abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 06:11 | Zajímavý článek

    Man Yue Mo z GitHub Security Lab se podrobně rozepsal o již opravené zranitelnosti CVE-2023-6241 v Arm Mali GPU umožňující získání roota na telefonu Pixel 8 s povoleným MTE (Memory Tagging Extension).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | IT novinky

    V San José probíhá vývojářská konference NVIDIA GTC 2024. CEO společnosti NVIDIA Jensen Huang měl dvouhodinovou keynote, ve které představil celou řadu novinek: NVIDIA Blackwell platform, NVIDIA NIM microservices, NVIDIA Omniverse Cloud APIs, Project GR00T, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:33 | Komunita

    Byly zpracovány a na YouTube zveřejněny videozáznamy jednotlivých přednášek z letošního Installfestu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 13:33 | Pozvánky

    Od 21. do 23. března proběhnou Arduino Days 2024. Sledovat bude možné oficiální streamy. Zúčastnit se lze i lokálních akcí. V Česku jsou aktuálně registrovány dvě: v Praze na Matfyzu a v Poličce v městské knihovně.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Pozvánky

    Letošní ročník konference LinuxDays se uskuteční o víkendu 12. a 13. října, opět se potkáme v pražských Dejvicích na FIT ČVUT. Také během letošního ročníku nás budou čekat desítky přednášek, workshopy, stánky a spousta doprovodného programu. Aktuální dění můžete sledovat na Twitteru, Facebooku nebo na Mastodonu, přidat se můžete také do telegramové diskusní skupiny.

    Petr Krčmář | Komentářů: 3
    včera 09:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 2.0.0 a krátce na to opravné verze 2.0.1 open source online editoru Etherpad (Wikipedie) umožňujícího společné úpravy v reálném čase.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:00 | IT novinky

    Elonem Muskem založena společnost xAI otevřela pod licencí Apache 2.0 svůj AI LLM model Grok-1.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 00:44 | Nová verze

    Matematický software GNU Octave byl vydán ve verzi 9.1.0. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Nově je preferovaný grafický backend Qt a preferovaná verze Qt 6. V tomto vydání byly přepracovány funkce pro převod čísel z desítkové soustavy. Jako obvykle jsou zahrnuta také výkonnostní vylepšení a zlepšení kompatibility s Matlabem.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    17.3. 22:33 | Zajímavý článek

    Společnost PINE64 stojící za telefony PinePhone nebo notebooky Pinebook publikovala na svém blogu březnový souhrn novinek. Vypíchnout lze, že pracují na virtuálním asistentu PineVox a zatím bezejmenných sluchátkách na lícní kosti (bone conduction).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.3. 18:33 | Nová verze

    Hyprland, kompozitor pro Wayland zaměřený na dláždění okny a zároveň grafické efekty, je již dva roky starý. Při té příležitosti byla vydána verze 0.37.0 (a záhy opravná 0.37.1 řešící chybu ve vykreslování oken). Nově závisí na knihovně hyprcursor, která poskytuje škálovatelné kurzory myši.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 3
    Steam
     (25%)
     (28%)
     (13%)
     (10%)
     (24%)
    Celkem 308 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 11.3. 21:45
    Rozcestník

    Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache

    ICQ (Wikipedie) bude letos slavit 20 let. Nedávno byla vydána verze 10 oficiálního klienta. Mezi podporovanými operačními systémy je i Linux. Zdrojové kódy desktopového klienta byly navíc uvolněny pod licencí Apache 2.0 a jsou k dispozici na GitHubu.

    15.4.2016 14:03 | Ladislav Hagara | Zajímavý software


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    vain avatar 15.4.2016 14:15 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    ICQ má i Linuxového klienta? Ne ne, zeptám se jinak ICQ ještě fakt existuje? Zajímavé... Dokonce ten klient vypadá zajímavě, ne jak ty otřesné barevné verze plné reklam, které ještě pamatuji. A doba Mirandy IM... sakra, záchvat nostalgie.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Petr Maleček avatar 15.4.2016 15:20 Petr Maleček | skóre: 28 | Plzeň - Bolevec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Mirandu IM používám ještě dneska, na PC. Jen už ne ve spojení s ICQ, ale s Jabberem.
    LinMuck, WinFuck :-P
    15.4.2016 17:38 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Já taky, ale spíš me sere. Třeba jak se automaticky nesnaží o reconnect, takže jsem offline třeba když se PC probudí ze spánku. Ale nějak to vypadá, že jabber klienty jsou na Widlích obecně bída, tak holt smůla.
    15.4.2016 17:53 BFU
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    PSI-plus na woknech nejde ?
    16.4.2016 05:19 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Jabber klienty jsou na Widlich i na Linuxu obecne bida. Nevim, jak na Macu. Jediny klient pouzitelny klient pro netechnicke uzivatele, hlavne co se tyce skupinovych chatu, je Conversations na Androidu.
    I am Jack's wasted life.
    k3dAR avatar 16.4.2016 05:22 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    a co je za problem s Pidginem? zvladne ho ovladat i ochocena opice ;)
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    Jendа avatar 16.4.2016 15:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Neumí ručně přiřadit PGP klíč ke kontaktu. (když v PGP klíči není Jabber adresa uvedená jako mail)
    pepe_ avatar 17.4.2016 10:58 pepe_ | skóre: 48
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache

    Pokud neoslepne s designu (to je nejhnusnější IM) ...

    17.4.2016 14:31 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Treba pripojit se do groupchatu tak, aby tam clovek uz zustal i po vypnuti klienta, to nikdo zatim bez presnych instrukci nezvladl.

    Design UI desktopovych xmpp klientu naprosto zamrzl a jsou zamerene na lidi co tomu trochu pod kapotou rozumi. Nakonec jsem xmpp pro interni komunikaci vymenil za Mattermost.

    Bylo by fajn vzit tu qt aplikaci telegramu a naucit ji xmpp.
    I am Jack's wasted life.
    Josef Kufner avatar 17.4.2016 15:13 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Poslal jsi feature request?
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Josef Kufner avatar 16.4.2016 12:25 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Jo, Conversations je výborný klient.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Jendа avatar 16.4.2016 15:55 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    V Conversations se mi nepovedlo nastavit vlastní jméno zdroje a myslím že ani prioritu zdroje (což je dost problém). Takže radši Xabber.

    Na Linuxu mám Psi+, funguje i na OS X a na Win a nevšiml jsem si žádného problému.
    Josef Kufner avatar 17.4.2016 01:15 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Xabber neumí Stream Management, takže ztrácí zprávy a ani o tom nevíš.

    Conversations je trošku netradiční v porovnání s ostatními klienty, ale vzhledem k tomu, že máme Message Carbons, tak nějaká prioria už je bezpředmětná.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    16.4.2016 10:25 ludvik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Zkoušel jsem snad všechny jabber klienty ... a vždy jsem se vrátil k JAJCu.
    15.4.2016 15:38 filbar | skóre: 36 | blog: Denicek_programatora | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Zkoušel jsem ho a na 64bit PC gentoo bez problémů, ale na 32 bit Fedoře na na notebooku se odmítá přihlásit.
    Bedňa avatar 15.4.2016 18:24 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Nebol som tam asi desať rokov a toto ma privítalo:
    There has been suspicious activity with your account, please add phone number to your account
    Chcú odomňa telefónne číslo aby ma overili cez SMS, to sa mi im moc dávať nechce.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    16.4.2016 15:34 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Presne s tim jsem s ICQ taky skoncil, at si trhnou.
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    Prcek avatar 18.4.2016 14:09 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Já jsem jim ho dal, ověřili si mě a zatím mi nikdo nevyžádaně nevolal.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    18.4.2016 19:01 aceman | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    To nic nemeni na tom, ze ich cislo nema co zaujimat.
    Rezza avatar 15.4.2016 15:50 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    U vsech bohu, proc: "Additionally, we patched Qt source code". To same Telegram. Co k tomu ty lidi vede?
    15.4.2016 16:02 miluju tě!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Qt je zmetek, bohužel je jeho vývoj silně spojen s KDE 4, které bylo katastrofou.
    15.4.2016 16:09 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Qt není zmetek, je to jednoznačně nejlepší toolkit současnosti. Postavena nad ním je i hromada komerčních programů (a to některých i hodně velkých), které s ním žádný problém nemají. Vývoj spojený s KDE taktéž prakticky není (Qt nezávisí na ničem z KDE, závislost je pouze opačná).

    Ale měl bych přestat, je mi jasné že jen krmím trolla :-P
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    15.4.2016 18:30 Sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Dost odvazne tvrdenie.
    pushkin avatar 16.4.2016 22:53 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Souhlas. Neznám jediný "velký" komerční program, postavený na Qt. I když třeba postavit Matlab na Javě je taky dost velká obskurnost, o podivně rekompilovaných binárkách ANSYSu za pomoci MainWIN nemluvě...
    17.4.2016 12:04 MadCatX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Panasonic IFE, nový Battle.net Blizzardu, CryEngine, ...
    Pavel Půlpán avatar 17.4.2016 23:47 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Pojem "velký" je dost relativní...
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    Petr Tomášek avatar 16.4.2016 11:19 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Qt není zmetek, je to totální sračka. A ty se svým trollingem jdi někam do houští! :-)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    16.4.2016 14:05 mankind_boost | skóre: 7 | Hliněná chýše, 5482/3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Qt je šíleně bloated humus. Plus zrůdnosti typu moc. "Nejlepší toolkit současnosti" lololol
    Jen skutečný mankind_boost je zárukou kvality.
    16.4.2016 15:07 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Qt má svoje mouchy, například moc taky nemusim, ale co je lepší? GTK? Nebo webové technologie? Meh...
    Václav 16.4.2016 18:14 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Prostě je to cesta nejmenšího zla :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bedňa avatar 16.4.2016 22:16 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Zlo je zlo, škoda že dobré frameworky sú len tie mŕtve, alebo stajace mimo hlavný prúd.

    Ja mám z QT zmiešané pocity, proste dobrý nápad slušné prevedenie. No úplne to celé roky zabíjajú rozbíjaním API a úplnou nekomatibilitou. Pritom sa človek pýta prečo? Začnem framework pozriem sa čo je na trhu všetko tam implementujem a API už nemením. Nevidím na to jediný dôvod. Dôvod je len pridávanie funkcionality čo staré aplikácie nijak neovlyvní.

    Si pamätám ako sa kedysi dali kompilovať aplikácie staré Xrokov to dnes nieje možné niekedy ani po pár mesiacoch. Toto za dobrý smer nepovažujem a preto je pre mňa aj KDE už mŕtvy projekt.

    QT potrebuje do vedenia človeka typu Linus a bude vynikajúce. Po takomto kroku by už málokto po inom frameworku pozeral. QT má na to všetky predpoklady. Ovšem ja ako old school nestrpím ani drobné chybičky, čo vo všetkých QT aplikáciach sú vďaka tomu chaotickému vývoju.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    17.4.2016 08:50 Ivan2 | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Muzes uvest nejaky priklad nekompatibility? S prechodem QT3 => QT4 toho bylo dost. V pripade Qt4 => Qt5 jsem moc problemu nezaznamenal. Navic je toho hodne dokumentovano. Qt spis zabiji to, ze se soustredi na novy vlastnosti nez aby fixovali stary bugy. To se ale tyka prakticky vsech projektu.

    PS: je mozne ze se reflexe dostane do C++ standartu a zadny moc nebude potreba: https://woboq.com/blog/reflection-in-cpp-and-qt-moc.html
    17.4.2016 11:52 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    S prechodem QT3 => QT4 toho bylo dost. V pripade Qt4 => Qt5 jsem moc problemu nezaznamenal.

    Jak se to vezme. Mnohé třídy byly sice v Qt4 formálně označeny jako deprecated, ale fakticky byly přesunuty do modulu qt3support, takže pokud byl autor líný nebo neměl čas, stačilo pár drobných zásahů. V Qt5 byl ale tento modul odstraněn úplně, takže už bylo potřeba staré aplikace naportovat pořádně.

    xkucf03 avatar 17.4.2016 12:22 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Zpětná kompatibilita, Qt, Java

    Např. v Javě si i dneska pustíš (beze změn) staré aplikace psané ještě pro AWT.

    Ale i ten Qt přístup mi přijde celkem přijatelný – v zásadě měl autor čas během života Qt4 svoje Qt3 aplikace upravit.

    Nejlepší samozřejmě je, když se API nerozbíjí nikdy a původní programy lze pořád provozovat, ale odhodit starou zátěž a přežité věci má taky svoje. Kompromisem je udělat kompatibilní vrstvu jako externí modul, takže už nezasírá novou verzi knihovny, ale umožní běh starých programů (ve kterých postačí třeba změna názvů balíků / jmenných prostorů, nebo ani to ne, ale jinak se to chová stejně).

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    18.4.2016 17:04 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zpětná kompatibilita, Qt, Java
    Ehm, jak si v te tve opevovane Jave dnesnich verzi pustim IPMI KVM, ktere je podepsane samo sebou a pokazde jinak? Nejde mi to, at se snazim, jak se snazim.
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    17.4.2016 12:25 MadCatX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Ach jo, zase se pokoušíš o místní rekord o nakoncentrování nejvyššího počtu blábolů do jednoho příspěvku?
    Ja mám z QT zmiešané pocity, proste dobrý nápad slušné prevedenie. No úplne to celé roky zabíjajú rozbíjaním API a úplnou nekomatibilitou. Pritom sa človek pýta prečo? Začnem framework pozriem sa čo je na trhu všetko tam implementujem a API už nemením. Nevidím na to jediný dôvod. Dôvod je len pridávanie funkcionality čo staré aplikácie nijak neovlyvní.
    A kdy že se toto stalo? Slušně napsané programy v Qt4 šly velmi často přeložit s Qt5 s minimálními úpravami. Dále pak požadavky se s dobou mění a některé věci, co vypadají dobře na papíře se v praxi prostě neosvědčí - to jen tak na okraj k tomu, proč je občas nutné změnit API. V případě Qt se API až do verze Qt6 nerozbije.
    Si pamätám ako sa kedysi dali kompilovať aplikácie staré Xrokov to dnes nieje možné niekedy ani po pár mesiacoch. Toto za dobrý smer nepovažujem a preto je pre mňa aj KDE už mŕtvy projekt.
    Non sequitur. Jednak to tvoje "kdysi" je velmi relativní, protože pokrývá kratší časový úsek než "dnes" a druhak to vůbec není problém, co by jakkoliv souvisel s Qt nebo nedej bože KDE. Qt je naopak v zachovávání API a ABI kompatibility velmi dobré.
    QT potrebuje do vedenia človeka typu Linus a bude vynikajúce. Po takomto kroku by už málokto po inom frameworku pozeral. QT má na to všetky predpoklady. Ovšem ja ako old school nestrpím ani drobné chybičky, čo vo všetkých QT aplikáciach sú vďaka tomu chaotickému vývoju.
    Ty jsi snad všechny Qt aplikace zkoušel? O jaké drobné chybičky se jedná? Ty chybičky by tam nebyly, pokud by to bylo postavené třeba na GTK?
    Zlo je zlo, škoda že dobré frameworky sú len tie mŕtve, alebo stajace mimo hlavný prúd.
    A jaký je dnes dobrý framework, ve kterém můžu napsat skutečně multiplatformní aplikaci prostou dvou set ifdefů pro každou podporovanou platformu, zkompilovat ji skoro jakýmkoliv myslitelným kompilátorem a staticky slinkovanou ji pohodlně vypustit mezi uživatele?
    Bedňa avatar 16.4.2016 22:58 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Inak ukáž sa občas IRC.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Václav 17.4.2016 17:53 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Rád bych, ale mrcha Freenode mi blokuje Amazon EC2. A nechci to řešit, stejně už ten server nepotřebuju a Quassel přesunu na Turris nebo Raspi…
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    17.4.2016 20:39 peter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Ked mi zacne pit krv svojou pomalostou nejaka relativne jednoducha apka, tak mam takmer istotu, ze to pouziva qt. Oni sa lubia cele odswapovat na disk, co by ani nevadilo ale su strasne rozozrane, takze trva kym sa zase nahraju. Pri utilite na poznamky to je cisty fail (neviem si predstavit pouzivat nejaku qt kalkulacku). To ani cely ms office nerobi toto. Pouzival som aj KDE ale to bolo tiez na nervy. Je to namakana kniznica funkcnostou, o tom sa nebudem hadat, ale tie apky z nej proste fuj.
    Rezza avatar 18.4.2016 12:40 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Ja nevim, ja mam v mobilu vsechno v Qt (teda uz jsem presel) a na stejnem HW jako Android to odsypa vsechno mnohem rychlej a prijemneji :).
    Rezza avatar 15.4.2016 16:11 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Nastesti je spojen hodne s KF5 - spousta veci, ktere byly rozsireni nad Qt (ale aspon ne patche ;-) jsou ted soucasti primo Qt 5. Open Governance to umoznil :).
    Rezza avatar 15.4.2016 16:11 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Jinak samozrejme souhlasim, ze "KDE 5" je velke zlepseni oproti KDE 4.
    15.4.2016 16:16 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    To bude asi nějaká úchylka ruských vývojářů (za ICQ i Telegramem stojí rusové)...

    Ono se stačí třeba podívat na homemade kryptografický protokol Telegramu, to je naprosto obskurní příšernost. Nemůžou použít standardní a prověřené crypto protokoly a primitiva, musí prostě udělat vlastní (a přitom objektivně horší) bazmek, NIH syndrom jak prase. Asi se chtějí cítit nějak jedinečně ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    15.4.2016 17:01 Bart
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Zakladatel Telegramu je sice původem z Ruska, ale jinak teď sídlí v Berlíně a desktopového klienta píše nějaký John Preston, takže to asi nebude moc souviset s ruskou úchylkou.
    15.4.2016 16:33 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    V tomto prípade navyše pravdepodobne stačilo z textu pred zobrazením odstrániť znak SoftHyphen (a nebolo by potrebné používať upravenú verziu Qt).
    Rezza avatar 15.4.2016 16:39 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Asi tak...
    15.4.2016 20:12 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Skoda, ze k uvolneni nedoslo drive.
    Petr Tomášek avatar 16.4.2016 11:23 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    žádná škoda :-)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Grunt avatar 15.4.2016 20:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Nikdy jsem nepochopil proč:
    1. ICQ bylo tak populární (tady u nás a na Slovensku či obecně na východě nebo kde vůbec) i přesto že šlo o příšerný proprietární reklamama prolezlý bazmek
    2. když bylo tak populární, náhle zemřelo
    3. těsně před smrtí kdy už je to jedno se obtěžují a vydávají zdrojové kódy. To byl aktuální tak před deseti a více rokama, ne dnes.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    15.4.2016 20:53 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    1. Pouzivalo se snadno. Otevrenost ci uzavrenost nikdo moc neresi. Existovali alternativni klienti.

    2. Facebook

    3. Souhlas.
    Grunt avatar 15.4.2016 21:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Pouzivalo se snadno. Otevrenost ci uzavrenost nikdo moc neresi. Existovali alternativni klienti.
    Stejně jako kupa jiných služeb. Mělo to úplně debilní avatary, ještě tupější emotikony, zvuky nehodnotím vůbec a k těm absolutně stupidním flashovím hrám co žraly akorát čas se nevyjadřuji vůbec. Nějaký IM to byla druhořadá věc. Přesto raketová popularita. Přitom třeba v USA nebo za hranicema v Rakousku ani pomalu nikdo neví co to je ICQ UIN.

    Úplně stejný Xchat. Kdo byl mladý, krásný a populární ten musel mít svůj jedinečný profil s nějakou strašně sexy fotečkou, pamatuju se na místnosti o 1000 lidech, místnosti pro každou díru v republice a v nich aspoň tak 100 člověků, no tiše jsem mohl závidět že nepatřím do skupiny. Přitom když se podívám dnes tak je tam pár přestárnutých xichtů, velmi populární lokální místnost dávno neexistuje a trčí tam maximálně 4 ubožáci pro celou republiku. Prostě náhlá smrt z nenadání a je to.

    Facebook
    Jsem vážně zvědav kdy ten čeká náhlá smrt, ať už mám taky pokoj.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    k3dAR avatar 15.4.2016 21:57 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    ICQ ziskalo popularito kdyz nemelo reklamy ani hry, pak uz to byla jen z toho tezici roztahujici se pavucina
    Xchat? to je nejaka moderni sragora, kazdej byl preci na Mamedia uz mnoho let predtim ;)
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    Grunt avatar 15.4.2016 22:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    kazdej byl preci na Mamedia uz mnoho let predtim
    Ježiš, ono toho bylo víc? Blesmrt…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    k3dAR avatar 15.4.2016 22:56 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    tak na Xchat sem nikdy nebyl, ale na Mamedia nejakou dobu jo, pak se to prejmenovalo na Mageo a krome toho ze to byl prukopnik, tak to bylo i v pohode :) koneckoncu se muzes podivat, jede to v podstate ve stejnem jako v 1995 ;)
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    15.4.2016 21:33 rohlik | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    ad 3 -> Já zase nechápu, proč někdo mluví o smrti ICQ, když má ještě milióny uživatelů. Stačí když si vezmu, na kolika PC jsem v uplinulém roce při své práci zahlédl ICQ klienta - nebylo jich moc, ale občas to někdo nainstalované má. Furt je to tolik uživatelů, že si o tom většina z nás může nechat jen zdát a uvolnění zdrojáků jako open source je něco, co může ICQ alespoň trochu víc zpopularizovat, i když bych uvítal i změnu licenční politiky, která (pokud se nic nezměnilo) říká něco ve smyslu toho, že cokoliv co přes ICQ pošlete, může být provozovatelem ICQ použito k jakýmkoliv účelům (čili dáváte předem souhlas s použitím) a ještě je tu věta o tom, že pokud způsobíte provozovateli nějakou škodu, tak předem souhlasíte s tím, že se dostavíte k soudnímu řízení do Kalifornie (USA). Za mě tedy byla hlavně ta liceční politika tím, proč jsem od ICQ chtěl vždycky utéct a proč jsem propagoval a i v dnešní době propaguji XMPP. Nicméně jsem ze staré škole, takže jsem se ICQ stále ještě nezbavil i když používám Pidgin namísto oficiálního klienta. A mimochodem ICQ dřív docela bojoval proti používání jiných klientů, než toho jejich... to už dneska bude doufám taky minulost.
    Grunt avatar 15.4.2016 21:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    ad 3 -> Já zase nechápu, proč někdo mluví o smrti ICQ, když má ještě milióny uživatelů.
    A kolik z toho jsou prázdné účty? Sám bych měl mít ještě nějaké ICQ UIN, kéž bych si ho jen pamatoval a k němu si zapamatoval ještě heslo…
    Stačí když si vezmu, na kolika PC jsem v uplinulém roce při své práci zahlédl ICQ klienta
    Já to vím velice přesně: 0.
    jen zdát a uvolnění zdrojáků jako open source je něco, co může ICQ alespoň trochu víc zpopularizovat
    Což je další móda kterou nechápu. Že se k nějakému 20 let starému krámu o který už nikdo nestojí uvolní zdrojáky rozhodně neznamená že se služba zpopularizuje. Prostě shnijou v propadlišti dějin společně se službou samotnou. Zdrojáky se uvolňují v době slávy (pro ICQ to platí tak někdy v době spolu s Emacsem), ne když je program dávno za zenitem.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    15.4.2016 22:51 rohlik | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Já si třeba svoje UIN pamatuju z hlavy od doby co ho mám (to může být víc než 10 let)... ale je fakt, že častý problém lidí bylo právě zapomenuté UIN, takže prázdných účtů musí být hodně, ale přesto je v mých kontaktech hodně lidí stále aktivních. mrtvým účtům se samozřejmě nevyhne žádná služba, ani facebook, nic.

    Nevím jestli o něčem vypovídá to tvé tvrzení, že si neviděl žádného ICQ během posledního roku... u kolika PC si za ten rok seděl? já třeba tak u 300 různých (možná i víc) a na některých z nich prostě ICQ bylo, takže evidentně ho ještě někdo používá.... čímž akorát vyvracím argment týkající se toho, že je ICQ mrtvé.

    Jinak se tu ale nehodlám hádat o tom, jestli je ICQ kvalitní, nebo ne... to je asi individuální. já nemám rád ani facebook, ani icq, ani twitter, ani e-mail a ani telefon... a přesto už jsem asi natolik vyzrálej, že mám všude účet a když někoho potřebuju sehnat, tak už se prostě vykašlu na negativa/pozitiva té služby a prostě to použiju, stejně jako použiju hajzl na zaflusaným nádraží, když to na mě prostě příjde.

    To že ICQ mohlo uvolnit zdrojáky už dřív je samozřejmě pravda, ale tenkrát byla jiná doba, takže takhle zpětně to nejde moc hodnotit... to bys byl totiž generál až po bitvě. a když už bychom chtěli takhle polemizovat, tak bych spíš řekl, že ICQ mělo svojí službu přesunout v první řadě na web, umožnit dávat víc informací na profil a IM s tím pouze propojit. jenže pozdě bycha honiti že.... server lide.cz se mohl taky ubírat jiným směrem už dávno a co je z něj dneska? akorát něco jako seznamka, která se netěší moc velké popularitě.

    Budiž nám to třeba jen jako takové zamyšlení nad pomíjivostí popularity různých internetových služeb napříč internetovým světem.
    Grunt avatar 15.4.2016 23:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    stejně jako použiju hajzl na zaflusaným nádraží
    Jen tak pro zajímavost, ty hajzly na zaflusaným nádraží jsou takový standard pouze u nás.
    server lide.cz
    Rvu si vlasy. Jak jsem proboha mohl zapomenout?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    16.4.2016 01:41 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Rvu si vlasy. Jak jsem proboha mohl zapomenout?
    Jo tam jsem byl, pamatuju si, jak jsme se bavili na "fóru" o stargate :-D.
    Jendа avatar 16.4.2016 02:28 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    A spoluzaci.cz!
    k3dAR avatar 16.4.2016 03:26 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    to je vsechno moc nove, Mamedia vznikla v 1995 a pred internetem chat na InfimaBBS ;)
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    Grunt avatar 16.4.2016 11:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Už si nervu vlasy, už si trhám i chlupy.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    k3dAR avatar 16.4.2016 13:37 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    tak aby jsi po tomhle nechte vydloubnout i oci :) InfimaBBS pres 2400bps modem
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    16.4.2016 11:24 astray
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Taky si UIN ho pamatuju (7179517), i ICQ už drahnou dobu nepoužívám.
    xkucf03 avatar 16.4.2016 19:29 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache

    To že ICQ mohlo uvolnit zdrojáky už dřív je samozřejmě pravda, ale tenkrát byla jiná doba

    RMS vydal GNU Manifest v roce 1985. Jak dlouho někdo potřebuje, aby k němu tato informace pronikla?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Grunt avatar 16.4.2016 19:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Dokud se z toho nestane móda. Některé otevírání (třeba Unreal Engine) absolutně nechápu, resp. nechápu co si od toho soudruzi slibují.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Václav 16.4.2016 20:21 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Snadnější použití, rozšiřitelnost a profit? Pokud vím, Unreal Engine je sice open-source, ale nikoliv free software (jsou tam licenční podmínky kdy vývojář začne platit od určitého zisku)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Grunt avatar 16.4.2016 20:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Snadnější použití, rozšiřitelnost a profit?
    Tož nechcu kazit soudruhům iluze, ale tímhle si teda moc jistý nejsem.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    xkucf03 avatar 16.4.2016 20:35 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache

    V tom případě to není ani open source.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 17.4.2016 01:27 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Já bych řekl, že to definici open-source podle FSF splňuje.
    17.4.2016 08:35 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    FSF nějak definuje open source? Myslel jsem, že FSF považuje ten termín za podvrh od ďábla, který má za cíl odklákat lidi od Jediného Pravého Ideálu.
    xkucf03 avatar 17.4.2016 09:47 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache

    Pokud musíš platit od určitého zisku, nesplňuje to ani jednu z definic.

    Freedom to distribute (freedoms 2 and 3) means you are free to redistribute copies, either with or without modifications, either gratis or charging a fee for distribution, to anyone anywhere.
    The license shall not restrict any party from selling or giving away the software as a component of an aggregate software distribution containing programs from several different sources. The license shall not require a royalty or other fee for such sale.

    Jednou z klíčových vlastností svobodného/otevřeného softwaru je to, že i když se vypracuješ z domácího bastlíře na velkou korporaci s obrovskými zisky, stále můžeš používat ten stejný software za těch stejných podmínek. Tím se mj. zásadně liší od různých demoverzí, studentských verzí, „expres edicí“ atd. proprietárního softwaru (které mají za cíl jen vyvolat závislost na proprietárním softwaru a pak této závislosti využít proti zákazníkovi/uživateli, který je v nevýhodné pozici).

    Např. GNU/Linux může používat kdokoli doma, stejně jako velké firmy typu Google, Facebook nebo různé banky, burzy, telekomunikační operátoři…

    BTW: ty definice jsou víceméně shodné, resp. licence, která vyhovuje jedné, bude vyhovovat i druhé a naopak.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Agent avatar 16.4.2016 22:27 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Jj, Lide.cz, to byly časy. Tady jsem si postahoval a archivoval pár našich diskusí: http://uloz.to/xLkJaws9/lide-cz-tluchorovi-7z

    Plácání rukou po zadku je dobré. Není nad to udělat si Velikonoce každý den.

    Zajímavé je, že když babu poplácám pomlázkou, možná dostanu vejce. Když ji poplácám rukou na tom samým místě, tak dostanu možná po vejcích.

    Tohle všechno ještě nic neni, proti tomu, že vlastně neexistujeme. Vysvětlím. Je známo, že existuje nekonečné množství světů, už proto, že prostor, v němž se mohou nacházet je nekonečný. Zdaleka ne všechny jsou však obydlené. Musí tedy existovat konečný počet obydlených světů. Jakékoliv konečné číslo děleno nekonečnem dává výsledek, který se natolik blíží pouhému nic, že je úplně zanedbatelný. Lze tedy říct, že populace všech planet ve vesmíru je nulová. Z toho vyplývá, že i populace celého vesmíru je nulová, a pokud se čas od času setkáváte s nějakými lidmi, jsou pouhým výtvorem chorobné představivosti. Tato informace je stará nějakých 29 let, ovšem v žádných oficiálních studiích se s ní nesetkáte. Ono by to totiž to celé neexistující lidstvo nemuselo psychicky unést.

    Božena: Taťko, tak budeš dojídat ten kaviár, já nevim? To tady leží a... Páťa: Já toho mám... už to nemůžu ani vidět. Každej den ale. Jak si člověk zvykne to je neuvěřitelný. Božena. Nó, já ti řeknu... Páťa: Tydlety potvory mořský. Božena: Nó, taky. Vem si. Páťa: A je to, je to dobrý, ale... Mirko: Ale kdepak přátelé. Já bych to moh´jíst vod rána do večera, já to můžu žrát jak škvarky. To vopravdu vám řeknu ten kaviár to je, dyť já jsem to jedl v Paříži, jéé, nic jiného jsem nesnídal. Když jsme hráli ty slavné ruské jízdy, to byl kaviár na ledě, šampaňské, jó, to byly časy. Jó, to byly... Božena: Mirečku, vy, vy žijete jen ze vzpomínek. Co? Mirko: Z čeho mám žít? Z toho co vidím tady? Božena: Notak Mirečku! Mirko: Par... já nerad, nerad, nerad!! Promiňte. Já taky nevim, co mluvim. Ta skleróza! Den ode dne, přátelé, já už mám ten lecitin teď, ale řeknu vám, je to pořád stejný. Ta pitomost a ta senilita už je vám ve mě ňák vzdutá, vzdutá, vzdutá. Páťa: Vypadla ti chobotnice. Mirko: Jé! Nojó! Já tady řikám, nó, to je pravda.

    Tahle ukázka představuje všechno typický pro Tlučhoře. nedokončený věty, skákání si do řeči, Mirečkovo vykrucování, debilitu hlavních postav. Prostě nádhera. A to vše za 56 vteřin.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Jendа avatar 15.4.2016 22:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    a ještě je tu věta o tom, že pokud způsobíte provozovateli nějakou škodu, tak předem souhlasíte s tím, že se dostavíte k soudnímu řízení do Kalifornie (USA)
    Zajímavé je, že GitHub tam má tohle taky, a vůbec nikdo to neřeší.

    Dokonce když jsem chtěl poslat opravu chyby do gnuradia, tak jsem se dozvěděl, že patche neberou, a mám udělat pull request na githubu. O dalších projektech, které mají bugtracker na githubu vyžadující registraci tamtéž nemluvě.

    Z GitHubu se stal takový vývojářský facebook.
    21.4.2016 18:48 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Takový ustanovení ale dost možná nejsou vymahatelná, například ve Francii v jednom takovém sporu nedávno rozhodli, že když firma dělá byznys ve Francii, tak se nemůže schovávat za klauzulku že "veškeré soudní spory se proti nám smí podávat jenom v Kalifornii, soud XY [tůdle chudáci!]" a taková ochcávka je neplatná.
    Jendа avatar 21.4.2016 19:27 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    GitHub to tam má trochu jinak, ne, že se s nimi musíš soudit v Kalifornii, ale že když se někdo bude soudit s GitHubem, tak ty je musíš jít obhajovat.
    22.4.2016 15:50 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Což je právně naprosto nevymahatelné (alespoň v ČR rozhodně), takže tu klauzuli můžeš směle ignorovat.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Jendа avatar 22.4.2016 15:54 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    To už mi pár lidí taky říkalo, ale nikdo to nedokázal ocitovat. Takže já bych to rád měl černé na bílém.
    22.4.2016 16:52 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Nemá to prostě žádnou oporu v našich zákonech. A pak je tu taky Listina základních práv a svobod, konkrétně ustanovení článku 14 odstavce 4: "Občan nemůže být nucen k opuštění své vlasti."

    Na základě toho Česká Republika ani nevydává vlastní občany do cizích zemí (jediná výjimka kde tomu tak není je evropský zatýkací rozkaz, ale to není klasická extradice).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    22.4.2016 17:33 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Ještě tady vyjádření ÚS ohledně "eurozatykače" (proč jej posoudili jako v souladu s Ústavou): http://www.ius-wiki.eu/ustavni-pravo/pl-us-66-2004

    Každopádně vydání do USA ti jako českému občanu nehrozí, ani kdybys tam třeba spáchal masovou vraždu ;-) To ti zaručuje nejen Ústava, ale je to dáno i v trestním řádu, konkrétně § 393:
    Vydání osoby do cizího státu je nepřípustné, jestliže

    a) jde o státního občana České republiky,
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    22.4.2016 17:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Což o to, za masovou vraždu asi ne, ale u porušení DMCA bych si už tak jistej nebyl...
    22.4.2016 18:01 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Pak si ale každý musí odpovědět na otázku, zda je ochoten si tím v krajním případě znemožnit jakoukoli budoucí návštěvu USA a případně i dalších zemí, které by mohly být ochotnější.
    Jendа avatar 22.4.2016 18:31 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Ale to neznamená, že když tam způsobím škodu, tak mě za to nemůžou soudit tady (publikuju crackovátko na videa, GitHub za to někdo zažaluje kvůli DMCA, já se na obhajobu vykašlu, GitHubu vznikne škoda giga a bude ji po mně vymáhat).
    15.4.2016 22:36 karelI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    1. To je poněkud komický dotaz vzhledem k tomu, ze ICQ bylo první svého druhu. V roce 1997 to bylo jako zjevení, zázrak, že něco takového vůbec může být. Během pár týdnů se "eeu" ozývalo ze všech pokojů na koleji (tedy z těch kde měli počítač). Vzhledem k tomu, že studenstvo tenkrát tvořilo značnou část všech lidí na netu (a rozhodně největší skupinu s rychlým nonstop připojením) byl nástup ICQ nevyhnutelný.

    2. V případě mě a mého okolí bylo někdy od roku 2005 nahrazováno skypem, protože ten uměl bez problému telefonovat a posílat soubory. ICQ mělo obecně dost omezené vlastnosti pokud člověk neměl veřejnou IP (a obcházelo se to strašně), skype to vyřešil pomocí supernodů.

    3. Popravdě jsem myslel, že smrt nastala už před mnoha lety, ale teď jsem se přihlásil a stále to funguje a někdo je i online :-) (nemám tam žádný mail ani telefon, neuvěřitelná věc dneska).
    Grunt avatar 15.4.2016 22:50 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    V roce 1997 to bylo jako zjevení, zázrak, že něco takového vůbec může být.
    Přitom třeba v roce 1997 IRC slavilo téměř deset let existence.
    V případě mě a mého okolí bylo někdy od roku 2005 nahrazováno skypem, protože ten uměl bez problému telefonovat a posílat soubory.
    NetMeeting uměl všechno tohle, plus sdílený whiteboard, sdílenou plochu od samého počátku řekněme od roku 1995 kdy začal být bundlovanej s Internet Explorerem 3 a přitom jsem to moc v reálném nasazení nikdy neviděl i když technicky byl taky téměř úplně všude. A všechny ty služby standardem nejsou dodnes.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    15.4.2016 23:26 rohlik | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Kdyby se jen IRC dostalo u nás takový popularity, jaký se u nás dostalo ICQ, tak by bylo na světě krásně... leč bohužel...
    Grunt avatar 15.4.2016 23:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Však proto říkám že nechápu čím zrovna ICQ bylo tak specifické že u nás, na Slovensku (možná i dál na východ třeba až po Rusko) dosáhlo takové popularity, resp. čím jsme my východní země tak specifické.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    15.4.2016 23:48 rohlik | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Tipoval bych to na určitej virální marketing tý doby... snad popularizace v herních (Excalibur, Level, Score) a dalších IT časopisech (Chip, PCWorld) a pak už šíření z člověka na člověka formou "máš ICQ? moje UIN je ...", něco podobnýho se před X lety stalo v případě facebooku. to byla několik let téměř neznámá sociální síť. v ČR tam bylo jen několik málo lidí... pak se něco stalo a najednou nebylo dne, kdy bych neslyšel slovo facebook. rozdíl je akorát v tom, že facebook se začal šířit za velkou louží, kdežto u icq to byl Izrael, Rusko a zbytek Evropy. A USA v té době byla asi spíš pod vlivem Microsoftu a jejich MSN messangeru.
    Grunt avatar 15.4.2016 23:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    A USA v té době byla asi spíš pod vlivem Microsoftu a jejich MSN messangeru.
    Microsoft se snažil MSN/Messenger tlačit i tady. Těžko říct co mu bránilo.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    16.4.2016 00:29 karelI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    > Microsoft se snažil MSN/Messenger tlačit i tady. Těžko říct co mu bránilo.

    Prostě už byl trh obsazený.
    21.4.2016 18:54 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Kdyby se jen IRC dostalo u nás takový popularity, jaký se u nás dostalo ICQ, tak by bylo na světě krásně... leč bohužel...
    IRC nemá nemá zásadní věc, a to jsou persistentní kontakty - lidi pořád mění nicky, není to moc dělané s ohledem na to, aby byl nick důvěryhodný/stabilní/transparentní handle na určitou osobu.

    Samozřejmě že je to částečně o nastavení serverů, ale praxe je jaká je, je fragmentované na spoustu sítí, plus na něm jede pirátění anime, tak je lepší ho moc nestavět do centra pozornosti. Aby zastávalo ty funkce IM, které se dnes očekávají (ani to, co se očekávalo v době ICQ), na to není dvakrát dělané.
    16.4.2016 00:02 karelI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Ano, IRC existovalo, ale jak to souvisí s ICQ netuším. Sice to taky dokáže dostat string z bodu A do bodu B, to je nutný předpoklad pro ekvivalentní službu, ale není dostačující. Proč - to s dovolením ponechám jako cvičení.

    A jako pokračovací cvičení - proč netmeeting není skype :-)
    15.4.2016 21:11 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    ICQ som mnoho rokov bez problemov pouzival v Kopete (z KDE 3.5 a potom Trinity) bez zdrojakov k nejakemu ich otrasnemu klientu. Na rozdiel od GAIMu/Pidginu s Kopete nebol nikdy problem.

    Ale ani nie pred mesiacom som ho zrusil, pretoze mi zablokovali konto - stale mi chodila sprava "Your account has been compromised. Please proceed to the following link to unblock your account". Na tom linku (na oficialnom webe ICQ) ziadali telefonne cislo, aby mi poslali overovaciu SMS. To som odmietol, takze som konto zrusil: http://www.icq.com/delete-account/
    15.4.2016 21:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Před 10 lety by to byla dobrá zpráva...
    Jendа avatar 15.4.2016 22:35 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Podle mě by to bylo k ničemu, alternativní klienti existovali(?), takže problém byl v ToS sítě.
    15.4.2016 23:09 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Existovali a fungovali, nikdy som originalny klient nepouzil.
    Jendа avatar 15.4.2016 23:13 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Ten otazník byl na pravopis, použil jsem životnost klientu (protože mi pár lidí vynadalo když jsem na Root napsal článek s důsledně neživotnou formou), ale pak mě zarazilo to měkké i.
    ⧠ A = 0 avatar 15.4.2016 23:44 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Klienti existovali, klienty existovaly.
    Nevolte zmrdy.
    16.4.2016 00:23 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Slovencina nastastie tento problem nema, pise sa vzdy -li.
    ⧠ A = 0 avatar 16.4.2016 11:29 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Ano, slovenština je asi o něco zdegenerovanější.
    Nevolte zmrdy.
    Agent avatar 16.4.2016 22:42 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Zdegenerovanější protože nechcou řešit pitominy?
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Bedňa avatar 15.4.2016 23:02 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Na Linuxe, teda aj iných sytémoch roky funguje IM, IP telefonovanie, skupinové hovory/písanie, prenášanie súborov a aj smajlíky. Keď už internet začínal byť dostupný ako tak aj pre bežných smrtelníkov, tak som už 50 na 50 používal Linux. Moja prvá IM, hlasová a video komunikácia začala až na Linuxe.

    Rozdieľ je v marketingu, ale o tom som už písal vo svojom poslednom blogu.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Bedňa avatar 15.4.2016 23:04 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Inak kedysi fungovalo LiteICQ na Linuxe, alebo tak nejak sa to volalo.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    16.4.2016 00:16 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Aj nejake webove bolo - ICQ2Go. Tusim s javou.
    pavlix avatar 16.4.2016 09:11 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Tady někdo nejméně deset let zaspal. Ale ani tehdy by to nebylo o ničem, jen by nám to sebralo jeden dobrý argument proti ICQ. Kdo chtěl službu používat, mohl.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 16.4.2016 19:09 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Otevření zdrojáků je vždycky fajn, ale tohle je fakt těžká nostalgie, aspoň si člověk připomene, že nějaké ICQ existovalo.

    Co se týče kódu:
    $ cloc-sql.sh icqdesktop/
     ╭───────────────────────┬─────────┬───────────┬───────────┬─────────┬─────────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────╮
     │ jazyk                 │ souborů │ prázdných │ komentářů │ kódu    │ celkem  │ celkem_graf                                                                      │
     ├───────────────────────┼─────────┼───────────┼───────────┼─────────┼─────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
     │ C/C++ Header          │   25344 │    733684 │    802736 │ 3580369 │ 5116789 │ ████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████ │
     │ C++                   │     415 │     21653 │      3554 │  123625 │  148832 │ ██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ HTML                  │       3 │       651 │         7 │    4021 │    4679 │ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ Objective C++         │       6 │       431 │        59 │    1457 │    1947 │ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ C                     │       4 │        63 │        40 │     678 │     781 │ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ IDL                   │       3 │        33 │         0 │     650 │     683 │ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ Objective C           │       4 │       117 │        33 │     504 │     654 │ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ CMake                 │       8 │        86 │        88 │     311 │     485 │ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ Python                │       5 │        87 │        78 │     224 │     389 │ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ CSS                   │       1 │        39 │         2 │     233 │     274 │ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ D                     │       1 │        35 │         1 │     194 │     230 │ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ XML                   │       1 │         5 │         7 │     182 │     194 │ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ Bourne Shell          │       4 │        20 │        17 │      93 │     130 │ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ YAML                  │       2 │        12 │         2 │      65 │      79 │ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ make                  │       1 │         6 │        36 │      11 │      53 │ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ DOS Batch             │       9 │         0 │         0 │      20 │      20 │ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ Teamcenter def        │       1 │         1 │         0 │       4 │       5 │ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ Verilog-SystemVerilog │       1 │         0 │         0 │       4 │       4 │ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ celkem                │   25813 │    756923 │    806660 │ 3712645 │ 5276228 │                                                                                  │
     ╰───────────────────────┴─────────┴───────────┴───────────┴─────────┴─────────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────╯
    Record count: 19
    
    Potřebovat na napsání IM klienta 5 milionu řádků je fakt umění…

    BTW: Upozornění pro místní rusofoby: https://github.com/mailru/icqdesktop.git :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    xkucf03 avatar 16.4.2016 19:19 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache

    Koukám, že tam „pro jistotu“ nakopírovali i zdrojáky všech možných knihoven. Bez složky external to vypadá takhle:

    $ cloc-sql.sh icqdesktop/
     ╭────────────────┬─────────┬───────────┬───────────┬────────┬────────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────╮
     │ jazyk          │ souborů │ prázdných │ komentářů │ kódu   │ celkem │ celkem_graf                                                                      │
     ├────────────────┼─────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
     │ C++            │     322 │     17381 │      1353 │  77264 │  95998 │ ████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████ │
     │ C/C++ Header   │     362 │      6756 │       660 │  41750 │  49166 │ █████████████████████████████████████████░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ Objective C++  │       6 │       431 │        59 │   1457 │   1947 │ ██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ IDL            │       3 │        33 │         0 │    650 │    683 │ █░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ Python         │       5 │        87 │        78 │    224 │    389 │ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ Objective C    │       1 │         7 │         9 │     10 │     26 │ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ DOS Batch      │       9 │         0 │         0 │     20 │     20 │ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ Bourne Shell   │       3 │         1 │         0 │      7 │      8 │ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ Teamcenter def │       1 │         1 │         0 │      4 │      5 │ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ │
     │ celkem         │     712 │     24697 │      2159 │ 121386 │ 148242 │                                                                                  │
     ╰────────────────┴─────────┴───────────┴───────────┴────────┴────────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────╯
    Record count: 10
    

    Tzn. jen cca 150 tisíc řádků.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    17.4.2016 08:22 lojza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    v rusku je pry dosud docela popularni qip, funguje i stara verze z roku 2005 pak je qip2012, ten starej ma v rar archivu jen 2,4MB, ale neni verze pro linux

    http://welcome.qip.ru/im/2005
    pushkin avatar 16.4.2016 22:56 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdrojové kódy ICQ na GitHubu pod licencí Apache
    Hehe, zrovna nedávno jsem spustil LICQ. Docela mě překvapilo, že z celého contact listu to ještě tři lidi používají :-)

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.