Portál AbcLinuxu, 25. dubna 2024 15:24


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
11.1.2018 17:46 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ryp
Ruža Becelin avatar 11.1.2018 17:50 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Fiha, to uz je pet let?

Time flies when you have fun :-)
11.1.2018 21:20 ehm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Federal prosecutors later charged him with two counts of wire fraud and eleven violations of the Computer Fraud and Abuse Act, carrying a cumulative maximum penalty of $1 million in fines, 35 years in prison, asset forfeiture, restitution, and supervised release. [...] Swartz declined a plea bargain under which he would have served six months in federal prison. Two days after the prosecution rejected a counter-offer by Swartz, he was found dead in his Brooklyn apartment, where he had hanged himself.
Americká klasika. Akt pomsty. Než ho vystrašit podmínkou a doufat, že se poučí, raději mu napařit absurdní trest (6 měsíců natvrdo je absurdních, zvlášť v americké věznici) a způsobit zbytečné vyhasnutí nadějného života. Proč se o USA stále mluví jako o vyspělé zemi? Jsou extrémně zadlužení, navzdory vysokému zdanění nejsou schopni zajistit dostupnost zdravotní péče a vzdělání, vysoké tresty (vč. trestu smrti) nevedou k nižší kriminalitě/recidivě a svým neustálým vměšováním se do zahraniční politiky způsobují jeden problém za druhým. Tak si vyspělou zemi nepředstavuji. Jsem liberálně a pravicově založený, ale přesto (nebo právě proto) bych za současných podmínek raději volil sever než západ.

R.I.P.
11.1.2018 22:14 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Zajimave, ze v usa je spickova zdravotni pece a vzdelani. Ale to je asi tezke chapat pro ubozaka, ktery se zastava cloveka, ktery patrne pachal zlociny.
11.1.2018 22:46 žču
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Tak to i v cine... ale jen kdyz mate haky a spravne zname, bohuzel Vas agument ma hodnotu velmi nizkou.
Agent avatar 12.1.2018 00:43 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Jeden o voze... On mluvil o dostupnosti (navzdory vysokému zdanění).
Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
vencour avatar 12.1.2018 08:41 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Když jsi přišel na svět, plakal jsi a všichni se radovali. Žij tak, aby všichni plakali, až jej budeš opouštět.

Odine, i Adam a Eva spáchali zločin a byli vyhnáni z ráje ...
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
12.1.2018 17:01 biolog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Možná spáchal zločin (soud nestihl rozhodnout), ale i kdyby to spáchal (asi ano), nebylo by to nič špatného.
13.1.2018 18:44 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Jasne ty hovado, pachat zlociny opravdu neni spatne. Omg ty piratska luzo. Kazdopadne to byl slaboch.
13.1.2018 22:40 biolog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Neřekl jsem, že páchat zločiny je špatné. Řekl jsem, že páchat ten jeden jeho zločin není špatné. A proč je vlastně slaboch, lůzo? Protože měl povinnost neumřít?
14.1.2018 10:35 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Slaboch. Mel par bolistek, propadl depresim a hned si to musel jit hodit. Nemel odvahu celit nastraham zivota jako chlap. Vybral si jednoduche a zbabele reseni problemu. Ani nepomyslel, co to udela s pozustalymi.
14.1.2018 14:22 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Podľa tvojej logiky si mali zachovať život napríklad ľudia ako Ježiš Nazaretský, Giordano Bruno alebo Ján Húsz. Stačilo hodiť sa na všetky štyri a odvolať. Ich smrte tiež vyvolalo zbytočné umieranie.
14.1.2018 14:26 petrfm | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
To máš trochu pomatené. Oni si neomotali smyčku kolem krku, ani netvrdili to, co tvrdili, aby je někdo zabil, protože měli v hlavě vym*dáno a nechtělo se jim už žít.
fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
14.1.2018 17:24 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Omyl. Oni sa vedome nechali zabiť. To nie je martýrstvo, to je samovražda.
14.1.2018 17:48 petrfm | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

Příště slušněji/korektněji prosím.

Zobrazit komentář
12.1.2018 12:33 luky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Trest smrti ze nevede k nizsi recidive? To jako v USA loupi zombie?
12.1.2018 13:29 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Za loupež se trest smrti v USA nedává, to by si mohl vědět. A trest smrti ve specifických případech nevede k všeobecně nižší recidivě. To znamená, hrozba toho, že bych za druhou vraždu mohl dostat trest smrti mě neodradí od vraždy více, než že bych mohl dostat stejně velký trest (nesmrtíci / nedoživotní) jako ten, který jsem už dostal (třeba 20 let).
12.1.2018 17:02 luky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Loupeni, je nasilna kradez, a v zavislosti na mire toho nasili muze agresor byt odsouzen k smrti. Podobne jako u nas za loupez je maximalni sazba 10 let, ale v pripade ze pri ni loupeznik nekoho zabije, muze dostat az let 18.
⧠ A = 0 avatar 13.1.2018 21:34 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
...
Nevolte zmrdy.
Grunt avatar 13.1.2018 22:27 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Nope. Kupodivu je to kultura společnosti, která k tomu vede, ne tresty.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
11.1.2018 22:17 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A ja jsem si pred peti dny koupil nove boty. Asi podobne dulezite zprava. Proste ze sveta odesel slaboch, ktery udajne pachal zlociny a ani nedokazal nest nasledky svych cinu.
12.1.2018 01:19 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Ne, tvoje nové boty mě nezajímají, tahle zprávička mi přišla zajímavější, budeš se muset přístě více snažit...
12.1.2018 02:11 petrfm | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Před dvěma lety navždy odešel můj pes.
fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
Chytrex avatar 12.1.2018 11:39 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
No, ale po tvém psovi zbyly jen občůrané patníky, narozdíl od toho člověka který již od 14ti let dělal něco pro lidi a spousta toho se používá dodnes.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
12.1.2018 12:02 petrfm | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Můj pes rozdával radost, on zřejmě jen deprese.
fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
12.1.2018 17:08 biolog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Podle Wikipedie není ani známka toho, že způsoboval deprese, nebo něco negativního. Leda tak JSTORu, ale za to si mohou sami. Naopak se podílel na spoustě pozitivních věcí.
12.1.2018 02:17 petrfm | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

Příště slušněji/korektněji prosím.

Zobrazit komentář
Blaazen avatar 12.1.2018 02:38 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Ve zprávičce se píše: ...spolupracoval na projektech Internet Archive a Reddit. Ve svých čtrnácti se podílel na specifikaci RSS 1.0. ... Stál u zrodu licence Creative Commons.

Já ho sice dodnes neznal, ale evidentě byl talentovaný a něco užitečného po něm zůstalo, takže pietu si jistě zaslouží.
12.1.2018 08:09 Adolf Kernel
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
ostalo po nom lano :)
cezz avatar 12.1.2018 11:21 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Mozes si o nom pozriet celkom dobre spracovany dokument.
Computers are not intelligent. They only think they are.
12.1.2018 21:50 m.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
A jeho blog taky jeste porad bezi.
little.owl avatar 12.1.2018 07:42 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
A kdybyste se obesil vy, mame byt smutni a nebo se radovat?
A former Red Hat freeloader.
jiri.one avatar 12.1.2018 08:14 jiri.one | skóre: 19 | blog: Jiriho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je mi dost špatně z některých hanlivých a necitlivých komentářů, kteří tady někteří vytvořili. Co takhle trochu lidskosti!
www.jiri.one - Můj blog o Linuxu, hrách, životě, ...
Conscript89 avatar 12.1.2018 08:24 Conscript89 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
+1 :(
I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
Chytrex avatar 12.1.2018 11:39 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
+1
Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
12.1.2018 12:01 petrfm | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Oběsil se? Oběsil... Spáchal neodpustitelný hřích. Nezaslouží si citlivý přístup.

To spíš jeho blízcí a rodina, za to že musí žít s pocitem viny kvůli nějakého asociálního ko*ota.
fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
Dvojité Wéčko avatar 12.1.2018 12:22 Dvojité Wéčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
+1. Tolik nezasloužené pozornosti pro jednoho pomateného levičáka.
Abigail je nestydatá kurva.
12.1.2018 13:30 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
I ty hříšníku... Pomatený věřící? Já doufal že na ABCLinuxu takoví nebudou...
Agent avatar 12.1.2018 15:34 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Připadá mi, že jako asociální kokot se tu projevuješ ty sám.
Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
12.1.2018 16:50 petrfm | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Tak normální člověk mezi magory bude vždycky vycnivat co nadelas. Ja jsem asocial pro tebe on pro zbytek světa
fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
12.1.2018 16:58 666
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
no to je u toho polskeho kripla novinka
12.1.2018 17:14 biolog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Hřích je náboženský pojem, mimo náboženství nedává smysl. Hříchy mají být něco špatného (vůči ostatním? vůči bohům? nevím). Ale jeho život je jeho věc. Že je jeho rodina smutná, je smutné, ale rodina je druhořadá. Zřejmě ti chybí morálka, nebo máš náboženskou morálku.
12.1.2018 21:31 petrfm | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Rodina je druhorada? Ta tvoje asi ano.
fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
13.1.2018 22:29 biolog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Jistěže. Je sice pěkné se obětovat pro rodinu, ale není to povinnost. Je to jen pěkné. A když člověk trpí tak, že se rozhodne umřít, tak je smrt člena rodiny pro rodinu jen neštěstí, čili nic smrtelného. Žádná rodina nemá nárok na život svých členů. Proto říkám, že je druhořadá.
13.1.2018 22:36 petrfm | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Jsi špína. Tvůj fotr by udělal lépe kdyby tě vyhonil do dlaně
fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
13.1.2018 22:40 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
To ten tvůj taky :-)
12.1.2018 17:46 tacoberu | skóre: 6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Oběsil se? Oběsil... Spáchal neodpustitelný hřích. Nezaslouží si citlivý přístup.
Sebevražda je proti hříchu, kterého se dopouštíš ty úplnej čajíček. Nevěřím, že jsi věřící. Nedodržuješ základní přikázání.
12.1.2018 22:13 ehm
Rozbalit Rozbalit vše Hromadný blok petrfm
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pojďme se dohodnout na hromadném bloku petrfm. Jen namátkou z poslední doby: Tak primitivní jednání se tu moc často nevidí a bylo by chybou to dále živit reagováním na něj.
12.1.2018 22:58 petrfm | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Kdyby to šlo, nějak mě zablokovat, byl bych vděčný, ušetřil bych spoustu času co tady zbytečně trávím s debily jako jsi ty. Vypěstoval jsem si škodlivý návyk chodit sem a hádat se s debily. Souhlasím, pomozte mi s tím, získám drahocenný čás, co budu moct věnovat produktivní práci :-)
fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
Matelko avatar 13.1.2018 13:05 Matelko | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Dobrá, tak zkus prozatím místo psaní blbostí umejt nádobí, vyžehlit prádlo a vzít děti někam na výlet. Časem se to srovná.
vencour avatar 13.1.2018 10:22 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Nepamatuju se, jestli se něco změnilo od dob Jindry Plešingra, tehdy to bylo ponecháno na jednotlivých čtenářích (?), nějaká blokace.
Nějaké úpravy, access-listy, se dělají např. na spamové přístupy. To je na vyšších adminech, než jsem já.
Respektive i takovéto fungování portálu je asi projevem/příznakem toho, že stará jména mizí.

A filozofické "něco":
Bůh by z největšího nepřítele udělal největšího přítele. Bůh by měl čas i vůli.
Kdo si všímá jen svého psa, tak mu asi něco hodně chybí.
Kdysi se dával odkaz na Netiketu, pokud byla potřeba někoho usměrnit. Kdysi jsem o tom napsal postřeh z Pana Kaplana ...
Varovali učitele, aby si neutvářeli unáhlený závěr, že je žák omezený, pomalý nebo nepolepšitelný, dokud se nedopátrají skutečné příčiny začátečníkových omylů, ať už je jakákoliv.
Například ten, kdo pomalu čte, potřebuje silnější brýle, nikoliv přísnější vedení. Někdy jsou pravopisné chyby projevem lenosti, nikoli hlouposti. A někdy neplynou žákovské chyby z nevědomosti, ale ze zvukové záměny. ...
Takže kdo se chová jako magor ještě snad nemusí být magor na 100%. Nebo jo?
Nebo je od nějaké ... konkurence?
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
13.1.2018 18:20 ehm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
tehdy to bylo ponecháno na jednotlivých čtenářích (?), nějaká blokace
Však jo, to jsem myslel tím hromadným blokem – každý si ho individuálně zablokuje. Především na něj nereagovat.
13.1.2018 18:53 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Nema cenu na to jit takhle. Mnohem lip funguje si z nej delat srandu, proste kdyz vis o tematu vic, nez on, staci ho vhodnymi otazkami navest, aby se jeste dopolozil sam. Myslim, ze kdo sem chodi pravidelne, uz si ho stihl vsimnout ;-)
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
13.1.2018 19:29 petrfm | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Tomu se říká věcná diskuse. Když někdo sračky obhajuje hovny, sypu na něj hnůj. Když se dokážeme normálně bavit a argumentovat, není důvod, abych byl nepříjemný a rád uznám že jsem se mýlil. Ale pokud se bavím s dementem typu Kedar, nebo který to je bez té hlavy nebo nohy, který umí jenom fanaticky propagovat a urážet, tak pak je to diskuze skutečně o hovně.
fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
13.1.2018 19:31 petrfm | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Jste tady z většiny parta submisivních asociálu a nebo fanatických debilů. Tak se nediv, že se ta diskuze občas trochu zvrhne, když se rozhodnu z vás dělat aspoň trochu lidi.
fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
little.owl avatar 13.1.2018 19:37 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Snajpo, tak ted se nam ukaz! :-D
A former Red Hat freeloader.
13.1.2018 21:18 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Mne by zajimalo, kdy jsi byl ty naposled mezi lidma? Tim nemyslim strkat se ve fronte v Albertu pri nakupovani rohliku ;-) Kdyz nas tu vsechny hazes do jednoho pytle, tak jak to mas se socialnim zivotem sam? A jeste mne zajima, co myslis, ze vzejde konstruktivniho za debatu z toho, kdyz vsechny nazves debilama? :-D
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
13.1.2018 21:19 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Jo a taky nepocitam socializaci oziranim se s bandou v hospode. To je levelem kvality (a pozornosti diskutujicich) dost podobne, jako tady na Abicku. Myslim takovou socializaci, kde jsi musel pouzit ty skilly, ktere podle tebe nam chybi.
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
13.1.2018 21:35 petrfm | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Takže další submisiv. Mimochodem v hospodě jsem byl dneska. S dětma. Oběd - oslava. Jinak pití jsem si tam nedal asi 5 let? Odhadem. Mezi lidi chodím denně. něco dalšího, co ti leží na srdíčku?
fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
13.1.2018 23:46 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Na srdicku? Hah :D Miluju tyhle borce, kteri jsou tak chyceni v zivotne-situacni kleci, co si sami vyrobili, a pak takhle chodi a rozdavaji hejt po diskuzich... Ono se z klece moc neda, nez akorat kricet a dupat si, ze ;-) Muzem si tu pomerovat dylky jak dlouho chces, ja ale v pondeli rano nemusim vstat do prace a drzet hubu a makat, abych uzivil rodinu a zaplatil hypoteku a pujcku na auto. Nebo jsem mimo a mas to zarizeny jinak? Na pohodu? Ze te nikam nic v zivote netlaci a tak si tak chodis do diskuzi hejtovat, protoze proste muzes? ;-)
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
13.1.2018 23:53 petrfm | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Přesně, chodím se sem bavit, né odreagovat od depresí.Spíš ty deprese z vás tady chytám
fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
14.1.2018 10:30 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Z toho popisu mi prijde, ze depku by si mel mit spise ty. Je lepsi zit zivot s rodinou, nebo v nejakem hacking spacu a byt zamestnan v neziskovce? Cilem zivota je mit deti, postarat se o ne a dat jim to nejlepsi. Mit za cil zivota delani vpsek za par korun je prinejmensim ukazka defektniho jedince.
14.1.2018 12:27 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Depku bych mel na Tvym miste, kdybych mel o svete tak omezeny predstavy a premyslel takhle, jako ty. Vsak se podivej, co jsi nasekal blbosti na 300 znacich... Myslis si, ze chapes (situaci i to, co vubec sam rikas), ale rozumis tak desetine, jestli vubec ;-)
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
14.1.2018 13:20 petrfm | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Možná ovládáš pravopis, ale argumentuješ jak dítě v mateřské škole. Asi ses ze sociálního hlediska od té doby moc neposunul. Ono to ani moc nejde, když od malička trávíš čas mezi počítači a né lidmi. Bacha abys nedopadl jako ten hňup, co se tady oslavuje.
fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
14.1.2018 13:47 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Haha. Bacha, abys nedopad nahodou tak, ze ovlivnis svet kolem sebe. To je pekna zivotni strategie pro mentalni lenochy, jako co tu predvadite s Odinem, ale to ja si nedam.
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
14.1.2018 14:58 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
+1
14.1.2018 21:40 odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Ok, tak kdyz rozumim desetine, prosim o vysvetleni zbytku. Jaky je tvuj cil zivota? Co neni pravdy na tom, ze pracujes pro neziskovku a flakas se po hacker spacech_
14.1.2018 22:56 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Cil zivota? Proste delam, co mne bavi, kdy mne to bavi - a pritom stoucham do veci, aby byly kousek podle mych predstav, misto toho, abych je vypisoval Odinovi, ktery se stejne chce akorat hadat a nic z nej nevzejde konstruktivniho ;-) Da se sledovat, co resim, na vpsFree mailing listech, na #base48 IRC, nebo se muzes prijit podivat primo, Capkova 48, Brno. Nesouhlasim, ze bych pracoval pro neziskovku, ja jsem ji zalozil, z vetsiny zadefinoval, co jak bude, a vicemene ted uz akorat rozdavam ukoly, jak co ma vypadat - a sam se zabyvam technologickou casti, ktera mne nejvic bavi a kde mam pro nas tym nejvetsi prinos,protoze chci a muzu. A zrovnatak nesouhlasim, ze bych se flakal v hackerspace - no dojdi se podivat, a uvidis sam, co resim a co resime - zase, v tymu ;-) Nejsem si jisty, ze potrebuju, abych to mel zadefinovany jako "smysl zivota". Spis vim, ze v cem smysl zivota nevidim a v cem seberealizaci nenachazim. Kdyz to shrnu, hraju si, ale s vysledkama. Kde jsou tvoje? Pro koho jsi co udelal pozitivniho?
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
15.1.2018 23:53 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Pro mne jsou cil zivota moji potomci a moje zena, Chci, aby byli stastni, a tomu podrizuji vse. Dela mi radost, kdyz jsem s nimi a vidim jejich usmevy, Take mi dela radost, ze vim, ze jsou zabezpeceni a ze moje deti budou mit skvely start do vlastniho dospeleho zivota. To je to hlavni, co jsem v zivote dokazal a cemu se hodlam venovat nadale. Uzce s tim souvisi, ze sam jsem vybudoval dva funkcni podniky, odvedl a odvadim spoustu penez statu a take, ze jsem dal spouste lidem praci, coz ale patrne ty a podobni vnimate jako vykoristovani. Take jsme spouste firem pomohli zefektivnit jejich provoz, soustredit se na spravne veci a usetrit nemale penize. Drive jsem se dokonce venoval prispivani do nekolika opensource projektu, ale to uz neprovozuji. Kdyz byly povodne, pomahal jsem sousedum zachranit majetek. Dokonce venuji kazdorocne pomerne vysokou sumu na cirkevni charitu.

Nic ve zlem, ale muj zivot mi prijde vice plny a lepsi, ale pokud ti staci ten tvuj, preji ti, ze jsi stastny.
15.1.2018 23:59 petrfm | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Ti retardi to stejně nepochopí. Milují jen sebe a svůj počítač.
fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
16.1.2018 00:00 petrfm | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
...navždy děti.
fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
16.1.2018 18:56 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Ale uvedomia si to, a zvyknú si na to. Otázku či to tým pádom budú vyžadovať od rodiča aj v dospelosti, alebo mu to vrátia nehám stranou.
20.1.2018 05:42 Tak asi Loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Pro mne jsou cil zivota moji potomci a moje zena, Chci, aby byli stastni, a tomu podrizuji vse.

Heh, a kdepak je ten slavny Odin co tu pred rokem nebo mozna dvema (nebo i dyl?) zduraznoval hierarchii rodiny, kde na prvnim miste byl Odin, pote jeho majetek a az pak rodina.

Bud ses kardinalni kokot (co mimojine lze o vsem moznem), anebo spatne/velmi dobre napsanej bot.

@ petrfm - nejsi to ty, ten slavny prekladatel z anglictiny, u jehoz prace jsem prskal smichy na monitor? Ale tady si nejsem jisty, jako s liberlandem vyse. Ale ta nabubrelost dokonale odpovida.
14.1.2018 14:57 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Cilem zivota je mit deti, postarat se o ne a dat jim to nejlepsi.
Máš ubohé životní cíle.
14.1.2018 15:22 petrfm | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Stejně ubohé, jako tví rodiče? :-)
fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
14.1.2018 15:32 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Když myslíš, že jediným životním cílem mých rodičů bylo mít děti ;-) Možná jsou děti jen vedlejší produkt jejich života, to tě nenapadlo?
14.1.2018 17:07 petrfm | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Tak je dost možné, že už bylo pozdě na interrupci, ale pro většinu normálních lidí jsou děti hlavním smyslem toho, proč tu jsou. Mimochodem, nikde jsem nečetl, že by někdo tvrdil, že mít děti je JEDINÝ smysl života.
fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
14.1.2018 18:26 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
pro většinu normálních lidí jsou děti hlavním smyslem toho, proč tu jsou
A v tom tkví jejich ubohost.
14.1.2018 19:12 petrfm | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Jenom ubožák tohle napíše. Ale je fajn, že s tímhle přístupem za pár dekád vyhyneš a jediné co po tobě zůstane, ta hromada odpadků a fekalií. Časem se to rozloží.
fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
14.1.2018 20:18 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Tak když myslíš že to je to jediné co po mě zůstane; hlavně když si myslíš že ta tvoje dvoušroubovice co po sobě zanecháš je pro lidstvo, nebo dokonce vesmír nějak přínosná :D
15.1.2018 23:57 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Reknete toto do oci svemu otci a matce? Uvedomte si, ze i kdyz vy jste povznesen nad zivotni cile smrtelniku a uzivate si vzletne sebelasky, byl jste i vy sam necim zivotnim cilem a patrne i vas nekdo mel jako dite rad.
Matelko avatar 14.1.2018 20:02 Matelko | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Nazvat děti vedlejším produktem lze a mnohdy to tak i jistě bývá. Jenže pro hodně rodičů jsou děti to nejdůležitější v jejich životě, myslí nejdříve na ně a své cíle s klidem obětují.

V tom s ním souhlasím.

14.1.2018 15:25 Kate | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Neřekla bych že jsou samy o sobě ubohé… Ale nutit svoje životní cíle ostatním jako tu jedinou správnou pravdu už je ubohé dost :)
14.1.2018 17:50 petrfm | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hromadný blok petrfm
Nevšiml jsem si, že by tady někdo někomu něco nutil. Ale lidem, co žijou život bez cíle to tak asi může připadat.
fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
Grunt avatar 13.1.2018 17:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Před pěti lety navždy odešel Aaron Swartz
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nedá mi to nezeptat se: A kam vlastně šel?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.