abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 731 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů

    Právníci RIAA požadují, aby majitel LimeWire Mark Gorton zaplatil 1,5 bilionu dolarů (1 500 000 000 000), které mají představovat uniklé zisky nahrávacích společností z údajných 200 milionů stažených písní (tj. 7500 USD za jedno stáhnutí). Soudce Kimba Wood již dříve rozhodl, že je LimeWire zodpovědný za porušení copyrightu firem sdružených v RIAA. LimeWire je software umožňující sdílení dat mezi uživateli bez centrálního serveru, je postaven na technologiích Gnutella a BitTorrent.

    8.6.2010 16:34 | Robert Krátký | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    8.6.2010 16:39 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Hezké. To je v přepočtu 220USD na každého člověka na zemi. A pokud budeme brát v úvahu že přístup k internetu má nějakých 25% populace, pak to vychází na 880USD na uživatele internetu...
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    thingie avatar 8.6.2010 17:13 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    V lepších příměrech je to desetina ročního HDP USA. Haha.
    Růžové lži.
    8.6.2010 16:50 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Prachy z prodeje nevydělávají, musí je tedy vydělat jinak ... .
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    vain avatar 8.6.2010 17:05 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Tohle je krásný příklad výše odškodnění vycucané z prstu =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    8.6.2010 17:06 stilett
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Koukám, že v RIAA už ztratili jakýkoliv kontakt s realitou.
    8.6.2010 17:39 qw11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Podla mna ani nie RIAA. Ved skusit pytat to moze kazdy, ale akt o odsuhlasi sudca tak maju zvlastne prava.
    8.6.2010 17:07 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Ha :-), tolik určitě nezaplatí ani BP za incident v Mexickém zálivu.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    AsciiWolf avatar 8.6.2010 17:11 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    +1 :-(
    jiri.one avatar 8.6.2010 17:17 jiri.one | skóre: 19 | blog: Jiriho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    V RIAA je to asi samej suterén :)
    www.jiri.one - Můj blog o Linuxu, hrách, životě, ...
    David Watzke avatar 8.6.2010 17:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Šílený, ale trochu OT:

    1 500 000 000 000 / 200 000 000 = 7 500 (ne 750).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    8.6.2010 17:32 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Dík, opravím.
    8.6.2010 17:38 Václav Vanc | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Ona ta chyba je i v odkazovaném článku...
    8.6.2010 18:54 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Chyba je tu teď, původně to bylo OK - v USA se používá krátká číselná škála, kde se pro naši miliardu (10^9) používá slovo bilion (obecně jim chybí všechny -ardy, mají jen -iliony). http://cs.wikipedia.org/wiki/Krátká_a_dlouhá_škála
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    8.6.2010 18:59 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Mea culpa - došlo mi, že ty čísla stejně nesedí a otevřel si ten článek - opravdu je to bilion, v článku je trilion. :-[
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    WIFT avatar 8.6.2010 19:14 WIFT | "The 2nd Capital City of Beer"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Ono je to ještě trochu jinak. To vyčíslení škody bylo provedené na základě nesouvisejících čísel a v tom odkazovaném dokumentu se skutečně o ničem takovém nehovoří. Vtip je ale ve skutečnosti, že když si dáme dohromady nejnižší možnou škodu podle vyčíslování toho právníka RIAA na základě logických úvah, dojdeme shodou okolností taktéž ke škodě 1,5 biliónu. Ovšem měsíčně ;).

    Pointa je ale ve skutečnosti, že RIAA nic takového zaplatit nechce, protože si je vědoma (a v tom dokumentu se to také píše), že by LimeWire nikdy takové peníze dohromady nedal. RIAA chce LimeWire jen zničit. Bohužel jí uniká jedna podstatná věc: nic tím nevyřeší.
    Mám bujnou xtici, nosím xandy (alias xíry), občas xiltovku ... kua i v Unicode chybí X s háčkem :/
    WIFT avatar 9.6.2010 10:05 WIFT | "The 2nd Capital City of Beer"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Nerad to dělám (sám to moc nemám rád ;-), ale zde je moje verze.
    Mám bujnou xtici, nosím xandy (alias xíry), občas xiltovku ... kua i v Unicode chybí X s háčkem :/
    8.6.2010 17:26 VM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Některé lidi by měli vystřílet...
    8.6.2010 20:09 x
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    treba zlodeje
    AsciiWolf avatar 8.6.2010 20:29 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Také souhlasím s vystřílením představitelů všech zlodějských organizací typu OSA, BSA, RIAA, ... ;-)
    Samae1 avatar 8.6.2010 21:15 Samae1 | skóre: 6 | blog: Ohniště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Chcete řešit následek, ale měl byste začít řešením problému.
    Thomas Jefferson:Když se lidé bojí své vlády, pak existuje tyranie.
    8.6.2010 21:43 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    A o jaky problem jde?
    Bedňa avatar 9.6.2010 07:26 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Že kto tu má otázky na moje odpovede.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Drom avatar 9.6.2010 00:27 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Ano, ja si taky myslim, ze by se mel prvotne resit naprosto dementni system autorskych prav, patentu, zakonu prijatych na zaklade lobovani zajmovych skupin a zbytecne omezovani svobod uzivatelu a vydirani ze stran spolecnosti jako je RIAA a spol.

    Co s tim udelame? Co s tim muzeme udelat?
    9.6.2010 16:06 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Monopol na obchod s vytvorenym dilem by autor jednoznacne mit. Ale jen po rozumnou dobu. Neni treba ho rusit, ale je treba zkratit dobu ochrany dila tak, aby bylo na trhu dostatek volnych del, ktere vytvori tlak na ty nove. Dlouhy copyright zpusobuje (trochu paradoxne) predevsim tvorbu del, s jejichz licencemi ma smysl obchodovat je velmi kratce. Dneska jen velmi malo del nejak vic vydelava po vice jak dvou letech od zverejneni.

    Co s tim muzeme udelat? Proste masove prestat kupovat a konzumovat dila chranena temito zakony. Tim se snadno docili zruseni zakona, ktery nebude potreba.

    Druha moznost je revoluce. (Nedoporucuju, je to velmi rizikova akce.)
    8.6.2010 22:33 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Pridal bych k nim aj jejich familie a sam bych je sel (i zadarmo) popravovat. Byl bych spokojeny
    8.6.2010 17:27 Delaunay | skóre: 17 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    RIAA: Tak a teď si vás kúpim...všecky.
    8.6.2010 17:40 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    ROFLMAO!!

    P.S. Jakej, že máme státní dluh?
    poky74 avatar 8.6.2010 18:09 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů

    Bilion Kč

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    8.6.2010 19:07 Delaunay | skóre: 17 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Bilion Kč? Optimisto! Státní dluh je již nyní 1,2 bilionu Kč a veřejný dluh za chvíli bude 1,35 bilionu Kč. I přes veškerou snahu tomu zabránit se nejspíše už příští rok dopracujeme k dluhu ve výši 50% HDP, tj. nejméně 1,5 bilionu Kč :-(.

    Ta částka co požaduje RIAA ale natolik převyšuje náš státní dluh, že dokonce ani Paroubek - dopřej mu Bože věčné zatracení v politickém pekle - by ji v nejbližších letech nedokázal utratit. A to ani kdyby důchody byly vypláceny dvakrát do měsíce, státní podpora byla přidělována i zaměstnaným a Paraleny všech zemí světa byly dlážděny ulice českých měst. I Elvis by se na ten zemský ráj to na pohled musel přijít podívat :-D.
    9.6.2010 07:40 Petr Pan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Tak jsi nám tady sdělil své fantazie a zase zpátky k realitě :

    Zadluženost v eurozóně Čtenáři si stěžují, že pravicové strany straší české občany státní zadlužeností, ale nikdo nehovoří o celkovém evropském kontextu. Internetové stránky BBC zveřejnily přehledné grafy, jak si stojí co do zadluženosti různé země eurozóny Zde. Srovnejte se situací v ČR. V ČR je zadluženost 35, 6 procent HDP Zde. ČR podle Hospodářské komory ČR bez problémů splňuje podmínku EU, že celková zadluženost nesmí být vyšší než 60 procent HDP. Loni stoupl deficit veřejných financí ČR na 5,93 procenta HDP; podmínkou pro přijetí eura jsou tři procenta. V Řecku dosahuje zadluženost 115,1 procent HDP, v Itálii 115,8 procent, v Německu 73,2, v Belgii 96,7, ve Francii 77,6, v Portugalsku 76,8, ve Španělsku 53,2, na Slovensku 35,7, v Británii 68,1 procent. Pročpak o této situaci neinformovala ČSSD před volbami třeba na svých billboardech a ve svých inzerátech? Když je někdo neschopný, dobře, že prohrál. Nikdo nehájí zadluženost, avšak mnozí ekonomové poukazují na to, že jsou i jiná důležitá měřítka, například růst hospodářství, a přeženou-li se škrty, ekonomika skončí v recesi, což vede k zvýšení zadluženosti. Je nutno najít velmi pečlivou rovnováhu mezi obojím. (JČ)
    Bedňa avatar 9.6.2010 09:02 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Takže všetci sú zadĺžený a kde sa potom tie prachy berú?
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    9.6.2010 09:48 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Prezenou-li se skrty ve statni sprave, muze to byt jen ku prospechu cele zeme.
    9.6.2010 10:05 Delaunay | skóre: 17 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Deutsche Bank: Public debt in 2020: A sustainability analysis for DM and EM economies

    Vřele doporučuji si přečíst tento dokument. Zejména pak jeho třetí kapitolu. Jasně a zřetelně ukazuje vývoj státního dluhu (nejen) v Evropě v dlouhodobém horizontu. A pokud přijmeme oprávněnost rozdělení zemí na DM (developed markets) a EM (emerging markets) tak v rychlosti zadlužování úspěšně konkurujeme zemím jako je Turecko, Rumunsko, Portugalsko či Řecko.

    Celková zadluženost země stoupne nad 60% HDP i při vynaložení velkého úsilí tomu zabránit!
    9.6.2010 10:23 tecik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Dobry den,

    mate pravdu, nejsme na tom nejhure. Ale porad mi prijde, ze obecne lidem unika zakladni podstata problemu - je nutne se zadluzovat (jako vsichni ostatni)? Samozrejme penize navic do jiste miry pomahaji hospodarskemu rustu, ale je to nezbytne? Ze Franta od vedle dluzi 100k KC, ale diky tomu si poridil auto (zlepsil zivotni uroven) je fajn, ale to znamena ze to stejne musim udelat ja? Mam za sebou ekonomku, a samozrejme chapu pro zadluzovani (rozumejte zisku dalsich financnich zdroju), ale vidim i negativa... a proc bychom meli jit vzdy slepe ve stopach jinych?
    9.6.2010 11:12 Radim Kolář | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    V soucasnem financnim systemu vznikaji penize z dluhu. Nekdo na sebe musi ten dluh vzit a poslat tak penize do obehu jinak bychom nemeli cim platit.

    Cely tenhle financni system je podvod, protoze umoznuje takzvane financovani bez financi. Banka pujcuje na urok penize ktere nema a lide proti nim ruci majetkem ktery nemaji.
    Kaacz avatar 9.6.2010 12:14 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Presne tak.

    Povinne by vsichni meli videt toto : Andreas Clauss: Penize a pravo

    prvni cast: http://www.youtube.com/watch?v=w9vbGfVrUoY

    Je to rozsekane na 11 casti, tak pokracujte sami :-)
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    Saljack avatar 8.6.2010 18:30 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    To by mě čistě teoreticky zajímalo, co by s těma prachama udělali, zaplatili další právníky aby mohly dostat z ostatních ještě víc.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Saljack avatar 8.6.2010 18:35 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    A celkově se divím, že se pořád "serou" s okrajovými hříšníky, kdyby něco podnikly proti rapidshare, tak by asi chtěli tak velkou pokutu, že by si za ní mohli koupit celou planetu i se sluneční soustavou :-D. Jaký je vůbec rozdíl mezi LimeWire, DC++, torrenty, rapidshare a další, že za ostatní není nikdo zodpovědný?
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Jakub Lucký avatar 8.6.2010 18:55 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    že za ostatní není nikdo zodpovědný?
    spíš je problém v tom, že na ostatních nikdo nic nevysoudil...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Saljack avatar 8.6.2010 21:01 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Mě spíš příjde, že se snaží honit malé ryby, kteří to pak všechno odnesou právě za ty velké. V současné době pro ně nejsou P2P sítě vůbec nebezpečné v porovnáním kolik se toho válí na službách typu rapidshare, kde je jasné, že tyto služby tyto materiály přímo nabízejí. Přeci jenom rapidshare na tom rýžuje pěkný prachy a ať nikdo netvrdí, že to není díky warezu. Stejně dokud něco neudělají s těmito službami je to jenom plácání do vody. Já se klidně přiznám, že současná situace mi velmi vyhovuje ale štve mě, když se někdo snaží hojit na někom, kdo je jenom malá ryba.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    8.6.2010 21:25 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Ale vzdyt oni honi po soudech i Rapidshare. Rozdil je akorat v tom, ze ten takove spory vyhrava. Ze by v tom hrali roli prave ty penize?
    Saljack avatar 8.6.2010 21:43 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Tak mi příjde, že se měří dvojím metrem a navíc naprosto neprávem, protože rapidshare ty soubory přímo poskytuje a má je někde uložené. Já tohle prostě nechápu to by taky mohli dát pokutu poskytovatelům internetu atp. A přijde mi to naprosto nespravedlivé, protože on nic nenabízel na rozdíl od rapidshare, přece není možné, že když poukáží právě na tento spor aby byly obviněni. Navíc si myslím, že nejvíc, kdo na těhle P2P a různých sdílených službách prodělává je porno průmysl.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    8.6.2010 22:00 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Taky uz jim pokuty davaji, pokud neodpoji nepohodlny server. A Rapishare v americe zalozala prave firma z xxx prumyslu.

    BTW jak bys to resil s tim Rapidsharem?
    Saljack avatar 8.6.2010 22:13 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Stejně jako v tomto případě pokutou, která by byla likvidační. Navíc oni mají prostředky na to, aby skutečně výskyt warezu na jejich serverech omezili na velké minimum. Stačí povolit nahrávání pouze registrovaným a pokud se příjde na to, že nahrávají warez upozornit příslušné orgány (je to sice tvrdý ale asi jediné možné řešení), protože doteď je to pouze výsměch těm "zločiným" organizacím. Navíc nevidím jediný důvod, k čemu jinému je rapidshare než pro šíření warezu a navíc si za to dovolí ještě sprostě žádat od "uživatelů" peníze.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    8.6.2010 22:27 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    I kdybys zazracne vyresil tu registraci, ze bys mel nezpochybnitelne svazany ucet s konkretnim clovekem a uzivatele by nezdrhli ke konkurenci, jak bys rozlisoval legalni a nelegalni obsah? Co bys delal se sifrovanymi daty? Co s rozdilnou legislativou napric jednotlivymi staty?
    8.6.2010 18:53 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Chtělo by to vymyslet nějakou protižalobu. Něco v tom stylu, že každé vylisované hudebním CD se za jistý čas dostane do koše a pak na skládku. Tím hudební producenti vlastně špiní naši planetu. Její čištění od produktů/vedlejších efektů při lisován CD bude stát průměrně třeba 10Kč/CD. To by měl zaplatit hudební průmysl, protože ta CD vyrobil a tak je za všecku tu špínu zodpovědný.

    Nebo třeba že lidé ta CD poslouchají někdy dost nahlas což jim ničí sluch. Léčení, implantáty, druhotné efekty stojí peníze. To všecko má na svědomí hudební průmysl, protože vyrábějí CD, proto to musejí všecko zaplatit.

    Zní to šíleně, ale ne o moc víc, než ta jejich žaloba tak, jak byla podána v téhle zprávičce.
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    8.6.2010 19:01 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Máš za sebou lobby, která je schopná změnit zákony, abys tu žalobu vyhrál? Pokud ne, jdeš hlavou proti zdi a koleduješ si o protižalobu za poškození dobrého jména RIAA :(
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    Saljack avatar 8.6.2010 21:03 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Jaké dobré jméno? RIAA neměla nikdy dobré jméno stejně jako OSA zla :-D.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    9.6.2010 08:12 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    To ovšem není vůbec důležité (aspoň ne u nás - kauza Prolux vs Internet Info).
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    8.6.2010 19:22 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Kdepak, to vůbec není šílený. Tedy ta část se špiněním planety. Je to stejně smysluplný, jako ta jejich žaloba.
    Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
    8.6.2010 19:47 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Kdepak, to vůbec není šílený.
    Pokud jejich žaloba nebude zamítnuta, budu to považovat za šílenství. Myslím, že je nesprávné trestat někoho za to, že vyrobil nástroj.
    Tedy ta část se špiněním planety. Je to stejně smysluplný, jako ta jejich žaloba.
    Možná ano. Nicméně stejně nepovažuji za správné to, aby se skutečně zavedly nějaké ekologické poplatky za CD dokud se neví vůbec nic o tom, jak ty plasty likvidovat, nebo je nějak recyklovat. A i pak by mi musel někdo dokázat, že ty peníze, které zaplatím budou skutečně správně využity. Spousta médií stejně poletí do koše, nebo do škarpy a nikdy se k likvidaci nedostanou a jejich třídění nebude ekonomické a možná ani ekologické.
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    8.6.2010 19:39 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    To mi připomíná tento článek na Cracked.com, podle kterého by cena hudby stažené pomocí Piraté Bay spočítaná obdobně šílenou RIAAckou logikou byla 46x větší než je celkové množství všech dolarů na Zemi :-)
    8.6.2010 19:52 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Ona je ale v dnesni dobe drtiva vetsina penez virtualni.
    Drom avatar 8.6.2010 20:11 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Jo a nejsmutnejsi na tom je, ze kdyz nekde kus tech virtualnich penez zmizi, tak chybi (ala "krize"), i kdyz vlastne nikdy neexistovaly :(
    Saljack avatar 8.6.2010 21:05 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    To vůbec není pravda, ty peníze nemůžou být virtuální pouze zastupují hodnotu různých "věcí" například zlata atp.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    8.6.2010 23:37 Dr. Eddy | skóre: 9 | blog: glog | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    jenze to uz neni pravda. Nekdy ve 20. stoleti dolar prestal byt kryt zlatem. Nyni je uz jen kryt sam sebou ( tedy papirem a barvou). Jeho cena se ale stale odviji podle menoveho kurzu.

    Asi 97% (!!) vsech penez v USA jsou virtualni, nehmotne. Je to zpusobeno naprosto idiotskym zakonem, ktery dovoluje "duplikovat" penize. Viz Zeitgeist a Zeitgeist: Addendum.
    Drom avatar 9.6.2010 00:39 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    A co konkretne fyzicky zmizelo Vam, kdyz ted byla ta "krize"?

    *Lusk*

    Takhle jednoduse tu muzu vyblejt libovolnej pocet jednicek a nul (ktery nekde nekomu "chybi"), at si kazdej nahrabe, kolik chce. Zvladnul bych i generator, kdyby si nekdo chtel nahrabat fakt hodne :)

    Ja chapu o co jde, jen mi to prijde naprosto absurdni, ze kvuli chybejicim virtualnim jednickam a nulam bude treba rohlik stat o 20 haliru vic. To zas lidstvo neco vynalezlo.

    Kdyby radsi misto takovych kravin vynalezli ten teleport a podobne :)
    Kaacz avatar 9.6.2010 12:12 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Asi je dobre o tom neco zjistit .. doporucuji vsem.

    http://www.stream.cz/video/14/450889-penize-jako-dluh-money-as-debt/?word_id=987847

    pripadne na youtube kdy vam to nebehalo.

    a pak nasledne na youtube:

    Andreas Clauss: Penize a pravo

    prvni cast: http://www.youtube.com/watch?v=w9vbGfVrUoY
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    8.6.2010 20:01 Rivon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Jsem zvědav, kdy budou chtít zakázat uTorrent, Vuze, Transmission a další...

    Stejně jsou to ale kokoti. LimeWire má i na stránkách, že nepodporujou pirátství, ba dokonce od něj odrazují. Jestli tohle RIAA vyhraje, tak nechci vidět, co přijde příště.
    8.6.2010 20:15 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Oni už to vyhráli - teď jen chtějí zaplatit (resp. zlikvidovat LimeWire).
    8.6.2010 20:27 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Ten soudce musel bejt dooost sjetej, jestli mu tohle prislo normalni a podle prava... Anebo ma rodinka na dveste let vydelano. Coz je pravdepodobnejsi. Proc se mi chce blejt?
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    9.6.2010 08:16 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Nerozhoduje náhodou v USA porota? Tzn klasická "maminka tří dětí", kterou ten hodný pán právník přesvědčil, že piráti stahují kinderporno a chtějí zneužít její děti.... :D člověk se musí smát, jinak by brečel.
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    9.6.2010 10:31 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    V techto pripadech asi ne.
    8.6.2010 20:36 cazfe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    ty už dávno ztratily kontakt s realitou, doufejme že brzo narazí.
    default avatar 8.6.2010 20:45 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    A informace o tom, co je LimeWire vůbec zač, chybí. Jak typické!
    Jakub Lucký avatar 8.6.2010 20:53 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    A google, povídám, google znáš?
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    8.6.2010 21:20 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Nevím, co myslíš tím, že je to typické, ale doplnil jsem tam větu o LimeWire.
    gtz avatar 8.6.2010 20:47 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    7500 USD za jedno stáhnutí? kde na to RIAA přišla?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jakub Lucký avatar 8.6.2010 20:54 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    To tak počítáš: žena chce kožich, milenka auto, ty si od obou chceš odpočinou, děti chtějí na Harvard... No a už máš $7500 za stažení jen to fikne...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    gtz avatar 8.6.2010 21:04 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    :) No jasný, ale jak se na to dívám, píše se tam o $750 za stažení. Ale i tak těch $750 je myslím stále hodně.

    Spíše mne zajímá kde k těm číslům někdo došel? copak oni mají nějaké logy nebo něco podobného, aby vůbec bylo zřejmé kolik se toho stáhlo? Nebo tam mají nějakou krysu, která donáší informace za těžký lowáče?
    Now it looks as though one Kelly M. Klaus (right) of Munger,
     Tolles & Olson, yet another RIAA posse, wants Wood to order 
    LimeWire owner Mark Gorton to pay $1,500,000,000,000 for 
    200,000,000 alleged downloads, at $750 per.
    

    I tak tam mají nějak moc nul.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    9.6.2010 08:18 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    v odkazovaném článku je chyba - když si spočítáš, vyjde ti $7 500
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    9.6.2010 15:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Saljack avatar 8.6.2010 21:11 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Hlavně by měli nějak doložit jak k tomu došli a to s reálnými důkazy, protože to že si to někdo stáhnul neznamená, že by si to koupil a to by se do toho mělo započítat. Ve skutečnosti bude "reálný" uniklý zisk tak směšný, že by se jim ani nevyplatilo je žalovat, jenže tohle v tomhle prolezlém světě nikoho nezajímá. RIAA a podobné organizace jdou jenom po penězích a zákony jdou těmhle organizacím na ruku. Nechápu zákony chránící dílo i po smrti autora.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Samae1 avatar 8.6.2010 21:19 Samae1 | skóre: 6 | blog: Ohniště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Také nesmíte zapomenout, že kdo si to stáhl mohl toto dílo nasdílet dalším lidem.
    Thomas Jefferson:Když se lidé bojí své vlády, pak existuje tyranie.
    Drom avatar 9.6.2010 00:43 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    A nasdilel? Kolika lidem? A ti, co si to od nej stahli, by si to jinak, pokud by nebyla jina moznost, koupili?

    No proste si to cislo vymysleli a pak si jeste vymysleli, jak k tomu dosli.
    Grunt avatar 8.6.2010 21:15 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    IMHO to bude 2 000 000 děl. To už by sedělo. $7500 za stažení, to by neodsouhlasil žádný soudce snad ani kdyby byl pořádně ožralý.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Saljack avatar 8.6.2010 21:22 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Aby si se nedivil v USA je možný všechno :-D
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    8.6.2010 21:36 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    To je dusledek toho, ze tam (imho) na rozdil od nas nemusi zalobce skladat u soudu (asi pomerny) poplatek (vzhledem k vyzadovane castce).

    8.6.2010 23:50 imro | skóre: 19 | blog: hovado
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    To nie je mozne iba v USA. Len si spomen kolko vysudila ta kvazifirma dodavajuca transfuzie na Ceskom state za akesi poskodenie dobreho mena-pritom vas minister zdravotnictva povedal na plnu hubu iba cistu pravdu. U nas na slovensku je zase mozne prepustit byvaleho sefa SIS, ktoremu sice bolo dokazane ze predaval zbrane mafianom, ale nebol dokazany umysel-ako je mozne neumyselne predat vyradene zbrane mafii uz sud nastastie vysvetlovat nemusi.

    No, kazdy by mohol niecim prispiet a divil by si sa,kolko nadhernych rozsudkov sa vyskytuje po ceskych a slovenskych kotlinach.
    9.6.2010 07:31 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    Ona nevysoudila nic, ona vyhrala arbitraz, kam byly za stat schvalne nominovany osoby, ktere mely na tomto vysledku zajem.
    Jendа avatar 9.6.2010 15:35 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: RIAA chce, aby LimeWire zaplatil 1,5 bilionu dolarů
    GNU Wget was written by Hrvoje Niksic <hniksic xemacs.org>, and it is currently maintained by Micah Cowan <micah cowan.name>.
    Tak to aby pánové začali pomalu spořit…

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.