abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 699 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    18.9.2009 19:49 | Přečteno: 1578× | Linux

    Jak asi každý včera zaznamenal, tak radaru v ČR definitivně odzvonilo. Prezident Obama telefonoval včera premiéru Spejblovi zprávu, že s raketami v Polsku a radarem v Brdech končí. Zprávu přinesly také hlavní zpravodajské servery: idnes
    lidovky
    aktuálně
    blisty

    No co k tomu dodat. Konfidentskému Sašovi Vondrovi se asi vzteky narovnala huba, kolaborantská pěnice Vlastička Parkanová chystá asi s ráčkujícím Vyčítalem novou písničku a náčelník Velký Brk z Toskánska to vidí jako ohrožení bezpečnosti ČR a porušení dohody ze strany USA. Mirek už asi nebude bulíkovat veřejnosti nesmysly, jak bude KLDR pouštět rakety přes Evropu na USA. Češi přijali tuto zprávu víceméně pozitivně, v Polsku spíše naopak. No zkrátka radarohujeři a různí podržtaškové asi teď smutně lkají. No co se dá dělat. Zase ale tak smutnit nemusí, projekt protiraketové obrany nekončí, neboť případné interceptory tj. rakety, by mohly být umístěny v budoucnu i v ČR. No nevím, jak pochodí Američané u nás s raketami, když si jejich radarové zařízení nepřály asi 2/3 obyvatelstva. Tož se uvidí.

           

    Hodnocení: 56 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Souhlasíte s tím, že v Česku nebude stát radar?
     (73 %)
     (27 %)
    Celkem 111 hlasů

    Obrázky

    Dobrý den, radare - vlastně nashledanou, obrázek 1

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.9.2009 19:57 qw11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    Nebude to tym ze ste vyhnali ruskych spionov a ty sa obratili rovno na obamu? :-)

    Darth Phantom avatar 18.9.2009 20:11 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    No hej, možno to buďe tým. Ruští špióni byli vyhnáni zatím jen dva, ale ještě jich je asi 200, no a makají jako sviňa :).
    1
    2
    3
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Limoto avatar 18.9.2009 19:59 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    V té anketě je chyták... naletěl jsem...

    Darth Phantom avatar 18.9.2009 20:14 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    A jaký tam je chyták, prozraď :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Max avatar 18.9.2009 20:17 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Chyták bude asi v tom, že Limetka neumí číst :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Limoto avatar 18.9.2009 20:25 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    Asi :-D

    20.9.2009 20:21 boriz | skóre: 4 | Localhost
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    nejsi sam.... cekal jsem jinou formulaci

    I slackwaristi maji sve dny
    robotics avatar 18.9.2009 20:35 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    Autor blogu je ruský špión. Chce se jen dozvědět jakej máme strach z ruska.

    Jendа avatar 18.9.2009 23:51 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    A loguje IP adresy u kladných odpovědí [donutil k tomu adminy ABC, běžným lidem se žádné IP nezobrazují] a přidává body!
    19.9.2009 12:33 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    To nemusi nikdo zjistovat, strach z Ruska totiz maji evidentne vsichni:

    Ti, co odpovedeli "ano" se tak strasne boji Ruska, ze nedovolili Americanum postavit tady radar.

    Ti, co odpovedeli "ne" se tak strasne boji Ruska, ze si preji, aby zde americky radar stal.

    18.9.2009 21:11 Parkan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Jendа avatar 18.9.2009 23:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Možná radši ty rakety. Radar musí vidět a tak na něj lze snadno útočit. Rakety se můžou zabudovat pod zem a až budou potřeba, odklopí se kus hory. Takže se na to pedofilůmteroristům nevyplatí útočit. Navíc radar bez raket se taky hodí, ale rakety bez radaru jsou k prdu.

    Jinak jsem pořád ještě nikde nenašel, co se stane, když tu hlavici sestřelí. To se ty biologické a jaderné zbraně rozpráší na zem? Budiž, biologické možná shoří.
    19.9.2009 08:33 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    A proč myslíš, že to budují u nás a né u sebo :-O

    Rezza avatar 19.9.2009 10:02 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    To videt/nevidet je zbytecna otazka... Pokud se nejake zemi/teroristum, ktere by mely zajem utocit na Evropu/USA podari postavit par raket, tak je rozhodne nebudou strilet na radar, ale budou doufat, ze aspon jedna doleti tam kam ma - na cil ala mesto aspol. Pokud budou mit raket vic, tak uz bude jedno na co mirit budou - to bude stejne konec...

    19.9.2009 10:26 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    No ja nevim. Kdybych byl nejakej totalitni vladce, tak nebudu utocit na nekoho, kdo ma "jenom" radar, ale pripravim se spis zautocit na nekoho, kdo ma rakety. Kdyby proti me nahodou nekdo ty rakety vystrelil, tak abych byl pripravenej jenom zmacknout cudlik a rakety taky vystrelit.

    Takze nechtel bych radar, ale rakety uz vubec ne.

    belisarivs avatar 19.9.2009 12:12 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    Rakety musis navest.

    Je sice otazka, jestli a jak jednoduse, jdou z antiraket udelat utocne rakety, ale na palebna postaveni nema cenu utocit, protoze jsou zabetonovana v zemi a odolna jako prase.

    To je snazsi provest letecky utok na radar.

    IRC is just multiplayer notepad.
    Grunt avatar 19.9.2009 12:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    To je snazsi provest letecky utok na radar.
    IMHO ta obří kopule spíš slouží jen k tomu aby bylo zjištěno, že něco letí ale k samotnému navádění se používá něco jiného. MŘBS se dá též za chodu navádět obrovskými anténami, ale v případě, že ztratí spojení tak si vybere nejvhodnější cíl z poslední známé komunikace v případě zničení řídícího centra. Navíc většinou bývá komunikace v této oblasti X-krát zálohovaná a zálohovací řídící centra mají tajné souřadnice(pokud vím, tak souřadnice radaru jsou víc než známy, když už tam strašili i nějací zelení aktivisté). A pokud už jsou souřadnice takto životně důležitého objektu veřejně známi musí být objekt náležitě chráněn a střežen. Ono by to bylo vcelku nevhodné kdyby nějaká vypuštěná raketa zase musela spadnout zpět na zem.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 19.9.2009 11:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    Nechci ti do toho kecat, ale v případě MBŘS s nukleární hlavicí(a asi i jinou než tou která zrovna nese nápis BANG!) rozhodně nejsou prvním cílem radary. Proto se také stavěla různá sila, která by měla možnost sílu nárazu ustát a nebo se dělaly pojízdné odpalovací rampy a neustále se přesouvaly aby je nepřítel nemohl zacílit(což bude IMHO případ raket v ČR). Někdy by mě docela zajímalo co se stane, pokud silo sílu nárazu neustojí a povolí. Pokud silo povolí neiniciuje síla nárazu čirou náhodou i ostatní nukleární hlavice?

    BTW: Američani ty svoje rakety i docela vhodně nazývají. Viz. z.B. Peacekeeper.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 19.9.2009 12:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Proto se také stavěla různá sila, která by měla možnost sílu nárazu ustát a nebo se dělaly pojízdné odpalovací rampy a neustále se přesouvaly aby je nepřítel nemohl zacílit(což bude IMHO případ raket v ČR).
    No tak když se tu postaví silo, které sílu nárazu ustojí, tak se na to nevyplatí teroristům plýtvat raketou. Opět - když zničí radar, tak se nepřítel nemá jak bránit, protože prostě nevidí, jestli na něj něco letí, a nemůže to přesně zaměřit (IMHO).
    Někdy by mě docela zajímalo co se stane, pokud silo sílu nárazu neustojí a povolí. Pokud silo povolí neiniciuje síla nárazu čirou náhodou i ostatní nukleární hlavice?
    Dobrý kvesčn.
    Grunt avatar 19.9.2009 13:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    No tak když se tu postaví silo, které sílu nárazu ustojí, tak se na to nevyplatí teroristům plýtvat raketou.
    Proto se také v této době vývoj spíš než na těžkopádné MBŘS soustředí na nízko-letící dalekonosné naváděné střely s různými termobarickými náplněmi a podobnými vtípky. Což by bylo pro nějakého teroristu mnohem lepší než nějaká nukleární střela. A když už, tak aspoň v kufříku, protože to je z pohledu partyzánského boje je to mnohem účinnější než raketa o které ví celý svět pomalu ještě dřív než vzlétne.
    Opět - když zničí radar, tak se nepřítel nemá jak bránit, protože prostě nevidí, jestli na něj něco letí, a nemůže to přesně zaměřit (IMHO).
    A já zase znovu opakuju, že si myslím, že ten radar až zas takovou důležitost neměl. Protože to by kolem něho určitě nebyl takový tyjátr a kdyby ano tak by byl X-krát zálohovaný něčím jiným. Dle mého názoru měl jen zvýšit dohled do vnitrozemí, protože je rozdíl vědět o střele když si to štráduje několik desítek nad zemským povrchem a je něco jiného o ní vědět když vzlétá.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 19.9.2009 13:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    …několik desítek kilometrů nad zemským…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 19.9.2009 15:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    A hele, dokonce jsem i cosi našel. Až uvidíš podobnou káru se u nás prohánět, tak jí určitě nezavazej v cestě. Nemuselo by se ti to vyplatit.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    xkucf03 avatar 19.9.2009 23:24 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Rozpočtová politika

    Navíc ty rakety bychom mohli potají vyhrabat a prodat je někam na východ – což by mohlo trochu vyspravit náš státní rozpočet :-)

    Podle současného premiéra by se dalo tipnout, kam to bude – ale na druhou stranu: Arabáci nebo Severokorejci by možná byli schopní zaplatit víc, tak ještě uvidíme…

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 20.9.2009 00:17 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozpočtová politika
    Navíc ty rakety bychom mohli potají vyhrabat a prodat je někam na východ – což by mohlo trochu vyspravit náš státní rozpočet :-)
    Škoda, že to jsou jenom "antirakety" a ne jaderné. Hodilo by se mi nadkritické množství uranu 235 nebo plutonia :-).
    18.9.2009 21:14 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    no, kdz to shrneme, tak pro nase pravicove smyslejici obcany se to zari zatim vubec nevydarilo. A jestli se nyni politici jeste dohodnou, ze bohatym se napari 38% dan, tak  to bych nechtel byt na  jejich miste. 

    Krast se holt neda porad.

    xkucf03 avatar 19.9.2009 23:30 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Dobrý den, magore, dade.

    levice-Rusko vs. pravice-USA

    Opravdu si myslíš, že je svět tak jednoduchý? Už by ses na to bipolární vidění světa mohl povznést – a hlavně přestat spojovat zahraniční politiku s tou vnitřní. Např. já se považuji za pravičáka a kdybychom se bavili o ekonomii, nesouhlasil bys se mnou (ale dal bys mi za pravdu, že jsem pravičák), ale zároveň nestojím o to, aby u nás byl radar nebo rakety cizího státu.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Rezza avatar 18.9.2009 21:55 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

     Tak se promarnila dalsi prilezitost :(

    18.9.2009 22:20 Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    ?!
    Jendа avatar 18.9.2009 23:51 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    K čemu? (fakt nechápu)
    Rezza avatar 19.9.2009 09:58 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    Trosku pomoci nasi skomirajici vede?

    belisarivs avatar 19.9.2009 12:14 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    Jako ze bysme z natazenyma rukama cekali na to, co nam USA zadarmo daji?

    Prece nemuzeme spolehat na to, ze nasi vedu zachrani americani.

    IRC is just multiplayer notepad.
    Rezza avatar 19.9.2009 18:16 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

     V dobe, kdy se o radaru zacalo mluvit jsem byl jeste na VS a bylo tam nejake otukavani a zjistovani (no a slibovani) mozne spoluprace od panu z nepratelske imperialisticke zle armady. Otazka je, kolik by toho bylo, ale nekteri lidi ze skoly vypadali hodne nadsene.

    19.9.2009 20:11 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Sliby se slibujou, blazni se radujou...
    xkucf03 avatar 19.9.2009 23:34 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše údajná spolupráce

    To myslíš, vážně?

    Američani si „spolupráci ve vědě a výzkumu“ představují jinak než by si normální člověk (správně) tohle sousloví vyložil – prostě přetáhnou pár našich nejlepších vědců do USA – tzn. levná ale vzdělaná pracovní síla, pár lidí dostane slušně (na české poměry) zaplaceno, ale jinak nic – přínos pro ČR nulový, pro zbytek občanů rovněž.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Bluebear avatar 20.9.2009 01:09 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: údajná spolupráce
    prostě přetáhnou pár našich nejlepších vědců do USA – tzn. levná ale vzdělaná pracovní síla

    Jenže to je naše chyba!

    Proč by nemohli Američané nabídnout špičkovým vědcům práci za lepší peníze? To je férová nabídka. Ti lidé se sami rozhodnou, jestli nabídku přijmou nebo ne. Nikdo je k ničemu nenutí. To není, jako kdyby ty vědce odvlékali v noci v pytlích.

    Ano, pokud dostane vědec nabídku z Ameriky, asi nezaváhá. Protože u nás jsou vědci placení opravdu bídně, nemají žádnou podporu vlády, naopak, poslední rozhodnutí o redukci financí pro Akademii věd svědčí o tom, že v žebříčku priorit naší vlády je věda až úplně vespod.

    Amerika samozřejmě může zaplatit vědcům více, má na to. Ale i Česká republika by mohla zaplatit vědcům více. Ne sice tolik, ale přece. Jenže na to sere. Sere na to velmi ostentativně. Dává najevo, že výzkum je hovno v trávě. Kdyby byli u nás vědci váženými členy společnosti, kdyby vláda jasně deklarovala (a podložila to finančně), že sice nemá americké zdroje, ale přesto o vědu stojí a bude ji podporovat, možná by ti vědci neodcházeli. Patriotismus funguje - jenže ne, když ty patrioty vyháníme.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    xkucf03 avatar 20.9.2009 08:12 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: údajná spolupráce
    Proč by nemohli Američané nabídnout špičkovým vědcům práci za lepší peníze?

    Jasně, že můžou – a stejně tak ti vědci mohou odejít z ČR, sotva je tu můžeme držet násilím jako za minulého režimu. Ale řeč byla o něčem jiném: bylo by strašně naivní si pod takovou „spoluprací“ představovat něco, co by mohlo být užitečné ČR nebo komukoli jinému než těm vědcům (ti dostanou zaplaceno).

    Amerika samozřejmě může zaplatit vědcům více, má na to.

    Já být vědcem, tak jdu radši do Číny :-) ta je v současnosti schopná nabídnout lepší zázemí. Amerika už není, co bývala. Ale šel bych tak na dva tři roky, ne natrvalo.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Dalibor Smolík avatar 20.9.2009 10:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: údajná spolupráce

    Já být vědcem, tak jdu radši do Číny, ta je v současnosti schopná nabídnout lepší zázemí.

    Abych se přiznal, já asi ne. V angličtině jsem jak doma, USA znám dost také. Ale čínské znaky by byly pro mne asi nepřekonatelnou překážkou. Stejně tak povídání s babičkou přede mnou  ve frontě na košíky v nákupním středisku a další drobnosti . Já vím, člověk nemá říkat  "nikdy" :-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Jezekus avatar 18.9.2009 22:33 Jezekus | skóre: 19 | blog: jezkova_nora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    Mě se osobně moc nelíbila doba kdy Obama volal, přišlo mi to docela sprosté volat v 1:20 v noci... 

    18.9.2009 22:55 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Docela jsi mě zklamal. Vůbec jsi nepřipomněl skutečnost, že zrušení radaru připadlo přesně na 70. výročí vstupu SSSR do WWII. Dvě skvělá sovětská vítězství v jeden den a ty to ani nezmíníš.
    Darth Phantom avatar 18.9.2009 23:10 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Od toho si tady ty, ty vole! :-D Jak to souvisí s radarem nevím, ale budiž. Ale vím, že ty si samá US army, US navy, US Maddox a jiné. Musíš být asi velký uchyl :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Darth Phantom avatar 18.9.2009 23:20 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    Teď mě ale napadá, že to může být tak trochu sovětské vítězství. Něco za něco. Obama dojednal s Medveděvem povolení zásobování amerických chrabrých boys přes ruské území, aby mohli pokračovat lépe ve svém zločineckém tažení Afghánistánem.

    Protislužbou je asi zrušení radaru a raket v Polsku. My jsme jen taková malá bezvýznamná figurka na šachovnici ve hřr mocností. Každopádně to znamená i to, že se tady někdo snažil věšet bulíky s radarem po dlouhá léta a že radar je vlastně k ničemu.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Jendа avatar 18.9.2009 23:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Jak to souvisí s radarem nevím, ale budiž.
    Nějaká symbolika nebo tak něco. Škoda, že tehdá s tím vstupem do NATO tři dny neposečkali :-D (žert).
    Jendа avatar 18.9.2009 23:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    19.9.2009 08:15 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    Přesněji na 70. výročí napadení Polska Sovětským Svazem. Takže polský prezident se to Obamovi ani neobtěžoval zvednout, nechal ho čekat do rána :-D

    Bushit resistance -> Obamatrix resistance

    belisarivs avatar 19.9.2009 12:15 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    V 1 rano bych to mozna zvednul, ale dotycnemu bych vynadal at je to kdo chce.

    IRC is just multiplayer notepad.
    19.9.2009 12:51 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    Díky za přivítání a rozloučení! :-D

    Já měl totiž na ZŠ přezdívku "radar". ;-)

    Dalibor Smolík avatar 19.9.2009 15:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    Všichni dosavadní prezidenti USA byli trochu ve stínu zkušeností se studenou válkou a železnou oponou. Rusko versus západní svět byla hlavní osa světového "sváru".  Barack Obama je člověk trochu z jiného těsta.  Je Afromeričan. Mám radost z toho, že i takový člověk  má šanci se stát prezidentem USA, což bylo před pár lety naprostým scifi. Jenže tento člověk má úplně jiné sféry zájmu a jiné priority.  Jej Evropa a Rusko vůbec nezajímají, jeho kořeny jsou naprosto jinde. Samozřejmě Afrika, Latinská Amerika atd - ano, jsou to oblasti, které si  zasluhují pozornost.

    Bohužel je to tak trochu na úkor nás.  Barack dal jasně najevo, že si své problémy v Evropě máme  řešit sami - a v podstatě má pravdu. Jenže to má háček.  Naše území nemůže zůstat ve vzduchoprázdnu. Vždy je pod vlivem určité velmoci. Té či oné historicky - ale sami být nemůžeme. Podle toho, pod čím vlivem jsme byli, podle toho vypadal náš život a naše úroveň.  Stále tady srovnáváme nabubřelost strýčka Sama s Ruskem. Ale ono se to srovnat nedá. Na jedné straně kýčovité hollywoodské filmy a mekáče na každém rohu, na druhé straně rozvrat a úpadek země. Co je horším zlem? Je třeba si uvědomit, co vzrůstajícím vlivem sílícího Ruska dáváme všanc.  Nic proti rusofilství, proti slovanským bratrům - ale  nevypouštíme džina z lahve?  Nechci strašit Ruskem, ale určité nebezpečí tady je - oni si nikdy nepřestali klást nároky na naše území! To nemám ze své hlavy, ale od ruských osobních přátel, kteří se pohybují v oblasti ruského ministerstva zahraničí. Takže jejich slova beru vážně.  Opuštění  oblasti střední Evropy považují za příkoří a rádi by to znovu napravili. Zkušenost s jejich působením, vzhledem ke svému věku, již mám.

     

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.9.2009 16:00 dfsdgfsd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

     

    . Zkušenost s jejich působením, vzhledem ke svému věku, již mám.

     

    Vzhledek k vašemu věku by vám to mohlo býti už jedno.

     

    Dalibor Smolík avatar 20.9.2009 11:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    Prosím? Mám dvě děti. Rád bych, aby žily život jako lidé, nikoliv jako ovce, shánějící toaletní papír a banány. (To byl samozřejmě žert s nadsázkou). Ale tak nějak to je. Jde mi o to, aby si své životy mohli ovládat do značné míry samy.   Aby život vysoškolského profesora neovlivňovala domovnice v uličním výboru a nevím co ještě.

    Vím, že se socialismus, jak jsem jej popsal, již nevrátí. Ani v Rusku. Rusové ale nikdy neuměli hospodařit. Proč by naše země měla táhnout problémy této mocnosti? Raději ji uvidím v západních strukturách, i když ani ty nejsou ideální. Ale co je v životě ideální? Nic. Jen jde si o to vybrat rozumnější variantu.

    Ano, již jsem v poměru k mnoha diskutujícím zde starší,  jednou půjdu do penze, která nebude asi nic moc :-) i když si připlácím. Ale nerad bych zažil ještě nějaké politické kotrmelce v této zemi, jako měnové reformy, normalizaci a jiné fajnovosti, kterých byly vyspělé civilizované země ušetřeny. 

     

     

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Jendа avatar 20.9.2009 12:54 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Rád bych, aby žily život jako lidé, nikoliv jako ovce, shánějící toaletní papír a banány.
    Nebojte se (nějak mě to nutí o hodně starším vykat, pardon), po žárovkách budou následovat další věci.
    Ani v Rusku. Rusové ale nikdy neuměli hospodařit.
    rejp, nadsázka: Kdežto současná imperialistická krise v USA nasvědčuje tomu, že západ umí ;-)
    Ale nerad bych zažil ještě nějaké politické kotrmelce v této zemi, jako měnové reformy, normalizaci a jiné fajnovosti, kterých byly vyspělé civilizované země ušetřeny.
    Obávám se, že něco-trochu-jako-socialismus se sem hrne z Bruselu :-(
    xkucf03 avatar 20.9.2009 13:45 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše měna

     

    Ale nerad bych zažil ještě nějaké politické kotrmelce v této zemi, jako měnové reformy, normalizaci a jiné fajnovosti

    Vždyť politické kotrmelce (kotrmelečky) máme už teď – a to se vlastně nic neděje, jsme v podstatě v normální demokratické situaci, ale naši politici se chovají dosti nestandardně a zmateně – jak se asi budou chovat až přijdou skutečně vážné problémy? Zhroutí se, utečou do ciziny, přenechají moc povstalcům, nebo se budou snažit držet koryt a dělat, jako by nic, dokud to půjde a budou prohlubovat problémy, až spadneme úplně na dno?

     

    Měnová reforma nás klidně může potkat i teď, v demokracii a kapitalismu. Stačí se podívat na veřejný dluh :-( Je potřeba okamžitě začít s oddlužování, jinak bude hodně špatně. Jenže toho se asi ani od jedné ze dvou hlavních stran nedočkáme. ). Naivní útěk do „eurozóny“ není řešením – naopak to může být o dost horší – až to praskne, budou mít problémy všechny země postižené (platící) eurem najednou (nejsme sami, kdo má vysoké dluhy). Jsem toho názoru, že by si jednotlivé země měly svoje problémy vyřešit postupně, nezávisle na sobě – pak je totiž šance, že se vzájemně podrží zahraničním obchodem a dopady budou mírnější.

    „Normalizace“ ve smyslu radikálních změn (ovšem bez revoluce/převratu) a posunů někam jinam (do „normálu“, ať už to znamená cokoli), může taky nastat – jde jen o to, co to ten „normál“ je – jestli liberální společnost, což by znamenalo trochu dočasného vlnobytí, ale dlouhodobě je to správné řešení – nebo jestli by to naopak bylo utahování šroubů s cílem udržet lidi na uzdě, aby se nebouřili, i když se dnes mají hůře než včera.

    To, co jsi vyjmenoval, IMHO nezáleží až tak na režimu nebo politicích, kteří jsou zrovna u moci – politici v velké části dělají, co musejí, k čemu jsou donuceni – ať už situací ve vlastní zemi (dluhy, korupce, rebelie…) nebo někým zvenku (velmoci, přírodní katastrofy, válka…).

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Dalibor Smolík avatar 20.9.2009 17:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: měna

    Vždyť politické kotrmelce (kotrmelečky) máme už teď – a to se vlastně nic neděje, jsme v podstatě v normální demokratické situaci

    A to je v pořádku!!! Pokud je to v rámci demokracie, budiž. Naše země zažila ale spoustu zásadních převratů: 1918, 1938, 1948 a 1989. Výsledkem je, že třeba lidé, kteří celý život tvrdě pracovali a spořili si na důchod, o všechno přišli. Jednou  arizací, pak znárodnění, poté měnovou reformou a nakonec inflací...

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Darth Phantom avatar 19.9.2009 19:04 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    No v podstatě s vámi souhlasím, pane Smolíku. Akorát tuším, že vy jste byl zastánce radaru, což já jsem od začátku nebyl. Tušil jsem, že je to od začátku pěkná habaďúra, což se se teď dostatečně potvrdilo. Jen dva prstíčky strčíme a už tu budeme navěky jako ty jezinky. Jak zastrčili Američani svoje prstíčky se lze přesvědčit třeba v Kosovu, kde stojí demokratocky postavený Camp Bondsteel. Vojenská hegemonie USA je prostě zcela evidentní, vojenské základny mají po celém světě a pořád jim to nestačí. Podle mě žádné rakety ani radary v ČR nejsou potřeba. Dnešní stav, kdy je ČR členem NATO a EU je podle mě zcela vyhovující.

    Strašení Ruskem mi přijde poněkud komediální a projevuje se hlavně v jistých politických kruzích. To je jako kdyby dnes někdo pořád strašil s Habsburky nebo Němci. Také jsem se dobře bavil při výročních zprávách BIS, kde se to přímo hemžilo ruskými agenty a myslím si, že tyto výroční zprávy jsou zpracovány na politickou objednávku. Vyhoštění dvou ruských diplomatů z ČR bylo taky docela zábavné. Který diplomat ať už je z jakékoliv země není tak trochu špión a zpravodajec? To by se asi muselo zřejmě vyhostit všech 200 ruských diplomatů. A jak údajně ovládají tito špióni média, poslance, politiky a veřejné mínění o radaru je taky velice úsměvné. O jiných agentech z jiných zemí jsem nikde v českých médiích nenarazil.

    Co se týče Rusů, tak taky o nich nějaké valné mínění nemám. Jsou na to podobně jako Američani: Jsou nadutí a nabubřelí, myslí si že schlamstli všechnu moudrost světa a že jim patří zeměkoule. Nějaké apelování na slovanskou vzájemnost či slavjanofilství se mi taky moc nelíbí, v dnešním globalizovaném světě je to poněkud mimo mísu. I když pravdou je, že tu rozhodně společné kořeny jsou, což se projevuje evidentně v jazykové příbuznosti. Taky se mi docela líbila reklama na Prazdroj, kde Mucha kreslí Slovanskou epopej, to bylo docela hezké :).

    No zkrátka si myslím, že tady Američaní pochodí s raketami asi stejně jako s radarem. Svoje pracky roztáhly po v dnešním světě víc než dost.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Dalibor Smolík avatar 19.9.2009 19:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    Akorát tuším, že vy jste byl zastánce radaru, což já jsem od začátku nebyl.

    No, komu normálnímu by se líbila mikrovlnka v brdských lesích?  Kdyby (opakuji: kdyby) to mělo významnou měrou zvýšit bezpečnost země, tak bych jej asi překousnul.  Jinak ovšem jsem celkem rád, že tu nic takového nebude, pokud to ovšem nemá pozadí, o kterém jsem v příspěvku psal. A tím je ztráta zájmu USA o středoevropský region a vývoj v něm.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Darth Phantom avatar 19.9.2009 19:43 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Kdyby (opakuji: kdyby) to mělo významnou měrou zvýšit bezpečnost země, tak bych jej asi překousnul.

    No a to je podle mě asi ta největší chiméra, co tady různí Mirkové a Sašové Vondrové šířili. Nejdřív blekotali něco o tom, jak radar bude sloužit proti nebezbeží z KLDR. Poté něco o Iránu a poslední verze byla něco v tom smyslu, že se nás radar bude chránit proti Rusku. Záležitost s KLDR patří do říše pohádek, Írán do sbírky bajek Tisíce a jedné noci, no a Rusko? Ehm, Rusko má docela náskok v raketové technice oproti americkým soudruhům a disponuje mobilními raketovým odpalovacím zařízeními a vyspělým protiraketovým systémem S-300 a S-400.To si konečně uvědomil i Obama a začal s Rusy vyjednávat na diplomatickém poli.

    No a taky nemám dojem, že by USA ztratily zájem o středoevropský prostor, když chtějí vyměnit radar za rakety :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Dalibor Smolík avatar 20.9.2009 10:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou

    Faktem je, že mobilní anti-rakety budou mnohem levnější než radar + raketová základna v Polsku, pokud je to takhle myšleno, tak tomu celkem rozumím.  Peníze teď nemá nikdo.

    A s těmi bajkami:  Hitlerovi se také v polovině 30. let každý smál. Pak všem přestalo být do smíchu. Ano, Irán a KLDR jsou od nás dostatečně daleko,  nebezpečí, že by se korejská raketa zapíchla na 1. nádvoří Pražského hradu, je asi dost nízké. ;-)  Ale probém by se řešit měl, to je fakt.

    Proti Rusku by nám ten radar asi nepomohl, to musí být jasné každému rozumně myslícímu člověku. Ale vzpomeňme si, jak Rusové protestovali jen při naší přihlášce do EU!  O vstupu do NATO nemluvě. V té době bylo ale Rusko slabé. Což o tom dnešním se nedá říci. Bída a srab je tam stále, ale armáda posiluje a země získává na mezinárodním poli respekt a obavy.

    Jednou se pod nějakou záminkou (třeba zabránění terorismu) mohou objevit zase ruské tanky,  i když ne se stejnou ideologií jako v roce 1968. V lepším případě budeme 100% závislí na energiích i odbytištích. A docela chápu, že některým politikům se tato (zatím neaktuální) hrozba nelíbí a hledají jiné řešení. Včetně mobilních i nemobilních raket, radaru a nevím čeho ještě.  Takže tolik k té chiméře.

     

     

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Jendа avatar 20.9.2009 12:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Jednou se pod nějakou záminkou (třeba zabránění terorismu) mohou objevit zase ruské tanky, i když ne se stejnou ideologií jako v roce 1968.
    Ano. Nebo tanky jiné mocnosti :-).
    A docela chápu, že některým politikům se tato (zatím neaktuální) hrozba nelíbí a hledají jiné řešení. Včetně mobilních i nemobilních raket, radaru a nevím čeho ještě.
    Obávám se, že rakety ani radar skutečně nezabrání Rusům, aby sem vjeli s tanky, pokud budou chtít. Možná jenom tím, že na nějakém setkání (které se bude náhodou konat na konci září v Mnichově) budou moci naše "síly" argumentovat "pomozte nám proti Rusku, my vám tím radarem taky pomohli proti TerorismuTM".
    Darth Phantom avatar 20.9.2009 17:49 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Aby ty tanky vůbec měli.. Pokud si dobře vzpomínám, tak jsme ještě členy NATO (projevuje se to hlavně tím, že posíláme různé pohůnky do Afghánistánu). Takže jestli stále ještě platí, že je-li napaden jeden z členských států, tak mu ostatní přijdou na pomoc, tak jsme v relativním bezpečí. Takže ať sem budou chtít Rusové vjet s tanky sebevíc, tak asi nejsou na hlavu, aby se dostaly do konfliktu s celou Severoatlantickou aliancí a USA. Bububu s tanky je sice hezké a dojímavé, ale poněkud nereálné.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Bluebear avatar 20.9.2009 19:56 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    To je pravda (zaplaťpánbu), ale pokud bude ČR vystupovat dále tak laxně jako dosud, zdržovat, rozmýšlet se nebo přímo sabotovat spojenecké akce (viz skandál, kdy se česká jednotka tuším v Afghánistánu na rozkaz stáhla z boje a nechala Brity, ať se s tím poperou, jak dovedou. Vysvětlení: bylo to příliš nebezpečné), tak je otázka, jak dlouho v NATO ještě zůstaneme.

    Mimochodem, vyloučení z NATO by byla taková ostuda, že bychom byli ekonomicky i politicky v naprosté řiti a nikdo by od nás už nevzal ani kůrku chleba. Pak budeme v situaci, že ochotně přilezeme ke každému, kdo by nám byl ochoten poskytnout nějaké suroviny nebo obchodní prostor, ať to bude Rus, Číňan nebo třeba Marťan.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Darth Phantom avatar 20.9.2009 20:11 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    ale pokud bude ČR vystupovat dále tak laxně jako dosud, zdržovat, rozmýšlet se
    Čili jinými slovy si chtěl říct, že bychom měli hluběji zalézat do análního otvoru USA, aby byl mocný strýček spokojen. Celý Afghánistán je od začátku akcičkou USA, poté se připojili různí anální horolezci včetně ČR. NATO je pokud vím obranná aliance, ale zatím to tak z posledních akcí NATO nevypadá (Jugoslávie, Afghánistán). Jestli je smyslem NATO poslušně napochodovat všude tam, kam si americký strejda vzpomene, tak to se mi taková strategie nelíbí. Až se američtí soudruzi rozhodnou okupovat třeba Grónsko, tak to asi nakoupíme psí spřežení a eskymácké psy a pojede se na výpravu.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Darth Phantom avatar 20.9.2009 20:40 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Nebo si vem třeba takové Turecko nebo Frantíky (Francii). Ti se taky "boje proti terorizmu" neúčastní a perzkuuje je někdo zato a chce je vyloučit z NATO? Pravda, ČR je mnohem menší země s menším vlivem a to více se musíme lísat. Žeby bychom byli vyloučeni z NATO o to se nebojím. ČR je věrný služebník USA.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Bluebear avatar 20.9.2009 22:10 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Čili jinými slovy si chtěl říct, že bychom měli hluběji zalézat do análního otvoru USA, aby byl mocný strýček spokojen.

    Ne, to jsem tedy říct nechtěl. A ČR to taky nedělá. ČR totiž nedokáže vyjádřit žádný názor, na všechno máme jenom vytáčky; "možná", "podle názoru veřejnosti", "musíme to projednat" - krásně je to vidět na případu toho radaru; tak dlouho se kecalo, až to padlo samo.

    Poctivé by bylo říct hned a na rovinu: "Tahle akce se nám nezdá vhodná, nechceme k ní přispívat", anebo samozřejmě "ano, s touto akcí souhlasíme, posíláme podporu". A jakmile se to řekne, tak to také splnit. Tím bychom si získali pověst spojence, který má sice své názory, které mohou být někdy poněkud divné, ale když něco řekne, tak to platí.

    Zatím si budujeme pověst spojence, který radši neřekne vůbec nic, nebo naopak nakecá fůru, ale nakonec nic neudělá. My nepodlézáme Americe ani nikomu jinému; my se chováme jako zbabělec, který zaleze vždycky, když je třeba přijmout jakékoli rozhodnutí.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    21.9.2009 08:13 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    No tak to asi ziju nekde jinde nez ty. co se zrovna radaru tyce, tak rozhodnuti bylo celkem jasny. Akorat ti, co ho slibili, ze bude najednou zjistili, ze na ne ostatni serou. Nemysli si, kdyby existovala jakakoliv sance, ze radar pujde protlacit pres Parlament, uz se davno stavel. To je ovsem tak, kdyz nekdo mysli, ze muze cokoliv aostatni mu do toho nemaj co kecat. Tahle akce sla presne podle stadii popsanych ve vedeckem fekalismu.

    Urcita garnitura tu leze do analniho otvoru jakekoliv velmoci vice nez ochotne. A je o to vic prekvapena, kdyz je ta velmoc z toho otvoru vyklepe. Uvnitr byl sice smradek, ale teploucko. Ted jsou ovsem na pruvanu a navic smrdi. Ukrivdenost Vondrova a Vidimova je uplne stejna jakou zazivali nasi skalni komanci, kdyz je velky bratr hodil pres palubu, at uz to byl Breznev nebo Gorbacov.
    Grunt avatar 19.9.2009 21:11 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Podle mě žádné rakety ani radary v ČR nejsou potřeba.
    Dle mého názoru ano, ale vlastní.
    Taky se mi docela líbila reklama na Prazdroj, kde Mucha kreslí Slovanskou epopej, to bylo docela hezké :).
    A stál si někdy pod ní? To je ještě pěknější.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Darth Phantom avatar 19.9.2009 21:23 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Dle mého názoru ano, ale vlastní.
    Nejsi trošku naivní? Kde bychom vzali svoje rakety a nemáme ani potenciál k jejich vývoji a výrobě no a ke koupi asi taky ne.
    A stál si někdy pod ní? To je ještě pěknější.
    Ne, nestál, nésu z Moravy. Ale rád bych se tam někdy podíval. I když jsem někde četl, že kvůli Muchově závěti by se měla epopej stěhovat do Práglu.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Grunt avatar 19.9.2009 21:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Nejsi trošku naivní? Kde bychom vzali svoje rakety a nemáme ani potenciál k jejich vývoji a výrobě no a ke koupi asi taky ne.
    By jsme se rozdělili se Slováky. Aspoň na jednu. Můžeme mít Česko-Slovenskou SuperStar, tak proč ne Česko-Slovenskou…? Kolik může stát aspoň nějaká malá mobilní jednotka?
    nemáme ani potenciál k jejich vývoji
    Jaktože ne?
    Ne, nestál, nésu z Moravy.
    Nechtěl bych.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Darth Phantom avatar 19.9.2009 21:56 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    nemáme ani potenciál k jejich vývoji

    Jaktože ne?
    No to bychom museli ty technologie někde odkoupit nebo získat. Tedy asi od Američanů, když jsou ti naši spojenci. Nějaký výzkum a vývoj může těžko připadat v úvahu. To je běh na dlouhou trať, takový výzkum a vývoj trvá mnoho let a stojí astronomické částky. Koneckonců by i ti Američani byli bez ukradeného SS-Untersturmfuhrera von Brauna taky namydlení.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Grunt avatar 19.9.2009 22:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Tak toho bych se nebál. Co jsem byl na prezentaci Univerzity Obrany v Brně(je tam jeden můj bývalí spolužák), tak se tam zmiňovali, že oborů zaměřených na vývoj raketových zbraňových systému(a jiných zbraňových systémů) je tam hned několik a dokonce ukazovali i nějaké létající výtvory. Akorát ani jeden z nich zrovna nebyl určen pro nás(myslím to bylo zrovna pro Poláky).

    BTW: Dokonce je tam civilní obor, informatika nebo komunikace nebo tak něco, se saměřením na Linux.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 19.9.2009 22:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Sorry, ne obory, ale studijní programy. Jejich akruání seznam zde. A zkus si tam někde najít i tu prezentaci a omrkni právě probíhající výzkum. Ba dokonce jsme měli i docela funkční zbrojní průmysl(kolik z toho zbylo do teď, netuším). Hlavně že pár strašně funkčních Grippenů a Pandurů musíme předraženě kupovat od sousedů.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Darth Phantom avatar 19.9.2009 22:36 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Hlavně že pár strašně funkčních Grippenů a Pandurů musíme předraženě kupovat od sousedů.
    Za Pandury a Grippeny bych viděl jednoznačně politickou korupci. Za ten odkaz dík, pak se na to kouknu. Stejně si ake myslím, že by pro ČR byly vlastní raketz dost velký luxus. Teď du ale na pivko, a až se vrátim, tak budu kreslit epopej.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Grunt avatar 19.9.2009 22:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Za Pandury a Grippeny bych viděl jednoznačně politickou korupci.
    Vždyť proto o tom mluvím. Banda… no, nebudu si zvedat zbytečně krevní tlak. <rýp>Přitom by se zbrojením v době krize dala tak efektivně snížit nezaměstnanost.</rýp>
    Stejně si ake myslím, že by pro ČR byly vlastní raketz dost velký luxus.
    V této době asi docela jo. Ale jindy by možná stačilo kdyby si Míra odpustil jednu dovolenou…no, kdo ví.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 19.9.2009 22:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    To je běh na dlouhou trať, takový výzkum a vývoj trvá mnoho let a stojí astronomické částky.
    Navíc, neřekl jsem že potřebujeme zrovna nějakou obrovskou děvku, která se musí dopravovat raketou o velikosti Empire State Building. Dneska jsou v kurzu všelijaké ty malé káry jak jsem odkazoval výše. Pár by se nám jich alespoň na dělání Bububu hodilo. Ba co dokonce jako jedni z mála máme i vlastní mobilní tamary, které jsme si sami vyvinuli.(teda pokud už nepatří NATO) Už nam k nim chybí jen ty rakety.
    Koneckonců by i ti Američani byli bez ukradeného SS-Untersturmfuhrera von Brauna taky namydlení.
    Nevím jestli sis všiml, ale nepíše se rok 1945.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.9.2009 21:08 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Proč máš prosímtě v liště blogu ty erby ruských organizací?
    Darth Phantom avatar 19.9.2009 21:15 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Abych provokoval mladé modré komsomolce jako jsi ty, kteří chtějí vyhazovat pomníky padlých ruských vojáků do povětří a neustále kydají o rudém nebezbečí z východu.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    19.9.2009 21:28 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Nejsem modrý komsomolec, děkuji pěkně.
    Vyhodím do povětří jakýkoli pomník nějakých vojáků, je mi jedno jestli je rudý, červenobíle pruhováný nebo fialový s puntíkama. Válka není věc hodná nějakých pomníků. Toleruju pomník vojáků bránících svou vlast. Nelíbí se mi, že by naši vlast měli bránit nějací rusové nebo američané nebo někdo kromě nás (vždycky v tom jsou sobecké zájmy).

    Mně ty erby nějak zvlášť neprovokujou, spíš mi přijde zvláštní, že má někdo v blogu erby cizí země, takže mně to zajímá; tak proč je tam teda máš?
    Darth Phantom avatar 19.9.2009 21:39 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Dyk jsem ti už odpověděl. A ještě ses mě nezeptal, proč tam mam Fauna. Fauna tam mám proto, že se zajímám o antiku a antickou mytologii a schizofrenní rozdvojování jedinců do více alternativních eg.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    19.9.2009 22:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dobrý den, radare - vlastně nashledanou
    Dyk jsem ti už odpověděl.
    Ale moc jsi to tim nevysvětlil. Proč provokovat právě tuhle skupinu lidí? A proč právě těmahle symbolama, vždyť se dají provokovat lecčíms.
    A ještě ses mě nezeptal, proč tam mam Fauna.
    Na to se nemusím ptát - to je mi jasný, to tu furt někomu cpeš :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.