abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 14:22 | IT novinky

    Nejvyšší soud podpořil novináře Českého rozhlasu. Nařídil otevřít spor o uchovávání údajů o komunikaci (data retention). Uvedl, že stát odpovídá za porušení práva EU, pokud neprovede řádnou transpozici příslušné směrnice do vnitrostátního práva.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:33 | Zajímavý článek

    Minulý týden proběhl u CZ.NIC veřejný test aukcí domén. Včera bylo publikováno vyhodnocení a hlavní výstupy tohoto testu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 24
    včera 04:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 3.5.0 svobodné implementace protokolu RDP (Remote Desktop Protocol) a RDP klienta FreeRDP. Přehled novinek v ChangeLogu. Opraveno bylo 6 bezpečnostních chyb (CVE-2024-32039, CVE-2024-32040, CVE-2024-32041, CVE-2024-32458, CVE-2024-32459 a CVE-2024-32460).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:11 | Nová verze

    Google Chrome 124 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 124.0.6367.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 22 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.3 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Novinkou je vlastní repozitář DietPi APT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (66%)
     (11%)
     (2%)
     (21%)
    Celkem 520 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Utahování šroubů totality

    27.5.2021 15:58 | Přečteno: 3170× | Zivot a tak

    K tématu svobody projevu. Pokaždé jsem šokován, když vidíme, kam se to posunulo a co dalšího už se nesmí. Věděli jste, vy zločinci, ze nechtít islamizaci je v Belgii zločin? Ze se za to realne posila na 6 měsíců do tepláků, do vězení? mezi islámské kriminálníky, takže to bude spis dosti krátké doživotí? Vsimate si, ze na statni kriminal uz nemusite neco udelat, nemusite ani byt pro neco, staci byt proti, staci drze nesouhlasit. Tohle je atribut tech nejhorsich totalit. Tohle je Eurosojuz.

    aaaa

    Čtyři muži byli odsouzeni soudem v Belgickem meste Mechelen na 6 měsíců kriminálu* za zločin mlčení a držení transparentu s nápisem: Stop islamizaci. Soud je poslal do basy za nenávist. Nezbývá mi než si sarkasticky pomyslet, ze kdyby ti odsouzeni chtěli jen třeba normálně vyhladit Zidy, jako to požadují evropsti pirati, levičáci a muslimové na svych propalestinskych "Palestine From the River to the Sea" demoskach, bylo by to OK. To evropa totiz zcela bezne toleruje.

    Four men in Belgium have been sentenced to six months in prison for holding a banner that read, "Stop Islamization" at a protest last year. They were convicted on incitement to hatred and violence. zdroj

    * tri dostali 6 mesicu podminku a jeden 6 mesicu nepodmineny trest.        

    Hodnocení: 42 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Max avatar 27.5.2021 16:39 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Konkrétní případ neznám a nebudu ani ověřovat zdroje. Každopádně co mě začíná dost udivovat je, jak Belgie, Francie a některé další státy mají no-go zóny a minimálně navenek se bojí proti tomu cokoli dělat. Vědomě si tak ve velkém narušují integritu a bezpečnost. Osobně vůbec nechápu důvod takových sebedestrukčních postupů :-/. To žádný z takto silných států nemá někoho silného, který by se nebál dělat rozhodnutí?
    Extrém vede k extrému. Tímhle stylem se opravdu třeba ta Francie blíží k občanské válce. Jenomže pokud někdy skutečně propukne, tak už bude asi pozdě. Těžko říci, jak na tom budeme my za pár let :-/. A to je věc, u které ve mě Piráti budí obavy.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    27.5.2021 16:59 k
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    A mohl bych ty no-go zony vidět? Já jen, že tam kde údajně jsou, sem se normálně procházel jako turista, nakupoval, potkával slušné lidi všech barev a tak.
    pushkin avatar 27.5.2021 17:13 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Projdi si večer okrajové části Paříže a pak přijď napsat něco optimistického. Děkuji.
    27.5.2021 17:53 k
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Tam jsem byl mnohokrát. Víš o nějaké speciální okrajové čtvrti? Protože obecně platí, co jsem ptal výše. Byl jsem tam i ubytovaný.
    27.5.2021 19:53 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Hehe. Kdysi jsem stravil nekolik mesicu v parizi. Takove bobigny ci drancy, to je radost pohledet :-P
    27.5.2021 22:24 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Ty jsi byl leda u svý babky na vesnici. Jasně že se dá do těch takzvaných no go zón jít a vyjít ve zdravý ven. Prostě tam jenom častějc hořej auta než v jiných čtvrtích, častějc tam po sobě střílej mafiáni etc...
    27.5.2021 22:45 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    takze neco jako liben nebo smichov, ok

    proc potom tolik kecu?
    27.5.2021 23:07 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Vážně? Jako smíchov? Kdy tam naposledy hořelo najednou víc jak deset aut? Kdy tam naposledy po sobě střílo víc jak pět týpků samopalama?
    28.5.2021 13:49 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    i ty hysterko
    29.5.2021 13:07 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    rofl
    Dalibor Smolík avatar 3.6.2021 11:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Nutno vydělit poměrem počtu obyvatel Paříže a Prahy.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    5.6.2021 07:58 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    A vysledek?
    29.5.2021 14:29 zdenek2008 | skóre: 26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    dala babista nam nam? a spapinkal nas majinkej tluhlicek secicko? sak se babisty zeptame. a kakal budulinek? zasypala babista pudelku? tak ted hezky hajinkej a az se vypinkas pudeme zase k babiste na nam nam.
    29.5.2021 15:42 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    kek
    29.5.2021 14:14 zdenek2008 | skóre: 26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    a pak ses probudil s rukou v nocniku.
    Fluttershy, yay! avatar 27.5.2021 17:13 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    neznám a nebudu ani ověřovat zdroje … mají no-go zóny
    Aha.
    To žádný z takto silných států nemá někoho silného, který by se nebál dělat rozhodnutí?
    Jako… wait for it… diktátora?

    Netřeba se obávat, Darmanin je skoro hnědší než Le Pen.
    Těžko říci, jak na tom budeme my za pár let :-/.
    Čeští nuzáci se nikdy k pořádné koloniální říši nedostali, že by se to dalo dohnat se všemi důsledky za pár let?
    A to je věc, u které ve mě Piráti budí obavy.
    Diktaturu tu teda nezavedou, no.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    27.5.2021 19:54 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Za dane tech ceskych nuzaku studujes jeste ve triceti, davide. ;-) A za jejich dane ti take budou lecit tu rakovinu.
    Max avatar 27.5.2021 20:35 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Ty jsi fakt dobrej radikál. Když napíšu, že konkrétní případ nebudu dohledávat, tak podle tebe nedohledávám zdroje od ničeho.
    Když napíšu, že by měl být někdo přísnější a nebát se rozhodnutí, tak si hned představíš diktátora.
    Tenhle tvůj černobílý svět je divnej. Já ho vidím úplně jinak.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    27.5.2021 20:49 samalama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    ze tebe trci z riti duhove dildo...?
    27.5.2021 22:27 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Diktaturu tu teda nezavedou, no.
    To není pravda soustruhu. Zavedou diktaturu jediného správného názoru. Nelíbí se ti politika otevřených hranic? Tak to budeš asi nácíček...
    Darth Phantom avatar 29.5.2021 14:47 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Když se za to zaručil soudruh Kobyláč, můžeme si všichni oddychnout. Technicky vzato ti pirátští komouši nelžou. Budou potírat nelegální migraci tím, že jí kompletně zlegalizují. Není těžké si zjistit, jak blecháči hlasují v EP ve své rudozelené buňce. Směrodatné je pouze toto, všechno ostatní jsou bezcenné tlachy.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Agent avatar 30.5.2021 14:51 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Diktaturu tu teda nezavedou, no.

    Jedna věc je diktatura, druhá věc je totalita.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Fluttershy, yay! avatar 30.5.2021 14:54 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Byl jsi někdy na průměrném pracovišti? Totalita tu dávno je.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    2.6.2021 10:54 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Chodím sem každý den. Totalita tu není.
    27.5.2021 19:23 gsnak | skóre: 22 | blog: gsnak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Je Luník IX no-go zóna?
    Čo Rys, to vrah!
    Max avatar 27.5.2021 20:54 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Neznám Luník IX, takže k tomu se vyjadřovat nebudu. Každopádně možná tu bojujeme s definicí no-go zóny. Představa nějaké čáry, přes kterou nepřejde třeba policie je možná trochu mylná. Jako no-go zony byly označovány i oblasti, kde úřady nedokázaly zajistit bezpečnost. Může to být závislé i na čas, kdy přes den není problém třeba projít a v noci má člověk 90% šanci, že to nedopadne dobře a na pomoc ti nikdo nepřijde, protože i 30 cajtů by tam slupli jak malinu.
    Do jaké míry drsnosti se to ve Francii i jiných zemích dostalo těžko říci. Každopádně už jen na záběrech z Calais z dob minulých bylo vidět, jak to Francie neměla vůbec pod kontrolou, a to bylo jen relativně malé místečko.
    V rámci Francie se také spíše místo o no-go zónách mluví o tzv. citlivých zónách, kde se aplikují jiná pravidla (mnohem benevolentnější), než pro ostatní oblasti.

    Někteří zdejší diskutující také asi zapomněli, jak tam při nepokojích zlikvidovali třeba policejní stanici, školu apod.
    To jsou věci, kterých bych se nerad dožil, aby se dostali i sem. V tomhle mám prostě trochu staromódní názory a nejsem v tom tak pokrokový jako davkol.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Fluttershy, yay! avatar 27.5.2021 21:17 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Ono by to chtělo znát také podléhající společenskou dynamiku, že… Jako třeba co za roli hraje ta policie, proč si pořizuje vojenskou techniku…

    Tím spíš v zemi jako Francie, která není to tak dávno, co okupovala různá místa kolem světa (např. Alžírsko, Indočína) a operuje v některých z nich dodnes (např. tzv. Frankafrika).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    29.5.2021 14:31 zdenek2008 | skóre: 26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    tak a ted se zase vrat k pruzkumu sve pohlavni identity. cestou pozdravuj vlastovky a marusku kuderikovou. ale nechod moc daleko od domu, at neprepadnes pres okraj Zeme.
    29.5.2021 15:13 Frank Zappa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    No Leopold II. v "Belgickým Kongu" byl docela schopná mlátička... 10 - 15 milionů mrtvých, žádnej med. Já bych z tý západo-Fašistický Unie asi fakt už vystoupil, ono to těm monarchistickejm m-gorům stejně dlouho nevydrží...
    29.5.2021 22:20 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Ony se tam evropská civilizovanost a křesťanská láska projevovaly dost vehementně: https://www.novinky.cz/zahranicni/clanek/v-namibii-jsme-spachali-genocidu-priznalo-poprve-nemecko-40361731
    30.5.2021 10:01 Frank Zappa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    30.5.2021 12:44 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    To mi připomnělo ten starý vtip, jak cestovatel po návratu z Afriky vyprávěl kolik ulovil nouplízů.
    2.6.2021 10:57 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    A jsou to lidi?
    2.6.2021 16:49 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Někteří dokonce víc než ty.
    28.5.2021 00:06 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Zrovna v Belgii nejde o nejake bezpecnosti vubec mluvit: https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Crime_statistics#Robberies_down_by_34_.25_in_the_EU-27_between_2012_and_2018
    29.5.2021 14:15 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Osobně vůbec nechápu důvod takových sebedestrukčních postupů
    Já si u tohohle vždycky vzpomenu na ten experiment, kdy dávali testovacím krysám nadbytek potravy za nic. Už jsem o tom četl před nějakou dobou, takže si možná nevzpomenu na všechny detaily, ale vedlo to k tomu, že se krysy přestaly snažit, rozmnožovat a ta kolonie nakonec vyhynula.

    Možná tenhle sebedestrukční mechanismus v prostředí, kdy je všeho nadbytek, nemají jenom krysy...?
    Quando omni flunkus moritati
    29.5.2021 21:12 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Siris tu dezinformace. Nebyly to krysy, ale mysi.

    Calhounuv experiment.
    JiK avatar 28.5.2021 01:16 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality

    pro lidi, kterym to v plnem rozsahu nedochazi, dokazete si predstavit, ze vas proste zavrou na 6 mesicu za to, ze budete jen drzet transparent s napisem "Zastavte nastup katoliku!" bez jedineho slova, bez toho, abyste provedli cokoli dalsiho, nez jen vyjadrili nazor?

    Prijde vam to normalni, v Evrope, v zemi, kde dosud formalne plati svoboda slova a svoboda projevu? Je to misto, kde budete zit a kde budete vychovavat vase deti?
    28.5.2021 02:28 Lorenzo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Ne. Umim si predstavit, ze by ti za to v Polsku rozkopali drzku a objeli auto zlotym, ale vezeni asi ne.

    Moje holandstina je slaba, takze nevim, o co v pripadu jde, ale takhle na prvni pohled vypada ten spolek nosicu transparentu trochu jako parta nacku (1, 2, 3).
    JiK avatar 28.5.2021 02:49 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    To je asi celkem irelevantní. Zavřeli je za ten transparent, aspoň podle soudu.
    28.5.2021 10:48 Lorenzo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Neni. Protoze nekdo mene zbehly holandstine, nez ty, kdo si nemuze precist, proc soud rozhodl, jak rozhodl, a musi se spolehat na jednu vetu v novinach, kterym take nerozumi, by se mohl ptat, zda je treba neodsoudili za banner a jeste nejaky nazi stuff k tomu, nebo dokonce jen za ten nazi stuff k tomu. Konec koncu, web vrt.be ma ten banner v clanku a novinare zrejme nezavreli.
    28.5.2021 15:52 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    +1 Taky mi tu chybí kontext. Nechce se mi věřit, že by je zavřeli jen za ten transparent. Pokud to ale tak vážně je, tak se o tom ještě bude psát anglicky a s větším kontextem.
    There is no point in being so cool in a cold world.
    Gréta avatar 28.5.2021 18:31 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality

    klidně tam mužou bejt jakoby už tak napřed že zavíraj za vobyč transparent :O :O němci za ww2 za plagáty taky jako popravovali :O :O :/ :/

    29.5.2021 14:34 zdenek2008 | skóre: 26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    co mi hrozi, pokud jine krive obvinuji a nalepkuji (napr. z udajneho 'nackovstvi', 'rasizmu', [cokoliv]fobie, sireni poplasnych zprav apod.): https://mylaw.cz/clanek/co-mi-hrozi-pokud-jineho-krive-obvinim-562
    Gréta avatar 28.5.2021 18:37 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality

    vypdaj jako náckové hele pozadí ztý stránky www.voorpost.org ale maj zavírat jakoby zato co lidi jakoby udělaj a nevymejšlet si nějaký důvody nesmyslný a vohejbat zákony kuli tomu :O :/

    Blaazen avatar 28.5.2021 19:55 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Na tý stránce píšou:

    Some political positions and goals
    – against the EU, for European cooperation
    – against Belgian state, for independent Flanders and a reunited Netherlands
    – against islamisation, globalisation and Americanism, for cultural survival
    – against pollution, for nature
    – Etc.

    Mají rádi přírodu, takže to nemůžou být zlí lidé.
    28.5.2021 20:03 Domiklác
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Hitler mal tiež rád prírodu.
    28.5.2021 20:54 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    A bol gentleman, písalo sa vľavo dole.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    29.5.2021 14:36 zdenek2008 | skóre: 26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    proc hitler a hakovy kriz je v indii (a nejen tam) oblibena obchodni znacka a nikoliv urazlive slovo? v tamejsich koncinach dolfiho pamatuji jako cloveka ktery je vysvobodil z britskeho podruci: https://timesofindia.indiatimes.com/india/why-hitler-is-not-a-dirty-word-in-india/articleshow/63955029.cms
    PepaSFI avatar 29.5.2021 19:56 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    estli ono to nebude tím, že ten symbol se v tý Indii a dalších místech používá dýl než existuje cosi jako evropská civilizace, Že si to Hitler a jeho sebranka na pár let vypůjčili a pro Evropu naprosto zdiskreditovali, na významu svastiky celkem moc nemění. A troufám si nepochybovat, že v Indii naprostá většina lidí netuší kdo a že vůbec byl nějaký Hitler, natož aby někoho z něčeho vysvobozoval. Navíc Indie, coby člen Commonvealthu, je stále alespoň symbolicky spojena s Británií.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Darth Phantom avatar 29.5.2021 21:21 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Asi tak...
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Fluttershy, yay! avatar 29.5.2021 23:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    V Indii vládne nějaká nacionalistická BJP s paramilitárním křídlem RSS – takoví protějškové NSDAP a SA.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Darth Phantom avatar 30.5.2021 10:19 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    No vidíš to, soudruhu. Ty bys radši Antifa, BLM a Lidový milice, že.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    30.5.2021 11:09 Otakar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Jednou udavač navždy udavač. Archív StB by o tebě mohl vyprávět. Kolik lidských životů jsi zničil?
    29.5.2021 14:20 zdenek2008 | skóre: 26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    co mi hrozi, pokud jine krive obvinuji a nalepkuji (napr. z udajneho 'nackovstvi', 'rasizmu', [cokoliv]fobie, sireni poplasnych zprav apod.):

    https://mylaw.cz/clanek/co-mi-hrozi-pokud-jineho-krive-obvinim-562
    ⧠ A = 0 avatar 31.5.2021 23:41 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Neplatí ani formálně, bohužel.
    Nevolte zmrdy.
    28.5.2021 06:59 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Takového Putina, Lukašenka nebo Asada můžou jejich poddaní volit aspoň symbolicky, ale kdo zvolil Uršulu fon Lejno?
    28.5.2021 10:31 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    ty
    28.5.2021 21:26 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    lol to těžko
    29.5.2021 06:32 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Chabý pokus o trolling, hodně chabý. Navíc od vyguma nemajícího ponětí o fungování ojrorajchu - tedy si humornou formou doplň vzdělání: Grandhotel Evropa :-P
    Gréta avatar 28.5.2021 18:24 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality

    si neumí ani urvat pitomí štokrle a by jako chtěla vládnout celičký evropě hele :O :O :D :D

    29.5.2021 06:21 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Náhodou, německou armádu znebojeschopnila výborně. A ty slušivé uniformy pro těhotné, co zavedla, se budou v bojích u Moskvy moc pěkně vyjímat. No, možná spíš po bojích u Moskvy :-D

    Nábory do vojsk už probíhají: https://www.youtube.com/watch?v=dVSqEIVp95s...
    Blaazen avatar 29.5.2021 14:14 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Ruskou armádu sponzoruje Nike? To je fajn, jediná letadlová loď jim shořela, prachy na Armaty se rozkradly, Su-57 taky nic moc, tak aspoň nebudou chodit naboso.
    29.5.2021 14:28 zdenek2008 | skóre: 26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Příloha:
    ale kdepak mas to chrastitko? zase jsme ho ztlatili? no to jsme ale tluhlicek majinkej... budlyky budlyky!
    29.5.2021 15:31 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Proti těmhle nepotřebují ani ty boty.

    Ale neboj, všechny nás ochrání americké buzikoptéry.
    28.5.2021 11:33 johnyK | skóre: 2 | blog: uxblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    s autorem blogu si vetsinou neposouhlasim, jeho svetonazor vetsinove nesdilim ale to neznamena, ze i nekdo takovy se nemuze trefit do cerneho.

    Podle toho, co vidim tady v Nemecku bych rekl, ze uz je to zase v plnem proudu - to Krylovo - 'zakazali psat, zakazali zpivat'. Chci jit dokonce tak daleko, ze prohlasuji, ze i kdyz s tou vetsiniou nsmyslu, co JiK ventiluje neprosto nesouhlasim, tak budu delat vsechno proto, aby to mohl cinit i nadale.
    Gréta avatar 28.5.2021 18:17 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality

    tttsss to bylo furt keců jak seto jako čechie netejká aže se tady jako nemusíme bát a bum znásilňovací kulturní vobohacovač už jakoby pronik rovnou do parlamentu :O :O :/ :/ a si myslim že neni náhoda že do probruselistický dekarbonistický/ekologistický (středo)levicový strany :/ :/

    Darth Phantom avatar 28.5.2021 18:59 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    No tovíš, progresivistickomultikulturní mašinerie požírá své děti. Von je taky docela průšvih teďko kde sebere eurosocialistická TOP Taliban 0.9 narychlo černocha jako maskota, když jako degeKárl už jako fakt nebere jako pankáč :O :O :/ :/
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Gréta avatar 1.6.2021 21:46 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality

    ttsssss eště maj dva černý :O ;D černína a schwartzenbergra aspoň podle ména. nabarvě kůže přece jako nezáleží ne?? :O :D ;D ;D

    Darth Phantom avatar 2.6.2021 15:33 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    No jako já si myslim, že by šla i černoška, když teďkonc jsou Spolu s progresivní ODS. Bylo by to jako víc genderově vyvážený, hele.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    ⧠ A = 0 avatar 31.5.2021 23:46 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality

    probruselistický dekarbonistický/ekologistický (středo)levicový strany :/ :/

    Kdybys nekecala... ze všech tebou uvedených přívlastků je pravdivý pouze první.
    Nevolte zmrdy.
    1.6.2021 11:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    A není to jedno? Třídní nepřítel jako třídní nepřítel ne? :-D
    Gréta avatar 1.6.2021 21:42 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality

    nečteš programy těch melounků a pak se jako divíš :O :/

    hele

    Jednou z našich klíčových priorit je omezit emise skleníkových plynů  pomocí/ podporou moderních technologií, které umožní efektivně využívat všech zdrojů energie a budou krokem vpřed k nízkouhlíkové energetice. Navrhneme v této oblasti potřebná organizační a legislativní opatření na všech úrovních a budeme usilovat o jejich prosazení.  Současně podpoříme institucionální podporu ze strany státu vědeckým projektům v této oblasti.

    hele

    nevim jak jako zaporálním kroužkem ale tady je dobrý číst programy volební uplně vodkonce ;D ;D

    a určitě to jako neni všecko tendleten biohnůj rudozelenej :O :/

    Další prioritou je využití peněz na modernizaci energetiky, průmyslu a bydlení v souvislosti s chystanou dekarbonizací uhlíkově náročné české ekonomiky
    ...............
    • Zdvojnásobíme plochu nejpřísněji chráněného území a vyhlásíme dva nové národní parky – NP Soutok („Moravská Amazonie“) a NP Křivoklátsko.
    • Viníky ekologických havárií budeme postihovat přísněji. Zavedeme funkční systém likvidace starých ekologických zátěží a řešení ekologických havárií neznámých původců. Revidujeme současné právní předpisy (zákon o ekologické újmě). Zpřísníme podmínky a kontroly nakládání s toxickými a nebezpečnými látkami.
    • Budeme budovat zelená města (zelené střechy, výsadba stromořadí, aktivní hospodaření s dešťovou vodou) a „města krátkých vzdáleností“. Podpoříme výstavbu v brownfieldech, aby se zástavba zbytečně nerozšiřovala do zelených ploch (demoliční fond, evropské fondy).
    • Při územním a strategickém plánování nám půjde o prevenci vzniku tepelných ostrovů. Zvláštní ochranu si zaslouží citlivé objekty, jako jsou školy, zdravotnická zařízení nebo domovy seniorů.
    • Podpoříme elektromobilitu a zlepšíme tak kvalitu ovzduší ve městech. Dostupnost elektromobilů zajistí technologický pokrok a rozsáhlá modernizace infrastruktury.
    • Nová fotovoltaická zařízení na sto tisících střech do roku 2025. Vlastníkům se zjednoduší instalace zařízení na domech, získanou energii budou moci sdílet nebo prodávat. Zavedeme provozní podporu menším fotovoltaickým zařízením díky soutěžení v aukcích (zelený bonus vyplyne z rozdílu mezi tržní cenou a nejnižší vysoutěženou cenou).
    • Česko přestane zaostávat v šetření energií. Ve veřejných zakázkách zohledníme celý životní cyklus a podpoříme efektivnější nakládání s energiemi ve státních budovách.
    • Zjednodušíme dotace pro malé a střední firmy, budeme pokračovat v programu Zelená úsporám (zateplování, výměna kotlů, instalace FVT ve spojení s bateriemi, tepelná čerpadla s FVT).
    • Podpoříme budování bateriových úložišť, případně využití geotermální energie či přeměnu přebytečné energie na využitelný vodík, který v budoucnu umožní transformaci české energetiky.
    • K transformaci energetiky efektivně využijeme fondy EU. Zvláštní pozornost si zaslouží strukturálně postižené kraje – Karlovarský, Moravskoslezský a Ústecký kraj. Protože z jejich průmyslu těžila celá republika, z dnešní transformace musejí odejít jako vítězové.
    • Budeme podporovat výměnu domácích kotlů a instalaci fotovoltaiky na střechách (ne na zemědělské půdě).

    a buť rád že ani jako nevíš kde máš vobčanku nemusíš volit a mit vodpovědnost zato cose v čechii děje a mužeš jakoby jenom žrát popcorn a koukat na bondovku s patem&matem chocoafro románek nebo nekonečnou realityshow česko hledá ministra zdravotnictví :D :D ;D ;D

    2.6.2021 00:39 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Podpoříme elektromobilitu a zlepšíme tak kvalitu ovzduší ve městech.
    Jo, tak tyhle kecy zdůvodňují každé omezení aut. A pokud vím, v každém případě za posledních ~ 10 let, kdy to omezení někdo někde zavedl, se kvalita ovzduší ani trochu nezměnila. On ten bordel a prach ve městě tak nějak není úplně z aut.
    Quando omni flunkus moritati
    Jendа avatar 2.6.2021 03:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    On ten bordel a prach ve městě tak nějak není úplně z aut.
    Zdroj? Myslel jsem, že je třeba dost korelovaný kolem velkých silnic, a to je právě kvůli autům. (ideálně prosím pro Prahu, chápu že třeba v Ostravě mají železárnu)
    pushkin avatar 2.6.2021 08:45 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Provoz poklesl, imise nikoli. Zákazy starých dieselů nemají smysl, zní z Německa
    Zákaz vjezdu do měst v Německu nepřináší kýžený efekt
    a kdysi jsem četl i článek o tom, že někde v Německu dělali maraton, tak zavřeli kompletně centru města a emise jim tam paradoxně stouply :-)
    2.6.2021 11:11 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Aneb udělejme náhodné statisticky nerelevantní měření čehosi a pak to používejme jako argument :D
    pushkin avatar 2.6.2021 14:15 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Aneb kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde :-)
    2.6.2021 11:26 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    +1 Z jedné přenášky na chmi si vybavuju, že ve městech je většina znečištění způsobená dopravou (což nejsou jen výfukové plyny, ale i částice uvolněné z pneumatik, víření prachu a pod.), stavebními prácemi a pak taky kotly na tuhá paliva. Přesná čísla by se asi dala na webu chmi dohledat, ze zákona to musí sledovat.
    There is no point in being so cool in a cold world.
    2.6.2021 11:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    a určitě to jako neni všecko tendleten biohnůj rudozelenej :O :/
    Další prioritou je využití peněz na modernizaci energetiky, průmyslu a bydlení v souvislosti s chystanou dekarbonizací uhlíkově náročné české ekonomiky
    ...............
    To vypadá docela dobře :-)
    Gréta avatar 2.6.2021 13:05 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality

    že to budeš hájit my bylo jasný už když sem to sem chtěla strčit :D :D :D :D

    nnnnóóóóóóóóóóóóóóó si myslim žeti je asi jakoby dovolim volit protože si prej už jako volil ty zelený a piráty takže todleto vlastně bude minimalizace škod taková když misto levicový strany budeš volit středolevicovou nějakou :O :D ;D ;D

    2.6.2021 14:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    nnnnóóóóóóóóóóóóóóó si myslim žeti je asi jakoby dovolim volit protože si prej už jako volil ty zelený a piráty takže todleto vlastně bude minimalizace škod taková když misto levicový strany budeš volit středolevicovou nějakou :O :D ;D ;D
    Zelený jsem v životě nevolil a ani volit nebudu. Piráty ano a fandil jsem jim zejména než byli parlamentní stranou, ale jestli je podporovat i nadále je otázka, uvidim, jak moc mi budou vadit některý jejich problémy, ale to je něco, co si musim zhodnotit sám. Že bych volil ŤOP09 je silně nepravděpodobný, nevěřim jim po personální stránce. No a jinak je to jedná velká mizérie, není tady moc koho volit.
    Jendа avatar 2.6.2021 14:46 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    No jestli to znamená upgrade Dukovan, dostavbu Temelína a postavení třetí jaderky, tak jo :-)
    Fluttershy, yay! avatar 2.6.2021 15:44 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    28.5.2021 19:38 Antifašista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Náckové patří do basy. Jestli se ti nelíbí islamizace jsi nácek a patříš do basy.
    JiK avatar 28.5.2021 20:30 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    delsi prizpevek jineho autora ke stejnemu tematu. https://kechlibar.net/2021/05/28/o-svobode-slova-jeste-jednou-aneb-podobenstvi-o-zabradli/ muze to byt uzitecne pro ty, kteri tvrdi, ze se to vlastne nestalo, ze to je jinak, nebo neni vubec.
    29.5.2021 01:31 Lorenzo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Odkazuje na stejny clanek jako ty.
    29.5.2021 00:28 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Souhlasím, že toto je špatně.

    (Pokud je to pravda - něověřoval jsem a u JiKa bohužel člověk nikdy neví.)
    29.5.2021 12:10 Jejdanánky soudruzi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    To je jen dohra západního kolonialismu a ziskuchtivého lezení, kam nemají, viz namítkou búrské války o zlato. Pak se trošku mezi sebou posekali o všechny tyhle kolonie a byly z toho dvě světový války a pár dalších prasačin typu Palestina, Vietnam, Laos, Sýrie atak. Teďka se jim to krásně zkapitalizovalo, detroitizovalo a holt za to dostanou ještě jeden flákotanec - blowback.

    Apocalypse Now - the Doors
    31.5.2021 07:52 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utahování šroubů totality
    Pamätám si, keď sme do školy začali dostávať také tie všelijaké príručky o EU, jej orgánoch, humanistických a demokratických princípoch, výhodách...sľubovali všelijaké práva a slobody, svetlú budúcnosť Európy.

    Zároveň za účasti mimovládok existovala taká súťaž - Olympiáda ľudských práv. Asi dvakrát som na tom bola so žiakmi (aspoň mali výlet, raz do Tatier a raz do Trenčianskych Teplíc) ... V porote bol jeden chlapík, ktorého som ešte za socíka poznala z jednej Komisie pod min. kultúry, ktorá riešila "cigánsku otázku" - a zas mal dobrý flek a nič nemusel robiť.). Mne tá súťaž o ľudských právach a EU začala pripadať ako tie súťaže o Sov. zväze, k výročiu VOSR a ideovo-politické školenia v SZM, na ktoré nás hnali pod hrozbou, že nedostaneme zápočet z tzv. spoločensko-politickej praxe! A tak som sa účasti v ďalších ročníkoch vyhla... podobne ako ďalším "exkurziám" do Osvienčimu, pretože na rozdiel od čias, keď som tam bola ako gymnazistka a ten tábor bol viac-menej v pôvodnom stave, teraz mi to už pripadalo ako turistická a cirkusová atrakcia a decká zaujímali akurát tie vlasy vo vitríne a kremačná "technológia"...

    My sme sa vrátili v čase. Prázdne frázy a všetko je postavené na hlavu. Európa je rozdelená viac ako kedykoľvek predtým, tentoraz nie na národy, ale už na malé skupinky a jednotlivcov a všetci sú proti všetkým. To sa ľahko poštve proti sebe, ak treba. Samo sa to v tom obrom koncentráku vyselektuje medzi sebou.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.