abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    17.4. 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 556 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Jak velkou RAM má váš domácí počítač?

    <= 64 MB
    1% (29)
    (65 -) 128 MB
    3% (52)
    (129 -) 256 MB
    17% (352)
    (257 -) 512 MB
    47% (958)
    (513 -) 1024 MB
    24% (490)
    > 1 GB
    7% (140)

    Celkem 2021 hlasů
    Vytvořeno: 27.9.2005 08:30

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    27.9.2005 08:35 kapy | skóre: 4 | blog: kapy
    Rozbalit Rozbalit vše S Javou zacina byt v 512MiB tesno
    Chystam se prikoupit, NetBeany, Mozilla a Acroread silene zerou :(
    27.9.2005 11:56 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S Javou zacina byt v 512MiB tesno
    Napodobne, taktez se chystam. At zije Java:-).
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    27.9.2005 17:34 jk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S Javou zacina byt v 512MiB tesno
    No nevim, me bezi Eclipse + Opera a vyuziti pameti - 150MB. Mam 384MB RAM a nevzpominam si, kdy pocitac naposledy swapoval
    vencour avatar 27.9.2005 08:39 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše 512MB

    mam a volne dve pozice = casem se uvidi, kdyz tvrdi kolega, ze s Javou bude tesno.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    27.9.2005 09:19 Jaromír Hradílek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: anketa
    320 MB :-)
    27.9.2005 09:28 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše ...
    Ale těch 512 MB mi kvůli nějakému memory leaku v ACPI přestává stačit a já nejsem schopný najít, kde je problém :-(.
    David Ježek avatar 27.9.2005 10:03 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše blabla
    480MB, z tech 512 si 32 ukousne integrovana sis741 grafika. vic nepotrebuju
    27.9.2005 10:04 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše GB
    Můj počítač má 1024 MB a taky ≥ 1 GB, ale nejsou tam checkboxy...
    27.9.2005 10:17 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GB
    512 RIMM na 800MHz, ale asi budu muset dokoupit. Ten Linuks je fakt žravej.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    27.9.2005 10:54 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GB
    Jojo, komoši byli vždycky žravý tak proč by nežrali i paměť.
    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    27.9.2005 12:24 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GB
    a nesmí se po nich střílet..
    27.9.2005 12:00 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GB
    LINUKS = Lidová Národně Ultra-levicová Komunistická Strana
    27.9.2005 12:08 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GB
    asi jsi to spatne pochopil Yeti, Jindra ma samozrejme pravdu, ale mysli to trosku jinak, Jindra provozuje server pro Lidovou Národně Ultra-levicovou Komunistickou Stranu, nic sloziteho, WEB stranky, a posta, a uz mu proste na to 512MB nestaci, LINUKS asi nabira hodne novych clenu.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    27.9.2005 12:36 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GB
    Tak to jsem to pochopil správně.
    xsubway avatar 27.9.2005 15:42 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GB
    ... a uz si to progoogloval?

    linuks.org

    :o)
    27.9.2005 15:48 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GB
    No existuje taky LinuKS a u toho bych docela nenažranosti věřil :-)
    27.9.2005 16:06 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GB
    OK, takže

    LINUKS =

    (a) Lidová Národně Ultra-levicová Komunistická Strana

    (b) srbský[*] diskusní web site

    Budu na to v diskusích s JXP pamatovat. Se všemi JXP.

    [*] pokud jsem to dobře tipl.
    27.9.2005 16:07 00000 0000 | skóre: 16 | blog: asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GB
    Viete ja ked citam prispevky Signora Plesingera, mam pocit ze je to bot spraveny na blble odpovede a vyvolavanie flame wares Leosom. Fakt inak si to neviem vysvetlit.

    Takto HLUPE odpovede a poznamky sa skutocne nenajdu len tak.

    pre leosa: haltni prosim ta uz toho blbeho bota. Ma v sebe nieco pokazene, v kuse sa opakuje. :-)
    27.9.2005 14:36 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GB
    Ou, RIMMy... Tak to upřímnou soustrast a hodně štěstí se sháněním identických modulů.
    29.9.2005 16:10 ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GB
    to sa stazujes, alebo len chvastas
    27.9.2005 10:18 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše --
    196MB
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    27.9.2005 10:42 Tom.š Ze.le.in | skóre: 21 | blog: tz
    Rozbalit Rozbalit vše Co vše?
    Teď mi to došlo, započítal jsem jen hlavní paměť, ne cache, ne grafarnu, ne DVD-RAM :) - bylo to tak míněno?
    Selmi avatar 27.9.2005 10:47 Selmi | skóre: 17 | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše 512
    256 mi vzdy bohato stacilo (ani som nepouzival swap), na 512 som presiel len preto lebo som mal moznost....

    jedina zrava aplikacia co pouzivam je gimp.... a aj ten si veci uklada na disk takze pohoda.... a ked to nahodou na nieco nestacilo sa ako swap primountoval nejaky fajl a islo sa dalej... (a zaujmave je ze najzravejsie boli windowsove aplikacie pustane pod wine ;-)
    DjAARA avatar 27.9.2005 11:04 DjAARA | skóre: 32 | Praha|Náklo|Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 512
    Windows a aplikace pro ne to maji v popisu prace sezrat co nejvic pameti. Dokonce kdyz se jim podari odswapovat kurzor (stava se mi to bezne:X), aby uzivatel nemel jak pracovat tak jsou uplne nejspokojenejsi. Takze to ze se tak chovaji pod wine bych se ani nedivil.
    27.9.2005 12:21 pexxi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 512
    No, odswapovat kurzor, tomu sa uz vravi kvalitny memory management ;-)

    Existuje vsak jedna vynimka v kode memory-managementu Windows, presnejsie SYSCALL, nazvany MemMgr_M$_Universal_Word_Exceptions_Add_Word(char *word).

    Vklada do pola (char *)[] M$_Universal_Word_Exceptions_Dynamic_Array slova, ktore sa nikdy neprenasaju do swapu, kvoli jednoduchsiemu pristupu a maju fixne miesto v RAM od momentu ich zadania...

    Pre pole je defaultne vyhradeny buffer o velkosti 32MB ;-)

    V sucasnosti su v nej ulozene slova ako "Copyright(c)", "EULA", "Microsoft", ".NET", "Direct X", "Access Violation", "STOP Error" a "Bill Gates".
    29.9.2005 21:52 Lukoko | skóre: 8 | blog: Lukoko | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 512
    Skoro bych tomu i veril ;-)
    Mac OS X je taky unix
    27.9.2005 12:37 jirka | skóre: 21 | blog: pepa
    Rozbalit Rozbalit vše Čím víc, tím líp
    Mám 1GB a je z toho dobrej ramdisk, do kterýho se vejde celý cédo. Rychlost čtení/zápis bezkonkurenční!:-)
    27.9.2005 15:10 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím víc, tím líp
    Tvrdej souhlas ;) není nic lepšího než kompilovat v ramdisku...
    27.9.2005 13:14 tomas84 | skóre: 30
    Rozbalit Rozbalit vše Chybka?
    U poslední možnosti by asi nemělo být „=”.
    27.9.2005 13:31 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chybka?
    Jo, opravím.
    27.9.2005 13:16 prOm3TheuS | skóre: 18 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Nevim co zvolit
    Jsem v rozpacích co zvolit. Mám totiž 640 MB. Tipuji, že 512 je ten správný radio button.
    27.9.2005 13:32 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim co zvolit
    Neřekl bych…
    27.9.2005 14:19 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim co zvolit
    nevim co tam vidis ty, ale ja tam vidim rozsahy, tj. tipujes spatne
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    27.9.2005 14:30 ###
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim co zvolit
    asi vidí ovčí mlhu :)
    27.9.2005 16:19 prOm3TheuS | skóre: 18 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nevim co zvolit
    A sakra, stačilo se trošku déle kouknout.
    David Watzke avatar 27.9.2005 13:46 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše ...
    Na duronu 128, 256, pak přibyl net a nestačilo to, tak 512. a teď na 64bitu 1024 :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Heron avatar 27.9.2005 14:19 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše 1GB
    $SUBJ a zdá se mi to lehce málo...
    David Watzke avatar 27.9.2005 17:19 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    Málo ? Co proboha na tom PC děláš ? :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    27.9.2005 17:21 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    Pusť si Eclipse a nějaké ty aplikace k tomu a pak teprve ptej, budeš-li mít ještě na co :-)
    Copak toho není dost?
    27.9.2005 17:31 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    Jo, já mám PIII 700 512MB RAM a běží mi tam SyBase, Oracle a ta parodie na výkonné vývojové prostředí (Láva). Až budu krejčíř, tak za ty prachy zruším Sluníčko!;-) Zatím ale musím šetřit na novej komp:-(
    David Watzke avatar 27.9.2005 17:32 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    Aha, Eclipse neznám/nepoužívám... Jak velkou RAM má tvůj počítač ? :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    27.9.2005 18:10 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    512MB a je to místy málo.
    Copak toho není dost?
    27.9.2005 18:18 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    Mně zatím 1 GB stačí, ale dokázal bych si to představit. Takové KDE, vmware, Firefox, OpenOffice, GIMP - a je to hned.
    David Watzke avatar 27.9.2005 19:06 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    No nevím, mám spuštěný KDE, OOCalc, GIMP, Firefox, Konqueror, KControl, Gaim, KMail, amaroK, SuperKarambu, KGet, KNemo, Klipper a:
    Mem:   1025716k total,   914708k used,   111008k free,    50580k buffers
    jenže to mám i jindy... asi jí nějak chytře využívá. :-) Taky jo, proto tam je... spustím tedy ještě další... K3b, Kate, Krusader, KTorrent, KAudioCreator
    Mem:   1025716k total,   914708k used,   111008k free,    50580k buffers
    Hmm :-) Dalšíí... Kuickshow, gPDF, EasyTAG, Avidemux2:
    Mem:   1025716k total,  1013612k used,    12104k free,    50576k buffers
    Je to v pohodě, proto jsem se ptal, co může tak řádit. :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 27.9.2005 19:07 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    ten prostřední údaj neplatí, sem pastnul to starý, ale bylo to kolem 950000k
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    27.9.2005 19:31 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    Ach jo. To se tu probírá dvakrát do týdne. Ve výstupu free se dívejte na prostřední řádek (a případně na swap), ne na první.
    David Watzke avatar 27.9.2005 19:43 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    Dobře, znova...
    dancelis@xeonix ~ [ 116KB 5.29-4x 1.37d 1l | 1/123 0.59 ]
    [527] # free
                 total       used       free     shared    buffers     cached
    Mem:       1025716     999104      26612          0      59480     323884
    -/+ buffers/cache:     615740     409976
    Swap:            0          0          0
    tady máš ps ax a tady screenshot.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    28.9.2005 00:45 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    Musíš uznat, že 100MB a 400MB je docela rozdíl :-)
    Quando omni flunkus moritati
    David Watzke avatar 28.9.2005 09:58 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    Trochu ... :-D ale přesto to zdaleka není 1GB a o tom mluvím. Zkoušel jsem i for((;;)); do firefox &; done a nebyl problém. :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    28.9.2005 13:13 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    To ale nic nedělá, protože pokud se nepletu, tak v Linuxu se programový kód do paměti načítá jenom jednou bez ohledu na to, kolikrát ten program máš spuštěný naráz.

    S každým novým spuštěním Firefoxu se tedy zabere jenom paměť pro proměnné a když v tom neotevřeš žádnou stránku, tak jich zase tolik nebude.

    Nicméně taky bych chtěl mít 1GB paměti ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    28.9.2005 14:08 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    Nehledě na to, že to celé stejně spustí jen jednu kopii firefoxu.
    David Watzke avatar 28.9.2005 18:31 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    No to teda nene. :-D Já když tohle rozjedu, tak jich začne spuštět hafo, ale ostatní řvou, jestli nechci vytvořit nový profil.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    28.9.2005 19:21 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    Přesně tak, ne každá distribuce má wrapper kolem firefoxu aspoň trochu inteligentní.
    David Watzke avatar 28.9.2005 20:20 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    No tak emergnutej Fox to nedělá, ale já mám i686 na amd64... kvůli javě a flashi. Nechci slyšet narážky na Gentoo ! :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    28.9.2005 20:28 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    Narážky na Flash jsou povoleny?
    28.9.2005 20:34 ###
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    Určitě.
    28.9.2005 21:00 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    Děkuji. V tom případě: NESNÁŠÍM TY BLBÝ FLASHE !!!

    Já nevím proč, ale Mozilla je z Flashů na prášky a to ani nemám stažený plugin. Když na ten flash najedu myší (nebo flash dojede pod myš) přestane fungovat ovládání klávesnicí a musím do tý stránky znovu kliknout. Krom toho moc flashů naráz a hned je tu Segmentation fault.
    Quando omni flunkus moritati
    28.9.2005 22:10 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    Problém je v tom, že některé flashe jsou interaktivní, takže flash obecně potřebuje dostávat události od klávesnice nebo myši. Tím pádem je prohlížeč přestane zpracovávat normálním způsobem. Týká se to např. i scrollování kolečkem myši.
    30.9.2005 21:08 Jan Mikus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    http://flashblock.mozdev.org/
    David Watzke avatar 29.9.2005 14:04 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1GB
    Jasně. Tak důležitá věc a není open-source -> jen 32bit verze a další kupa nevýhod.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Saljack avatar 27.9.2005 15:52 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše JO ja mam jenom32
    Ja mam jenom 32 protoze mi vcera vyhorela 64ka z 96 je najednou 32. Ale ma to svoji vyhodu budu mit novej komp
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    27.9.2005 16:26 3of5
    Rozbalit Rozbalit vše zdarma:)
    Jo kvuli suse sem prikoupil dalsich 256mb takze 512:) je to normalni?:)
    Ondrej avatar 27.9.2005 16:27 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše giga a ctvrt
    Ja uz mam pres rok giga a ctvrt ramky. Ony ty XPcka hrozne zerou :( ale az sezenu masinku, kam budu moct odlozit par win-sluzeb, tak prechazim na linux komplet. Doufam ze do konce roku. To si taky udelam takovy RAM-CDcko :)
    Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
    27.9.2005 17:43 mojeJmeno
    Rozbalit Rozbalit vše 32GB
    Pred rokem jsem delal na serveru (Solarisu), ktery mel 32GB RAM. Sice nechapu na co, ale mel. 640KB preci staci kazdemu, ne (nebo jak to bylo)?
    Drom avatar 28.9.2005 00:54 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše :)
    1536 DDR @ 266 ECC Reg.
    No a já jsem chudák s 256 MB SDR...a vážně to už nestačí! :((
    Berme život s nadhledem! ;-)
    Max avatar 28.9.2005 11:53 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Stejna anketa?
    Tak mne napada, nebyla tu uz jednou tahle anketa?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    28.9.2005 12:17 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stejna anketa?
    Že by? Je to samozřejmě možné, ale mám pocit, že to bylo tenkrát o velikosti HDD.
    28.9.2005 12:23 Michal Karas | skóre: 45 | blog: /dev/random
    Rozbalit Rozbalit vše hmm
    Jak to tady čtu, tak si říkám, že jsem asi hodně nenáročný člověk. 256 MB RAM mi v pohodě stačí.
    28.9.2005 14:29 Radek | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hmm
    Souhlas, mám sice 384MB ale taky si nestěžuju :)
    Max avatar 28.9.2005 21:17 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hmm
    512MB
    xorg6.8.2
    fluxbox
    firefox + 16 zalozek
    xmms
    gkrellm
    azureus
    smb4k
    kmldonkey
    licq
    streamtuner
    gmplayer
    thunderbird
    bfcommander
    aterm
    
    Proc to swapuje? ;-)
    Zdar Max
    PS:kdyz si chci pustit nejakou parku pod cedegou,tak musim skoro vse vypnout
    Měl jsem sen ... :(
    29.9.2005 16:16 Filip
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hmm
    Mám 64M a není s tím problém. Myslel jsem, že s "malou" RAM mají potíže jenom MSW?? hmmm

    Jo tak jsem jel nedávno okolo sběru šrotu, a válel se jim tam mezi plechama počítač. Tak jsem ho odkoupil za cenu železa (15 kč) a vyhrabal jsem z něj funkční rychlou vypalovačku, 96M SIMM RAM (využila se) a tichý zdroj. O tempores, o mores! :)
    28.9.2005 19:37 cicinder
    Rozbalit Rozbalit vše 2giga akurat :-)))
    mam 2g .. staci :-) .. ale ni to kvoli JavaEE .. pustim Eclipse so zopar plugin-mi v gnome, potom pridam JBoss a sem-tam neham otvoreny Poseidon .. aby sa nepovedal pridam este Tomcat a som konecne schopny pracovat :-)))
    29.9.2005 09:23 Jix0 | skóre: 24 | blog: Not only for humans
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 2giga akurat :-)))
    1 giga postaci pro beznou praci :D (hry apod.)
    If you will not cooperate, you are to be executed! | Starting as a DJ
    29.9.2005 10:40 Beda
    Rozbalit Rozbalit vše ach jo
    zas nemuzu hlasovat...

    jeden ma 16(temer diskless terminal(ide cf-karta na jadro s ramdiskem)) dalsi ma 256, ale ten pouzivam jen kdyz se premistnim do druheho domova a dalsi dva maji po 512. ano, vsechny me, vsechny domaci a vsechny s linuxem.
    29.9.2005 13:01 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Tak teď nevím...
    Mám doma celkem tři počítače, tak nevím, co mám zvolit ;-) Jeden je 286ka s 1 MB RAM, dalsi je 386ka s 3 MB RAM a pak jeste Celeron se 160 MB RAM... Tak nevím, jestli to mám sečíst nebo zprůměrovat :-D
    θηριον ειμι
    David Watzke avatar 29.9.2005 14:30 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak teď nevím...
    Ten co používáš nejvíc. :-) Asi celer. :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    29.9.2005 14:31 Pavel Francírek | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak teď nevím...
    V tomhle pripade to klidne secti :) (nebo zanedbej ;-))
    30.9.2005 09:14 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tak teď nevím...
    Náhodou -- včera byly vánoce! Sel jsem do bazaru, ze te 386ce dokoupim ramku, abych na tom rozchodil Xka... Tam se mi vysmali, kdyz jsem rekl, ze potrebuju 30pinovou SIMM, tak jsem zasel do Recomu ("skladka elektronickeho odpadu") a tam mi strelili 1 MB za 10 Kc! To je cena! Tak mam ted 8 MB na te 386ce, heč :-D
    θηριον ειμι
    29.9.2005 20:14 [eT]
    Rozbalit Rozbalit vše No teda, mam snad nejvic? 2G
    :))) A skoro to nestačí :)))) Je to na 2500 Athlon (Barton)...
    David Watzke avatar 29.9.2005 20:43 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No teda, mam snad nejvic? 2G
    Skoro nestačí ? Co na tom proboha děláš ?
    Athlon (Barton)...
    Tak Athlon nebo Barton ? :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    29.9.2005 20:50 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No teda, mam snad nejvic? 2G
    Co proboha děláš, že se každého ptáš co na tom proboha dělá? :-)
    Copak toho není dost?
    David Watzke avatar 29.9.2005 22:51 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No teda, mam snad nejvic? 2G
    :-D No já nevím, 2GB aby někomu nestačily, to je žrádlo. Ne ? :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    29.9.2005 23:02 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No teda, mam snad nejvic? 2G
    Ne, nemyslím :-)
    Copak toho není dost?
    David Watzke avatar 29.9.2005 23:13 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No teda, mam snad nejvic? 2G
    OK, zdá se, že jsem zaostalej... nahoře jsem psal, co všechno jsem spustil, a pořád bylo narváno jen 615 MB... Někdo, kdo zaplní 2 GB RAMky, je podle mně frajer.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    29.9.2005 23:17 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No teda, mam snad nejvic? 2G
    Hint - jsou i paměťově náročnější aplikace, než to, co používáš na desktopu. Myslím, že pár java věcí + větší databáze a 2GB jsou pryč.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    David Watzke avatar 29.9.2005 23:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No teda, mam snad nejvic? 2G

    Jo to rozhodně. To musí být pěkně velká databáze.

    P.S.: Všechno nejlepší k svátku. :-D

    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    30.9.2005 01:23 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No teda, mam snad nejvic? 2G
    Databáze, která se vejde celá do paměti, je malá databáze… :-)
    30.9.2005 18:09 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No teda, mam snad nejvic? 2G
    Co databáze, která se nevejde na disk :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    30.9.2005 20:21 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No teda, mam snad nejvic? 2G
    Tak se rozloží na víc disků, no… :-)
    30.9.2005 23:49 Beda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No teda, mam snad nejvic? 2G
    stejne tak se da rozlozit do vice pameti - viz lvm/dm ktery spoji do jednoho velkeho disku zarizeni network block device ktery ukazuji na ramdisky na jinych pocitacich... par lidi uz takhle spekulovalo o gmailu, ze vubec neni na disku (vyjma mozna tech "archive" zprav)
    30.9.2005 02:01 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No teda, mam snad nejvic? 2G
    No, (jeden) desktop to asi nedá, ale jinak si to představit celkem dokážu.
    Copak toho není dost?
    30.9.2005 18:11 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No teda, mam snad nejvic? 2G
    No, (jeden) desktop to asi nedá...
    Počkej si na KDE 8.0 a potom si povíme, jak je to s těmi 2GB RAM :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    David Watzke avatar 30.9.2005 18:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No teda, mam snad nejvic? 2G
    V době KDE 8.0 bude 2-gigová RAMka leda v muzeu. :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Mikos avatar 1.10.2005 00:08 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No teda, mam snad nejvic? 2G
    Mě přijde že se paměťová náročnost KDE naopak verzi od verze snižuje (alespoň v rámci major verze 3.x.x, starší sem nikdy nepoužíval, tak nevím).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    1.10.2005 00:19 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: No teda, mam snad nejvic? 2G
    Tak teď totéž spusť pod valgrindem. A bude vymalováno...
    30.9.2005 10:41 hyperion
    Rozbalit Rozbalit vše re
    duvod pro 1(0)GB RAM? Oracle 10g:) stejne tak kde+OpenOffice+acroread 7+eclipse+azureus+..
    30.9.2005 12:52 outrage | skóre: 20 | blog: Outrage's Blog
    Rozbalit Rozbalit vše 128
    Ach jo... a ja trapne pouzivam notebook se 128 MB RAM. Pravda, na Gimp by to obcas chtelo dvakrat tolik, ale jinak neswapuju...
    Není-li to pravda, je to velmi dobře vymyšleno.
    30.9.2005 14:00 vasek7
    Rozbalit Rozbalit vše RAM
    mám 256 + 512 MB DRAM
    Salutis avatar 30.9.2005 16:51 Salutis | skóre: 7 | blog: Salutis
    Rozbalit Rozbalit vše Think Linux
    IBM ThinkPad T42p (512MB RAM + 512MB SWAP). Vsetko ide ako po masle.
    Najväčší dar je vedieť posúdiť hodnotu vecí.
    1.6.2007 10:25 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak velkou RAM má váš domácí počítač?
    Dlouho jsem mel 256 a docela stacilo, po tom co jsem zacal zpracovavat fotky z digitalu jsem musel dokoupit dalsich 512, tak akorat to staci, ale zase se ukazalo ze uz nestaci procak (Athlon 1800+)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.