abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | IT novinky

    V San José probíhá vývojářská konference NVIDIA GTC 2024. CEO společnosti NVIDIA Jensen Huang měl dvouhodinovou keynote, ve které představil celou řadu novinek: NVIDIA Blackwell platform, NVIDIA NIM microservices, NVIDIA Omniverse Cloud APIs, Project GR00T, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:33 | Komunita

    Byly zpracovány a na YouTube zveřejněny videozáznamy jednotlivých přednášek z letošního Installfestu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 13:33 | Pozvánky

    Od 21. do 23. března proběhnou Arduino Days 2024. Sledovat bude možné oficiální streamy. Zúčastnit se lze i lokálních akcí. V Česku jsou aktuálně registrovány dvě: v Praze na Matfyzu a v Poličce v městské knihovně.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Pozvánky

    Letošní ročník konference LinuxDays se uskuteční o víkendu 12. a 13. října, opět se potkáme v pražských Dejvicích na FIT ČVUT. Také během letošního ročníku nás budou čekat desítky přednášek, workshopy, stánky a spousta doprovodného programu. Aktuální dění můžete sledovat na Twitteru, Facebooku nebo na Mastodonu, přidat se můžete také do telegramové diskusní skupiny.

    Petr Krčmář | Komentářů: 3
    včera 09:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 2.0.0 a krátce na to opravné verze 2.0.1 open source online editoru Etherpad (Wikipedie) umožňujícího společné úpravy v reálném čase.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:00 | IT novinky

    Elonem Muskem založena společnost xAI otevřela pod licencí Apache 2.0 svůj AI LLM model Grok-1.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 00:44 | Nová verze

    Matematický software GNU Octave byl vydán ve verzi 9.1.0. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Nově je preferovaný grafický backend Qt a preferovaná verze Qt 6. V tomto vydání byly přepracovány funkce pro převod čísel z desítkové soustavy. Jako obvykle jsou zahrnuta také výkonnostní vylepšení a zlepšení kompatibility s Matlabem.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    17.3. 22:33 | Zajímavý článek

    Společnost PINE64 stojící za telefony PinePhone nebo notebooky Pinebook publikovala na svém blogu březnový souhrn novinek. Vypíchnout lze, že pracují na virtuálním asistentu PineVox a zatím bezejmenných sluchátkách na lícní kosti (bone conduction).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.3. 18:33 | Nová verze

    Hyprland, kompozitor pro Wayland zaměřený na dláždění okny a zároveň grafické efekty, je již dva roky starý. Při té příležitosti byla vydána verze 0.37.0 (a záhy opravná 0.37.1 řešící chybu ve vykreslování oken). Nově závisí na knihovně hyprcursor, která poskytuje škálovatelné kurzory myši.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 3
    17.3. 16:11 | Komunita

    Geolokační služba Mozilla Location Service, kterou používá množství svobodného softwaru (často přes Geoclue), letos skončí. Data budou dostupná pouze do 10. dubna 2024, API klíče třetích stran budou odstraněny 12. června. Příčinou je údajné porušení patentů firmy Skyhook v roce 2019, následná dohoda omezila rozvoj MLS.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    Steam
     (25%)
     (28%)
     (13%)
     (10%)
     (24%)
    Celkem 305 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 11.3. 21:45
    Rozcestník

    Rusko zavádí cenzuru Internetu

    Rusko zavedlo povinnou cenzuru Internetu na základě blacklistu s IP adresami. Subjekty mají povinnost odstraňovat nevhodný obsah i bez rozhodnutí soudu (tzn. jen na základě názoru úředníka), pokud tak neučiní, půjdou na blacklist.

    2.11.2012 08:38 | Luboš Doležel (Doli) | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Michal Fecko avatar 2.11.2012 09:23 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Uff, som sa zlakol ze to znamena zanik rarbg.com... Nastastie nie...
    MMMMMMMMM avatar 2.11.2012 10:06 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Ani jsem netušil, že je rarbg.com hostováno v CZ. :)
    Michal Fecko avatar 2.11.2012 10:15 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    :D
    Jendа avatar 2.11.2012 09:53 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    To hnusné totalitní Rusko, to by se u nás v Unii stát nemohlo! Oh wait…
    2.11.2012 10:12 qw11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Toto urcite zpiskala EU. Teraz priberu rusko do EU, prisposobia sa ich legislative a EU za nic nemoze. :D
    2.11.2012 12:33 jos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    kdepa, rusko přibere EU do SNS
    little.owl avatar 2.11.2012 12:41 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Rusko, podobne jako Norsko, nema zadnou motivaci do EU lezt, staci jim par obchodnich dohod.
    A former Red Hat freeloader.
    gtz avatar 2.11.2012 14:17 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    mají přece to co chtějí všichni -- plyn a ropu. Stačí si vzpomenout co se dělo když Ivan zavřel kohoutky.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    2.11.2012 11:53 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu

    Vzhledem k tomu, že celá unie je prolezlá agenty GRU (čti KGB), tak se brzy dočkáme. Jediná možnost obrany je použít siderické kyvadélko a s jeho pomocí všechny ty grázly odhalit před veřejností. Práci s kyvadélkem se naučí každý za relativně krátkou dobu a jedná se o ultimátní zbraň v boji se zlou mocí.

     

    Chcete vědět víc?
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3xRKelqpG5s#!

    2.11.2012 12:11 condor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Zahravat sa s okultom je cesta do blazinca....
    2.11.2012 14:26 Asdasd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Moj drahý Watson, okultizmus neexistuje, existuje len chora a slaba ludska mysel ktora si veci ktore nedokaze racionalne vysvetlit spaja s niecim paranormalnym, vyssim - a hlavne imaginarnym...
    Michal Fecko avatar 2.11.2012 14:56 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    A to on neviem ze tie poj*bane informacne kyvadla vyraba KGB? Chudak...
    2.11.2012 12:24 SpookY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Pletete do sebe věci, které jsou každá samostatná. KGB a GRU jsou dvě různé organizace. Jsou mezi sebou v podobném vztahu jako FBI a CIA. Ta první je známá, ty druhá méně.

    Dříve existence KGB (předtím pod různými názvy až po Čeku) bylo veřejné známé tajemství i mezi obyčejnými Rusy a vzali k nim každého, kdo jen chtěl spolupracovat (jako k nám do StB). Naproti tomu vědět, co to jsou písmena GRU, mohlo pro nezasvěceného člověka, který o nich jen slyšel, znamenat velké problémy - přišly otázky od koho je dotyčný nešťastník slyšel, v jaké souvislosti... a členové GRU, kteří o ní promluvili přišli o jazyk.

    Dnes se GRU přesunula do "šedé" oblasti, kdy se o ní ví. Což mi připomíná, že i v USA existují kromě známých "šedivých" služeb i takové, které jsou téměř "černé" a o jejichž existenci ví jen někteří. Zatímco agenti FBI se ke své práci veřejně přiznávají a ti z CIA se tím chlubí prostitutkám na večírcích, jsou zde ještě další... Vždyť i u nás byly donedávna čtyři zpravodajské služby, nejen známá BISka.

    2.11.2012 14:37 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    No trochu bych to upřesnil: podobný vztah jako CIA a FBI měla v SSSR První hlavní správa KGB (vnější zpravodajství, po puči v roce 1991 přejmenováno na SVR) a Druhá hlavní správa KGB (vnitřní bezpečnost, za odhalování špionů a potlačování disentu, přejmenováno na FSB). Na rozdíl od CIA a FBI to ovšem bylo oboje v rámci jedné organizace (KGB).

    GRU byla a je prostě a jednoduše vojenská zpravodajská služba (dřívě sovětská, nyní ruská). Čili co jsem tak koukal, odpovídalo by to americké DIA. Ale je fakt, že až do perestrojky se o ní skutečně podle všeho oficiálně nemluvilo.
    3.11.2012 21:01 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Vždyť i u nás byly donedávna čtyři zpravodajské služby, nejen známá BISka.
    Nebyly náhodou (a stále jsou) 3? BIS - vnitřní civilní bezpečnost, VZ - vojenské zpravodajství (vnější i vnitřní) a ÚZSI - vnější civilní bezpečnost.
    4.11.2012 21:47 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    no, pokud jsi přesvědčen, že jsou jenom tři, tak to ta čtvrtá asi dělá fakt dobře ;-)
    6.11.2012 22:01 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Tak nebuď chrt, a poděl se o tu čtvrtou, ne? ;-)
    Bilbo avatar 8.11.2012 22:01 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Když ta čtvrtá je ale tajná ... a ta pátá jakbysmet :)
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    2.11.2012 14:20 Asdasd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Obycajny rusofób a nemocny clovek. S kyvadlom si overuje kolko dostal hlasov, kto je a nieje fizel (vyslo mu ze vsetci + ludia na jeho kandidatke). A to s tym ze vsade su agenti... A to s tym kyvadlom...A to s tym ze dostava peniaze (+ priplatky za uvaznenie) od statu a na ten stat hned nasledne nadava ... Co ho v CR drzi? Niesu lepsie staty kde niesu vsetci fizli?
    2.11.2012 14:41 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Jako ty seznamy co vydal tak tam najdeš fakt spoustu pravdivých(osobně ověřeno) informací. Ale myslím že ten kriminál a to co se dělo po revoluci se na něm asi hodně psychicky podepsalo...
    2.11.2012 23:06 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Zvláště http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2011090052, tohle by mě zajímalo, zatím tomu věřím.

    Ano kriminál se na něm podepsal, vzpomeňte se jen když jste se vrátily z vojny, po 1-2 rocích. Srovnávat to přiliš nejde, jiná doba. Přehánět může..html divné (asi mu v kriminále nepůjčili Amigu) Podstatná je pravda.
    2.11.2012 14:38 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Masaker! Tak to je už i na mně jako konspirátora moc. :-)))
    Michal Fecko avatar 2.11.2012 15:03 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Ty este nemas sidericke informačné kyvadlo? Kupis si ho opytas sa ho ake budu cisla v sportke, ono ti ich samo napise, zreb samo odnesie do zberne a o par dni vyhras... Ake jednoduche...
    Bystroushaak avatar 2.11.2012 16:04 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Najde na těch stránkách někdo návod na to kyvadlo? Já na nich nenajdu nic :D
    Bystroushaak avatar 2.11.2012 16:07 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    POLITIKA: NÁŠ ČAS PŘICHÁZÍ! NASTÁVÁ ČAS RYTÍŘŮ JEDY, DUCHOVNÍCH MISTRŮ SVĚTELNÉHO MEČE! Buďme v tomto věčném boji světla s temnotou - v boji vedeném všemi prostředky - každý svým vlastním duchovním mistrem, vojevůdcem, armádou, zpravodajskou službou, mečem i štítem: Psychotronické útočné a obranné zbraně v naší každodenní politické praxi a jak je můžeme ve vyšším boji Dobra se Zlem nejlépe používat!
    Ok, tak už jsem to našel :D
    2.11.2012 16:12 iNTELak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Ja som vzdy vravel ze clovek co podciarkuje text v tejto dobe nemoze byt normalny, pan Cibulak by mal brat invalidny dochodok, lebo je podla mojho slobodneho nazoru tazko nemocny...
    gtz avatar 2.11.2012 16:24 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    to je něco jako :-) vesmírní lidé :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Bystroushaak avatar 2.11.2012 17:33 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Ne, tohle je horší, protože i když už jsem myslel že ten odkaz je správný, tak není, je to jen nadpis. U vesmírných lidí aspoň najdeš třeba info o RFID čipech :)
    gtz avatar 2.11.2012 17:50 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    No já jsem kdysi dávno také četl pár článků o německém okultismu - myslím tím ty jejich létající talíře (Haunebu/Vril) a ty ostatní věci co se děly nad Antarktidou - to se mi četlo lépe než něco o nějakých kyvadlech.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    3.11.2012 19:14 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    3.11.2012 11:39 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    mě úplně nadchl článek o výcviku usa army v používání telepatie aby donutili iránce se vzdávat :)

    little.owl avatar 2.11.2012 11:24 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Lidovky, zadne prekvapeni pak.

    Tohle se deje bezne, treba i zde v UK. Poskytovatele pripojeni maji blacklisty, ktere jsou doplnovany z ruznych zdroju - asociace internet provideru, ruzne charitativni organizace ci proste jen zadost premiera/ministra. Cil je vetsinou jediny - ochrana deti. Moje zkusenost - Kanada, US, NZ, AU, Norsko a Francie - to same. Orange 3G pripojeni mi jeden cas blokovalo na zaklade nejakeho heuristickeho algoritmu i iDnes. Pokud v Rusku existuje jeden oficialni verejny list, je to fakticky lepsi situace.
    A former Red Hat freeloader.
    2.11.2012 13:21 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    V Kanadě ani Norsku žádný oficiální státní blacklist nemají. To že někteří ISP (rozhodně ale ne všichni) mají dobrovolný blacklist mezi sebou je sice smutné (a měly by být zákony tomuto jednání zamezující), ale není to v žádném případě na úrovni státní cenzury, ta je mnohonásobně horší. Podobně Francie - má sice odpojování od internetu (HADOPI), ale povinnou státní cenzuru také ne (i když pokud si pamatuji pár let zpátky tam snahy o zavedení byly, to snad ovšem doufám nakonec neprošlo). Dokonce ani USA nemá žádný státní blacklist.

    Nejhorší je z tohoto hlediska asi ta Austrálie a Nový Zéland, kde státní cenzura internetu funguje skoro po vzoru Velkého Čínského Firewallu.

    Povinná státní cenzura je _vždy_ nesrovnatelně horší než situace, kdy jen dobrovolně cenzurují některé subjekty na trhu (vždycky se totiž najdou ISP, kteří cenzurovat nebudou).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 2.11.2012 13:38 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    +1

    Jinak ono to v Austrálii prošlo?
    2.11.2012 20:39 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Myslím, že ne, četl jsem myslím článek od EFF Australia o tom, že prozatím to neprošlo, ale je potřeba to nadále sledovat a podobným snahám se bránit. Možná si to ale blbě pamatuju. Někde na https://www.efa.org.au určitě je popsané, jaká je aktuální situace, nechce se mi to teď hledat.
    2.11.2012 14:38 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    vždycky se totiž najdou ISP, kteří cenzurovat nebudou
    což je ovšem uživateli typicky platné jak mrtvému zimník - najdi mi třebas mobilního operátora, který necenzuruje, já na seznamu vidím všechny tři, co v ČR působí ...
    2.11.2012 22:09 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Z tohoto listu, mi funguje vše. O2 mobilní internet.
    Jendа avatar 2.11.2012 22:11 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Nejsem si jistý, jestli cenzurují i mobilní, nebo jenom AžDSL.
    2.11.2012 22:20 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Tak je možný, že to povolili (výjimky?), když už se o to ví. Nikoho v O2 neznám, a radši ani nechci. Kinderporno, o kterém jsem slyšel na rootcz, taky šlo. Docela by mě zajímalo, jestli to ovádají i v čechách nebo jen centrála v kingdom..
    gtz avatar 2.11.2012 22:28 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    ten list je tam z roku 2010, kdy opravdu tyto stránky nešly. Tehdy postačilo změnit DNS na nějaký veřejný server např. google.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Bystroushaak avatar 3.11.2012 07:53 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    O2 na ADSL pokud vím nic necenzuruje.
    5.11.2012 12:13 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    O₂ na ADSL cenzuruje stejně jako na všech ostatních jejich připojeních, ale stačí změnit DNS server a je po cenzuře.
    little.owl avatar 2.11.2012 22:16 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Ten list je zastaraly (2010), IWF to memi dynamicky v radu hodin ....
    A former Red Hat freeloader.
    Jendа avatar 3.11.2012 00:38 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Minimálně thaimisc.com nešlo rok.
    3.11.2012 03:54 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    pukpik
    3.11.2012 04:06 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    napadá mě, že kvůli těm znakům. Někomu to dělalo problémy, tak to nahlásil, a oni to preventivně zakázali.
    little.owl avatar 3.11.2012 15:02 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Nikoliv IWF funguje jinak. Zameruji se predevsim na veci jako zneuzivani deti a vetsina podnetu jim prichazi od reportu lidi ci vlastniho scanovani obsahu. Pokud neco najdou, web zaradi do blacklistu a upozorni poskytovatele, pripadne policii pokud to prekroci urcitou mez ci pokud je opravnene podezdreni na nejake zneuzivani. V UK/EU je to vetsinou vyrizeno do nekolika hodin a pak je stranka opet vyjmuta z blacklistu, mimo EU ci pokud poskytovatel nespolupracuje to muze trvat i mesice. Zalezi to predevsim poskytovateli obsahu, IWF je celkem rychly, maji 24x7x365 sluzbu.
    A former Red Hat freeloader.
    3.11.2012 19:20 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Hmm takže vlastně učej distributory závadného obsahu používat jiné kanály než veřejně přístupný internet? Skvělý :-(.

    Je dost ironický, že dostupnost obsahu internetu je v rukou několika málo lidí, nebo automatů.
    Michal Fecko avatar 3.11.2012 19:36 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Nehral on nahodou v Game of Thrones? :D
    3.11.2012 19:48 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Kdo? Kde? :-D (GoT jsem neviděl)
    little.owl avatar 2.11.2012 15:10 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    V Kanadě ani Norsku žádný oficiální státní blacklist nemají.
    To jsem netvrdil.
    mají dobrovolný blacklist
    Ta dobrovolnost je teoreticka, jak v Kanade, tak v UK oficialni mista rekli - bud to budete blokovat "dobrovolne", nebo vas donutime zakonem, vyberte si a v UK ta povinnost dana zakonem je stale ve vzduchu. Nekdy je strategie by default blokujem a pokud se vam to nelibi, zavojte nam a my vas dame do sve databaze lidi, kteri blokovani nebudou (musite treba prokazat, ze jste 18+ ci ze nemate doma deti mladsi X let etc. - a stejne na vas pak koukaji jako na pedofila). Ono dobrovolne blokovani je celkem bezne i v hotelich, jsem pomerne casto v Irsku a tam mi z peti hotelu, kde si bookuji room blokuji ctyri a jeste to uvadi jako sluzbu zakaznikovi.
    Povinná státní cenzura je _vždy_ nesrovnatelně horší než situace, kdy jen dobrovolně cenzurují některé subjekty na trhu
    Vestinou se jedna o v blokaci stranek s detskym pornem a podobne, s tim nemam zadny problem, i kdyz je to boj s vetrnymi mlyny. Zmineny clanek to umele posouva do oblasti politiky. Naopak to, ze se jedna o verejny a centralizovany list vidim spise jako vyhodu - vite na cem jste.
    vždycky se totiž najdou ISP, kteří cenzurovat nebudou
    Nemusite je mit v praxi k dispozici - viz u mne - Brighton a vsichni rozumni poskytovatele v nejake mire blokuji a je tezke dohledat na zaklade jakych kriterii. Znovu, centralni list a jasna pravidla bych jedine uvital.
    a měly by být zákony tomuto jednání zamezujíc
    Otazka zni proc. Oni poskytuji sluzbu na zaklade obchodni smluvy a v podminkach vetsinou jasne uvadeji, ze mohou blokovat obsah, ktery povazuji za v rozporu se zakonem ci obecnymi pravidly slusneho chovani.
    A former Red Hat freeloader.
    2.11.2012 17:59 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Veřejný? Ty, o kterých vím já, v žádném případě veřejné nejsou. Veřejný blacklist je seznam záložek pro zájemce (a perzekuovat lidi na základě toho, že si zobrazí (ani to nemusí, viz skryté obrázky apod.) nějakou informaci, je také perverzní), neveřejný totalitní cenzura (když je neveřejný, jak víme, že není blokována opozice?).
    little.owl avatar 2.11.2012 18:17 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rusko zavádí cenzuru Internetu
    Ano, bohuzel vetsinou verejne nejsou, i treba v UK je to tajne, ale i v CR.
    perzekuovat lidi na základě toho, že si zobrazí
    To je namireno na providery.
    neveřejný totalitní cenzura (když je neveřejný, jak víme, že není blokována opozice?).
    Tohle je samozrejme risk. V realu je situace v Rusku podobna binci, jaky v je v CR, takze to riziko vyjde nastejno.
    A former Red Hat freeloader.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.