abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    18.4. 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    18.4. 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 566 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Wifi připojení versus 02

    7.10.2009 10:27 | Přečteno: 1791× | poslední úprava: 7.10.2009 10:28

    Dnes jsem obdržel telefonickou nabídku na internetové připojení od 02. Dosud jsem používal (již několik let) wifi od czspeed.net. Je takový přechod dobrá volba? Tuším, že tento "dotaz" nepatří do klasické poradny, dávám jej do fóra.

    O2 mi nabízí připojení až 8 Mbit/s, zatímco stávající připojení sotva dosahuje jednoho a cena je dost vysoká. Co však potřebuji, je mít pevnou IP adresu z důvodu openVPN, což mi dosavadní připojení umožnilo.

    Dále bych potřeboval (pochopitelně) modem, který bez problémů funguje v Linuxu - ethernetové připojení, neboť k němu mám připojen domácí wifi router, který rozděluje signál do dalších počítačů. Mohl by mi někdo, kdo tyto zkušenosti má, poradit? Dík :-)

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    mess avatar 7.10.2009 10:56 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    Co mám zkušenost s O2, tak budeš rád, pokud ti ten 8mbit, co ti nabízejí, pojede aspoň tak rychle, jak to wifi, co máš teď.
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    Dent avatar 7.10.2009 11:14 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    Potvrzuji. Navíc k tomu připočítávám tragické odezvy, problémy s DNS, vcelku časté výpadky a když chytnete vadný modem, taky si užijete.
    Dalibor Smolík avatar 7.10.2009 11:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02

    No dík, máma se ráda dívá přes počítač na  seriály ČT1 (ivysílání), záznam se trhá, neustále načítá, k pokoukání to není :-). Chtěl jsem něco rychlejšího.  Zejména právě večer rychlost wifiny klesá dost znatelně.  Kaffeine nebo totem-xine, vše je stejné ...

     

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.10.2009 11:30 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    Kyslíkácké nameservery stojí za starou bačkoru, pokud člověk nechce čekat až sekundy před načtením stránky, je nejlepší volbou mít vlastní nameserver nebo alespoň DNS cache (já ho používám i doma, kde jedu přes optiku od místního poskytovatele). A některé modely ADSL modemů mají ten jejich upravený firmare v dost podivných verzích, jeden model od D-Linku nám padal při pokusu o navázání víc než několika desítek spojení zároveň, po preflashnutí aktuální (několik měsícu starou) verzí od výrobce chodil v pořádku.
    Luk avatar 7.10.2009 13:07 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    Asi záleží, jak kde. Sice bych kyslíky kopal do obou půlek za různé věci (např. ve stylu "dva Internety za cenu tří" - sice takové věci v reklamaci vyřeší, ale těch starostí okolo toho...), ale ze zmíněného jsem zaznamenal jen problémy s DNS. Ping bez zátěže nepřekračuje 14 ms (spíše je okolo 10) a výpadky nejsou (možná dříve bývaly, ale dnes už ne). Co se týká modemu, to už přímo s kyslíkem nesouvisí, není potřeba ho brát od nich.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    8.10.2009 21:56 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    jj obcas to je fakt nechutny

    meli jsme obdobi kdy jsme meli dve pripojeni wifi a o2 a slo bud jedno nebo druhy a nebo nedejboze ani jedno, napsal sem skriptiky na zmenu pripojeni a kdyz to zrovna neslo tak se to preplo skriptem, ale pak prisel nakej technik z o2 a po nekolika opravach a prepojovanich kabelu to tak nejak jde... driv to ale bylo uplne nepouzitelny
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    8.10.2009 22:20 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    Jo to znám. Po instalace technikem jsem po 3 letech nedávno zjistil, že problém byl v chybně nakrimplovaným RJ konektoru :-D.
    11.10.2009 11:26 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    tady byl problem v tom kabelu co leze na ulici nevim on to nejak resil s tou bednou venku na ulici a tou malou v chodbe baraku, ale bohuzel mi odpojil asi nekde muj genialni vynalez, sit skrz telefoni kabely - vzdycky do bytu jde telefonni kabel s 6ti dratkama, 2 sou telefon a ty dalsi 4 sem napojil do switche a skrz celej barak jsem si browzdal na netu, to ted nefunguje, bylo to na spouste mistech spojovany a ted nevim kde je problem :-]
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    7.10.2009 11:32 petris_ | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    Tech jejich 8 Mb/s je jen napis na reklamu. Realna rychlost treba u nas je 4Mb/s down a 256Kb/s up!
    Nicky726 avatar 7.10.2009 19:24 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    U mě je to také 4 ale kvůli modemu, který víc už prostě nedá. Jinak má ADSL relativně vysoké režijní výdaje, mám za to, že kolem 25%? Takže ano, 8 to nedá. Up mám ale teda 512, bez těch 25%.

    Jinak až na tu cenu a antipatie k té firmě si na moc stěžovat nemůžu. Osobně mi přijde drát lepší než wifi.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    7.10.2009 22:00 petris_ | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    Mame oboji a WiFi mi chodi lepe (a je levnejsi). Hlavne ten up je u O2 naprosto tragicky, pres to se nadaji ano provozovat Xka.
    7.10.2009 11:34 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    A proč potřebuješ pevné IP? Pokud nepotřebuješ 24/7 tunel, mohlo by stačit dynamické IP a DynDNS.com.
    Dalibor Smolík avatar 7.10.2009 11:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02

    no, potřebuji se často připojovat z domova i v noci jak na poštu, tak na soubory  a databázi,  pevná IP adresa to zajišťovala bez problémů.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.10.2009 11:49 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    To je jasný. Ale jak často by se ti měnila IP adresa od O2? Já bych řekl, že pokud je to jako od kohokoliv jiného (zkušenost mám s UPC, T-Systems, Chello), pak nejvýš párkrát do roka. Mít pak účet na DynDNS, přes který by ti nějaký skript uvnitř aktualizoval DNS záznam (opět toto používám), tak si ničeho ani nevšimneš. A ušetříš, kolik přesně to nevím, tuším u T-Systems, u kterých jsem teď chtějí 200,- měsíčně za pevnou IP.
    Dalibor Smolík avatar 7.10.2009 11:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02

    Dík, tohle vyzkouším u domácího stroje, kde mám připojení UPC bez pevné adresy ..

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.10.2009 14:50 cecilconrad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02

    mohl by jdi trochu priblizit jak se to da udelat, na strankach jsem se prihlasil, ale nevim vubec jak dal, a jak to funguje, dik

    7.10.2009 11:46 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    O2 bych radeji nebral. Doporucil bych se poradit se stavajicim ISP na navyseni rychlosti - popripade uprave ceny. O2 inzerovane rychlosti dosahuje leda ve snu ;-)
    Václav 7.10.2009 12:28 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    Nejvíc zkušeností mám s ADSL od Radiokomunikací, které jede zcela bez problémů a dosahuje velké části inzerované rychlosti. Jinak jak O2, tak Radiokomunikace pokud se něco nezměnilo za lehčí příplatek statickou IP umožňují, modem je možné vybrat (většina lidí co znám má nějaký Zyxel s čtyřportovým routerem a wifi) I u těch O2 to je podle mě v porovnání s bezdrátem lepší volba. Pokud tedy nepotřebuješ pořádný upload, nebo nejsi příliš daleko od ústředny.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Luk avatar 7.10.2009 13:10 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    Jenže ČRa už s poskytováním retail připojení končí, prodaly to T-Mobile. Včera mi volali a ptali se, co si myslím o kvalitě služeb ČRa, tak jsem řekl svůj názor na tuto transakci ;-) Jinak u ČRa byla statická adresa standardně v ceně (u ADSL přes LLU), pokud se něco nezměnilo.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    rincewind avatar 7.10.2009 13:17 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02

    Nemuzu posoudit kvalitu resp. agregaci pripojeni u O2 ve vetsim meste, ale mam v nasi firme (Bor u Tachova) a pobocce (stejne mesto) ADSL od O2 a rychlost 8Mbit/512kbit tam opravdu dava. Co se tyce DNS serveru pouzivam OpenDNS. Od O2 jsme dostali verejnou IP adresu, ale pozor NE pevnou (o tu je treba pozadat a priplatit cca 70Kc).

    7.10.2009 13:53 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    Ceske O2 nepovazuji za seriozni spolecnost (slusne receno).
    Fluttershy, yay! avatar 7.10.2009 17:19 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    +1
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    7.10.2009 22:49 Tremex | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02

    +1

    10.10.2009 08:29 Bezděs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02

    +1

    7.10.2009 14:43 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02

    No ja mam asi stesti, ale jsem 4,7Km od ustredny a O2 ADSL mi vali 4Mbit (v realu tak 3,5 - 3,7 Mbit). Vypadky nejsou, pevnou IP mam (ona i ta nepevna se moc nemeni)

    belisarivs avatar 7.10.2009 16:25 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02

    UPC u vas asi nejde. To bych doporucil ja. Za 5 kil 10MBit (a bezne ho dosahuju).

    IRC is just multiplayer notepad.
    7.10.2009 16:51 Franta Gajdůšek | skóre: 15 | blog: co_me_prave_napadne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    Chybi jeden dulezity udaj rozhodujici o vyslednem verdiktu. Vzdalenost od ustredny. Pri dostatecne male vzdalenosti neni problem plna rychlost v downloadu(jo, upload ten je strasny). Pokud nekdo bydli 5km od ustredny a tvrdi ze adsl od 02(ac jinak tuto firmu moc nemusim) je k nicemu, tak ma z jeho pohledu pravdu, ale zbytecne tim spini jinak velmi dobrou technologii(ve srovnanim s wifi kde dnes i na vesnicich je na kazdem kanale nekolik siti, ne ve srovnani s optickym kabelem).

    Nechci udavat maximalni vzdalenost do ktere bych se na adsl pripojil, spis bych skusil vytahnout od o2 jakou maximalni rychlost jsou na danych dratech nabidnout. Ale jestli je takto receny udaj duveryhodny nevim, sam jsem to nepotreboval protoze mam ustrednu do 200m.

    Ad adsl modem. Ten co nabizeji tusim neco kolem 1000Kc(nevim jestli s dani) je bezdratovy router s dvema pouzitelnyma ethernetovyma zdirkama(krajni, ty dve uprostred je asi televize nebo co), ale rozvetveni switchem neni problem. Router je spolehlivy, jeste se nikdy nehryzl, ale bezdratovou cast nepouzivam(lze vypnout).

    Stabilitu pripojeni mam naprosto spolehlivou, srovnatelnou s upc, jenom s trochu nizsi rychlosti(hlavne uploadu, tam to realne boli, 8mbps download je naprosto dostacujici).
    Rezza avatar 7.10.2009 17:37 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02

     Hlavne si vzit ten Zyxel, ne Huawai ci jak se to pise...

    7.10.2009 19:47 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    Podle mě jsou po hw stránce shodné. Po sw stránce bych Zyxel vyhodil, kdybych ho neměl zadara :-D.
    Rezza avatar 7.10.2009 20:08 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02

     No minimalne po SW strance je ten Zyxel o hodne lepsi. Ja ho mam za dobry usmev ze spravnych mist, ve srovnani je zatim nesrovnatelny...

    7.10.2009 20:28 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    No pokud se bavíme o Zyxelu P660HW-T3 v2 dodavaného a předkonfigurovaného O2 (chipset Trendchip TC3162P2), tak ten ZyNOS od zyxelu je dost na nic. Defaultní konfigurace je vyloženě nebezpečná, při trénování spojení je celý systém extrémně pomalý v některém případě i spadne (přístup z telnetu). I když má wifinu založenou na čipu Zydas, tak rozhodně nevyužívá všechny jeho možnosti (zyxel se mě povedlo nastavit v nejlepším případě jen jako AP).

    V porovnání s huawei (taky od O2) to bylo imho dost stejný (huawei jsem ale neměl v ruce dost dlouho). Huawei má imho lepší default zabezpečení, ale zase oproti zyxelu neumi vypsat lokální AP.
    7.10.2009 19:45 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    jo, upload ten je strasny
    Máš na to nejaké podklady? Pásmo uploadu (neboli směr od uživatele k DSLAMu) je na nižších frekvencích než download a tedy na dlouhých drátech nebude imho tak utlumeno.
    Jakub Lucký avatar 8.10.2009 00:59 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    O to možná ani tak nejde... ale těch 256 nebo 512 či kolik k tomu dávají je totální výsměch
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    8.10.2009 16:53 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    Holt by to chtělo symetrické DSL. Nicméně 512kbps jako rychlost sama o sobě je docela dobrá.
    Jakub Lucký avatar 8.10.2009 19:42 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    no, na prohlížení webu možná... Ale já často hýbu se soubory mezi mnou a serverem... A taky mi doma běží domácí servřík...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Dalibor Smolík avatar 9.10.2009 00:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02

     No přesně .. takový servřík mám taky a potřebuji se k němu připojovat  třeba z chalupy, přenášet i větší datové soubory mezi sebou.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Jakub Lucký avatar 9.10.2009 00:09 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    No a na to mi přijde upload 512 docela málo... Nedejbože když má člověk ještě běžící torrent, nějaký pohyb na webu/FTP a třeba ještě někdo, kdo je doma a brouzdá, to celé z jednoho připojení... To jsou pak transfery na dvě věci...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    9.10.2009 16:19 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    Tjn, nicméně ADSL bylo navrženo ne pro symetrický traffic. Taky na poskytovaném ADSL2+ se na víc než 1Mbps uploadu nejde dostat... Taky imho budou SDSL modemy dražší, neboť bude potřeba výkonější hw.
    8.10.2009 23:03 Franta Gajdůšek | skóre: 15 | blog: co_me_prave_napadne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    To je uplne jedno na jakem bezi pasmu, kvalitu signalu mam dobrou.
    brk avatar 7.10.2009 17:24 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    O2 má pro domácnosti dva tarify. Jeden až 8Mb a druhý až 16Mb. Zkus jejich web, kde ti podle tel. čísla vyplivnou dostupnost ADSL a to včetně tarifu, co si na daném čísle může zvolit. Pokud ti nabídnou i variantu "až 16", tak tvá linka snese rychlost od 9Mbps nahorů a s 8Mbps by neměl být problém. Pokud ti tenhle tarif nenabídnou, je to risk. Můžeš mít 6Mb, ale klidně jen půl. Zkuse se zeptat sousedů, je vysoká pravděpodobnost, že budeš na stejné ústředně.
    USE="-qt -kde"
    Dalibor Smolík avatar 7.10.2009 18:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02

    Tohle nebude pro domácnost, ale pro firmu (fyzickou osobu). Tak možná podmínky budou jiné.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Jardík avatar 7.10.2009 19:50 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    O2 je OK, mám 8Mbit a stahuju kolem 850kbps. Sice to není úplných 8Mbit, ale lepší než dialup, který jsem mýval před tím :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    Jardík avatar 7.10.2009 19:52 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    Jinak pokud nezaplatíte pevnou IP, tak jí měněj tak jednou za čtvrt roku (alespoň tak je to u mě), takže jednou za čtvrt roku upravit DNS záznam a netřeba platit víc :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    Luk avatar 7.10.2009 20:26 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    Ani nemusí být potřeba měnit DNS záznam. Mnohé modemy to dokáží udělat automaticky, typicky přes DynDNS a jiné podobné služby. Pak stačí nastavit CNAME podle potřeby a už není nutné se o nic starat.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    kotyz avatar 7.10.2009 20:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    myval, jo? :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jardík avatar 7.10.2009 20:10 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    Jo, často jsem ten modem omýval, protože na něm byla spousta prachu :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    7.10.2009 20:29 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    Mě spíš zaujalo to 850kbps :-D.
    Jardík avatar 7.10.2009 22:51 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02
    Samozřejmě, že jsem měl na mysli 850kBps ...
    Věřím v jednoho Boha.
    Dalibor Smolík avatar 8.10.2009 12:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02

    Jo, díky za vysvětlení .. taky mi to vrtalo hlavou.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    gtz avatar 7.10.2009 23:09 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wifi připojení versus 02

    Ahoj ,

     jedu na O2 celkem hodně dlouho, u nás nic jiného není. Používal jsem Draytec Vigor 2500VE a nyní mám D-LINK DSL 2641-B. Nyní jsem na 8MBitu - Wifi i Metaliku mám po celém domě. Maximum se pohybuje kolem 950 Kbps, co se mi podařilo změřit. Samozřejmně záleží u agragace s kým sousedíte , můžete narazit na děcka a pak budete rád , že pojedete kolem 300 Kbps. 02 rychlost negarantuj.

    O2 nabízí u Home verze pouze Dynamic IP - za statickou platíte cca 100,- / měsíc.

    www.cz.o2.com/osobni/2971-doplnkove_sluzby/40771-pevna_ip_adresa.html O2 obyčejně rádo padá , oni dělají údržbu , kdy se jim zamane , z ničeho-nic to celé padne. Ale u nás třeba nic jiného není.

    Hyuawei nebrat , doporučuji spíše D-LINK , NEXTGEAR.

    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.