abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 729 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Zemřel Steve Jobs

    Steve Jobs, jeden z největších vizionářů počítačového světa, 7 let bojoval s rakovinou slinivky. Tento boj bohužel prohrál ve středu 5.10.2011 ve věku 56 let. Informace je i na stránkách Apple. Milován publikem a uživateli, mnohdy proklínán zaměstnanci. Jeho zásluhy, jimiž jsou produkty společnosti Apple, jsou nepopíratelné. Tempo vývoje, jež Apple udává, nestíhá konkurence dotahovat a stále má Apple produkty, jež jsou špičkou ve své kategorii.

    6.10.2011 07:47 | Max | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    6.10.2011 08:03 Martin Beránek | skóre: 33 | blog: mousehouse | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    RIP
    never use rm after eight
    Balu avatar 6.10.2011 08:05 Balu | skóre: 25 | blog: Ja a Linux | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Odpočívaj v pokoji.
    Počítač bez Windows je ako kakao bez kečupu.
    6.10.2011 08:06 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs

    Subjektivněji už to napsat nešlo, že? Což takhle:

    Steve Jobs, jeden z největších vizionářů počítačového světa, 7 let bojoval s rakovinou slinivky. Tento boj bohužel prohrál ve středu 5.10.2011 ve věku 56 let. Informace je i na stránkách Apple. Milován necelým publikem a některými uživateli, mnohdy proklínán zaměstnanci. Jeho zásluhy, jimiž jsou produkty společnosti Apple, jsou nepopíratelné. Tempo vývoje, jenž Apple udává, nestíhá konkurence dotahovat a stále má Apple produkty, jenž jsou špičkou ve své kategorii.

    Zvlášť poslední věta je hodně pofidérní.

    Bedňa avatar 6.10.2011 08:30 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Tak, tak, to nieje správička, ale reklamný banner.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    6.10.2011 08:46 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Ale kdež. Toliko nekrolog.
    8.10.2011 23:55 eee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Tady je ale chudaku na tom abclinuxu v cele s w4rr10r. Nedivim se, ze to linux na desktopu nikdy nedotahl daleko. S takovymi omezenci to proste neni mozne :-).
    Kovář David avatar 6.10.2011 09:00 Kovář David | skóre: 2 | Telč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Politicky korektněji už to opravit nešlo, že?
    clayman avatar 6.10.2011 09:05 clayman | skóre: 13 | Praha 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Asi tak. :| Neříkám, že s původním zněním zprávičky plně souhlasím, ale takhle totálně ji vykleštit, myslím, nebylo nutné.
    6.10.2011 09:07 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Bylo. "Bohužel" není na místě (je citově zabarvené, neshoduje se s názorem některých čtenářů) a poslední věta je lež.
    6.10.2011 12:13 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Jsi jen závistivý chudák. Jeho zásluha je nepopíratelná a kde by se potácely nyní konkurence, kdyby on nebyl? je jedno jak moc je to subjektivní nebo není, ale jeho zásluha je neoddiskutovatelná.
    vain avatar 6.10.2011 12:25 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Nejsem jasnovidec, ale jeden ze scénářů je, že by konkurence byla mnohem dál, kdyby nemusela investovat milióny dolarů do soudů kvůli přelomovým patentům typu progressbar v prohlížeči a jim podobným.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    6.10.2011 12:36 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    GOTO 24, primitive.
    pavlix avatar 6.10.2011 18:42 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Jeho zásluha je nepopíratelná a kde by se potácely nyní konkurence, kdyby on nebyl?
    Tak by si frikulíni museli oblíbit jinou značku jiného vizionáře :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    clayman avatar 6.10.2011 20:01 clayman | skóre: 13 | Praha 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs

    A kolik takových jen tak mimochodem po světě chodí? (těch vizionářů samozřejmě)

    A abych uvedl věci na pravou míru, nejsem žádný zarytý Applista, stejně tak jako nejsem AntiApplista. Téměř dva roky používám iPhone 3GS, je to jediný výrobek Applu, který jsem kdy vlastnil, a zřejmě na dlouho poslední, jelikož mi filozofie produktů Apple přestala vyhovovat a pravděpodobně po Novém roce budu měnit za Nexus Prime. Nicméně v žádném případě nehodlám jakkoli snižovat zásluhy, které Steve Jobs má na tom, že Apple je dnes tam, kde je (i když to má také stinné stránky, zejména věčné patentové spory o každou drobnost). Velmi pravděpodobně bych nechtěl mít Steva Jobse za svého nadřízeného, ale jako člověka, který si šel za svým a (s)plnil si svůj sen, si ho nesmírně vážím.

    pavlix avatar 7.10.2011 11:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    A kolik takových jen tak mimochodem po světě chodí? (těch vizionářů samozřejmě)
    Nevím, a je mi to jedno.
    Nicméně v žádném případě nehodlám jakkoli snižovat zásluhy, které Steve Jobs má na tom, že Apple je dnes tam, kde je (i když to má také stinné stránky, zejména věčné patentové spory o každou drobnost).
    Jsme na tom úplně podobně, jen já nehodlám jeho zásluhy jakkoli zvyšovat, jenom proto, že umřel.
    Velmi pravděpodobně bych nechtěl mít Steva Jobse za svého nadřízeného, ale jako člověka, který si šel za svým a (s)plnil si svůj sen, si ho nesmírně vážím.
    Každý si vybíráme nějaké své vzory a idoly. Mezi ty mé Jobs nepatří.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    11.10.2011 19:13 qljkdjkx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    idolem sám sobě
    pavlix avatar 13.10.2011 11:22 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Tak to je mi tě docela líto. Mít vě světě pár vzorů je docela fajn.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    6.10.2011 09:05 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Co sem pleteš politickou korektnost? Natáhl bačkory marketingový vůdce sekty, která se chová přinejmenším neeticky, a bude se oslavovat dokonce i tady?
    6.10.2011 09:09 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Neznáte "o mrtvých jen dobře"?
    6.10.2011 09:10 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Pojďme se bavit o Stalinovi.
    multi avatar 6.10.2011 09:43 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    6.10.2011 09:47 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Srovnáváš nesrovnatelný. Já jsem Apple nikdy rád neměl, Jobse jsem taky v lásce neměl, ale navážet se do něj jen tak pro nic za nic (jako ty) po jeho smrti nebudu. "O mrtvých jen v dobrém" ctím, aspoň v rámci situace. Takže trošku slušnosti a úcty by ti taky neuškodilo.
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    Bedňa avatar 6.10.2011 09:57 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Ďaleko viac ľudí zomrelo, čo by si zaslúžilo úctu. Tento oslavný citát bol bohužiaľ úplne mimo.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    6.10.2011 10:08 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Nu ano, o skonech většiny lidí se člověk nedozví. A je jasné, že by byli lidé, kteří toho za život udělali víc altruistického, méně materiálního nebo více nezištného, nebo jak už to říct. Ale tak je to vždycky.

    Apple taky vůbec nemám rád. Podstatné ale je, že když když se někde jde okolo nějakýho parte, tak se neplive.
    Bedňa avatar 6.10.2011 10:34 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Nikto mu na parte ani neplive, ale ospevovať ho tiež nebudeme.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    6.10.2011 09:58 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Jobs je mi ukradený (zjevně to byl schopný markeťák), vadí mi podání zprávičky (adorace korporace, navíc zavádějící).
    6.10.2011 17:06 zuborout
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    +1
    6.10.2011 11:27 qpal
    Rozbalit Rozbalit vše nerikam vytahovat kazdou spinu, ale taky to neprehanet..
    napriklad: Zemrel nejvetsi nemec 20. stoleti, sjednotitel a vudce germanskeho lidu... ;-)

    btw: ja vim, byl to nizky rakusak, ale velka historicka stopa je nepopiratelna.
    Max avatar 6.10.2011 09:11 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Asi 8 let funguju čistě jen na linuxu, mám ho v práci, na serverech, na desktopu, v notebooku. Žádný produkt Apple nevlastním a přesto jsem to napsal. A zdalipak víš proč?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    6.10.2011 09:16 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    To mě vážně nenapadá, jak můžeš napsat něco jako tu poslední větu, když jde o neeticky se chovající korporaci těžící z marketingu (jejich produkty opravdu technicky nejsou tak úžasné.
    Max avatar 6.10.2011 12:29 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Nevím, zda jsi měl někdy v ruce nějaký jejich produkt, ale jejich produkty jsou ve svém zaměření bezkonkurenční.
    Máme tu třeba iPad2, tenký, odolný, prostředí iOS je to nejjednodušší, co může být, vlastně se ovládá jen jedním tlačítkem a primitivním chmatáním na display. Vše potřebné člověk nastaví během chvilky a zcela intuitivně. Vše funguje out of the box. Režim spánku je u Apple jedna z nejvychytanějších věcí. iPad2 je uspaný jedním máčknutím na power tlačítko (ani člověk nestačí sundat ruku a už si hajá), takto ho člověk může nechat třeba 3 dny ležet a baterie se snad ani nehne, pak stačí máčknout zase na power tlačítko a než člověk sundá prst, už display svítí a hned se mohou číst maily. To samé funguje u notebooků. A né, vážně nedojde k jeho vypnutí. Po skutečném vypnutí nabíhá delší dobu.
    Toto jsou základní věci v mobilním segmentu : výdrž na baterii (tzn. i promyšlené spořící režimy), čas, za jak dlouho může člověk pracovat (u Apple hned), jednoduchost ovládání, nenáročnost na údržbu atd.
    Další věcí je design, který mají také pěkně vychytaný.

    Ano, samozřejmě mi zajisté napíšeš ideologické nevýhody, že k tomu člověk nemá zdrojáky apod. Ovšem toto nemá nic co dočinění s vychytaností daného produktu (hw i sw) ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    vain avatar 6.10.2011 12:36 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    No k tomu probouzení notebooku, teď jsem si zrovna koupil ThinkPad bez OS, hodil na něj Fedoru a probuzení trvá asi sekundu, otevřu víko, ani nemusím mačkat power, zobrazí se jen logo Fedory jako u bootu (Plymouth) - na tu jednu sekundu - a jsem tam. Takže až tak v tomhle bezkonkurenční Apple notebooky nebudou. O iPadu polemizovat nebudu, to je segment trochu mimo mě (čti - nezájem ;-)), takže nevím. To je tedy můj minipostřeh.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Max avatar 6.10.2011 12:39 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Ano, slyšel jsem to už od pár lidí, ale také jsem slyšel, že toto nelze na linuxu udělat 100x za sebou. 10x to je ok, po 12 už se třeba nechce probudit wifina, nebo crashne nějaká app. apod. Takže má otázka zní, je to skutečně stabilní?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    vain avatar 6.10.2011 13:05 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    To nevím, zatím ok a "uptime" je momentálně 5 dní (prostě jsem ho ještě nevypnul, co jsem ho nainstaloval). A pokud jde o uspání/probuzení budu přes 20x. Do stovky daleko, za pár dní se připomeň ;-)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Max avatar 6.10.2011 13:38 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Pokusím se na to myslet. Tohle mně vážně zajímá, jak se to pohnulo. Ale jak to vypadá dle reakce níže, tak je to asi opravdu jen sázka do loterie, která nevyjde vždy :-/. Ale zase debian testing, žejo, já mám zase arch, takže ani jedno se nedá považaovat za stable. Uivídíme za pár dní, jak se zadaří u tebe :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    6.10.2011 16:55 lm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Mavam na notebooku takymto sposobom uptime cez 30dni to znamena najmenej 90 prebudeni bez problemu. Lowendovy HP530. Takze - myslim, ze ano - zlepsilo sa to.
    6.10.2011 19:07 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Hele ono to je fakt husty, ja na HP mini pouzival Ubuntu. Nejakej ten rok to bude a skutecne behem sekundy je to probuzeny a uspi se to taky hodne rychle, tejden to urcite uspany vydrzi a baterka je pak... no neni uplne plna ale neco v ni porad je, konkretne ti to nepovim, vic sem ani nezkousel a za celou dobu co jsem to pouzival se mi to zaseklo jen jednou, a to jsem to uspaval porad, treba 30x za den.. fakt pecka, zvyk sem si na to hrozne moc tak ted me stve kdyz u Windows na velkym pocitaci ten suspend nefunguje... (btw nevyzna se v tom nekdo?) vysledek je ze pocitac bezi porad ale je mi lito ty elektriky propaleny zbytecne.

    Momentalne si chci koupit nakej novej netbook ale Lenovo S205 bez Windows zahadne zmizelo z prodeje, tak nevim... ve vsech jsou Windows, ja je tam ale nechci, nemate nakej tip co si koupit? tak do 10ti tisic?
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    6.10.2011 19:50 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Myslím, že to vybíjení bejvalo asi tak +-5% za 24hodin (asi na nějakou průměrnou baterku, heh)... asi záleží i na počtu modulů/čipů RAM. A určitě se taky efektivita zvyšuje, jak roky jdou :)
    PaulosV avatar 9.10.2011 19:49 PaulosV | skóre: 10 | blog: dentoob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Co přesně znamená, že na Windows suspend nefunguje? Že se vůbec nepřevede do režimu spánku, nebo že se hned probudí? U toho druhého zjistíš původce příkazem "powercfg /lastwake" v správcovské komandlajně - a pak ho můžeš zastavit nebo ve Správci zařízení mu zakázat probouzet počítač.

    Když už jsem u toho, jediné, co mi na suspendu ve Windows nefunguje stoprocentně spolehlivě, je větrák na procesoru. Ale asi je to problém nezávislý na systému.
    PaulosV avatar 9.10.2011 19:54 PaulosV | skóre: 10 | blog: dentoob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    A když máš ještě jiný problém s režimem spánku nebo jakýmkoliv jiným, příkaz powercfg /energy vygeneruje report (po asi minutě sběru dat), který hlásí možné problémy.

    (Proč vlastně ještě pořád nejde upravovat své příspěvky? :-) )
    6.11.2011 11:33 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Příloha:
    a tady je ten report ale nevim moc moudrej z toho nejsem...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    6.11.2011 11:22 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Je vsimnul jsem si odpovedi az ted. Diky. No udela se to, ze se zhasnou monitory a vypada to nadejne ale po chvilce se to zas vsecko rozsviti a jede to dal jakoby se nechumelilo. No ten prikaz v normalnim cmd pise jako ze bylo nula uspani a v power shell taky ja nevim co je ve windows spravcovska komandlajna, uzivatel pod kterym jsem to delal je administrator...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    8.10.2011 15:59 mhepp | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Tak za sebe hlásím, že uspávání i hibernace mi už pár let (myšleno doslovně, cca 2 roky) mi fungují zcela bezchybně. Spíš jsem měl/mám problémy na aplikační úrovni -- zacyklený firefox, flash a podobně. To mi ale dělá i na virtuálních winálech v práci, takže to bude spíš chyba v aplikaci. Noťas rebootuju jen při výměně jádra, tak třikrát do roka.
    8.10.2011 17:27 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    To by podle mě aspoň částečně (hlavně ten flash) mohly být problémy s grafickou kartou, která se taky musí probudit, reinicializovat atd, a asi to není tak triviální. Chválabohu mám Radeona starého sedm osm let a na XP mi to běží bezchybně, ťuk ťuk ťuk.
    6.10.2011 13:19 HFechs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Bohužel není (thinkpad, debian testing). 1 ze 100 pokusů se už neprobudí. A to mám ještě hodně podporovaný noťas (všechen hw funguje včetně webky, atd...), věřím že u některých kousků může být situace horší.
    vain avatar 6.10.2011 13:24 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Mluv za sebe...
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    6.10.2011 14:43 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Vzdyt za sebe mluvi.
    vain avatar 6.10.2011 14:50 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Není to poznat.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    6.10.2011 15:01 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Z textu je naprosto jasne, ze mluvi o svem notebooku.
    vain avatar 6.10.2011 15:11 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    A když si přečteš celé vlákno, tak to bylo "Je to stabilní?" a odpověď "Ne, není.", při čemž to měl odzkoušeno na jednom notebooku. Odpověď začínající "U mě není." by byla asi tak 100x korektnější.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    6.10.2011 16:25 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    hm, v tom případě bys za sebe měl mluvit především ty

    pleteš si pojmy s dojmy, že to zrovna tobě nepadá ještě neznamená, že to stabilní je, ba právě naopak, že to někomu padá, znamená, že to stabilní není
    6.10.2011 14:45 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Suspend 2 ram určitě není objev ani specialita Applu. IIRC to pramení z ACPI (autoři podle wikipedie: Intel, Tsohiba, Microsoft). Jinak to byl určitě dobrý nápad, inovace v pravém slova smyslu.
    Max avatar 6.10.2011 15:14 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Nikdo netvrdí, že to je objev Applu. Jen tvrdím, že to mají vychytané a těžko říci, jak to řeší, protože kdyby to byl čistě suspend do ramky, tak by to muselo žrát baterii, ale ono jí to snad ani nebaští, nebo to není poznat.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    6.10.2011 16:18 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Jasně že to žere baterii, jinka by to nebyl s2ram. Vtip je v tom, že málo. A vychytaný, no nevím. K windows 2000 jsem se dostal pozdě (2004), ale boty na to, že to tam "vychytaný" je a funguje spolehlivě. K7 Via chipsety, nb Dell z roku 1999, K8 nvidia nf4, NB Lenovo z 2009.
    cezz avatar 6.10.2011 17:19 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Myslim, ze MacOS by default robi nieco ako s2both, cize prezije aj vypadok (vymenu) baterie.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    6.10.2011 17:37 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    To dělá i Windows Vista a 7: uloží na disk jako u s2disk, ale pak uspí do s2ram. Čili probuzení je okamžité, ale když to necháte ležet měsíc (nebo jste uspali s nízkým stavem baterie), případně asi i kdyby se vám to při probuzení vysralo, tak se provede resume z disku. Nevýhoda je, že uspání trvá déle a je třeba flek na HDD.
    6.10.2011 17:51 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    případně asi i kdyby se vám to při probuzení vysralo, tak se provede resume z disku.
    jo, takže se to může vysrat hned 2x po sobě; cool :D
    6.10.2011 18:55 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Proč to rejpání? Kdyby tam bylo jen s2ram, tak při problému o stav počítače přijdete a musíte rebootovat. Neříkám, že se to vysere, ještě se mi to *nikdy* nestalo. Že se to možná děje v tučňáčím hnízdě není můj problém, pokud tu jde o kysleé hrozny nebo něco.
    6.10.2011 19:48 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    No o vysrání jste mluvil vy, tak jsem měl za to, že je to u Windows běžný :) a dokážu si dost dobře představit, že když neprojde resume z RAM, tak neprojde ani následné z HDD.
    6.10.2011 19:55 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    To jsem dodal jen tak teoreticky. Když uděláte resume z RAM, počítač se nerebootoval, takže obnovení potřebného stavu je určitě složitější. Oproti tomu resume from disk se aplikuje na čistě nabootovaný počítač, takže je dost deterministické, lze se o něj pokusit opakovaně (například když vám klekne elektřina při nabíhání nebo se stane něco jiného, nějak mě moc nenapadá co). Ať už se s počítačem během suspendu stalo cokoliv, co mohlo resume z ram rozbít (zase nevím), tak resume z disku to vůbec nemusí postihnout.
    Václav 6.10.2011 15:55 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Vychytat dokonalý suspend na jednotném HW není asi tak těžké jako na celé škále laptopů. Jinak se přidám. Thinkpad T61, Archlinux, resume do dvou vteřin, neprobere se jenom když ho někde týden nechám a vyplivne baterka (stáří čtyři roky, mám ho dva roky, zatím bez chybného resume. Ta baterka už ale holt není co bývala).
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Jakub Lucký avatar 6.10.2011 16:03 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Zrovna na Thinkpadech jo... 3/4 roku v majetku, 2 měsíce uptime bez problémů, uspáváno i několikrát denně, dokonce se pokaždé probudí i integrovaný 3G modem.

    TP410, Debian Sid, kernely 2.6.32.-3.0, Gnome 2

    Ale jinak s tebou souhlasím, že Applí věci jsou v těchto ohledech vymykané a optimalizované jako technicky, tak uživatelsky (především pro IT nepřizpůsobivé)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    6.10.2011 19:09 sharkus | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Netbook (Asus EeePC 1000) skutecne vypinam tak jednou za mnesic az dva. jinak nekolikrat dene pouze uspavam a probouzim. U ubuntu se mi stalo pouze jedenkrat ze mi nenajel zvuk. Nyni u OpenSuse zetim vse v poradku bez jedineho problemu. jinak rychlost uspani a probuzeni uz je horsi cca 8 vterin
    "A proc to vlastne delate?" - "Protoze muzeme!"
    cezz avatar 7.10.2011 13:13 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    U mna (ThinkPad T410) je to podobne. S tou rychlostou je to OK (cca 2 sekundy), len WiFi nasledne trva cca 8 sekund nez sa pripoji. (rovnaku dobu to trva aj bez suspendu, skusim niekedy pozriet, kde to viazne)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    6.10.2011 23:38 Martin Habovštiak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Súhlasím s tvojimi názormi ale toto nie je celkom pravda. ThinkPad T410, Ubuntu 10.10, up 17 days, 12:34, uspávaný vždy na noc a k tomu pri presune do školy a naspäť a medzi učebňami - priemerne asi 5 cyklov za deň, čiže 5×17 = 85, absolútne bez problémov. Možno s tým niekto problémy má ale určite nie každý (teda aspoň ja nie) A ak veľmi chceš, nerobí mi problém nakódiť si počítadlo uspávaní.
    Computers are like air conditioning - both stop working properly, when you open windows...
    cezz avatar 7.10.2011 13:10 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Mozem potvrdit. T410, momentlane uptime 5 dni, lebo update jadra, kazdopadne denne odhadom tak 10 suspend cyklov a niekedy aj mesiac v kuse. Problem sa obcas objavi, ale to sa deje aj na MacBook s MacOS (obcas sa neobjavi login a podobne)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    6.10.2011 12:42 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Měl jsem tu čest/smůlu s iMacem a iPhonem. Ne, opravdu to není ani technicky lepší než konkurence. Má to solidní marketing a promakané UX (které mi nevyhovuje), to je vše.
    pavlix avatar 6.10.2011 10:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Vím. Protože jsi divnej. Bez urážky.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Max avatar 6.10.2011 12:37 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Souhlasím, mnoho lidí mi říká skutečně takto : Devaine, Devine, Dyvejn, Divnej, Dejavu ...
    Na druhou stranu viz výše, prostě jsou jejich produkty geniální a hodně vychytaný. V tom konkurence není.
    A proč nevlastním žádný Apple výrobek? Jednoduše proto, že není pro mně, je cílen na jiný segment lidí, na jiné odvětví. Občas jsem prostě hračička a rád si hraju a týrám věcičky a snažím se do nich napumpovat milion věcí a dělat ze všeho osobní PC, což je tak trochu špatně, protože ty zařízení k tomu nejsou určený.
    Jinak celkem vážně pokukuju po nějakém ntb od jablíčkářů, ale dokud ho nebudu vyloženě potřebovat, tak do něj nepůjdu.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    6.10.2011 14:23 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Tady by to tak trochu mohlo selhat na tom geniálním a hodně vychytaným... když si koupím kapesní nůž a budu s ním mazat máslo a půjde to s ním hezky, tak ho taky nenazvu geniálním, když vím, že je tupý jak poleno a nepřeříznu s ním ani list papíru... jo, applu se podařilo prodat věci s velice úzkým zaměřením (kde cokoliv jiného už je problém) hromadě lidem za strašné peníze a pravda - na ty věci, na které "je to dělané" to asi funguje hezky... ale sám bych to geniálním nenazval, zvlášť když moje nároky ta věc není schopná splnit...
    Max avatar 6.10.2011 15:20 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Dávej si bacha na přirovnání, většinou při tom člověk narazí, protože porovnává neporovnatelné ;-).
    Jinak si nemyslím, že ta cena by byla až zas nějak přemrštěná, když si člověk vezme kvalitu zpracování.
    Není je schopna splnit, protože zřejmě inklinuješ ke stejnému jako já, tzn., dělat ze všeho plnohodnotný PC.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    6.10.2011 17:15 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    No, kvalita zpracování... oni to dělají tak, aby to bylo hezké, ale že by to bylo hned kvalitní... co jsem měl nějaký z novějších macbooků v ruce (alu unibody), tak to sice takhle vypadá hezky, ale ten notebook se při běžné práci rozpálil tak, že nešel udržet v ruce (taky kudy se měl chudák chladit, když díry jsou ošklivé a tak tam skoro žádné nebyly). No, když si koupím notebook, tak od něho plnohodnotné PC očekávám :) problém je ten, že ono to funguje hezky, dokud používáš a kupuješ si k tomu jenom věci od applu. Ve chvíli, kdy si to chceš uzpůsobovat (nastavit window manager, používat gpg, ...), tak to dohákováváš stejně jako v linuxu a ten systém pak naopak ještě hází klacky pod nohy - protože byl dělanej akorát na to, aby si na něm uživatel pustil normálního mail klienta, prohlížeč a photoshop...
    7.10.2011 00:56 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Pracuji na 13" MBP a že by se rozpálil nějak víc než například Lenovo T41 nebo R60, to teda ne. Chladí se přes klávesnici a vyfukuje žebrama pod kloubem displeje...

    Ten systém je připraven na to abys pustil jiného než Mail.app klienta, jiný prohlížeč nebo jiný editor obrázků. Pod nohy mi hází klacky rozhodně míň než např. KDE nebo Gnome :-) Proto jsem se také rozhodl ho používat. Jo a chování WM je mi jedno - za dobu používání Linuxu jsem jich vystřídal tolik, že si je ani nepamatuji. V mysli mi uvíznul nejvíc Window Maker, používal jsem ho hodně dlouho a používal se mi asi nejlíp. No a zrovna WindowMaker má k WM MacOS X docela blízko :-)

    Mac OS X je unix, můžeš se tak k němu chovat a nemusíš. Má své výhody i nevýhody. Je zajímavé, že spousta lidí, kteří o něm tvrdí jak je k ničemu, uzavřený a nepoužitelný ho ve skutečnosti ani aktivně nepoužívali. Úplně stejně to spousta jiných lidí tvrdí o Linuxu.

    Rozhodně nejsem nějaký fanatický obránce Applu nebo jejich produktů, ale zkusil jsem to používat a kupodivu to jde snadněji než by člověk čekal. Že se platí za některý SW? V Linuxu jsem platil také (VariCAD, Bibble, drivery k tiskárně, ovládací program ke scaneru) takže v tom žádný rozdíl nevidím.

    K tématu zprávičky - je mi líto S. Jobse stejně jako každého jiného člověka, který zemře předčasně. Každopádně byl člověkem, který ukázal jak se to má dělat - nesoustředit se jen a pouze na techniku, ale nabídnout lidem snadnou použitelnost. Myslím, že by se tím měli autoři SW a HW inspirovat.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    7.10.2011 09:55 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    To co jsem měl v ruce byla nějaká 15", pod kloubem displaye nějaká žebírka byly taky, ale zespod byl prostě strašně horký... co se týče toho házení klacku pod nohy - třeba ve KDE nebo Gnome si pořád ještě můžu maximalizovat okno, tady na to musí být nějaká utilita... a když jsem to řekl nějakému jabkaři, tak se mi pokaždé dostala odpověď "to nepotřebuješ" :) a to je to, co se mi prostě nelíbí - jsem nucen do nějakého nastaveného stylu práce, který prakticky nejde nijak ovlivnit nebo změnit a ani se to s uživateli nedá diskutovat, protože jediná odpověď je "to nepotřebuješ". Jinak k unixu - jo, to tam asi někde běží, ale nad tím je spuštěné barevné klikátko, které se ho snaží co nejvíc zapřít :) netvrdím, že je apple špatný a že nemůže některým lidem vyhovovat... ale zase v něm nevidím něco super, co by tak extra přečnívalo nad ostatními. To jak některé věci hezky sami fungují je zase akorát daň za nemožnost většího výběru a omezení konfiguračních možností.
    7.10.2011 12:40 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Nějak nechápu tu nefunkční maximalizaci okna: http://www.youtube.com/watch?v=aq8FyVOWF_Q
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    7.10.2011 13:39 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    To už je ale nějaká potuněná verze, ne? co jsem tak vypozoroval, tak ta maximalizace obvykle jde jenom jedním směrem, ne do obou...
    7.10.2011 14:05 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Výchozí stav po instalaci.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    7.10.2011 17:25 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Hmm, už asi vidím v čem je zádrhel - máš Liona, co? Podle toho, co jsem našel, tak tam tahle funkce přibyla.
    7.10.2011 17:38 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Mám Liona. Ale nepamatuji si, že by maximalizace v předchozí verzi nefungovala.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    _ijkl avatar 8.10.2011 20:53 _ijkl | skóre: 12 | blog: holden | Banská Bystrica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Maximalizacia v OS X funguje na zaklade obsahu (nemaximalizuje sa na cely screen, ale len tak, aby bolo plne vidiet povodny obsah - napr. Safari). Tvorca aplikacie vsak ma moznost spravit plny fullscreen (napr. Firefox). Mne osobne vyhovuje prva moznost a maximalizacia Firefoxu mi neuveritelne lezie na nervy.
    _ijkl avatar 8.10.2011 20:57 _ijkl | skóre: 12 | blog: holden | Banská Bystrica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Tym som chcel povedat, ze SPM asi myslel prave tu prvu moznost. Samozrejme takto to funguje odkedy si pamatam OS X (pouzivam od verzie Tiger - cca rok 2005). Tou novinkou dotycny SPM mal zrejme na mysli novy typ fullscreenu aplikacie, ktora ma ine rozlozenie nez ked je v okne (vtedy vytvara novy "Space").
    cezz avatar 9.10.2011 12:54 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Prave v pripade toho Safari mi ta maximalizacia hrozne liezla na nervy - ono je celkovo v pripade browsera tazko povedat, ako treba resiznut okno, aby bolo plne vidno obsah. (webovu stranku) Takze pouzivam (ked pracujem na mac OS) Firefox (teda je to jeden z dovodov) Pokial sa pamatam, tak bolo niekolko aplikacii, kde tento typ (ne)maximalizacie nefungoval prave najlepsie, lebo "obsah" z principu nema stanovene pevne rozmery. Naopak pri niektorych aplikaciach to bolo super - iTerm, macVim,.. Tak to vidis, tisic ludi, tisic chuti.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    7.10.2011 21:12 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    nesoustředit se jen a pouze na techniku, ale nabídnout lidem snadnou použitelnost. Myslím, že by se tím měli autoři SW a HW inspirovat.

    Nejenom autoři počítačového HW/SW.
    pavlix avatar 6.10.2011 18:46 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Kvalita? No nevím... náznak kvality snad.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    6.10.2011 09:53 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Nelíbí? Tvůj problém. Je tahleta demokracie víš, každý může vyjádřit svůj názor tak jak sám uzná za vhodné.
    6.10.2011 09:59 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Zprávičky nejsou schvalovány demokraticky.
    6.10.2011 10:06 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Ani být nemusí. ABCLinuxu není veřejná správa. Místní redakce se klidně může chovat totalitně když bude chtít. Je zcela na nich jak co napíší, co zveřejní...
    6.10.2011 10:43 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    A keďže už máme túto demokraciu, tak každý môže napísať aj to, že sa mu to nepáči (pretože demokracia neznamená, že všetci musia písať len to, s čím súhlasíš aj ty).
    6.10.2011 12:31 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    +1 a jedním dechem přidávám, že kdyby mě kolega nepředběhl, tak text zprávičky bych taky zdrbal, je to humus
    Tomáš Bžatek avatar 6.10.2011 12:41 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Jen blbci se dokazou v diskuzich hadat naprosto o cemkoliv.
    Koupim litajiciho tucnaka
    otula avatar 6.10.2011 13:25 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Milován necelým publikem a některými uživateli, mnohdy proklínán zaměstnanci.
    Zajímavé, že jsi při vší politické korektnosti nedoplnil proklínán některými zaměstnanci.

    A co ti vadí na bohužel, pokud to není zrovna krajně fanatický ateismus? Smrt každého člověka, který neničí lidské životy je bohužel.

    Za sebe bych smazal jen písmena n ze vztažných zájmen jenž, jelikož ani do jednoho ve zprávičce nepatří.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    6.10.2011 15:28 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Smrt každého člověka, který neničí lidské životy je bohužel.

    Zjisti si něco o vztahu Apple a Foxconnu.

    6.10.2011 20:52 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Samotní zaměstnaci Applu povinným dvoutýdeních služebním cestách do Foxconnu říkají "být poslán do Morodoru".
    7.10.2011 00:36 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    One does not simply walk into Foxconn :-D.
    Grunt avatar 6.10.2011 20:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Smrt každého člověka, který neničí lidské životy je bohužel.
    Proč? Teda ne, že bych zrovna bouchal šampaňské, ale zase z toho dělat takovou tragédii? Holt koloběh života. Ty tu taky nebudeš rozdávat rozumy do nekonečna. Stejně jako Jobs (že uhynul a že není nesmrtelný bylo stejně překvapivé jako Španělská inkvizice). Já za něj aspoň symbolicky zapálil tři obřadní tyčinky. Budeš šťastný až se všichni doplahočíme na tvůj pohřeb a všichni zkolabujeme nad tvým hrobem? Štefanovy můžeme popřát jen brzkou a bezproblémovou sublimaci.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    otula avatar 7.10.2011 07:46 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Uznávám, že mi v té větě chybí slovo "mladého". Nádorová onemocnění mi totiž do přirozeného koloběhu života moc nezapadají. Nad miliony mrtvých mladých kluků ve válkách také člověk neřekne "proč bohužel, prostě koloběh života". Myslím, že Jobs měl světu ještě co dát, ať už byla jeho "firemní politika" jakákoliv, nebyl to žádný lempl, kterého by nikdo nepostrádal.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    7.10.2011 09:00 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Uznávám, že mi v té větě chybí slovo "mladého". Nádorová onemocnění mi totiž do přirozeného koloběhu života moc nezapadají. Nad miliony mrtvých mladých kluků ve válkách také člověk neřekne "proč bohužel, prostě koloběh života". ...

    Je otázkou, jak by vypadaly statistiky nádorových onemocnění, kdyby dva velké válečné konflikty v Evropě, které následovaly poměrně těsně po sobě neprovedly takovou selekci v evropské populaci.

    Je totiž nepopiratelným faktem, že do armády odcházeli především mladí a relativně zdraví jedinci. Válečné útrapy jim pochopitelně zdraví nijak nepodpořily a řada z nich ani nedostala příležitost dospět do věku, kdy by se podobné věci stihly vůbec projevit. Hodně z těch co nestihli zařvat mladí v první válce, zařvalo ve druhé sice ve zralém věku, ovšem stále z hlediska průměrné délky života brzy.

    7.10.2011 09:38 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Taková chřipka to pročistila trošku víc.
    Grunt avatar 7.10.2011 14:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Nádorová onemocnění mi totiž do přirozeného koloběhu života moc nezapadají.
    To máš těžké čoveče. Třeba je to přirozená genetická mutace, jež provází lidstvo už od prvopočátků jeho existence, akorát do teď kosili lidstvo jiné breberky (tubera, cholera, mor i jen blbá chřipka – no kdo na ně ještě pamatuje?) a tak než se vůbec statisticky rak mohl projevit, tak nakažené zkosilo něco jiného. Kdo ví, třeba je rakovina ten final frontier medicíny.
    Nad miliony mrtvých mladých kluků ve válkách také člověk neřekne "proč bohužel, prostě koloběh života".
    No to asi ne. Teda z hlediska osobního. Ale všechno zlé je k něčemu dobré. Zas z hlediska populačního šlo o docela dobré pročištění (nakolik to bylo nebo nebylo spravedlivé nebudu hodnotit – to už je prostě jen politika) a po válce byl doslova cítit ten pach ozónu ve vzduchu jako po bouřce. :-)
    Myslím, že Jobs měl světu ještě co dát
    Co měl, to dal. Ztratil význam existence a byl regulérně terminován. Vrátil se ke zdroji a my se jen můžeme těšit na další instanci exekuce. :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    7.10.2011 17:26 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Imho je rakovina jen chyba buněčného automatu, nemá tam ukončovací podmínku nebo resetovací smyčku a dojde k buffer overflow.

    Jinak rakovina vznikne vždy, lze jen oddalovat její vznik, třeba pravděpodobnost výskyt za tisíc let apod. I kdyby se vytvořil RAID DNA, tak i ten RAID má nenulovou pravděpodobnost nevychytání chyby (ale třeba s nanotechnologií a vyčištěným kódem by byla doba do selhání třeba milion let).

    Jinak ad pročištění: No pokud ti mladí zemřeli dřív než měli děti, tak výroba dětí zůstala na těch starších s opotřebovanější DNA.
    MaT avatar 9.10.2011 16:13 MaT | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    S tím RAIDem jen doplním, že ona informace uložená v DNA už vlastně zdvojená je, DNA je totiž dvouvláknová a ta vlákna jsou k sobě komplementární. A právě toho různé samoopravné mechanismy, které v buněčném jádře fungují, využívají.

    A redundance je vlastně ještě daleko větší, když uvážíme, že celý genetický kód je uložený v každé jaderné buňce...
    Open source software for open minded people. :-)
    9.10.2011 20:24 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Ale je to jen mirror :-D.

    BTW editace jedné buňky druhou by byla zajímavá, ale nebezpečná, v zásadě to dělají hlavně viry.
    7.10.2011 20:09 ☹
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    A neodmaže někdo ta n? Opravdu nad tím musejí přemýšlet i další čtenáři?
    6.10.2011 08:16 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Je hodne lidi, kteri se snazi neco rict, ale tech, co skutecne maji co rict moc neni a jeden prave odesel.

    R.I.P.
    jiri.one avatar 6.10.2011 08:19 jiri.one | skóre: 19 | blog: Jiriho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Apple jsem nikdy moc nemusel, ale Steva je urcite skoda.
    www.jiri.one - Můj blog o Linuxu, hrách, životě, ...
    6.10.2011 16:05 Adamec | skóre: 30
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    jj
    This is not a bug it's a feature
    6.10.2011 08:37 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    R.I.P
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    6.10.2011 08:56 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Rakovina slinivky a vůbec jakýchkoliv drůbek, je pěkně zákeřná věc. Nikdo nejsme nesmrtelný, ale přeci jenom by měl člověk umírat celkově opotřebovaný a ne jen proto, že se mu zblázní nějaké ty buňky v těle.
    6.10.2011 11:50 David
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Byl to za mlada těžký alkoholik.
    6.10.2011 13:08 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Kazdy normalni clovek byl za mlada tezky alkoholik ;-)
    6.10.2011 14:00 qwerwqerwq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    To je pořádný blábol. Chlastat je "normální"?
    poky74 avatar 6.10.2011 14:30 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs

    Dnes již ano.

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    6.10.2011 18:33 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Chtel jsem to jen odlehcit, nic vic.
    6.10.2011 19:30 marvn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    pro evropany jo
    6.10.2011 15:11 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    poslyš, víš vůbec co je to alkoholismus?
    Bedňa avatar 6.10.2011 15:44 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Alkoholik je ten čo pravidelne pije, stačí aj pravidelne raz za víkend a to kritérium spĺňa väčšina mládeže.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    6.10.2011 16:32 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    LOL, to vás učili v nedělní škole?
    Bedňa avatar 6.10.2011 19:29 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Vidieť že máš prehľad.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    6.10.2011 21:16 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Bedňa avatar 7.10.2011 06:32 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Typický príklad, ako si alkoholika pletú s inými štádiami alkoholizmu.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    6.10.2011 17:42 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Alkoholik je medicínsky definován. Váš příklad určitě alkoholikem v tomto smyslu není (asi není a ni závislost v pravém smyslu, ta trvá déle, i když u takového toho dětsko-mládežnického typu to prý jde mnohem rychleji než by se zdálo). Že jde o nezdravou, nekontrolovanou a paatologickou konzumaci, kór u mladých, to je něco jiného. Všimněte si, že když se mluví o patologickém pití alkoholu maldými, tak je řeč většinou o (pravidelném) opíjení...
    6.10.2011 18:32 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Poslys, vis co je odlehceni situace? Ty jsi asi v mladi s kamarady moc do hospody nechodil, co? :-P
    6.10.2011 21:20 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    vím, a tohle se ti teda krutě nepovedlo
    7.10.2011 09:07 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    To je otazka uhlu pohledu a ty ten uhel neurcujes :-P
    Grunt avatar 6.10.2011 20:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    ale přeci jenom by měl člověk umírat celkově opotřebovaný a ne jen proto, že se mu zblázní nějaké ty buňky v těle.
    Přírodní zákony. Rovnováha kontinua musí být zachována. Na co chceš taky furt umírat, když už jsme všechny ty chudinky malé, standardní nemoci téměř vyhubili?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 6.10.2011 20:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Na něco holt pojít musíš.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    6.10.2011 09:21 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Everyone should all come to my house where we can burn all of our Apple devices and then commit mass suicide.
    GeoRW avatar 6.10.2011 09:42 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Myslim, ze odisiel jeden z mala, ktory v IT posuval inovacie dopredu. Bohuzial vacsina ostatnych uz vedie iba patentove vojny. Apple s tym uz v poslednych mesiacoch tiez zacal. Svět se v prdel obraci.
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    6.10.2011 10:23 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    No, spíš bych řekl, že Apple posouval takovou tu konzummní elektroniku. Že by prolamoval nějaké nové horizonty z technického hlediska, to ne. Dokázal dostat do mainstreamu určitý styl designu, dotykové ovládání a já nevím co ještě, ale šlo v tom maximálně o masové rozšíření známého (mp3 přehrávače existovaly před Applem a jejich rozvoj by nastal i bez něj, internetové obchody s hudbou byly taky nevyhnutelnou odpovědí na napster&spol. U iphonu je to snad jasné také.)

    Čili bez Applu by se svět snadno obešel, ba možná by v něm zbylo víc peněz na praktičtější zboží (hehe). Apple nepřišel s bezdrátovým internetem, mobilním telefonem (nebo voip), LCD, flash pamětí, HDD technologií, nebo třeba s konceptem laptopu (který je podle mě důležitější než smartphone, nebo přišel alespoň první, a tedy je inovační; o rádoby revolučních tabletách ani nemluvím). Ani třeba ve vývoji procesorů Apple nijak moc nezabodoval. Třeba navýsost důležité audiovizuální kompresní technologie (tedy zejména jpeg, mpeg2 a h264) vznikly i bez Applu (i když v h.264 poolu má 1 patent a .mp4 kontejnér je založen na .mov - ale mp4 rozhodně není nic výjimečného ani nenahraditelného).
    GeoRW avatar 6.10.2011 10:40 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    no to, ze by Apple neposuval technicke hranice dopredu, nie je az tak uplne pravda. Odhliadnuc od vlastnych inovacii, castokrat tlacil na vyrobcov a zadaval zakazky na stale dokonalejsie komponenty, ktore cely vyvoj posuvali dopredu. To, ze tie komponenty priamo nevyrabal na tom nic nemeni. Jobs bol vizionar a bez takych ludi bude vyvoj stagnovat. BTW, osobne nevlastnim ziaden vyrobok od Apple, ale zasluhy mu nemozno upriet
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    6.10.2011 10:42 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    No, podle toho, co říká historie, bychom se obešli i třeba bez IBM. Ty důležité objevy stejně přichází redundantně :-) Spíš bych řekl, že Apple řadu věcí na trhu urychlil. Ano, asi bychom se ke kapacitním dotykovým displejům dneska už dostali i tak, ale před iPhone o ně člověk prakticky nezakopl a půl roku po něm se už dávaly snad do všech nových smartphonů. Existence technologie neznamená její rozšíření, k tomu je třeba komerčního úspěchu - a Jobs se svým Apple dokázal vzít něco, co na trhu nebylo a udělat z toho trhák. PS: Obávám se, že nebýt iPhone, nebyl by Android a my bychom si vybírali mezi telefony s ostružinou, symbianema windows mobile 6.7, protože ten trh by prostě nebyl tak velký. :-)
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    6.10.2011 11:16 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Třeba LiMo a ALP tu AFAIK byly před ajfounem.
    andree avatar 6.10.2011 15:01 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    ktore zariadenie s jednym z tych systemov sa realne predaval (v europe)?
    6.10.2011 15:30 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Nevím a je mi to jedno. To byla reakce na to, že Android je důsledek ajfounu. Tvrdím, že alternativní budoucnost by se bez ovocnářů obešla a možná by byla i lepší.
    6.10.2011 18:24 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Android je důsledek iphonu proto, že v případě Androidu je celý úspěch a rozšíření postavené na tom samém business modelu jako má iOS. Jisté nápady tu byly, ale affiliate program stylem iphone prostě přišel až s iphone a nikdo předtím na mobilních krabičkách takhle nerejžoval :-) nebýt tohohle lákadla většina výrobců by se do těch dotykovejch křápů vůbec nepustila, skončilo by to IMHO u korporátních WM a občasného svobodného bastlprojektu ala openmoko.
    7.10.2011 13:29 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Já měl dotykový mobil s Windows Mobile tři roky před iPhonem (HTC Himalaya; potom jsem tam zkoušel flashnout i Xanadux), rok před iPhonem jsem koupil jiný s WM (HTC Trinity), ale ... no nebylo to ono. Teprve Apple (a Jobs) z toho udělal masovou záležitost a Google to zkopíroval od nich. Tohle je vidět i na tom, že WM jsou dneska téměř nad propadlištěm dějin.
    6.10.2011 14:25 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Upřímně bych byl nejradši, kdyby se kapacitní display nikdy neobjevil... za to je proklínám doteď; zvlášť když to každý číňan musí udělat také s kapacitním displayem...
    6.10.2011 15:31 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    +1
    6.10.2011 14:39 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    No, podle toho, co říká historie, bychom se obešli i třeba bez IBM.
    Ale? Vždyť dokonce jeden zásadní přínos IBM jsem výše sám zmínil ;)

    Urychlil, rozšířil... jak jsem řekl, nešlo o posouvání hranic možného, jenom o využívání stávajících možností. V tomhle by se dal přirovnat třeba i k čínskému průmyslu, který furt posouvá dolů výrobní náklady (v dobrém i ve zlém) a těžko mu někdo může konkurovat.
    6.10.2011 15:50 jnml
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    PS: Obávám se, že nebýt iPhone, nebyl by Android ...
    Android: Původní firma vznikla 2003, Google ji koupil 2005. (src)
    AuFon: 2007
    Václav 6.10.2011 16:02 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Jak pravil kolega výše, stáří Androidu je mnohem větší (i když to UI tehdy pokud si vzpomínám vypadalo trochu jinak)

    Mimochodem, vážně si myslíš že by při trendu modernějších, levnějších a větších displayů nepřišel s dotykovým ovládáním bez potřeby stylusu dříve či později někdo jiný?
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Václav 6.10.2011 16:19 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    A mimochodem, třeba LG Prada a Viewty už měly rozhraní dost vychytané pro ovládání prstem, leckde podobné iPhone a vyšly ve stejném roce.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    6.10.2011 17:19 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    dotykovým ovládáním bez potřeby stylusu dříve či později někdo jiný?
    Kéž by ne... při browsení na G1 brečím a s láskou vzpomínám na stylus...
    Václav 6.10.2011 20:28 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    G1 je stařičká. Na HD2 (android), nebo na n900 jsem bez stylusu nenarazil na problém.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    6.10.2011 21:57 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Tak snadnost ovládání na rychlosti telefonu nic nemění... zatímco u resistivního displaye jsem stylusem hmátl na ten správný link, tak u tohohle to musím buď doskrolovat trackballem nebo si tu stránku zvětšit na 1000% abych se trefil...
    6.10.2011 15:47 noone
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Apple mal mnohe dolezitejsie inovacie pred 20 rokmi - Macintosh a MacOS s prvym pouzitelnym GUI pre beznych uzivatelov, GUI design guidelines, vznik DTP (Apple Laserwriter a Adobe PostScript, Pagemaker, Photoshop, QuarkXPress)..

    Neboli to vsetko dokonale produkty (MacOS mal k modernemu OS velmi daleko), ale sposobili revoluciu v oblasti PC, grafiky, tlace.. bez Apple by Adobe bola mala neznama firmicka a PostScript dalsi z akademickych neuspesnych jazykov..
    6.10.2011 16:14 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    No pozor, taky by se dalo říci, že firmě Adobe vděčí Apple za to, že si tehdy udržel koutek na trhu a vůbec přežil.

    Laserovou tiskárnu podle všeho spáchal Xerox (překvapení!), stejně jak to gui... Wikipedia říká, že první komerční model laserovky mělo IBM.
    6.10.2011 20:58 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Laserovou tiskárnu podle všeho spáchal Xerox (překvapení!)
    Oni toho v laboratořích Xeroxu v Palo Alto spáchali mnohem, mnohem víc ...
    Václav 6.10.2011 15:52 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    No, nejvíc „inovací“ je u nich sbalení existujícího do slušivého kabátku a vychytání much (což při směrování na jednotný HW není zas takový problém jako u jiných OS)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    6.10.2011 10:19 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Když porovnám iPhone 4 a iPhone 4S, tak to vypadá, že Steve Jobs byl dokonce jediný vizionář v Applu.

    Ashes to ashes, dust to dust. Rest in peace.
    6.10.2011 11:51 David
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Pravda. kam se hrabe na Gatese a Ballmera.
    6.10.2011 10:52 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Preji mu vecny klid - dokazal strasne moc. Jsem vsak zvedavy, jak budou medialne prozivana umrti velikanu jako D. E. Knuth, B. Kernighan, D. Ritchie, atd., kteri podle mne pro rozvoj computer science meli vetsi vyznam.
    6.10.2011 12:15 noname
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    nebude to prezivane nijako, v odbornych kruhoch sa to bude pretriasat ale inak nic. vies si predstavit, ze by na twitteri 170 000 krat za hodinu niekto oplakaval kernighana alebo knutha? :D max tak it geekovia ...
    6.10.2011 13:26 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Hmm, tak koukám, že Apple představil krom iPhone4S i iDead.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Dreit avatar 6.10.2011 13:54 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs

    R.I.P., budeš nám chybět

    Nope
    6.10.2011 19:07 ertwertwe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    R.I.P. Steve Jobs.

    Miluju jeho NeXT Step.
    <cernyhumor>On není mrtvý, jenom ho doktoři drží špatným způsobem.</cernyhumor>

    Steve Jobs dokázal ovlivnit technologické odvětví jako málokdo. IMHO nejgeniálnější CEO posledního desetiletí.
    Nothing sucks more than the moment during an argument, when you realize that you are wrong.
    7.10.2011 08:56 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    9.10.2011 11:06 ehm ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    10 years ago we had Steve Jobs, Bob Hope and Johnny Cash. Now we have no Jobs, no Hope and no Cash.
    Grunt avatar 9.10.2011 11:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Tak ten byl drsný. :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    9.10.2011 20:25 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    root@kontron:~# jobs steve
    bash: jobs: steve: žádná taková úloha
    
    9.10.2011 17:36 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    "I usually believe that if, you know, if one group of people didn't do something, within a certain number of years the times would produce another group of people that would accomplish similar things." Steve Jobs
    10.10.2011 08:22 Albert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel Steve Jobs
    Dneska jsem četl zajímavý článek o tom, proč byl právě Jobs jako manažer úspěšný, pokud vás to zajímá, mrkněte na to – http://www.ictmanazer.cz/2011/10/proc-byl-steve-jobs-vyjimecnym-manazerem/

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.