abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    dnes 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 688 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Snad to vyjde napotreti?!

    13.9.2016 06:17 | Zivot a tak

    Pro zachranu nasich milovanych pokrokovych eurosvazovych hodnot se musi znovu zrusit prezidentske volby v Rakousku. Nebo jim jen nelepi lepidlo. Verme kazdy, cemu chceme, ze.

    Dovedete si predstavit, ze by u nas 3x opakovali prezidentske volby? Jak by asi silela komise v Bruselu, v mediich by se nam vysklebovali do postkomunistickych vychodoevropskych omezencu, OSN by posilalo pozorovatele, jako nekam do necivilizovane africke prdele, plne zkorumpovanych idiotu?        

    Hodnocení: 32 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Grunt avatar 13.9.2016 09:46 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Jo, jo. Prdel strašná, jenže ta teprve začne až tvůj dívčí idol Norbert Hofer opravdu stane prezidentem a opře do Benešových dekretů, milý JikU.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    13.9.2016 10:32 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    ..a opře do Benešových dekretů, milý JikU.
    Nejvyšší čas. Protože ty slavné Benešovy dekrety jsou skutečně skvrnou v naší historii, která se táhne jak smrad až do dnešních dob. Jsou důkazem toho, jak šel Beneš na ruku komunistům jen aby si posichroval svou roli hlavy státu, které se vzdal ihned poté, co nechal o naší republice rozhodnout v Mnichově.

    Kdyby byl co k čemu, tak by tenkrát Mnichovský diktát odmítnul akceptovat, protože zcela evidentně porušoval suverenitu naší země. Jenže on to raději nechal vyžrat Háchovi, kterého pak hodil přes palubu.

    Beneš svými dekrety alibisticky zakryl své vlastní předválečné selhání v roli předsedy vlády, kdy na počátku 20.tých let svou politikou postavil německou menšinu do pozice národa druhé kategorie. A svým arogantním přístupem v prezidenstké roli je přímým viníkem toho, že se SdP nechala zneužít Hitlerem.

    Svými dekrety ospravedlnil zločiny lůzy a dal do ruky komunistům klackem na opozici. Stačilo jen ukázat na někoho prstem, že nějakým způsobem spolupracoval s němci a měl na dlouhé roky vystaráno. Bez toho jestli to byla nebo nebyla pravda.
    13.9.2016 11:49 Dušan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Ohľadne benešových Dekrétov: dočasne sa vyriešila nervozita hlavne medzi Nemcami, ktorí sa veľmi radi pridávali do strany Hitlerovej a narobili plno neplechy a ostatným obyvateľstvom.

    A aj ten odchod Maďarov niečo spravil.

    ps. nehovorím že chyby sa nespravili a sociopati si nezarižovali

    A ešte taká drobnosť. Bez povolenia mocností by sa odsun nikdy nestal. Nikdy. No povolenia, skôr príkazu.

    Treba si prečítať tie Benešové dekréty Napríklad tu.

    Ako vidno bolo veľa zákonov priamo nariadených prezidentom na normalizáciu stavu krajiny po VOJNE s Nemeckom.

    Ale jedno je isté "Angličania" nás podporili za prvej republiky ako továreň pre Nemcov pre vojnu s Ruskom. Keď nás zradili vedeli že odovzdávajú továreň (hlavne Česká časť republiky) na zbrojenie Hitlerovy.
    13.9.2016 12:06 troj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    A k tomu vysídlení Němců docházelo jenom v Československu, nebo i v celé Evropě?
    13.9.2016 20:07 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Hlavně v Československu a Polsku. V Polsku ale byli vysídleni Němci z území, které až do druhé světové války byla německá.
    23.9.2016 20:20 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    V Polsku ale byli vysídleni Němci z území, které až do druhé světové války byla německá.
    CeskoSlovenske pohranici ale bylo take prevazne Nemecke. Nemci sem prisli kolonizovat pohranicni oblasti na pozvani samotneho Ceskeho krale ve stredoveku a nektere stare vysidlene rodiny zde zily po stovky let.
    Grunt avatar 24.9.2016 08:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    A České země zase v oblasti Slezka sousedili s Haličem. Tak se ale prostě píše historie. Už německé nejsou a s Haličem nesousedíme.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    24.9.2016 10:47 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Jasne, jen jsem reagoval na ta polsko-nemecka uzemi, o kterych mluvil nadrecnik.
    Grunt avatar 24.9.2016 11:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Ono obecně žilo dříve v různých vesnicích mnohem různorodější obyvatelstvo, tahle až šílená homogenizace začala po druhé světové válce.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 13.9.2016 12:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    To je pěkné, na druhou stranu mám možnost žít a pohybovat se po oblasti Deutschsüdmähren a vím že to pouze jako vtip (tak jako my) sousedé neberou. Zvláště od vstupu do EU. I pouhé reparace v peněžní podobě by nebyly nic moc. A tyto tendence s národní obrodou stran typu FPÖ pouze rostou. Např. kníže si přijel už svůj majetek tohle léto obhlédat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    13.9.2016 14:34 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    I pouhé reparace v peněžní podobě by nebyly nic moc.
    No, myslim ze Nemci by museli platit CR docela balik, tak jake "nic moc"?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Grunt avatar 13.9.2016 14:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Proč?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    13.9.2016 14:52 blah
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Pro začátek třeba kvůli odsunu ze Sudet.

    Vyhnání Čechů ze Sudet v roce 1938

    Grunt avatar 13.9.2016 15:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    :-) O tom se žádný z rakouských kolegů nezmiňuje.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.9.2016 20:41 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Asi moc dobre vedi proc...
    28.9.2016 18:18 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Podle mne je treba odskodnit vsechny poskozene a to bez ohledu na jejich narodnost. Myslim, ze nejake odskodneni by pomohlo utuzit mir mezi temito uzasnymi narody a take by pomohlo hledat dalsi mosty. Historicky do naseho prostoru patri Cesky i Nemecky narod a kdyz tyto narody mohly zit v miru po stovky let pred valkou, nevidim duvod, proc by nemohli zit v miru i nyni.
    ⧠ A = 0 avatar 13.9.2016 12:54 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    +1
    Nevolte zmrdy.
    13.9.2016 15:46 Prohnutá nudle
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    No ono to neni zas tak uplne jednoduchy. Tech Benesovych dekretu je vic, a nektere jsou nasi kodifikaci zaveru Dohody o reparacích od Německa, o zřízení Mezispojeneckého reparačního úřadu a o vrácení měnového zlata z 21. 12. 1945, Pariz, konkretne cast 1., clanek 6a, ktery stanovuje ze:
    "každá signatární vláda si ponechá formou, již si sama zvolí, německý nepřátelský majetek v její pravomoci, nebo bude jím disponovat takovým způsobem, aby se nemohl vrátit do německého vlastnictví nebo pod německou kontrolu, a odečte tento majetek od svého podílu na reparacích..."
    pak jeste stoji za pozornost clanek 6d:
    "při provádění ustanovení A shora nebude se majetek, který byl vlastnictvím země, jež jest členem Spojených národů, nebo jejích příslušníků, kteří nebyli příslušníky Německa v době anexe této země nebo její okupace Německem nebo jejího vstupu do války, odpočítávat od jejích reparací...".
    Cili, zrusit dekrety jako celek nejde. De jure bychom tim popreli bychom vysledek valky, nebo bychom museli pokrytecky zavest zakony nahradni, provadejici obdobna opatreni. Samozrejme se muzeme bavit o nekterych podle vas spornych paragrafech, ale rusit "dekrety" jako celek je nesmysl.
    13.9.2016 19:54 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Zrušit Benešovy dekrety jde úplně bez problémů. Právní důsledek zákonů se ruší vždy od určitého data, ne zpětně, a protože Benešovy dekrety se dnes již neuplatňují (Československo ani žádné reparace po Německu nepožadovalo), je jejich existence asi tak symbolická, jako zákon, že se Beneš zasloužil o stát.
    13.9.2016 21:21 AMD Mordechuj Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!

    Tak Beneš se nesporně zasloužil o stát mnohem více, než počamtaný degen (a jeho rod), kterému hrozně moc záleží na zrušení dekretů. Zrušit proč? Protože si to přeje kníže Degenberg a pár(nejspíše podplacených) exotů? Či na přání tohotovepře?

    Tady je jedna zcela zásadní věc, kterou byste si měli uvědomit, chlapci. Dekrety vznikaly již od čtyřicátého roku, odsun sudetských Němců byl dohodnut tuším již od dvaačtyřicátého (to ještě nebylo o výsledku války zdaleka rozhodnuto) mezi britskou vládou a čsl. exilovou vládou. Na Postupimské konferenci to už jen všechny vítězné mocnosti posvětily a přikleply. Tudíž část dekretů týkajících se Sudeťáků není žádnou zlovůlí, libovůlí, rozmarem či kratochvílí prezidenta nebo českého národa, nýbrž dohoda všech vítězných mocností.

    Dle mého názoru by stačilo Posselta několikráte přetáhnout bejkovcem a vyjednávací pozice by se měla odvíjet zpoza kulometu československého lehkého opevnění vzor 38. Nejlépe to udělali asi Poláci, ti se s bílými podkolenkami vůbec nevybavují a díky tomu úměrně klesá i touha vysídlenců po vlasti, tj. není skoro žádná. ČR je bohužel v mnohem podřízenějším a lokajštějším postavení vůči Německu, když Posselt s Fuhrerin Merkel pískne, tak Bohuslav Polobotka podepíše Mnichovskou dohodu a ministr Herman na ní dá razítko.

    Grunt avatar 13.9.2016 21:47 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Tak Beneš se nesporně zasloužil o stát mnohem více, než počamtaný degen (a jeho rod), kterému hrozně moc záleží na zrušení dekretů. Zrušit proč? Protože si to přeje kníže Degenberg a pár(nejspíše podplacených) exotů? Či na přání tohotovepře?
    Yup, já to říkám. A to je rakušák vedle rakušáka. Oni jak vidí majetky, tak mají rudo před očima.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    14.9.2016 13:37 Prohnutá nudle
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    No vzhledem k tomu, ze dekrety legalizuji nejaky akt, tak zrusit ten akt pozdeji nejak nedava smysl. A tak nejak nechapu proc to teda delat.
    23.9.2016 19:28 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    A co se bude tak strasneho dit, pokud se konecne zacnou resit Benesovy dekrety? Jsi snad jeden z tech, kteri obyvaji domy a vyuzivaji pudu vyhnanych? Nebo proc ti to tak vadi?
    Grunt avatar 24.9.2016 08:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Ne, ale i kdyby. Není jejich, je naše. A dekrety zaručují že to tak i zůstane.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    24.9.2016 10:56 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Ano, nyni je toto uzemi ryze Ceske. V CeskoSlovensku drive vsak zilo vice Nemcu nez Slovaku. Nemci sem prisli na pozvani Ceskeho krale, pomahali Ceske ekonomice a zili zde v miru po stovky let. Prvni republika se ke sve Nemecke mensine nechovala dobre a povalecne odsunuti je vrcholem tohoto spatneho pristupu statu k vlastnim obcanum. Na druhou stranu z urciteho uhlu pohledu potrebnost vyhnani v podstate chapu: bylo treba uklidnit Cesky narod, zbavit se "nepritele". Mozna se tim predeslo i spouste umrti nevinnych lidi.

    Je to smutne, co se tenkrat stalo, ale myslim si, ze dnes uz by byla prava doba na to, aby tento kaz byl smazan, vyhnani odskodneni (financni nahrada nebo restituce) a vzajemne vztahy konecne napraveny.
    Grunt avatar 24.9.2016 11:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    vyhnani odskodneni (financni nahrada nebo restituce) a vzajemne vztahy konecne napraveny.
    Podle toho co jsem pochopil, „co sme si, to sme si…“ a nechal bych to ležet. Má-li německá menšina zájem o pozemky v Česku, nech si je odkoupí od jejich právoplatných majitelů jako všichni ostatní (vzhledem k enonomické převaze to většinou asi ani nebude problém). Restituce by očividně musely být na obou stranách aby byly spravedlivé a kdo to bude dneska rozhřešovat?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    27.9.2016 20:53 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Podle toho co jsem pochopil, „co sme si, to sme si…“ a nechal bych to ležet.
    Neni spravne toto nechat byt. Strasne zlociny byly spachany na obou narodech a tyto zlociny je podle mne spravne odskodnit.
    Má-li německá menšina zájem o pozemky v Česku, nech si je odkoupí od jejich právoplatných majitelů jako všichni ostatní
    Bohuzel se tak mnohdy deje. Znam nekolik takovych rodin, ktere tuto potupu podstoupily.
    Restituce by očividně musely být na obou stranách aby byly spravedlivé a kdo to bude dneska rozhřešovat?
    Restituce by mely byt provedeny bez ohledu na narodnost dotycneho. A posuzovat by je mel soud.
    28.9.2016 14:24 All
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Jistě, ale za všechny ty zločiny můžou tví nacističtí němečtí předci - takže cáluj.
    28.9.2016 17:44 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Bez znalosti veci si dovolujete urazet predky ciziho cloveka? Patrne si ani sam nevazite svych predku, coz dava jasny a pro vas nelichotivy obrazek o tom, co jste za cloveka.
    Grunt avatar 28.9.2016 18:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Dodám že tento kult ctění předků do několika kolen je veden v Asii (Vietnam, Čína, atd.). Jste si jistý že nejste Asiat?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    ⧠ A = 0 avatar 26.9.2016 08:09 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Ať je to jakkoliv, mnohé Benešovy dekrety jsou zmrdovina už jen svým vyzněním a je ostuda, že něco takového je stále součástí českého právního řádu (podobně jako různé zákony o „zásluhách o stát“ Beneše, popř. pokrytecké zákony o „zločinnosti komunistického režimu“ aj.). Já bych je prostě zrušil zákonem, který by zároveň zamezil nárokům na zkonfiskovaný majetek (na druhou stranu, žijící oběti vyhánění si zaslouží odškodnění za psychickou a tělesnou újmu).
    Nevolte zmrdy.
    Grunt avatar 26.9.2016 09:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    podobně jako různé zákony o „zásluhách o stát“ Beneše
    Něco osobního proti Benešovi?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    ⧠ A = 0 avatar 26.9.2016 21:32 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Ano. Byl to zmrd.
    Nevolte zmrdy.
    Grunt avatar 26.9.2016 22:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Ale zmrd který se zasloužil o stát ;-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kyknos avatar 27.9.2016 09:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Beneš se zasloužil dokonce o dva státy - o Třetí říši a o komunistické Československo
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Grunt avatar 27.9.2016 09:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Bohudík. Si představ že by to tady obsadilo NATO a šířili zde místo poklidného socialismu Sovětského typu dravý revanšistický západní kapitalismus. ;-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kyknos avatar 27.9.2016 09:31 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    já nejsem fanda fašounů (ať už hnědých nebo rudých), za to hvězdy a pruhy se mi líbí
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Grunt avatar 28.9.2016 15:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Další fašouni, akorát s jinou barvou, hvězdo.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kyknos avatar 29.9.2016 09:45 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    A čím se to americké fasounstvi projevuje? Amerika není dokonalá ale že všech reálné existujících státu se idealni svobodne společnosti blíží nejvíce (tedy její civilizované casti, ne náboženský venkov)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    ⧠ A = 0 avatar 27.9.2016 09:56 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Ale zmrd který se zasloužil o stát ;-)
    Tak to chce ještě zákon pro Klause a Mečiara, protože o ČR se zasloužili zejména oni.
    Nevolte zmrdy.
    24.9.2016 08:45 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Vyhnání byla evidentní chyba. Mělo se to všechno postřílet. Ušetřili bychom si to věčné kvičení neonácků a potomků originálních nácku (že, Odine?).
    24.9.2016 10:59 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Co te vede k tomu, ze hanobis me predky? V mem rodokmenu zadny nacista neni. Btw kazdy vyhnany take nebyl nacista. Naprikald Wenzel Jaksch, ktery pred nacisty utekl, byl velkym predstavitelem SudetoNemeckeho hnuti, ale pri tom sam byl socialista. ;-)
    13.9.2016 23:23 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Svatá prostoto, to jsou zase chlísty v tom blogísku, jazyk jak z komentáře na aktuálně.

    Jinak když už tam pindáš o "eurosvazových hodnotách" (koukám, že seš teda z těch, co preferujou přirovnání k SSSR, a ne k Hitlerovi - "čtvrtá říše" a tak, dočetl jsem se tuhle na Diit.cz - což mě teda hodně zklamalo)... Nebyly ty volby zrušený proto, že se tomu salónnímu náckovi nelíbilo, že ho těsně nezvolili? Holt není chlap, no.
    14.9.2016 10:36 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Ciste FYI: To, ze se nekomu nelibi, ze neni zvolen, neni duvodem ke zruseni voleb. To, ze je vazne podezreni na manipulaci s vysledky a ze byla porusena pravidla, uz takovym duvodem je.
    JiK avatar 21.9.2016 17:15 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Aha, najednou je zjevnejsi, proc to bylo odsunuto...vypada to, ze to museli pred mesicem zrusit, aby ted mohli pridat zbrusu nove volice, kovane 16-ti lete levicaky, kteri predtim nesmeli hlasovat, a tim zajistit vyhru toho "spravneho" kandidata :-)

    Eurosojuz zacina byt komictejsi nez SSSR pred rozpadem....

    Zajimalo by mne, pokud ani ted nevyhraje ten spravny, zelenolevicovy kandidat, budou moct v dalsim kole volit i vsichni "syrani" bez pasu?
    21.9.2016 19:52 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    To je hodne neefektivni zpusob, jak ovlivnit vysledky voleb. Mnohem lepsi je pouzit chemtrails.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    22.9.2016 09:08 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Smich? Prejde...

    Se mi ale jen libi to medialni ticho. Udelat to v nejake zemi, ktera je momentalne na indexu, to by bylo revu o demokracii a zmene pravidel v OPAKOVANE volbe.

    Kdepak, maj to dobre podchyceny, kluci jedny usaty... my vas k tomu spravnymu vysledku proste dokopem.
    Grunt avatar 22.9.2016 09:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    my vas k tomu spravnymu vysledku proste dokopem.
    Což by měla být která, když volby vyhrál van der Bellen?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    22.9.2016 11:12 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Jen jaksi zpusobem, ktery kolidoval se zakonem... tak nic, dalsi pokus...
    22.9.2016 14:19 ios
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Je fascinující, kolik lidí chce za leadera sousedního státu nacistického führera. Takovým by mělo být odebráno volební právo, právo na majetek i právo na vyjadřování názoru.
    JiK avatar 22.9.2016 15:55 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    ..Takovým by mělo být odebráno volební právo, právo na majetek i právo na vyjadřování názoru...
    A neni to malo, soudruhu?
    Grunt avatar 22.9.2016 17:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Jakože extrémisti z obou táborů se nějak liší? Možná tak maximálně věcí za kterou se zuby nehty perou, ale zvěrstva páchají naprosto stejné…, že soudruhu?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    JiK avatar 23.9.2016 21:00 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    narozdil od predrecnika, ios-e, nechci ja lidi, kteri se mnou nesouhlasi, kteri si preji za prezidenta (notabene ciziho statu) nekoho jineho nez meho favorita zavirat do lagru, ani zbavovat prava na majetek, zivot, ci svobodu...v tomhle se lisime, a asi lisit i budeme.
    23.9.2016 21:29 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    je ale podstatne, zda chces do lagru zavirat nacka nebo demokrata - to prvni je moralne v poradku, to druhe nikoliv

    kdo vrazdi, krade, voli nacky nebo je jakkoliv podporuje by se nemel odvolavat na sva obcanska prava, proti kterym sam bojuje - to je vrchol pokrytectvi - naopak umlcet takove je zcela moralni a demokraticke
    24.9.2016 18:44 demokrat
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Akorát že v současné době je nácek každý, kdo nevítá uprchlíky nebo nesouhlasí s politikou EU.
    25.9.2016 11:42 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Ano. A proto by vlády měly jednat, když jsou náckové snadno odhalitelní. Vyřadit je ze společnosti dokud jsou dobře vidět.
    25.9.2016 14:10 Prorok M
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Přesně tak, až se Alláh snese z nebes na černém oři a nastolí na zemi pořádek, budou mít tito náckové o dost těžší život :-)

    PS: Volte zelené, Alláhovi bojovníky.
    23.9.2016 19:32 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    Nevyhral. Nezavisly soud rozhodl tak, ze pocet pochybnych hlasu je natolik vysoky, ze by mohl zvratit vysledek voleb. Proto jsou v zajmu demokracie narizeny nove volby. Ono je totiz divne, kdyz v nekterych obvodech je najednou volebni ucast 360 % a je divne dokonce i to, ze nekdo odevzda vice volebnich listku.
    25.9.2016 10:58 klmlk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Snad to vyjde napotreti?!
    hlavne ze sa zapadni pozorovatelia a ukrajinsky parlament isiel pokakat z volieb v Rusku

    tak by opozicia ziskala o 0,0001% viac no

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.