Portál AbcLinuxu, 26. dubna 2024 21:20


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Limoto avatar 3.12.2012 10:25 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Super, musím zkusit :-) Už jsem pěkně dlouho ETčko nehrál

3.12.2012 12:19 Rovano | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Jo bude to paráda. Cesta k ještě lepší hratelnosti.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ enough of this! ♫♫♫ԅ(ˆ⌣ˆԅ)♫♫♫
Jan Šimek avatar 3.12.2012 12:20 Jan Šimek | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Že někdy bude moje jméno ve zprávičce na Ábíčku, to bych nikdy neřekl :)

Z toho komentáře to tak nevyznělo, ale děláme daleko víc než jen portování věcí z ioquaka.
3.12.2012 13:15 lempl
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
chcelo by to interview

co je to za projekt ? co na projekte robite ? kam chcete projekt dostat, teda co je jeho cielom ? co vsetko zatial stihate ? a co nestihate ? kde by sa vam sikla pomoc alebo naopak pomoc nechcete atd

ale to musia prist asi redaktori abclinuxu a oslovit vas :)

btw vsimol som si ze ste pisali aj na phoronix do siskusie k clanku o vyvoji a stave open wolf , xreal projektoch , na phoronixe zaznelo ze tieto projekty su viac menej mrtve ako to vydite vy a predpokladate ze neaka stagnacia a postupne znizenie zaujmu z vasej strany tiez hrozi ? alebo mate neaku komunitu s ktoru spolupracujete ?
Jan Šimek avatar 3.12.2012 15:27 Jan Šimek | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
To jsou zajímavé dotazy. Asi bude nejlepší, když tady na Abclinuxu založím blog a rozepíšu se v něm. Docela by mě zajímaly reakce na některé věci od místních lidí, kteří mají zkušenosti s jinými open source projekty.
Bedňa avatar 3.12.2012 13:19 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Keď projekt ET:XreaL zomrel, tak som myslel že je to koniec hry. Prajem veľa zdaru a čo anticheat, pretože ten bordel TZAC je len pre Windows.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Limoto avatar 3.12.2012 20:11 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Že někdy bude moje jméno ve zprávičce na Ábíčku, to bych nikdy neřekl :)
Na to dneska stačí napsat hatečlánek na LinuxDays...
Pavel Čejka avatar 3.12.2012 12:39 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Míval jsem ET docela rád, ale když se začaly objevovat všelijaké mody náctiletých, které hru zasírají aniž by to uživatel/hráč mohl výrazněji kontrolovat (vyjma smazání stažených souborů), tak mne to na čas docela dost znechutilo.

Pokud se ovšem tohle podaří vyřešit a zůstane ve hře temná druhoválečná atmosféra bez krávovin ... tak asi začnu zas hrát.
3.12.2012 13:23 lempl
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
suhlasim , komunita moderov vie niekedy riadne znechutit povodne dobru hru

ked napr do skoro realistickej fps zakomponuju textury a grafiku napr zo simsonovcov alebo spravia mapy ktore proporcne a velkostou nezapadaju do danej tematiky, pripadne zabugovane mapy kde sa v urcitych miestach prepadate pod texturu alebo su tam miesta ktorych zneuzitim vas zabija nepriatel priamo na spawne a pod

naopak zas neznasam ak su neake kvalitne a dobre mapy a nemaju oficialne "pozehnanie" od tvorcov a nie su ani teda ani pridelene do hry v ziadnom patchi alebo map packu a treba kazdu jednu mapu potom vzdy pred hranim stahovat zo servra a len dufate ze to stihnete skor nez dana mapa ci skonci

osobne ak nieco taketo vidim pri dobrej hre tak povazujem danu hru za nepodporovanu lebo vidno ze sa o to nikto (a pritom vsetci a naraz) nestara
Jan Šimek avatar 3.12.2012 14:55 Jan Šimek | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Tohle jsem slyšel už několikrát. Úplně vyřešit to nepůjde asi nikdy. Zatím máme v plánu přidat do hry příkaz, který by smazal přídavky v herní nabídce a možnost dát některé přídavky do blacklistu.

Je to hlavně o tom překonat pár hodin hledání dobrého serveru. Není jich mnoho, ale jakmile člověk najde dobrý server, tak se na něm upíchne a už nikam jinam nechodí. Každému vyhovuje něco jiného, ale za sebe můžu doporučit československý SSX-Netteam NQ. Do konzole napište /connect et.sxnt.cz:27961
Bedňa avatar 3.12.2012 15:06 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Hoci to už nejaký čas nehrám, ale HellBasket bol najlepší, kopec ligových hráčov a admini úplne v pohode. SSX je plný noobov :) Tvoj nick?
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Jan Šimek avatar 3.12.2012 15:42 Jan Šimek | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Jo, jeden z těch noobů jsem i já, hehe. Můj nick je Sim
3.12.2012 16:51 dizz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Taky zkusim po dlouhe dobe dnes zahrat ... armada noobu te utluce mnozstvim ;-)
Bedňa avatar 3.12.2012 17:43 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Ja som najradšej hrával zápasy so skllers na tréningoch, tak mi public už moc nehovoril. ET som opustil, pretože bez TZACu sa nedal hrať ani FunCup a TZAC pre Linux nieje.

Nerozmýšľal si nad nejakým multiplatformným anticheatom?
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Jan Šimek avatar 3.12.2012 19:34 Jan Šimek | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Multiplatformní anticheat je rozhodně nad naše schopnosti. Na druhou stranu cheaterům házíme klacky pod nohy - mimo jiné jsme například přidali antiwallhack a zamezili naskriptovaným otočkám o 180°
5.12.2012 11:39 JirkaH
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
SSX je super. SQL....
Pavel Čejka avatar 3.12.2012 20:22 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
S těmi přídavky/mody je trochu problém v tom, že nyní není snadné poznat, co všechno se modifikuje a jaký je účel toho kterého pk3 souboru.

Např. stáhnu mapu a uložím na přísl. místo. Potud většinou ok. Ale když navštívím nějaký server a stáhne se mi cosi,co modifikuje i grafiku menu, přidá nové položky do nastavení, nahradí původní grafiku a zvuky jinými atd... tak to už je příliš.

Rozhodně bych uvítal, kdyby se dalo zjistit ze seznamu serverů, ke kterým jsem se připojil, jaké doplňky si ten který server vyžádal. Nebo naopak, u každého doplňku zjistit jaký server ho vyžaduje a smazat ty, které se váží k serverům, kde už hrát nechci. Nebo např. navolit oblíbené servery, tím vytvořit exclude list a smazat vše, co tyto zvolené nepotřebují. ... určitě se najde mnoho způsobů, jak tohle zlepšit.

Taky mne docela mate, když si jednu složku vytvoří etpro, další etpub, jaymod atd... přitom mapy jsou pro oba mody společné a buď to řeším symlinkem, nebo se prostě stahují 2x, každý mod má svůj chaos z velké části duplicitní s ostatními.

Pomohlo by, kdyby se daly doplňky rozumně blacklistovat.

Pomohlo by, kdyby se daly blacklistovat servery s nimiž má hráč špatnou zkušenost.

Pomohlo by, kdyby se předem daly zjistit mody ovlivňující pravidla hry a fitrovat podle nich. Příp. varovat před aplikací takových změn a umožnit blokaci příslušného pk3 a odpojení od serveru.

Líbilo by se mi, kdyby se předem daly zjistit některá pravidla a nemusely by být součástí názvu serveru (např no XP reset).

Líbilo by se mi, kdyby se dalo předem zjistit kolik z přihlášených hráčů jsou boti a kolik lidi ...

Líbilo by se mi, kdyby se v seznamu serverů dalo vyhledávat a po změně řazení/filtrů se nenačítal celý znovu (snad si to pamatuju správně).

Ale berte to s rezervou, teď se stejně pár týdnů k testování a hraní nedostanu ... tak možná potom.
Václav 3.12.2012 15:11 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Něco podobného mě odradilo od hraní Tremulous – člověk najednou nacházel skoro jen servery, kde se nesmyslně zvyšovalo množství Building Points a z vybalancované hry to udělalo nehratelnou.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
3.12.2012 14:01 JirkaH
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Skvela hra!
Václav 3.12.2012 15:14 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Protože na naše LAN party hledáme vhodný doplněk Battlefield 1942, mám celkem radost. Jak je to s boty? Jsou? Jaká je kvalita AI? Protože máme raději naše bojiště plnější než (bohužel) zvládneme zajistit prostým počtem hráčů.

Přemýšlíte i o zařazení jiných prvků, například řiditelných vozidel? (nevím jak to ten engine zvládá :/)
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Bedňa avatar 3.12.2012 15:30 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Boti sú, úroveň sa dá nastaviť aj na slušných headshooterov, takže obstojne hrajú, určite lepšie ako niektorý public hráči. Vozidlá tam sú, tak napr. tank šoféruješ, ale len po pevnej trase.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Václav 3.12.2012 15:58 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Jo, to že jsou taková vozidla vím, ale to jsou spíš pohyblivé turrety :) Boti mě těší. Drží se doufám i scénářů? :)
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Bedňa avatar 3.12.2012 17:29 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Jasne, normálne bojujú na objektív. To programujú wayeri či ako sa im to hovorí. Klasické mapy majú way pointy dobre vymaknuté. Si pamätám jednu mapu, ktorej som zabudol názov, tak tam sa proti botom hralo oveľa ťažšie ako keď tam boli poblic hráči.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
pepe_ avatar 3.12.2012 15:43 pepe_ | skóre: 48
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Jen tak dál !

Bedňa avatar 3.12.2012 18:45 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Cítim sa ako idiot, nejde mi binárka ani kompilácia.

Pri spustení binárky mi to vypíše
./etl: error while loading shared libraries: libGL.so.1: cannot open shared object file: No such file or directory
Pri kompilácií:
[  0%] Building C object CMakeFiles/cgame.mp.i386.dir/src/cgame/cg_multiview.c.o
In file included from /usr/include/assert.h:37:0,
                 from /home/mario/Programy/ETlegacy/etlegacy/src/cgame/../qcommon/q_shared.h:128,
                 from /home/mario/Programy/ETlegacy/etlegacy/src/cgame/cg_local.h:42,
                 from /home/mario/Programy/ETlegacy/etlegacy/src/cgame/cg_multiview.c:35:
/usr/include/features.h:323:26: fatal error: bits/predefs.h: No such file or directory
compilation terminated.
make[2]: *** [CMakeFiles/cgame.mp.i386.dir/src/cgame/cg_multiview.c.o] Error 1
make[1]: *** [CMakeFiles/cgame.mp.i386.dir/all] Error 2
make: *** [all] Error 2
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Jan Šimek avatar 3.12.2012 19:28 Jan Šimek | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Nevím, co máš za distribuci. Na Ubuntu udělej: sudo apt-get install libc6-dev-i386

Rozhodně si přečti README.md, jinak tě čekají ještě další nepříjemná překvapení.

Kvůli kompatibilitě se stávajícími 2.60b servery se CMake na 64bitovém systému snaží o překlad do 32bitové binárky. Pokud chceš 64bitový build, tak vypni CROSS_COMPILE32 v CMake nastavení.

Jinak pro pomoc je nejlepší jít na náš irc kanál #etlegacy na Freenode nebo nahlásit bug na našich stránkách www.etlegacy.com
pulpe avatar 4.12.2012 09:26 pulpe | skóre: 18
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hodil jsem soubory .pk3 do etmain a nejde :(

ET Legacy 2.70 win-x86 Nov 10 2012
Zone megs: 24
^2Info: fs_game is set to 'legacy' mod. Start ET:L with param '+set etmain' for adoring history.
----- FS_Startup -----
Current search path:
    C:\Users\pulpe\Documents\WolfETL/legacy
    C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1\legacy\pak3.pk3 (90 files)
    C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1\legacy\etl_bin.pk3 (4 files)
    C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1/legacy
    C:\Users\pulpe\Documents\WolfETL/etmain
    C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1\etmain\pak2.pk3 (22 files)
    C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1\etmain\pak1.pk3 (10 files)
    C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1\etmain\pak0.pk3 (3725 files)
    C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1\etmain\mp_bin.pk3 (6 files)
    C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1/etmain

---------------------- 3857 files in pk3 files execing default.cfg execing profiles/pulpe/etconfig.cfg couldn't exec autoexec.cfg Hunk_Clear: reset the hunk ok Trackbase: Server communication disabled by sv_advert. ----- Client Initialization ----- ----- Initializing Renderer ---- ------------------------------- ETKEY found. Loaded 62 translation strings from scripts/translation.cfg ----- Client Initialization Complete ----- ----- R_Init ----- SDL using driver "directx" Initializing OpenGL display Estimated display aspect: 1.779 ...setting mode -2: 1366 768 Using 8/8/8 Color bits, 24 depth, 0 stencil display. Available modes: '1280x720 1366x768 1360x768 1280x768 320x200 640x400 1280x600 320x240 400x300 512x384 640x480 800x600 1024x768' GL_RENDERER: ION/PCIe/SSE2 Initializing OpenGL extensions ...using GL_EXT_texture_compression_s3tc ...using GL_EXT_texture_env_add ...using GL_ARB_multitexture ...using GL_EXT_compiled_vertex_array ...using GL_EXT_texture_filter_anisotropic (max: 16)

GL_VENDOR: NVIDIA Corporation GL_RENDERER: ION/PCIe/SSE2 GL_VERSION: 3.3.0 GL_EXTENSIONS: (null)GL_ARB_base_instance GL_ARB_blend_func_extended GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_compatibility GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage GL_ARB_conservative_depth GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_clamp GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_buffers_blend GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_ES2_compatibility GL_ARB_explicit_attrib_location GL_ARB_fragment_coord_conventions GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_geometry_shader4 GL_ARB_get_program_binary GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_imaging GL_ARB_instanced_arrays GL_ARB_internalformat_query GL_ARB_map_buffer_alignment GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_occlusion_query2 GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_provoking_vertex GL_ARB_robustness GL_ARB_sample_shading GL_ARB_sampler_objects GL_ARB_seamless_cube_map GL_ARB_separate_shader_objects GL_ARB_shader_bit_encoding GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shader_texture_lod GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shading_language_420pack GL_ARB_shading_language_include GL_ARB_shading_language_packing GL_ARB_shadow GL_ARB_sync GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_cube_map_array GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_gather GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_multisample GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_query_lod GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_texture_rgb10_a2ui GL_ARB_texture_storage GL_ARB_texture_swizzle GL_ARB_timer_query GL_ARB_transform_feedback2 GL_ARB_transform_feedback_instanced GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_uniform_buffer_object GL_ARB_vertex_array_bgra GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev GL_ARB_viewport_array GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_depth_bounds_test GL_EXT_direct_state_access GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXTX_framebuffer_mixed_formats GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4 GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_shader_objects GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_dxt1 GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_format_BGRA8888 GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_sRGB_decode GL_EXT_texture_storage GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_texture_type_2_10_10_10_REV GL_EXT_timer_query GL_EXT_transform_feedback2 GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_EXT_import_sync_object GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_alpha_test GL_NV_blend_minmax GL_NV_blend_square GL_NV_complex_primiti GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 8192 GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 4 PIXELFORMAT: color(24-bits) Z(24-bit) stencil(0-bits) MODE: -2, 1366 x 768 fullscreen hz:N/A GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits rendering primitives: single glDrawElements texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR picmip: 0 texture bits: 32 multitexture: enabled compiled vertex arrays: enabled texenv add: enabled compressed textures: enabled Initializing Shaders ----- finished R_Init ----- ------ Initializing Sound ------ SDL_Init( SDL_INIT_AUDIO )... OK SDL audio driver is "dsound". SDL_AudioSpec: Format: AUDIO_S16LSB Freq: 44100 Samples: 1024 Channels: 2 Silence: 0 Size: 4096 Starting SDL audio callback... SDL audio initialized. ----- Sound Info ----- 1 stereo 32768 samples 16 samplebits 1 submission_chunk 44100 speed 071E5428 dma buffer No background file. ---------------------- Sound initialization successful. -------------------------------- Sound memory manager started Sys_LoadDll(C:\Users\pulpe\Documents\WolfETL\legacy\ui_mp_x86.dll)... Sys_LoadDll(C:\Users\pulpe\Documents\WolfETL\legacy\ui_mp_x86.dll): succeeded ... Sys_LoadDll(ui) found vmMain function at 62802040 --- Common Initialization Complete --- Winsock Initialized Hostname: tardis IP6: fe80::cc69:6b7d:f488:b30b%12 IP6: fe80::3411:1b90:2657:28d5%18 IP: 192.168.88.2 IP6: 2001:0:5ef5:79fd:3411:1b90:2657:28d5 Opening IP6 socket: [::]:27960 Opening IP socket: 0.0.0.0:27960 MOTD: resolving etmaster.idsoftware.com MOTD: etmaster.idsoftware.com resolved to 192.246.40.60:27951 Requesting servers from the master... CL_ServersResponsePacket 99 servers parsed (total 99) CL_ServersResponsePacket 99 servers parsed (total 198) CL_ServersResponsePacket 99 servers parsed (total 297) CL_ServersResponsePacket 99 servers parsed (total 396) CL_ServersResponsePacket 99 servers parsed (total 495) CL_ServersResponsePacket 99 servers parsed (total 594) CL_ServersResponsePacket 99 servers parsed (total 693) CL_ServersResponsePacket 99 servers parsed (total 792) CL_ServersResponsePacket 64 servers parsed (total 856) ^3WARNING: Couldn't find image for shader levelshots/extremepkr 393 servers listed in browser with 4134 players. 463 servers not listed (filtered out by game browser settings) MOTD: resolving etmaster.idsoftware.com MOTD: etmaster.idsoftware.com resolved to 192.246.40.60:27951 78.46.59.14:27960 resolved to 78.46.59.14:27960 ----- FS_Startup ----- Current search path: C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1\etmain\pak0.pk3 (3725 files) on the pure list C:\Users\pulpe\Documents\WolfETL/silent C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1/silent C:\Users\pulpe\Documents\WolfETL/etmain C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1\etmain\pak2.pk3 (22 files) not on the pure list C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1\etmain\pak1.pk3 (10 files) not on the pure list C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1\etmain\mp_bin.pk3 (6 files) not on the pure list C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1/etmain

---------------------- 7620 files in pk3 files Com_TrackProfile: Deleting old pid file [legacy] [profiles/pulpe/profile.pid] Need paks: silent/~~~~~~~FA-Halloween_B8.pk3 silent/~fearless_ssp_b1.pk3 silent/silent-0.6.1.pk3 etmain/.pk3

Need paks: @silent/~~~~~~~FA-Halloween_B8.pk3@silent/~~~~~~~FA-Halloween_B8.pk3@silent/~fearless_ssp_b1.pk3@silent/~fearless_ssp_b1.pk3@silent/silent-0.6.1.pk3@silent/silent-0.6.1.pk3@etmain/.pk3@etmain/.pk3 Need paks: @silent/~~~~~~~FA-Halloween_B8.pk3@silent/~~~~~~~FA-Halloween_B8.pk3@silent/~fearless_ssp_b1.pk3@silent/~fearless_ssp_b1.pk3@silent/silent-0.6.1.pk3@silent/silent-0.6.1.pk3@etmain/.pk3@etmain/.pk3 couldn't exec profiles/pulpe/etconfig.cfg Client download subsystem initialized Sys_LoadDll(C:\Users\pulpe\Documents\WolfETL\silent\ui_mp_x86.dll)... Sys_LoadDll(C:\Users\pulpe\Documents\WolfETL\silent\ui_mp_x86.dll) failed: "Failed loading C:\Users\pulpe\Documents\WolfETL\silent\ui_mp_x86.dll: Uvedený modul nebyl nalezen. " Fail-safe Sys_LoadDll(C:\Users\pulpe\Documents\WolfETL\etmain\ui_mp_x86.dll) failed: "Failed loading C:\Users\pulpe\Documents\WolfETL\etmain\ui_mp_x86.dll: Uvedený modul nebyl nalezen. " Sys_LoadDll(C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1\silent\ui_mp_x86.dll)... Sys_LoadDll(C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1\silent\ui_mp_x86.dll) failed: "Failed loading C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1\silent\ui_mp_x86.dll: Uvedený modul nebyl nalezen. " Fail-safe Sys_LoadDll(C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1\etmain\ui_mp_x86.dll) failed: "Failed loading C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1\etmain\ui_mp_x86.dll: Uvedený modul nebyl nalezen. " Sys_LoadDll(ui) failed to load library ----- FS_Startup ----- Current search path: C:\Users\pulpe\Documents\WolfETL/silent C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1/silent C:\Users\pulpe\Documents\WolfETL/etmain C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1\etmain\pak2.pk3 (22 files) C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1\etmain\pak1.pk3 (10 files) C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1\etmain\pak0.pk3 (3725 files) C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1\etmain\mp_bin.pk3 (6 files) C:\Users\pulpe\Downloads\etlegacy-windows-2.70rc1/etmain

---------------------- 11383 files in pk3 files ----- CL_Shutdown ----- Closing SDL audio device... SDL audio device shut down. RE_Shutdown( 1 ) -----------------------
pulpe avatar 4.12.2012 09:32 pulpe | skóre: 18
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Ještě je potřeba nakopírovat ui_mp_x86.dll a už to jede!
Bedňa avatar 4.12.2012 10:49 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Takýto masaker hádž nabudúce na http://pastebin.com/
KERNEL ULTRAS video channel >>>
4.12.2012 13:12 Ariczek | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ETčko mě vždycky bavilo. Chtěl jsem zkusit ETL ;) Stáhnul jsem si z gitu zdrojáky, zkompiloval, spustil (mám ubuntu 12.04).

Chci se zeptat, ETL je ve značně vývojové fázi ? Pokud dám host game - že si chci jen na lokále proběhnout mapu.

Buď se hra vrátí do menu během pár vteřin (ani nestihnu vybrat stranu a dat join) s hláškou:
CG_FireWeapon: ent->weapon >= WP_NUM_WEAPON
Nebo stihnu udělat pár kroků a dostanu hlášku:
Unknown event: 8
Pokud se zkusím připojit k online hře, tak hra kompletně zamrzne už během připojování k serveru...

Dělám něco špatně já nebo je tohle stav vývoje, že je to takhle normální ? ;)

Ariczek
Jan Šimek avatar 4.12.2012 14:59 Jan Šimek | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Enemy Territory žije jako ET: Legacy
Do nedávna jsme byli byli ve fázi "release candidate 1", jenže po zprávičce zde a na Phoronixu se moji kolegové rozhodli roze***t repo, jak nejvíc se jim to jen povede.

Tyhle chyby jsou nové. Jinak prosím hlásit zde: http://www.etlegacy.com/projects/etlegacy/issues

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.