Guarantee business interface. stickfish.com
abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz 64bit.eu 64bit.eu abcprace.cz AbcPráce.cz Raydesk Raydesk
Sledujte AbcLinuxu.cz na:
facebook favicon logo  Facebooku twitter favicon logo  Twitteru,   identi.ca favicon logo  Identi.ca,   rss logo  RSS
Rozšířené hledání
×
včera 22:04 | Upozornění
Firma Valve, tvůrce online herní platformy Steam, hledá vývojáře pro portování her z Windows na Linux. Nedávno sice Valve dementovala zvěsti o chystaném linuxovém klientu Steam, ale třeba se blýská na lepší časy.
Robert Krátký | Komentářů: 9
včera 21:50 | Zajímavý software
Tvůrci Open-Xchange, open source groupwarového softwaru, oznámili, že vyvinuli migrační nástroj pro převod dat z Microsoft Outlooku na Open-Xchange. Nástroj podporuje přesun e-mailů, kontaktů, událostí a úkolů na Open-Xchange Server. Mohou jej použít jak individuální uživatelé, kteří používali Outlook jako samostatný poštovní klient, tak ti, kdo ho používali v kombinaci s Exchange Serverem.
Robert Krátký | Komentářů: 0
včera 21:40 | IT novinky
IBM představila dosud nejrychlejší mikroprocesor: 5,2 GHz a stojí tisíce dolarů. Jmenuje se z196 a bude dodáván s mainframy řady Z. z196 obsahuje 1,4 miliard tranzistorů na čipu, který měří 512 čtverečních milimetrů a je vyroben 45nm technologií. Na trh se dostane během září.
Robert Krátký | Komentářů: 3
včera 16:24 | Pozvánky
Konference LinuxAlt se koná o víkendu 6. a 7. listopadu 2010 na půdě FIT VUT v Brně — Králově poli. Pořádá ji společnost Red Hat, FIT VUT a Liberix, o.p.s., a hlavním tématem jsou opět open-source software a otevřené technologie. … více »
Vlastimil Ott | Komentářů: 0
včera 09:57 | IT novinky
Firma Archos oznámila pětici nových tabletů s Androidem 2.2 (Froyo). Zařízení budou od kapesní velikosti (displej 2,8", 3,2" a 4,3") až po iPadovsky velké tablety (displej 7" a 10,1"). Malé verze budou v prodeji již z září, ostatní přijdou během podzimu. Nejmenší a nejlevnější bude stát 99 USD, největší a nejdražší bude za 349 USD.
Robert Krátký | Komentářů: 6
včera 09:49 | Zajímavý článek
Čím se bude odlišovat Mozilla Firefox 4 od verze 3.x? Ubuntu.ka připravil přehled nových funkcí Firefoxu 4 včetně screenshotů srovnávajících příslušné vlastnosti ve verzích 3 a 4.
Robert Krátký | Komentářů: 14
včera 09:43 | Zajímavý software
Ruská firma Unigine připravuje nativní linuxovoou real-time strategickou hru OilRush. Cílem hry bude rozšiřovat, bránit a dobývat vrtné plošiny v moři. Hra používá engine Unigine a renderovat bude pomocí OpenGL 3.x/4.x. K dispozici je docela působivá video ukázka. Informuje Phoronix.
Robert Krátký | Komentářů: 11
včera 09:20 | Zajímavý software
KSplice, kód, který umožňuje patchování jádra za běhu (bez restartu), bude k dispozici pro uživatele Fedory zadarmo (kromě toho existuje placená 'enterprise' verze). Mimo Fedory je bezplatná verze k mání i pro Ubuntu.
Robert Krátký | Komentářů: 6
1.9. 19:47 | Zajímavý software
Firma Fotolab (sběrny Fotolab a FotoStar) vydala své programy pro objednávání tisku digitálních fotografií, fotoknih apod. i ve verzích pro Linux. Ze stránek si můžete stáhnout archiv s perlovským skriptem, který po odsouhlasení EULA dostahuje potřebné aplikační soubory.
Robert Krátký | Komentářů: 21
1.9. 18:47 | Humor
Koncem srpna byl Microsoftu schválen patent na vypínání operačního systému. Patent má výstižný název "Operating system shut down" a ve výtažku se mimo jiné píše: "Uživatelské rozhraní a schéma poskytnuté pro umožnění vypnutí operačního systému". Vypnutí operačního systému prostě není žádná legrace. Patent uvádí pět "vynálezců". … více »
Robert Krátký | Komentářů: 93
Používáte domácí účetnictví?
 (5%)
 (6%)
 (9%)
 (80%)
Celkem 586 hlasů
 Komentářů: 26, poslední 1.9. 19:15
IBM Smartplanet logo Pojďte s námi budovat chytřejší planetu
    Rozcestník
    Doporučujeme

    Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha

    Vyšlo Qt 4.7.0 Tech Preview (ukázková verze) a Qt Creator 2.0 alpha. Novinkou v Qt je Quick (Qt UI creation kit) umožňující vývoj dynamických uživatelských rozhraní ve skriptovacím jazyce QML. Rozšířena byla podpora multimédií. Nový Creator přináší podporu Quick a umožňuje vyvíjet programy pro Symbian a Maemo.

    11.3. 16:41 | David Watzke | Nová verze



    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Saljack avatar 11.3. 19:09 Saljack | skóre: 25 | blog: Saljack | Praha 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Už aby byl v Qt Creator python s pyside. To by byla teprve pecka.
    Sex, drugs & rock´n roll. !!!!!!!Prosím nevykat!!!!!!! Neumím psát česky
    11.3. 19:19 xm | skóre: 33 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Přesně! Také se toho nemůžu dočkat (předpokládám, že se tak stane, snad to nejsou plané naděje).

    I když takový Eric je také velmi kvalitní IDE pro Python/PyQt a rozhodně si na něj nemůžu stěžovat...
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Českou Pirátskou Stranu!
    Saljack avatar 11.3. 20:47 Saljack | skóre: 25 | blog: Saljack | Praha 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Já myslí, že je to tutová věc jinak by to bylo od Nokie dost hloupé. V Pythnu a Qt vidím budoucnost.
    Sex, drugs & rock´n roll. !!!!!!!Prosím nevykat!!!!!!! Neumím psát česky
    Jan Šimek avatar 11.3. 23:32 Jan Šimek | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Každý přece ví, že budoucnost je v Aluminiu.
    ProgDan avatar 13.3. 00:05 ProgDan | skóre: 28 | blog: Archař | Teplice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha

    Kdepak, budoucnost je v heliu!

    Collecting data is only the first step to wisdom, but sharing data is the first step to the community.
    thingie avatar 13.3. 13:05 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Ne. Budoucnost je v prdeli. (Pardon.)
    Růžové lži.
    13.3. 13:21 Lol Phirae | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Z prdele vykoukne malá, roztomilá tasemnička, rozhlídne se, zaleze zpátky a ptá se maminky: "Maminko, maminko...co je to modrý, co tak krásně šplouchá? Šssss....šsss..." A maminka říká: "To je moře, holčičko." A tasemnička-holčička se ptá: "Maminko, copak je to kulatý, krásně žlutý, co tak krásně hřeje? A maminka povídá, to je sluníčko, pusinko." A tasemnička se ptá "A proč jsme tady?" Maminka odpovídá: "Protože náš domov je tady, v prdeli..."
    mirec avatar 12.3. 08:17 mirec | skóre: 16 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    No neviem, či sa dá od toho čakať niečo viac ako obyčajný textový editor podporujúci zvýrazňovanie syntaxe pre python. Také doplňovanie pre python je výrazne zložitejšie než pre C++ (a to ešte nehovorím o tom ako ľahko sa dá implementovať do editorov ako vim, kde stačí použiť clang). U pythonu väčšinou nie je možné zistiť akého typu pri behu bude premenná, takže zbohom pokročilé doplňovanie kódu.
    LinuxOS.sk | #11037 | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    12.3. 08:44 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Složitější doplňování? Nespletl sis to s Perlem? Python má velmi čistou syntaxi. To je jeho hlavní přednost.
    Later,    Lukáš Zapletal
    mirec avatar 12.3. 09:21 mirec | skóre: 16 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Nie nemýlim si to. Všetky tieto jazyky sa veľmi ťažko dajú spracovať. Občas keď pozerám cudzí (nekomentovaný) kód musím to vzdať a priznať si, že ani srnka netuší akého je to typu. Jediný (ale nie moc spoľahlivý spôsob) je spustenie, ale ak človek niekde namiesto nejakého objektu dostane None a potrebuje tam niečo iné ale netuší čo tak mu pri pátraní nepomôže nič. Jednoducho preto, že python patrí medzi dynamické typové jazyky. Pre niekoho je to výhoda, pre iného nevýhoda.
    LinuxOS.sk | #11037 | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    12.3. 09:47 xm | skóre: 33 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Jednozančně výhoda :-P Staticky typované jazyky osobně nemůžu vystát. Btw. Python používá duck typing, což je moc pěkný (hezky objektový) druh dynamického typování (a na rozdíl od jazyků jako JavaScript či PHP je Python silně typovaný).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Českou Pirátskou Stranu!
    mirec avatar 12.3. 11:12 mirec | skóre: 16 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Kým človek nerobí s nezdokumentovaným kódom a môže sa aj rozkrájať a v niektorých špecifických prípadoch to proste padá (vlastná skúsenosť).
    LinuxOS.sk | #11037 | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    12.3. 12:51 xm | skóre: 33 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Já mám vlastní zkušenost jinou (i s nezdokumentovaným kódem, syntaxe Pythonu je velmi dobře přehledná a čtivá a pokud to nepsalo vyloženě nějaké strašné prase, je ten kód de facto samodokumentační - i když samozřejmě kvalitní dokumentaci se to vyrovnat nemůže). Staticky typované jazyky jsem zavrhnul už dávno, i když samozřejmě neříkám že někde své místo nemají (nízkoúrovňový kód) ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Českou Pirátskou Stranu!
    mirec avatar 12.3. 12:59 mirec | skóre: 16 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Nie všetky staticky topované jazyky sú nízkoúrovňové. A mimochodom čítať kód ... nie je to trochu divné? Bežne riešim tým spôsobom, že si pozriem hlavičky a na kód sa pozerám až u časti, ktorú chcem upraviť.
    LinuxOS.sk | #11037 | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    12.3. 14:35 Eddie | skóre: 7 | blog: Edlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Muzes trochu osvetlit v cem je kod Pythonu samodokumentacni? (Oproti stejne dobre napsanemu kodu v libovolnem jinem jazyce)
    LionWiki - minimalistický wiki engine, Query2 - minimalistický MySQL layer v PHP
    12.3. 15:14 xm | skóre: 33 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Syntaxe je extrémně přehledná (z mého pohledu) a tak nějak programátory nutí k tomu psát slušně, alespoň taková je moje zkušenost. V cizím pythonním kódu zkrátka většinou nemám problém se dobře vyznat i pokud je nedokumentovaný (na rozdíl od jiných jazyků). Procentuálně jsem se v Pythonu setkal s podstatně menším množstvím prasácky napsaného kódu než v jiných jazycích (porovnávám především s PHP, Perlem, Delphi a pár věcmi v Javě a C++). Rozhodně ale neříkám, že dobře napsaný kód v jiných jazycích nemůže být stejně tak "samodokumentační".
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Českou Pirátskou Stranu!
    12.3. 15:31 Eddie | skóre: 7 | blog: Edlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Me zarazilo, ze rikas, ze ti nedela problemy cist nedokumentovany kod v Pythonu. Jedna-li se o netrivialni zalezitosti, pak jsem (a predpokladam, ze nejen ja) bez dokumentace a komentaru marny bez ohledu na jazyk :-) Spis bych rekl, ze je to proste o zvyku cist nejaky styl kodu. Python ma vyhodu v tom, ze zpusob zapisu je pevny, takze de facto maji vsichni styl stejny. Jinak se mi ale rigidita syntaxe pythonu v nekterych pripadech nelibi ... ted jsem napriklad psal neco jako:
    $result = "";

    if($a == 5)$result .= "A";
    if($a > $c)$result .= "B";
    if(strlen($d) == 0)$result .= "C";
    Proste asi deset trivialnich ifu hned za sebou. V tomto pripade je pouziti tohoto zpusobu zapisu naprosto v poradku (jinak je to IMHO parasarna). Pokud se nepletu, v Pythonu bych na to potreboval 3x tolik radku. IMHO se pri diskusich o citelnosti a prehlednosti kodu casto zapomina na to, ze jednim z nejdulezitejsich faktoru je delka kodu. V tomto Python casto ztraci.
    LionWiki - minimalistický wiki engine, Query2 - minimalistický MySQL layer v PHP
    Radek avatar 12.3. 18:26 Radek | skóre: 15 | blog: rad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    result = ""
    if a == 5: result += "A";
    if a > c : result += "B";
    if len(d) == 0: result += "C";
    
    12.3. 19:52 Eddie | skóre: 7 | blog: Edlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Tak to jsem nevedel, ze jde i tohle, omlouvam se.

    Nicmene to ukazuje, ze i v pythonu jde prasit :-)
    LionWiki - minimalistický wiki engine, Query2 - minimalistický MySQL layer v PHP
    stativ avatar 12.3. 12:13 stativ | skóre: 50 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Šablony v C++ jsou podle mého stejná sviňárna pro inteligentní automatické doplňování. Taky nevíš, co ti tam přijde. Tudíž když to jde ošéfovat pro C++, musí to jít i pro python.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! stativ.kx.cz
    mirec avatar 12.3. 12:38 mirec | skóre: 16 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Blbosť, u šablón človek vie, aký typ obsahujú v dobe prekladu. Alebo mi niekto chce nahovoriť, že u list<Trieda> zoznam; netuším, čo mi vráti zoznam.begin();? Kedysi boli šablóny pre dopĺňanie horor - pretože sa s nimi dajú robiť rôzne kraviny a proste parsery boli dosť biedne, ale teraz už máme nástroje ako clang, ktoré to hravo zvládnu. Mimochodom ako zistím v kóde def funkcia(nejakyArgument): akého typu je nejakyArgument? Žiaden superiteligentný parser mi nezistí akého typu to bude kým sa program nespustí. Okrem toho nemám istotu, že pri ďalšom spustení bude zase toho istého typu.
    LinuxOS.sk | #11037 | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    stativ avatar 12.3. 13:02 stativ | skóre: 50 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Blbosť, u šablón človek vie, aký typ obsahujú v dobe prekladu. Alebo mi niekto chce nahovoriť, že u list<Trieda> zoznam; netuším, čo mi vráti zoznam.begin();? Kedysi boli šablóny pre dopĺňanie horor - pretože sa s nimi dajú robiť rôzne kraviny a proste parsery boli dosť biedne, ale teraz už máme nástroje ako clang, ktoré to hravo zvládnu. Mimochodom ako zistím v kóde def funkcia(nejakyArgument): akého typu je nejakyArgument? Žiaden superiteligentný parser mi nezistí akého typu to bude kým sa program nespustí. Okrem toho nemám istotu, že pri ďalšom spustení bude zase toho istého typu.
    Nemyslím, že je to blbost. Když to ví (při běhu) interpret pythonu tak se to určitě dá udělat přinejmenším tak, že by se to spustilo. Navíc vzhledem k duck typingu si nemyslím, že by byl takový problém prostě odfiltrovat to, co danému typu neodpovídá.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! stativ.kx.cz
    mirec avatar 12.3. 13:22 mirec | skóre: 16 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Na konci som písal, že spustenie nie je tiež 100%-ným riešením. Program musí prebehnúť aspoň raz cez oblasť, ktorá je pre mňa relevantná a stále tam nie je žiadna istota, že tak budú práve také objekty aké boli počas spustenia. Pri ďalšom spustení tam môže byť niečo úplne iné. A teraz je tu ešte taký zaujímavý problém s implementáciou - zisťovať informácie o všetkých premenných naraz? V celom programe? Existujú mimochodom programy, ktoré majú niekoľko MB zdrojových kódov. Alebo kontrolovať len typy v otvorených súboroch? Čo keď sa niekto rozhodne editovať iný súbor? Stále nútiť programátora spúšťať program znovu a znovu pri každom otvorení súboru? Tak dobre ako u staticky typových jazykov to proste nepôjde a všetko, čo sa snaží podobne fungovať je riešenie, ktoré nikdy nebude 100%-né. Niekomu stačia približné výsledky, iný chce exaktnosť, je to vecou vkusu. Ja napríklad používam vim a žiadne doplňovanie nemám (robím na menších projektoch, pamätám si čo ako funguje).
    LinuxOS.sk | #11037 | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    stativ avatar 12.3. 13:37 stativ | skóre: 50 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    IMO by to šlo realizovat tak, že by se sestavil strom všech objektů v projektu a co všechno implementují. Z těch by se pak vybraly ty, které by šly použít. Interpretr by pak mohl vyzkoušet ty vybrané, jestli opravdu jdou použít a tím by udělal další filtrování.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! stativ.kx.cz
    12.3. 13:38 stepo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Tohle pomerne pekne resi plugin pro Python do Netbeans: pokud chce programator doplnovani kodu v zavislosti na typu promenne, staci pred jejim pouzitim pridat nasledujici komentar:
    def foo(param):
        # @type param str
        ...
        ...
    
    Netbeans pak automaticky doplnuje metody u vestavenych typu i vlastnich trid. Problem vsak samozrejme nastava, pokud si dynamicky za behu pridavate nove metody tridy - na to uz je doplnovani kratke. Zalezi tedy na ukaznenosti programatora. (ve smyslu spis "Ceckar" nez rozezny "skriptak)
    Saljack avatar 12.3. 15:16 Saljack | skóre: 25 | blog: Saljack | Praha 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Ale blbost, nevím proč by byl problém s tím, že nevíme co to bude za proměnou. Nevidím žádnou souvislost s doplňováním, jenom bezpečnostní, jinak je to v podstatě jedno.
    Sex, drugs & rock´n roll. !!!!!!!Prosím nevykat!!!!!!! Neumím psát česky
    12.3. 15:22 stepo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    a co treba tohle:
    #!/usr/bin/env python
    
    import sys
    
    s = "ahoj"
    if len(sys.argv)>1:
        s = 123;
    
    @@@ print s
    
    Muzete s jistotou rict, jakeho typu bude promenna 's' v miste oznacenem '@@@'?
    Saljack avatar 13.3. 11:44 Saljack | skóre: 25 | blog: Saljack | Praha 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Cože vždyť to druhé je vnořené tak je to normální celé číslo.
    Sex, drugs & rock´n roll. !!!!!!!Prosím nevykat!!!!!!! Neumím psát česky
    mirec avatar 13.3. 15:23 mirec | skóre: 16 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Zaujímavé, u mňa je to string ;)
    LinuxOS.sk | #11037 | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Saljack avatar 14.3. 10:13 Saljack | skóre: 25 | blog: Saljack | Praha 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    To jenom proto, že jsi @@@ smazal a neodsadil, takže to je mimo a proměnná s jako číselná již "neexistuje".
    Sex, drugs & rock´n roll. !!!!!!!Prosím nevykat!!!!!!! Neumím psát česky
    mirec avatar 14.3. 10:27 mirec | skóre: 16 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Riadok je označený znakmi @@@, ale to označene nie je myslené ako odsadenie. V takom prípade má premenná typ podľa toho akým spôsobom sa program spustí čo demoštruje práve to, že neexistuje istota, že premenná bude nejakého konkrétneho typu čo je problém pre doplňovanie.
    LinuxOS.sk | #11037 | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    stativ avatar 14.3. 11:22 stativ | skóre: 50 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    V tom nevidím problém. Prostě to nabídne obě možnosti – jak pro string, tak pro číslo. Ani člověk to nezvládne lépe.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! stativ.kx.cz
    stativ avatar 14.3. 11:24 stativ | skóre: 50 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Nebo lépe – doplňování by v tomhle případě bralo v potaz jen průnik toho, co jde dělat i s čísly, i s řetězci.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! stativ.kx.cz
    15.3. 07:32 stepo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    hmm a co by se melo doplnit v tomhle pripade?
    def foo(param):
        param ### tady
    
    Vzdejte to, v Pythonu, vzhledem k jeho podstate, automaticke doplnovani udelat nejde ;-)
    stativ avatar 15.3. 08:13 stativ | skóre: 50 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    hmm a co by se melo doplnit v tomhle pripade?
    Cokoliv, protože tam cokoliv být může.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! stativ.kx.cz
    15.3. 08:15 stepo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Jo, mas pravdu :D vzdavam to
    Saljack avatar 14.3. 17:10 Saljack | skóre: 25 | blog: Saljack | Praha 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Já jsem asi mimo, ale když to není odsazení, tak s je lokální proměnná, a když již pracujeme vně tak již neexistuje. Pokud je print odsazeno a je vnořeno v if, tak s je lokální proměná, která překryje string a bude celočíselná, nevidím problém.
    Sex, drugs & rock´n roll. !!!!!!!Prosím nevykat!!!!!!! Neumím psát česky
    14.3. 19:52 xm | skóre: 33 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    To je samozřejmě nesmysl, pravdu by si měl, pokud by to byla definice funkce nebo metody. V případě if, for nebo podobných konstrukcí je to jen odsazený blok kódu, ale ne jiný jmenný prostor.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Českou Pirátskou Stranu!
    12.3. 08:52 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Qt 4.7.0 tech. preview a Qt Creator 2.0 alpha
    Qt 4.7 is the first release controlled by a new Qt Continuous Integration system – introducing a new level of control to ensure that the quality of Qt improves with each release.

    To mě zarazilo -- vůbec bych nepředpokládal, že CI vůbec nepoužívali (zatím).
    Later,    Lukáš Zapletal

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   Powered by 64bit.eu   64bit.eu logo
    © 1999-2010 Stickfish, s. r. o. Všechna práva vyhrazena.