abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 707 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám

    originální ROM
    44% (450)
    alternativní ROM (CyanogenMod apod.)
    35% (362)
    nepoužívám/nevlastním takový hardware
    21% (214)

    Celkem 1026 hlasů
    Vytvořeno: 1.1.2013 23:36

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Fluttershy, yay! avatar 2.1.2013 00:03 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Sice to není nic ze jmenovaného, ale na Sansa Clip Zip jsem měl Rockbox. Vřele doporučuju, fantastická kombinace.

    Na telefonu mám bohužel Android a co je horší, je to ROM od výrobce; na nahození CM ještě nebyl čas.

    Na Asusu Eee Note EA-800 mám nějaké komunitní hacky a na všech třech svých Nokiích N800 přecházím z oficiálního Maema 4.1 na komunitní aktualizovanou verzi systému z roku 2010 — tudíž jsem hlasoval pro to prostřední, byť bych OCENIL CHECKBOXY!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    3.1.2013 23:37 depka | skóre: 20 | blog: eterity
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    k cemu je dobre mit 3 nokie n800?
    Fluttershy, yay! avatar 4.1.2013 06:34 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    První mám od roku 2008, ale krátce jsem se bez ní musel obejít, během čehož jsem si uvědomil, že pro mě může N800 nahradit pouze OpenPandora, která je rozumně k mání až teď. Takže když jsem měl možnost levně sehnat druhou, neváhal jsem. Třetí přibyla nedávno — de facto jsem ji dostal k hromadě příslušenství, kvalitní pouzdro pro již dlouho nevyráběné zařízení a nokiácká skládací klávesnice se v dnešní době nedají sehnat tak snadno.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.1.2013 18:19 depka | skóre: 20 | blog: eterity
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    hmm, to si ho ztratil a potom si ho znovu koupil takze dohromady porad jeden + ten v prislusenstvi = 2 ?

    a nahlasil jsi toho prodejce nakonec?
    Fluttershy, yay! avatar 4.1.2013 20:24 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Ale ještě mám jeden, který byl skoro zadarmo.

    Nenahlásil. Jednou už jsem s policajtama něco podobného řešil... a na základě té zkušenosti pochybuju¹, že by s tím něco udělali, navíc já bych byl aspoň měsíc bez zařízení a ještě bych se s nima musel otravovat.

    ¹ pro ukázku: nesl jsem jim fotky inkriminovaného předmětu v RAW, policajt si na černobílé tiskárně vytiskl jejich zmenšeniny a prohlásil, že dávat jim RAW stejně nemá o nic větší hodnotu, protože z obrázku v JPEG prý jde zpětně vytvořit RAW — WAT? O.o
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.1.2013 23:36 depka | skóre: 20 | blog: eterity
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    jak dlouho tomu vydrzi baterka?
    Fluttershy, yay! avatar 5.1.2013 00:07 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Při plném nabití hlásí applet v liště pět hodin s WiFi, resp. sedm hodin v offline režimu (tam jsem skoro furt). Přiznávám ale, že jsem to v praxi neměřil (nebo si na to nevzpomínám). Většinou to používám jenom k prohlížení PDF/zdrojáků do školy v MHD nebo v posteli, to není problém píchnout to do nabíječky. Ale kdybych chtěl mít N800 jako navigaci v terénu, asi bych si musel nosit náhradní baterii (naštěstí to má běžnou nokiáckou).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    5.1.2013 10:38 depka | skóre: 20 | blog: eterity
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    nic ve zlem, ale to se da s tezi nazyvat telefonem, nedovedu si predstavit ze bych nabijel 3x za 24 hodin
    5.1.2013 10:45 nula | skóre: 22 | blog: archaic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Ostatně on to ani telefon není ;-)
    5.1.2013 12:15 depka | skóre: 20 | blog: eterity
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    aha!
    Fluttershy, yay! avatar 5.1.2013 12:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Asi tak.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.1.2013 11:10 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Nest na policii RAW je taky dobry priklad idiocie.
    Fluttershy, yay! avatar 21.1.2013 12:00 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    RAW+JPG rovnou z foťáku, přitom ten RAW má svůj důvod. Nicméně stěžejní idiocie byla vůbec ztrácet čas s českou policií.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Heron avatar 21.1.2013 12:12 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Proč? Jsou to fotografická data v té nejčistější podobě, jaké může poskytnout. Ať si z toho policejní expert vytáhne co potřebuje.
    21.1.2013 12:22 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Protoze v 99.9% pripadu neni pro policejni praci RAW potreba + dela problemy navic, RAW je hodne nestandardni mnozina formatu se kterymi si ruzne softwary ruzne (ne)poradi, vyzaduje urcite znalosti na policistovi, prodluzuje proces zpracovani dukaznich materialu apod ...

    Samozrejm RAW+JPEG je idealni. Myslel jsem, ze se jednalo ciste o RAW soubory.
    Fluttershy, yay! avatar 21.1.2013 12:37 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    DNG je nestandardní? M'kay...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    21.1.2013 13:01 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Kdyz uz teda rypes, tak DNG neni standard.
    Fluttershy, yay! avatar 21.1.2013 14:17 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 2.1.2013 06:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Zajímalo by mě, kolik hlasujících v této anketě má v telefonu skutečně ROM :-).
    Marián Kyral avatar 2.1.2013 07:56 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Detailisto ;-)
    6.1.2013 01:34 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Hmm dá se považovat rotační číselník, který generuje pulzy podle zvoleného čísla, za jednoduchou paměť pro čtení? :-D
    6.1.2013 16:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Offtopic:
    Useless box, verze 2.0
    Tak to je naprosto boží ;-) (Tady jsem našel video případně.) Už si taky budu muset nějakou tu useless box sestavit...
    16.1.2013 16:29 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    A k čemu ti to bude? :-)
    16.1.2013 16:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    pushkin avatar 21.1.2013 07:59 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    ...a kolik lidí jí skutečně mění :-D
    2.1.2013 15:17 kjghkjh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Alternativni rom? chran nas ruka pane jestli se alternativci krizi s ciganama :-D
    2.1.2013 20:11 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Mám poruchu životní úrovně a kvůli tomu nejsem schopen styku s telefony.
    Max avatar 2.1.2013 21:04 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Přetrpěl jsem toho dost, ale pak už mi s HTC a jeho Sense došly nervy. Přeplácaný nefungující zabugovaný lenivý humus, co jen rozesíral telefon. Rozhodoval jsem se mezi CyanogenModem a MIUI. Nakonec jsem zkusil MIUI a je to lahoda lahodící. Graficky vychytaná záležitost se vším všudy. Aplikace jsou v telefonu svižné, nic se necuká, všechno je v pohodě.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    11.1.2013 22:37 JirkaH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    tak jestli je neco humus, tak to jsou omalovanky ala MIUI...
    gtz avatar 12.1.2013 00:24 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Zkoušel jsem modifikace MIUI a nějak to bylo moc přeplácané, občas se to někde seklo tak jsem pak zkoušel INFUSION ROM a bylo to o hodně lepší.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    2.1.2013 21:13 miki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Originální, ale root-lou. Jakmile CM předhání originál tak přijde (opět) na řadu.
    2.1.2013 21:44 Jix0 | skóre: 24 | blog: Not only for humans
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    CM9 na svem HTC HD2... Ciganka je pouzitelna a nedela neplechu :D
    If you will not cooperate, you are to be executed! | Starting as a DJ
    David Watzke avatar 3.1.2013 19:32 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    CM 10.1 na Galaxy S III.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Petr Maleček avatar 10.1.2013 20:00 Petr Maleček | skóre: 28 | Plzeň - Bolevec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Taky jsem ji do nedavna pouzival, se Siyah kernelem. Ale zase jsem se vratil po 3 mesicich (nejdriv CM10, pak CM10.1) zpet na original od vyrobce (4.1.2) a mam to jen rootle s ope Siyah kernel. Jinak spokojenost :o)
    LinMuck, WinFuck :-P
    gtz avatar 4.1.2013 00:31 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Originální (root-lou ) B952 romku pro G-300. Oproti B937 rychlejší a žere i méně ramky.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    4.1.2013 09:01 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    CM9 na TouchPadu a origoš na iPhonu :-)

    BTW jak složitý je aktualizovat CM na tom TouchPadu na novější revizi? Dělal to tady už někdo?
    4.1.2013 23:38 depka | skóre: 20 | blog: eterity
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    iphone je pouzitelny jiz s originalem
    10.1.2013 12:22 Jix0 | skóre: 24 | blog: Not only for humans
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Me se zase iPhone bez Jailbreaku zdal nepouzitelny.. Mass storage a moznost hrabat se v terminalu proste pro me bylo nutnosti :D
    If you will not cooperate, you are to be executed! | Starting as a DJ
    15.1.2013 15:04 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Já už na JB kašlu od doby, kdy jsem prodával svoji čtyřku a telefon se při předvádění zákazníkovi totálně rozesral (slušně to asi napsat nejde) a já musel hledat nového kupce a obnovovat naněkolikrát z iTunes či dělat nějaké další psí kusy abych to dostal do použitelného stavu.

    Další věc je, že před 2 roky byla úroveň iOSu oproti např. webOSu zcela jinde. Teď, když už funguje sync všeho online, online zálohy a updaty a nemusím to furt připojovat k počítači (iTunes jsem od doby obnovení staré zálohy ještě neměl spuštěné, 3x hurá!), tak si nemám celkem na co stěžovat.
    5.1.2013 09:37 nula | skóre: 22 | blog: archaic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    A co se považuje za "originání ROM" u GTA04? Mám tam QtMoko a nevím, kterou možnost zvolit...
    5.1.2013 22:18 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    U svého čínského šmejdu používám originální android od výrobce, jelikož alternativní software pro tento přístroj jednoduše neexistuje - výrobce má kernel optimalizovaný přímo pro tento telefon a zdrojáky nikde (je to postavené nad MTK6516, ale zapojení je odlišné od referenčního).

    Tak jsem alespoň zcrosscompilil nějaké moduly do toho kernelu (a že to byla fuška, stylem pokus omyl) pro rozchození podpory ext3 a tun pro openvpn.
    Jendа avatar 5.1.2013 22:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    A nešlo by ukrást kernel a userspace nad to dát alternativní?
    5.1.2013 22:29 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Jo, to by mohlo být řešení, ale nemám teď především alternativní přístroj pro případ že bych z toho udělal cihlu. Přesněji dva alternativní přístroje bo je to dual-sim telefon.
    5.1.2013 22:37 Albru
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Podle všeho jsem na svůj HTC Desire X nenašel ani Cyanogen ani MIUI oficiální cestou, takže z HTC Sense asi měnit nebudu.
    gtz avatar 5.1.2013 23:40 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Cyanogen tam nelze dát oficiální cestou. Musíš se podívat po nějaké alternativní romce. Holt to budeš muset udělat přes CWM.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    6.1.2013 01:35 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Až patchnu kernel pro podporu touchscreenu, tak Buildroot ;-). Co mám zvolit v anketě? :-D
    11.1.2013 23:10 JirkaH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    kdyz neco funguje, tak to neopravuju. takze jenom root.
    Dreit avatar 16.1.2013 00:37 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám

    Originál od Samsungu (Galaxy Ace, Android 2.3.3), ale ke konci roku by mi měl operátor typicky nabídnout nějakou výhodu k tarifu nebo mobil...takže zkusim CM na Ace. Když se nepovede, tak vezmu od operátora mobil s alespoň stejnou úrovní (hádám že špičkou bude pořád první Galaxy Ace co mám teď) :-D Když se povede, tak vezmu nejlevnější Android a naši konečně budou mít navigaci do auta s aktuální mapou (zřejmě OsmAnd) a aktualizací přes wifi bez nutnosti instalace binárního blobu :-)

    Nope
    gtz avatar 16.1.2013 16:36 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Kup si Huawei Ascend G300 a nebudeš zklamaný. Je to skoro čistý android, 4" LCD, hromada paměti, Gorilla sklo a za ty prachy je to skvělý kousek. Kdyby to vyrobil Samsung určitě by to nemělo cenovku 3977.- ale jistě 6977.- Mám ho jako jeden z prvních kousků co byl a nemohu si stěžovat. Používám root-lou poslední B956 romku od výrobce (jen proto abych se zbavil reklam) s Apex launcherem a spokojenost.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 16.1.2013 16:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Kdyby to vyrobil Samsung určitě by to nemělo cenovku 3977.- ale jistě 6977.-

    A dost možná ne bezdůvodně. Ono by to chtělo podívat se, jakou má kdo výstupní kontrolu kvality, jaké součástky používá, jak dobré je PCB a pájení atd. V řadě ohledů je huhlavej ten poslední výrobce, který není zcela no-name, jemuž bych věřil, ale třeba bych byl naopak překvapen. Velmi vážně bych zvažoval, zda jim dát BOTD, nebo ne.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 16.1.2013 20:29 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Defacto ti takové věci mohou být jedno, telefon je spotřební kus, máš na něj od výrobce 2 roky záruky a kdyby se něco stalo tak buď dostaneš nový kousek nebo ti ho opraví.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 16.1.2013 20:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    To mi právě jedno není. Kdyby se něco stalo, jsem v dané situaci bez telefonu a potenciálně další měsíc k tomu a musím se s tím otravovat. Nehledě k tomu, že drtivá většina těch krámů má šmejdský mikrofon, tichoučký chrchlající reproduktor a zoufalý výstup na sluchátka. Takže když od telefonu chci, aby mě ráno vzbudil, při telefonování s "hlasitým hands-free" bylo na obou stranách rozumět a při použití jako hudební přehrávač nezněl jako třicet let starý jezevčík s pocuchanou páskou, mám dost složité hledání. Situace kolem DAC se u velkých výrobců pozvolna zlepšuje, u toho ostatního mám pocit, že spíš naopak.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 16.1.2013 21:06 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    No je pravda, že G300 měla problémy s hlasitostí vyzvánění, ale to byl firmware, který byl promptně vyřešen. Nemohu říct, že by měl nějaký šmejdský mikrofon a zoufalý výstup na sluchátka. Mikrofon je hodně citlivý a výstup na sluchátka je v pohodě. Hlasité hands-free používám dost často a nemohu nadávat (slyšitelnost je hodně slušná i během velkého hluku). Co se týče signálu, tak jsem se pohyboval ve výrobní firmě kde se používá indukční ohřev materiálu a Samsung Galaxy co jsem měl si v těch podmínkách ani neškrtnul (1 čárka signálu, běžně se hovor nedal přijat). Pak jsem tam byl i s G300 a G300 měla 2/3 signálu. Huawei i ZTE se již hodně změnilo a již to nejsou jen ty levné telefonky.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Dreit avatar 17.1.2013 00:14 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám

    ZTE mě hodně láká, ale uvidím ke konci roku podle nabídky operátora (beru to jako takovou zálohu, Android za korunu už tam snad letos bude) a úspěchu CM na Ace. Ono totiž Galaxy Ace je perfektní telefon - nehřeje jako Xperie, padne mi akorát do ruky, home tlačítko je HW,...viděl jsem telefony za trojnásobnou cenu a nesedly mi tolik, jako můj Ace :-)

    Nope
    gtz avatar 17.1.2013 00:55 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    ACE jsem měl asi měsíc, pak dělal problémy tak jsem ho reklamoval a nechal si svoji Omnii B7610. Firemně jsem pak dostal nějaký Samsung s droidem a ten jsem po nějaké době vyměnil za G300. A spokojenost. Škoda, že k nám se nedováží modifikace G300 s hw výsuvnou klávesnici šel bych do něj okamžitě.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    tsLnox avatar 21.1.2013 20:37 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Mám teď ZTE Grand X In a mám s ním jen dva, a to úplně banální problémy - nejdou aplikace na svítilnu - ledka se rozstvítí a po třech vteřinách zase zhasne, a občas nechce reagovat dotykáč, ale na druhé kliknutí už se ozve - možná mám divný prsty :-D

    Mám origo ROM, časem se možná podívám, jestli tam půjde jiná (je to můj první Android, takže o tom zatím moc nevím). :) Baterka drží celkem dobře, foťák mi přijde jen o něco slabší než Galaxy S3 a aplikace jedou svižně. A UI od ZTE je fakt moc hezký a nepřeplácaný :)
    Dreit avatar 23.1.2013 12:57 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám

    Svítilna mi taky reaguje pomalu, běžně ty 3 vteřiny (rozsvícení) a asi 2-5 na zhasnutí :-D

    Nope
    Jendа avatar 24.1.2013 13:19 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Moje svítilna je taky nějaká pomalá, světlo z ní má jenom 120 000 km/s.
    19.1.2013 23:06 JirkaH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    šmejdský mikrofon, tichoučký chrchlající reproduktor? to mluvis o samsungu predpokladam.
    22.1.2013 15:43 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    512MB RAM je docela málo. Vím o čem mluvím, sám ho vlastním. Dá se to používat, ale rychlík to rozhodně není.
    Fluttershy, yay! avatar 22.1.2013 17:39 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Tolik jsem měl před sedmi lety v desktopu a bohatě mi to stačilo. -_-
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Dreit avatar 23.1.2013 13:00 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám

    Jenže Android má Dalvik. To je jako mít na tom desktopu OS, v něm VirtualBox a přepínat mezi hromadou instalací (co aplikace, to instalace ve VBoxu)....a to už je s 512MB RAM docela problém :-(

    Nope
    Fluttershy, yay! avatar 23.1.2013 14:15 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na svém telefonu/PDA/tabletu... používám
    Jo, proto taky Android nemusím, ale on je na druhou stranu ten accessí stroj často rychlejší.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.