abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    17.4. 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 556 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru

    TorrentFreak dokumentuje nárůst žádostí o cenzuru výsledků vyhledávání Google, zejména v tomto roce dochází ke zrychlování tempa. Největšími "cenzory" jsou Microsoft a RIAA. Absurditu a současně nebezpečnost dokumentuje to, že tyto firmy požadují i cenzurování informací o tom, že o cenzuru požádali.

    18.7.2012 09:24 | Luboš Doležel (Doli) | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Bedňa avatar 18.7.2012 09:59 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    A keby sa im na to Google vys...?
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    18.7.2012 10:46 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Bojim se, ze by jim (googlu) to neproslo. Je to jen dalsi krok. Ruzne mafie (treba statni tajne sluzby) tuto moznost maji a vyuzivaji. MS a RIAA nejsou o moc mensi hraci. Proc by meli byt osizeni zrovna oni? :-(
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    18.7.2012 13:35 aaaaaaaaaaaaaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru

    MS a RIAAA asi nie, ale niektore notices sa mi zdaju byt divne (asi z nich niekto robi debilov). To by som mohol napisat aj ja na lubovolne dielo.

    18.7.2012 10:51 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Proč by to dělal? Já bych si takovou příležitost zcela legálně prezentovat debilitu těch cenzurujících taky nenechal ujít. Chcete sosnout Windows? Proč se prodírat spoustou odpadu, když za vás práci udělal MS a stačí hodit do prohlížeče dotaz

    windows site:chillingeffects.org

    :-D :-) :-D
    little.owl avatar 18.7.2012 20:43 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    To snad ne! :-D Oni daji k dispozici seznam kde stahovat ....
    A former Red Hat freeloader.
    18.7.2012 10:18 jdsulin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    z clanku take vyplyva, ze Google tak vlastni nejvetsi indexovanou databazi s nelegalnim obsahem :)
    18.7.2012 13:09 BostX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Databaza Googlu obsahuje data patriace ludu a preto sa musi vratit do vlastnictva ludu. A ked nam ju pani Tovarnici nevydaju dobrovolne tak(!)... tak neviem co. Asi si kupim noznicky a zacnem strihat kabliky. Nech zije Karol Marx!
    18.7.2012 10:43 avzgag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    k tomu dodam jedine:

    http://www.youtube.com/watch?v=BtrQaJ_-kKY

    [LYRICS] Multinational corporations Genocide of the starving nations
    18.7.2012 11:59 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Někdy se uvádí na podporu toho, že odkazovat na nelegální obsah (filmy atd.) je legální a zcela v pořádku to, že vyhledávače jako třeba Google na ně odkazovat můžou a nikdo jim to nevyčítá - takže by to znamenalo měřit dvojím metrem: ve výsledcích vyhledávače by odkaz být mohl, ale dát ho na nějakou stránku ručně by se nesmělo. Tady je vidět, že i u vyhledávače je to problém - i tam jim to vadí. Chtěli by, aby nesměl odkazovat nikdo - ani vyhledávače.
    18.7.2012 12:41 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Vyhledávače zpravidla neodkazují na nelegální obsah, ale na stránku, která odhazuje na nelegální obsah. Tedy toto platí u filmů a hudby, v případě knih v PDF občas zaindexují a odkazují přímo na to PDF.
    18.7.2012 12:44 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    No, jelikoz vysledek vyhledavani googlu obsahuje take primo kus te stranky, tak se casto stane ze i primo google odkazuje na "nelegani" obsah.
    Bedňa avatar 18.7.2012 12:55 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    porn filetype:wmv
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    19.7.2012 12:02 Jan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    wmv? to ještě někdo používá? :D
    18.7.2012 15:54 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    V tom případě je argument „vyhledávače můžou odkazovat, tak my taky“ nepravdivý taky (vyhledávače neodkazují).
    Jardík avatar 18.7.2012 13:53 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Příklad jak retardovaný je USA, místo souzení Googlu za pirátsví (aneb linkování je přece pirátsví, že?) si raději najdou chudáka v Británii, dovezou si ho domu a odsoudí jeho. Vždyť on jim přece neplatí. Jinak zítra si požádají o Františka Vopršálka z Horní Dolní, protože porušuje zákon USA neplacením daních jejich státu.
    Věřím v jednoho Boha.
    18.7.2012 15:40 lobotron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Ještě větší sranda by byla, kdyby 2 státy typu USA vymyslely protichůdnej zákon. Pak by mohli chtít vydání jakýhokoli člověka do alespoň jednoho z těch dvou států.
    18.7.2012 16:02 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Důležité je, jestli je to trestné i ve státě, kde ten člověk je (Británie). Pokud ne, tak ho pochopitelně nevydají.
    18.7.2012 16:42 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Předchozí soudy ve Velké Británii rozhodly, že to podle britských zákonů trestné není. Ten kluk nikdy nevkročil na půdu USA, jeho servery nebyly hostované v USA a neporušil žádné britské zákony, přesto bude vydán do USA a souzen podle amerických zákonů. Je to možné díky dohodě o vydávání občanů, kterou Velká Británie uzavřela s USA (a stala se tak de facto americkou kolonií).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    18.7.2012 16:46 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    To je smutné. Kdyby USA uzavřely takovou dohodu s Pákistánem, tak by ted Mark Zuckerberg seděl v pákistánském vězení, přestože v Pákistánu nikdy nebyl.
    Cubic avatar 19.7.2012 13:22 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Ono to takhle ale funguje jen jednim smerem. USA -> UK ma jine podminky pro vydani, i pres jejich ritolezectvi stejne nechapu jak mohli s necim takovym souhlasit
    little.owl avatar 19.7.2012 13:46 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Teoreticky obema smery, ale USA v praxi nikoho nevydaji ....
    A former Red Hat freeloader.
    Cubic avatar 19.7.2012 14:35 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    nejsem pravnik a mam problemy s chapanim jejich terminologie, ale vypada to ze v pripade zadosti o vydani do uk musi mustni ukazat "probabale cause" (diky americke ustave), naopak pro vydani z UK americke urady prezentuji "jen" "Prima facie" coz z duvodu me ne zcela jasnych je jednodussi a nema takovou vahu.

    Kazdopadne souhlasim s tim ze USA nevydava sve obcany tak snadno
    18.7.2012 17:39 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Tak to se pochopitelne pletes, protoze vydan uz (papirove) byl, a ceka se jen na souhlas ministra. A to co mel udelat, neni v GB ani prestupkem.
    Jardík avatar 18.7.2012 17:44 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Třeba tu. V Británii nic neporušil, přesto jde do USA.
    Věřím v jednoho Boha.
    18.7.2012 20:44 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Ve Velké Bratritánii to jde už nějakou dobu z kopce. Časem z ní bude možná totalitnější země než Čína. Zatímco v Bratritánii můžou ve jménu boje proti terorismu člověka nechat bez obvinění na měsíc „zmizet“, v komunistické Číně tyhle praktiky teď (aspoň oficiálně) ruší.
    little.owl avatar 18.7.2012 20:59 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Tak pokud vam zacnou vyhazovat do povetri autobusy, budete se na nektera opatreni divat jinou optikou. Problem neni legislativa samotna, jako spise riziko jejiho zneuziti a to jak vypada realne aplikace. Cela rada totalitnich statu byla na papire demokraticka a obcan mel k zajistena vsechna prava a v praxi to bylo uplne jinak.
    A former Red Hat freeloader.
    18.7.2012 21:24 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Británie byla prošpikovaná kamerami už před 15 lety a jejich totalitní legislativa se táhne skoro půl století zpět, viz např. Northern Ireland (Emergency Provisions) Act 1973.
    little.owl avatar 18.7.2012 21:36 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    prošpikovaná kamerami už před 15 lety
    Nic ve srovnani s tim kolik jich maji ted, navic vetsina kamer spise hlida jen krizovatky a prechody. Velke mnozstvi kamer znamena hodne dat a nikdo to neni schopen zaznamenat, natoz zpracovat.

    Northern Ireland (Emergency Provisions) Act 1973.
    Jeste by bylo dobre zminit, proc to vzniklo, co tomu predchazelo a jak dlouho se to aplikovalo.
    A former Red Hat freeloader.
    19.7.2012 00:32 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    navic vetsina kamer spise hlida jen krizovatky a prechody. Velke mnozstvi kamer znamena hodne dat a nikdo to neni schopen zaznamenat, natoz zpracovat.
    Úplný nesmysl. Už před těmi 15 lety byly kamery všude, počínaje těmi křižovatkami přes ulice, parky až po veřejné knihovny a univerzitní počítačové učebny.
    jak dlouho se to aplikovalo.
    Přes novelizace v letech 1978, 1987, 1991, 1996, 1998, Prevention of Terrorism (Temporary Provisons) Act 1974 (každoročně obnovovaný až do roku 1999 a od roku 1984 zahrnující i mezinárodní terorismus), dále Terrorism Act 2000 a následnou katastrofickou post-9/11 legislativu (Prevention of Terrorism Act 2005 atd.) se to aplikuje dodnes, přičemž standard lidských práv se v tomto ohledu nejen nezlepšil, ale naopak zhoršil. Např. Terrorism Act 2006 zvýšil přípustnou délku vazby před sdělením obvinění na 28 dní (navrhováno bylo 90 (!!!) dní), v roce 2008 se v rámci pokroku pokusili o další zvýšení na 42 dní - po odmítnutí ve Sněmovně lordů to bylo nakonec vypuštěno. Připomínám, že podle onoho prvního zákona z roku 1973 musel být "potenciální terorista" předveden před soud do 72 hodin.

    :-(
    little.owl avatar 19.7.2012 10:14 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Už před těmi 15 lety byly kamery všude, počínaje těmi křižovatkami přes ulice, parky až po veřejné knihovny a univerzitní počítačové učebny.
    Narust nastal az po udalostech v New Yorku, a byla to i otazka technickych a financnich moznosti. O tom, ze UK je cislo jedna v poctu nainstalovanych kamer nema smyslu diskutovat, stejne tak jako ze mista jako londynske metro, nadrazi a letiste jsou doslova kamerami prospikovana take ne. Podstatna cast kamer z udavanych cisel je instalovana soukromymi subjekty v privatnich objektech, u kamer instalovanych statni spravou se jedna predevsim o dopravni kamery - na kazdem jizdnim pruhu mate casto jednu az dve kamery na semaforech (v podstate neskodne), pokud to vynasobite poctem semaforu na hlavnich tazich a krizovatkach, ve mestech, dostanete vysoka cisla. Tuhle zalezitost resili minuly rok na jare a asi mesic se kolem toho tocila diskuze, viz. treba zde a zazneli hlasite i odpurci a vypada to na upraveni podminek jejich pouzivani.
    po veřejné knihovny a univerzitní počítačové učebny.
    Na nasem zapadakove se zase setri! Mame knihovnu bez kamer a v University of Sussex jsem je v poslucharnach zatim nevidel.

    Delka vazby. Vy jste si vybral z Northern Ireland (Emergency Provisions) Act 1973 to [nej]mene podstatne, tam jsou horsi veci, prectete si puvodni verzi zde; oni to prijmuli v krizove situaci kdyz IRA zabijela. Britska vazba muze byt dlouha, srovnani je treba zde, nelibi se mi to, ale spise me zajima, jak to je aplikovano - treba v CR jdete pred soud drive, ale pritom je dlouhodobe kritizovana za vysoky pocet vazeb a prumernou delku jejiho trvani.
    A former Red Hat freeloader.
    19.7.2012 10:31 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    na kazdem jizdnim pruhu mate casto jednu az dve kamery na semaforech (v podstate neskodne),

    Jo. Zřejmě proto se v GB vypalování a jiné formy demolice radarových budek s kamerami (GATSO) staly v podstatě lidovým sportem.

    nelibi se mi to, ale spise me zajima, jak to je aplikovano

    To se nelíbí ani britským soudům, leč politici na ně zvysoka a vydatně a pokud už to dojde tak daleko, že předchozí zákon se v důsledku soudního rozhodnutí stane nepoužitelným, tak se prostě schválí jiný. Jinak, když už odkazujete na to srovnání, tak si nelze než nevšimnout, že 28 dní je naprosto "mimo mísu".
    little.owl avatar 19.7.2012 10:39 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    staly v podstatě lidovým sportem.
    Par pripadu bylo, ted jsou GATSO hlidane dalsimi kamerami :-D, clovek by musel byt debil jen se k nim priblizit; lepsi zaplatit pokutu za speeding.
    To se nelíbí ani britským soudům,
    A nejen soudcum.
    že 28 dní je naprosto "mimo mísu".
    Ano, to je.
    A former Red Hat freeloader.
    19.7.2012 12:27 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Par pripadu bylo

    Ehm ehm :-) :-D :-)
    little.owl avatar 19.7.2012 12:36 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Ano, par pripadu, vezmete-li v uvahu, kolik jich tu je. Pitomcu, kteri vyrazne prekracuji rychlost a pak to resi zapalovanim kamer je nastesti malo.
    A former Red Hat freeloader.
    19.7.2012 14:18 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    lepsi zaplatit pokutu za speeding.
    TO težko říct, když speeduješ 110 mph a víc, tak si tím tak nejsem jistý :)
    little.owl avatar 19.7.2012 14:44 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    :-D

    OK, v takovem pripade bych mozna take chystal cerny satek a benzin. :-D
    A former Red Hat freeloader.
    19.7.2012 16:31 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    122mph :-( a blikla dvakrát svině, přestože měla být vypnutá (M25 okolo 23:00 - variable speed limit off). Nejhorší na tom je, že jsem tolik ani jet nechtěl ono to nějak samo... Tak teďka čekám na na NIP :-(
    19.7.2012 16:41 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    a) máme rádi jednotky SI.

    b) jet 200 km/h přes obec i v noci je fakt prasečina.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    19.7.2012 16:44 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Myslíš jet v noci po dálnici kdy jsem za celých 110km potkal 4 auta? :D Navíc 122mph je 196 km/h.
    19.7.2012 16:47 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Počkej, teď ti napíšou, že "co kdyby ti tam vešla matka s kočárkem" a omlátí ti o hlavu miliardy mrtvých na německých dálnicích. :-D :-)
    19.7.2012 16:55 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Jo, tak po dálnici to jo. Já radary prakticky jinde než na okreskách v obci nepotkávám (ještě úsekáče na jižní spojce a tak), tak jsem automaticky předpokládal stejnou situaci. Pardon.
    Navíc 122mph je 196 km/h.
    Trololo? Ty 4km/h není až takový rozdíl :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    little.owl avatar 19.7.2012 16:48 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    To je pech. Ja jsem speedoval 55mph, tam kde bylo v 30mph a byl jsem poslam k soudu. Vymerili mi pokutu ve vysi poloviny mesicniho platu, ale body mi nevzali. Vzhledem k tomu, ze to bylo v pracovni dobe pri testovani noveho prototypu vozu, kompenzoval mi to zamestnavatel, ale uz si davam pozor.
    A former Red Hat freeloader.
    Bedňa avatar 19.7.2012 10:50 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Tak pokud vam zacnou vyhazovat do povetri autobusy, budete se na nektera opatreni divat jinou optikou.
    Toto môže prehlásiť len niekto kto si necení vlastnú slobodu a ani si ju nezaslúži.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    little.owl avatar 19.7.2012 12:23 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    A co chcete rozporovat v te vete?
    A former Red Hat freeloader.
    Bedňa avatar 26.7.2012 22:28 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Že v mene ochrany pred terorizmom budem súhlasiť so špicľovaním.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    little.owl avatar 26.7.2012 23:15 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    A mate neco proti tomu, ze policie muze sledovat lidi podezdrele z trestne cinnosti?

    Vzdy jde jen o stanoveni mantinelu a podminek.
    A former Red Hat freeloader.
    Bedňa avatar 27.7.2012 07:54 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Prv to bol triedny nepriateľ, teraz je terorizmus. Buď máme demokraciu a právny štát, alebo len premenovanú totalitu a niektorí ako vidím už začínajú súhlasiť.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    19.7.2012 11:33 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Pro srovnání Španělsko: taky má zkušenost s terorismem, podobně jako v Londýně i v Madridu vybuchl vlak a zabilo to spoustu (150) lidí, princpipů právního státu se kvůli tomu ale nevzdává. A nevedlo to k tomu, že by pachatele nechytli nebo že by se tam podobný útok opakoval.
    little.owl avatar 19.7.2012 12:29 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Jina zeme, jina situace, jine to bude v severnim Irsku, jine v Baskitsku, jine v Izraeli, jine v Afganistanu, jine v Kasmiru.
    A former Red Hat freeloader.
    19.7.2012 15:22 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Naprosto nechápu, jak můžete tyhle odporné velkobratrské totalitní praktiky a zákony obhajovat. Z toho je mi doslova a do písmene blivno... lidi co tot obhajují si nezaslouží ani svobodu, ani bezpečnost.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    little.owl avatar 19.7.2012 15:42 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Ja rikam, ze za urcitych podminek jsem urcita osobni omezeni akceptovat, pokud skutecne prinesou vyssi bezpecnost, je to racionalni trade-off. Zatim mam pocit, ze spise zavadi omezeni ktera jsou k nicemu a jen otravuji - ted kvuli nekterym debilnim opatrenim nemohu ani snadno koupit cisty isopropyl alcohol, zatimco drive byl v kazde lekarne. :-(
    A former Red Hat freeloader.
    18.7.2012 16:38 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Ne, to se nestane, ČR na rozdíl od Velké Británie ještě není kolonií USA. Ve Velké Británii je to možné jen proto, že má s USA uzavřenou silně jednostrannou dohodu o vydávání občanů (k jejímu uzavření došlo v rámci oblíbeného "boje proti terorismu" a dnes už se používá k souzení studentů). Kvůli této dohodě může být prakticky libovolný občan Velké Británie vydán a souzen podle zákonů USA, přesto že Britské zákony neporušil (proto tvrzení, že Velká Británie se de facto stala kolonií USA, není zas až tak moc přehnané).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Jardík avatar 18.7.2012 17:48 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Stejně, neudělal nic jiného, než třeba Google, ale toho si USA nevšímá, protože Google je přece jeden z jejich způsobů špehování lidí po celém světě a navíc jsou placeny z jeho daní, tak proč by soudily Google, když můžou soudit studenta z úplně jinýho státu za nicotné porušení zákona (podle nich), oproti googlu, který tam má několikanásobně víc odkazů.
    Věřím v jednoho Boha.
    little.owl avatar 18.7.2012 20:53 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Tak jednoduche to neni, vydani predchazi rozhodnuti soudce, ktery ho muze zamitnout. Nicmene pravdou je, ze tato dohoda radove Brity pekne irituje, zejmena proto, ze Americane v praxi nikdy sve obcany nevydavaji.
    A former Red Hat freeloader.
    18.7.2012 16:16 Komunista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    V com je kapitalisticka totalita horsia od komunistickej?
    18.7.2012 16:42 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    V kapitalistické totalitě na chudého dělníka kašlou a nechají ho klidně chcípnout, když se jim to finančně vyplatí. O hodnotě člověka tam rozhoduje kapitál. V komunistické totalitě to tak není.
    18.7.2012 17:08 Redi | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Ano, ano, jako třeba v Rusku nebo Číně, kde se o lidi dokonale starají :D lol, máte koment dne...
    AsciiWolf avatar 19.7.2012 10:50 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    V Rusku je komunismus?
    20.7.2012 09:43 Redi | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Tahle věta měla být v minulém čase, to uznávám. Jinak > můj koment o "třídění" komunistických zemí.
    18.7.2012 17:32 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Ty největší totalitní hladomory v historii byly v Sovětském svazu a Čínské lidově demokratické republice. Takže asi tak.
    18.7.2012 17:40 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Mno ... podivej se do US tricatych let a potom mudruj ...
    18.7.2012 18:38 Standa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Prosím o pramen, podle kterého to v USA v 30. letech bylo horší. Nikdy jsem neslyšel, že by tam tehdy zemřely miliony lidí hladem.

    Paradoxem komunistických hladomorů je to, že nebyly způsobeny neúrodou, ale naprosto diletantským centralistickým řízením země.
    18.7.2012 20:24 Redi | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    +1
    18.7.2012 20:58 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru

    Ono nešlo vždy o diletanství, ale také o záměr. Například i když byla v Rusku neúroda a nedostatek potravin, tak Rusko potraviny za podhodnocené ceny vyváželo do zemí, které si potřebovalo zavázat. Politické čachry byly prostě pro Stalina důležitější, než „život pár vlastních obyvatel“. Ale tímto způsobem se chová řada politiků, systém nesystém.

    19.7.2012 11:17 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    To taky ne, spousta tech hladomoru byly naprosto presne naplanovane a cilene, napr. hladomor na Ukrajine v 30. letech, kdy ozbrojene hlidky NKVD staly u hromad s psenici a nechaly je zplesnivet a kolem umiraly stovky ukrajincu. Stalit chtel takto prakticky zlomit a znicit ukrajinsky narod...
    18.7.2012 20:37 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Ono taky asi není fér porovnávat zemi jako Rusko nebo Čínu se zemí jako USA. Byly a pořád jsou na dost jiné úrovni rozvoje. Lepší srovnání by bylo např. s kapitalistickými státy jižní a střední Ameriky.

    Vím, že to komunisti nevedli dobře. Skutečnou společnost odpovídající komunistickým ideálům se nikde nepodařilo ve větším měřítku vytvořit a asi to ani nejde. Výjimkou jsou malé židovské osady v Izraeli, tzv kibucy, kde něco jako opravdový komunismus opravdu funguje.

    Jen odpovídám Komunistovi na otázku, v čem je kapitalistická diktatura v principu horší než komunistická. Nějaká diktatura může být komunistická a hodně špatná a jiná kapitalistická a ne zas tak špatná - a naopak. Takhle obecně se to nedá říct, pod pojmy jako komunismus, kapitalismus a diktatura si může člověk představit celou škálu věcí. Ta výhoda komunistické diktatury oproti kapitalistické ale platí. Právě na tom stavěli komunisti podporu u dělnické třídy, která se cítila v kapitalismu utlačovaná.
    18.7.2012 22:27 Redi | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Čína a USA jsou již delší dobu na stejné úrovni, každá ale s jiným systémem. Jako jediné dvě země na nich lze taky nádherně ukázat nevýhody komunismu nad výhodami kapitalismu.

    To myslíte Brazílii a Mexiko? Obě dvě mají problém, který by přechod ke komunismu rozhodně nevyřešil.

    Ale ony i ty Kibucy nejsou komunistické :) Z toho co mi vysvětlovali, fungují na principu (zjednodušeně): Pracuješ = dostaneš "body" = za body si můžeš něco koupit nebo za ně koupit něco pro komunitu.

    Promiňte, ale velká část lidí vyvražděných v Rusku a Číně, tedy nejvíce komunistických státech na zemi, nepocházela a nepochází z vysokých kruhů. Komunismus byla jedna velká blamáž a zločin. A pro budoucí generace bude synonymem pro neuskutečnitelný ideál. Už ze samé podstaty člověka nemůže existovat opravdu komunistická společnost.

    Jak řek Sir Winston Leonard Spencer-Churchill (ano, rád uvádím celé jméno :P ): The inherent vice of capitalism is the unequal sharing of blessings. The inherent virtue of Socialism is the equal sharing of miseries.
    little.owl avatar 18.7.2012 22:39 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Čína a USA jsou již delší dobu na stejné úrovni,
    Mozna tak pro horni 2% populace ...
    nádherně ukázat nevýhody komunismu
    V Cine neni zadny komunismus, ale spise korporativni fasismus krisnuty se zbytky nevolnictvi. Alespon to neni takovy bordel jako Indie.
    A former Red Hat freeloader.
    18.7.2012 23:03 Redi | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    2% populace USA? To je už asi teď pravda :)

    Nazývají se tak? Ano. Takže jde o komunismus, jaký patche aplikovali, to už je mi jedno :D.

    No, Indie až na dopravu funguje velice dobře ;) (alespoň jih).
    little.owl avatar 18.7.2012 23:16 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Nazývají se tak? Ano. Takže jde o komunismus
    Vypada to jako kachna, chodi to jako kachna, kejha to jako kachna, ale rikejme tomu klokan.
    A former Red Hat freeloader.
    18.7.2012 23:23 Redi | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    * Říká si klokan. Říkejme mu jak on chce, takže klokan.

    Vůbec, on ten pojem komunistický stát je strašně široký, protože dokonale komunistického státu se nikdy nepodařilo dosáhnout, zatím máme jenom různé stupně přiblížení.
    19.7.2012 11:29 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Vůbec, on ten pojem komunistický stát je strašně široký, protože dokonale komunistického státu se nikdy nepodařilo dosáhnout, zatím máme jenom různé stupně přiblížení.
    O to právě jde. Každá z těch diktatur může být horší než ta druhá. Záleží na tom, jaká je která konkrétní diktatura.

    Já jsem to pojal jako otázku v čem je horší extrémně pravicová (kapitalistická) oproti extrémně levicové (komunistická) diktatuře. Uvažuju přitom čistě o ideologii, ne o tom, co se v praxi ze stran, kterým se dávaly tyhle nálepky, vyklubalo - jako že extrémní pravice jsou fašisti (přitom fašisti byli extrémní v něčem úplně jiném než v pravicovosti) atd.. Ne všechny věci, které se např. v Rusku pojí s komunisty, se musí nutně pojit s komunisty všude. Například v USA se „pravice“ pojí s křesťanským fundamentalismem a konzervativismem, v ČR ne. Pokud jde o pravici, levici a konzervativismus, tak tady je to spíš naopak než v USA - nejkonzervativnější se jeví levicová ČSSD, zatímco pravicové strany jsou proreformní.
    20.7.2012 09:45 Redi | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Ano, potom samozřejmě váš první komentář byl z čistě teoretického úhlu správný.

    Já se to ale snažím spíš brát z reálného hlediska, které ukázalo, že realita komunismu je na míle daleko od jeho ideálů.
    AsciiWolf avatar 19.7.2012 10:59 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Čína a USA jsou již delší dobu na stejné úrovni, každá ale s jiným systémem. Jako jediné dvě země na nich lze taky nádherně ukázat nevýhody komunismu nad výhodami kapitalismu.
    Jo, USA je opravdu "skvělým" příkladem kapitalismu a demokracie (a Čína "skvělým" příkladem komunismu). *facepalm*
    20.7.2012 09:49 Redi | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Ano, to USA je. Na jakou jinou zemi ukázat? Na UK na které se o trošku víc nahoře nadává jako na US kolonii? Na Francii s Německem, které díky EU zotročili Evropu? (Je pravda, že bych rád ukázal na UK jako na nejlepší současný příklad demokracie, ale nechce se mi sem moc přenášet tu zbytečnou válku z horních komentů.)

    A k té Číně > komentář o tom jak škatulkovat komunistické země.
    18.7.2012 17:00 Anarchokapitalista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Kopírovacie monopoly a spol. vznikli ako regulácia kapitalizmu, ktorá je obhajovaná celospoločenským prospechom. Kapitalizmus môže fungovať aj bez nich. Toto je skôr totalita "veľkého" štátu.
    18.7.2012 18:08 Neel | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    Ja mel za to ze ty zakony o neustalem prodluzovani copyrightu si kupovali uspesne kapitalisticke spolecnosti.
    18.7.2012 18:51 Anarchokapitalista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    No a?
    18.7.2012 19:50 samo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    To je možné. Ale to je tým, že kapitalisti nechcú kapitalizmus.
    AsciiWolf avatar 19.7.2012 10:48 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru
    V ničem. Same shit, different as*hole. ;-)
    Dreit avatar 19.7.2012 19:22 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vlastníci autorských práv chtějí cenzurovat cenzuru

    No....tak bude internet zase o něco menší

    http://sabrina-online.com/strips/SabOnline508.GIF

    Nope

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.