Guarantee business interface. stickfish.com
abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz 64bit.eu 64bit.eu abcprace.cz AbcPráce.cz Raydesk Raydesk
Sledujte AbcLinuxu.cz na:
facebook favicon logo  Facebooku twitter favicon logo  Twitteru,   identi.ca favicon logo  Identi.ca
openmagazin logo openMagazin 1/2010 Nový vzhled!
Rozšířené hledání
×

Webináře IBM

Přihlaste se na webináře IBM pořádané v březnu, kde se můžete dozvědět více informací o nových i stávajích produktech vhodných právě pro váš business. Vše můžete sledovat ze své kanceláře díky aplikaci Lotus Live.
Který mobilní OS je nejlepší?
 (36%)
 (18%)
 (19%)
 (2%)
 (9%)
 (2%)
 (8%)
 (4%)
Celkem 1097 hlasů
 Komentářů: 289, poslední dnes 15:35
Doména EU za fantastickou cenu
125 Kč bez DPH
Webhosting LinuxSTART? S doménou EU s 50% slevou. LinuxSTART je včetně e-mailů s antivirovým a antispamovým řešením
Pouze do konce března na www.CZECHIA.com.
dnes 14:42 | Zajímavý článek
Steven J. Vaughan-Nichols píše o alternativách k iPadu. Nejenže jich bude hodně a za menší cenu (většina s procesorem ARM), ale na rozdíl od iPadu poběží na Linuxu, nebudou uživatele omezovat prostřednictvím DRM (aspoň některé) a zvládnou i Flash.
Robert Krátký | Komentářů: 15
dnes 13:42 | Zajímavý článek
Smartphone Nokia N900, který používá systém Maemo 5, nebude možné (přinejmenším oficiálně) upgradovat na nově oznámený systém MeeGo, jež má vzniknout spojením Maemo 6 a Moblin 2.
Robert Krátký | Komentářů: 13
dnes 13:33 | Komunita
Byla spuštěna první (nominační) fáze čtvrtého ročníku ankety CZECH OPEN SOURCE, kterou pořádá server Root.cz. Ta potrvá do 4. dubna, následně bude vybráno deset nejčastěji nominovaných v každé kategorii a spuštěno hlasování. Hlasování veřejnosti a odborné poroty bude odděleno.
Tomáš Heger (geckon) | Komentářů: 0
dnes 12:21 | Humor
Všichni vědí, že Linux umí vařit kafe. Nedávno představila uživatelsky přívětivou implementaci firma Qt Software (Nokia) - svůj linuxový kávovar s GUI v Qt ukázala počátkem března na výstavě Embedded World.
Robert Krátký | Komentářů: 0
dnes 11:18 | Zajímavý článek
The Register píše o 25. výročí domény .com - první registrovaná adresa byla symbolics.com. Zaregistroval si ji 15. března 1985 Russell Noftsker a jeho společnost Symbolics, která dodávala lispové stroje (a také zavdala popud Richardu Stallmanovi k založení GNU a implementaci copyleftu prostřednictvím GPL). Verisign má k výročí stránky 25yearsof.com.
Robert Krátký | Komentářů: 0
dnes 10:06 | Zajímavý článek
Sander Marechal popisuje, jak správně vytvořit dokument ve formátu ODF pomocí zipu. Zejména jde o korektní začlenění zrádného souboru mimetype.
Robert Krátký | Komentářů: 20
dnes 08:41 | Komunita
Mozilla Foundation oznámila záměr aktualizovat Mozilla Public License. Pokud se chcete zapojit do tohoto procesu, můžete okomentovat stávající verzi a dát tak najevo, co byste rádi změnili.
Tomáš Heger (geckon) | Komentářů: 0
včera 20:06 | Nová verze
V pátek vyšlo PyPy 1.2, nová verze implementace Pythonu napsaná v Pythonu. Hlavní novinkou je JIT kompilátor, který je zatím dostupný jen pro 32bit x86, ale v některých případech rychlejší než CPython.
David Watzke | Komentářů: 17
včera 19:56 | Nová verze
Vyšel gnuplot 4.4.0. Přináší hladší grafiku, podporuje export do HTML5 "canvas" (viz demo), přináší lepší podporu lokalizace (a kódování UTF-8) a nová je také podpora PNG průhlednosti (a načítání PNG) a rozšířená syntaxe podporující iteraci.
David Watzke | Komentářů: 0
včera 16:43 | Nová verze
Vyšel Amarok 2.3, jehož oznámení o vydání je součástí prvního vydání obnoveného Amarok Insideru. Mezi nové vlastnosti Amaroku 2.3 patří minimalistický panel nástrojů, „sloučený pohled“ na všechny zdroje kolekce, vylepšení kolem podcastů a konečně vylepšení funkčnosti na malých displayích využívající ouška. Amarok insider přináší rozhovor s hlavním vývojářem Markem Kretschmannem, spoustu tipů pro práci s Amarokem a popis některých jeho funkcí.
Nicky726 | Komentářů: 22
Rozcestník
Doporučujeme
Placené odkazy

Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010

Autor: Robert Krátký
Kategorie: Pozvánky
Datum: 5.2. 10:08

V sobotu 6. 2. 2009 (tj. zítra) proběhne od 15.00 další pražské setkání AbcLinuxu.cz. Máte-li čas a chuť, přijďte si popovídat. Restaurace Štěstí nad metrem Chodov.



Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Vložit další komentář

5.2. 10:15 hajoucha | skóre: 13
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
fíha, sraz střídá sraz. Vidím to docela nadějně.
Ghaad avatar 5.2. 10:16 Ghaad | skóre: 28 | blog: blogoblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Musi to byt zrovna v cinske restauraci? :)
Freedom...
5.2. 10:30 Robert Krátký | skóre: 93 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Nemusí. Ale protože proti tomuto výběru nikdo výrazněji neprotestoval, tak je. Co je špatného na čínských restauracích?
5.2. 10:48 trekker.dk | skóre: 65
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Tvrdí, že mají pálivé jídlo, které ale nepálí. (Asi ne všechny, ale za tím všechny, na které jsem narazil)
Quando omni flunkus moritati
5.2. 11:21 Robert Krátký | skóre: 93 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
V této konkrétní už jsem byl svědkem toho, jak se několik milovníků pálivých jídel pořádně zapotilo.
5.2. 12:23 trekker.dk | skóre: 65
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Hmmmmm.

Dobře, vepřový nitky po sečuánsku mají u sebe namalované dvě papriky; jestli to bude jako strava pro kojence, jsi osobně zodpovědný za to, že jsi ve mě vyvolal další plané naděje ;-)
Quando omni flunkus moritati
5.2. 14:03 Michal Kubeček | skóre: 64 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Minule jsem si ověřil, že nejen správný guláš pálí dvakrát… :-)
5.2. 14:27 Robert Krátký | skóre: 93 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
mají u sebe namalované dvě papriky
Pokud si dobře vzpomínám, tak jsou tam i jídla se třemi symboly papričky. Číšnice se při takové volbě vždy ujišťuje, jestli si je host vědom, že to je opravdu pálivé.
Prokop Mikule avatar 5.2. 10:54 Prokop Mikule | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Nikdo asi neprotestoval z toho duvodu, ze vetsina ucastniku je schopna/ochotna dat za jidlo maximalne tech 89 Kc :) Co je na nich spatneho? Prostredi, jidlo... Snazsi bude uvazovat co je na nich dobreho :)

Pristi setkani by mohlo byt v Praze treba Na Knizeci nebo na Palmovce u stanku. :)
5.2. 11:24 Robert Krátký | skóre: 93 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Nikdo asi neprotestoval z toho duvodu, ze vetsina ucastniku je schopna/ochotna dat za jidlo maximalne tech 89 Kc :)
Aneb proč si nekopnout, ačkoliv o těch lidech nic nevíš, že?
Co je na nich spatneho? Prostredi, jidlo...
Prostředí této restaurace mi připadá příjemné, navíc má sympatický velký kulatý stůl, u kterého se dobře povídá. A jídlo tam myslím většině lidí chutnalo.
Pristi setkani by mohlo byt v Praze treba Na Knizeci nebo na Palmovce u stanku. :)
Nic ti nebrání navrhnout vhodnější místo.
Prokop Mikule avatar 5.2. 12:47 Prokop Mikule | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Do nikoho nekopu, jestli si to nekdo bere osobne, tak k tomu ma asi duvod. :)

Me cinske restaurace prijemne neprijdou... Jidlo komentovat nebudu, asi se da snist, aby se clovek necim zaplacnul (lepsi nez oschla bageta na benzince), ale mit to jako doplnek spolecenske akce... :) I kdyz, pokud ma nekdo jako zakladni slozku stravy cinske instantni polevky, tak to muze byt vitana zmena. :)

Sveho casu se srazy lidi z konference FreeBSD konaly zde:

http://www.staradoba.cz/
5.2. 13:23 trekker.dk | skóre: 65
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Jidlo komentovat nebudu, asi se da snist, aby se clovek necim zaplacnul (lepsi nez oschla bageta na benzince), ale mit to jako doplnek spolecenske akce... :)
Co je špatné na jídle? Že nedělají knedlo vepřo zelo?
http://www.staradoba.cz/
Hm, Praze 1 a 2 je lepší se vyhnout. Přece jenom nezanedbatelná část ceny služeb je "taháme prachy z turistů"; nic pro mě, nejsem turista.
Quando omni flunkus moritati
5.2. 13:28 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Město Foucaltových Formálníků
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Co je špatné na jídle? Že nedělají knedlo vepřo zelo?
To myslis vazne? :o)

Tak mimo jine to je nizka kvalita surovin a take to, ze v podstate vsechno je s delane na oleji a servirovano mastne. Mluvim tady o obecne vietnamsko-ceske restauraci (prihodnejsi nazev).
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
5.2. 13:33 Michal Kubeček | skóre: 64 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
To je stejný nesmysl jako prohlásit, že v českých restauracích si nedělají hlavu s hygienou, je tam depresivní prostředí, hluk a zahuleno. Jistě, jsou takové a není jich málo. Ale platí to automaticky pro všechny? Mimochodem, ta kachna, co jsem si tam minule dal, nijak zvlášť mastná nebyla, rozhodně ne víc, než bych od kachny očekával.
5.2. 13:46 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Město Foucaltových Formálníků
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Jistě, jsou takové a není jich málo. Ale platí to automaticky pro všechny?
Mozna sis jeste nevsiml, ale na svete musis vsechny soudy brat jako pravdepodobnostni vyroky, "skoro vsude" v matematice taky neznamena vsude :o)

Ted k veci: jakmile vidis jidelnicek + prostredi, tak ta pravdepodobnost, ze restaurace (at uz vietnamska, nebo ceska) bude podobna tem, ktere jsi uz zazil a ktere prave tyto vlastnosti mely, bude hodne vysoka.
ta kachna, co jsem si tam minule dal, nijak zvlášť mastná nebyla, rozhodně ne víc, než bych od kachny očekával
Nejaka takova?
  • Ta omacka kolem toho neobsahuje sojovou omacku + olej?
  • Kachna, alespon ta ceska, se odjakziva serviruje s velkym mnozstvim omastku, takze se nedivim, ze to neni "vic, nez bys cekal". Nase narodni ceska jidla jsou mnohdy desiva. Ceske hospody taky nenavstevuji.
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
5.2. 13:50 Michal Kubeček | skóre: 64 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Těžko říct, ten obrázek je tak titěrný, že si netroufám hádat, co na něm vlastně je.
Jenda H. avatar 5.2. 14:03 Jenda H. | skóre: 50 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Prošel jsem fotky z minula (mám i nějaké zkažené - nezveřejněné), ale nikde není přímý pohled do talíře. Takže zítra budu fotit i jídla.
Ceske hospody taky nenavstevuji.
A jaké tedy navštěvuješ?
5.2. 14:07 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Město Foucaltových Formálníků
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
A jaké tedy navštěvuješ?
  1. Hospody nenavstevuji.
  2. Vegetarianske restaurace. :D
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
5.2. 15:10 trekker.dk | skóre: 65
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Kachna, alespon ta ceska, se odjakziva serviruje s velkym mnozstvim omastku, takze se nedivim, ze to neni "vic, nez bys cekal".
Někdy je potřeba před odsuzováním ochutnat. Zatím jsem nepotkal čínu, ve které by kachna byla tak moc mastná jako servírovaná po česku. Spíš bývá poměrně suchá (ale zase ne tak, aby to vadilo.)
Quando omni flunkus moritati
5.2. 15:20 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Město Foucaltových Formálníků
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Někdy je potřeba před odsuzováním ochutnat.
Promin, ale to ode mne v brzke dobe necekej. :o)
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
5.2. 15:29 Michal Kubeček | skóre: 64 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
V tom případě mi ovšem vaše hodnocení připadá asi stejně relevantní, jako bych se já vyjadřoval k tomu, jak se jezdí na které motorce…
5.2. 15:55 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Město Foucaltových Formálníků
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Pokud jsi na motorkach jezdil a jen jsi pred nejakou dobou prestal, pricemz stale jezdis na trikolkach ci jinych malych motorovych strojich, nevidim v tom problem. Jidlo jsem jist neprestal :o)
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
5.2. 16:49 trekker.dk | skóre: 65
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
V tomhle případě jsi nicméně pravděpodobně jezdil na fichtlu, protože nic jinýho nebylo. Když jsi přestal, objevily se větší kubatury a jiné konstrukce, které soudíš podle toho fichtlu... ne, tvoje hodnocení opravdu není moc relevantní.
Quando omni flunkus moritati
5.2. 16:58 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Město Foucaltových Formálníků
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Ze mne tak znas :o) Kdybych Ti nerekl, ze nejim maso, ani bys to nevedel.
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
5.2. 19:23 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 52 | Praha/Valašsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Takže tvoje hodnocení má asi stejnou hodnotu, jako kdybych začal říkat, že jídla složená výhradně ze zeleniny nejsou dobrá. Aspoň vím, co si o tom mám myslet ;-)
5.2. 20:45 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Město Foucaltových Formálníků
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Takže tvoje hodnocení má asi stejnou hodnotu, jako
Ne, nema, protoze to je hloupa analogie. Myslis si snad, ze nemuzu jist jidla s olejem? Nebo ze jsem nikdy nejedl kachnu?

Kdybych rekl nejakou chujovinu jako "jidla s masem nejsou dobra", pochopil bych Tvuj komentar. Nicmene muj argument rozhodne nebyl, ze v Cine delaji masita jidla, a proto je to fuj :o) Cti lepe.
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
5.2. 21:25 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 52 | Praha/Valašsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Myslíš, že jsem nikdy nejedl jídlo složené výhradně ze zeleniny? Nicméně asi ti dlužím omluvu, nějak jsi mi splynul s jiným diskutujícím.
Prokop Mikule avatar 5.2. 21:57 Prokop Mikule | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
:)
Jenda H. avatar 5.2. 13:48 Jenda H. | skóre: 50 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Moje kuře ve sladkokyselé omáčce také mastné nebylo, ale ty nudle jo (ale dalo se to čekat, když mají v názvu „smažené“).
5.2. 13:46 Robert Krátký | skóre: 93 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Tak mimo jine to je nizka kvalita surovin
To nemohu kvalifikovaně posoudit, ale žádné nekvalitní věci jsem v této restauraci nepozoroval. Zelenina chutná dobře, maso také. Není to žádný Ritz, ale už jsem tam vyzkoušel hodně položek z menu a nikdy jsem nebyl nespokojený - a to si na dobré jídlo dost potrpím.
v podstate vsechno je s delane na oleji a servirovano mastne
A není to záměr? Spousta čínských jídel _má_ být mastných. Ostatně, že si na mastnotu či tuky stěžuje zrovna někdo v ČR, když naše tzv. česká kuchyně je plná jídel mastných, tučných a olejových, to je přinejmenším úsměvné. Samozřejmě chápu, že to někomu nechutná, ale to pak nebude chyba jídla (nebo způsobu přípravy).
5.2. 13:53 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Město Foucaltových Formálníků
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Spousta čínských jídel _má_ být mastných.
[citation needed], moje nactene informace se s timhle dost rozchazi. Nekolik takovych jidel urcite je, ale tesim se na tu "spoustu".
Ostatně, že si na mastnotu či tuky stěžuje zrovna někdo v ČR
I v CR existuji lide, co maji radi zdrava jidla. Mimochodem, argument "jsi v zemi, kde nekdo ji jako prase, tak si nestezuj" je dost prihlouply a zbytecne utocny.
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
pavlix avatar 6.2. 01:21 pavlix | skóre: 28 | blog: pavlix | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
je dost prihlouply a zbytecne utocny.
A přesně tohle si myslím o tom, co jsi právě napsal. Naproti tomu na robertově zápisku mi nic tak přihlouplého ani útočného nepřipadá a už vůbec ne v porovnání s tvým.
6.2. 11:07 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Město Foucaltových Formálníků
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
A: "X -> Y"
B: "Mimochodem, argument "S->P" (prevypravena verze A)
    je dost prihlouply a zbytecne utocny."
C (ktere s clovekem A nema co delat): "Ne ne ne! To Tva deklarace
utocnosti je utocna!"
Vtipne. Pripomina mi to socialni dynamiku zakladni skoly, kdy je chudak dite penalizovano klikou za to, ze si dovolilo protestovat proti utoku jednoho z clenu. Dalsi komentar cekam ve stylu "Ne, Ty sis zacal!" :o)
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
pavlix avatar 11.2. 16:25 pavlix | skóre: 28 | blog: pavlix | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
C (ktere s clovekem A nema co delat)
Zdá se, že ti jde víc o (útoky na) konkrétní lidi, než fakta a argumenty... když ti vadí, že v diskuzi na tebe reaguje někdo jiný než na koho jsi reagoval ty.

Trvám na tom, že jsem na robertově zápisku nic hloupého ani útočného neshledal.

Tak chudáka dítě (jak sám píšeš) žádám, aby se ujistil, jestli útokem náhodou neodpověděl někomu, kdo se útok vyvolat vůbec nesnažil (Robert).
6.2. 01:47 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 52 | Praha/Valašsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Btw, pokud podle tebe platí
má rád tučná jídla -> jí jako prase
tak nadhazuji
živí se převážně zeleninou -> jí jako vůl
A za to se již omlouvat nehodlám ;-)
6.2. 10:51 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Město Foucaltových Formálníků
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
No, to je aspon vtipne. :o)

Jinak samozrejme jen tucna jidla praseci stravu netvori. Jeste maji Cesi radi "rychla" jidla (ale ktery narod dokaze vzdorovat) a preslazena jidla.
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
6.2. 08:04 Robert Krátký | skóre: 93 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
argument "jsi v zemi, kde nekdo ji jako prase, tak si nestezuj"
Ano, to by možná útočné bylo. Ale já to tak nenapsal. Já řekl, že mi připadá _úsměvné_ (tedy žádné útočení), když si Čech stěžuje na mastnotu jiné národní kuchyně. To, že jsi vegetarián, neznamená, že se kvůli takové poznámce musíš urazit :-)
6.2. 10:59 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Město Foucaltových Formálníků
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Je super, ze se tu budeme topit v pravnictine, jestli "usmevne" znamena uz opovrzlivy usklebek nad nekym, kdo neji jako vetsina lidi v tomto state, nebo ne.

Mimochodem tohle neni jediny prispevek tady, ve kterem jsi mi prisel zbytecne konfliktni.

(Ty odkazy se zobrazuji v nahledu spatne, ale zapsany ve formulari jsou dobre, pokud nebudou fungovat po odeslani, jsou to komentare #12 a #26.)
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
7.2. 08:49 Robert Krátký | skóre: 93 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Je super, ze se tu budeme topit v pravnictine, jestli "usmevne" znamena uz opovrzlivy usklebek
Snad by mohlo postačit, když řeknu, že to _nebylo myšleno_ jako "opovržlivý úšklebek". Mrzí mě, že jsi to tak pochopil. Já slovo "úsměvné" nepoužívám v negativním smyslu. Je to něco, co vyloudí úsměv na tváři. Není to výsměch.
usklebek nad nekym, kdo neji jako vetsina lidi v tomto state
Upřímně, připadá mi, že to vše zbytečně převracíš do osobní roviny. Já viděl vývoj této debaty zjednodušeně takto:
  1. Já: Sraz bude v čínské restauraci.
  2. Ty: Čínská kuchyně je tučná/mastná.
  3. Já: Česká přece také.
  4. Ty: Nenavážej se do mě, jsem vegetarián.
  5. Já: ???
Jinými slovy: Neměl jsem v úmyslu jakkoliv zpochybňovat tvé vegetariánství nebo se mu posmívat. Moje komentáře sis vztáhl jako útok na svou osobu zcela zbytečně. Nebyly tak míněny.
Mimochodem tohle neni jediny prispevek tady, ve kterem jsi mi prisel zbytecne konfliktni.
Sorry, ale mám zcela čisté svědomí - odkazované komentáře rozhodně nebyly "konfliktní". Naopak myslím, že byly poměrně umírněné vzhledem k tomu, na co reagovaly.

Pokud ti připadá jako konfliktní chování, když na neopodstatněnou urážku zareaguji povzdechem, že si dotyčný chtěl do někoho kopnout...
pavlix avatar 11.2. 16:34 pavlix | skóre: 28 | blog: pavlix | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
  1. Já: Sraz bude v čínské restauraci.
  2. Ty: Čínská kuchyně je tučná/mastná.
  3. Já: Česká přece také.
  4. Ty: Nenavážej se do mě, jsem vegetarián.
  5. Já: ???
Jak přesné.
pavlix avatar 11.2. 16:32 pavlix | skóre: 28 | blog: pavlix | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Pečlivě jsem si přečetl všecky tři příspěvky, které ti připadají od Roberta zbytečně útočné, a nic útočného jsem v nich nenašel.

Nechci být zlý, ale přijde mi, že hledáš způsob, jak ze sebe udělat oběť xenofobie.

Jenže ty sis nedal ani práci s tím, aby sis našel někoho, kdo tvé vegeteriánství odsuzuje a zatracuje. Jen si vybíjíš vztek na tom, kdo vybral čínskou restauraci pro konání srazu. Zbytečně.
5.2. 14:11 qwertzuiop
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
> Ostatně, že si na mastnotu či tuky stěžuje zrovna někdo v ČR, když naše tzv. česká kuchyně je plná jídel mastných,

Jako například: ...
5.2. 14:24 Robert Krátký | skóre: 93 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Jako například: ...
To myslíš vážně? Nikdy jsi neviděl hospodsky připravený např. bůček, krkovičku a spol.? Tvrdit, že česká kuchyně není mastná a tučná, je dost zvláštní.
5.2. 14:26 qwertzuiop
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
> To myslíš vážně?

Ano.

> Nikdy jsi neviděl hospodsky připravený např. bůček, krkovičku a spol.?

Viděl, proč? Česká kuchyně se snad skládá výhradně z nejtučnějších částí prasat?

> Tvrdit, že česká kuchyně není mastná a tučná, je dost zvláštní.

Tohle jsem nikdy netvrdil.
5.2. 14:30 Robert Krátký | skóre: 93 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Česká kuchyně se snad skládá výhradně z nejtučnějších částí prasat?
To jsem zase netvrdil já, ale pokud bychom srovnávali různé národní kuchyně, tak by česká byla určitě na prvních místech žebříčku tučných, mastných a hutných kuchyní.
5.2. 14:47 qwertzuiop
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
> To jsem zase netvrdil já

Netvrdím, že ano.

> ale pokud bychom srovnávali různé národní kuchyně, tak by česká byla určitě na prvních místech žebříčku tučných, mastných a hutných kuchyní.

Tak to bych neřekl.

Ano, česká kuchyně je hodně postavena na "těžkých" jídlech z masa, ale zároveň jsou v ní třeba ryby, telecí maso, kuřata atd. Např. tradiční omáčky (jako je rajská) nebývají moc mastné, maso k nim podávané je vařené a knedlíky taky nejsou samý tuk.

V české kuchyni je poměrně málo smažených věcí (kromě třeba řízku), zato jsou tu různé pečené věci.

Obecně chybí tepelně neupravená zelenina, ale to ta jídla mastnější nedělá.

Že česká kuchyně v očích lidí zdegenerovala (asi v průběhu komunismu) na mastný guláš s deseti v hospodě čtyřce, to je jiná věc.

Co se týče toho žebříčku, nevím, školy nemám, ale řekl bych, že mezi prvními deseti nejmastnějších kuchyní nebudeme (tam asi budou figurovat anglická, americká, možná východoasijská nebo západoasijská a další kuchyně).

Mimochodem, známé "lehké" středomořské kuchyně do hodně jídel lijí (olivový) olej.
5.2. 14:49 qwertzuiop
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
> tam asi budou figurovat anglická, americká, možná východoasijská nebo západoasijská a další kuchyně

Ale je to jen výčet toho, co mě teď náhodou napadlo.
5.2. 15:03 qwertzuiop
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
... balkánská kuchyně nebo i kuchyně kolem ČR jsou dost mastné.
5.2. 15:14 trekker.dk | skóre: 65
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
zato jsou tu různé pečené věci
...přičemž maso tak v polovině případů obsahuje poměrně hodně tuku. A ten se samozřejmě úplně nevypeče.
Mimochodem, známé "lehké" středomořské kuchyně do hodně jídel lijí (olivový) olej.
Olivový olej asi s jídlem neudělá to, co je zde označovano za tučné a hutné.
Quando omni flunkus moritati
5.2. 15:21 qwertzuiop
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
> ...přičemž maso tak v polovině případů obsahuje poměrně hodně tuku. A ten se samozřejmě úplně nevypeče.

Však jsem pečená jídla taky uvedl jako ta tučná!

> Olivový olej asi s jídlem neudělá to, co je zde označovano za tučné a hutné.

Netvrdím opak. Faktem ale je, že olivový olej je tuk, a proto jsem ho taky zmínil, když se bavíme o tuku...
Prokop Mikule avatar 5.2. 14:16 Prokop Mikule | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Lepsi dobre knedlo vepro zelo nez cokoliv od "cinana". Ja osobne bych si rad dal na takove akci sirloin steak, medium rare.

To druhe tvrzeni je nesmysl, resp. neni to pravidlo. Je videt, ze to na praze 1 a 2 v tomhle ohledu asi neznate.
5.2. 15:15 trekker.dk | skóre: 65
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Lepsi dobre knedlo vepro zelo nez cokoliv od "cinana"
A prozradíš nám už konečně důvod proč?
Quando omni flunkus moritati
Prokop Mikule avatar 5.2. 15:27 Prokop Mikule | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Proste je nemam rad, nechutnaji mi, nebavi me ta jidla, beru to jako maximalni nouzovku, ktere se rad vyhnu, podobne jako srackam typu mekac nebo kfc.
5.2. 15:31 Michal Kubeček | skóre: 64 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
A rozdíl mezi "mně nechutnají, nemám je rád" a "je to (objektivně) hrůza" vám unikl?
Prokop Mikule avatar 5.2. 15:37 Prokop Mikule | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Ne neunikl, proc?
5.2. 15:44 Michal Kubeček | skóre: 64 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009

Tak si to připomeňme:

Co je na nich spatneho? Prostredi, jidlo... Snazsi bude uvazovat co je na nich dobreho

Jidlo komentovat nebudu, asi se da snist, aby se clovek necim zaplacnul (lepsi nez oschla bageta na benzince), ale mit to jako doplnek spolecenske akce

Lepsi dobre knedlo vepro zelo nez cokoliv od "cinana".

Cinska restaurace... to je teda uroven.

A teprve v 15:27 jste poprvé připustil, že vlastně nejde o to, že by ta jídla byla objektivně strašná, ale jen o to, že vám osobně nechutnají.

Prokop Mikule avatar 5.2. 16:01 Prokop Mikule | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Nechutnaji proto, ze je v nich (objektivne) glutamat sodny, ze je to jidlo (objektivne) prosakle nasmradlym tukem. Zaroven vypaveni vetsiny cinskych restauraci (objektivne) vypada jak z pouti nebo spis z trznice (odkud pochazi).
5.2. 16:07 Michal Kubeček | skóre: 64 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
ze je to jidlo (objektivne) prosakle nasmradlym tukem

Objektivní je jen to, že to závisí na konkrétní restauraci.

Prokop Mikule avatar 5.2. 16:12 Prokop Mikule | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
OMG :)) V tehle kategorii zcela jiste! :)) OK, nechte si svoje iluze... :)
5.2. 16:20 Michal Kubeček | skóre: 64 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Už jsem to konečně pochopil. Vaše hodnocení kvality jídla v této konkrétní restauraci je daleko objektivnější než moje nebo Robertovo, protože váš pohled není ovlivněn tím, že byste tam už jedl. Tak to pak ano…
Prokop Mikule avatar 5.2. 16:31 Prokop Mikule | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Staci se podivat na jejich web a tato konkretni vypada jako vsechny ostatni, jidelni listek ma taky jako ostatni. Tak proc by to melo byt jinak... :) Ale treba to je jinak a objevili jste uplny poklad, kam se rad kazdy vraci :))
5.2. 17:24 Michal Kubeček | skóre: 64 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Další možnost je, že nejsme takoví snobi, abychom se museli předvádět, že nám nešmakuje nic než "sirloin steak, medium rare". Ale kdo ví, možná máte opravdu tak špičkově vychované chuťové buňky, že vás nemůže uspokojit jídlo, které je dost dobré pro plebs. V tom případě vám ovšem není co závidět, je to asi jako když Václav Hudeček vysvětloval ve Všechnopárty, že pro houslistu není absolutní sluch žádná velká výhra, protože je pak pro něj těžší přizpůsobit se ladění konkrétního orchestru, se kterým zrovna hraje.
5.2. 13:39 Robert Krátký | skóre: 93 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Do nikoho nekopu
Jasně. A kdo tedy napsal "vetsina ucastniku je schopna/ochotna dat za jidlo maximalne tech 89 Kc"?
Me cinske restaurace prijemne neprijdou...
Naštěstí ne všichni tvůj názor sdílí.
Jidlo komentovat nebudu, asi se da snist, aby se clovek necim zaplacnul (lepsi nez oschla bageta na benzince), ale mit to jako doplnek spolecenske akce...
A thajské je OK? A co japonské? A nebo jsi nikdy v žádné dobré čínské restauraci nebyl, takže si myslíš, že je čínské jídlo jen nějaký fast food?
I kdyz, pokud ma nekdo jako zakladni slozku stravy cinske instantni polevky, tak to muze byt vitana zmena.
A zase si kopnout...
http://www.staradoba.cz/
To vypadá hezky, ale podmínkou je bezbariérový přístup, což točité schody do sklepa bohužel nejsou.
Jiří 5.2. 17:57 Jiří "Geo" Lužnický | skóre: 41 | blog: Na Kafíčko | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009

Tak Starou Dobu mam kousek od baraku a musim rict, ze me teda vubec nezaujala. Typicka hospoda pro turisty. Prumerna jidla s dementnimi nazvy (tj. ze asi desetkrat prolistujete jidelak abyste zjistili, ze ty jidla jsou uplne normalni minutky), ceny ne uplne prestrelene, nicmene trochu vyssi.

Jinak nejsem zrovna priznivcem hospod ve stylu "star,nova, 60's,piratska..." doba, takze atmosferu hodnotit nebudu. Snad jen jako + beru to, ze to s tim neprehanej a omezuji se na interier + decentni ustrojeni.

Violence is the last refuge of the incompetent. Isaac Asimov, Salvor Hardin in "Foundation"
Jenda H. avatar 5.2. 13:51 Jenda H. | skóre: 50 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Co je na nich spatneho? Prostredi
Viděl jsi fotky z minula? Hluk tam nebyl (byli jsme tam skoro sami), zakouřeno taky skoro ne, špína taky ne…
jidlo
Je pravda, že já pozřu skoro vše, ale chutnalo mi :-).
d.f.h avatar 5.2. 15:37 d.f.h | skóre: 3 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
To je fakt, já chodil kouřit ven, bylo krásně nasněženo :-)
HDmag.cz - vysoké rozlišení od začátku až do konce
Ghaad avatar 5.2. 13:33 Ghaad | skóre: 28 | blog: blogoblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Co je špatného na čínských restauracích?

Pokusim se strucne napsat muj nazor: kvalita jidla behem nekolika let klesla, ceny stouply na uroven ceskych restauraci, obsah jidla je hodne nastavovany (pri objednani smazenych rybich kousku se zakaznikovi dostane na stul hromadka neceho, co vzhledove pripomina morske houby a chutove chutna jako vse ostatni), vseobecne chut jidel je nekdy skoro k nerozeznani, at se to jmenuje jakkoliv, nektere restaurace dokonce neprichucuji uz skoro vubec. Dale nesouhlasim s pristupem ke zviratum ze strany Cinanu, driv jsem si myslel, ze nemuzu byt tak rasisticky a hazet je vsechny do jednoho pytle, dnes uz si tim vubec nejsem jisty, jejich mentalita je naprosto odlisna od evropske. Na zaver mohu uvest, ze moje posledni navstevy cinskych restauraci skoncily nevolnosti jednak ze smradu a take mi to nesedlo v zaludku, i kdyz jsem to zapijel pivem.

Nepochopte to ted spatne, nechci timto nejak zvratit sraz abclinuxu, neplanuji tam ted prijit. Jednoduse odpovidam a pisu moje duvody. Dokonce je mozne, ze ta restaurace na Chodove tvori vzacnou vyjimku (alespon co se tyce kvality jidel a prostredi bez zapachu), osobne jsem tam nebyl.

Freedom...
Jenda H. avatar 5.2. 13:53 Jenda H. | skóre: 50 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Na zaver mohu uvest, ze moje posledni navstevy cinskych restauraci skoncily nevolnosti jednak ze smradu a take mi to nesedlo v zaludku, i kdyz jsem to zapijel pivem.
V této smrad nebyl a ohledně nevolnosti - nepřišlo mi, že by v tom jídle bylo nějaké extrémní množství glutamátu.
Prokop Mikule avatar 5.2. 10:23 Prokop Mikule | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Cinska restaurace... to je teda uroven.
5.2. 10:38 petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
je ten datum správně?
5.2. 10:51 KaiSVK | blog: kaiov_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Je spravne, ide sa tam cez time-machine ;)
Changing mental contexts from one task to another wastes a lot of time. /Aaron Griffin/
5.2. 12:15 Robert Krátký | skóre: 93 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Nějak si pořád na to nové číslo nemohu zvyknout :-)
Jenda H. avatar 5.2. 13:55 Jenda H. | skóre: 50 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Já taky ne :-). Měl jsem v podstatě celou dobu, co umím psát, ve zvyku napsat „200“ + inkrementované číslo. Na počítači to ještě jde, to ten backspace zmáčknu, ale mé sešity jsou plné „20010“.
5.2. 12:07 Michal Kubeček | skóre: 64 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Ne, správně je to datum. :-)
pavlix avatar 6.2. 01:27 pavlix | skóre: 28 | blog: pavlix | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Přesně takhle jsem chtěl odpovědět já.
5.2. 11:04 David Ježek | skóre: 56 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
japa dopadly fotky ze z plzně? :-D
5.2. 11:25 Robert Krátký | skóre: 93 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Pořád se k tomu nemohu dostat, ale snad dnes.
5.2. 11:16 linuxfan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
jen tak na okraj, dnes je opet linuxovsky patek. Je podle me tragedie, ze se linuxsoftu musel ukrast i tento napad...
5.2. 11:26 Robert Krátký | skóre: 93 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Je podle me tragedie, ze se linuxsoftu musel ukrast i tento napad...
1) AbcLinuxu.cz mělo srazy dávno před tím, než vznikl linuxsoft.cz.

2) Nechceš rozvést, které ještě nápady byly linuxsoftu ukradeny?
Jenda H. avatar 5.2. 13:57 Jenda H. | skóre: 50 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
2) Nechceš rozvést, které ještě nápady byly linuxsoftu ukradeny?
Při tom, co všechno lze dnes patentovat, bych se nedivil, kdyby někdo měl patent na „pravidelné setkávání uživatelů konkrétního systému“…

(a co zkusit linuxový pátek a tohle sloučit?)
5.2. 14:19 kbelik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
(a co zkusit linuxový pátek a tohle sloučit?)
můžeš zkusit obojí dnes to a zítra to, sloučení je pěkně blbý nápad :-)
5.2. 14:21 Robert Krátký | skóre: 93 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
Je to nevhodné už jen kvůli tomu, že srazy Abc nikdy nebyly (a ani se nechystají být) pravidelné.
5.2. 12:10 Stanislav Petr | skóre: 22 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Taky bych se zasel podivat, ale fakt netusim jak budu stihat. Zrovna tuhle sobotu odpoledne mam vyhrazeny okno na preroutovani jedny zakaznicky site... Takze kdyz bude quagga fungovat jak ma, tak dorazim. :D
No jo... Co bych cekal od systemu, kterej se vypina tlacitkem start... http://glux.org
Saljack avatar 5.2. 12:43 Saljack | skóre: 24 | blog: Saljack | Praha 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Tentokrát to asi nezvládnu zkombinovat :-( tak snad příště.
Sex, drugs & rock´n roll. !!!!!!!Prosím nevykat!!!!!!! Neumím psát česky
Ondrej avatar 5.2. 13:03 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Juu, konecne sraz na miste odkud do mam domu pesky rychlejsi nez MHD :)
Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
Jakub Lucký avatar 5.2. 13:59 Jakub Lucký | skóre: 29 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Nevím, jestli dorazím... minule to bylo velmi příjemné, ale skauting je skauting a já se vrátím někdy mezi 16 a 17 do Prahy, takže bych v 18 dorazil lačný jak po jídle, tak po diskuzi :)

Jinak všem doporučuji, restaurace je příjemná, konverzace milá, témata zásadní
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are. (Zen P.) Blogísek
5.2. 14:00 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Město Foucaltových Formálníků
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
restaurace je příjemná, konverzace milá, témata zásadní
Chybi mi tam "vysledky mizive" :o) (Jsem zastancem motta 'talk is cheap, show me the code'. A propos, co tu kecam? Zpet do prace :o)
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
5.2. 14:02 Ladicek | skóre: 24 | blog: variace | Český Krumlov / Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Výsledky kvaletní. Třeba bolest hlavy po celou neděli :-)
Dis is one half – on a search for second one. Where art thou?
Jakub Lucký avatar 5.2. 14:05 Jakub Lucký | skóre: 29 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
To ani ne... Ale připomnělo mi to, že bych měl dorazit, protože Marcele dlužím flašku vína...
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are. (Zen P.) Blogísek
5.2. 14:06 qwertzuiop
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Řiká se REJŽE, ČULÁKU.

Jo, a kdyby na někoho to jeho žrádlo zaštěkalo, tak máte štěstí -- nejste v žádné napodoběnině, ale v pravé čínské restauraci.
5.2. 14:10 qwertzuiop
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
... ale nechci tady žádnému šikmookému restauratérovi nasazovat koňskou nebo ovčí hlavu... ;-)
5.2. 14:20 Robert Krátký | skóre: 93 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
V Thajsku jsem se pídil po psím jídle, ale bez úspěchu. Nevím, jestli v čínských restauracích vaří z psů, ale zcela určitě to často dělali v hospodě jedné nejmenované vesnice na Plzeňsku, kde však nikdo se šikmýma očima nebyl - kuchaři i vděční strávníci byly výhradně Češi.
5.2. 14:23 qwertzuiop
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Vždyť já vám přece ta jídla typu "smažené kousky lhasa apso s marinovanými obojky" nebo "tajemství kuchařovy boudy" přeju. Vaše spokojenost je moje spokojenost.
5.2. 14:42 David Ježek | skóre: 56 | blog: Mostly_IMDB | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
no jestli to byla ta vesnice, kteoru myslím já, tak tam to byla každoroční tradice, že se zfutroval psí guláš a pak na sebe všichni ožralové začali štěkat :-) ... já se toho teda nikdy nezúčastnil.
Jenda H. avatar 5.2. 14:45 Jenda H. | skóre: 50 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Na psím masu nevidím nic špatného.
5.2. 15:18 trekker.dk | skóre: 65
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Fakt je, že kvalita čínských restaurací v tomhle ohledu klesá - začínají do jídel dávat kočky, no fuj ;-)
Quando omni flunkus moritati
5.2. 14:35 linuxfan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
jeste upozornuji, ze tentokrat bude na linuxovskem patku Zaneta Severova ...
5.2. 14:58 kbelik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
jeste upozornuji, ze tentokrat bude na linuxovskem patku Zaneta Severova ...
no a proč to píše v komentáři na sraz abíčka? jseš asi trochu mimo co? Je to sice fajn holka, ale lákat někam něho na zadanou slečnu (což předpokládám že víš) mi přijde také poněkud zvláštní
d.f.h avatar 5.2. 15:39 d.f.h | skóre: 3 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Hezký, ono už se u nás nesmí koukat nebo mluvit na zadané slečny? Jsem si nějak nevšiml, že bychom tu masově přešli na islámské způsoby... Kde se teď aktuálně bičuje, na Staromáku? #fail
HDmag.cz - vysoké rozlišení od začátku až do konce
5.2. 15:46 Michal Kubeček | skóre: 64 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Nevím, jestli zrovna na Staromáku, ale v Praze se určitě něco najde… :-)
5.2. 17:21 fissie | skóre: 10 | blog: One little blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Me teda prijde jako fail cely tenhle thread. Jakoby takove "OMG, to bude skvela reklama, na linuxovy patek dokonce prijde jedna slecna, vsichni rychle tam!" :-)
5.2. 17:38 Robert Krátký | skóre: 93 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Me teda prijde jako fail cely tenhle thread.
Celá tahle diskuse... kde se pár lidí (já mezi nimi) pustilo do zcela zbytečného obhajování jedné bezvýznamné restaurace ;-)
6.2. 15:19 el
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Nehlede na to, ze na linuxovem patku uz byla nekolikrat ;)
7.2. 12:35 nahodny-navstevnik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
...ale lákat někam něho na zadanou slečnu ...

nevite jak moc je zadana ... ?
11.2. 23:42 fissie | skóre: 10 | blog: One little blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Hodne. A navic s poradnikem plnym na 387 let dopredu. Move along.
12.2. 00:01 Michal Kubeček | skóre: 64 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010

Ta reakce mi něco připomíná…

`This girl is very nice-looking,' Krum said, recalling Harry to his surroundings. Krum was pointing at Ginny, who had just joined Luna. `She is also a relative of yours?'

`Yeah,' said Harry, suddenly irritated, `and she's seeing someone. Jealous type. Big bloke. You wouldn't want to cross him.'

12.2. 01:58 fissie | skóre: 10 | blog: One little blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Yeah, right. I'm SO into her. Yummy.
12.2. 17:10 plisatko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Ze ja vas pokousu...
14.2. 13:19 nn
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Se ji zeptej, ne?
Luboš Doležel (Doli) avatar 5.2. 17:29 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 90 | blog: Doliho blog | u letiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
a) A to je kdo? b) Co je tak převratnýho na tom potkat nějakou ženskou? c) Jak to souvisí s touhle akcí?
d.f.h avatar 5.2. 17:38 d.f.h | skóre: 3 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Ad b) - ačkoliv netrpím zažitými předsudky, tak tohle si neodpustím: Jsme v diskuzi linuxáků, ne? Je potřeba ještě něco dodávat? :-D
HDmag.cz - vysoké rozlišení od začátku až do konce
vencour avatar 5.2. 21:18 vencour | skóre: 51 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010

A programuje pro .NET?

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
vencour avatar 5.2. 21:23 vencour | skóre: 51 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010

Navíc komentuje SW a ST neee ...

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Marek Stopka avatar 6.2. 15:45 Marek Stopka | skóre: 56 | blog: Paranoidní blog | Helsinki, Finland
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
To má být důvod proč tam nechodit? :-)
A Bro is allowed to publish The Bro code if he stands to make a profit on it. | It is not a bug, it is a feature…
Jenda H. avatar 6.2. 21:52 Jenda H. | skóre: 50 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Příloha:
Tady bylo slečen víc!
thingie avatar 6.2. 22:06 thingie | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
A to kolik? Obrázek naznačuje libovolné číslo od nuly do tří včetně. Případně taky libovolné číslo.
Růžové lži.
Jakub Lucký avatar 6.2. 22:24 Jakub Lucký | skóre: 29 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
2 (hodnota leží na tělese přirozených čísel)
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are. (Zen P.) Blogísek
6.2. 23:17 Michal Kubeček | skóre: 64 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Přirozená čísla netvoří těleso. Tedy aspoň ne s obvyklými operacemi sčítání a násobení.
Jakub Lucký avatar 6.2. 23:35 Jakub Lucký | skóre: 29 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
ah... tak to se omlouvám, šlo o falzifikační předpoklad na základě tělesa reálných čísel (to už doufám existuje), který vznikl v důsledku studia humanitních škol...

každopádně díky za opravu...
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are. (Zen P.) Blogísek
thingie avatar 7.2. 00:11 thingie | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
MK správně podotýká, že nejde jenom o tu množinu těch čísel, ale jsou k tomu třeba i dvě nějaké operace. Vhodnější by bylo bývalo říct obor, což je český termín pro to, nebo ještě případně množina.
Růžové lži.
thingie avatar 5.2. 16:20 thingie | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Restaurace je možná pěkná, ale z toho jména se mi zvedá kufr. Tam bych jíst nemoh.
Růžové lži.
d.f.h avatar 5.2. 16:47 d.f.h | skóre: 3 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
V tom případě doporučuju třeba U starejch hadrů, vyhovuje? :-)
HDmag.cz - vysoké rozlišení od začátku až do konce
thingie avatar 5.2. 16:52 thingie | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Kdyby naproti byla Smůla, udělal bych vzdorosraz tam.
Růžové lži.
5.2. 19:03 s0 | skóre: 31 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
na Hadry mi nešahej
Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
5.2. 16:44 hajoucha | skóre: 13
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
koukám, že sraz fandů linuxu se změnil v boj o to, co si kdo dá (nebo dává?) k jídlu :)
5.2. 16:47 hajoucha | skóre: 13
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
mimochodem... pokud skočím na kalendář akcí a odtud na sraz abclinuxu 6.2., tak tam není žádná diskuse a když chci poslat nějaký příspěvek (tj. diskusi zahájit), tak mi to napíše varování:

Pozor, chystáte se komentovat 30 dní dní starou diskusi.

5.2. 17:05 Robert Krátký | skóre: 93 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Pozor, chystáte se komentovat 30 dní dní starou diskusi.
To proto, že ta akce byla do kalendáře vložena už před více než měsícem. Ale není se třeba toho bát - klidně potvrdit a psát komentář.
kralyk avatar 5.2. 16:52 kralyk | skóre: 21 | blog: Untitled
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Je neuvěřitelné, kolik lidí se ve stringu "Čínská restaurace Štěstí" zasekne buď na substringu "Čínská" nebo "Štěstí". Asi jsou to samý citlivky :-D

Btw. chápu to správně, že to je od stanice metra přes ulici? Abych tam někde nebloudil...
Jenda H. avatar 5.2. 17:00 Jenda H. | skóre: 50 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Příloha:
Dovolil jsem si vyznačit cestu, protože minule jsem také trochu bloudil :-). Snad jsem to udělal dobře.
kralyk avatar 5.2. 17:30 kralyk | skóre: 21 | blog: Untitled
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Díky! Východ z metra je na Chodově jen jeden?
Luboš Doležel (Doli) avatar 5.2. 17:32 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 90 | blog: Doliho blog | u letiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Ne, je jich víc. Pokud se nepletu, z peronu jdeš východem směrem napravo. To je ten zásadní směr.
d.f.h avatar 5.2. 17:40 d.f.h | skóre: 3 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Tak podle toho plánku bych to nenašel. Nicméně minule jsem použil něco lepšího, než Google Maps - zeptal jsem se místních... :-)
HDmag.cz - vysoké rozlišení od začátku až do konce
5.2. 17:56 trekker.dk | skóre: 65
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
To je poměrně nemoderní metoda...
Quando omni flunkus moritati
5.2. 18:05 Michal Kubeček | skóre: 64 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010

Jak primitivní!

Ale jak účinné…

d.f.h avatar 5.2. 18:07 d.f.h | skóre: 3 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Ovšem, vyžaduje to určitou sociálně komunikativní soběstačnost, což může být pro některé zdejší jedince problém :-D Ale zase je to větší sranda, než Google Maps v mobilu.
HDmag.cz - vysoké rozlišení od začátku až do konce
Jenda H. avatar 5.2. 18:10 Jenda H. | skóre: 50 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Ovšem, vyžaduje to určitou sociálně komunikativní soběstačnost, což může být pro některé zdejší jedince problém :-D
Zase na druhou stranu už to, že projevili zájem o setkání se s jinými lidmi (byť též jedinci stejného druhu a postižení) znamená, že alespoň jisté minimální sociální cítění mají.
5.2. 18:20 Michal Kubeček | skóre: 64 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Správně, nic se nesmí uspěchat, chce to hezky postupně. Když se rozhodu si trochu zlepšit fyzičku, taky hned nepoběžím maraton… :-)
Jenda H. avatar 5.2. 18:24 Jenda H. | skóre: 50 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
S tebou je poslední dobou nějak veselo :-).
wake avatar 5.2. 20:26 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Cože? Restaurace? Nemá to být řetězový dopis??
Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
5.2. 20:32 Michal Kubeček | skóre: 64 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Řetězový dopis to sice byl, ale to slovo místo "restaurace" v názvu bylo IIRC "modlitba".
pavlix avatar 6.2. 01:38 pavlix | skóre: 28 | blog: pavlix | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Zdar, kvalitu zrovna téhle čínské restaurace neznám... ale čínu mam rád, takže bych si těch blbých keců moc nevšímal.

Blbý kecy tomu samozřejmě neříkám proto, že by mi vadilo, že někdo dá přednost jinému druhu podniku... ale to s 89 korunama bylo dost ubohý... a ty hnusný kecy okolo...

Vlastně mam radost, že konání v čínský restauraci odradí takový ten typ lidí, co by mi stejně jenom kazil chuť k jídlu.
vencour avatar 6.2. 08:51 vencour | skóre: 51 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010

Malej má planý neštovice, už je z toho skoro venku. Mne čekaj na 90% v dohledné době. Prej tak tři dny před pupínkama je člověk nakažlivej. Tak ... přeju fajn zábavu zdravým :-)

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Luk avatar 6.2. 11:54 Luk | skóre: 43 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Pokud jsi měl neštovice někdy v minulosti, tak je nejspíš nedostaneš. Jsou ovšem časté případy, kdy virus zůstane po nemoci v těle a může se později aktivovat - pak ale způsobuje spíše pásový opar, což je možná ještě horší než neštovice.
vencour avatar 6.2. 12:38 vencour | skóre: 51 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010

Právě že jsem je neměl a s malým jsem v docela blízkém kontaktu.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Luk avatar 7.2. 01:04 Luk | skóre: 43 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Já mám v tomto ohledu obavy z příušnic. Ty jsem totiž neměl a u dospělých často způsobují nebezpečný a velmi nepříjemný zánět varlat (každé varle může nabýt až velikosti velkého pomeranče). Sice jsou dnes relativně vzácné, protože se už nějakou dobu proti nim očkuje, nicméně možná by nebylo od věci nechat se také očkovat.
7.2. 02:15 trekker.dk | skóre: 65
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Ani mi nemluv, taky jsem je neměl...
Quando omni flunkus moritati
7.2. 11:20 trekker.dk | skóre: 65
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Mimo jiné, co znamená ta patička?
Quando omni flunkus moritati
7.2. 11:45 Michal Kubeček | skóre: 64 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
IMHO narážka na takové ty výzvy, jak máme být bdělí a hned nahlásit, když vidíme, jak si někdo fotí nádraží nebo letiště, protože to určitě bude terorista. Případně výchovné historky, jak taková bdělost pomohla včas teroristu odhalit.
Luk avatar 7.2. 13:07 Luk | skóre: 43 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Přesně tak. Včera jsem při čekání na odjezd vlaku stiskl spoušť foťáku směrem ven z vlaku a pak čekal, zda nějaký bdělý cestující neohlásí přítomné policejní hlídce, že si nějaký terorista fotí nádraží, aby tam mohl co nejlépe umístit bombu ;-)
7.2. 13:09 Robert Krátký | skóre: 93 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
IMHO parodie na plakáty britské policie - viz příloha.
Jenda H. avatar 7.2. 15:19 Jenda H. | skóre: 50 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
JJ, přímo na webu londýnské policie. A je jich tam víc. Třeba podle této, této nebo této jsem terorista!
Marek Stopka avatar 8.2. 11:08 Marek Stopka | skóre: 56 | blog: Paranoidní blog | Helsinki, Finland
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Mě dostalo hlavně to s těma mobilama, já mám 3. :-) Český služební, český osobní, finský osobní. :-) Pravda český osobní mám přesměrovaný na český služební, ale stejně ho skoro pořád tahám sebou, protože SMSky se přesměrovat nedají :-(
A Bro is allowed to publish The Bro code if he stands to make a profit on it. | It is not a bug, it is a feature…
Jenda H. avatar 8.2. 13:49 Jenda H. | skóre: 50 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Říká si to o antikampaň „terrorists eat bread“, případně „terrorists have two eyes“.
7.2. 16:28 trekker.dk | skóre: 65
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
No to je neuvěřitelný...
Quando omni flunkus moritati
vencour avatar 6.2. 16:04 vencour | skóre: 51 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010

Prý v různých krizích klesá vzájemná úcta. Je fajn to předpokládat. Blbý je to pozorovat.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
kralyk avatar 6.2. 22:33 kralyk | skóre: 21 | blog: Untitled
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Příště by to akorát chtělo lépe ošetřit výjimky, které nastávají při použítí kombinace otáčecí střed stolu + nejištěné lahve & sklenice vína ;-)
7.2. 00:41 trekker.dk | skóre: 65
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Já se příště nebudu řídit tím, kolik papriček je namalováno u jídla. Dvě papričky a bylo to jak strava pro kojence. No naštěstí tam byla k dispozici chilli omáčka, takže jsem si vylepšil a potom jsem se i orosil ;-)
Quando omni flunkus moritati
Jenda H. avatar 7.2. 01:02 Jenda H. | skóre: 50 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Kup si takový ten pepřový/kapsaicinový sprej určený na obranu a pořádně si tím to jídlo nastříkej…
thingie avatar 7.2. 01:53 thingie | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Lépe to funguje spíš opačně. Řádně opepřit běžným pepřem, ideálně z pepřenky, kde ho člověk nabírá prsty (jo, najdou se), zapomenout na to, a promnout si za okamžik prsty oči. Ale popravdě, taky slabota.
Růžové lži.
Luk avatar 7.2. 13:13 Luk | skóre: 43 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Viděl jsem v televizi člověka, který si kapal šťávu z chilli papriček do očí a vůbec mu to nevadilo.
MaT avatar 7.2. 17:01 MaT | skóre: 24
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
No jo, nesmíte taky věřit všemu, co vidíte v televizi. :-)
Open source software for open minded people. :-)
Luboš Doležel (Doli) avatar 7.2. 23:44 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 90 | blog: Doliho blog | u letiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Já jsem měl jednou v Sushi restauraci pálivou polévku, která pálila dokonce i při nakapání na ruku. Nějakou chvíli jsem s ní zápasil a pak jsem to vzdal...
7.2. 23:48 trekker.dk | skóre: 65
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Já to vzdávám. Všichni viděli nebo měli něco pálivého, jenom já všude dostávám kojeneckou stravu. To neni fér.
Quando omni flunkus moritati
8.2. 00:16 Robert Krátký | skóre: 93 | blog: Robertův bloček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Příloha:
OK, tak já se přidám. Naprosto nejhorší pálivý pokrm jsem měl v Seoulu. Bylo to tak otřesné, že jsem ho nedojedl. To se mi nikdy dřív nestalo! A ke konci mého marného zápasu jsem na vidličku nabral svazek nudlí s omáčkou, jedna nudle se našponovala a vymrštila přímo mně do oka. Nestihl jsem ucuknout ani oko zavřít.

Do svalu, který se stará o oční víčko, mě chytla ukrutná křeč, nebyl jsem schopen oko otevřít. Zachránil mne kámoš, který vší silou roztáhl víčka mého oka od sebe a nalil mi tam asi litr vody. Nebýt toho, tak myslím, že už bych na to oko neviděl. Přikládám fotku toho vražedného pokrmu.

Přísahám, že jediný kousek té zeleniny, která byla obalena semínky bůhvíjakých papriček, byl šílený, krutý a nepoživatelný. A to obyčejně nemívám problém chroustat samotné feferonky a moje spotřeba Tabasca leze do peněz.
Jakub Lucký avatar 8.2. 01:16 Jakub Lucký | skóre: 29 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Je čas vydat se do Indie... Tam tvé ústa a posléze i druhá strana trávícího traktu pozná pravý středověk...
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are. (Zen P.) Blogísek
8.2. 00:05 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 52 | Praha/Valašsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
My jsme doma jednou měli nějaké chilli papričky, které pálily dost. Po několika hodinách (mezitím jsem si několikrát důkladně umyl ruce) jsem se poškrábal u oka a pak jsem mlátil hlavou do zdi, protože to bylo snesitelnější. Mamka mi pak říkala, že cca týden(!) poté si promnula oko a ještě to cítila.
8.2. 00:18 trekker.dk | skóre: 65
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Tak to mě se dneska povedlo sníst papričku ze zavařenejch okurek. Nebylo to poprvé z téhle várky a všechny byly vcelku v pohodě, ale tentokrát jsem nevěděl, jestli mám běhat po zdech nebo po stropě.
Quando omni flunkus moritati
kralyk avatar 8.2. 15:01 kralyk | skóre: 21 | blog: Untitled
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Imho ta chili omáčka by měla v menu nejmíň 4 papričky :-D
10.3. 00:49 Michal Kubeček | skóre: 64 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
Tak jsem konečně přemohl lenost a vystavil pár fotek ze srazu.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267   Powered by Powered by Sun
© 1999-2010 Stickfish, s. r. o. Všechna práva vyhrazena.