci nenávist ku bližnímu svému, jenž pokusil se zavražditi mě.

    „Máme zrovna ve slevě odpustek POKÁNÍ EXTRA za pouhé tři tisíce korun, nebo si samozřejmě můžete koupit standardní balíček POKÁNÍ FIFTY-FIFTY, který garantuje 50% šanci, že se s Bohem usmíříte. Balíček EXTRA garantuje 100% šanci, pokud nejste Žid. [...] Ano, můžete platit kartou. [...] Tak to máme jeden balíček EXTRA, tady máte účtenku, děkujeme, nashledanou! A nezapomeňte, bratře, na tu výhodnou pojistku proti zlovůli Boha, kterou jsem Vám nabízel při minulé návštěve. Za pouhých 29 tisíc korun měsíčně dostanete vždy, když to budete potřebovat, odpustek POKÁNÍ EXTRA za mimořádně výhodnou cenu, pouhých 499 Kč, a jednou za rok také dostanete zdarma značkový vysavač. Váš telefarář!“
    pavlix avatar 16.9.2017 00:21 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Vnucuje ti ji někdo?
    Dnes už se mi to stává zřídkakdy, já se takovým lidem preventivně vyhýbám.
    Já to myslel tak, že člověk, který hledá, tam nalezne.
    No to ne, mytologii doby bronzové a železné ani návazné mýty člověk asi jen tak nenalezne. Ale pravda je, že je ta mytologie krásná, pokud se toho nechopí banda psychopatů, co z ní potřebují dělat něco víc než to je. Kromě toho jsem měl vždycky rád mytologii antickou a vůbec jakékoli připomínky starých dob.
    Prošel nějakým utrpením.
    Tak já samozřejmě vím, že náboženství primárně cílí na slabší povahy a lidi, kteří prošli utrpením. A nakonec nejen náboženství.
    Myslím si, že je lepší upnout se na boha, než nějaké barevné tabletky.
    Ono to nakonec dopadá tak, že se ti lidé upnou k obojímu a nebo dělají přesně to, co jsem popisoval, tedy pořídí si děti a pak je psychicky týrají. A jejich církev dělá vše proto, aby si děti pořídili a mnoho i proto, aby věděli, jak je správně týrat.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.9.2017 13:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    No to ne, mytologii doby bronzové a železné ani návazné mýty člověk asi jen tak nenalezne. Ale pravda je, že je ta mytologie krásná, pokud se toho nechopí banda psychopatů, co z ní potřebují dělat něco víc než to je. Kromě toho jsem měl vždycky rád mytologii antickou a vůbec jakékoli připomínky starých dob.
    Fór je, že ono to ani tak staré není. Zejména takové ty 'praktické' záležitosti typu zpověď apod. jsou celkem 'moderní' vynálezy (tj. třeba ta zpověď je až něco jako 12. stol.), ale ani ta teologie jako taková není moc stará. Např. koncept trojjedinosti je něco jako 2. stol. ~ 4. stol, to samé třeba celibát - ten platil až někdy od 4. ~ 5. stol. stol, s tím, že v dobách předtím byla kolikrát naopak opozice vůči celibátu a přehnanému asketicismu (např. někdy kolem roku 400 došlo i k případu exkomunikace kněze/biskupa za to, že pod záminkou duchovnosti vykázal svou manželku).

    Ty kořeny ze starších dob tam určitě jsou, ale v dnešním křesťanství na ně narazíš spíše méně...
    pavlix avatar 16.9.2017 16:24 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    To máš samozřejmě pravdu. Dá se na to nahlížet z různých stran. Buď tak, že je starý zákon nedílnou součástí křesťanství, nebo tak, že starý zákon používají jen aby si dodali punc starodávnosti nebo tak nějak ze zvyku. A tím, že celé křeťanství funguje na vybíráňí toho, co se zrovna hodí, tak to i při rozhovoru s jedním člověkem může být v jedné větě tak a v druhé jinak.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 14.9.2017 08:15 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Ze je nekdo hovado imho s jeho virou nesouvisi.
    Jinak nevím, jestli jsem to napsal dostatečně jasně, ale na tento typ manipulace vůbec nepřistupuju. Já jsem o víře nic nepsal, psal jsem o náboženství. Spojování náboženství a víry je zjednodušení, které přísluší jen diskuzím v náboženském kruhu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    k3dAR avatar 13.9.2017 22:29 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    tak z minimalni hranice si katolicti knezi jiste hlavu nedelaji, kdyz maji zazite sexualni obtezovani deti...
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Sexuální_skandály_katolických_duchovních
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    14.9.2017 00:40 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    A co teprve takovy pedofil mohamed. Toho uz krestane nedozenou i kdyby si od zitrka dali sukani nactiletych za ukol.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    pavlix avatar 14.9.2017 08:17 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Zase na druhou stranu je Mohamedova pedofilie doložena asi tak dobře jako Ježíšova existence. :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.9.2017 12:09 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Ale k pedofilnim fararum nevzhlizi masy.... spolecensky dopad je tedy mizivy
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    pavlix avatar 14.9.2017 12:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Triggered. Já jsem o pedofilních farářích nenapsal ani jediné slovo. Ale chápu, že reagovat na to, co jsem psal, je daleko těžší.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.9.2017 12:53 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Ale já netvrdím, že nemáš pravdu. Pouze jsem tu myšlenku dále rozvinul, proč bych reagoval na něco, co zaznělo a s čím souhlasím.

    Není přece podstatné, jestli byl mohamed pedofil, důležité je, že si to masy myslí, vzhlížejí k němu a následují ho. A já přece neobhajuju pedofilní faráře. Jenom jsem podotkl, že pedofilové jsou všude mezi námi, bez rozdílu profese. Ať už je to řidič autobusu, učitel, farář, nebo ty. Příjde mi jen hloupé odsuzovat nějaké náboženství proto, že ze stovek tisíc "služebníků" pár jedinců selhalo. Pedofilové jsou i mezi dětskými lékaři. Budeme proto urážet lékaře a nazývat je pedofily? To by byla hloupost, ne?
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    14.9.2017 13:21 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Pokud chceme být opravdu féroví a bavit se o tom, že kvůli prohřeškům malé části nelze odsoudit celou skupinu lidí, bylo by asi dobré začít tím, že začneme rozlišovat mezi pedofilem a člověkem, který se dopustil sexuálního zneužití dítěte.
    14.9.2017 13:29 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Pak by asi bylo taky fér vyložit si, co je to dítě. Jsou země, kde nevěsty mají běžně 8 let. A předpokládám, že manželské povinnosti plní. Takže opakuji, nezastávám se pedofilů, ale v porovnání s arabským světem, je farář, který sahal 15ti letému klukovi na šulínka pořád ještě světec.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    14.9.2017 13:37 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X

    No tak aby bylo trochu jasnější, o čem mluvím:

    • Podle odborníků se většina pedofilů nikdy žádného zneužití dítěte nedopustila.
    • Podle odborníků většina pachatelů sexuálního zneužití dítěte nejsou pedofilové.
    • A pro úplnost: "sahat patnáctiletému klukovi na šulínka" je sice trestné (tedy aspoň pokud mu těch 15 teprve bude, nejsem si jistý, jestli farář spadá pod ty výjimky, kdy se věková hranice posouvá) a morálně zavrženíhodné, ale s pedofilií to nemá naprosto nic společného (aspoň pokud ten kluk nevypadá o hodně mladší než je).
    14.9.2017 13:43 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Ad2 - jasně, když dneska holky vypadají ve 12ti na 18, snadno se i normální 17ti letý kluk stane pachatelem sexuálního zneužití dítěte

    Ad3 - špatně jsem to napsal. Řekněme, že mu bylo 14. Pak je to samozřejmě pedofil a sexuální násilník na mladistvých, nebo dětech. Ten kluk samozřejmě ještě chodí k dětské doktorce a z pohledu zákona je to dítě. I když už má třeba našukáno víc, než ten farář.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    pavlix avatar 14.9.2017 13:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Pedofila čtrnáctiletý člověk většinou moc nezaujme.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.9.2017 14:46 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    To mluvíš z vlastní zkušenosti? Nebo jak dokážeš posoudit, kdo zaujme pedofila? Jak znám holky, co vbypadají ve 12ti na 18, tak znám i takové, co v 15ti vypadají na 12
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    pavlix avatar 14.9.2017 17:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    To mám z toho, že když se o tom psaly články nebo se o tom mluvilo v televizi, a zajímalo mě, co to je. Tak jsem šel a zjistil jsem si, co to je pedofilie. Navíc byl tuším před pár lety velký hype okolo informací z téhle oblasti kolem nějakého anonymního článku přímo od jednoho člověka pedofilií postiženého, tak se to hodně řešilo i tady na Abclinuxu a všude možně jinde. Krátce řečeno, nejsem idiot a dokážu si věci zjistit.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.9.2017 18:35 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Takže pedofil je třeba od 5-9 let? 10 let už pedofil není? Jak to pozná? Zjistí si datum narození dotyčné(ho) a pak se mu postaví? To nerýpu, jenom by mě fakt zajímalo, jak se dá takhle striktně vymezit sexuální deviace. Jako chápu třeba úchylku na mrtvoly, to je poměrně přesně definovaný stav, ale s věkem je to IMHO o dost složitější.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    pavlix avatar 14.9.2017 19:07 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Pokud vás to zajímá, tak si o tom něco přečtěte. Což je mimochodem přesně to, co jsem udělal já, když mě to začalo zajímat v souvislosti s těmi více či méně anonymními zpověďmi, co se v posledních letech objevily, stejně jako s reportážemi o násilí na dětech, kde se právě zase mluvilo o různých nepedofilních motivacích. A mimochodem to ani s tou nekrofilií není tak jednoznačné, jako to lidé znají z populárních vtipů. Ono čistě mezi náma, kdyby pedofilie byla to, že se chlapům líbí (mimo jiné i) vyvinuté třináctky, tak by byla pedofilní nejmíň čtvrtina obyvatelstva.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.9.2017 14:01 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X

    V bodě dva jsem měl na mysli ty situace, kdy se opravdu jedná o dítě a ani pachatel o tom neměl sebemenší pochybnosti. I tam se ukazuje, že většina pachatelů vůbec pedofilní není a důvody byly odlišné.

    Jinak "holka, která ve dvanácti vypadá na osmnáct" je přesně to, o čem byl bod 3.

    pavlix avatar 14.9.2017 13:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    +1

    Díky za shrnutí. Tohle přesně vystihuje, v čem je v podstatě celá diskuze s petrfm špatně. On si vybírá věci, které jsou si populárně blízké, ale už nerozlišuje ty zásadní a skutečné rozdíly mezi nimi. Následně z toho vyvozuje závěry, které jsou postavené na obrovském systému faulů a zcestných myšlenkových kroků.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.9.2017 14:45 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    To samé mohu říct já o Vás. V zásadě jste proti jakémukoliv náboženství, i křesťanskému, tak si najdete ojedinělý případ nějakého zneužívání a demonstrujete na něm škodlivost víry v boha. Přitom ten člověk byl jednoduše nemocný a udělal by to třeba i kdyby dělal kominíka na základní škole.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    pavlix avatar 14.9.2017 17:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    To samé mohu říct já o Vás.
    V tom vám samozřejmě nikdo nebrání.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.9.2017 18:35 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Nemusíš mi vykat. Myslel jsem tebe a toho druhého čičmundu, se kterým tu vedu tu polemiku.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    ⧠ A = 0 avatar 13.9.2017 09:27 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Zrovna ve Finsku je placené (církevní daň).
    Nevolte zmrdy.
    14.9.2017 15:01 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Hoši hoši, jinak by bylo fajn, v dnešní vyhrocené situaci s Islámem a vším tím bordelem okolo něj, kdybyste přestali kopat do vlastních řad.

    Neříkám, že ateista má začít obhajovat křesťanství, to není potřeba, stačí, když na chvíli odložíte to typické české sebemrskačství a budete ukájet svoje chutě kopnout si do nějaké víry na jiném náboženství, než tom "našem", které se za ta léta transformovalo do absolutně neškodné podoby. Já osobně vnímám křesťanství jako sbírku historických památek, navazujících křesťanských tradic a jakýsi mustr pro základní morální hodnoty slušného člověka. To přece neznamená, že se musím modlit v nějakého boha, nebo odsuzovat každého, kdo to dělá.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    pavlix avatar 14.9.2017 17:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Hoši hoši, jinak by bylo fajn, v dnešní vyhrocené situaci s Islámem a vším tím bordelem okolo něj, kdybyste přestali kopat do vlastních řad.

    (1) Já budu do vlastních řad kopat asi vždycky, to je prostě vlastnost kritického člověka. (2) Křesťanství nejsou moje vlastní řady, to je společně s islámem to, co může nás „nevěřící psy“ ohrozit. Jinak nemám problém si najít přátele jak křesťany, tak muslimy, pokud se budou chovat dobře.

    Vše ostatní je váš problém, ne můj, tak nevím, proč mi to cpete. Jestli se vám křesťanství tak líbí, tak milujte bližního svého, ať je muslim, křesťan, ateista nebo, nedej bože, Čech.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.9.2017 18:39 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Já 1) nejsem křesťan a 2) bližní miluju, pokud zrovna nejsou vymezeni vůči mé osobě. A to islamisté z principu jsou. Jako příslušník nějaké silové složky, který má určitého nepřítele se přece nemůžu začít objímat s někým, kdo na mně míří nabitou zbraní. A islám definuje křesťany a nevěřící jako nepřátele. Proto najít si za kamaráda muslima je první hřebík do rakve. Islám není náboženství, islám je fanatismus, něco jako třeba fašismus a nacismus. To, že to ještě nepostavili mimo zákon považuji za největší průser dnešní doby.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    pavlix avatar 14.9.2017 19:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Tak pro křesťany jsem nepohodlný úplně stejně jako pro muslimy. To, že se malou část historie své existence chovají k druhým celkem hezky, mě sice trochu uklidňuje, ale abych pravdu řekl, ne dost. Pokud bude muslim brát své náboženství stejně (ne)vážně jako moji křesťanští přátelé, (ne)budu s ním mít problém úplně stejně jako s nimi.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.9.2017 19:56 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Tak ale dost podstatný rozdí je v návodu k použití té konkrétní víry. Zatímco papež tady potenciálním vrahům líbá nohy, mohammed radí rovnou ty nepohodlné zabíjet
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    pavlix avatar 14.9.2017 22:13 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Tak petrova stolice obsazená hodným starcem je celkem novodobý vynález, řekl bych, a v podstatě kdykoli se může vše vrátit do starých kolejí, když na to bude příhodná doba.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.9.2017 19:30 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Naše společnost je ovlivněná křesťanstvím. Wow. A konečně je to venku. (A ne, fakt to tohle nejde slučovat s náboženstvím.)
    pavlix avatar 14.9.2017 22:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    +1

    Naše společnost je ovlivněná kdečím, a velká část toho kdečeho se vyvíjela v rámci křesťanství už kdyby jen proto, že to tady ani nešlo jinak.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.9.2017 13:56 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Ano, v rámci křesťanství jsme se učili nekrást, nezabíjet, nepodvádět, slušně zdravit, ctít své rodiče a chovat se zodpovědně, neupřednostňovat vlastní pohodlí před tím mít děti, atd. Jiné společnosti se učily utírat si prdel tou rukou co mohamed v poušti, bít a zotročovat ženy, rituálně mučit zvířata, vyrábět bomby pro všechny, co mají jiný názor, nebo víru a vést svatou válku se zbraní v ruce, prolévat potoky krve.

    Díky bohu za křesťanství, jsem za něj moc rád.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    pavlix avatar 15.9.2017 14:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Však jo. Křesťanství je krásné, stačí mu přisoudit zásluhy, které nemá, a zapomenout na životy, které zničilo, a všechno je zalité duhou (pun intended).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.9.2017 15:07 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Díky bohu za křesťanství, jsem za něj moc rád.
    Křesťanství, jak ho znáš dneska, je o hodně jiné než v minulosti (ie. pár staletí nazpět), za jeho dnešní podobu vděčíme do značné míry osvícenství, resenanci a humanismu.
    15.9.2017 15:14 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Ony ty problémy s praktickou implementací islámu nejsou zase až tak nepodobné těm, které pár set let zpátky přinášela praktická implementace křesťanství. Tedy až na technický pokrok, který dnes umožní blouznivcům napáchat víc škody než tehdy.
    pavlix avatar 15.9.2017 15:15 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Přesto to i tehdy zvládali velmi dobře.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.9.2017 20:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Ať už se v diskusích pod články na Novinkách píše cokoli, cítím se coby občan České republiky v roce 2017 více obtěžován a omezován, potenciálně i aktuálně, katolickou církví než islámem. A to v tomto ohledu ještě můžu být rád, že nežiju kousek dál na severovýchod nebo jihozápad.
    pavlix avatar 14.9.2017 22:16 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    +1

    A třeba u nás katolíci zvládají docela hlasitě reprezentovat proislámskou i protiislámskou katolickou vlnu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 14.9.2017 22:16 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    A vůbec, to jsou skvrny na slunci nebo co se děje, že jsme se potkali v diskuzi a souhlasíme spolu? :D
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.9.2017 13:57 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Potřeboval bys žít kousek na západ, aby ses probral, debile.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    pavlix avatar 15.9.2017 14:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    To je fakt, v Británii nebo v USA by ho katolíci asi tolik neobtěžovali, tam od toho jsou jiní. :) Génie.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.9.2017 10:50 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    No jasně, rádobylinuxovej noťas s úžasným windows tlačítkem :-). Na první pohled ani minimální snaha ...
    Napsal jsi "windows tlačítko" s malým w - kouzlo nechtěného? Takhle totiž přesně to tlačítko vnímám já - jako tlačítko na správu oken (v linuxu), takže všechny klávesový zkratky na vešlijaké manipulace s oknama mam namapovaný s modifikátorem windows. Čili windowsí tlačítko se mi docela hodí.

    IMHO nemá cenu z toho dělat nějaký drama.
    k3dAR avatar 12.9.2017 11:59 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    IMHO to neni windows modifikator, ale "Super key" ;)
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    mirefek avatar 12.9.2017 10:48 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Mimochodem, koukám, že tahle krabička je mezi evropskými linuxovými laptopy docela populární. Co to vlastně je?
    12.9.2017 12:10 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Clevo N130WU alebo nieco podobne.
    13.9.2017 09:28 Bubak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    A hele, dokonce to ma klavesy pro pohyb v dokumentu... To vypada dobre, nevim, jestli neudelam pokus a nekoupim to :-)

    Co se tyce kvalitnich treba Lenovo, tak tihle zmrdi v klidu dodavaji za vic nez 30 tacu notebooky, ktere neumi zobrazit ani slusne barvy. nechal jsem se nachytat a Lenovo uz nikdy.
    pavlix avatar 13.9.2017 09:36 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Zase mam na Lenovo slušnej servis, no...
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.9.2017 09:53 Bubak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Jo? Ale najit ho... Kdyz to neni Thinkpad a je to po zaruce, tak se na tebe vsude... Ale jo, nakonec jsem ho na Alzaci nasel, ale jeste jsem se nedokopal tam tu vec poslat. (Na supportu mi puvodne sdelili, ze v Cechach servis neni a potom o par dni pozdeji, kdyz jsem se ptal, jestli to tedy mam poslat nekam do Ciny a kam, ze uz teda jo, uz tu je, ale jeste nedavno byl v Nemecku).
    pavlix avatar 13.9.2017 10:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Když to neni ThinkPad, tak to nekupuju. Alzu neřeším, to jsou kokoti. Šikovní kokoti, bohatí kokoti, ale pořád kokoti.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.9.2017 12:21 Bubak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Yoga 2 Pro 13" - chtel jsem lehkou vec do 14", s fullhd rozlisenim (bohuzel, tohle ma HiDPI panel, proto ten problem s barvami, protoze je to nejakej divnej smejd od Samsungu), s klavesami na pohyb v dokumentu a jinak s pokud mozno normalnim rozlozenim... Z tehdejsi nabidky tohle byl kompromis, ktery se nejvic priblizoval pozadavkum (i s tim idiotskym clickpadem, kterej byl hooodne velke minus)...

    Alzu taky neresim, uz tam nenakupuju, ale narozdil od webu Lenova, na jejich webu jsem nakonec nasel ten odkaz na servis Lenova, ktery tohle opravuje...
    14.9.2017 12:56 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Necháš se nalákat thinkpadem a pak si koupíš lowend, co na to říct? I mercedes vyrábí lowendové sračky. Nemůžeš to srovnávat s S class. Kdybych chtěl lowend, vybírám ze značek, které se lowendy zabývají roky. Dá se předpokládat, že to budou mít více vychytané. Ono totiž i "katovat kasty" se musí umět, aby to bylo levné, ale zároveň to ještě drželo pohromadě.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    14.9.2017 15:18 Bubak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Nevim, kde jsem napsal, ze jsem se nechal nalakat Thinkpadem, zminka o nem je tu v jinem kontextu.

    Jinak to nebyla zas nejlevnejsi mrcha a narozdil od jinych v podobne cenove relaci se treba ani neprohyba klavesnice :-)
    14.9.2017 15:26 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Já myslel, že ses rozhodl na základě toho, jaký má ta značka věhlas. Problém je, že Lenovu udělaly jméno právě thinkpady. Jinak je to stejnej, možná i větší shit, jako ACER, ASUS, apod.

    Pokud sis vybíral na základě technických parametrů, pak OK, prostě sis vybral fakt hnojovou značku. Lenovo není žádná výhra. Kromě thinkpadu a i tam to jde rok od roku z kopce.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    12.9.2017 11:56 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Blbost. Nikdy bych si to nekoupil. Kdyby se spojili třeba s canonicalem a vydali NB a PC s ubuntu brandem, to by byla jiná káva, ale tyhle noname stroje? Proč? Vsak se da poridit nejaky Lenovo TP, HP, DELL, apod. Na co kupovat zajice v pytli s minimalni podporou, ktery krome prelepenych stitku nenabizi nic navic.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    k3dAR avatar 12.9.2017 12:05 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Blbec.
    Proc? asi proto ze chteji prispet k tomu, prodavat zarizeni s predinstalovanym GNU/Linuxem, ze na to davaji svoje logo je normalni... TP nebo HP s GNU/Linuxem asi nekoupis, jen Dell ano... kazdopadne Station X (a dalsi co delaji neco podobneho), vyberou HW nejvhodnejsi pro GNU/Linux, pripravej/upravej GNU/Linux distribuci(/distribuce) a predinstalujou, nasledne tomu asi nejakou podporu udelaji, kdyz se jim ozves tak poradej a neposlou te nekam s "radime jen s Windows"...
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    12.9.2017 12:15 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Tak ať zveřejní číslo účtu, pošlu jim tam 500. Až vyberou dost peněz, mohou začít jednat s firmami, které vyrábějí kvalitní HW, aby mysleli i na Linux. Kvůli tomu si přece nebudu kupovat tyhle předražené sračky, abych je pak založil na polici, nebo na to nainstaloval windows a prodal a dál používal Thinkpad, ne?
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    12.9.2017 12:16 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    To říkám od samého začátku, ať někdo vyrobí linuxovou distribuci za já nevím 999 Kč jako doživotní multilicenci a bude dost peněz na marketing i vývoj. Nebudou se muset páchat tyhle pseudodobra, za které se většina lidí linuxu na desktopu jenom vysměje.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    little.owl avatar 12.9.2017 14:12 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Clevo HW neni vubec spatny.
    A former Red Hat freeloader.
    Blaazen avatar 12.9.2017 12:29 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Ty jejich webovky jsou příšerný. To se autor dozvěděl, že většina lidí přistupuje na web ze smartfounů, tak to podle toho vytvořil. Takových hrůz je poslední dobou víc a víc.
    12.9.2017 12:38 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    To je úplně normální design pro weby které prezentují produkt. Co bys tam chtěl mít? A je snad špatně, když je web optimalizovaný pro mobily?
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    pavlix avatar 12.9.2017 13:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    To se nijak nevylučuje s tím, že je to příšerný. :D
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.9.2017 13:40 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Design je věc osobního vkusu, ale autor komentáře spojuje příšerný design s responzivitou webu a to je kravina.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    pavlix avatar 12.9.2017 14:18 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Ve skutečnosti o responzivitě nepsal.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.9.2017 16:24 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Ptže ten web responzivní být nemusí. Ale ve finále je to jedno, každý kdo nechce být hnidopich za každou cenu pochopí, jak jsem to myslel a kdo ne, ten to pochopit nechce :-)
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    pavlix avatar 13.9.2017 09:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Kdo nechce být hnidopich, nepíše především tvoje komentáře. :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.9.2017 10:37 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    To jsem pochytil od tebe :-)
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    12.9.2017 16:05 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    uplne normalni hnusny design, jako je dnes vsude jinde. plno debilnich obrazku a animaci, vsechno roztahane pres deset obrazovek, uzitecne informace tak sotva na pet radku textu. vsem temto webdesignerum patri prerazit pracky nasadou od krumpace.
    12.9.2017 16:22 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Já to mám na jednu obrazovku. A určitě je to lepší takto, než jako debil pro těch 5 vět neustále někam klikat.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    pavlix avatar 13.9.2017 09:10 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Ono to zase odezní. Grafici a frontenďáci potřebují práci, takže se objeví nová vlna, aby se mohly všechny weby zase předělat.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.9.2017 09:55 Bubak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    To doufam, ale bojim bojim, co zase vymysli za kraviny - budou se muset hodne snazit, aby to dokazali udelat jeste hnusnejc :-)
    pavlix avatar 13.9.2017 10:17 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Pořád se ještě nepodařilo překonat devadesátky.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.9.2017 10:22 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Já bych je nepodceňoval, jsou to kluci šikovní, oni už něco vymyslí…
    13.9.2017 10:39 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Tak zrovna weby, které se slušně zobrazují na mobilu velice vítám. To není jenom věc vkusu, ale hlavně použitelnosti. K čemu je mi hezká stránka, kterou přes mobil nemůžu obsluhovat. Obsahová stránka toho webu je něco úplně jiného, tu nehodnotím, protože tak původní výtka nezněla.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    13.9.2017 10:42 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    A to nejde udělat web, který se slušně zobrazí na mobilu, bez toho, aby byl udělaný stylem "leporelo", ukrutně se na něm plýtvalo místem a nebyly tam skoro žádné informace?
    13.9.2017 10:49 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    A to nejde udělat web, který se slušně zobrazí na mobilu, je udělaný stylem leporelo, plýtvá se na něm místem a nejsou tam skoro žádné informace? Je to problém? Slyšíš snad křičet stromy, když se plýtvá místem na monitoru?

    Já osobně mám rád vzdušné, přehledné weby, než nějaké nedomrdky, kde se v rohu krčí tři věty a dalších 30cm místa na monitoru zeje prázdnotou. Pak musím neustále používat CTRL+ +, nebo si ku*vit oči.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    13.9.2017 11:09 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    A to nejde udělat web, který se slušně zobrazí na mobilu, je udělaný stylem leporelo, plýtvá se na něm místem a nejsou tam skoro žádné informace?

    Očividně jde a bohužel kdosi usoudil, že právě takhle správně "moderní" weby mají vypadat, takže jich je čím dál víc. :-(

    13.9.2017 11:19 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    No... a není to třeba tím, že se to tak většině líbí a ty jsi výjimka? Asi by někdo neinvestoval do něčeho, co mu snižuje konverze, nemyslíš?
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    14.9.2017 12:28 Bubak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Nemyslim, ze je az takova vyjimka... Z lidi, co znam, vcetne mne, tak nikdo nad temito prisernostmi nejasa, spis vetsina pouziva na adresu autoru podstatne jina slova, nez oslavna.
    14.9.2017 12:57 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Tak jako přiznejme si, že se "tady" schází hodně divní lidé, takže to není nic zvláštního :-)
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    14.9.2017 13:25 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    …pravil člověk, který o něco dříve v téže diskusi napsal "Ha ha zrovna údaje do sčítání obyvatel nelze naprosto brát vážně. Každý koho znám to bojkotoval a dělal si z toho legraci." :-)
    14.9.2017 13:31 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    No a co? Divný je IMHO ten, co vyplní svědomitě a bez chyb každé lejstro, které mu nějaký státní aparát předloží. Taková dobře vycvičená opička.
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    14.9.2017 13:39 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Když se dám ty příspěvky dohromady, vychází mi, že divný ve vašem pojetí znamená "ten, kdo dělá/vnímá věci jinak než já". Ale to není nic překvapivého, takhle uvažuje spousta lidí, nejspíš i většina.
    12.9.2017 23:03 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    +1. Chybí vyhledávání. Ve výpise nejsou o produktu vidět žádné další informace. Po rozkliknutí je nutné scrollovat dolů, protože nahoře je přes celou obrazovku fotka. Ta fotka je ale k ničemu, protože chybí další úhly a detaily (klávesnice, porty apod.). Prostě web úplně na hovno. Mám z toho podobný pocit jako kdybych kupoval nějaký levný čínský low-end na Aliexpresu, ale tam za to nechtějí takové částky.
    13.9.2017 08:52 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    A par fotek a vyhledávání tvuj pocit změní?
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    13.9.2017 15:03 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    To by záleželo na těch fotkách, ale ano. Je přece v zájmu obchodníka přesvědčit mě o kvalitě produktu (v téhle cenové relaci) a představit ho co nejdetailněji. Pokud to nedělají, asi jim třeba klávesnice nepřipadá dost důležitá, a nekoupím si to.

    S tím, co tu zaznělo o responzivitě apod. taky souhlasím. Ten web je prostě špatně celý.
    little.owl avatar 12.9.2017 14:15 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    V zakladni vybave britska klavenice. Zajimalo by me kolik lidi by to tady zkouslo.
    A former Red Hat freeloader.
    pavlix avatar 12.9.2017 14:20 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Já s tím problém nemám, beru i prázdnou klávesnici, což by byl mimochodem podle mě ten správný default.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    little.owl avatar 12.9.2017 14:29 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Mas tam obvykle kratsi levy shift a jiny tvar enter.
    A former Red Hat freeloader.
    pavlix avatar 12.9.2017 14:36 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Já si rychle zvykám. Krátký levý shift mám teď i s českou.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    little.owl avatar 12.9.2017 20:51 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Krátký levý shift mám teď i s českou.
    To jsou ty cesko-slovenske hybridy?
    A former Red Hat freeloader.
    12.9.2017 16:24 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítače s předinstalovaným Linuxem od Station X
    Jako že by sis místo qwertz poskládal třeba jsdoit?
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.