abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    dnes 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 690 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Politické školení mužstva 2020

    18.7.2020 02:29 | Přečteno: 2838× | Zivot a tak

    Jestlipak vite, jak vypada oficialni test toho, zda jste bily rasista? Ma 16 otazek. Pokud aspon na jednu odpovite ANO, jste belossky rasista. Pro ty, kdo nevladnou anglictinou si dovolim to letmo a nedokonale prelozit.

    Ask yourself the following (16 questions total): Odpovezte si na nasledujicich 16 otazek.

    1. Do I feel defensive when a person of color says “white people?” Citite se znepokojene, kdyz barevna osoba zacne rikat "belosi"?

    2. Do I feel angry when people tell me that I benefit from white privilege? Citite hnev nebo rozcileni, kdyz vam nekdo rika, ze profitujete ze sveho beloskeho privilegia?

    3. When a person of color talks about race, do I feel defensive because they’re describing things that I do or think as racist? Kdyz barevna osoba zacne mluvit o rase nebo rasismu, citite se znepokojen, protoze popisuje veci, ktere delate nebo si myslite, jako rasisticke?

    4. Do I feel angry or annoyed by the above questions? Citite se urazen nebo nastvan predchozi otazkou?

    5. Do I have a history of embracing or growing up in racism that I feel ashamed of and so I need to show people that I’m not racist anymore? Byval jste rasistou nebo jste vyrustal v rodine, ve ktere existoval nebo byl tolerovan rasismus, takze se citite zahanben a chcete lidem ukazat, ze rasistou nejste?

    6. Does saying “Not all white people” or similar phrases make me feel better when someone calls white people out for something? Kdyz nekdo nadava na nebo z neceho obvinuje belochy, citite se lepe, kdyz nekdo vyslovi frazi "ne vsichni belosi"?

    7. Do I expect an apology when I feel like I’ve been unfairly accused of racism? Ocekavate snad nejakou omluvu, kdyz jste byl nepravem narcen z rasismu?

    8. Do I feel better when I say, hear, or read, “It’s okay to be white?” Citite se lepe, kdyz vyslovite, slysite nebo si nekde prectete, ze "byt belochem je ok"

    9. Do I try to convince people of color that they’re wrong about racism by pointing out people from their racial group who agree with me? Zkousite nekdy presvedcit barevne osoby, ze se mohou mylit, tim, ze jim ukazete osobu jejich rasy, ktera potvrzuje nebo sdili vas nazor?

    10. Do I feel the need to talk about how hard my ancestors had it when they immigrated, or explain my own hardships when a person of color talks about being oppressed? Citite nekdy potrebu promluvit o tom, ze vasi predci take imigrovali, anebo vysvetlit sve vlastni stradani a bariery a urapy, kdyz nejaka barevna osoba mluvi o svem utlacovani?

    11. Do I think that racism would go away if people stopped talking about it? Verite, ze rasismus muze prestat existovat, kdyz o nem lide prestanou mluvit?

    12. Does being told that something I say, think, do, or otherwise value is racist make me want to shut down, leave, or express my discomfort/displeasure in some way? Prestal jste nekdy neco delat, kdyz nekdo oznacil neco, co jste rekl, nebo si myslel, nebo delal, jako rasisticke?

    13. Do I feel the need to state that I have friends/family who are people of color when someone accuses me of racism? Citite nekdy potrebu rict, ze i vy mate pratele, nebo cleny rodiny, kteri jsou barevni, kdyz vas nekdo obvinil z rasismu?

    14. Do I feel the need to prove that I’m not racist? Citite nekdy potrebu dokazat, ze rasistou nejste?

    15. Do I feel that my opinions and perspectives about race should be given equal weight to that of a person of color, that I have something unique and important to contribute to the race conversation, and/or that it is unfair to be told to listen more than I speak? Verite, ze vase nazory o rasovych otazkach by mohly mit stejne velkou vahu jako nazory barevne osoby? Ze prave vy muzete vyslovit cokoliv relevantniho a duleziteho? Ze je nefer, kdyz se vam rekne, ze smite jen poslouchat a mlcet?

    16. Do I feel the need to defend myself on any of the above points in the comment section? Chcete k jakemukoli z predchazejicich bodu cokoliv dodat, branit se, nebo je snad jakkoli komentovat?        

    Hodnocení: 36 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.7.2020 05:15 V.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Rusové a Čína se v tomhle případě jen smějou nejednotnosti světa bílých?
    Fluttershy, yay! avatar 18.7.2020 20:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Rusko a Čína, to jsou ty totalitní země, kde nejde svobodně vyjádřit názor? Ale v tom „světě bílých“ to jde… a nemůže se přece stát, že by člověka jenom tak třeba na ulici unesla tajná policie. Aha, počkat, to teď dělají federálové v Portlandu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    18.7.2020 21:45 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Aha a to mame za ty levicove revolucionare pro ktery si prisli tajni pote co v minulich tydnech podpalili pulku usa drzet minutu smutku?
    Fluttershy, yay! avatar 18.7.2020 22:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    19.7.2020 07:56 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Jenže až potom, co policisté během několika desetiletí beztrestně povraždili tisíce lidí, z větší části nevinných a neozbrojených.

    A rozbuškou toho podpalování se stalo zabití jednoho trestaného feťáka problémovým násilným policajtem, který měl za sebou už skoro dvě desítky podobných zločinů.
    19.7.2020 10:07 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Tisíce jo? Nespletl jsi se o nulu?
    19.7.2020 10:28 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Nepletl. Mohly to být i desetitisíce, ale to s tisíci není v rozporu.
    22.7.2020 09:20 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Nemam moc casu ani nalady to vysvetlovat, zkus tohle video.

    Ta Davkolova poznamka je nejzasadnejsi prispevek v teto diskusi. JiK resi nepodstatne blbosti. USA hrozi fasismus a nejake pochybne korporatni skoleni je ten posledni problem, ktery by lidi mel trapit. Ze mu to pak zerou Cesi, kteri nevedi ktera bije, je druha vec.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    22.7.2020 11:34 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Ta Davkolova poznamka je nejzasadnejsi prispevek v teto diskusi.
    Myslíš soudruha Davkola, který se účastní diskuse takovým způsobem, že maže komentáře, se kterými nesouhlasí?
    JiK resi nepodstatne blbosti. ... a nejake pochybne korporatni skoleni je ten posledni problem, ktery by lidi mel trapit.

    Nemyslím si, že to je nepodstatné. Jak se říká: cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly. A když se dostávali k moci komunisté, vypadalo to podobně.
    USA hrozi fasismus
    Tak to už raději tento "fašismus" než to, co se tam snaží zavádět krajní levice.
    22.7.2020 13:14 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Tak to už raději tento "fašismus" než to, co se tam snaží zavádět krajní levice.
    Tohle uz jsem slysel jako obhajobu Pinochetova rezimu, a je to vec, o ktere opravdu nehodlam s nikym diskutovat.

    Jakmile zacnes tvrdit, ze potlacovani demokracie a rovnosti pred zakonem je spravne za ucelem nejakeho hypotetickeho vyssiho dobra, tak jsi proste blb a nemuzeme najit spolecnou rec, bez ohledu na to, jakou jsi predstavujes, ze mas ideologii.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Darth Phantom avatar 22.7.2020 14:57 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Příloha:

    Je neobyčejně zajímavé, že nehodláš nikdy diskutovat ani o zločinech komunismu, proti kterým je Pinochet naprostý břídil. Tady ale moment, soudruzi. Co je fašismus, podtržítko nebo kdo to je, hádám ví. Je to levicová kolektivistická ideologie, jakýsi bratranec Hitlerova národního socialismu. Teď tedy k tomu, jak vidí "fašismus" dnešní progresivistická neomarxistická extrémistická levice, tedy ty, soudruhu. Fašistické je vše, co není extrémně levicové a marxistické. Fašistický může být třeba automobil, výloha McDonaldu či jakéhokoli obchodu, zasedání nějakých papalášů atp., viz. příloha. Čili cokoliv, co tvoří základní kameny západní civilizace.

    Koukám, že jsi přešel od tapetování řeckého komunisty Varufakise k nějakým "jakobínským" kanálům. Musím říct, že se mi z tebe zvedá kufr a že jsi mimořádně odpudivý soudruh. Jakobín je teda alespoň pro mne synonymem pro teror, diktaturu a likvidaci politických odpůrců. Chtěl bys být předsedou Výboru pro veřejné blaho, že, soudruhu?

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    23.7.2020 07:41 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Je neobyčejně zajímavé, že nehodláš nikdy diskutovat ani o zločinech komunismu, proti kterým je Pinochet naprostý břídil.
    Strucne, nevim, proc bych mel chtit diskutovat o zlocinech komunismu, nejsem historik a i kdybych byl, myslim, ze jsou zajimavejsi temata. Zlociny komunismu jsou fakt. Nevim, k cemu by ta diskuse mela vest a jak se tyka toho, jak organizovat spolecnost (ja jsem asi clovek v tomto orientovany na budoucnost, minulost me prilis nezajima, pokud nevysvetluje historicke souvislosti soucasne situace).

    Ale k tomu Pinochetovi, pro pomalejsi. Slysel jsem argument, ze realny Pinochetuv rezim byl lepsi nez hypoteticky rezim Allenduv. Je to sileny argument sam o sobe, srovnavat realny a hypoteticky rezim, a taky je samozrejme nesmyslne srovnavat diktatorsky puc s demokratickou volbou. Neda se o tom diskutovat. A to co pise _ je zcela analogicke zobecneni, a z te se zase zveda kufr me, takze jsme si kvit.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    24.7.2020 18:54 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Také záleží na tom, kdo ty režimy srovnává. Pro někoho upalování čarodějnic nebo věšení komunistů na lucernách nejsou zločiny... ;-)
    22.7.2020 15:55 bugme | skóre: 16 | blog: bugme
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Co to tu zase podsouváš? Dneska je za "fašistu" každý, kdo řekne, že "pozitivní" diskriminace není tak úplně dobrý nápad a že by si občané měli být rovni. Nebo ten, kdo řekne, že by hranice neměly být otevřené úplně pro kohokoli.

    Levice si za to může sama, tím jakou rétoriku volí a tím, jak jde proti všem. Jestli se lidé nakonec přikloní ke skutečnému fašismu, tak to bude "zásluha" levice.
    Fluttershy, yay! avatar 22.7.2020 20:00 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Znáš lapanku?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Darth Phantom avatar 22.7.2020 21:15 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    No a co jako. To snad ví dnes kdekdo, jaké bestiality páchali nacionální socialisté.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    22.7.2020 22:10 bugme | skóre: 16 | blog: bugme
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Znáš lapanku?
    To má být vyhrožování?

    Ano, trochu se toho obávám. Zatím "jen" lidem zařizujete vyhazov z práce nebo virtuální lynčování na sociálních sítích. Nerad bych, aby to dospělo tak daleko, že by soudruzi tvého typu likvidovali ostatní fyzicky.
    Fluttershy, yay! avatar 22.7.2020 22:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Kontext vlákna:
    Aha, počkat, to teď dělají federálové v Portlandu.
    srovnej s
    Dneska je za "fašistu" každý, kdo řekne, že "pozitivní" diskriminace není tak úplně dobrý nápad a že by si občané měli být rovni.
    čímž se ukazuje, kdo má jaké priority.

    Potažmo takové
    Nebo ten, kdo řekne, že by hranice neměly být otevřené úplně pro kohokoli.
    má taky vcelku děsivý aktuální kontext:
    Cože dělá ICE? Tak znovu, např. deportuje člověka, který prakticky celý život strávil v USA, na smrt do Iráku. Jestli tohle není projev autoritářského státu, fakt nevím, co by jím mělo být.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    23.7.2020 10:31 bugme | skóre: 16 | blog: bugme
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Opravdu nemám chuť rozklikávat každý odkaz, který sem nasmolíš. Ale můžu říct, že se vesměs jedná o Anecdotal evidence a Cherry picking.
    Fluttershy, yay! avatar 23.7.2020 10:54 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Zkus číst knihy, tam hypertextové odkazy nejsou.

    Např. Timothy Snyder – Tyranie je pěkně udělaná knížka, která se dá přečíst za odpoledne, popř. poslechnout za dvě a kousek hodiny.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    23.7.2020 07:51 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Levice si za to může sama, tím jakou rétoriku volí a tím, jak jde proti všem. Jestli se lidé nakonec přikloní ke skutečnému fašismu, tak to bude "zásluha" levice.
    No to je taky blbost na kvadrat. Takze lide nejsou sami o sobe moralne zodpovedni za svoje chovani, ale muze za ne cizi agent, ta proklata levice. Ta jim brani, aby se chovali moralne, tedy vlastne tak jak chteji, tim, ze to po nich chce, aby se tak chovali.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    23.7.2020 08:47 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Myslím, že v tomhle se tak úplně neplete. Když se lidem něco přespříliš vnucuje, tak se stává, že udělají opak. Obvzláš když jsou přesvědčni, že to něco je blblost a to něco je emotivní záležitost. Dá se to dobře pozorovat u malých dětí, ale to neznamená, že to dospělí nedělají, jen to lépe maskují.
    23.7.2020 09:32 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Ano, to se muze stat. Potiz ovsem je, pokud se nekdo chova emocionalne nedospele, nelze prevest moralni zodpovednost na tu "vnucujici" (v tomto pripade nepresne, spis prosazujici) stranu, zde levici. Stejne jako rodice nejsou moralne zodpovedne za to, ze deti kladou odpor, deti proste takove jsou.

    Navic takovy akt vzpoury, jenom proto, ze mi nekdo neco rika, je prece sam o sobe rezignaci na vlastni svobodnou vuli.

    Muze to byt mozna prakticky argument ohledne taktiky levice; ktery ovsem nesdilim prave proto, ze ta diskuse ma probihat na urovni dospelych a tedy by mela byt za vsech okolnosti uprimna.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    23.7.2020 10:29 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Já bych řek, že se to děje v jednom kuse. Podívej se na diskuze tady. A to si dovolím přepokládat, že tu diskutují výrazně racionálněji založení lidé než je v populaci obvyklé. Tedy ne že by to z někoho dělalo lepšího člověka, jen otevřenějšího racionálním argumentům.

    Myslím, že rodiče jsou částečně morálně zodpovědní za to, co jak se jejich děti chovají. Důležité je to částečně, přičemž míru lze IMHO jen velmi těžko určit. Spíš nejde. Podobně to vidím utěch protirasistických snah, ať už je tu "rodičem" levice nebo někdo jiný. A že mám občas pocit, že jsou opravdu přestřelené.

    To, že je diskuze upřímná neznamená, že je racionální, spíš naopak.
    23.7.2020 11:35 bugme | skóre: 16 | blog: bugme
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Ano, to se muze stat. Potiz ovsem je, pokud se nekdo chova emocionalne nedospele, nelze prevest moralni zodpovednost na tu "vnucujici" (v tomto pripade nepresne, spis prosazujici) stranu, zde levici.
    Viz
    A v demokracii rozhoduje kdo? Ne ti chytřejší, ale prostá většina...
    v #87.
    Muze to byt mozna prakticky argument ohledne taktiky levice
    Pokud ti ale jde o to, aby policie netrestala (pokud to dělá) občany za to, že jsou černí, tak bys ale neměl požadovat otevření hranic a rozdání občanství potenciálně všem černým světa. Protože tohle voliči nechtějí a když na to budeš tlačit a budou si muset vybrat, tak si řeknou: "to ať policie radši občas zmlátí nějakého negra, než tohle".

    Totéž platí o kriminalitě černých, rabování atd. Dokud se černí nevzdají násilí a nezačnou se chovat podle zákonů (a tím nemyslím, že z nich budou andílci, ale že budou respektovat zákony podobně jako průměrný Američan - zatím jsou v kriminalitě vysoce nad průměrem), tak tu na straně většiny ta tolerance k "přešlapům" policie prostě bude. Dokud se černoši nezačnou chovat líp, tak lidem nebude vadit, že policie proti nim občas zasahuje tvrdším způsobem nebo že je třeba častěji kontroluje atd.

    Pokud ti jde o to, aby někdo nebyl (např. v práci či ve škole) diskriminován kvůli tomu, že je černý, tak bys ale neměl požadovat, aby černoši byli uměle zvýhodňováni ("pozitivně" diskriminováni) nebo aby jim byly promíjeny jejich trestné činy (nevím, jestli i ty, ale tohle skutečně řada levičáků požaduje). Tím lidi akorát naštveš a začnou se chovat opačně.

    Je to podobné jako u tzv. náhradních odměn. Když donutíš lidi, aby autorským svazům odváděli výpalné - poplatky i z médií, na které si chtějí ukládat fotky z dovolené nebo vlastní tvorbu či třeba zálohy účetnictví, tak je tím leda naštveš a dotlačíš k porušování autorského práva. Lidi si řeknou "už mám předplaceno" tak si nějaký ten film nebo hudbu stáhnu místo toho, abych si koupil CD/DVD/BD/digitální kopii a podpořil autory.

    Když zavedeš "pozitivní" diskriminaci, tak si lidi taky řeknou "už mám předplaceno" a začnou ty černé diskriminovat pro změnu negativně, aby situaci narovnali a dosáhli spravedlnosti.

    Tyhle pokusy o kompenzaci "bezpráví" tedy nic neřeší a pouze zafixují současný stav. V případě těch náhradních odměn zafixují to, že lidi kradou hudbu a filmy. A v případě "pozitivní" diskriminace zafixují... hádej, co.

    A když zavedeš např. kvóty pro ženy, tak to nevyhnutelně zakládá pochybnost: "Co když je to jen slepice, která měla zůstat u plotny, a která se k nám do firmy dostala jen kvůli kvótám? Proč bych ji měl poslouchat a respektovat?" Poškozuje to všechny schopné a pracovité ženy, které by se na svoji pozici dostaly i bez kvót, a zpochybňuje to jejich úspěchy a práci.

    Žádný systém není dokonalý a chyby se dějí všude... a lze je postupně opravovat. Ale levice se naprosto utrhla ze řetězu, vyhrotila situaci a polarizovala společnost natolik, že zablokovala jakoukoli možnost opravy a vylepšení systému, což je věc které by se za normálních okolností věnovali politici kolem středu - kterým se nelíbí to, když policie "bezdůvodně zmlátí negra na ulici", ale zároveň nemají potřebu ohrožovat všechny tím, že by otevřeli hranice nebo zavírali oči před kriminalitou a problémy černých.

    ktery ovsem nesdilim prave proto, ze ta diskuse ma probihat na urovni dospelych
    Ne, ty nemluvíš o "dospělých" (ve smyslu "člověk, který dosáhl určitého věku, je plnoletý"), ale o nějaké zidealizované představě člověka, který je vzdělaný, mravný, rozhoduje se vždy racionálně a nepodléhá emocím a slabostem. Jenže lidé takoví nejsou, mají řadu chyb a vad. Takže by ses buď musel vzdát univerzální demokracie a omezit hlasovací právo jen na určitou skupinu lidí. (kromě toho velká část lidí nesdílí tvoje (?) extrémně levicové názory, takže v demokracii jsou ty věci neprosaditelné) Nebo bys neměl situaci tak vyhrotit a hnát do extrému, protože pak to dopadne, jak píšu (lidi si skutečně můžou říct, že radši teda toho "hitlera" než tebe).
    25.7.2020 06:48 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Ja bych na to rad odpovedel, ale to co rikas je tak zoufale, ze postrada smysl venovat tomu cas. Strucne a bez argumentu 3 hlavni body - neuvazuji v kategoriich cerni/bili lide, lide by meli v diskusi vystupovat za sebe a neschovavat se za hypotetickou vetsinu, a konecne, o levici nemas ani poneti.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    26.7.2020 21:00 bugme | skóre: 16 | blog: bugme
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Už ti začíná docházet, že mám pravdu, proto nechceš odpovídat. Nemusíš nic psát, ale zamysli se nad tím...
    26.7.2020 22:27 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    To ne.. :-) Mas tam par drobnosti, s kterymi by slo zajimave polemizovat, ale kdo to ma rozpletat v tom smeti, ktere trpi vyse uvedenymi problemy. Kdybys to napsal bez nich, mohli bychom mit i diskusi.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Fluttershy, yay! avatar 26.7.2020 23:03 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Vždyť je to celé naprostý paskvil.

    Namátkou
    Pokud ti jde o to, aby někdo nebyl (např. v práci či ve škole) diskriminován kvůli tomu, že je černý, tak bys ale neměl požadovat, aby černoši byli uměle zvýhodňováni ("pozitivně" diskriminováni) nebo aby jim byly promíjeny jejich trestné činy (nevím, jestli i ty, ale tohle skutečně řada levičáků požaduje).
    ignoruje minulost od otrokářství přes vyjmutí z programů i Nového údělu a segregaci po neformální, leč stále systémovou diskriminaci v poskytování hypoték.

    Nebo
    a tím nemyslím, že z nich budou andílci, ale že budou respektovat zákony podobně jako průměrný Američan - zatím jsou v kriminalitě vysoce nad průměrem
    konfrontuj s rozdíly v trestech za držení crack cocaine a powdered cocaine.

    Nehledě k nastavené dichotomii voliči vs černí nebo vůbec lidi vs černoši. Jakoby „černoši“ nebyli voliči nebo vůbec lidi.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    27.7.2020 04:50 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Fluttershy, yay! avatar 27.7.2020 08:57 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    A co jako?

    Nigérie byla do roku 1960 britská kolonie. Jistěže udržení koloniální správy vyžadovalo nějaké kolaboranty.

    Že období kolonialismu předcházely feudální státy (mimochodem, co o nich víte?), v nichž bylo rovněž rozšířeno otrokářství? Ano. Také se ovšem sluší dodat, že oni otroci byli typicky váleční zajatci, nikoliv zdaleka právě sebereprodukující soukromý majetek v „chattel slavery“.

    Koneckonců, tady jsme měli toho času nevolnictví a ani to příslušné lidi nebo systémy neomlouvá. Akorát od té doby přišlo jakési vypořádání už jen v podobě pozemkových reforem.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    27.7.2020 16:54 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Pěkně fifty fifty…

    Heather Dugmore: The White Slaves of Africa:
    "…námořníci, rybáři a obyvatelé pobřežních oblastí Anglie, Irska, Skotska, Francie, Španělska, Itálie, Portugalska a dalších [zemí] žili v během 16. až 18. století v [neustálém] strachu.

    Během této doby bylo severoafrickými obchodníky s otroky zajato a v řetězech odvlečeno na otrokářské trhy v Severní Africe z Evropy a Británie přes 1,25 milionu obyvatel."
    Kdopak to tak pěkně podnikal v té Severní Africe? Nebyli to náhodou pradědečkové těch, co se dnes tlačí do Evropy přes moře na člunech?

    A konec konců i naše literatura obsahuje zprávy o tom, jak ještě poměrně nedávno bývali při tureckých nájezdech obyvatelé našich zemí odvlékáni aby pak byli prodáni do otroctví. Jen málo kdo pak měl to štěstí, že byl za drahé peníze prostřednictvím misionářů vykoupen zpět.
    Fluttershy, yay! avatar 27.7.2020 17:15 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    To je aspoň založené na realitě, na rozdíl od mýtů o zotročených Irech, ale nevím, odkud se bere to „fifty fifty“ – být to na počty, tak možná jedna ku dvanácti v poměru s transatlantickými transporty.

    Ale nemusíme chodit tak daleko, jistě se okolo najdou místní, kteří toho času prosperovali díky práci nevolníků.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    27.7.2020 19:20 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Jak se říká: "Každý chvilku, tahá pilku".

    Kdo se na to podívá střízlivým pohledem, musí nutně dojít k závěru, že šťourat v tomto směru do minulosti nemá smysl. Na obchodu s otroky postupem času vydělávaly všechny národy. Nejprve Římané, pak Vikingové, potom Češi, pak Turci a Arabové, potom Britové a Belgičané. A já nevím kdo všechno ještě. Poptávka vyvolává nabídku. Nikoliv naopak.

    Faktem je, že otrokářství existuje i dnes, jenom se mu tak neříká a ke zotročování se používá jiných, sofistikovanějších metod. Pointou toho co jsem napsal a proč zrovna "fifty fifty", je to, že by američtí černoušci měli sklapnout kufry a začít především dělat něco sami se sebou, tak jako to dělali jejich předci z generace Martina Luthera Kinga. A tak jako to dělají ostatní imigranti v USA.

    Snadno se jim totiž může stát, že pokud se sebou nic neudělají, že jim půjde o kejhák, protože se ti ostatní sjednotí proti nim!
    Fluttershy, yay! avatar 27.7.2020 19:33 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Nation of Islam Kapica!

    Oukej, tohle tu pochopí možná JS…
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    27.7.2020 20:04 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    JiK avatar 27.7.2020 20:09 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    ne, kdyz te v 11 letech vlastni rodina proda za na praci v dolech na sicilii, to je preci white privilege...musis to videt politicky, soudruhu.
    Bystroushaak avatar 28.7.2020 14:18 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Jak se říká: "Každý chvilku, tahá pilku".

    Kdo se na to podívá střízlivým pohledem, musí nutně dojít k závěru, že šťourat v tomto směru do minulosti nemá smysl. Na obchodu s otroky postupem času vydělávaly všechny národy. Nejprve Římané, pak Vikingové, potom Češi, pak Turci a Arabové, potom Britové a Belgičané. A já nevím kdo všechno ještě. Poptávka vyvolává nabídku. Nikoliv naopak.
    Kdy vydělávali Češi na obchodu s otroky?
    Fluttershy, yay! avatar 28.7.2020 14:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Ve středověku, pokud se jde bavit o „Češích“. Velká Morava určitě.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    28.7.2020 16:40 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    27.7.2020 09:16 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Vždyť je to celé naprostý paskvil.
    Souhlasim, ale ja ted nemam silu na to resit ten rasismus obsazeny v tom prispevku. Jsem rad, ze jsi nektere veci vysvetlil.

    Nicmene, ten dotycny si mozna vyslechnout zaslouzi. Jak rikam, kdyby to napsal bez toho rasismu (a dalsich klicek), mohli bychom mit diskusi.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    JiK avatar 27.7.2020 14:26 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    ... neformální, leč stále systémovou diskriminaci v poskytování hypoték...
    Tohle mne zaujalo. Ja jsem rad, ze tady diskutuji sami odbornici a zkuseni experti. Jak se ta systemova diskriminace v poskytovani hypotek dela? V cem spociva? Kdyby ses mylil, nebo treba dokonce lhal, byl bys schopen to na plna usta priznat?

    Kolikrat sis zadal v USA o hypoteku? Ja 2x za poslednich 7 let. Formular je federalni, a ani jednou se mne neptali na barvu kuze. Co vic, ani jednou mne ten banker/bankerka, ktery by mne mohl potencialne diskriminovat, vubec NEVIDEL osobne, cele to bylo kompletne 100% online. V obou pripadech. Jediny, s kym se setkas osobne, je notar (settlement agent), po celem procesu, u ktereho se ty pripravene papiry podepisuji za buyera a za sellera (dokonce ani ty dve strany tam NEJSOU naraz), ale banka je podepsala uz predem, kdy vubec neznala tvou barvu kuze, a u notare se taky po podpisu vymeni klice. Do te doby nikdo nemohl poznat, zda jsi cerny...nebo modry, bily, nebo zluty, nebo cluthu.

    Nebo je podle tebe ta rasova diskriminace maskovana do toho, ze banka chce abys poslal/predlozil/povolil jim stahnout si tva federalni danova priznani za posledni 2 roky, a vyplatni pasky za posledni 2 mesice?
    27.7.2020 14:38 bugme | skóre: 16 | blog: bugme
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Nebo je podle tebe ta rasova diskriminace maskovana do toho, ze banka chce abys poslal/predlozil/povolil jim stahnout si tva federalni danova priznani za posledni 2 roky, a vyplatni pasky za posledni 2 mesice?
    A jak má předložit výplatní pásky někdo, kdo nechodí do práce nebo se živí nelegálně? Protože mezi černými je takových lidí víc, jde o jasnou diskriminaci a rasismus!

    Ale nic si z toho nedělej. Kdybys půjčil někomu s nepodloženými příjmy, kdo pak bude mít problémy se splácením, tak tě zase obviní z toho, že jsi lichvář a ženeš ty barevné chudáky do dluhové pasti. Tady si prostě nevybereš a podle levice budeš špatný tak jako tak. Ať už ten úvěr poskytneš nebo ne.
    Fluttershy, yay! avatar 27.7.2020 15:12 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    ani jednou se mne neptali na barvu kuze
    Protože mohou použít proxy atributy? Jako třeba adresu. Není to totiž až zase tak dávno, kdy redlining byl formální (byť na různých úrovních, viz např. "Racial" Provisions of FHA Underwriting Manual).

    Musíš být přeci obeznámen se southern strategy.
    Atwater: Y'all don't quote me on this. You start out in 1954 by saying, "Nigger, nigger, nigger." By 1968 you can't say "nigger"—that hurts you. Backfires. So you say stuff like forced busing, states' rights and all that stuff. You're getting so abstract now [that] you're talking about cutting taxes, and all these things you're talking about are totally economic things and a byproduct of them is [that] blacks get hurt worse than whites. And subconsciously maybe that is part of it. I'm not saying that. But I'm saying that if it is getting that abstract, and that coded, that we are doing away with the racial problem one way or the other. You follow me—because obviously sitting around saying, "We want to cut this," is much more abstract than even the busing thing, and a hell of a lot more abstract than "Nigger, nigger."
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 31.7.2020 23:32 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Protože mohou použít proxy atributy?
    To mi vysvětli. Když půjčím kde komu, on pak nedokáže splácet a stát mu udělá oddlužení, takže uvidím kdo ví jestli třetinu, tak je to můj problém a moje riziko, protože jsem mu neměl půjčovat. A když udělám nějaký systém pro hodnocení toho, komu půjčím, tak je to zase špatně, protože to diskriminuje,
    Fluttershy, yay! avatar 1.8.2020 00:06 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Když „ty“ jsi soukromá finanční instituce… velká soukromá finanční instituce… to si nejspíš sám nepomůžeš. (Protože „tebe“ to prostě nenapadne, viz též poznámku níže.)

    Ale stát, který se na té pasece z významné části podílel dříve, reagovat může. Například formou reparací. Reparace, restituce, to známe, ne?

    (Poznámka stranou: tyhle soukromé finanční instituce evidentně stát ovlivňují – lobbing, korupce,… – a mohly by se zasadit např. o ty reparace, dokonce by jim taková stimulace ekonomiky dost možná i v dlouhodobém horizontu pomohla, ovšem zjevně tak nečiní, protože jsou, řekněme kulturně, nastaveny jinak.)

    To je ale ta „pozitivní diskriminace“, na kterou si stěžoval předřečník výše ve vlákně, ne? Nebo možná ne, možná si stěžoval na to, že se o této tématice byť jen symbolicky mluví – bez nějakých významných materiálních dopadů. Přijít řeč na reparace, to by byl teprve virvál!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    27.7.2020 16:53 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Neboj, oni si tě proklepli online tak důkladně, že by to ani soukromý detektiv nezvládl ;-)

    Nebo si už nepamatuješ tu aférku před pár lety, viz zmíněné bydliště?
    23.7.2020 10:38 bugme | skóre: 16 | blog: bugme
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Ano. Ve světle těch levicových aktivistů najednou začíná i Hitler vypadat jako docela fajn chlápek. A to je na tom právě děsivé, kam až se jim povedlo tu situaci a lidi dotlačit. Zřejmě to nebyl jejich cíl (to by bylo poněkud zvrhlé), ale to na výsledku nic nemění.

    Já neříkám, že budu natruc obdivovat Hitlera a následovat jeho cestu - vím, že to je špatně a vytloukat klín klínem nemá smysl. Ale velká část lidí tohle neví nebo si to neuvědomuje. A v demokracii rozhoduje kdo? Ne ti chytřejší, ale prostá většina...

    P.S. Nebezpečné je to zejména v zemích, které nacistické Německo neokupovalo (např. právě USA) - tam totiž chybí ten argument "Hitler napadl vaši zemi a kdyby vyhrál válku, tak byste se ani nenarodili", kterým lze (třeba tady v ČR) působit i na ty hloupější a situaci jim vysvětlit.
    23.7.2020 14:26 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Tohle je ovšem dotažené do extrému.
    24.7.2020 18:52 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Ano, extrémem proti extrému. Špatná cesta. Jde o to, jestli nějaká jiná existuje :-(
    25.7.2020 09:26 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Proč ne? Jen o tom není slyšet.
    25.7.2020 09:31 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Tak promluv. Povídej mi o lepší cestě, která už v minulosti fungovala.
    26.7.2020 08:58 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Vzdělávat bez emocí?
    26.7.2020 10:25 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Aspoň to zkus.
    26.7.2020 13:46 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Zkousim, kazdy den. Obecne se to deje kazdy den. Jen se o tom nepise v novinach.
    18.7.2020 06:41 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Ally Henny, září 2018. V čem je to oficiální?
    18.7.2020 16:58
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Black Fragility* Self-Test

    Ask yourself the following:

    1. Do I feel defensive when a person of white color says “black people?”

    2. Do I feel angry when people tell me that I benefit from black privilege?

    3. When a person of white color talks about race, do I feel defensive because they’re describing things that I do or think as racist?

    4. Do I feel angry or annoyed by the above questions?

    5. Do I have a history of embracing or growing up in racism that I feel ashamed of and so I need to show people that I’m not racist anymore?

    6. Does saying “Not all black people” or similar phrases make me feel better when someone calls black people out for something?

    7. Do I expect an apology when I feel like I’ve been unfairly accused of racism?

    8. Do I feel better when I say, hear, or read, “It’s okay to be black?”

    9. Do I try to convince people of white color that they’re wrong about racism by pointing out people from their racial group who agree with me?

    10. Do I feel the need to talk about how hard my ancestors had it when they immigrated, or explain my own hardships when a person of white color talks about being oppressed?

    11. Do I think that racism would go away if people stopped talking about it?

    12. Does being told that something I say, think, do, or otherwise value is racist make me want to shut down, leave, or express my discomfort/displeasure in some way?

    13. Do I feel the need to state that I have friends/family who are people of white color when someone accuses me of racism?

    14. Do I feel the need to prove that I’m not racist?

    15. Do I feel that my opinions and perspectives about race should be given equal weight to that of a person of white color, that I have something unique and important to contribute to the race conversation, and/or that it is unfair to be told to listen more than I speak?

    16. Do I feel the need to defend myself on any of the above points in the comment section?

    If you answered yes to any of these questions, you are dealing with black fragility. Take time to reflect on why you feel the way that you do. Take time to listen to different perspectives.

    Black fragility is a hindrance to racial healing because it prevents people of white color from being able to engage black people in honest conversation without also having to bear the burden of catering to black people’s emotional comfort.

    At its worst, black fragility can cause an emotionally unhealthy situation for people of white color because of racial power dynamics and the weight of being responsible for black folks’ feelings while not having space to express our own. There is also the weight that comes with people that you care about lashing out at and abusing you (verbally, emotionally, and/or digitally).

    If we cannot talk honestly about the issues, then we cannot make progress.

    *Black Fragility, as defined by DiAngelo, is the result of black racial socialization. A state in which even a minimum amount of racial stress becomes intolerable, triggering a range of defensive moves. These moves include the outward display of emotions such as anger, fear, guilt, and behaviors such and as argumentation, silence, and leaving the stress-inducing situation. These behaviors, in turn, function to reinstate black racial comfort and status quo.
    20.7.2020 03:41 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Na tom vysvětlení na konci ale něco je, když se člověk oprostí od potřeby bejt proti tomu automaticky defenzivní.
    JiK avatar 18.7.2020 19:56 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Ally Henny, září 2018. V čem je to oficiální?
    Hele, v kdo je Ally Henny nevim, nikdy jsem o nem neslysel. Oficialni? Je to oficialni natolik, ze jsem to mel pred 2 tydny v povinnem korporatnim online treninku na Diverzity a Bias. Tehdy mi to prislo jako jedna z mnoha hovadin v tom treninku. Vcera to mela v povinnem web treningu moje manzelka, ktera dela v uplne jine firme ridicku autobusu. Takze ano, zda se, ze je to oficialni a povinne. Dokonce v tom skoleni byly i modelove situace a dialogy, to mi prislo nejzabavnejsi, byly z dob pred coronavirem...

    Jsi bily kancelarsky zamestnanec v kuchynce v praci, a v mikrovlnce si ohrejes snack. Prijde tva kolegyne Fatima, a ty:

    a/ Navazes hovor a nabidnes jestli nechce ochutnat, ze se s ni rozdelis. b/ Otocis se zady, sednes si, zacnes jist, a nebudes s ni komunikovat.

    Dal jsem a/ a bylo to spatne, protoze je to unsensitive a disrespectful a nevedel jsem (nebo ignoroval) ze je Ramadan a pro ni je stressful a ponizujici, ze to musi vysvetlovat a ze nabidku musi odmitnout.

    To mne celkem prekvapilo, tak jsem to zapauzoval, smazal cookies z prohlizece, zavrel taby, vypnul prohlizec, znova se prihlasil a spustil ten online trening znova, v jinem okne.

    Dal jsem b/ a bylo to taky spatne, protoze to bylo disrespectful a demeaning, ze s ni nekomunikujes a chovas se k ni passivne agresivne a hurtful.

    Myslim, ze skoleni jsem pochopil naprosto dokonale... neni to ani A ani B, a at udelame cokoli, nikdy to nebude dost.
    18.7.2020 20:06 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Jestli to je pravda (nechce se mi ti to věřit), tak na to existuje jediné řešení: sbalit kufry a zdrhat.
    JiK avatar 18.7.2020 20:18 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    hele, mne to zas az tak uplne neprekvapilo, protoze motivem celeho toho skoleni (nekolikrat zopakovanym) bylo ze proste ten bias je jak vedomy tak nevedomy a musis se naucit akceptovat, ze jakakoliv tva reakce muze byt proste brana jako spatna a muze to pro tebe mit i legal consequences, ze nezalezi na tom, jak jsi to myslel, ale na tom, jak to citil ten, kdo je offended. Coz myslim celkem odpovida situaci jakou pozorujeme.
    18.7.2020 20:39 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    legal consequences
    Letenku máš?
    18.7.2020 20:39 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    It's all fun and games, ale zruší pár dalších letů a poznáš Spojené dráty na holou prdel.
    JiK avatar 20.7.2020 19:06 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Bherzet, fun and games pomalu konci.

    Trochu jsem pohledal a ta oficialni skoleni s priznanym a nijak neskryvanym ZCELA ZJEVNE RASISTICKYM obsahem bohuzel uz nejsou zadnou vyjimkou ani v korporacich, ani na skolach, ani ve vlade.

    Stovky zamestnancu mesta Seattle vybranych (nekym) podle rasoveho klice bylo predvolano na povinne skoleni s tematem “Interrupting Internalized Racial Superiority and Whiteness” kde zaznely treba vety, ze prakticky vsichni belosi jsou rasiste a neni mozne prevychovat, ale ze prozatim pomuze zbavit je jejich komfortu, fyzicke bezpecnosti a socialniho statutu. Zdroj.

    Ze treba oficialni vychovne materialy pro lidske zdroje zamestnance federalni vlady na ministerstvu financi (Treasury Department), zamestnance centralni banky (Federal Reserve), uradu pro pojisteni vkladu (Federal Deposit Insurance Corporation) a jinde obsahuji vety jako:
    “virtually all White people contribute to racism” ... white employees must “struggle to own their racism” and accept their “unconscious bias, White privilege, and White fragility.”...White employees must not “fill the silence with [their] own thoughts and feelings.”...white employees they must “provide unconditional solidarity” for people of color. Whites “don’t get to decide when someone is being too emotional, too rash, [or] too mean” and cannot protest if a POC “responds to their oppression in a way [they] don’t like.”...whites must “sit in the discomfort”...
    V letmem prekladu tedy:
    Prakticky vsichni bili lide jsou rasisty, a prispivaji k rasismu, musi se naucit pochopit, ze at se snazi jak chteji [nebude to nikdy stacit], ze maji nevedome predsudky, a bile privilegium, a bilou krehkost. Ze se maji naucit drzet bile huby...jejich role je poskytovat bezpodminecny souhlas a solidaritu barevnym lidem, nemaji vubec zadne pravo posuzovat nebo pocitovat, je-li nekdo jiny prilis emocionalni, hruby, nebo zly, a rozhodne nesmi nesouhlasit, pokud barevna osoba [POC] protestuje zpusobem, ktery se jim zda trochu nevhodny...bili proste musi musi trpet...
    A to jsou jen ty zdokumentovane materialy, ktere unikly, nenapadlo mne delat si z toho rasistickeho svinstva screenshoty, tohle je zcela oficialni trening zamestnancu federalni vlady USA, pod ukrutnym rasistou Trumpem...opravdu Vam to prijde OK?

    A to, ze skoleni vede vycurany typek, ktery za poslednich 15 let za sve "sluzby" podojil federalni kasu o nejmene 5 milionu dolaru, to uz je opravdu jen tresnickou na dortu...

    Kdyz v kazde z tech vet vymenite belochy za Zidy, treba, je to uz ted horsi nez Mein Kampf. Tohle neni na hrane, to je nekolik svetelnych let za hranou. Kdyz v kazde z tech vet napisete misto belochu cikani, poslal by vas cesky soud na nekolik let do chladku, i kdybyste to neucil za verejne penize zamestance centralni banky a ministerstva a nedaval jim trestne body za absence nebo za pochybnosti...

    Vyslovit, ze vsichni lide jsou si rovni, a nikdo by nemel mit zadne zvlastni vyhody ani nevyhody na zaklade sve rasy je podle toho skoleni kriminalni cin...za sebe si myslim, ze fun and games skoncilo...
    21.7.2020 06:38 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Vyslovit, ze vsichni lide jsou si rovni, a nikdo by nemel mit zadne zvlastni vyhody ani nevyhody... ke podle toho školení kriminální čin...

    Tak už za to padl i trest smrti - jessica doty whitaker
    22.7.2020 22:10 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Ale přesto dál bydlíte a pracujete v USA a nezdá se, že byste měl v plánu to změnit... zajímavý přístup
    Quando omni flunkus moritati
    Darth Phantom avatar 22.7.2020 22:25 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020

    No jako dobrý, jsi sice semtam tlučhuba, ale v tomto případě asi moc nekecáš. Jsem se chtěl ještě optat, zdali tě jako už skoro naturalizovaného Američana nelákalo rozmlátit a zapálit fašistický auto se spalovacím motorem, rozmlátit fašistickou výlohu a nacpat se fašistickou houskou pocházející z potu a krve dělného lidu z fašistického rychlého občerstvení.

    Když to teda ještě donedávna šlo v městech s nefašistickými demokratickými starosty a gubernátory v bezpolicejních zónách. Nakonec i ty jsi výstavní fašista, nedělej, že ne. Popř. zda se už manželka autobusačka po vítězství nad fašismem chystá na kariéru traktoristky na rozlehlém družstevním nefašistickém lánu.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    18.7.2020 22:18 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    19.7.2020 11:04 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Absolvuji tento trenink i muslimove, gayove, atd? Aby nezpusobovali ujmu bilym heterosexualnim muzum? Kazdemu stejnym metrem... Mam pocit, ze tyto opicarny jen podpori rasismus a segregaci. Ale nevim, mozna jsou v usa jini lide a opravdu se stydi za to, ze jsou bili. I kdyz sam stale verim v bilou a konzervativni ameriku.
    19.7.2020 11:17 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Já nevím. Mám pocit, že to nakonec dopadne tak, že černoušci nakonec naserou všechny kolem do té míry, že se to tam zmydlí hlava nehlava.
    18.7.2020 07:48 BioGaia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Mít pouze Linux a pomlouvat jiné OS je taky rasizmus.

    Ctít pouze GNU GPL a namítat na jiné licence nebo proprietární software je taky rasizmus.
    18.7.2020 07:56 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    S křížkem po funuse. O tomhle jsem tu psal už před 14 lety - viz Jsi počítačový nácek?.
    18.7.2020 09:38 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Mám pouze Linux, ale BSD nebo třeba RiscOS bych určitě nepomlouval.

    Zato s M$ Wyndejsi mám dlouholeté zkušenosti a můžu dlouze vyprávět :-D
    18.7.2020 07:59 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Prima test. V podstatě by bohatě stačilo měnit barvu a může si ho udělat každý - třeba po něm černouškům svitne, že něco dělají blbě.
    18.7.2020 08:10 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Bod 17

    Vadí Ti, ze o některých událostech se dozvíš hned včetně vysvětlení co s jak a proč se to stalo a co si o nich máš myslet a o jiných se v lepším případě skoro ani nedozvíš?
    Max avatar 18.7.2020 11:15 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Heleď, nežiješ ty v těch USA? By mně reálně zajímalo v jakém státě a jak to tam reálně vypadá, zda ta diskriminace tam nějaká minimální je, nebo jí spíše už uměle vytvářejí jen "neziskovky"?
    Jinak ČR je plná rasistů, se stačí podívat, kolik lidí miluje Pražáky :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    18.7.2020 15:24 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Když tak nad tím přemýšlím, tak klíčový průser vzniká tím, že se patriotismus, nahradí nacionalismem, od kterého už je k rasismu jen kousek když se to přežene.

    Vezměme si Evropu. Dokud převládal lokální patriotismus, tak se evropané řevnili a vraždili kvůli tomu, kdo je echt křesťan – pokud jim teda zrovna nešli po krku muslimáci.

    Mimochodem, to je taky zajímavý postřeh. Všimli jste si, že nejkovanější "bílí rasisté" žijí v nárazníkových oblastech, které měly bezprostřední zkušenost s tureckými nájezdníky? A taky asi není náhoda, že z hlediska víry zůstaly ty země převážně katolické.

    Ale zpět k věci.

    Démona z flašky vypustili ve Francii na konci 18. století se svým heslem Liberté, égalité, fraternité. Všem doporučuji ke shlédnutí výpravný film Gepard – nádherná filmová freska, která popisuje, jak probíhal proces sjednocení Itálie.

    Pak následoval obdobný proces probuzení – tentokrát německého národa, který přinesl sjednocení německý zemí. A z neškodných Němců, do té doby ve světě známých mírumilovných zemědělců, hudebníků a řemeslníků se jak mávnutím kouzelného proutku stal obávaný hegemon evropského kontinentu.

    Ti dotáhli myšlenku nacionalismu, importovanou z Itálie zase o kousek dále. Nicméně proti černouškům byli naprostí žabaři. Protože nadčlověk přeci potřeboval na špinavou práci nějaký ten untermensch. To černoušci se s tím jak se zdá neserou. Co na tom, že se i oni – coby otroci, podíleli stejně jako jejich "páni" na okupaci amerického kontinentu a genocidě původního obyvatelstva.

    Jak se říká – všeho do času. A zdá se, že vycítili příležitost, aby to tam dopadlo jak v Africe. Výzkumy nasvědčují, že se lidská rasa rozšířila po světě odtamtud. Tak si říkám. Táhly ty tlupy z Afriky za lepším živobytím?, nebo jim šlo už tehdy o kejhák?
    18.7.2020 16:58 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    "Věci se musí občas změnit, aby mohly zůstat stejné."
    Z Geparda. Film za pět andul!
    Blaazen avatar 18.7.2020 16:26 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Test je zbytečně dlouhý. Prostě být bílý = být rasista a tečka.
    19.7.2020 00:40 Normální Čech
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Podle levičáků asi ano... Zjevně se jim nelze zavděčit nijak a ať se člověk bude snažit sebevíc, pořád bude zlý bělošský rasista s "white privilege". Z toho vyplývá závěr, že nemá smysl se jim snažit zavděčit a snažit se vyhovět (alespoň částečně) jejich požadavkům. Jediným řešením je tento odpad společnosti ignorovat a vytěsnit je ze svého života. Nezaslouží si ani, abyste s nimi diskutovali a pokoušeli se racionálně argumentovat - cokoli řeknete, překroutí a pokusí se použít proti vám. Diskuse má smysl s normálními racionálně uvažujícími lidmi, kteří jsou diskusi otevřeni - ne s někým, kdo má zjevně poškozený mozek - to je jen ztráta času.
    19.7.2020 08:04 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Jenže ten odpad tě ignorovat nebude, jakýkoliv náznak tvé slabosti odmění silnějším útokem.

    "Nejdříve vás ignorují, pak se vám smějí, pak s vámi bojují a nakonec zvítězíte." - Mahátma Gándhí

    Kde se ráčíš vynacházet ty,ve fázi planého tlachání předcházející ignoraci? ;-)
    PepaSFI avatar 18.7.2020 16:26 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    zrovna jsem si po vyprání dal na sušák svý oblíbený trička na nichž dominuje hvězdnatá vlajka, ta co je na ní 13 hvězd úhlopříčně. Musím se ještě zaobírat tím testem?

    Asi jsem rasista, ikdyž dost obdivuju Izrael a je mi úplně fuk že nejznámnější rodák tady odvedle je černej jak šuviks. Je to spíš rasismus získaný, prostě když někde povykuje horda hnědočechů, tak jdu radši jinudy. To je taková předběžná opatrnost, na ledě je taky lepší dát si bacha a běžící cirkulárku si nepohladím ikdyž jinak je celkem užitečná. Ale aby to nebylo jednostranný, na vojně jsem poznal dva cigány, ano, oni si tak říkali, jeden byl moc fajn, jeden z nejlepších lidí které jsem tam poznal. A ten druhý přišel na vojnu rovnou z kriminálu, někomu namlátil, nevím už proč. A taky dobrý, nemůžu říct nic proti, dobře jsme vycházeli.

    Jenže pokud dnes k nařčení z rasismu stačí to že je člověk bílý a nepadá na kolena s omluvou za to co nikdy neudělal a nemá s tím nic společného, pak ano, jsem rasista.

    Jo a taky jsem člen utiskované menšiny páč jsem levorukej.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    23.7.2020 09:38 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Všichni levorucí do lágru!
    23.7.2020 23:10 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Kdyz se vsichni levicovi progresivni uzasnaci chteji omlouvat za to, ze bily clovek vladl svetu a importoval cernochy za more, ocekavam, ze se take dotycne mocnosti, odpovedni lide a jejich potomci budou omlouvat vyhnanym spoluobcanum z pohranici. Na toto se nejak zapomnelo. Nebo se take mohou omlouvat ruzni narodni spravci a lide zajistujici nasilnou kolektivizaci. Dobre je, ze uz vetsina z nich je v hrobe. Jeste dve az tri osoby, o kterych vim sve, a ma duse bude klidna. Plivat na hroby techto spinavych prasat.
    24.7.2020 18:48 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Ano, německý dobytek by se měl do skonání světa omlouvat za vyhánění českých spoluobčanů z pohraničí ve třicátých letech, jejich vraždění a zabírání majetku.
    25.7.2020 07:52 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Toto chces opravdu srovnavat? Jiste to bylo hrozne, ale nelze to srovnavat se statem posvecenym vyhnanim tri milionu lidi. Nebo divoky odsun po valce, ktery mel vysoke desitky tisic obeti. Naopak Ceske rodiny, kterym bude patrila tusim v r 1910, mohli zustat jako starousedlici a mnohdy prijali i risske obcanstvi.
    25.7.2020 09:29 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Ale samozřejmě, ti jež nazýváš "integrovaní", například Emanuel Moravec nebo Karel Čurda. Jistě i tví předkové přijali říšské občanství a klaněli se hrdinům německého národa, jako byl Oskar Dirlewanger.

    A nebylo to posvěcené státem, ale vítěznými mocnostmi, a už vůbec to nepocházelo z Benešovy hlavy. Ten naopak chtěl pohraničí nechat poraženému Německu. Jenže kdo seje vítr, sklízí bouři, takže ti přivandrovalci, kteří před válkou vraždili Čechy a vřeštěli "chceme do Říše" se do ní po jimi rozpoutané válce prostě vypakovali. Tvojí těhotnou mámu měli sudeťáci střelit do břicha, tak jak to rádi dělali.
    25.7.2020 12:01 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Nemluvim zde o spolupracovnicich nacistickeho rezimu, ale o tisicich ceskych rolnickych starousedlych rodin v pohranici, ktere tam po generace zily v miru se svymi sousedy a mnohdy se s nimi misili.

    Moji predkove risske obcanstvi neprijali, bylo jim dano statnim aktem.

    Jisteze to bylo z benesovy hlavy. Jiz behem sveho exilu o tomto vedl spory s Wenzlem Jakschem, se kterym se prel o nutnost vykoreneni Nemeckeho zivlu z Ceskeho prostoru.

    Ja jsem smiseneho puvodu. Predstav si, ze i moji Cesti predci zili se svymi Nemeckymi sousedy v miru a zadne drama se nekonalo. Tedy az na odvody muzu do armady a pak mstu cechu na nemeckem obyvatelstvu.
    25.7.2020 17:21 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    V hrdlo lžeš. A Benešovi bys měl za odsun desetkrát denně děkovat, protože už během devětatřicátého roku odboj z Protektorátu požadoval všechny sudeťáky do posledního po válce oběsit, za to co tu hned po okupaci začali vyvádět! Integrovaní do říše až po nataženou pravici.
    Darth Phantom avatar 2.8.2020 16:42 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020

    No tak zklidníme hormon, soudruzi. Dnes je moderní a oblíbené (a patří to k nosným sudeťáckým klamům) to všechno házet na Beneše. Ve skutečnosti byl Beneš malý pán a na něm moc nezáleželo. Odsun dohodly všechny vítězné státy dávno před koncem války a tak se taky stalo. A odsunovalo se všude v Evropě.

    s. wehrmachtovec Ódin tu zmínil Wenzela Jaksche. To byla poměrně zajímavá osoba, která působila za války dá se říct po boku čs. exilové vlády a Beneše v Londýně. Viděl jsem kdysi nějakou historickou rekonstrukci a tam ho Jan Masaryk oslovoval familierně "Vašku". Nevím, do jaké to bylo historicky přesné, no to je jedno. To byl dá se říct trochu rozumný Sudeťák.

    Jenže i on byl pro poválečné odtržení Sudet a připojení k Německu. Kdyby to bylo teoreticky na vládě a Benešovi, tak s kým se dalo jaksi jednat, když Jakschova socdem měla pár procent a 90% politické reprezentace byli hajlujíci zfanatizovaný henleinovci, kteří řvali zpátky domů do Říše, že. Do Říše chtěl koneckonců i Jaksch.

    Mírové soužití bylo celkem možné v období, kdy Němci byli v pozici nadřazeného panského národa s různými privilegii. Po konci monarchie a v období ČSR tomu už tak nebylo a to nemohli překousnout, že se stali rovnoprávnými občany státu se všemi politickými a občanskými právy, byli v Parlamentu i vládě, byly tu i německé školy. Nějaké mouchy by se našly, to by tu moh zase s. Kapica vykládat o národnostním útisku nebohých Sudeťáčků zlými Čechy po vzoru moderních "historiků" typu Krystlíka. Kdybych to srovnal s postavením Čechů v monarchii, tak Němci se měli v ČSR v oblasti svobod o dost lépe, než Češi po staletí v monarchii.

    Od určitých dob už mírové soužití možné není a proto je jediná možná a správná diplomacie ukázat fakáč a špičku boty jako Poláci. No a delegace s Posseltem, které jezdí teď do Chebu okamžitě spráskat bičem. To tlustý prase Posselt se tady ani nenarodilo, nikdy tu nežil a jde mu v podstatě o to samé, o co šlo jeho kolegům henleinovcům před 82 lety.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    26.7.2020 21:03 bugme | skóre: 16 | blog: bugme
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Tak můžeme začít tím, že nás Němci odškodní za druhou světovou válku a Rusové za druhou polovinu dvacátého století...
    27.7.2020 07:21 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Když už taháš kostlivce ze skříně, tak je na místě připomenout, že prosperita Československa po r. 1918 byla do značné míry daná tím, že odmítlo převzít svůj podíl na finančních závazcích Rakouska-Uherska.
    27.7.2020 16:58 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    To byla prostě oplátka za Bílou horu.

    Pokud by mělo dojít na tahání kostlivců, muselo by se začít minimálně někde u Jiřího z Poděbrad. A stejně by spousta starších "vroubků" zůstala nedořešená.
    Ruža Becelin avatar 18.7.2020 17:27 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Jak zaclo Back Lojza Mardz, tak jsem si musel dat odpocinek od Linkace, tech levicovych sracek bylo najednou az po pas a nechtelo se mi v tom brodit. Ostatnich socmediim se nstesti vyhybam, takze tam jsme nemusel nic resit.

    Ted vypada, ze uz se to vraci do zajetych koleji (cinsky virus), co potvrzuje moji teorii, ze zajem medii o cokoli opada prumerne po jednom, max dvou tydnech...
    18.7.2020 23:36 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Tento test je rasisticky, jelikoz jiz svou prvni otazkou se taze na pocity, kdyz ke mne mluvi nekdo barevny. Proc mi test podsouva, ze by se me pocity mozna mohly lisit od tech, ktere mam, kdyz mluvi nekdo bily? To je fakt dobry vtip. :-D zbytek testu komentovat nebudu. Podle mne je podle toho rasista i takovy kolibac. :-D ale mozna se mylim. Co davide? Kolik mas bodu?
    18.7.2020 23:40 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Test je opravdu na bliti. Chces se hajit? Mas pocit, ze je normalni byt bily? Jsi rasista :-D

    Odkud se to vzalo? Je toto mineno vazne?
    19.7.2020 00:29 Normální Čech
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    To jsi opsal z nějaké dystopické knížky, ne? Neříkej, že je to myšleno vážně. Jinak mi z toho vychází, že být "rasistou" je normální a správné a že většina lidí jsou "rasisti".
    19.7.2020 00:56 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    To ti došlo až teď? Rasismus je normální sebezáchovný mechanismus, díky němuž jsme přežili až do současnosti. Není to jen o barvě kůže. Koukni se na čokly. Taky se vesele mezi sebou množí, pokud jim v tom někdo nezabrání ale i malé děcko pozná jezevčíka od bernardýna. A že ani jeden z nich nepoběží jako chrt, je taky každému jasné. Bohužel američtí podvraťáci, co mají nejvíc z pražského krysaříka mají pocit že kdo není aspoň zčásti krysařík, nemá právo na existenci.

    To, že se vyprofilovaly nějaké rasy, je pouze důsledek evoluce.
    Fluttershy, yay! avatar 19.7.2020 01:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Koukni se na čokly. Taky se vesele mezi sebou množí, pokud jim v tom někdo nezabrání ale i malé děcko pozná jezevčíka od bernardýna.
    Slyšel jsi někdy o šlechtění plemen?
    To, že se vyprofilovaly nějaké rasy, je pouze důsledek evoluce.
    Řízené šlechtění psů bychom měli. U lidí? Ty jeden šlechtici, šukáš svoji sestřenici?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.7.2020 09:41 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Řízené šlechtění psů bychom měli. U lidí? Ty jeden šlechtici, šukáš svoji sestřenici?
    Žádnou nemám. V mé generaci byla ženského pohlaví jen má starší sestra. Ale ty bys mohl vědět mameluku, že bratranci a sestřenice se tady mezi sebou kříží celkem běžně a i přes to se tu rodí normální myslící lidé. Pochopitelně se občas vyskytnou i případy kdy je výsledkem evoluce zmetek, ale ten se za normálních okolností pomnoží jen málo kdy - právě o tom je ta evoluce. Šukáním gumové panny svoje geny další generaci nepředáš.

    Přežívají pouze jedinci schopní reprodukce. A pokud se s nimi nikdo jiný pářit nechce, tak jim holt nezbývá než se množit mezi sebou - přesně tímhle způsobem se nám tady vyšlechtily jisté rasy, se svými specifiky, které by dnes altruisti tvého typu zřejmě rádi za každou cenu infiltrovali do okolní společnosti, aniž by očekáváli, že se o to také samy přičiní třeba tím, že se svých specifik, které tomu bránily v minulosti, vzdají.
    Fluttershy, yay! avatar 19.7.2020 10:46 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Jaké rasy? Vidím, že někteří se duševně zasekli někdy před sto lety, nebo někde v eugenickém kroužku.

    Mezitím: human genetic clustering
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.7.2020 11:14 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Rasa je jenom slovo, které se nahradilo slovem národ, které se už dnes také nesluší říkat takže se volí jiná alternativní slova. Stejně tak můžeš používat slovo skupina, společnost, etnikum a já nevím co ještě.

    Eugeniku zdiskreditovali Němci svým projektem šlechtění nového člověka, který postavil lidského jedince na úroveň dobytka. Ovšem to neznamená, že by na ní bylo všechno špatně. Ostatně to vidíme i dnes, kdy jsou skupiny lidí, které díky své genetické výbavě a společenským zvyklostem některým nemocem odolávají více, než jiné. A naopak. Je všeobecně známo, že syfilis, který byl metlou Evropy přitáhli španělští dobyvatelé z Karibiku, kde šlo o onemocnění na úrovni naší "chřipečky" – nejspíš proto, že se se tam (na rozdíl od Evropy) tercinárního stadia většinou nikdo nedožil, ale to je vedlejší.

    Odpověď na to, proč se u nás nešíří koronavirus jako jinde, je jednoduchá. Nemáme ve zvyku se zbytečně objímat a muckat, a také máme ve zvyku si vůči cizím lidem držet odstup. Také zastoupení skupin, které to mají nastaveno jinak, máme jen minimální – na rozdíl od Švédska, které jim naivně otevřelo svou přívětivou náruč.
    Fluttershy, yay! avatar 19.7.2020 11:35 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Aha, takže rasa je, když se Italové objímají a Češi nikoliv.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.7.2020 14:54 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Ne. Objímání je charakteristickým nonverbálním projevem určité skupiny lidí – rasy (sic!). Je tedy pouze jedním z mnoha atributů, mezi něž patří nejenom sociální chování, ale také barva kůže, genetická výbava, bakteriální kultura ve střevech daná způsobem stravování a životními podmínkami, aj.

    Černoch, který žije v Čechách tak má mnohem blíže k nám, než k soukmenovcům v Africe – to je to, co eugenici v Německu nepochopili. Že žid, který žije jako ostatní němci, je němec, byť má genetický původ na blízkém východě.

    Stačí se nad tím zamyslet. Vadí vám někdo proto, že vypadá jinak, nebo proto že je hlučný, opilý a smrdí? Pokud vypadá z vašeho pohledu někdo exoticky, tak na něj sice budete čumět, ale po chvíli si zvyknete a vůbec vám to nepřijde divné. Ale pokud vás bude svým chováním obtěžovat, tak vás začne srát a spolu s ním preventivně i všichni ti, co vykazují podobné znaky chování i vzhledu. A to aniž by vám nějak ublížili.
    19.7.2020 14:59 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Mimochodem, mám kamaráda syřana, co tu žije už třicet let. I přes to nemluví dokonale česky a od pohledu vypadá jako cizinec. Ale žije a myslí jako typický čech. Miluje chalupaření, pivko po práci a nesnáší migranty, kterým se cpe do zadku horem dolem aniž by pro to hnuli prstem. On sám čekal na občanství 10 let a to byl ženatý a chodil normálně do práce. Nikdo mu nic zadarmo nedal.
    22.7.2020 11:43 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Mimochodem, mám kamaráda syřana, co tu žije už třicet let...
    Dál už nemusíš nic psát, splňuješ bod 13:
    Do I feel the need to state that I have friends/family who are people of color when someone accuses me of racism? Citite nekdy potrebu rict, ze i vy mate pratele, nebo cleny rodiny, kteri jsou barevni, kdyz vas nekdo obvinil z rasismu?
    takže jsi odporný bílý rasista.

    Nevím, proč se s ním vůbec bavíš, nemá to smysl. Lepší je dělat nějakou produktivní činnost, třeba psát články (vím, že ty píšeš), a bavit se s těmi, kteří nemají v hlavě úplně vymeteno.

    22.7.2020 12:27 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Ono to IMHO hlavně značí nepromyšlenost vlastního pohledu na svět. Trdí, že (A) příslušníci skupiny X mu vadí, ale on zrovna zná výjimku. Pro mě je to důvod se zamyslet a začít místo (A) tvrdit, že mi vadí vlastnosti té podmnožiny X. Neboli budu říkat, že mi vadí lidé, kteří smrdí, ne že mi vadí bezdomovci.
    Fluttershy, yay! avatar 19.7.2020 15:07 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Černoch, který žije v Čechách tak má mnohem blíže k nám, než k soukmenovcům v Africe – to je to, co eugenici v Německu nepochopili.
    Evidentně to různí novovlastenci nechápou dodnes. (např. kauza SPD vs reklama na trdelník)
    Že žid, který žije jako ostatní němci, je němec, byť má genetický původ na blízkém východě.

    Stačí se nad tím zamyslet. Vadí vám někdo proto, že vypadá jinak, nebo proto že je hlučný, opilý a smrdí?
    Jak píše Federico Finchelstein, fašisté hlásají lži, ale také utvářejí realitu tak, aby se ty lži staly skutečností:
    Fascists fantasized a new reality and then changed the actual one. Thus, they redrew the frontiers between myth and reality. Myth replaced reality with policies aimed at reshaping the world according to the lies racists believed. If anti-Semitic lies stated that Jews were inherently dirty and contagious and therefore ought to be killed, the Nazis created conditions in the ghettos and concentration camps where dirtiness and widespread disease became reality. Starved, tortured, and radically dehumanized Jewish inmates became what the Nazis had planned for them to become, and were accordingly killed.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.7.2020 15:12 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Jo tak to bylo. A také na to dojeli. Protože kdyby se neuchrtili na židovský majetek, tak by druhou světovou válku nepochybně vyhráli.
    Fluttershy, yay! avatar 19.7.2020 15:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    A pak, samozřejmě, původní výrok zněl:
    To, že se vyprofilovaly nějaké rasy, je pouze důsledek evoluce.
    Takže opět posouvání branek. Nebo prosté absolutní nepochopení evoluce.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.7.2020 15:19 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Když už, tak bys měl spíš hovořit ne o brankách (v těch puk obvykle končí) ale matinelech, které ho vrací do hry. Evoluce je vývoj. Co speciálního bys na tom chtěl chápat?
    Fluttershy, yay! avatar 19.7.2020 15:24 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Když už, tak bys měl spíš hovořit ne o brankách (v těch puk obvykle končí) ale matinelech, které ho vrací do hry.
    Dovzdělej se.
    Evoluce je vývoj. Co speciálního bys na tom chtěl chápat?
    Dovzdělej se – v moderní učebnici biologie.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    27.7.2020 11:42 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    A ty si zas sundej klapky z očí. Paradigmata se mění neustále a nahlížet na evoluci čistě z biologického hlediska je demagogie.
    19.7.2020 09:43 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Ještě bych k tomu dodal, že rasu nemusí nutně specifikovat barva kůže.
    19.7.2020 10:46 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Mne by spise zajimalo, koho mas ty, kdyz tady machrujez na zenate normalni chlapy. :-D Myslim, ze kdyz sis nevrzl do 30, tak uz to nestihnes. Priroda to zaridila dobre, jelikoz nebudes mit potomky a nebudes jim vstepovat svou zrudnou ideologii. :-D
    19.7.2020 11:21 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Chtěl jsem mu to napsat hned, že mi připadá jako typický incel, ale nechtěl jsem přilévat olej do ohně.
    19.7.2020 11:32 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Bohužel statistiky těchto exemplářů se nikde nevedou, protože dokud nikoho nesejmou, tak nikoho nezajímají. Ovšem jde o typické frustráty co hledají příčiny všude možně, jen ne v sobě. A bohužel, vývoj situace je takový, že ženských svolných k sexu ubývá, protože se v nich pěstuje všudypřítomný strach a v komunitách kde se tihle muži pohybují většinou ani žádné svolné ženy nejsou.
    20.7.2020 17:26 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Jenže tohle ma víc rovin

    1) - jedinec zaměří svoji energii na něco užitečného - z žen jsou pak třeba super učitelky, nebo vychovatelky, z mužu vědci, matematici a podobně

    2) jedinec se chce společnosti pomstít za to, ze má zpackaný život - to ze by si za to mohl sám ho buď ani nenapadne, nebo si to sice uvědomí, ale myšlenka pomsty je silnější

    3) jedinec najde smysl života v tom, ze chce změnit společnost - a má na to víc casu a energie protože svoji sílu neděli mezi rodinu a potomky. Tím pádem jde nahoru. A tam se i třeba snaží být užitečný, jenže vzhledem k tomu, ze mu chybí zkušenosti nedokáže pochopit co společnost potřebuje a jede podle toho, co si mysli, ze společnost potřebuje - příkladů máme u nás i v EU dost a dost - merkel, macron, juncker, mladý Stropnický, halik a podobní...

    Dalo by se pokračovat, ale sorry, musím jít se synem připravit na večer gril - žena je s kamarádkami a dalšími dětmi někde na hřišti...
    19.7.2020 07:58 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Příroda je rasistická.
    Bystroushaak avatar 19.7.2020 01:28 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Výsledek je vždycky stejně že op je fag.
    20.7.2020 03:33 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Oni američani jsou rasistický dooost drsně, to zase bacha. Nemusí člověk zajít na 4chan aby to viděl, stačí zauvažovat: proč Trumpík na tu notu asi tak tvrdě hraje? Kdyby to nebylo přesně to, co chce pěknejch pár desítek procent jeho voličů slyšet, tak by to přece nedělal. (Někdo o tomhle pohybuje?)

    Prolítl jsem to jen zběžně, ale u většiny těch jakože 'strašlivejch sluníčkářeskejch hrůz' je celkem dobře cáítit, na jaký lidský pocity a tendence myšlení/chování ta která část míří a ty jsou celkem skutečný. Je to něco podobnýho, jako oblíbená česká fráze "já nejsem žádnej rasista, ale...". To je taky něco, co z čeho se dá usuzovat na různý věci (primitivní příklad, s tamtím v OP si dal někdo víc príce).

    Takže sice vám to může připadat trapný, štvát vás to nebo můžete mít nutkavou potřebu se do toho strefovat a zesměšňovat to, ale dost možná zrovna takový reakce tak trochu ukazují smysl těch otázek :)
    JiK avatar 20.7.2020 19:29 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Hele, je-li amerika tak ukrutne rasisticka, muzu se zeptat, 4 otazky:

    1/ proc se do rasistickych spojenych statu jen za poslednich 20 let dobrovolne pristehovalo 2 miliony cernochu z Afriky a 1 milion cernochu z karibiku? Pocitam jen ty, co jsou legalni, a vedeni ve federalnich statistikach...Jsou snad vsichni do jednoho masochisti?

    2/ proc jsou v tom super-rasistickem belosskem statu nejuspesnejsi etnickou skupinou Indian Americans, tedy lide kteri prisli z indie, pak za nimi Cinani, resp Taiwanci? Proc ne belosi?

    3/ proc jsou na tom imigranti z Nigerie, cerni jak bota, ekonomicky i socialne lepe, a to podstatne, nez americti belosi? Proc, kdyz je kazdy diskriminuje od prvniho nadechnuti na pude USA?

    4/ Proc existuji stovky falesnych proticernosskych incidentu? Jussie Smollett a stovky jinych? Pokud je to skutecne ostre proticernosska rasisticka spolecnost, asi je tech skutecnych incidentu kolem dost na to, aby nebylo potreba zadne umele falsovat, ne? Nebo myslite, ze si v Mnichove v roce 1938 Zide sami vybijeli okna, aby vypadali jako chudinky?
    Darth Phantom avatar 20.7.2020 20:48 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Dyť to tam máš vysvětlený, ne. Stačí zauvažovat. Tudíž greenhorn zauvažoval a pak na to přišel. Poté se ještě utvrdil o správnosti své úvahy na a2alarmu :-)))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    20.7.2020 09:35 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    https://www.theatlantic.com/ideas/archive/2020/07/dehumanizing-condescension-white-fragility/614146/
    20.7.2020 16:15 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    5, 14, 16 - skutečně? I kdyby se to týkalo jakéhokoliv jiného dokazování, tak zrovna tyto otázky mi do testu vůbec nesedí.
    JiK avatar 20.7.2020 20:50 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Cisco vyhodilo ty zamestnance, kteri nepodporili hnuti BLACK LIVES MATTER. CEO dal na BLM 5 milionu dolaru. Vysloveni All Lives Matter nesmi byt tolerovano.
    Max avatar 20.7.2020 23:11 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Nic takového se v tom odkazu ale nepíše. Né, že bych se chtěl k nějaké skupině klonit, ale píše se tam, že ti, co byli propuštěni, nebyli blíže identifikováni (tj. nemuseli to být ti, co psali "All Lives Matter"). Navíc Bloomberg, což je delší dobu něco jako "Blesk".
    Takže good job za totální mystifikaci ;-).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    21.7.2020 16:36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    doslova neonacismus: vykopírovaný text od George Lincolna Rockwella

    Zobrazit komentář
    22.7.2020 11:27 _
    Rozbalit Rozbalit vše Smazané komentáře
    Proč tu mizí komentáře?

    Jeden byl skryt (#65), to by se dalo ještě možná pochopit - svým způsobem se to dá považovat za tapetování, protože autor nenapsal svůj názor ale jen zkopíroval text odjinud. Ale druhý komentář byl beze stopy smazán: 1, 2.

    Přitom sám pan moderátor tu nezřídka tapetuje anglickými texty nebo odkazy. Akorát v jeho případě se jedná o levicové, neomarxistické texty. Proč dvojí metr? Jakou to má souvislost s tímto portálem?

    23.7.2020 12:15 yyy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Nojo, mluvit o white priviledge by jim šlo, ale říct, že plyne ze školného a absence sociální sítě, tedy základních kamenů americké definice svobody, to už si nikdo nedovolí... ...ještě by pak na ten Stanford nastoupil místo bohatého synáčka nějakej člověk z gheta.
    23.7.2020 23:14 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    Kdo nepracuje, at se neuci a neji. Svalovat svou neschopnost na absenci socialni site a bezplatneho vzdelani je nechutny alibismus. A je jedno, zda je dotycny cerny nebo bily. Jinak je zajimave, ze nektere minority problemy nemaji...
    24.7.2020 01:39 yyy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    :-)

    Je každého věc, jestli bude platit lidem vzdělání, vězení, a nebo je nechá spát pod svými okny ve stanech.
    23.7.2020 18:41
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Politické školení mužstva 2020
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    tapetování

    Zobrazit komentář

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.