abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 560 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Mloci v Belgii

    22.3.2016 16:32 | Přečteno: 1949× | Zivot a tak

    “Tak co je v těch novinách?” ptá se s oteckou strohostí. “Celkem nic, tatínku,” povídá syn. “Tadyhle jenom čtu, že se ti Mloci už propracovávají až po Drážďany.”

    “Tak to je teda Němec v troubě,” konstatuje starý pán. “Víš, Frantíku, tihle Němci, to byl moc divný národ. Vzdělaný, ale divný. Já jsem znal jednoho Němce, on byl šoférem v jedné továrně; a to byl takový hrubý člověk, ten Němec. Ale vůz měl v pořádku, jen co je pravda.”

    “Tak vida, Německo už taky zmizelo z mapy světa,” přemítal pan Povondra. “A jaký fofr dřív dělalo! To ti byla hrůza: samá armáda a samá vojna. Kdepak, na Mloky nestačí ani Němec. To víš, já ty Mloky znám. Pamatuješ, jak jsem ti je ukazoval, když jsi byl ještě takhle malý?” “Dávejte pozor, tati,” řekl syn. “Bere vám ryba.”

    „Halo, vy lidé! Zachovejte klid. Nemáme vůči vám nepřátelských úmyslů. Potřebujeme jenom víc vody, víc břehů, víc mělčin pro svůj život. Je nás příliš mnoho. Už pro nás není místa na vašich březích. Proto musíme odbourat vaše pevniny. Uděláme z nich samé zálivy a ostrovy. Tím se dá délka světových břehů zpětinásobit. Budeme stavět nové mělčiny. Nemůžeme žít v hlubokém moři. Budeme potřebovat vašich pevnin jako materiálu k zasypání hlubin. Nemáme proti vám nic, ale je nás příliš mnoho. Můžete se zatím odstěhovat do vnitrozemí. Můžete se uchýlit do hor. Hory se budou bourat až nakonec. Vy jste nás chtěli. Vy jste nás rozšířili po celém světě. Nyní nás máte. Chceme s vámi vyjít po dobrém.

    Budete nám dodávat třaskaviny. Budete nám dodávat torpéda. Budete pro nás pracovat. Bez vás bychom nemohli odklidit staré pevniny. Hallo, vy lidé. Chief Salamander vám jménem všech mloků světa nabízí spolupráci. Budete s námi pracovat na odbourání vašeho světa. Děkujeme vám. “        

    Hodnocení: 44 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    22.3.2016 17:07 !
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Proč s s těmahle sračkama otravuješ na odborném portálu? Mazej s tím na Novinky.cz!!!
    22.3.2016 17:33 ?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Tohle je hlavně komunitní web a v rámci blogu se zde mohou řešit různá témata. Nicméně provozovatel by samozřejmě mohl blogy zakázat a udělat z abclinuxu čistě odborný web na úkor návštěvnosti.
    22.3.2016 17:42 !
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    v rámci blogu se zde mohou řešit různá témata
    ale nepovídej, to je ale překvapení!
    22.3.2016 18:52 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Prohlasit o Capkovi, ze psal sracky, je pomerne odvazne..
    Copak jsi kdy napsal ty? Pokud se to o 80 let pozdeji ukaze jako genialni predpoved, tim lip.
    22.3.2016 22:39 !
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Fašoun a rasista JiK a alegorie nacismu, to sedí! Zneužije a překroutí cokoliv, jen aby si potvrdil svůj světonázor.
    23.3.2016 16:04 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Alegorie nacismu? Četl jste tu knihu vůbec?
    24.3.2016 06:45 !
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    A víte Vy, co je alegorie, jinotaj? Zdá se, že ne: symbolický obraz, nebo příběh, umělecký postup založený na nepřímém pojmenování skutečnosti :-). Za protagonisty příběhu si můžete dosadit kohokoliv podle své libovůle a světonázoru. A JiK-ův světonázor je poněkud jiný, než byl Čapkův.
    24.3.2016 09:41 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Aha, jasně. Našel jste si na Wikipedii článek "Válka s Mloky", tam překlikl na odkaz "alegorie" a teď tu machrujete. "Světonázor" na Wikipedii není Čapkův. Je to názor lidí, kteří četli tuhle jeho jednu knihu, nebo o ní jen slyšeli. Myšlenka té knihy je ale poněkud hlubší, než pouhé rovnítko mezi mloky a tehdejšími nácky. Autor zjevně chtěl, aby lidi tu knihu četli, zamysleli se nad ní a také sami nad sebou. Váš předřečník se teď zamýšlí a trochu v tom tápe. To vy jste se nedostal ani k tomu čtení, jen tu papouškujete hesla z oficiální "světonázorové" linie. Dělá to tak většina lidí, podobně jako tenkrát. Následky budou také podobné, bohužel.
    24.3.2016 12:16 !
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    kromě jiného to byla i maturitní otázka :-) a naše generace ještě četla knížky, ta Vaše čte jen Wikipedii...takže PROJEKCE
    24.3.2016 12:52 ajtakmikradnetenick
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Natočila Hollandová (s tým Krejčím a hollywoodskymi hviezdičkami) POTOM TEN FILM? Jánošíka pekne zvrzala:). Podobne ako Jakubisko Báthoryčka. Kde sa hrabú na starú čst a na jej Vec Makropulos, na Bílou nemoc alebo na Vávrov Krakatit... to by sa tá metafora celkom stratila v povrchných efektoch:).
    25.3.2016 13:56 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Vávra ten Krakatit natočil dokoce dvakrát. Jak by asi Bílá nemoc vypadala po Havlově "humanitárním bombardování"?
    kyknos avatar 25.3.2016 14:37 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Humanitarni bombardovani byl zasluzny cin
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    25.3.2016 18:22 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Záslužný čin pro koho? Pro zabité dělníky jedoucí vlakem do práce? Pro pacienty v bombardované nemocnici? Možná tak pro nekuřáky, když Američané srovnali se zemí fabriku na cigarety, zaručeně vojenský cíl!

    Samozřejmě zničili i spoustu tanků, obrněných transportérů a letadel, sice nafukovacích, ale vojenský materiál to byl :-D
    25.3.2016 20:57 ajtakmikradnetenick
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Oni sa musia držať línie. Keď sú raz podľa tejto línie vinní Srbi, tak Muslimovia v Bosne musia byť nešťastné obete. Karadžič dostal 40 rokov, Naser Orič 2 roky, a po rozsudku ho prepustili a ešte ho aj nakoniec uznali za nevinného.

    NASRAM! (po východnarsky 1. osoba sg. od slovesa nasra*)
    kyknos avatar 26.3.2016 10:02 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Pro Chorvaty a v podstatě celý civilizovaný Balkán a Evropu. Úplně stejně záslužný čin jako bombardování nacistického Německa nebo Japonska.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    26.3.2016 11:05 ajtakmikradnetenick
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Neviem, kykino, či to robíš zámerne, že takto trepeš, len aby si mohol protirečiť. Karadžičovi vojaci okrem iného zachránili 50 000 bosenských Chorvátov pred muslimskými mudžahedínmi. Tu kukaj babo, a teraz raď!

    Ten Naser a jeho drbnutá banda si opekali ľudí zaživa. Ustašovské kpncentráky bývali povestné najneľudskejším zaobchádzaním s väzňami. U Chorvátov ale zločiny proti ľudskosti nevadia, lebo nie sú "proruskí" ale pchajú sa do zadku Západu.
    kyknos avatar 26.3.2016 14:23 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Ano, Západ jsme my, Rusko je nepritel. Jednoducha rovnice.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    26.3.2016 14:56 ajtakmikradnetenick
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Taký blbý byť snáď ani nemôžeš. Nechápem však, prečo píšeš tieto hlúposti a z akého dôvodu sa hráš sa na žiaka špeciálnej školy. Ak ti to pripadá ako dobrý vtip, potom asi ozaj nemáš toho veľa v tej hlavičke, i keď to očividne predpokladáš u iných.
    kyknos avatar 27.3.2016 11:06 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Chápu, že to vidíš jinak, jsi Ruska. Ale nemáš do toho co mluvit :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    27.3.2016 12:04 ajtakmikradnetenick
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    v čom je pointa toho "vtipu"?
    26.3.2016 11:22 ajtakmikradnetenick
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    26.3.2016 11:56 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    A jo, já bych málem zapomněl na výkvět chorvatské civilizovanosti: https://cs.wikipedia.org/wiki/Usta%C5%A1ovci

    Ehm, když to tak čtu, neměli oni spíš vybombardovat do doby kamenné tu chorvatskou fašistickou sběř, podorovanou německými neonacisty i vládou? ;-)
    26.3.2016 12:40 ajtakmikradnetenick
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    kyknos by sa mal dovzdelať, z dejepisu je to nedostatočný
    24.3.2016 13:21 ajtakmikradnetenick
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    a len tak mimochodom... v každej umel. tvorbe ten tvorca nejako reflektuje dobu, ktorú žije a ktorá ho utvára, Čapek sa vyhraňoval proti bezprostrednej hrozbe fašizmu, ktorý strhával medzi vojnami frustrované davy... vytváral fantastické svety(určite aj pod vplyvom umeleckej avandgardy, na čele ktorej stáli na zač. 20. st. (právesovietski umelci ;-)- viď i výtvarné stvárnenie tých spomenutých českých filmov na jeho námety)- zatiaľčo iní umelci použijú, čo je možno ešte náročnejšie, než si vymyslieť budúcnosť, reálne prostredie a konkrétnu hist. kulisu, ale napriek tomu ich príbeh vyznie alegoricky a vždy-všeplatne

    za mlokov si kľudne možno dosadiť kohokoľvek, kto by chcel eliminovať "málo výkonnú" či ak chcete "neproduktívnu" časť premnoženej populácie a "zracionalizovať" pomery tak, aby to bolo šité na mieru jemu - samým sebou vyhlásenému za "spoločensky dôležitého"
    25.3.2016 14:05 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Ano, je to alegorie nacizmu. A také alegorie lidské blbosti a chamtivosti, které umožnili nacistům jejich nástup. To se opakuje v historii zas a znova, takže i dnes je ten text aktuální, a nejen v zátoce bagdádské...

    Jiná známá alegorie, 1984, se zase vykládá jako varování před nastupujícím komunizmem. Málokdo ale zná dobu jejího vzniku natolik dobře, aby mu došlo že Orwell ve skutečnosti varoval před svojí vlastní vládou a jejími plány, jenže to kvůli tehdejší tvrdé cenzuře musel kamuflovat.

    A spousty krásných alegorií vytvořili V&W ve svých hrách, však také byli na seznamu osob k zatčení s návratem nežádoucím hned za tím Čapkem.
    25.3.2016 19:35 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Jik nemuze byt fasista ci nacista. Dohledej si informace, ktere napsal ke svemu puvodu.
    vlastikroot avatar 22.3.2016 17:44 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii

    Humanismus je priserna ideologie, srovnatelna ve svy nebezpecnosti s socialismem. Nejsou si vsichni rovni a nikdy nebudou, jsou jen silnejsi a slabsi. Zaporna zpetna vazba - jen ta je stabilni.

    Velky problem je prelidnenost zemekoule. Logicky tah by byla eugenika, vyuzit snizeni populace k zvyseni jeji kvality. Jenze deje se presny opak - nic nepodporuje ty nejlepsi v rozmnozovani a ti nejhorsi se mnozi, protoze muzou a nemaji nic jinyho na praci.

    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Jendа avatar 22.3.2016 17:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    K eugenice je dobrý komiks.
    22.3.2016 22:46 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    No dobře, ale pointa využívá paradoxu cestování časem :-D.

    Problém ale je, že zavrhování eugeniky takhle prosakuje i do třeba GMO zákazů :-(.
    22.3.2016 17:53 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    prelidnenost zemekoule
    Všechny humanisty vyhladit? A kdo by měli být ti nejlepší? Ti nehumánní, nemilosrdně soupeřící sobci?
    pavlix avatar 22.3.2016 18:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Takhle přemýšlejí jedinci, kteří splňují následující dvě vlastnosti...

    1) Věří v přísloví, že silnější pes mrdá.

    2) Věří, že jsou tím silnějším psem.

    Víc asi netřeba dodávat. Snad jen že takové nejčastěji potkáš na stavbě nebo na nejnižších úrovních různých bezpečnostních složek.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jendа avatar 22.3.2016 18:12 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Třeba by mu stačila politika jednoho dítěte a s potratem morální problém nemá.
    vlastikroot avatar 22.3.2016 20:39 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii

    Ja mam problem jen s podporou tech "socialne slabsich" od vsech ostatnich. Oni jsou, protoze to jde, chybi zpetna vazba.

    Ja v tom vidim algoritmus, nic jinyho. Pokud bude kvalita jedince vyjadrena v napr. v jeho produkci tak pak algoritmus bude fungovat, kdyz se budou nejvic mnozit ti nejproduktivnejsi.

    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    23.3.2016 06:57 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    kvalita jedince vyjadrena v napr. v jeho produkci uff to zní děsivě, velká část těch nejkvalitnějších jedinců v historii měla problém se i uživit.
    23.3.2016 10:39 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Aby hlupák se nemusel červenat víc

    aby každý se moh něčím chválit

    každému moudrému jednou z ničeho nic

    na čelo nálepku dali

    Tenhle systém se ujal je poznávací

    a laciný při vší té bídě

    na moudré křičí se Hlupáci hlupáci!

    no a hlupáky zas není vidět
    vlastikroot avatar 23.3.2016 17:33 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Tihle nejkvalitnejsi jedinci, kteri nemaj na chleba, jsou vicemene na urovni statisticky chyby. Navic nechapu, proc kdyz je nekdo kvalitni jedinec, tak si tou svoji kvalitou nedokaze zaridit i tu svoji obzivu. A pak, kdo se nedokaze postarat sam o sebe by IMHO nemel vubec mit deti.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    kyknos avatar 23.3.2016 19:52 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    nejsi ty tak trosku nacek?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    vlastikroot avatar 23.3.2016 20:56 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii

    A nejsi ty tak trosku debil ? :-D Nacek vetsinou znamena nacionalni socialista, coz nesplnuju ani jedno - nectim narod a socialismus je pro me sprosty slovo. Nejsem ani rasista, xenofob ani nic takovyho.

    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    kyknos avatar 23.3.2016 21:53 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    fakt? no z tvych reci to vypada presne opacne
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    24.3.2016 11:51 ajtakmikradnetenick
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    výnimočne plne súhlasím:)
    vlastikroot avatar 24.3.2016 16:03 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Jo nackove pouzivaj podobny terminy ale myslej to uplne jinak. Mozna jde o volbu parametru jedince a jejich vahy, ja verim ze spravedlive vahy urcuje kapitalismus (nabidka/poptavka, sebevyvazujici system), nacionalisti veri v nadrazenost prislusniku naroda, rasisti zas davaji vahu barve kuze ...
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Grunt avatar 24.3.2016 16:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Sorry, ale projevuješ se jako pravičácký extrémista. Říct nácek nechcu, takhle ti to bude muset stačit.
    ja verim ze spravedlive vahy urcuje kapitalismus
    Někdo zas věří ve spásu Ježíšem, moc se nelišíte a rozhodně si nemáte co vyčítat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.3.2016 09:10 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Smradlavej fašounku. Pro jednou musím souhlasit i s kyknosem i s poníkem. Jsi zasranej nazi-like. Nejradši by jsi všechny slabí vyvraždil. Migranty na tebe :)
    vlastikroot avatar 25.3.2016 09:57 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Takze kdyz nechci davat ze svyho platu na nejaky socialy, tak je tim chci vyvrazdit (nedostanou davky, umrou). Dobra logika :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    28.3.2016 12:27 ajtakmikradnetenick
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Za Slovenského štátu sa ľuďom bez domovského práva, stáleho zamestnania a príjmu hovorilo "asociáli"... boli pre nich zriadené pracovné tábory a boli využívaní na nútené práce. Po odrátaní nákladov na prac. náradie (lopaty, čakany...), stravu, dozor a ubytovanie v drevených barakoch dostali 2 koruny na deň, ak boli rasovo nežiaduci, Cigáni, komunisti, ešte menej. Dnes podobné opatrenia - opatrnejšie formulované (zatiaľ) - navrhuje SĽNS. Argumentuje tým, že poctivo pracujúci, slušný človek, užitočný pre spoločnosť ich -parazitov - živí zo svojich daní. To už má skôr pravdu cvok Vasky (zvaný inak aj "Krvavá revolúcia" :-D), že problém nie je, že živoriaci Cigáni (670 eur mesačne) majú viac ak gádžo robotujúci na panskom (300 eur) - ale naopak, že pracujúci má menej ako žobrák odkázaný na soc. dávky.

    Problém je u veľkých zlodejov a parazitov a v systéme, ktorý ich chráni.
    24.3.2016 11:53 ajtakmikradnetenick
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    jeden z najlepších slov. spisovateľov Dušan Mitana má 270 eurový dôchodok:)...van Gogh nemal neraz ani čo jesť
    vlastikroot avatar 25.3.2016 18:09 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Nabidka/poptavka.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    26.3.2016 10:23 ajtakmikradnetenick
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Neviditeľná a všemocná ruka trhu! ;-) Tak to Ťa pekne zblbli tí ortodoxní liberáli. Keby sa každý riadil len tou Tvojou ponukou/dopytom, tak toho Čapka nemáte, na jeho mieste by bola nejaký/á autor/ka románov Červenej knižnice.
    26.3.2016 11:53 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    To je zajímavé že ta slavná neviditelná ruka trhu nenapravila tohle: http://www.root.cz/clanky/nespolehlive-konektory-rj45-polovina-neodpovida-standardu/

    A nebo právě takhle ve skutečnosti funguje? ;-)
    Jendа avatar 26.3.2016 15:11 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Vždyť se dá zkonstruovat vstup, na kterém algoritmus trh skončí na neoptimálním řešení. Pokud si teda jako někteří nedefinujete jako optimální řešení to, ke kterému došel trh ;-)
    Z Frýdku do Ostravy vede 20 km "dálnice" R56. Představte si, že na trase z frýdku do Ostravy máte postavit 2 benzínové pumpy - jak je rozmístíte, aby auto, kterému dochází benzín, to mělo k pumpě co nejblíže ? Tedy úloha se zdá jednoduchá jako facka - když dvě pumpy, tak rozdělíme silnici na 2 úseky, a doprostřed každého postavíme jednu pumpu - takže pumpa č. 1 bude 5 km od Frýdku a pumpa č. 2 bude 5 km od Ostravy. Pokud, pro náši úvahu, pomineme problém, že na "dálnici" je problém se otočit - bude to znamenat, že každý řidič bude mít na celé trase nejdále 5 km k pumpě. Pak si přestavte, že pumpy staví dvě konkurenční firmy - které se snaží urvat té druhé jak velké množství obratu jenom lze. Kam umístí pumpu ? Hloupý manažer ji umísítí 5 km od Frýdku i Ostravy jako v minulém případě, ale vychytralec bude uvažovat takto - pokud posunu pumpu blíže ke středu tak mi na pumpu budou jezdit auta na trase Frýdek až moje pumpa + auta do poloviny vzádlenosti ke konkurenční pumpě. Pokud manažer druhé firmy uvažuje stejně - bude plány na svoji pumpu taky posouvat až dojde k nevyhnutelnému - uprostřed spojnice Frýdek - Ostrava budou stát dvě pumpy těsně u sebe....
    --Kubáč
    vlastikroot avatar 26.3.2016 16:35 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Jak nenapravila? Na trhu jsou dostupne dobre i spatne konektory, jejich pomer urcuje aktualni potreba po spolehlivosti. Nikde nevidim zadnou chybu v algoritmu.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    26.3.2016 17:02 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Aktuální potřeba spolehlivosti v systémech řízení letového provozu? Doufám že létáš často :-D
    vlastikroot avatar 26.3.2016 17:14 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Vzhledem k tomu, kolik lidi si vybira nizkonakladovy lety, je aktualni nabidka spolehlivosti letu mnohokrat prekracujici poptavku ;-)
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Jendа avatar 26.3.2016 17:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Jak nenapravila? Na trhu jsou dostupne dobre i spatne konektory, jejich pomer urcuje aktualni potreba po spolehlivosti.
    Chci si koupit kvalitní konektor. Jak ho poznám (před koupí, samozřejmě)?
    vlastikroot avatar 26.3.2016 19:26 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Nevim zrovna kdo ma nejlepsi RJ45, ale jinak kdyz konektor koupim od oficialniho distributora nejake firmy na konektory (Molex, Amphenol, Neutrik, Harting ...), mam vicemene jistotu ze bude OK. Tyhle firmy jsou kvalitni protoze jdou drahy a naopak.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    vlastikroot avatar 26.3.2016 16:44 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Ctu si na wikipedii o Capkovi a nepisou tam, ze by nepracoval. Naopak pisou, jake vsechny mozne prace vykonaval. Nektery umelci prave pokud nechteji delat jen podle poptavky se zivi necim jinym a pak si delaji dilo pro sebe, tak aby se jim libilo, ne pro trh.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    26.3.2016 17:05 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Aha, tak pokud je tvůj hlavní informační zdroj Wikipedie, tak se přestávám divit těm nesmyslům co tady blábolíš. Mě o Čapkovi učili za komančů v Literatuře, některé jeho knihy jsem si přečetl už předtím, další potom, o filmech nemluvě, ty zná prostě každý. Teda kromě líných blbů schopných akorát obtáhnout text z Wikipedie.
    vlastikroot avatar 26.3.2016 17:19 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Ja se zajimal o jen o to, jestli pracoval nebo ne, to jsem nevedel, tak jdu a hledam zdroje. Byla to reakce na "Keby sa každý riadil len tou Tvojou ponukou/dopytom, tak toho Čapka nemáte".
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    26.3.2016 18:42 ajtakmikradnetenick
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Nektery umelci prave pokud nechteji delat jen podle poptavky se zivi necim jinym a pak si delaji dilo pro sebe, tak aby se jim libilo, ne pro trh.

    A preto vzniklo to prirovnanie "hladný ako spisovateľ".

    O tých úspešných a vo svojom čase na trhu žiadaných dnes ani pes neštekne, hoci vo svojej dobe - keďže pochopili potreby trhu a správne ich tiež stimulovali - sa hrali na elitu. A žili hlavne z obmedzenosti a hlúposti tých, ktorí sa nechali oblbovať:).

    Vezmi si napr.obchod s ostatkami svätých a iné kozie kosti na oblbovanie más. ;-)

    Jendа avatar 23.3.2016 20:08 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Pokud bude kvalita jedince vyjadrena v napr. v jeho produkci
    Jo, jasně, produkce je nedůležitější, to vědí všichni.
    vlastikroot avatar 23.3.2016 21:04 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Jak bys lip vyjadril zivotaschopnost cloveka v dnesni dobe ?
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    23.3.2016 21:15 OldFrog {Ondra Nemecek} | skóre: 36 | blog: Žabákův notes | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Pokud znáte jen kladívko a hřebíky, budete všechny lidi soudit dle jejich schopnosti ty hřebíky zatloukat.
    -- OldFrog
    vlastikroot avatar 24.3.2016 16:09 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Ja premyslim jako programator :-D Aby algoritmus fungoval, je potreba nejak definovat operator < . A nebo se muzem tvarit jako ze operator < je tabu a dlouhodoby vyvoj cloveka zavrhnout jako neresitelny problem.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Jendа avatar 24.3.2016 18:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Ja premyslim jako programator :-D Aby algoritmus fungoval, je potreba nejak definovat operator <.
    A já jsem se zase rozhodl, že operátor < definuju jako abecední uspořádání na příjmení.
    A nebo se muzem tvarit jako ze operator < je tabu a dlouhodoby vyvoj cloveka zavrhnout jako neresitelny problem.
    Já to nechci zavrhnout jako neřešitelný problém, já jenom říkám, že tebou navržené řešení je debilní.
    Jendа avatar 23.3.2016 21:19 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Nijak, nedokážu to. Proto bych si netroufl dělat eugenika.
    Grunt avatar 24.3.2016 01:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Ty předpokládáš že cílem každého člověka je zařadit se ve společnosti a sloužit svému režimu (v tomhle případě kapitalistickému) nejlépe jak dovede. Proto jde o sračky. Dneska klidně můžeš celý život prožít na dávkách a o kapitalismus nemusíš ani zavadit. Je někdo takový méněcenný? Z mého pohledu přesně naopak.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    24.3.2016 09:01 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Do doby, nez podil vas, co jste na davkach vzroste tak, ze vam ten zbytek uz na davky nevydela.
    Grunt avatar 24.3.2016 09:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    co jste na davkach
    1. Nejsem na dávkách (přiznám že bych ale klidně radši byl kdyby mi někdo nějaké dal :-))
    2. Částka za sociální zabezpečení je snadno vyčíslitelná, ale doporučuji tyto částky poté srovnat s Čapím hnízdem a jinými kapitalistickým tunely za ty léta, které se sice tak snadno vyčíslit nedají, ale na 100% několikanásobně převyšují částku za veškeré sociální zabezpečení pro celou zemi
    3. Jde pouze o sociální stigma, nic jiného
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 24.3.2016 18:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    ale na 100% několikanásobně převyšují částku za veškeré sociální zabezpečení pro celou zemi
    Spíš ne.
    Grunt avatar 26.3.2016 10:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    A v tom jsou započtené i dotace?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 24.3.2016 10:13 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Jen bych rád připomněl, že to stejné platí i pro peníze. I s těmi se dá počítat jenom dokud vše alespoň jakž takž funguje, jinak je nutné se podívat na skutečné hodnoty počínaje obživou.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    vlastikroot avatar 24.3.2016 15:49 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Pokud jde zit a o kapitalismus nezavadit, znamena to, ze zadny neexistuje.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    vlastikroot avatar 24.3.2016 15:52 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii

    Cilem kazdeho tvora je prezit. Prezit znamena fungovat podle aktualni reality. Pokud realita znamena, ze aby se najedl, musi neco vyprodukovat (minimalne to jidlo pro sebe), tak je to podle me jasny.

    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    24.3.2016 19:41 OldFrog {Ondra Nemecek} | skóre: 36 | blog: Žabákův notes | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Přežít není cíl, ale předpoklad, abych nějaký cíl naplnil.
    -- OldFrog
    vlastikroot avatar 24.3.2016 19:44 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Pro nektere. Nekterym staci prezit dalsi den.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    vlastikroot avatar 23.3.2016 17:35 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Typicky argument na komentar o eugenice - vyhladit. Neni potreba nikoho hladit, jedinec ma konecnou zivotnost a slozeni populace se dynamicky meni.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Grunt avatar 24.3.2016 16:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Nic jako univerzální kvantifikátor jedince ve společnosti neexistuje. Je to z toho důvodu že všichni jsou si ve výchozím stavu naprosto rovni a parametry kvantifikátoru se upravují dle zrovna frčícího politického systému. Je to prostě výmysl z hlav nějakých pošuků, lhostejno jestli socialistických či kapitalistických.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 24.3.2016 16:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    univerzální kvantifikátor jedince
    Univerzální kvantifikátor kvality jedince, ať se opravím.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 24.3.2016 16:55 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    lhostejno jestli socialistických či kapitalistických.
    A nebo taky nacistických, že?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vlastikroot avatar 24.3.2016 19:42 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Takze kdyz vemes nahodnou mnozinu jedincu a umistis je treba na ostrov (bez systemu), tak za rok si budou porad vsichni rovni ?
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Grunt avatar 24.3.2016 19:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Ne. Někteří fašounci si budou rovnější. Ostatně jako v jakémkoliv systému.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vlastikroot avatar 25.3.2016 15:49 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Takze ten system jak ty to nazyvas je prirozenost cloveka?
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Grunt avatar 26.3.2016 10:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Přirozeností člověka je i houpat se na stromech a mlátit se šutrama po hlavách.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vlastikroot avatar 26.3.2016 16:33 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Jo ale to nejde nijak zmenit, jde s tim jen pocitat.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Grunt avatar 26.3.2016 16:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Tak ze stromů jsme slezli, teď bychom se ještě mohli naučit nechovat se jako nácci když už jsem zvládli ty stromy. Je to prostě další evoluční vývojová etapa. Že dovedeme vymyslet kapitalismus či socialismus ještě neznamená že se někdy v politickém zápalu nechováme hůř jak ta divoká zvěř.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vlastikroot avatar 26.3.2016 16:49 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Nevim jak definujes "chovat se jako nacek", ale budiz.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Grunt avatar 26.3.2016 16:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Což takhle začít neustále trpícím pocitem elitářství a sociální stratifikací? Takhle se vyznačují nácci bez ohledu k politické příslušnosti.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 22.3.2016 19:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    A takovým sračkám někdo i věří?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vlastikroot avatar 23.3.2016 17:42 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Co je konkretne sracka? Rad bych znal tvuj nazor ;-)
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    22.3.2016 20:05 Jelcekk | skóre: 8 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Ježiši, jděte už s tím vaším projevováním názoru fakt do hajzlu.
    Čím víc sebevrahů, tím míň sebevrahů.
    22.3.2016 21:27 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Proc? Dekujme bohu, ze skoro vsechny nazory lze jeste beztrestne prezentovat.
    23.3.2016 21:21 OldFrog {Ondra Nemecek} | skóre: 36 | blog: Žabákův notes | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Tenhle příspěvek je opravdu absurdní anekdota :-D Autor příspěvku zřejmě Čapka nepochopil. Čapek varoval před nacismem a nikoli, že by jej zastával.
    -- OldFrog
    23.3.2016 21:28 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Čapek varoval před nacizmem, ale napsal to tak nadčasově, že je jeho dílo i po osmdesáti letech stejně aktuální jako tenkrát. Je to podobenství.
    PepaSFI avatar 24.3.2016 08:47 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    já měl vždycky spíš pocit že Čapek varuje před následky neuvážených činů. Lidi objevili mloky coby "užitečné", podpořili jejich rozvoj a oni jim jaksi přerostli přes hlavu. Já tam nacismus nevidím.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    pavlix avatar 24.3.2016 10:21 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Možná by bylo daleko jednodušší to aplikovat na islámskou imigraci, alespoň v tom pojetí, kdy jsou lidem vysvětlovány výhody migrace. Tím neříkám, že to tak chci aplikovat, spíše že si tou aplikací na fašismus nebo nacismus někdo může dost dobře srát do vlastních bot.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Petr Tomášek avatar 24.3.2016 10:55 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Jenže „migranti“ jsou pouštěni do Evropy nikoliv proto, že by je někdo objevil jako „užitečné“, ale proto, že se dodržují konvence o uprchlících a tedy proto, že je bráno jako základní lidské právo dostal azyl ve chvíli, když někdo prchá ze své vlasti, protože je pronásledován nebo kvůli válce.
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    pavlix avatar 24.3.2016 11:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    To je podle mého skromného názoru značně překroucený pohled na realitu. Konvence o uprchlících platí už velmi dlouho a nikdy nebyly interpretovány tak jako dnes. Nicméně smyslem mého příspěvku není diskuze o migrantech, ale upozornění, že dotyční volnou aplikací daného díla otevírají cestu k dalším aplikacím a tím si nasírají do vlastních bot.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    24.3.2016 11:26 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    že se dodržují konvence o uprchlících a tedy proto, že je bráno jako základní lidské právo dostal azyl ve chvíli, když někdo prchá ze své vlasti, protože je pronásledován nebo kvůli válce.

    Už jsem několikrát uvedl, že konvence je v praxi nevymahatelná. A uprchlík před válkou nebo pronásledováním má požádat o ochranu v první bezpečné zemi, což téměř ze všech příchozích do Evropy dělá ekonomické migranty.

    pavlix avatar 24.3.2016 11:36 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Navíc to z většiny příchozích dělá ilegální migranty a to je problém už jen proto, že nově příchozí od začátku učíme, že jediný způsob, jak u nás něčeho dosáhnout, je porušit naše zákony. Bohužel to tím zdaleka nekončí a i potom vše dostanou spíše křikem a zločinem, než slušným způsobem. Nedáváme jim tak kromě bohatství poznávat žádná pozitiva naší kultury a nemůžeme se pak divit, že na ni reagují tak, jak reagují.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    PepaSFI avatar 24.3.2016 11:30 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    já nikde netvrdím že to je o migrantech ani netvrdím že lidi prchající před válkou a terorem nemají právo na pomoc. Ta kniha je o důsledcích neuvážených činů a to by mělo platit i pro tu migraci. Nikdo není povinen pomáhat, pokud by tím ohrozil sám sebe. Když sem přijde významnější počet migrantů, dejme tomu několik set tisíc, musí se to nějak projevit. Většinou budou nezaměstnatelní, naprosto neužiteční, nebudou umět jazyk, budou mít naprosto odlišné kulturní návyky, rozpínavou kulturu bez tolerance, jak to asi dopadne?
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    24.3.2016 19:44 OldFrog {Ondra Nemecek} | skóre: 36 | blog: Žabákův notes | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    Máte pravdu, je to hlubší. Jde tam o princip, nikoli o rovnítko s nějakou skupinou.
    -- OldFrog
    24.3.2016 19:52 ajtakmikradnetenick
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mloci v Belgii
    „Teroristický útok v Bruseli je pokusom odpútať pozornosť od ukrajinskej dôstojníčky Nadeždy Savčenkovej. Na prvých stranách svetových novín by mal svietiť rozsudok nad pilotkou, ale všetci informujú o Bruseli. Nie je to náhoda,“ napísal na jednej zo sociálnych sietí Zoran Škirjak, poradca ministra vnútra s „postrehom“, že "explózie zazneli presne v deň, keď mali vyniesť rozsudok nad Savčenkovou“.

    Škirjak sa tak pokúsil „dešifrovať“ predchádzajúce vyjadrenie šéfa Ukrajinskej bezpečnostnej služby (štátnej bezpečnosti) Vasilija Gricaka, ktorý dokonca nevylúčil „ruskú stopu“ v teroristických útokoch v Bruseli.
    píšu na http://spravy.pravda.sk/svet/clanok/387774-kauza-savcenkova-znesie-vela/

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.