abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 700 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"

    Na serveru Lupa.cz vyšel podrobný článek o tom, jak Francie pracuje na technických detailech své digitální gilotiny. Pokud bude občan (majitel přípojky k Internetu) úřadem HADOPI obviněn z nekalé činnosti, bude muset prokázat svou nevinu. Aby ji mohl prokázat, na všech jeho počítačích bude muset běžet státní spyware logující veškeré "podezřelé" aktivity uživatele na PC a na Internetu.

    16.8.2010 16:30 | xm | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    16.8.2010 16:31 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    na všech jeho počítačích bude muset běžet státní spyware logující veškeré "podezřelé" aktivity
    Poběží to i ve Wine? ;-)
    Vykook avatar 16.8.2010 16:43 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    To nevim, ale ve virtualni masine urcite ;-)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    xkucf03 avatar 16.8.2010 16:44 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    A na ARM nebo SPARC procesorech to poběží?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    16.8.2010 17:00 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Tak konec s tím kacířstvím - bude samozřejmě zakázáno provozovat cokoliv jiného než windows na x86.
    16.8.2010 17:23 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    To by bylo moc jednoduche. Pouzivej si, co chces, ale pokud nepujde o vyse zminenou kombinaci, budes automaticky povazovan za teroristu, pedofila nebo jineho vyvrhele spolecnosti.
    the.max avatar 16.8.2010 18:42 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    to bude neco pro Jardika:-D
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    16.8.2010 20:00 Peter Fodrek | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    vo Francuzsku tazko Windows French Parliament To Go Open Source Posted by kdawson on Tue Nov 28, 2006 http://linux.slashdot.org/article.pl?sid=06/11/28/2124232&tid=106

    Fr: 'Members of Parliament have easily adapted to Open Source desktop' published on Jul 01, 2008

    The members of the French parliament say switching to an Open Source desktop was less complicated than they anticipated, says April, a French association to promote Open Source software. http://www.osor.eu/news/fr-members-of-parliament-have-easily-adapted-to-open-source-desktop/?searchterm=None

    Sranda by teda bola, keby ten SW len pre Windows. "Hrozila" by najvacia migracia na Linux

    Koniec koncov vo francuysku uy boli dni, ked Linux mal vzssiu penetraciu na dektope pripojenom na intrenet ako Windows XP 4.7.2009 mal Linux 38% http://gs.statcounter.com/#os-FR-daily-20080701-20100816
    16.8.2010 20:39 pacholik | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    kdepak, ten SW budeš používat dobrovolně, jinak svou nevinu neprokážeš
    printf 'čapí' | tee /dev/stdin
    mikirc avatar 16.8.2010 23:00 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    takze to pujde ruku v ruce s MS, kdyz budes mit linux a chces prokazat svoji nevinu, musis si zakoupit licenci od MS abys mohl ten soft pouzivat.
    Byl jednou jeden...
    17.8.2010 00:35 sivlk | skóre: 15 | blog: sivlk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    > Posted by kdawson
    16.8.2010 17:05 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Nie. Ale to len znamená, že ťarcha preukazovania, že si nespáchal nič nelegálne ostane na tebe a štát ti nedodá nástroj, ktorý by ti v tom pomohol. Tak ti/nám treba. (To netvrdím, to je len možný spôsob, ako to štát môže riešiť.)
    16.8.2010 17:05 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    V tom dokumentu se slovo Linux nekolikrat objevilo, takze to mozna pobezi i nativne.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.8.2010 20:47 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Není problém přejít na platformu, pro kterou to mít nebudou :-D
    16.8.2010 21:30 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Ovšem pak stačí anonymní obvinění a jsi v ... :-/.
    16.8.2010 21:33 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    A co takhle se odvolat na presumpci neviny? To na pokrokovém Západě nemají? My ji máme přímo v ústavě a v zájmu EU protlačený antidiskriminační zákon ji porušuje.
    Jendа avatar 16.8.2010 22:08 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    antidiskriminační zákon ji porušuje
    1. Fujtajxl, to je svinstvo, co v našem státě platí.
    2. Jakkoli je to nechutné, presumpci viny jsem v něm nenašel.
    16.8.2010 22:31 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    O "obráceném důkazním břemeně" (tj. obžalovaný musí dokázat, že čin nespáchal, jinak je považován za vinného) u antidiskriminačního zákona jsem věděl to nepřímo (z různých zdrojů, nijak se to netajilo ani v médiích). Do antidiskriminačního zákona jsem se nedíval, až teď a opravdu to tam není. Ale je to jinde: novelizoval se §133a občanského soudního řádu.
    Jendа avatar 16.8.2010 22:50 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Tak to naštěstí není tak strašné, protože pořád žalobce uvede před soudem skutečnosti, ze kterých lze dovodit, že ze strany žalovaného došlo k přímé nebo nepřímé diskriminaci.
    16.8.2010 23:26 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Určitě nějaký vytištěný screenshot torrentového programu a aby to působilo věrohodně, tak pod tím bude kulatý štempl soudního znalce z oboru kybernetiky...
    16.8.2010 23:05 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Doporucuji se seznamit se zaklady prava. Cely koncept presumpce neviny se tyka vyhradne trestniho prava. Odkazovany par. 133a se tyka obcanskopravnich sporu, tam obecne zadna presumpce neviny neplati - obe strany sporu jsou v rovnem postaveni.
    17.8.2010 12:33 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    No jo, to je fakt. Presumpce neviny tam prostě neplatí. I LZPS to rozlišuje:
    Každý, proti němuž je vedeno trestní řízení, je považován za nevinného, pokud pravomocným odsuzujícím rozsudkem soudu nebyla jeho vina vyslovena.
    V obvinění z porušení autorských práv by presumpce neviny platila, protože je to trestný čin (tj. patří do trestního práva).
    xkucf03 avatar 17.8.2010 14:36 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Ale pokud by to byl soukromoprávní spor o to, jestli firmě ušel kvůli pirátství zisk, měla by firma prokázat, že ušel a ty že neušel – tzn. že by sis to dílo nekoupil :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    16.8.2010 22:41 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Zřejmě není důkazní břemeno obrácené, ale je sdílené, takže obžalovaný musí taky přinést nějaké důkazy. odkaz (nadpis 3.)

    Takže asi to bude v pořádku. Nejsem právník, nijak detailně se v tom nevyznám.
    Jendа avatar 16.8.2010 17:18 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    A nebude to pak 32b šmejďárna?
    poky74 avatar 16.8.2010 19:20 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"

    Java, Python, oss?

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    16.8.2010 16:45 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Peterka pise, ze to bude vyrabat logy, ktoru budu sifrovane a podpisane (oboje ak to chapem spravne sa vykona na lokalnom pocitaci). Je otazkou casu, nez z toho niekto vykope podpisovaci kluc a bude si vyrabat dokazy ako bude potrebovat. Padlo BluRay, padne aj HADOPI.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    16.8.2010 17:31 IEEE 802.1X
    Rozbalit Rozbalit vše blueray down?
    Ony uz prosakli klice kterymi jsou sifrovane blueray disky? To jsem nejak nezdetekoval. Dostali se k nim standardnim zpusobem - t.j. vykradeni klicu z prehravacu nebo to vzali z firmware mechanik?
    16.8.2010 19:24 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blueray down?
    Ano, prosákly, jak pro AACS, tak pro BD+. Původně to vykopali ze softwarových přehrávačů (WinDVD nezklamal ani tentokrát), ale už to jde i z mechanik (klíče lze revokovat a vytvořit nové, ale prolomení protokolu komunikace s mechanikou se obejít nedá)
    16.8.2010 16:50 napoleon bum a parte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Příloha:
    s tou Francii to jde vazne s kopce?
    16.8.2010 17:20 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Minimálně od r. 1789 ano. Jsou to už stovky let, udivuje mě, že jsou na světě lidé, kteří to zatím nepostřehli...

    Tato země na severu Afriky, obývaná hlavně muslimskými černochy a ovládaná komunisty, jde prdeli vstříc a mám dojem, že stále přidává do kroku.
    16.8.2010 17:25 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Jediná šance pro Francouze je nějaká okamžitá, rychlá a úspěšná akce hrstky tamních nacionalistů a bílé minority. Možná vojenský převrat - úspěch francouzské armády nikdy nemůžeme zcela vyloučit. :)
    xkucf03 avatar 16.8.2010 17:27 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Už je to pár let co jsem zahlédl zprávu, že někde na Francouzském venkově našli „muniční sklad“ se spoustou zbraní… a nepatřil armádě ani policii. Takže možná nějaké skupinky tam něco chystají…
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    16.8.2010 17:35 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    To záleží na mnoha faktorech. Mohlo to patřit nacionalistům, ale i mafii a tak.

    Udělat převrat i v takovém bantustanu jako Francie nebude legrace. Nevěřím, že by se povedl "ozbrojený" převrat bez pomoci armády. Nicméně zbrojení nacionalistů vidím pozitivně.
    17.8.2010 02:26 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Nevím, jak je to teď, ale naposledy, co jsem sledoval rozhovor na ČT24 (myslím, že při příležitosti nepokojů, vyprovokovaných těmi mrtvými mladiky z trafostanice), tak cíle oněch nacionalistů jsou podobné jako u našich domácích hololebců, ačkoliv s větším podílem na omezení migrace a potírání islámu. Doufat, že takovéto organizace by chtěly zrušit HADOPI je asi stejné, jako doufat že by Kukluxklan chtěl zrušit DMCA. A ty zbraně bych spíše tipoval na korzické nacionalisty.

    Na to, aby obyvatelstvo masově revoltovalo, by ho musela vláda nakrknout mnohem více a hlavně by se to muselo citelně dotknout všech vrstev obyvatelstva a ne je těch "internetově uvědomělých", což je v důsledku úspěšně vedené salámové taktiky zatím nepravděpodobné. Když uvážím, že většina ke mně doláhajícíh zpráv z Francie se dá zařadit do kolonek Protestující odboráři, Protestující zemědělci ("Máš dvě krávy. Jdeš do stávky, protože chceš tři"), Stavba ITERu a Prezident a jeho žena, tak si nějak nedokážu představit davy pochodující po Champs-Elysées a dovolávající se digitální svobody. A náctileté holky s hlasy dnes končí v blázinci :-)
    16.8.2010 17:50 mica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Naprosto souhlasím. Feudalismus byl pro Francii nejlepší. Páni si nejen dokázali držet od těla cizáckou pakáž, ale drželi zkrátka i socky. které musely makat a neměly čas na kraviny. Škoda, že v tom roce 1789 šlechta kvůli pár nuzáckým kraválům vyměkla.
    17.8.2010 16:25 jik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Pán je asi ...censored...
    Bedňa avatar 17.8.2010 10:03 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Ďalší dôkaz kam to komunisti/socialisti dokážu dotiahnuť.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    18.8.2010 12:46 doron | skóre: 21 | blog: Sensors a Ksysguard | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    A máte alespoň představu jaký je letos rok? Už je to pár let, co ve Francii vládnou konzervativci a liberálové.
    You can't fuck everyone, but you can try to.
    18.8.2010 19:57 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    A máte alespoň představu, co skutečně ti "konzervativci a liberálové" dělají? Jsou to prostě sockomouši - a je jedno, jak je média nazvou.
    16.8.2010 17:16 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Nejvíc mě dostává ta nutnost obviněného prokazovat svou nevinu. To je do nebe volající ukázka presumpce viny, to si tohle opravdu francouzi nechají líbit?

    U nás by to naštěstí bylo IMHO v rozporu s Evropskou úmluvou o lidských právech, kterou jsme jako jedna z mála zemí ratifikovali kompletně bez výjimek...
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Jendа avatar 16.8.2010 17:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    U nás by to naštěstí bylo IMHO v rozporu s Evropskou úmluvou o lidských právech, kterou jsme jako jedna z mála zemí ratifikovali kompletně bez výjimek...
    Hlavně s Ústavou (LZPS 40, 2), ta byla dřív a nejde tak snadno změnit.
    16.8.2010 17:31 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Tak pokud nemaj ve Francii problém zaplatit v přepočtu miliardu Kč ročně za vyhledávání IP, tak se nějaký finanční překážko-snižovací fond najde :-/.
    16.8.2010 18:28 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Evropska umluva o lidskych pravech [*] byla driv (1950) nez prislusna ustava CR (1989).

    [*] viz treba http://ec.europa.eu/ceskarepublika/information/glossary/term_30_cs.htm
    Jendа avatar 16.8.2010 18:32 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Myslel jsem tím, že ústava (s LZPS) byla ČR dřív přijata, ne?
    otasomil avatar 16.8.2010 20:32 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"

    Tady nejaky zvire scipe a pri tom kope z posledniho. Dobre mu tak.

    Informace - data - text, multimedia, software kdyz budou svobodna nebo aspon free tak bude razem po problemu.

    Proc nejaci "umelci" hazi praci na stat ? At se sami postaraji a nebo jdou delat neco jinyho proboha. Proc by stat mel resit jejich problemy a neschopnost na naklady danovych poplatniku. Co si jako vubec mysli ....

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    16.8.2010 20:40 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Proc by stat mel resit jejich problemy a neschopnost na naklady danovych poplatniku.
    Protože stát to rád udělá :/ Plynou z teho totiž lecjaké výhody...
    Jendа avatar 16.8.2010 20:58 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Proc nejaci "umelci" hazi praci na stat ? At se sami postaraji a nebo jdou delat neco jinyho proboha. Proc by stat mel resit jejich problemy a neschopnost na naklady danovych poplatniku. Co si jako vubec mysli ....
    A teď si představ, že panu Vomáčkovi řešila ukradené auto státní policie! Na náklady daňových poplatníků! Co si to jako vůbec myslí?! Ať se o dopadení zloděje postará sám nebo ať jde bydlet jinam, proboha.
    16.8.2010 21:20 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    A stát snad kvůli ukradenému autu pana Vomáčky vytvořil nový zákon a pravidla jako: každý kdo nebude mít v autě GPS logovací jednotku bude automaticky odsouzen za krádež auta? :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 16.8.2010 21:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    S tímhle také nesouhlasím. Ale nevadí mi, když někdo oznámí na policii, že ten a ten člověk sdílí 50 GB warezu, nebo nedej Bože s ním obchoduje. Policie to prošetří, zkontroluje a případně podnikne další právní kroky. V případě kšeftování s nelegálním SW (ať už někdo přímo prodává nelegální kopie, nebo nabízí výrobu výkresů v CAD za 150 k a přitom má na FÚ neodpovídající záznamy) je dokazování hračka - stačí ze sebe udělat falešného zákazníka. V případě home sdílečů se to moc neřeší.
    17.8.2010 07:12 martin knocik | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    NEtreba nový zákon. Stačí mýto , niečo na štýl toho slovenského pre nákladné autá, a už vás to pekne loguje kam ste išli.
    17.8.2010 09:46 SEnklar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Tak jsem si ten článek na Lupě přečet. Píšou tam, že "spyware" má logovat, přístup na "podezřelé" adresy. Dobře. Takže když na žádnou takovou adresu počítač s gilotinou nepůjde pak nebude záznam. Jednoho krásného dne se ale může stát, že na mě příjdou HADOPíci s tím, že jsem kradl copyrightovaná data --> presumpce viny, čili "ukaž nám svůj log". Ukážu log, kde nebude ani řádka. To tedy údajně jednoznačně říká, že jsem nic špatného neprovedl. Jsem však z toho venku? Patrně ne. Presumpce viny platí dál. Řeknou: "to nemohlo být staženo z tohohle počítače, tady to není napsaný". VŽDYCKY (protože platí presumpce viny) si mohou najít důvod, nebo kličku, kterou stvrdí že mají oprávnění mě od internetu odpojit. A to i v přípaďě že jsem nic takového neprovedl, nebo se to stalo neúmyslně, třeba tak, že přijel kamarád ze zahraničí a byl u mě ubytován a v mé nepřítomnosti (třeba i přes 1000 mých upozornění) něco stáhl a zase si odjel za kopečky.rávnění mě od internetu odpojit. Protože některé věci se prostě dokázat nedají.
    17.8.2010 12:20 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Logicky to asi bude sloužit na prokazování stahování/nestahování u adres a programů, které jsou na seznamu "podezřelých". Jinak by to vůbec nemělo smysl.
    17.8.2010 12:40 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    No neviem ale to sú také cipoviny. Že my je z toho zle.
    17.8.2010 13:18 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"
    Hodne naivni. Presumpce neviny neplati treba u sexualniho obtezovani.
    Jendа avatar 17.8.2010 13:32 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní spyware součástí francouzské "digitální gilotiny"

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.