abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 125.0.1, první verze z nové řady 125. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vypíchnout lze podporu kodeku AV1 v Encrypted Media Extensions (EME). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 125.0.1 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Nová verze

    Valkey, tj. svobodný fork již nesvobodného Redisu, byl vydán v první stabilní verzi 7.2.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:11 | IT novinky

    Společnost Espressif Systems oznámila, že rodinu SoC ESP32 brzy rozšíří o ESP32-H4 s IEEE 802.15.4 a Bluetooth 5.4 (LE) s podporou protokolů Thread 1.3, Zigbee 3.0 a Bluetooth Mesh 1.1.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:11 | Zajímavý software

    Kevin Bentley zveřejnil na GitHubu zdrojové kódy počítačové hry Descent 3 z roku 1999: "Někdo se nedávno zeptal, zda budou zveřejněny zdrojové kódy Descent 3. Oslovil jsem svého bývalého šéfa (Matt Toschlog) z Outrage Entertainment a ten mi to povolil. Budu pracovat na tom, aby se to znovu rozběhlo a hledám spolusprávce." [Hacker News]

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána verze 0.81 telnet a ssh klienta PuTTY. Opravena je kritická bezpečnostní chyba CVE-2024-31497 obsažena ve verzích 0.68 až 0.80. Používáte-li klíč ECDSA NIST P521 a použili jste jej v PuTTY nebo Pageantu, považujte jej za kompromitovaný.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.4. 21:44 | Komunita

    Hra MineClone2 postavena nad voxelovým herním enginem Minetest byla přejmenována na VoxeLibre.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.4. 19:11 | IT novinky

    Společnosti Avast Software s.r.o. byla pravomocně uložena pokuta ve výši 351 milionů Kč. Tu uložil Úřad pro ochranu osobních údajů za neoprávněné zpracování osobních údajů uživatelů jejího antivirového programu Avast a jeho rozšíření internetových prohlížečů (Browser Extensions), k čemuž docházelo prokazatelně po část roku 2019.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    15.4. 15:55 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 714 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.4. 15:44 | Pozvánky

    V sobotu 20. dubna lze navštívit Maker Faire Jihlava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.4. 14:44 | Zajímavý software

    Knihovna pro potlačení šumu RNNoise byla vydána ve verzi 0.2. Kvalitu potlačení lze vyzkoušet na webovém demu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (62%)
     (13%)
     (2%)
     (23%)
    Celkem 444 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    .

    3.4.2011 13:43 | Komiksy | poslední úprava: 27.6.2013 14:41

    .        

    Hodnocení: 38 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    AsciiWolf avatar 3.4.2011 14:04 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    -1
    3.4.2011 14:17 AsciiWolfJeMistniIdiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    +1 :-)
    AsciiWolf avatar 3.4.2011 15:24 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Vidím, že když dojde inteligence, nastoupí urážky. ;-)
    3.4.2011 15:34 AsciiWolfJeMistniIdiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    proto urážíš? chápu.
    AsciiWolf avatar 3.4.2011 15:42 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Já tady nikomu do idiotů nenadávám, což se ovšem nedá říct o tobě.
    3.4.2011 16:06 AsciiWolfJeMistniIdiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Do idiotů asi ne, ale za poslední měsíc tu máš urážek plnej pytel. A že jsi idiot není žáná urážka ale medicínská diagnóza a ví to celý Abíčko, akorát nikdo nemá odvahu ti to říct. A jako psycholog říkám - jsi narcistický zakomplexovaný idiot. Peace ;-)
    3.4.2011 16:07 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Já bych ho už nekrmil... to nemá smysl...
    Bedňa avatar 4.4.2011 01:17 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Označenie za trolla je miestnou špecialitkou, ale teraz to bolo fakt vedľa priateľu. Bohužiaľ má pravdu.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    AsciiWolf avatar 4.4.2011 15:39 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice

    Ani ty nejsi bez viny.

    Pamatuji si, jak jsi v nedávné diskuzi bezdůvodně nazval někoho "homosexuálem" jen proto, že jeho názor se neslučoval s tvými, v mnoha ohledech fanatickými, názory. ;-)

    Bedňa avatar 4.4.2011 17:01 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Nebol to homosexuál, ale gay :-) Ako vidím, mali by sme to obaja skľudniť :-)
    Aj keď on gay je ;-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    3.4.2011 16:02 omm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    mohl bys prosím přesně citovat onu urážku?
    3.4.2011 16:05 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Příloha:
     ↑ kuk! ;-)
    3.4.2011 18:33 omm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Příloha:
    kuk! :)
    3.4.2011 19:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    oh, mea culpa...
    3.4.2011 19:25 AsciiWolfJeMistniIdiot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    lol vy jste tragédi :-D
    3.4.2011 21:32 omm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    :D
    3.4.2011 14:20 mif
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    no dost bieda teda
    3.4.2011 14:24 Rut | blog: Linuxacka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    no dost bieda teda
    To si myslíš ty.:) Já tu ten komiks nepřidávám proto, aby sklidil tunu pochval. Zkrátka - líbí se mně, nemusí se líbit vám. Blog na abclinuxu jsem si založila a přidávám na něj komiks SPOJENÝ s Linuxem a navíc Windowsem. To stačí. A navíc - Windows je doopravdy plevel.
    Migi avatar 3.4.2011 14:38 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    a ten co zlomil tu lopatu to je ballmer, gates, ci co to je zac?
    3.4.2011 14:41 Rut | blog: Linuxacka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    a ten co zlomil tu lopatu to je ballmer, gates, ci co to je zac?
    Přečti si úvodní díl - Kdo je kdo.
    Migi avatar 3.4.2011 15:02 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    no, pak tedy mizerie
    Salamek avatar 4.4.2011 09:23 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    to je ten o kom jsme si rekli ze nebudeme nikdy mluvit :-D
    Ukg=
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    AsciiWolf avatar 3.4.2011 15:27 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    A navíc - Windows je doopravdy plevel.

    Jdi už konečně s tímto fanatismem tam, kde slunce nesvítí!

    Díky lidem jako jsi ty pohlíží "běžní uživatelé" na GNU/Linux komunitu, jako na fanatiky.

    3.4.2011 15:31 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Chytrex avatar 3.4.2011 16:09 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Sorry, ale kvůli takovým jako Ty můžou "běžní uživatelé" komunitu považovat za netolerantní..:) Mám trochu pocit, že kážeš téměř totéž proti čemu brojíš.:) BTW Ten kdo soudí skupinu podle jedince je idiot...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    AsciiWolf avatar 3.4.2011 16:48 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Sorry, ale kvůli takovým jako Ty můžou "běžní uživatelé" komunitu považovat za netolerantní..
    Netolerantní opravdu nejsem. Zastávám postoj "live and let live".
    Mám trochu pocit, že kážeš téměř totéž proti čemu brojíš.:)
    Hm. :-) Nebudu tě přesvědčovat o opaku.
    BTW Ten kdo soudí skupinu podle jedince je idiot...
    To říkej té hromadě hlupáků na živě.cz, pro které je opravdu každý "Linuxák" fanatikem.
    Chytrex avatar 3.4.2011 17:06 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    To říkej té hromadě hlupáků na živě.cz, pro které je opravdu každý "Linuxák" fanatikem.
    A má cenu se těma ovečkama zabývat? Chtějí věřit že Bill a Steve B. jsou polobohové, proč jim její víru nenechat a nemyslet si svoje? Na živě nelezu, diskuse tam taky nečtu.. Proč? Protože vím co je místní osazenstvo zač. :) Ale možná jen nejsem ten správný agitátor...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    Bedňa avatar 4.4.2011 01:05 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    +1
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    3.4.2011 16:21 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    a kvuli tomu aby nas nepovazovali za fanatiky jim mame lhat a pretvarovat se??

    ja teda budu radsi lidem rikat pravdu a at me klidne povazujou za fanatika (v dnesni dobe to slovo stejne uplne ztratilo vyznam, a pro hodne nevzdelancu plati "fanatik" = "clovek co ma jinej nazor nez ja")
    3.4.2011 16:28 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    No jo, jenže co je to ta "pravda", že? Že windows je nejvíc nejhorší, fůj, hnus? Imho jsou věci, ve kterých se linux má co učit od windoze...
    AsciiWolf avatar 3.4.2011 16:50 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Imho jsou věci, ve kterých se linux má co učit od windoze...

    +1

    Samozřejmě to platí i opačně.

    Chytrex avatar 3.4.2011 16:52 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Jak zavádět hry např.. Ale jinak moc jiných věcí fakt není.. Sem nucen používat windoze v práci a fakt je to, že to je neohrabaný systém až hrůza.. Tisíce zbytečných popup oken, tisíce polodementních dotazů (a pak si to program udělá zas po svém).. Rozhodně ale na herní comp jen widle..
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    3.4.2011 22:03 Martin Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Díky lidem jako jsi ty pohlíží "běžní uživatelé" na GNU/Linux komunitu, jako na fanatiky.
    A co má být? Ať si klidně pohlíží.

    Navíc pokud byste chtěl Windows přirovnat k čemukoliv z říše rostlinstva, pak vám nutně vyjde, že je to buďto plevel nebo monokultura. Ani jedno není zrovna lichotivé označení, ale pravda holt lichotivá nebývá.
    Dalibor Smolík avatar 4.4.2011 09:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Navíc pokud byste chtěl Windows přirovnat k čemukoliv z říše rostlinstva, pak vám nutně vyjde, že je to buďto plevel nebo monokultura.
    Já bych Windows za plevel nepovažoval, řada lidí na nich úspěšně pracuje a umí s nimi. Ale určitě jde o monokulturu, která je všeobecně škodlivá. Každá monokultura je náchylná k poškození, zavirování - a to i v rostlinné říši. Nákaza se šíří rychle a je zkázonosná. Multikulturní prostředí je odolnější, jen je nutné vyřešit vzájemnou komunikaci (kompatibilitu). Pak má lepší šance k přežití.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Gilhad avatar 4.4.2011 23:20 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Z koprivy se taky da udelat salat nebo i nadrbat vlakna a neco utkat. Presto je to plevel.
    5.4.2011 10:38 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Pak je ovsem otazka, co presne slovo 'plevel' v danem kontextu znamena a proc by melo mit negativni konotace.
    5.4.2011 13:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Kámoška si tim meje hlavu, že prý to prospívá vlasům...
    Dalibor Smolík avatar 5.4.2011 13:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Je to taky dobré na revma - a navíc policajti provádějí spálení zesnulého hozením do kopřiv.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.4.2011 15:31 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Presne tak. Nenech se otravit. Mne se tva tvorba celkem libi. Tve vytvory jsou kazdopadne lepsi, nez ty dementnosti na itbizu nebo root.cz.
    Chytrex avatar 3.4.2011 16:05 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    +1
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    xkucf03 avatar 3.4.2011 16:11 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    +1 :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Migi avatar 3.4.2011 16:18 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    -2
    3.4.2011 23:10 ____ | skóre: 15 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    -∞
    3.4.2011 23:12 Martin Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    +∞

    ... takže součet je konečně neurčitý výraz ;)
    3.4.2011 20:39 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Windows je mozna plevel, ale stejne by ti vic sluselo kreslit nejake normalni obrazky, a ne carkovane komiksy.
    otasomil avatar 3.4.2011 14:47 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice

    OSS Girl ??? .......

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    3.4.2011 14:55 Kabuki Bukkake
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Diky holka, donutila jsi mě po roce oprášit můj vlastní blogísek o zrůdičkách.

    http://mshaters.blogspot.com
    3.4.2011 14:58 Rut | blog: Linuxacka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Diky holka, donutila jsi mě po roce oprášit můj vlastní blogísek o zrůdičkách.

    http://mshaters.blogspot.com
    Neboli o tobě?
    3.4.2011 16:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Doufám, že neplánuješ nějak moc trolovat...
    4.4.2011 16:03 ____ | skóre: 15 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Ty "komixy" jsou samy o sobě trolling. Vnímám to tak.
    Chytrex avatar 4.4.2011 16:22 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Mi přišel jako pure trolling ten tvůj "blogpost".. Pokud ti vadí tenhle komix, ukaž mi někoho kdo tě prokazatelně nutí ho číst..

    Pokud nikdo takový není, tak to tady nečti, nepruď tady.. Z diskuse je zjevné, že je tady hrstka lidí které to nevadí a příjde jim to lepší než ty trapárny z itbizu (včetně mě). Fakt nechápu jak můžou zastánci svobody (linuxová komunita) tak otevřeně upírat někomu právo si tady do blogu postovat něco a nazývat to trollingem a pod.. :/ Lidi vzpamatujte se. Chce tvořit, tak ať tvoří.. Chce tvořit tady, ok.. ..proč by ne.. A pokud se to někomu nelíbí tak nechápu tu šílenou dávku masochismu.. Nechápu proč někdo čte něco co se mu nelíbí.. To už tady bylo s JJ..
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    4.4.2011 17:47 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    to s tim Jiklkem jste ale nepochopil, jeho blafy nikdo necetl, proti Jilkovi se bojovalo a bojuje, protoze Jilek je ZLO.

    U mlade soudruzky jde o neco jineho. Nekdo ji rict musi , jak je to zoufale. To nema s masochismem co delat, to je proste nase povinnost.
    4.4.2011 23:15 ____ | skóre: 15 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice

    Ano, v rámci našeho (zatím?) úžasně svobodného AbcLinuxu je nutné počítat i s tím, že člověk obdrží reakce z obou dvou stran. A v rámci této svobody jsem se vyjádřil znechucenou parodií na tento přízrak zpátečnictví v, jak se jinak domnívám, pokročilé a tolerantní komunitě.

    Máš v tom jakýsi zmatek. Málokdo se tu snaží co komu upírat.

    Chytrex avatar 3.4.2011 15:24 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Je kouzelné, kolik win lamek se obouvá do MShaters na _LINUXOVÉM_portále:)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    3.4.2011 22:47 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    hochu tak ty mas fakt dost... takovyho vystavniho zoufalce bych chtel nekdy videt v realu...
    4.4.2011 16:51 Kabuki Bukkake
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Nu, nevím, co je zoufalého na tom, mít jako koníčka kriplhunting v diskuzích. Někdo loví motýly a napichuje je na špendlík, já mám zase blogísek o pičusech.
    Tím samozřejmě nechci autorku urážet, její styl je poměrně milý a rozhodně se to nedá srovnávat třeba s majstrštykem, který tu před časem předvedl pan Bedňa:
    http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/codeplex-open-source-nadace-microsoftu#112
    Jó, to byla diskuze. Můj nejcennější úlovek.
    4.4.2011 10:02 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    "autorem je dívka opačného pohlaví" xD

    Pán je suterén :)
    4.4.2011 12:36 hehehe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    "autorem je dívka opačného pohlaví" xD

    Přiznávám, že jsem se nad tímto klenotem několikrát znovu zamyslel, jaké má vlastně ta dívka pohlaví :-)
    4.4.2011 16:41 Kabuki Bukkake
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Bóže, voni neznaj Haló, haló!!!
    5.4.2011 01:53 Martin Matějek | skóre: 12 | blog: Flying_circus | Kladno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    :-) (Dík za vzpomínku na Haló Haló)
    Don't judge me by the friends I keep. No, no, no. Judge me by the enemies I have slain!
    Dalibor Smolík avatar 5.4.2011 08:36 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    I will tell it only once! :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    5.4.2011 16:13 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Michelle: "Víte kolik utratím měsíčně za výhrůžné telefonáty?!"
    3.4.2011 16:15 merlyn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    pochybuju, ze ses holka. spis si tady nekdo z nas (vas) dela prdel
    AsciiWolf avatar 3.4.2011 16:51 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Taky mi to tak připadá. :-)
    Chytrex avatar 3.4.2011 16:58 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Je mi jedno zda to je třicetiletý alien, šedesátiletý fousatý motorkář, nebo čtrnáctiletá holka.. Mi upřímně vadí, jak se tady do ní (něj, kohokoli) naváží za to že je "fanatik".. Ona jen dává ven její postoj k věci.. Můžete nesouhlasit, můžete souhlasit, může vám to být jedno.. ale posílat ji do pr**le? Proč? Protože (jak už v diskusi padlo) má trochu jiný (extrémnější) názor?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    3.4.2011 17:56 Metalica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Protože tady jsou všichni těžký frajeři, vidim to na vlastní kůži.... Je to tady klub jen pro zasvěcený, ostatní jsou nahnáni do koncentráků... Hamba KU a AbcL HC users, děláte Linuxu odpornou reklamu, nikdy ho díky vám nevyzkoušim :-(
    3.4.2011 18:04 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    To je vsak dukaz tve slabosti a nedostatku vlastniho usudku. ;-)
    3.4.2011 18:30 Metalica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Přání otcem myšlenky, telepate. Nechci být ani náznakem spojovanej s touhle komuni(s)tou, zůstávám u Ubuntu, kde komunita dobře poradí a hned nenadává každému, kdo nění ultra-mega-über-hecker (podle pochybných existencí bez života).
    3.4.2011 18:56 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Ubuntu snad neni Linux? :-) Takze uz jsi ho zkusil?
    pools avatar 3.4.2011 19:02 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Ne, Ubuntu zcela určitě není Linux... Raději bych teď nějakou dobu chodil v kanálech, abys náhodou nepotkal samotného velkého RS, který by ti za tvou ignoranci jistě urval hlavu...
    Vivre libre ou mourir!
    3.4.2011 19:39 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Omlouvam se. Vetsinou pisi GNU/Linux, ale predpokladal jsem, ze v diskusi s metalicou to proste nema smysl. :-)
    3.4.2011 19:49 jekota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    RMS na tebe, malověrný.
    3.4.2011 21:54 Martin Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    GNU/Linux? Kde žijete?! Správně je samozřejmě GNU/X11/Apache/BSD/ISC/UCW/Perl/etc/Linux.
    pools avatar 3.4.2011 22:23 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Považuješ Apache za základ operačního systému jo? ;)
    Vivre libre ou mourir!
    3.4.2011 23:05 Martin Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Ne, spíš celkově kód od Apache Foundation.
    4.4.2011 02:27 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    GNU/X11/Apache/BSD/ISC/UCW/Perl/etc/Linux
    +1 ;-)
    3.4.2011 19:06 Metalica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    3.4.2011 19:42 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    otasomil avatar 3.4.2011 20:21 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice

    fuuuuuj 32bit .... Jardiku do nej.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    4.4.2011 12:45 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    +1 to mne dostalo ;-)
    AsciiWolf avatar 3.4.2011 21:35 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    ;-)
    gtz avatar 3.4.2011 21:42 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    http://www.ubuntu.com/
    nebrat ani jako úplatek
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Dalibor Smolík avatar 4.4.2011 10:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Já jim to na té židli stále říkám: "Neber úplatky, neber úplatky, nebo se z toho zblázníš!" :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Shadow avatar 3.4.2011 18:49 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Prosím tě, ano, nikdy Linux nezkoušej, tím nás všechny šíleně potrestáš a my se pak rovnou půjdeme oběsit...:-D

    Fakt nechápu tohle sebemrskačství. U produktů konkrétních firem dáváš najevo peněženkou, jestli se ti zboží nebo přístup firmy líbí nebo nelíbí. Tam to má alespoň nějaký smysl. Jenomže u Linuxu co? Myslíš, že AbcL je firma, která tvoří Linux? Nebo reklamní agentura pro Linux? Ne, není. To je jako bys slyšel dva výrostky, jak si na někoho troufají, a u toho zrovna jedí chleba, a ty bys díky tomu přestal jíst chleba. Je to úplně stejný nesmysl jako nepoužívat Linux kvůli několika jeho uživatelům, jejichž chování se ti nelíbí. Jediný, komu tím skutečně ublížíš, jsi ty sám. Ale dělej, jak myslíš.

    Btw, lžeš. Tvůj úvod "všichni tady jsou těžký frajeři" je čirá lež a navíc urážka pro ty, kteří tu slečnu neshazují. A ty koncentráky sis mohl taky odpustit.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    3.4.2011 19:05 Metalica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Je mi to jasný, vy si v tom svym tržnim podílu nula nula nic lebedíte, akorát vám to dává pocit výjimečnosti. Sebembčkaství by bylo, kdybych byl kvůli jednomu produktu spojován se zdejší komunitou. Takhle mám o starost míň. Je to asi jako kandidovat za Dělnickou stranu kvůli ekonomii - za tu nálepku nácka to nestojí.
    Tvůj úvod "všichni tady jsou těžký frajeři" je čirá lež a navíc urážka pro ty, kteří tu slečnu neshazují
    Samořejmě jsem myslel ty, který ji schazujou
    A ty koncentráky sis mohl taky odpustit.
    A ty sis mohl odpustit celou tvoji reakci ;-)
    Shadow avatar 3.4.2011 19:35 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Je mi to jasný, vy si v tom svym tržnim podílu nula nula nic lebedíte, akorát vám to dává pocit výjimečnosti.
    Nesuď druhé podle sebe. Já osobně nepoužívám Linux, protože mi dává pocit výjimečnosti. Používám ho proto, že mi vyhovuje.
    Sebembčkaství by bylo, kdybych byl kvůli jednomu produktu spojován se zdejší komunitou.
    Chápu. Takže sem chodíš proto, že to tu nesnášíš. To fakt dává smysl. No, vlastně dává, pokud jsi masochista...:-)
    A ty sis mohl odpustit celou tvoji reakci ;-)
    Začínám mít pocit, že se bavím s trollem a v tom případě máš naprostou pravdu. Trolly je dobré nekrmit.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    3.4.2011 19:41 Metalica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Takže sem chodíš proto, že to tu nesnášíš.
    Články a pár blogů jsou v pohodě, to jenom komunita je příšerná. Neexistuje spolehlivý filtr srágor :-(
    Začínám mít pocit, že se bavím s trollem
    Dříve stačilo autora nepohodlnýho názoru nazvat bláznem nebo čarodejnicí a tím ho zdiskredintovat, teď se vytahuje trollování. Stejná ubohost.
    Shadow avatar 3.4.2011 21:40 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Dříve stačilo autora nepohodlnýho názoru nazvat bláznem nebo čarodejnicí a tím ho zdiskredintovat, teď se vytahuje trollování. Stejná ubohost.
    Pokud se nejedná o trolla, pouze o nepohodlný názor, pak souhlasím. Jenomže když se podívám na tvoje příspěvky tady v diskusi, tak vidím spíš agresivní výpady než nějaký názor či ochotu rozumně argumentovat. Taky si všimni, že jsem o tobě neprohlásil, že jsi troll, jen jsem řekl, že začínám mít ten pocit. Jistý si zatím ještě nejsem.
    Neexistuje spolehlivý filtr srágor :-(
    Abíčko má už hodně dlouho funkci "blokovat". Akorát to chce registraci.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Shadow avatar 3.4.2011 22:14 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Nebo jinak. Souhlasím s tebou v tom, že přístup některých zde diskutujících je zavrženíhodný. Ale šmahem odsoudit "komunitu" Abíčka za výstupy několika jedinců, z toho některých anonymů, kteří tu (raději) ani nemají účet, to jednoznačně odsuzuji. A viděl bych to i na typický příznak trolla.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    3.4.2011 22:25 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Abíčko má už hodně dlouho funkci "blokovat". Akorát to chce registraci.
    No jo, ale on si před jméno a za jméno přidává různé prefixy (a často je mění), či do jména různé znaky, nebo diakritiku ("m€ta11ica.me.nezablokujes", apod.), takže je tato funkce neúčinná. Chtělo by to nějaký chytrý algoritmus, ale upřímně, nevím zda za to ten zoufalec stojí.
    3.4.2011 19:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Hamba KU
    Nechápu, proč do toho taháš KU. Pokud vím, nikdo z KU autorku blogu neshazoval a KU ani nejsou nějací buhvíjací uber linux hackeři...
    3.4.2011 19:46 jekota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Komixy Kernel Utras je hnůj.
    3.4.2011 20:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    robotics avatar 3.4.2011 17:49 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Jestli má křestní jméno Lucka, tak to je fakt linuxačka :-) a já ji mám na fb :-).
    3.4.2011 18:57 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    a já ji mám na fb :-).
    Framebuffer?
    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    4.4.2011 02:37 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Můžeš provést porovnání očí :-D.
    robotics avatar 5.4.2011 14:28 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Tu co mám na FB hnědé oči nemá :-). Ale tyhle oči sou hodně pěkné :-).
    3.4.2011 19:29 Krupy | blog: nevim_jak_pojmenovat_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Příloha:
    remix
    3.4.2011 19:42 KrupyJeMistniTroll
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    +1 :-)
    3.4.2011 19:47 jekota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    lOl, +1
    3.4.2011 20:30 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Co to je? Opravdový remix by akorát změnil větu na posledním obrázku, něco jako: Nechcete radši ňákej kokeš? nebo Serte na zahradničení, holky, co takhle souboj v blátě? :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    3.4.2011 20:34 Krupy | blog: nevim_jak_pojmenovat_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    omlouvám že to není remix, je to jen pouhý komix inspirovaný tímhle blogpostem, ikdyž jsem to remixem nazval
    Salamek avatar 4.4.2011 09:35 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    erte na zahradničení, holky, co takhle souboj v blátě?
    +1 :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    AsciiWolf avatar 3.4.2011 21:40 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    omg :-D
    4.4.2011 02:37 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    :-D

    P.S. Nejgeniálnější na těhle ksichtech je, že stačí pastovat předvyrobenou šablonu.
    3.4.2011 21:18 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Příloha:
    Remix
    Migi avatar 3.4.2011 22:15 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    no to už je jiná, 9/10
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2011 06:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    LOL! :-D
    Bedňa avatar 4.4.2011 07:28 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Příloha:
    Pekné :-D Ale dovolol som si RemixRemix
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    AsciiWolf avatar 4.4.2011 15:32 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice

    C:\Users\chorvath\Desktop\duo.jpg

    :-P

    Chytrex avatar 4.4.2011 16:23 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    to postoval z virtuálky..:D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    4.4.2011 16:53 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    $> touch C\:\\Users\\chorvath\\Desktop\\duo.jpg
    Bedňa avatar 4.4.2011 17:03 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Už som to tu niekoľko krát spomínal, že musím v práci trpieť Widle, toť dôvod.

    Potichu som čakal kto sa do toho oprie :)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    4.4.2011 17:53 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Tak teď jsem se smíchy málem umlátil :)) Jak tu někdo v diskuzi přizná, že někde používá Wydle, tak ho div neumlátíš a sám seš stejnej :DD
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2011 18:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Já Widle nepoužívám,já seno nemam...
    kotyz avatar 4.4.2011 23:20 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    A co teda dáváš kralykům? :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Bedňa avatar 4.4.2011 19:11 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    :D To je osud. Ale časom im odzvoní a fakt trpím :)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    GeoRW avatar 4.4.2011 20:01 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.
    :-)
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2011 20:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    :-D +1 :-D Sorry Bedňa, tohle se fakt povedlo...
    Bedňa avatar 4.4.2011 21:56 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Ja som vedel že bude prdel, už som to raz skúšal a nikto si to nevšimol :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2011 22:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Jak to jde s kódem? Máš na to čas? Já sem na to nadrženej jak PT na novej FF. :-D
    gtz avatar 4.4.2011 23:07 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    zase ho přivoláváš :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Bedňa avatar 5.4.2011 08:02 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Ešte to musím vyriešiť, aby som na tom môhol makať aj z práce. Pretože doma teraz robím na komerčných projektoch, holt paradoxy :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    4.4.2011 08:53 Franta Uživatel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    3.4.2011 21:22 Laco Zářivka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Nezvdávej se Cempírku, oproti zdejším suchohumoráčům máš alespoň šmrnc!
    4.4.2011 07:29 jeleniste | skóre: 13 | blog: Prokustovo lože
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    kokotina
    Nejsem blbý, jen se hloupě ptám
    GeoRW avatar 4.4.2011 07:30 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    no na tom tretom obrazku som nespoznal, ze to je ryl/lopata
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    GeoRW avatar 4.4.2011 07:32 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    ryl ma taky spicaty koniec, hentym by do zeme moc nezapichli ;-)
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    4.4.2011 09:08 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Nojo, ovšem "plevel" je v přírodě to neodolnější, nejzdravější... co roste. Zahradníci a zahradnice musí tvrdě prosadit své neduživé rostliny. Takto by se jevil LInux, spíše spontáním živým plevelem v tom nejlepším slova smyslu.

    Čímž mi napadá, že veškeré zhradničení je vlastně levicové zasahování do přirozeného stavu společnosti bylin... Nejmasovější ukázka levicového myšlení je pak kácení na Šumavě.

    Pokud jste tento příspěvek nepochopili, nic se neděje.
    4.4.2011 10:12 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    ja si myslim, ze to ma vetsi hloubku. Tim plevelem je minen budto Klaus, Jilek nebo Kalousek.
    4.4.2011 10:28 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Já si myslím, že to má větší hloubku! Ještě! Nechává to čtenáři-koukači, aby si domýšlel, co se událo mezi druhým obrázkem, kde dvě dívky (dialekticky černá a bílá) se počínají obírati falickým symbolem.

    Co se stalo, že tohoto se zmocnil záštiplný chlápek v černých brýlích a - křach? Nechali jej bez dozoru (myslím rýč - falus). Nechala se jedna či obě zmásti sladkými slůvky zaštiplného černobrýlovce a ztratily bdělost a ostražitost? Nevíme.

    Jedno je jisté, poučení z toho: Dávejte si majzla na vercajk!
    4.4.2011 13:01 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Bože, bože... dneska už asi stačí i to, aby člověk svým dětem přečetl pohádku o červené karkulce a hned by z něj byl levičák, zadničák nebo ještě jinýčák...
    4.4.2011 13:06 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    O Karkulce, zvané červená... tu běhnu mi snad ani nepřipomínejte! Chudák vlk! Taková krásný, vzácký zvíře a co s nim udělali?! Přitom se vlastně pan vlk jen zasazoval o razantní důchodovou reformu!
    4.4.2011 17:54 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Ono by úplně stačilo střílet blbce na potkání :)) Důchodů by se nemuselo vyplácet tolik a ještě by ty diskuze byly krásně čistý :D
    4.4.2011 18:02 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    ...střílet blbce na potkání : ...

    a kdo by na ty penze delal?
    4.4.2011 23:11 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Vzhledem k tomu, že většina těch blbců si nevydělá ani na tu svojí penzi, tak bych v tom problém neviděl...
    4.4.2011 18:22 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Blbce ano, ale vlky? Nikdy!

    S blbcema je problém, že je každý vidí jinde. Dle bonmotu: Většina lidí je blbých. Některý jsou chytrý, ale je nás málo.
    AsciiWolf avatar 4.4.2011 18:58 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice

    Ještě horší je, když blbci střílí vlky.

    (viz Slovensko)

    4.4.2011 18:01 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    abychom to ale pane kolego nezamluvili, vlastne jsem ocekaval, ze na zaklade vaseho vzdelani zde zvednete filozoficko - spolecensky hlas ohledne umelecke urovne vseobecne a urovne toho komixu v konkretnim pripade.

    jednou jsem se nachomytl nahodou k jedne schvalovacce jakehosi rekreacniho objektu v podhuri na severu. Budouci provozovatel a investor diskutovali nad navrhy architekta a jeden minil ze se mu to libi a druhy , ze se mu to nelibi. Vlozil se do toho architekt a sdelil obema, 'ze na to libi' je tady on. Jiste jste si vsiml, ze zde se nachazi prevazna vetsina lidi, kteri si mysli, 'ze libi' je ciste osobni zalezitost. Zase jeden klasicky pripad, ktery ukazuje, jak zoufala je skolni vyuka v CZ.
    xkucf03 avatar 4.4.2011 21:33 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Myslím, že na své zahrádce si každý může pěstovat, co chce. Tedy aspoň pokud nepřijde nějaký spolek za práva rostlin a neřekne, že jíst mrkev je vražda a že zelenina má stejné právo na život jako člověk – pak asi nezbude než jíst kamení.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2011 21:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    ...nebo policajti, jakože výroba OPL. ;-)
    frEon avatar 6.4.2011 17:54 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    nemuze, pokud je moje zahradka les. pak mam treba narizenou smrkovou monokulturu a jsem v prdeli (pak clovek musi lhat, ze ty nevinne listnace jsou nalet).
    Talking about music is like dancing to architecture.
    4.4.2011 18:01 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Příloha:
    Pořád mi tam něco chybělo, tak jsem to zkusil trochu doplnit ;-)
    To přirovnání k plevelu není moc přesné, spíš mi Windows připadá jako kobylky:
    - Přežít se na tom dá, ale chuť nic moc.
    - Vlezou i tam kde je nikdo nechce a špatně se jich zbavuje.
    - Když se jich přižene moc najednou, tak zůstane jen poušť...
    GeoRW avatar 4.4.2011 20:00 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    :-)
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    4.4.2011 21:07 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Jo, dobrý!
    4.4.2011 23:27 ____ | skóre: 15 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Ha! Kde se vzal, tu se vzal, vtip. :)
    4.4.2011 19:37 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Děkuji. Občas se mne někdo zeptá na Linux. Odpovídám - je to systém vyznávaný zhruba takovýmito lidmi, udělej si obrázek sám (a dávám link na zde uvedené tzv. komixy)
    4.4.2011 20:29 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Áno, jistě, Woknař nikdy nezklame a vždy nezapomene všechny linuxáky do jednoho pytle hodit (pokud možnost co nejodpudivějšího). Dobře jsi to těm blbejm linuxovejm fanatikům nandal! :-D
    Dalibor Smolík avatar 4.4.2011 20:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Chytrex avatar 4.4.2011 21:01 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Co by to byl za portál kdyby neměl místního klauna:D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    4.4.2011 23:14 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Myslím že většině lidí tady je úplně jedno, co ukazuješ svým spolubydlícím v jedličkově ústavu ;)
    5.4.2011 18:23 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Jé dobrý. Nerdi se prej chechtali až jim od uhrů stříkalo.
    5.4.2011 19:33 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    Nerdi sem taháš pořád jenom ty, z toho usuzuju, že se asi mezi normální lidi nedostaneš ;)
    frEon avatar 6.4.2011 17:55 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    ja bych rek, ze ho spis normalni lidi mezi sebe nepusti.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    5.4.2011 06:25 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    kokotina
    bambas avatar 5.4.2011 11:08 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Re:Mix
    Příloha:
    13.5.2011 16:26 lib | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komiks WiLi - Zahradnice
    to je krásný komix! Autorko, prosím, pokračuj. Je to minimálně o level lepší, než XKCD. Důkazem budiž, že s tím mají problém i vypatlaní matfyzáci a různé odrůdy linuxových snobů. Windowsáci mají autorku rovnou za teroristku. IMHO -zrodila se hvězda!
    7.7.2013 14:35 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: .
    Sariklen proč mažeš komix, není to škoda?
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.