Portál AbcLinuxu, 10. května 2024 21:11


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
skunkOS avatar 14.3.2017 07:38 skunkOS | skóre: 27 | blog: Tak nějak
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Super zpráva!!! Díky MATE to má pro mě furt smysl. Na cinnamonu mě strašně sere jedna věc: nechápu tu závislost na networkmanageru. Proč, proboha?
http://martinrotter.github.io
14.3.2017 08:30 tuxx
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
+1
14.3.2017 10:13
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

Vulgarity.

Zobrazit komentář
14.3.2017 10:37 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Taky používám. Od přechodu na Gtk3 je tam jedna taková spíš úsměvná chybka - v bublinách u appletů na panelu se text, který má být tučně, zobrazuje netučně uvnitř html tagu pro tučné písmo :-) tak třeba to opravili, odpoledne vyzkouším.
Petr Břeň - IT služby
14.3.2017 13:41 Standa
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na starém počítači Athlon64, 2GB RAM jsem zkusil KDE Plasma 5.8.2. I bez akcelerace GPU Plasma běhá velmi rychle a zabírala cca 400 MB paměti. Jaký má smysl MATE tedy netuším. Jo vlastně to svobodné tříštění sil na různých nesmyslných forcích. Kdyby se radši přidali třeba k XFCE. Podle mě s MATE dělají zbytečnou práci.
14.3.2017 14:04 ika
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
MATE určitě zbytečnou práci nedělá, tu zbytečnou práci ostatním přidělává Gnome.
14.3.2017 14:17 marp | skóre: 5 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18

No, Gnome šlape nádherně, naprosto vyladěné a ergonomické prostředí, což těm ostatním fakt dělá vrásky ;-)

„Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
14.3.2017 14:59 Bohumil
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
Souhlasím! To Gnome se teď jmenuje MATE. Za to GNOME3 jede stejnou cestou jako Firefox. Od uživatelů směrem do prdele.
14.3.2017 20:30 Shafa
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18

+1

Prvni reakce manzelky, kdyz jsem pred lety nasadil Gnome3: "Fuj, dej to pryc." :D

Firefox --> Palemoon dtto
Tomáš Bžatek avatar 14.3.2017 20:55 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18

Souhlas s obema produkty :-)

Koupim litajiciho tucnaka
15.3.2017 08:44
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
-1

Osobně používám MATE, ale GNOME 3 fandím. Dle mého názoru je to asi jediné moderní prostředí, které může desktopový Linux někam posunout.

Conscript89 avatar 15.3.2017 09:01 Conscript89 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
Otazkou je kam :)
I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
Pavel 'TIGER' Růžička avatar 15.3.2017 11:48 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
Já bych netvrdil, že Gnome3 je vyloženě špatné. Ten koncept se mi líbí, podobně jako u systemd, leč provedení je poměrně nešťastné. Obojí lze označit za těžce vývojářské, kdy to zcela nenaplňuje vlastnosti produkčního nasazení. Naštěstí obému se dá vyhnout i když u systemd je to o dosti obtížnější.
Conscript89 avatar 15.3.2017 12:29 Conscript89 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
No, ja prave nechtel vubec predjimat jakym smerem ten posun je. Jen jsem chtel rict ze posun neznamena automaticky zlepseni stavu (at uz kratkodobe nebo dlouhodobe).
I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
16.3.2017 12:35 tacoberu | skóre: 6
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
Já se hlásím jako příznivec Gnome3.

Zkoušel jsem KDE, Gnome2 samozřejmě taky, MATE. Běžně používám MacOS. Jako dobré to je, ale Gnome3 je lepší. Ergonomičtější, a snáz se to používá.

Jediné, co mi na něm vadí, je že se to seká.
16.3.2017 17:27 Standa
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
KDE lze už nastavit tak, aby se chovalo stejně jako GNOME 3 Shell. Sranda, co?
k3dAR avatar 16.3.2017 18:47 k3dAR | skóre: 62
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
a je tam i volba "necrashuj porad tu plasmu"? ;) a vazneji, podporuje to snadne pridani vlastnosti pomoci https://extensions.gnome.org?
aneb to ze neco nejak "stejne" vypada, vubec neznamena ze to !stejne! funguje... ;)
porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
Conscript89 avatar 16.3.2017 22:47 Conscript89 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
Tu volbu jsem jeste nenasel. Jak se vypina?
I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
Conscript89 avatar 16.3.2017 22:55 Conscript89 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
A k te podpore gnome extensions. To je jako kdybys chtel dat klimatizaci vyrobenou pro volkswagen namontovat do toyoty. Vzdyt ta auta se ovladaji stejne (predstav si nejakou minimalni konfiguraci bez autoradia a podobnych veci a pokud bys chtel rict ze u teto dvojice nejde, tak si zkus dosadit jinou dvojici).
I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
k3dAR avatar 17.3.2017 16:10 k3dAR | skóre: 62
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
tak ja si dosadim dvojici KDE a GnomeShell... ;) to ze KDE muze(?) vypadat jako Gnome, neznamena ze se bude chovat jako Gnome a bude mit i moznosti rozsireni jako Gnome... ;)
porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
Conscript89 avatar 19.3.2017 14:13 Conscript89 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
Hm, tak ted nevim jak chces do GnomeShell namontovat klimatizaci z KDE (nebo naopak).
I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
k3dAR avatar 19.3.2017 22:24 k3dAR | skóre: 62
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
ty mas starosti, misto aby ses naucil cist na co reaguju ;) bys pak zjistil ze ja zastancem montovani klimatizaci do jinejch modelu prave ze nejsem ;)
porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
Conscript89 avatar 20.3.2017 07:57 Conscript89 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
No, tak toto je trosku mimo, protoze pokud se podivas, tak vyber dvojic byl v mem a ne jeho prispevku => ocekaval jsem ze reagujes na muj prispevek. Ale jestli chces, tak tu muzeme klidne zacit i diskusi ne tema Trump.
I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
k3dAR avatar 20.3.2017 18:06 k3dAR | skóre: 62
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
to je opravdu dost mimo :) ja samozrejme vim ze dvojice na porovnani si psal ty, ale psal si to snad z jineho duvodu nez aby si mi vysvetlil ze GnomeExtensions do KDE co by vypadalo jako KDE naroubovat logicky nejde?? protoze presne v tom principu jsem ja reagoval a proto mi prislo ze jsi to necetl ;) nebo si snad moji vetu "aneb to ze neco nejak "stejne" vypada, vubec neznamena ze to !stejne! funguje" pochopil tak ze tvrdim funkcni neomezenou nahraditelnost nahradnich dilu pro ruzne auta? :)
porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
20.3.2017 23:04 tacoberu | skóre: 6
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
Jo, k popukání. Věnoval jsem tomu dva dny nastavovat, a dva týdny jsem to zkoušel používat. Ne, není to to samé jako GS.
skunkOS avatar 14.3.2017 14:25 skunkOS | skóre: 27 | blog: Tak nějak
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
KDE jsem dycky používal a byla to bomba. Ale s tím nestabilním pětkovým pokusem mě za začátku tak naštvali, že jsem musel přejít. Nevím, jestli mám mentální sílu to zas zkusit. Co když bude za rok KDE 6?
http://martinrotter.github.io
skunkOS avatar 14.3.2017 14:26 skunkOS | skóre: 27 | blog: Tak nějak
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
Jinak argumentace je dost slabá. Spíš by řekl, že to bude MATE, kde bugzilla méně přetéká. A určitě je to MATE, které má oproti XFCE jen samá plus. Takže spíš XFCE dělá zbytečnou práci.
http://martinrotter.github.io
Conscript89 avatar 14.3.2017 15:17 Conscript89 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
A vubec, nekecat a makat. Kecani je jen plytvani drahocenym casem prece, stejne jako nejake tristeni sil.
I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
vlk avatar 14.3.2017 15:31 vlk | skóre: 23 | blog: u_vlka
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
Od verzie 4.x je KDE nepouzitelne, mal som vela pokusov, ale je to proste katastrofa. ma to viac chyb nez pouzitelnych vlastnosti. KDE 3.x (trinity) je uz uplne zanedbane, takze ostava len ten stary dobry gnome2 alebo teda MATE.
You don't exist, Go away !
14.3.2017 16:06 OldFrog {Ondra Nemecek} | skóre: 36 | blog: Žabákův notes | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
Jenže MATE není fork - jde naopak o zachování kontinuity něčeho, co tu už dlouho předtím bylo (staré GNOME). Snaží se prostě pokračovat.

V tomto ohledu to pravý opak tříštění sil a tvoření dalšího desktopového prostředí.

A co se týče základní sady aplikací (textový editor, prohlížeč obrázků apod.) jsem zastáncem idey X-Apps, které fungují shodně v různých desktopových prostředích.
-- OldFrog
14.3.2017 19:00 joshua
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
to fakt v 3. tisicroci este existuje taky zadubenec co sa stara do toho ako kto vyplna svoj cas? ale fakt si nemyslim ze vies lepsie ako vyuzit ich cas. bud ma nieco bavi a je mi nazor dakeho ... u ..., alebo ma za to platia a robim to za co ma platia, idealne kombinacia oboch ;) toto su boohuzial veci, ktore asi niektori ludia nepochopia nikdy..
14.3.2017 20:36 Shafa
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18

ad tristeni sil:

Opak je zde pravdou. Pred cca 3 lety jsem se bal, jestli Mate vubec vydrzi. Ted si rikam, ze snad jedou na kokainu, pac prace na tom udelali mraky. Perfektni prostredi.
k3dAR avatar 14.3.2017 21:00 k3dAR | skóre: 62
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
Na starém počítači [...] Plasma běhá velmi rychle [...] Jaký má smysl MATE tedy netuším.
smysl je jednoduchy, jde o neco odlisneho, hlavne co autori delaji tak jak chteji, jeste hlavneji to delaji ve svem case a ne v tvem...

Jo vlastně to svobodné tříštění sil na různých nesmyslných forcích.
"tristeni sil" je nadavka s kterou prisel nejakej psychopatickej FUDar a ti menechapavi (nebo jen trolloviti trotlove) se toho drzej...
ve zkutecnosti jde o zdravou konkurenci, pro uzivatele moznost volby (ten kdo nechce nebo nema intelekt na volbu, at si necha poradit od vedle), na forku zpravidla pracuji lide kteri by na predloze nepracovali protoze by autori predlohy je/jejich_napady nechteli, nebo by tam proste nemeli co delat protoze jejich smer je nekompatibilni se smerem vyvoju autoru predlohy, takze fork je jediny zpusob jak neco vytvorit a dalsim s podobnou vizi se dale do toho zapojit, nasledne ve forku vznikajici napady/funkce po realizaci ve forku muzou/jsou naportovany do predlohy (autorama predlohy, treba i jinak, nebo implementaci cistejch patchu)... se to da vyjadrit i tak ze na puvodnim pracuje 10vyvojaru, na forku pracuje 10vyvojaru(tech co by z jakehokoliv duvodu na puvodnim pracovat nemohli/nechteli), tim ze jde o opensource ve vysledku tedy nejde o zadne tristeni, ve vysledku tedy na obou pracuje dohromady 20vyvojaru, tedy jde o nasobeni sil, naprosto prirozene, nenasilne a hlavne zopakuji, ze ve volnem case tech vyvojaru, nikoliv ve tvem volnem case...

Kdyby se radši přidali třeba k XFCE. Podle mě s MATE dělají zbytečnou práci.
Xfce a Mate jsou 2 ruzne desktopy, chtit aby se jeden (a je jedno ktery z nich) pridal k druhemu, je jako chtit aby tvoji zenu mel i soused...
porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
14.3.2017 19:27 r76 | skóre: 7 | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
furt nejake vzkriseni mrtvol.....fork forku atd. nevede to nikam,...kdyby se radeji spojily a daly na prdel oknam-by udelali lepe!!!

a to je duvod proc prohrava a jde ke dnu :))))

nedokazou se lide schodnout....teda az na jednom ... a to ze win je peklo :))))

mimochodem gnome sem mel rad....ale mate je divny....kde3 sem nesnasel ale kde4 mel rad....

toz vcil zas ujizdim na skorici :)))))))
k3dAR avatar 14.3.2017 20:48 k3dAR | skóre: 62
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
jak jako fork forku? Mate je primej pokracovatel Gnome 2.x, stejne jako je Trinity primej pokracovat KDE 3.5.x...
takze jedine co je v tvem prispevku fork, je ten Cinammon na kterem ujizdis ;-)))
porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
14.3.2017 20:51 marp | skóre: 5 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18

To je přesně ono. Jsou holt lidi, co se zastavili v čase a třeba prostředí Windows 95 považují za dokonalé a proto vytvářejí forky sterého Gnome 2 s tématy Redmont a halasně o tom přesvědčují ostatní, že to je super. To je stejné, jako by mě takový člověk přesvědčoval, že Favorit je lepší a dokonalejší než nejnovější Oktávka... BOHUŽEL (!!!) NENÍ! Sorryjako... Vývoj jde vpřed, nikdy vzad!

„Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
Tomáš Bžatek avatar 14.3.2017 20:59 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18

Zrovna Gnome 3 byl hodne velky krok vzad, takovy prerod Favorita v Dacii. A propo, Oktavku jsem mel cest ridit a ne, dekuji, takove auto vazne nechci (stejne bylo sluzebni).

Koupim litajiciho tucnaka
14.3.2017 22:48 marp | skóre: 5 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18

Žádný krok vzad, to je prostě blbost už jen z principu, jak se vývoj Gnome ubírá. Jde dopředu a je to vidět na všem, kdo tvrdí, že to je opak, tak žije fakt v minulém století, v nostalgii a hlavně mu chybí sebereflexe. Nikdo nikomu nebere, aby si používal to svoje - jakékoliv násilné přesvědčování je kontraproduktivní. Nikomu do palice neseru, že jedině G3 je super a Mate je hnus - je to jen můj osobní názor a ano, nehodlám se vracet ke stylu Gnome 2 alá Mate, protože ten styl z roku 1990 je už fakt mimo. Ano, měl jsem rád Gnome 2 kvůli naprosté svobodě v nastavení vzhledu, ale to stejné je po těch několika letech i u Gnome 3, nemám problém - vzhled i pluginy. Lidi, kteří zůstali v roce 1990 považuji za naprosté idioty, ať se to komukoliv líbí či nelíbí. Já jen chci, aby mi to při každé příležitosti necpali do palice, páč je to úchylné. Díky!

„Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
14.3.2017 23:10 marp | skóre: 5 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18

PS: Ještě mi vysvětlete někdo, co je to za fork Gnome 2, když museli přejít z gtk2 na gtk3, kterému se tak bránili...Protože vývoj? Protože gtk3 je výše než gtk2? Proč Mate nezůstalo na gtk2??? Inu, protože je zastaralé... Téma Redmont, Windows 95... Rok 1995 je historie, máme rok 2017, chápete?

„Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
14.3.2017 23:27 Maxmilian Prdel
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
A protoze se zmenilo cislo v kalendari, tak si z toho musi vsichni sednout na prdel a prijit s nejakou novou nalestenou uber cool srackou, ktera se neda pouzivat, nebo co? Nejsou tam zadne fundamentalni zmeny v ovladani, nic. Kde je tedy ten skutecny vyvoj? Ze se do toho natahne nejaky ubastelny JavaScriptovy sranec, aby tam svymi bastly mohl prispivat kazdy dement neschopny pochopit typovany jazyk, a prelesti se ikonky? Nebo co se tak strasne zasadniho za tech 22 let zmenilo? Matlaci displeje, coz je asi tak jedina podstatna zmena v ovladani, dodnes nejsou bezne ani na noteboocich, o desktopech radeji nemluve. Takze: Co konkretne se fundamentalne zmenilo?
k3dAR avatar 15.3.2017 00:11 k3dAR | skóre: 62
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
goto #23 ufnukanej fakane...
porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
k3dAR avatar 14.3.2017 21:03 k3dAR | skóre: 62
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
Favorit ne, ale Skoda 120-135 je lepsi nez oktavka pokud nekdo chce zadni nahon, kde navic je zatez motorem, tedy celkem rarita a na zledovatele ceste kde oktavka pada do prikopu si 120 jede jak za sucha ;)

btw: Mate neni(NENÍ! Sorryjako...) fork Gnome2

nejhorsi nejsou trpaslici, nejhorsi jsou ti uzivatele (jako ty) co maji pocit ze by meli rozhodovat o tom cemu ostatni venuji svuj cas...
porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
16.3.2017 17:37 Standa
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
Nikdo se nesnaží rozhodovat. Spíš se dlouhou dobu nadává na: - málo funkcionality a podporu nových věcí - nestabilita, množství bugů - dlouhý vývoj

Je to tím, že je málo vývojářů. No to je jasný, když tu máme KDE, Gnome, XFCE, MATE, Budgie, Trinity, Unity apod.

Pointa je v tom, že místo práce na x prostředích bychom upřednostňovali jedno prostředí, které si lze upravit podle svého. Nejblíže k tomu má KDE, které už teď se umí chovat jako Gnome 3.

Diversita OK, ale přílišná roztříštěnost škodí.

Právě že, když už má někdo schopnosti u vůli obětovat svůj čas vývoji pro opensource, se divím, že se nepřidá ke KDE nebo GNOME.

1 až 3 prostředí dobře fungující VS 4 až x prostředí, z nichž každé je nedotažené.
k3dAR avatar 16.3.2017 19:00 k3dAR | skóre: 62
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
Mate a Trinity jsou pokracovatele Gnome 2.x a KDE 3.5... logicky na tom pracuji ti vyvojari co chteji udrzet pri zivote "stare Gnome" a "stare KDE" (nezavisle na tom jestli prochazi i k nejake modernizaci, jako u Mate prechod z GTK2 na GTK3), takze chcit po nich (je jendo jestli tomu rikas chtit/rozhodovat/uprednostovat/divit_se ;) aby pracovali na necem co neuznavaji je postavene na hlavu ;)

Unity je prostredi ktere si dela Ubuntu pro sebe a pro svuj Mir, tak neni co resit...

Budgie je prostredi ktere si pro sebe (primarne) vyviji autori distribuce Solus, opet oni meli jiste na vyber vzit nejake prostredi a podilet se na jeho vyvoji, ale s tim ze nebudou mit sanci rozhodovat o zakladnich vecech, takze by jejich prace spocivala na tom ze by delali subprostredi pro jejich potreby ktere by muselo bezet nad/vedle toho "jedineho spravneho vybraneho prostredi... logicky se rozhodli podle sebe, jak jim to bude vice vyhovovat, cemu chteji venovat cas a co muze splnit jejich vize bez toho aby jim nekdo rikal "ne tohle nechcem, tohle nepujde, tohle se nam nelibi"...

Xfce je prostredi ktere me osobne nejvice vyhovuje, za svoji desetileti nezmenilo v zasade ksicht, je jedno z nejstalejsich, prechod GTK2 na GTK3 vypada naprosto ciste kde navenej se skoro neda poznat (=idealni stav zmeny frameworku), opet plati ze se mohli na vsechno vykaslat, zahodit svoji praci a cas a venovat se necemu co jim nebude vyhovovat z duvodu viz vyse a mnoha dalsich...

pokud mas tedy pocit ze nejake prostredi (ktere TY SI ZVOLIS PODLE SVEJCH PREFERENCI (tedy NEMOZNO PODLE PREFERENCI VSECH)) potrebuje vice vyvojaru, tak misto abys "znasilnoval" sny a plany vyvojaru jinejch prostredi, venuj penize, zastres kampan, sezen sponzory, podilej sena vyvoji, na testovani, na tvorbe dokumentace, webovych stranech, nebo pis navody pro BFU kterym pritahnes uzivatele co pritahnou treba dalsi moznosti z tech co ty si nevyberes...
porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
Conscript89 avatar 16.3.2017 22:50 Conscript89 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
Diversita OK, ale přílišná roztříštěnost škodí.
"roztříštěnost" je nejaky dalsi buzzword ktery lze vlozit temer do libovolne vety podobne jako cloud, drone, nebo "politicka korektnost"?
I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
14.3.2017 21:12 Shafa
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18

Pokrok jde uz poslednich nekolik let obecne do hajzlu, a to nejen elektronika. Dobre uz bylo.

Nejlepe to je videt na ruznych prumyslovych zarizenich a to uz treba i na SW a PLC od Siemense. Co drive bylo dlouhodobe vymakane a stabilni, tak se posledni roky ve jmenu pokroku realne zhorsuje a stava nespolehlvym.

Vem cert ruzne typy ovladani a GUI, ale fakticky se mezi vyvojare dostali lide, kteri nemaji zkusenosti, ku*vi to, co roky funguje spolehlive a nahrazuji to svymi bastly, maje pocit, ze jsou mistry sveta a vedi vsechno nejlip.

Co bylo jednoduche s manualem na par stranek, se stava neprehlednym a neintuitivnim, s mraky spatne napsanych manualu v nekolika verzich. Ve jmenu pokroku.

...

To neni plac, ale konstatovani faktu. Prumyslova zarizeni a pocitace z 80.let nam jedou v provoze 24/7 desitky let, ale jakmile nasadime cokoliv nove, tak mame jistotu, ze to vyrobce nebude podporovat dele nez par let, ze se to bude muset aktualizovat kvuli mrakum chyb, a ze se kvuli tomu bude muset zastavit vyroba.

...

S takovymto pokrokem, panove, ten kapitalismus nikdy neporazime :D.

skunkOS avatar 15.3.2017 07:14 skunkOS | skóre: 27 | blog: Tak nějak
Rozbalit Rozbalit vše Re: MATE 1.18
Jste demagog!

Promiňte, ale věci, které VELMI VELMI dobře fungují, nepotřebují revoluci. MATE je dost dobře funkční, velmi rychlé, relativně málo žere, moderně vypadajících GTK témat jsou HALDY (třeba MATE s Arc tématem vypadá skvěle!!!). V poslední době přidávají hodně GTK3-related tématových věcí, takže žádné "zastavili v čase".

Když jsem pár měsíců zpět zkoušel KDE, tak to prostě neběželo moc pěkně. Sorryjako, ale nechci aby mi Kwin jednou denně spadl nebo, abych nemohl kliknout na tlačítko "odhlásit" (to už opravili možná, v bugzille to bylo). Sorryjako.
http://martinrotter.github.io

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.