abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    18.4. 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    18.4. 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 566 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!

    17.3.2010 15:45 | Přečteno: 1685× | Zivot a tak | poslední úprava: 17.3.2010 15:52

    Petiletky nefungovaly, nastoupi desetiletka. Pote, co se minula Evropska Desetiletka, nazyvana "Lisabonska Strategie 2010" prilis nepovedla, rozhodli komisari z Bruselu, ze je treba udelati plan na dalsi desetiletku, jmenuje se to "Strategie Evropy do roku 2020". Nadsene o ni pise i nas tisk!A cile? Cile jsou hrde vytycene!

    Mne osobne se predevsim libi ty ambice. Misto petiletek se naplanuje rovnou desetiletka! Holt pokrok. A dal bych navic povinny socialisticky zavazek, ze ne jen 2/5, ale nejmene 120% mladych lidi bude mit diplom z Vysoke Skoly. Hej Rup! Kupredu leva! Dohnat a Predehnat! A bez potu a bez prace! A pozor, za krizi nemuzeme, za to muzou bohati a zidi !!

    A take konecne probehla i reflexe, proc nefungovala ta minula desetiletka, bylo to nedostatkem tuhosti centralniho planovani..."Vázla také koordinace nezbytných opatření na úrovni Evropské komise."

    A soudruh Barroso prohlasil "Vypálili jsme úvodní salvu, abychom obnovili pokulhávající hospodářství," prohlásil José Barroso vzletně." Tato veta by se mela tesat do kamene, je skoro tak vzletna jako kdyz promluvil sudruh Lenin, Stalin nebo Chruscov! Inu, kdo chce zapalovat, musi horet!

    Rypalove by se mohli ptat, proc se zaciname merit s Cinou a Brazilii, USA a Japonsko jsme uz asi dohnali a predehnali, proc se ustupuje od mereni pomoci HDP a nastavuje se koeficient spokojene recke veselosti, nebo co vlastne znamena to "míra ekonomické aktivity by se měla zvednout z dosavadních průměrných 69 na nejméně 75 procent" jestli to je to, ze ti mene bystri ale presto praceschopni mladi evropane budou misto prace sedet na Uni a studovat gender studia, socialni ekologii, islamska studia a tantrickou ekonomii....        

    Hodnocení: 63 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    17.3.2010 15:51 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Zvlastni je, ze ackoli s obsahem z vetsiny souhlasim, tvuj styl psani se mi hnusi.
    belisarivs avatar 17.3.2010 20:30 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Nahodou. On a Phantom Alien jsou ta spravna dvojka jako Rimmer a Lister. U nich se vzdycky nasmeju.

    Z EU roste pekne prerostly moloch.

    Nepopiram vyhody, ktere EU prinesla, ale vseho moc skodi. A pindat do kdejake kraviny neni v poradku.

    Zapadni Evropa taky nepoznala planovane hospodarstvi, tak se holt nema z ceho poucit.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Darth Phantom avatar 18.3.2010 19:17 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    jsou ta spravna dvojka jako Rimmer a Lister
    A kdo je Rimmer a kdo Lister? :-D Pokud bych měl být Rimmer, tak jedině eso Rimmer. Faun je ocas a otrapa. Ale Červenýho trpaslíka mam taky rád, je to podařená komedie :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    belisarivs avatar 19.3.2010 20:47 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    To prave jeste nevim. Muzete se rozlosovat.

    Co chces? Kamen, nuzky nebo tapir? :-D
    IRC is just multiplayer notepad.
    19.3.2010 22:24 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Spock. :-)
    Darth Phantom avatar 20.3.2010 09:56 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Co chces? Kamen, nuzky nebo tapir?

    Asi kámen. Ten mi přijde jako nejúčinnější :-). Mohli bychom si zahrát i nějaké jiné hry, jako třeba totální vybíjená (to se hraje v lese s ostrým střelivem). Ale to už jsou takové pokročilejší hry pro dospělé.

    Faun si ale už dlouhou dobu se mnou nechce hrát :-(. Naposledy (a to už je drahnou dobu) mě chtěl hodit žralokům, ale to už je nějaký pátek. Každopádně ale až Fauník dokončí pětiletku v blogování a vrátí se ze socialistického zahraničí do socialistického tuzemska, tak mohu zatím připravit všechny náležitosti k tomu, abychom si tady zřídili dvojdomek :-D

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Darth Phantom avatar 20.3.2010 10:00 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Tak oprava: Chtěl mě poslat na loď s piráty, kteří kdyby viděli takového vola jako jsem já, tak by naskákali k žralokům :-D :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    17.3.2010 16:23 zenhas | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    A pozor, za krizi nemuzeme, za to muzou bohati...

    co jsi tím chtěl jako říct? Já že můžu za krizi? To by sis dovolovat neměl!!

    :-)
    17.3.2010 16:25 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Pomerne s tim souhlasim. Soucasne eurosocialisticke zrizeni se napadne podoba drivejsimu sovetskemu svazu. Na druhou stranu spojene staty mi take neprijdou lepsi. Je to zvlastni, ze moc ve svete ma tendenci se centralizovat :-)
    17.3.2010 16:29 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Mně to zvláštní nepřipadá. Kdo má moc, chce jí mít víc. A také má víc prostředků, jak toho dosáhnout.
    17.3.2010 16:36 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Ja to myslel jako smutnou ironii. Pardon, asi jsem spatne pouzil smajlika.
    17.3.2010 17:35 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Nebo se mi jen s počtem odškolených hodin prodlužuje vedení. :-)
    17.3.2010 16:26 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!

    Takže zatímco celý RVHP jede na pětiletky, vy rovnou na desetiletky?

    Při platu 2000 Kčs brutto jinou možnost nevidím.

    17.3.2010 17:42 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Tedy hospodářství, jehož hlavním cílem nebudou čísla charakterizující vyšší tempa růstu, ale ukazatele vystihující "kvalitu života".
    Čísla nám nepřejí, protože je z nich vidět, že se nám to s tou ekonomikou moc nedaří. Ok, prohlásíme je za nedůležitá a místo nich zavedeme něco, co se pokud možno nedá pořádně kvantifikovat.
    Quando omni flunkus moritati
    17.3.2010 19:17 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    asi pujdu studovat gender studia. je potreba se pro to prevrtat nebo transgender studia jsou neco jinyho?
    17.3.2010 19:37 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Jirko, prosímtě, prober se. Unie má tolik peněz, že neví co s nima. Tuhle něco dáme Palestině, támhle Africe. Tuhle pár giga na "globální oteplování" nebo támhle na odklízení sněhu, to podle situace. Tuhle dámě něco barevným flákačům (domácím i z importu), támhle pracující inteligenci (různý "humanitní" výzkum).

    A pořád bude zbývat dost na to, aby si naši nevolení "zástupci" mohli dát slušnou výplatu. Ale není to škoda, jsou nesmírně moudří a tato moudrost z nich přímo čiší. Ostatně, Sověti by si tehdá neplatili žádný blby...
    17.3.2010 19:41 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    ... a kdyby se snad na evropské poutí k socialismu objevily mraky, odboráři stávkami, homosexuálové tancem a feministky krásou je hbitě zaženou.
    18.3.2010 16:23 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    nebo támhle na odklízení sněhu, to podle situace
    No jak jsem viděl jak tady ve Finsku vozili sníh z Helsinek za město, nějakých 20km, tak jsem si plácal na čelo :D
    17.3.2010 20:06 flaxa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    krome lamentovani a ocividne nenavisti vuci tem, kteri se nemaji nijak zvlast jsem nenasel v prispevku nic. Smutny obrazek samozvanych elit nasi spolecnosti. Otazkou je, zda jsou vsichni, co studovali v Pardubicich a pozdeji za penize EU v Nemecku takhle debilni.
    Bluebear avatar 17.3.2010 21:10 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Rypalove by se mohli ptat, proc se zaciname merit s Cinou a Brazilii, USA a Japonsko jsme uz asi dohnali a predehnali

    Porovnávat se s Čínou místo USA dává smysl, protože Čína je momentálně ekonomicky na špici, zatímco USA zaostávají. Brazílie má taky docela našlápnuto. Jak s Japonskem, to nevím. Samozřejmě, za pár let tomu může být jinak.

    Ad desetiletky EU: ano, i mně to připomíná reálný socialismus a dost mě to děsí. Bohužel ve tvém příspěvku nenacházím žádný návrh řešení, je to jenom výkřik.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    17.3.2010 21:17 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Ad desetiletky EU: ano, i mně to připomíná reálný socialismus a dost mě to děsí. Bohužel ve tvém příspěvku nenacházím žádný návrh řešení, je to jenom výkřik.
    Hm, jeden by řekl, že řešení je jasné: nedělat takové kraviny.
    Quando omni flunkus moritati
    JiK avatar 17.3.2010 22:31 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Ad desetiletky EU: ano, i mně to připomíná reálný socialismus a dost mě to děsí. Bohužel ve tvém příspěvku nenacházím žádný návrh řešení, je to jenom výkřik.
    Copak jsem bruselsky komisar? Nebo europoslanec ci snad jen eurourednik? Ale chces-li, plán by tu byl a není tak těžké ho pochopit.

    Snižte daně a regulace, přestaňte rozhodovat o věcech o kterých rozhodovat nemusíte a nechte lidi pracovat. Úspěch přijde sám.
    17.3.2010 22:39 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    +1
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    17.3.2010 22:56 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Pravdu dite, potrebujem klid na praci!
    17.3.2010 23:01 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Myslím že to bylo "klid pro tvořivou práci".
    18.3.2010 17:23 vita
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    +1

    Perlicka: nedavno jsem cetl rozhovor s urednikem, ktery ma v Bruselu tuto praci - jakmile nejaka firma obdrzi dotaci, zkouma, proc tuto dotaci nedostaly jine firmy a zda to te obdarovane nahodou nezajisti vyhodu v konkurencnim boji...
    Darth Phantom avatar 18.3.2010 18:45 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Taky + 1. Je třeba mít klid na tvořivou práci. Akorát by mohl Faun vymyslet něco vlastního, a ne jako papoušek Kakadu papouškovat citáty z ihned tučným písmem. Práce politruka je náročná, ale vyžaduje i vlastní inovativní myšlenky. V tom má Fauník ještě nedostatky.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    17.3.2010 21:46 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!

    Ty jo, vy to nak roztacite, pane JiKu, druhy clanek za tyden a to je teprve streda. Prisel pokyn z centraly a krtek byl aktivovan?

    S clankem souhlas, ostatne jako vzdy. Trochu me mrzi, ze jste v textu nezvolil spise pozitivni pristup. Jak vsichni vime, absolutnim cilem veskereho lidstva je dosazeni spolecenske a hospodarske urovne Somalska a nekterych zapadlych koutu Afghanistanu. Tam nemaji zadne petiletky a desetiletky, nepocitaj HDP ani indexy spokojenosti, nikdo se nesere do vysokeho skolstvi a vedy. Proste zadne planovani, zadne statistiky, jen cira svoboda a nespoutana prosperita!

    P.S. Citim k vam uctu a obdiv pokazde, kdyz si uvedomim, ze misto abyste si uzival ve vyse zminenych RaJich (ci v predpokojich typu USA), se obetujete pro nas, otroky evropskeho komunistickeho superstatu, a svym nemalym sofistikovanym dilem se snazite prispet ke svrhnuti bruselske diktatury a nastoleni skutecneho kapitalismu primo v lunu vseho zla, tedy zde v Evrope. Verim, ze vase prikladna obet veci kapitalismu nebude budoucimi generacemi zapomenuta!

    Myslim, ze budu mluvit za vetsinu pritomnych, kdyz zvolam: Pane JiKu, diky, jste kanec!

    17.3.2010 22:33 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Prisel pokyn z centraly a krtek byl aktivovan?

    Jen se blíží volby. Teď to chce hodně trpělivosti, následujících pár měsíců pojede propaganda na plné obrátky na všech webech bez rozdílu zaměření…

    17.3.2010 22:52 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Páni kolegové, zkuste popřemýšlet, co pro vás a vaše blízké kdy stát a vlastně libovolní ouřadové kdy udělali, odečtěte od toho komplikace jimi způsobované a porovnejte to s tím co za to všechno zaplatí průměrný občan. Možná vám dojde, že to co tady lidi, se kterými nesouhlasíte píšou nemusí být zrovna propaganda, ale jenom hořká zkušenost...
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    17.3.2010 23:00 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Rozumím, pravidelný výrazný nárůst objemu i intenzity politické propagandy na ABCLinuxu i ostatních fórech, kam chodím, v období před každými volbami je zcela náhodná korelace a bylo by paranoidní hledat v tom příčinnou souvislost. :-) (Stejně jako je jen shoda okolností, že ČT před každými volbami do Poslanecké sněmovny reprízuje seriál Zdivočelá země.)
    17.3.2010 23:09 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Totéž si teď myslím já o vás.
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    17.3.2010 23:18 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!

    Jaké "totéž" si o mně myslíte?

    Zkuste si, prosím, povšimnout, že v žádném z oněch dvou příspěvků v této větvi jsem nevyjadřoval svůj názor na vás, na JiKa nebo na někoho jiného, a stejně tak jsem ani nepolemizoval s obsahem jeho blogpostu. Jen jsem komentoval tradiční bujení politické propagandy zde i na jiných webech, ke kterému dochází se železnou pravidelností před každými volbami. Povšimněte si také, že jsem nemluvil konkrétně o pravicové propagandě, ale o propagandě obecně; na rozdíl od dřívějších dob je už totiž (nejen) na tomto webu k vidění i propaganda levicová (i když pravicová pochopitelně stále výrazně převažuje).

    Dalibor Smolík avatar 17.3.2010 23:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    ČT před každými volbami do Poslanecké sněmovny reprízuje seriál Zdivočelá země.)
    Nemusím mít všechno. Stačí mi na TV Barrantov seriál 30 případů majora Zemana. A kdybych o nějaký díl přišel, pro jistotu to dávají ještě na JOJ plus :-D :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Darth Phantom avatar 18.3.2010 12:22 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Stačí mi na TV Barrantov seriál 30 případů majora Zemana.

    A to vás ještě baví to sledovat? Vždyť na to jste se díval už v dobách, kdy jste chodil s mávátkem do prvomájového průvodu a mával na Husáka zpoza transparentu z Brežněvem. Zkuste něco něco víc kůl, třeba 30 přírazů majora Zemana. Nebo Třicet zastavení a přírazů rotného Topolánka v Toskánsku. O tom ještě ale seriál nevzniknul :-(

    Já bych spíš předpokládal, že sledujete nepřetržité ekonomické zpravodajství na Z1, kde to i občas proloží nějakým tím Cikrtem. Nebo pořád jen Růžovka a major Zeman? :-D )))

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Dalibor Smolík avatar 19.3.2010 10:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Abych byl upřímný, zpravodajství na Z1 mě moc optimismus do žil nevkládá. Ekonomické ukazatele nejsou příznivé (včetně vývoje kurzu koruny, apod.) a tak se raději dívám občas na něco jiného. Růžovku nehodnotím, ale u Zemana je zajímavé to, že více než 30 let starý seriál je pořád "v kurzu" a není to kvůli politice. Až na drobnosti je to dobře udělané (ve srovnání s dnešními akčními detektivkami trochu zdlouhavé, ale to je dáno stářím seriálu).
    Jo, do Toskánska mě bohužel nikdo nepozval, smůla :-D
    P.S. Na akci s mávátky jsem byl v dospělosti asi třikrát, z toho jednou na vojně, podruhé jsem to spojil s randěním na Petříně. Takže to nebylo tak horké :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Darth Phantom avatar 20.3.2010 10:15 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Na Z1 koukám vždycky jenom chvilku, pak mi to leze už na nervy. To je velice specifický kanál pro vyhraněný okruh diváků. Ale mají tam velice dobré a zajímavé dokumenty, ty docela stojí za zhlédnutí. Major Zeman mi leze taky na nervy, protože je to už moc velká komunistická hovadina, kterou jsem viděl už několikrát, počínaje dobami, kdy jsem mával na okresního tajemníka v průvodu mávátkem zpoza transparentu s Engelsem :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    20.3.2010 13:12 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Major Zeman mi leze taky na nervy, protože je to už moc velká komunistická hovadina, kterou jsem viděl už několikrát,

    To je teď, v době, kdy máme na výběr z 11, možná 12 (nevím, jak je to momentálně s Noe) kanálů, opravdu podstatný argument…

    Dalibor Smolík avatar 20.3.2010 16:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Dobré a zajímavé dokumenty mají i na Nově - a to celkově tuto stanici tolik nesleduji. Člověk si prostě musí vybrat, dnes to není problém. Mám doma kabel, takže když se k televizi dostanu, vybírám si. A u toho Zemana - je zajímavé se podívat na příběh z jiného úhlu pohledu, než tomu bylo za totáče. Právě třeba to, jak podnikatele Čadka zavřeli za to, že vlastnil továrnu, kterou vybudoval vlastníma rukama, jak pronásledovali, zavřeli lidi, kteří něco vlastnili - a pak tito lidé jako vyvrhelové pracovali v sodovkárně na pomocných pozicích (vozit na rudlech bedny s limonádou na schůze) apod. Oni si to soudruzi, když dali pokyn k natáčení, tyhle věci snad vůbec neuvědomovali. A diváci vlastně taky ne. Až snad teď. Ty politické věci tam byly dost křečovité - ale vše ostatní, včetně atmosféry doby, kterou příslušný díl představoval, bylo dost dokonalé. Hlavně muzika :-) Dost velkou část (tj. od šedesátých let) si osobně pamatuji, mohu srovnávat.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.3.2010 23:30 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Páni kolegové, zkuste popřemýšlet, co pro vás a vaše blízké kdy stát a vlastně libovolní ouřadové kdy udělali, odečtěte od toho komplikace jimi způsobované a porovnejte to s tím co za to všechno zaplatí průměrný občan.
    treba zaridila takove banality, ze s klidem muzu zit ve stotisicovem meste, kde nemam strach, ze mi spadne dum na hlavu, ze nechytnu tyfus, kde potraviny neobsahuji jedovate latky nebo ze se muzu dostat bezpecne z mista A na misto B, atd., atd.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    danaketh avatar 18.3.2010 02:07 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    No, já bych si dneska byl jist už jen tím tyfem :) Některé domy jsou v žalostném stavu, v některých supermarketech je nákup občas solidní dobrodružství a pokud vás v MHD nezbije nebo neokrade nějaký menšinový spoluobčan, tak se dá hovořit o dobrém dni.

    Ano, stát nám dává spoustu dobrých věcí. Jako například nehorázné zvýhodňování těch, kteří v životě na práci nesáhnou a jejich jedinou starostí je jak nadělat co nejvíc dětí aby byly přídavky a učení dětí jak se správně žebrá a krade. Stejně tak máme tu krásnou možnost platit ministerstvo, v jehož čele stojí pitomec, který sice absolutně neví nic o situaci obyčejných lidí ale zase má přehled o tom, jak špatně se mají výše zmínění a navrhuje, abychom byli solidární a pomohli jim.

    Je mi líto ale opravdu nevidím nic, co by pro mě stát dělal pozitivního. Platím daně, každý rok vyplňuji několik podobných lejster pro různé úřady (jako by to nestačilo poslat jednomu a ostatní by si to vyžádali odtamtud), jsem nucen platit různá pojištění, která nepotřebuji a ze kterých pak živím právě tu pakáž, co se do práce nehrne (a nemyslím nezbytně menšiny - sem patří i politická pakáž). Pak mi stačí jedna chybička v číslech a finančák mě bude tahat po soudech. Oni zatím (jedni i druzí) vesele rozkrádají peníze které státu odvedu a nehrozí jim za to žádné postihy. Jedni mají imunitu, druzí v podstatě taky, protože "jsou jiní, mají jinou mentalitu".

    A pak se všichni diví, že si u lidí získává oblibu banda nácků, v jejichž hlavách je asi tolik rozumu, jako v jejich střevech.
    18.3.2010 06:43 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    ministerstvo, v jehož čele stojí pitomec, který sice absolutně neví nic o situaci obyčejných lidí ale zase má přehled o tom, jak špatně se mají výše zmínění a navrhuje, abychom byli solidární a pomohli jim.
    Myslis toho pana, co mel pred 22 lety deja vu a popsal, jak dopadne? :-D
    Snaživec (Michael Kocáb, 1988)

    Znal jsem jednoho takovýho chlápka
    co moudrosti moc nepobral,
    studu ani kapka a lhal.
    A přesně jak se říká:
    rozum mdlý, vůle chabá,
    ale touha po novotách veliká.

    Tak ten pán se o všechno nové
    velmi interesoval.
    A nebyl to pán
    z pána jen klobouk měl.
    A nemyslel to snad ani zle — starosta.
    Však, bohužel, na co šáh
    tam sto let tráva nerostla.

    Ten si to krásne zavařil
    nikdo ho neměl rád,
    kdyby se tolik nesnažil
    akorát.

    A čím víc se snažil pomáhat,
    tím víc ten chudák škodil.
    A když mu to někdo naznačil,
    tak hrách jen na zeď hodil.

    A ješte jednu vlastnost měl,
    že byl splachovací.
    Jedněmi dveřmi ho vykážou,
    už druhými se vrací.

    Ten si to krásně zavařil
    nikdo ho neměl rád, rád rád
    kdyby se tolik nesnažil
    akorát.

    18.3.2010 18:00 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    No, já bych si dneska byl jist už jen tím tyfem :) Některé domy jsou v žalostném stavu, v některých supermarketech je nákup občas solidní dobrodružství a pokud vás v MHD nezbije nebo neokrade nějaký menšinový spoluobčan, tak se dá hovořit o dobrém dni.
    Zajímavé. A jak by zrovna tyhle problémy vyřešilo odstranění regulace?
    18.3.2010 12:57 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    co pro vás a vaše blízké kdy stát a vlastně libovolní ouřadové kdy udělali
    Reg: Nerozpatlávej to! A co nám oplátkou kdy dali oni?
    Xerxes: Vodovod?
    Reg: Co?
    Xerxes: Vodovod.
    Reg: Ano, to nám dali. To je pravda.
    člen komanda #3: A kanalizaci.
    Stan: Jo, kanalizaci! Pamatuješ, jak to tu vypadalo předtím?
    Reg: Uznávám: dvě věci udělali.
    Matouš: A silnice.
    Reg: Tak pochopitelně. Silnice jsou bez debat, ne? Ale kromě kanalizace, vodovodu a silnic...
    člen komanda #1: Zavlažování.
    Xerxes: Vzdělávání.
    člen komanda #2: Zdravotnictví.
    Reg: Výborně, rozumná řeč.
    člen komanda #1: A víno...
    komando: No jo! Pravda!
    Francis: To by nám fakt chybělo, Regi, kdyby Římani odešli.
    člen komanda #1: Lázně!
    Stan: Ulice jsou v noci bezpečný.
    Francis: Na pořádek, to jsou kosi! A ve štatlu jako je náš...!
    Reg: Ale vyjma kanalizace, lékařské péče, vzdělávání, vína, veřejného pořádku, zavlažování, silnic, zásobování pitnou vodou, co dobrého nám přinesli?
    Xerxes: Přinesli mír!
    Reg: Jdi s mírem do háje!
    19.3.2010 11:02 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Jo, presne to se mi pri tom dotazu take vybavilo.
    JiK avatar 18.3.2010 10:49 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Prisel pokyn z centraly a krtek byl aktivovan?

    Jen se blíží volby. Teď to chce hodně trpělivosti, následujících pár měsíců pojede propaganda na plné obrátky na všech webech bez rozdílu zaměření…

    Mozna mas pravdu, mozna ne. Nevim vsak, jak souvisi nejake volby nekde v Cesku s narizenym jasotem, Barrosem, europetiletkama, eurodesetiletkama a centralnim planovanim, ktere v tomto blogu znevazuji.
    18.3.2010 07:38 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    To ja tedy take nechapu, proc JiK zije v socialistickem Dansku a neodstehuje se radeji do nejake te sve vysnene kapitalisticke "Bolivie". Ze by kognitivni disonance?
    Darth Phantom avatar 18.3.2010 12:45 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!

    No ono totiž už není před socialismem úniku. Faun neustále uniká z jedné socialistické destinace do druhé. Všude samý rudý komisař, do prkýnka, to je v pytli. Nicméně polit-komisař Faun se rozhodl, že proti desetiletému plánu komisářů v Bruselu bude bojovat alespoň pětiletým plánem v "blogování" na abclinuxu. Vzhledem k Faunově uvědomělosti a vytrvalosti bych klidně očekával i plán desetiletý.

    Proti obsahu Faunovo blogu nemám vážnějších námitek. Hlavní pilíře jsou jako vždy obsaženy: Komisaři EU, bující socialismus, HDP, mešity a turbany (i když tentokrát jen malá zmínka). Ještě možná zapomněl na Auroru (zmínka o Barosovi a výstřelu) na Paroubka a kolik má v pase, a na černochy (i když o to se jak koukám postará reinkarnovaný frešmaus qwetzoip). Jinak mě ale ten Faun už moc nebaví. Zase ale chápu, že práce politického komisaře není žádný med a pracovat se musí a pětiletka v blogování se musí taky splnit, př. i překročit.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    17.3.2010 23:48 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Shodou okolnosti dnes vysel na Britskych listech audiozaznam prednasky Jana Kellera o zvysujicim se tridnim rozdeleni ve spolecnosti. Ja Kellera moc neznam, ale prijemne me to prekvapilo (bylo to lepsi nez jsem cekal), i kdyz je to trochu depresivni. Doporucoval bych zejmena zdejsim pravicakum si to poslechnout a pristoupit k tomu s otevrenou mysli; protoze je to i o nich.
    18.3.2010 07:40 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    třídní rozdělení? jako v česku? kde se pracující střední třída má uplně stejně jako nezaměstnaní a důchodci? nebuď směšný, komoušku...
    18.3.2010 08:50 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Určite si to celé počul? Je to fakt zaujímavé ak naozaj nič nezamlčal/nemlžil tak sa regulárne vraciame k feudalizmu.
    19.3.2010 11:46 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Petiletky nefungovaly, at zije druha desetiletka!
    Desetiletka v nepatrne jinem podani vize2020

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.