abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 739 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    xxx

    9.9.2009 21:14 | POTRAVINY | poslední úprava: 18.3.2010 14:09

    xxx        

    Hodnocení: 92 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    kotyz avatar 9.9.2009 21:17 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    uz se nemuzu dockat! :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jendа avatar 9.9.2009 21:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Vždyť to už je natočený, dokonce 1:1 a v reálu :-)

    Nechci rýpat, ale znovu - víš o tom, že tě zavřou? :-P
    9.9.2009 21:57 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Do FAŠIST/USA se NIKDY nechystám takže asi ne. :-)))
    9.9.2009 22:00 A
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!

    V USA je nacismus ne fasismus...

    9.9.2009 22:01 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    promin omlouvám se za chybičku. :-)))
    xxx avatar 9.9.2009 21:35 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Bude pokus v Praze, nebo jejim okoli?
    Please rise for the Futurama theme song.
    9.9.2009 21:59 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Spíš asi někde bokem... Ale dám průběžně vědět. Ale do 11 září se to musí stihnout. :-)))) Ale bylo by to hezký si udělat takovou ocelovou pochodničku na václaváku kde by benzínový ohýnek hořel vedne v noci a ono nic. :-)))
    Darth Phantom avatar 9.9.2009 21:59 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    A nezapomeň na model WTC 7 voe! Protože jak je známo, tak ze 2 letadel padají 3 budovy :). Nojo ono se vlastně blíží výročí tohoto podvodu. Taky jsem se dočetl, že Česká televize se rozhodla odvysílat Po stopách 11. září, asi se kouknu v sobotu na 2. díl, ale tuším, že to bude asi nějaká lživá propaganda :)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    9.9.2009 22:01 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    jako investigativní reportér točící dokument po stopách 11 září do televize nova, prima, čt, bych se sám ze sebe musel poblít...
    9.9.2009 22:10 Filip Dominec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!

    Ano, o 11. září jedině tu pravdivou propagandu! Myslím, že jdete všem ostaním příkladem.

    10.9.2009 07:43 xurpha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    A nezapomeň na model WTC 7 voe! Protože jak je známo, tak ze 2 letadel padají 3 budovy :).

    Ano padají.

    Taky jsem se dočetl, že Česká televize se rozhodla odvysílat Po stopách 11. září, asi se kouknu v sobotu na 2. díl, ale tuším, že to bude asi nějaká lživá propaganda :)

    Podle toho, co se o dokumentu píše, tak skutečně bude kapku propagandistický (on to není dokument, ale dramatizace; bývá mu vyčítáno, že si některé scény vymyslel, nebo přikrášlil a že se nedrží zprávy vyšetřovací komise, přestože to o sobě tvrdí). Nicméně určitě to nebude taková snůška lží a nesmyslů, jaké prezentují zastánci konspiračních teorií...

    AsciiWolf avatar 10.9.2009 15:31 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!

    >Nicméně určitě to nebude taková snůška lží a nesmyslů, jaké prezentují zastánci konspiračních teorií...

    Máš pravdu, bude to totiž ještě větší snůška lží - takové, které prezentují zastánci oficiální "teorie" (hojně prezentované masmédii)... ;-)

    10.9.2009 09:38 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Hele, flákači, kde je článek v blogu? Pomalu už půlka září a nic! Já se těšil na nějaké zajímavé povídání k výročí zabránění napadení SSSR Polskem...
    10.9.2009 09:43 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Omlouvám se, na to je ještě týden :-)
    Salamek avatar 9.9.2009 22:17 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    kdy kde v kolik ? :-D můžu dodat VN zdroj :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    9.9.2009 22:19 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    jo joo. ja to zatím nějak do dvouh týdnů po večerech sesváří ma ukážu pak budu shánět palivo a termit. :-))
    9.9.2009 22:45 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    555 + VN z telky? Taky jsem si udělal... dokonce mám VN kondíky na teslák, ale pak už nebyl čas :(... Aspoň to zapálilo oblouk až na 3 cm (natáhl se na pět) a propálilo okenní tabulku :). Měl jsem to jako referát do školy :-DDD (učitel byl z toho pěkně v háji).
    Baník pyčo!
    Salamek avatar 10.9.2009 08:36 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Jj tak nějak :-D , ale mám problémy s výkonem (mám tam na prd napajecí trafo ,musím vyměnit) no spíš bych měl udělat komplet revizi , už to leží nějakou dobu ve skepě :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    10.9.2009 14:39 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Úplně stejný stav ;-), včetně toho napájeni. Mám tam nějaké 50 VA 12V trafo, které je neustálým přetěžováním tak zlikvidované, že dává kolem 30 V, je celé začouzené... Jinak právě kvůli němu hádám, že mi dost silně odcházejí spínací fety (všem to fungovalo krásně s nějakými do 100 V, ty se mi ale vždycky po chvíli prorazily (měl jsem tam schotkyho diodu pro sbírání naindukovaného napětí na primáru VN). Nakonec jsem sehnal nějaké do 1 kV, ty už se neprorazí, ale zahřívají se kurevsky... Bohužel nemám osciloskop. Až si s tím zas budu hrát, dám tam nějaký PC zdroj, to už snad bude v pohodě.
    Baník pyčo!
    10.9.2009 14:40 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Ještě další problém jsou ty televizní VN trafa, po nějaké době se mi vždycky spálilo :(.
    Baník pyčo!
    Salamek avatar 10.9.2009 18:33 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    uplně to samy trafo tam má já :-D , akorád VN mi ještě neodešlo :-D a 555 mám dle scope pěkně skalibrovanou na budící impulzy pro to trafo
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    10.9.2009 21:13 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Ovšem na standardní jiskřiště to určitě nemá :-).

    BTW nezkoušel někdo zapojit šest indukčních cívek z auta? Jediná možnost je asi paralelně tři antiparalelní páry, ale to imho bude dost hořet pokud nebudou 100% ve fázi.
    Salamek avatar 10.9.2009 22:30 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Příloha:
    já si z indukční cívky udělal "granát" :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    9.9.2009 22:22 /bin/laden
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!

    1

    2

    3

    4

    9.9.2009 22:35 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    díííkes za linky! to si pošušňám!!! :-)))
    10.9.2009 00:41 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    No ta logika je tam úžasná - protože mi nespadla konstrukce z drátů, tak ten mrakodrap musel být řízeně odpálen :-).
    10.9.2009 06:58 xurpha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!

    Přesně. Navíc to zatížení použitými závažími přesně modeluje skutečnost :-D

    Grunt avatar 10.9.2009 16:35 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Tím to musel zatížit, aby to vůbec nějak zkolabovalo a aby se na tom dalo něco pozorovat, protože pokud by se to neztavilo do ocelové kuličky tak by mu ten model držel ještě do dnes.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    10.9.2009 07:31 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    no moc neumím anglicky, ale ten model byl fakt hodně jednoduchej. aby to modelovalo zkutečnost tak by v každém místě toho oka v tý drátový síti muselo bejt patro, respektive další vodorovná síť, která by byla svařená, a ještě jsem u toho modelu neviděl moc dobře jeslti tam byla i ta vnitřní struktura... V každém případě je z fyzikálního hlediska nemožné 1) si hořením budovy(která evidentně ani pořádně nehořela) dodat té konstrukce takové množství tepla(tepelný tok) aby se ti ta budova běhěm já nevim 5 hodin nahřála na teplotu kdy se taví ocel(přez 1500stupňů C). A za další se železem pracuju a první co by udělali ty nosníky kdyby jsi je nahřál na určitou teplotu za nějakého tlaku že by se začali ohýbat(důsledek vzpěru). :-))))
    10.9.2009 07:32 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Dodatek: což by znamenalo že ta celá budova by s pravděpodobností 99,999 procent šla hoodně do strany...
    10.9.2009 10:02 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Takovéhle modely jsou sice hezké, ale moc bych jim teda nedůvěřoval.

    Nikdo se to zatím ještě nepokusil odsimulovat na počítači? To by mohlo bejt teprve žůžo. Sice by to bylo asi sakramentsky náročný (nejen výpočetně), ale zábava by to byla.
    10.9.2009 10:24 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    no hele, modely jsou jednou z nejdůležitejších metod získání praktických poznatků o konstrukci dané věci. Třebas takhle můj vedoucí diplomky dokázal nasimulovat zvuk převodovky na který si stěžovali majitelé jistých automobilů na severu za mrazu když startovali. Zprve jim automobilka nevěřila že se to vubec děje ale můj učitel tento zvuk dokázal nasimulovat v uplně jiných podmínkách uplně jinak ale výsledek byl jeden a tentýž, což vedlo k tomu že se do převodovky začal v automobilce lejt horší olej a byl klid. :-))) A co z toho plyne že model je jednou z nejduležitějších věci podle který dokážeš nasimulovat věci tak aby sis z toho uděla docela přesný obrázek jak se to asi bude chovat. Dále bych nepřeceňoval práci MKPčka. protože tam strašně závisí na tom jaký podmínky tam zadáš, s jakýma parametrama si budeš hrát, a výsledek se muže lišit docela dost, záleží kdo švindluje. :-))) ten model je jednodužší. Dále mě hlava nebere že za ty prachy co dala vláda spojených států do vyšetřovací komise jeden takovej mode lnepostavili a nezkoušeli zapalovat. Nu co dodat, buď v té komisi seděli nekompetentní jedinci, kteří nemají absolutě žádné znalosti v oblasti konstrukce a nebo tam sedí moc chytří lidé co vědí co dělají a jsou přesvědčeni o tom že většina společnosti jsou ovce kteří sežerou všechno co se jim dá ke žrádlu v televizi na talíř. :-))))
    10.9.2009 11:15 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Tyve, Sadáme, já v žádném případě nechtěl znevažovat význam reálných modelů! Naopak, vlastnosti materiálů (v malém měřítku jednotlivých součástí – traverzy, tvárnice a já nevím co ještě) se dají nasimulovat snad jen experimentálním pokusem. Ale když jde o celej barák? Tam už jde podle mě o testování stability a strukturální integrity celé stavby, prostě celku složeného z jednotlivých dílů (jejichž vlastnosti předem znám – třebas právě díky experimentu) a to už se myslím snáz dělá počítačovou simulací. Ale hele já jsem úplnej chudák v tomhle oboru, o fyzice mám velmi intuitivní vlastnosti a o stavařině a inženýřství vím úplný prd, takže mě klidně můžeš smést ze stolu i s mým názorem na věc. :-)
    10.9.2009 11:49 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    ježiši, já jsem tě nechtěl nijak dotknout, to nebylo myšleno jako utok!!! :-)
    10.9.2009 10:27 xurpha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!

    Jasně. Počítačové simulace byly součástí oficiální vyšetřování. (Akorát, že tomu dnešní tupé stádo nevěří) :-o

    belisarivs avatar 10.9.2009 10:45 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!

    Cetl jsem. Ze pry v te simulaci muzeli oslabit konstrukci na 40% aby se jim povedlo tu budovu sesypat.

    IRC is just multiplayer notepad.
    10.9.2009 10:53 xurpha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!

    Četl jsi co a kde? (Zřejmě zase nějakou sračku, která se snaží tvářit vědecky a seriózně...)

    10.9.2009 11:08 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Mně bohužel nezajímají oficiální výsledky oficiálních vyšetřování. Chtěl bych vidět ty simulace, grafy, výpočty, názor jsem schopen si udělat sám, nepotřebuju komisi, aby mi řekla, co bych si měl myslet. Byly podklady pro závěry komise zveřejněny nebo se ven dostaly jenom ty závěry?

    Máme tu dvě zajímavé skupiny lidí: fanatické magory typu JiK, na druhé straně barikády fanatické magory typu Phantom Alien. Lidé těchto skupin se chovají... prostě jako magoři (jde to vidět hlavně když tedy přijdou do kontaktu jeden s druhým). Prototypy takzvaných tupých ovcí, které už před nějakou dobou přestal zajímat pojem "pravda" a jdou si za svům rudým praporem jako takové rozzuřené stádečko (ano, i tupé ovce mohou klusat rozzuřeně za rudým hadrem). Tupé ovce jsou v obou táborech, já třeba konspiračním teoriím taky nevěřím, ale nemůžu popřít, že se kolem toho neštěstí motá spousta záhad a mlžení. To si podle mě musí uvědomit každý rozumně uvažující člověk. Hlavně když tyto podezření vznáší často piloti letadel, stavební inženýři, fyzici a další lidé, kterým důvěuju trochu víc než nějakým ouřadům z vyšetřovacích komisí. :-)

    A ne, opravdu nejsem konspirátor, nevěřím na Marťany, na z Bílého domu dálkově řízená letadla namířena do Dvojčat, na Batmana a další bájné bytosti.
    10.9.2009 12:10 xurpha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!

    O to právě jde, že ta komise pracovala vědecky, takže tam přesně jsou ty grafy a všechno ostatní, po čem tady voláš. A kdokoliv z oboru může přezkoumat, zda-li ty zprávy obsahují nějaké věcné chyby nebo. Rozhodně s populistickými bláboly zastánců spikleneckých teorií se to nedá srovnat...

    Viz třeba http://wtc.nist.gov/pubs/ (tu druhou komisi si najdi sám :-P )

    10.9.2009 12:59 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Za odkaz dík, ve volných chvílích si to prostuduju.
    Grunt avatar 10.9.2009 16:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Chtěl bych vidět ty simulace, grafy, výpočty
    Tak ty jsou zrovna velice nedostatkovým zbožím, protože chybí zdroje, ze kterých by se dali dělat. Už jsem teda našel jistou skupinu inženýrů sdružující různé nákresy a blueprinty, které poskytují volně veřejnosti, ale také tam není vše.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    10.9.2009 16:57 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Jeden by předpokládal, že veškeré tyto materiály budou součástí těch zpráv komisí, ne? Ještě jsem ty odkazy od uživatele "xurpha" neprohlížel, ale doufám, že to tam bude někde jako příloha.

    Zpráva popisující příčiny a následky jedné z největších tragédií moderní doby bez podrobných podkladů a možnosti si vše do detailu ověřit, případně i přepočítat a odsimulovat? Děláte si ze mě srandu? :-) Jako argument se nedá brát text samotné zprávy, tam si může napsat kdo chce co chce. Argumentem jsou podklady pro tu zprávu.
    Grunt avatar 10.9.2009 17:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Jeden by předpokládal, že veškeré tyto materiály budou součástí těch zpráv komisí, ne? Ještě jsem ty odkazy od uživatele "xurpha" neprohlížel, ale doufám, že to tam bude někde jako příloha.
    No to určitě. Kdyby je Architects & Engineers for 9/11 nevyšřárali bůhví kde, tak dodnes nejsou.
    do detailu ověřit, případně i přepočítat a odsimulovat? Děláte si ze mě srandu?
    LOL, božská naivita.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    10.9.2009 17:16 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    To nebyla ani tak naivita, jako spíš ironický povzdech, protože je mi jasné, že to tak určitě nebude.
    Grunt avatar 10.9.2009 17:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Zde jsou některé blueprinty k dipozici.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Darth Phantom avatar 11.9.2009 01:14 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    na druhé straně barikády fanatické magory typu Phantom Alien. Lidé těchto skupin se chovají... prostě jako magoři

    Có ty furt do mě ty dylino :-D. Nejsem taky konspirátor, nevěřím na marťany a dálkově řízená letadla :). Mám snad ale všech pět pohromadě, abych nebaštil všechny ty bláboly tzv, "oficiálních teorií". Teď pominu včechny ty teorie jak mohlo či nemohlo WTC spadnout (tomu zas až tak nerozumím, nejsem statik ani stavař) a taky se nechci opakovat jak ten Faun, když začne točit tou svou klikou od flašinetu. Těch nesrovnalostí a nejasností, jak říkáš, synu, je opravdu mnoho. Troufám si říci, že jsou jich skoro desítky. Tak začnu třeba tím, na co si zrovna vzpomenu: Co to vlastně letělo na Pentagon? Byl to baron Prášil na dělové kouli? Neexistuje žádný záznam (což je dost podivné, že v nejstřeženější budově světa najednou selžou všechny kamery), trosky letadla žádné, oficiální vysvětlení opravdu groteskní. Ten Ahmed, co údajně měl řídit ten Boeing, se učil pouze na trenažerech v USA a stěží by dovedl pilotovat práškovací letadlo. Já nejsem vůl, abych věřil tomu, že pasák koz z Afghánistánu zvládne neuvěřitelný manévr s obrovským dopravním letadlem a letí 60 cm nad zemí několik stovek metrů a napálí to do Pentagonu :).

    Každý si asi pamatuje záběry dojímavé záběry z 11. září. Porád jenom pád dvojčat. A kde jsou záběry pádu WTC 7, do kterého žádné letadlo nenaletělo? Taky je zajímavé, že pád této budovy odvysílala BBC půl hodiny předem. Že by nějaká geniální předpověď událostí? Soudruzi z CIA taky zázračně zachránili pasy teroristů ze zbořeného WTC. Z toho samého WTC, které se žhavilo strašlivým žárem, při kterém se žhaví želozobetonové konstrukce budov, nehořlavé pasy teroristů však zůstaly zázračně nepoškozeny. A navíc je soudruzi z FBI a CIA našli hned dvě hodiny po zřícení budov! Musím vyjádřit svůj obdiv nad výtečnou prací agentů.

    Co spadlo na Pentagon se dodnes neví, ale zato různí Rumsfeldové a Bílý otec z Washingtonu Jirka von Bush hned věděl, že za to může bin Ládin, a tak se soudruzi z jůesej napakovali hned za 14 dní do Afghánistánu a posléze osvobozovali Irák od teroristů (přeloženo do srozumitelné řeči - osvobozovali Irák od ropy). Honili /bin/ladena v Tora Bora, a Bílý otec se chvástal, jak tohoto největšího nepřítele USSA a teroristu brzy dopadnou jako sovětští soudruzi mudžahedíny v Afghánistánu :). Americká okupace už trvá skoro stejně jako ta sovětská a je stejná v tom, že nemá žádné výsledky. Předpokládám, že soudruh generál McChrystal, velitel ameických sil a NATO dopadne jako jeho předchůdci

    Tož už končím. Takže si myslím, že "oficiální verzi" o 11. září nemůže věřit nikdo, kdo má všech 5 pohromadě. Nemyslím si, že by všechno zinscenovaly tajné služby. Tuším ale, že přinejmenším o tom dost věděly a nepodnikly žádné kroky a nebo tomu dokonce nějakým způsobem dopomohly. Uf, to jsem se to vyčerpala :-). Dobrou noc, synu :-)

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    11.9.2009 01:24 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Souhlas souhlas, líp bych to nenapsal. Jedonuše stačí použít selskej rozum a logiku věci...
    11.9.2009 15:33 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Celkově s tebou souhlasím, akorát bych dodal, že to, co vrazilo do Pentagonu skutečně zřejmě byl boeing nebo něco podobného. Onehdá tu kdosi linkoval (nezávislý) článek o tom, že ono to letadlo není plný betonu a jeho hmota je především v dolní polovině a vůbec v tom článku bylo mnoho zajímavých vysvětlení ohledně toho, proč velký boeing způsobil (relativně) malou škodu. Samozřejmě kdo to letadlo řídil, proč, nač a zač, to už jsou jiný otázky, nicméně že do Pentagonu narazilo letadlo (ať už ho řídil kdokoli) není zdaleka tak přitažené za vlasy jak konspiratici tvrdí.

    Pozor, nechápej mě špatně, nechci tím říct, že oficiální vyklády 11/9 jsou pravědpobobné nebo dokonce pravdivé - nevěřím jim ani co by se z nehet vlezlo. Nadruhou stranu ale nevěřim ani fanatickým konspiratikům á la new age, zeitshit apod. To je zas opačný extrém, akorát druhá strana téže mince.
    Prostě je potřeba se na celou věc dívat střízlivě. Já bych pasáky koz z Afghánistánu nepodceňoval, to oni dokážou lecjaká kouzla, ale že nešlo zdaleka jen o 'terorismus' je jasné.

    Koneckonců, jestliže letadlo neřídil nějaký Ahmed, kdo tedy? Nebo ty druhý dvě letadla - kdo je řídil? Nemyslím, že by americkej agent vzal letadlo a chladnokrevně ho napálil do baráku, když by věděl, že zemře. Sebevražednej útok to imho byl ne? Nebo je i to falešný? Jak by řidič přežil? Je to celý divný...
    Grunt avatar 10.9.2009 11:46 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Bodejť by věřilo. A jestli to byla simulace, tak bych chtěl vidět toho kdo ji psal.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    10.9.2009 11:53 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    ty pičo to je jádro jako prase, je to prostě celý nesmysl!!!! :-))))
    10.9.2009 11:59 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Já tomu vůbec nerozumím, nenapíšeš krátké vysvětlení pro dementy? :-)
    10.9.2009 12:24 xurpha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!

    Má to být vyvrácení toho, že by budovy WTC-1 a WTC-2 mohly spadnou jenom tím, že by postupně spadly podlahy zavěšené mezi jádro mrakodrapů a vnějším pláštěm, protože jádro by přitom zůstalo stát.

    Takovou věc ale nikdo rozumný dnes nezastává; jako prvotní příčina pádu se uvádí, že náraz letadla porušil ochranu nosných sloupů v jádře a ocel byla zasažena žárem od hořícího leteckho paliva, kvůli čemuž ztratila svoji nosnost...

    10.9.2009 12:58 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Aha, o jádrech budov nevím nic. Pokud jde o to letecké palivo, tak to se tedy upřímně nezdá ani mně. Pokud si dobře vzpomínám, jedním z hlavních problémů je fakt, že byla nalezena roztavená ocel přestože nic na místě katastrofy nemohlo dosáhnout teploty bodu tání oceli, což je nějakých 1500°C (letecký benzím hoří v závislosti na spoustě proměnných někde od 600°C do 1000° při naprosto ideálních podmínkách). Navíc, tato teplota nic neříká o tom, že i ty obrovské ocelové konstrukce měly stejnout teplotu. Zahřát tak obrovskou masu oceli na teplotu tání je myslím vcelku kumšt (bydlím ve Městě oceli :-D).

    Jak už jsem napsal, konspirační teorie mě nezajímají, ale zrovna s tím palivem a ocelí to je podle mě otázka selského rozumu, ne? Ale nejsem ani chemik ani fyzik, tak se klidně nechám poučit, jak může v takové situaci dojít k tomu, že začne ocel téct.
    10.9.2009 13:12 xurpha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!

    Proč propána teplota tání? Další blábol. Na to, aby ocel ztratila nosnost, stačí i menší teploty...

    10.9.2009 13:22 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Ona nebyla na místě nalezena roztavená ocel? Pokud ano, tak tam něco muselo vyvinout takové úsilí, aby to tu ocel roztavilo. A mě by zajímalo, co to v tom případě bylo, protože tam tolik možností zase nebylo: buď to mohl být letecký benzín (který ale potřebné teploty nedosahuje) nebo nábytek a kancelářská technike (to už tuplem ne).

    Jaké menší teploty stačí? Stačí odhadem. Pak by se to dalo porovnat s jinými požáry budov a zjistit, jestli v důsledku podobných teplot spadly nebo ne. To by ovšem chtělo někoho znalejšího věci, protože i kdyby nakrásně v místě nárazu a požáru byla snížená nosnost oceli, tak to nic nevypovídá o zeslabené nosnosti nižších pater, ne?
    10.9.2009 23:26 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Pane xurpho, jste-li zde, prosím odpovězte! Mě to vážně zajímá. Vy zcela jistě víte o předmětu diskuze nekonečněkrát více než já (ostatně už jsem sem psal, že o věci příliš nevím) a já se velmi rád nechám poučit.
    10.9.2009 23:43 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    měli tam v každým patře koks! a všichn iv baráku smažili celej týden před narazem letadel. :-))
    11.9.2009 10:20 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    :-D
    10.9.2009 13:26 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    hele ty rozumbrado, pověz mi co se stane když ocel začneš zahřívat při zatížení ve vzpěru? další mě neleze do hlavy jak mohli lidi v tý budově existovat, volat telefonama když všechny ty nosníky měli být rozehřátý alespon na 1000 stupňů aby se začali alespon ohýbat voe, nehledě na ten azbet co byl všude kolem který stoprocentně má nějakou požární odolnost a v tomto případu je teměř fyzikálně nemožné aby jsi za tak krátký čas ohřál velou konstrukci na tak vysokou teplotu, prostě je to fyzikální nesmysl... :-))
    Grunt avatar 10.9.2009 17:04 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    No to je další nejasnost. Nosnost. Co to jako je?(nejsem stavař, takže nevím jestli takový termín vůbec existuje) Co Googlm, tak takovou veličinu nacházím tak max. u vozíků k autům. Asi se shodneme na tom, že se nosník prohne(odborně řečeno se vlivem teploty sníží mez pružnosti, a v kombinaci gravitační sili a síly všeho čeho nosník nese(na co zase působí gravitační síla) překročí tuto mez a tak vzniká namáhání na ohyb), jenomže co pak? Je potřeba dodat, že ano, vlivem teploty sice klesá odolnost oceli proti vnějšímu namáhání(v tomto případě na ohyb a asi i na tah), ale zase se zvyšuje houževnatost materiálu a pokud nešel přelomit v normálním stavu, tak v zahřátém stavu by bylo potřeba jó sakra cyklů na jednu a druhou stranu aby se se překročila kritická mez pevnosti. A nebo jak to teda bylo? Vlivem tepla se nosníky začaly prohýbat a smršťovat a začali vyskakovat z pantů a padat na zem(to snad nepočítám, že ty o kterých je řeč byly ještě zabetonované v betonu). A nebo udělali krásné *PUFF* a změnili se v mýdlové bubliny a vítr je odvál pryč? Nebo jak?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    default avatar 10.9.2009 18:42 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!

    Předně: vůbec tomu nerozumím, ale přesto vyjádřím svůj názor. :-D

    Je potřeba dodat, že ano, vlivem teploty sice klesá odolnost oceli proti vnějšímu namáhání(v tomto případě na ohyb a asi i na tah), ale zase se zvyšuje houževnatost materiálu a pokud nešel přelomit v normálním stavu, tak v zahřátém stavu by bylo potřeba jó sakra cyklů na jednu a druhou stranu aby se se překročila kritická mez pevnosti.

    Podle mě celá ta "hoževnatost" je ten problém. Úplné přelomení není nutné k tomu, aby šla celá konstrukce do prdele. Stačí ohnutí, pak se síly začnou přenášet jinam a jinak.

    Zkus si to na špejli. Vezmi si dvě rovné špejle. Postav si jednu kolmo k desce stolu a zatlač na ni dlaní proti stolu tak, abys ji zlomil. Pak to opakuj s druhou, ale trošku ji zdeformuj — rozhodně ti bude stačit mnohem menší síla.

    Grunt avatar 10.9.2009 19:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Podle mě celá ta "hoževnatost" je ten problém. Úplné přelomení není nutné k tomu, aby šla celá konstrukce do prdele. Stačí ohnutí, pak se síly začnou přenášet jinam a jinak.
    No, co se týče trámů co držely podlaží, tak by to moc se silami nemělo šanci hnout. Max. tak by to míň bránilo prohýbání pláště. No a co se týče nosníků jádra, tak z toho důvodu se staví do takové sítě. Aby se zatížení, které povolí u jedno trámu rovnoměrně rozložilo do všech ostatních. A i v případě, že by byla překročena kritická mez namáhání kompletně celé konstrukce, tak by tento tvar sehrál svou roli v tom aby se to nezřítilo jako domeček z karet. Jednotlivé trámy by se asi různě ohýbaly a stále by bránili kompletnímu zhroucení. Už jenom tím, že když by se dva trámy ohnuly dostatečně, tak by se potkali spolu navzájem a jeden druhému by bránili v dalším pohybu a tak by se zase zátěž rovnoměrně rozdělila.
    Zkus si to na špejli. Vezmi si dvě rovné špejle. Postav si jednu kolmo k desce stolu a zatlač na ni dlaní proti stolu tak, abys ji zlomil. Pak to opakuj s druhou, ale trošku ji zdeformuj — rozhodně ti bude stačit mnohem menší síla.
    Tak a teď to prosím zkus to stejné s ocelovým drátem. A nebo s pletivem. A pokud se něco podobného podaří i u sítě(i s deformováním vnitřních prutů), tak chci znát adresu na kterou osobně doručím zlatý metál. Je to také jeden z důvodů, proč se přešlo z dřevných staveb na stavby železobetonové.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    default avatar 10.9.2009 19:24 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!

    No, a když železo vystavíš působení velkého žáru, tak se zakalí. Což sice zvětší pevnost, ale zruší pružnost.

    Znovu opakuji — vím o tom hovno. :-D

    Jo — a že ty konstrukce jsou skvělý a bezpečný; to jsme se přesvědčili 11. září. :-D

    Grunt avatar 10.9.2009 19:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    No, a když železo vystavíš působení velkého žáru, tak se zakalí. Což sice zvětší pevnost, ale zruší pružnost.
    Pozor. Kalení je trošičku něco jiného a také se trošičku jinak dělá.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 10.9.2009 20:17 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Není k němu potřeba teplo, nýbrž chlast. ~_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    default avatar 10.9.2009 21:40 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!

    Vždyť říkám: vím o tom hovno! :-D

    10.9.2009 14:10 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    takže ty tvrdíš že letadlo narušilu azbest nebo nějakou tepelnou izolaci nosníků a potom už stačilo přidvádět teplo až se ohřála celá konstrukce mrakodrapu až povolila vid? Ty krávo tak to jsem asi nerozumnej člověk protože tohleto z daného průřezu který by byl ve styku s ohněm by trvalo stráááášně dlouho... Navíc jsem se tedka kouknul na ty bláboly co píšou ve zprávě z NIST, nevím jeslti těm vzorečkům a grafům co tam píšou rozumíš, a zjistil jsem že tam sice vyobrazují tahový diagram oceli, popisujou moduly pružnosti za dané teploty, ale nidke jsem neviděl seriózní vektorový, energetický, mechanický výpočet. Prostě tam do té zprávy nastrkali nějaký obrázky, spousty obecně známých diagramů, jedna dva rozbory pod mikroskopem, ale jinak defakto nic relevantního... spousty žvástů o ničem. prostě jako bych hodiny mluvil o kundě jaká je krásná hezká dá se s ní mrdat ale nidky bych nezmínil kdo tu kundu kurva šuká!!!!
    10.9.2009 19:14 Gelmir
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Mna tak napadlo, ze ked sa zvara/reze auto, tak se nemusi roztopit cela karoseria, staci taky maly kusok
    10.9.2009 22:52 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    no to je docela dobrej příklad. vem si že auto je barák a hořák je požár v nějakém patře, jak dlouho budeš hořákem nahřívat auto v jednom místě aby jsi nahřál karoserii do té míry že se začně prohejbat, deformovat natož že by jsi porušil strukturální konzistenci. :-)))) Prostě ani hovno, je to nesmysl...
    Grunt avatar 10.9.2009 16:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Takovou věc ale nikdo rozumný dnes nezastává
    LOL, takže oni ještě nezkoumají jak to doopravdy bylo, ale dělají si svoje teorie? Teorie palačinkového kolapsu byla první teorie, která z toho oficiálního vyšetřování vypadla. A ten obrázek je z té jejich, jak Vy říkáte, simulace. Změna názoru přišla až poté co jim to nikdo nebaštil. A až jim přestanou lidi baštit i tu ochranu sloupů, tak co? Vmyslíme pěkně další ať máme na chvíli od oveček pokoj?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 10.9.2009 17:15 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Nic moc na tom potřeba vysvětlovat není. Někde jsem viděl starý dokument o tom jak se dvojčata stavěla absolutně bez všech těch propagandistických keců(z jedné či druhé strany). Ten doporučuji shlédnout a pak si udělat názor.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 10.9.2009 16:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Takovéhle modely jsou sice hezké, ale moc bych jim teda nedůvěřoval.
    Heh, věřím, že kdyby lidi věděli jak se dělali nějaké starší mosty, tak by přes ně ani dneska nejezdili. To se vzal kus papíru, nakreslila se příhradová konstrukce, naplácalo se tam pár styčníků a ty si vypočetli a hotovo. Přitom je zvláštní, že takové mosty drží dodnes a pokud je sami neshodíme, tak ještě pěkně dlouho držet budou.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    10.9.2009 21:28 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Most postavený selským rozumem je taky dobrý. Těch x mostů z Pontifexu může vyprávět :-D.
    Grunt avatar 10.9.2009 11:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    co by udělali ty nosníky kdyby jsi je nahřál na určitou teplotu za nějakého tlaku že by se začali ohýbat(důsledek vzpěru)
    Ne. Oni by se důsledkem tepla začali ohýbat a smršťovat(samozřejmě houževnatost by klesala, jak jinak také) a následkem toho by vyskakovaly z pantů aniž by se nějak dotkli okolní konstrukce, která by celá zůstala nehnutě stát ale docházelo by tak k jejímu postupnému oslabování. To bylo to video co ukazovali na ČT u WTC7 a také důvod proč jsem málem smíchem spadl ze židle.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    10.9.2009 12:15 xurpha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!

    Doporučuji nejřív přečíst předběžnou zprávu z vyšetřování...

    10.9.2009 13:22 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    předběžná zpráva neobsahuje ani jeden reálný výpočet, takže sorry zatím blábol. :-)
    Grunt avatar 10.9.2009 18:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Aha, no tak to se potom nedivím, že je oheň na střeše. Za takovou zprávu bych je na WTC1 nebo WTC2 v nejvyšším patře pověsil za koule do průvanu a nechal je tam vlát.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 10.9.2009 14:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Ještě jsem ten dokument neviděl, ale bylo to tohle? (doporučuji spouštět v loopu, případně poloviční rychlostí, je to IMHO velmi zajímavé)
    Grunt avatar 10.9.2009 17:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Ne, ne. To byla jejich vlastnoruční animace.(Nebo zas nějaká chytrá animace z nějaké chytrého vyšetřování) Doporučuji si ten dokument prohlédnout třeba i z internetu. Fakt to bylo na hranici komedie a parodie. Se tam snažili vtlouct do hlavy, že ve WTC7 panovaly mnohem horší podmínky než se původně předpokládalo.(Samozřejmě s exkluzivními svědky a dokonce ještě exkluzivními nikde neodvysílanými záběry jak se z WTC7 čoudí z druhé strany) Jak strašně bylo WTC7 zasaženo padajícími troskami a kdesi cosi. Přitom stačí jeden pohled na vyvrácení.(Kdo by chtěl ještě větší foto, stačí říct) Kdo by to nepoznal, tak WTC7 je to napravo a ty pevně stojící budovy kolem s dírami ve střeše od prolétajících trosek jsou budovy patřící také do komplexu WTC stojící přímo hned pod dvojčaty.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 10.9.2009 17:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Jo, ten dokument mám, přenechal jsem ho ráno servříku nahrát.

    Tuhle fotku jsem ještě neviděl, ale ten mnou odkazovaný videozáznam mi přišel velmi vtipný :-).
    Grunt avatar 10.9.2009 11:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Přesně. Jádro je jen stočený kus pletiva, stejně jako plášť. Ve skutečnosti bylo jádro velmi hustá síť nosníků ve směrech horizontálních, vertikálních i diagonálních. Dále jak plášť, tak jádro měli mnohem silnější nosníky, které se směrem do vrchu zužovali a jádro bylo s pláštěm v každém patře spojeno. Dále bylo jádro nastříkáno ochranou vrstvou azbestu no a ještě ke všemu byla kompletně celá konstrukce zpevněna horou betonu míchaného pod přísným dozorem. A určitě jedna budova nedržela na sobě půlku Manhatanu. No na druhou stranu model velice dobře simuluje co by se mělo stát pokud by opravdu došlo ke kolapsu nosné konstrukce v místě nárazu letadla(nebo čehokoliv, co to bylo) a jak by celá konstrukce reagovala i v případě tak enormního zatížená a jak velmi dobře celá konstrukce(i kdyby snad nebyla nastříkaná azbestem) pohlcuje teplo(v reálu by se ten plamen z hořáku dal přirovnat tak k plamenům pekelným, protože něco takového snad zatím ani nejsme schopni v reálu vygenerovat – snad tak max. jaderný výbuch někde blízko budovy).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    10.9.2009 12:16 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    S modelom budovy si vcelku vyhrali (aj ked mali iba sietovy model a nemali ho uzavrety, takze teplo unikalo), ale problem je, ze ohen nejde dost dobre skalovat. Ohen z ovela vacsiho mnozstva paliva vyvinie nie len vacisu plochu, ale aj teplotu. Navyse v pripade modelu, hral dost vyznamnu rolu vietor, kedze polku plamenov odfukoval uplne mimo model. Odfuknut plamene z paliva z celeho lietadla by chcelo taky uragan, ze na zhodenie realnej budovy by stacil sam.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    10.9.2009 16:47 tak nějak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!

    V reálu většina paliva shořela při explozi po nárazu letadel do dvojčat. Za takovou explozi (a zejména za tu ohnivou kouli)  by se nemuseli stydět ani tvůrci speciálních efektů  v Hollywoodu.

    Grunt avatar 9.9.2009 22:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Ono by dost dobře stačily technické nákresy. Tabulky mám při ruce. Klidně by se podle nich dal vymodelovat model a pak na to pustit MKP. Díval jsem se na ten nesmysl co dávali na ČT1, ale málem jsem smíchy padl ze židle.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 9.9.2009 22:28 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Díval jsem se na ten nesmysl co dávali na ČT1, ale málem jsem smíchy padl ze židle.
    Byl jsem tou dobou mimo civilizaci, ale naštěstí to budou zítra ráno opakovat [to budu ve škole]. Už ladím cron. To jsem zvědavý...
    Darth Phantom avatar 9.9.2009 22:32 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Díval jsem se na ten nesmysl co dávali na ČT1, ale málem jsem smíchy padl ze židle.
    No já jsem to neviděl, ale asi jsem to odhadl správně, že to bude nějaká emerická propaganda. V archivu to není, ani na ivysilaní a tak se možná podívám na pokračování.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    9.9.2009 22:52 /bin/laden
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!

    We're living in America - they're controlling mass medias from jewish lobby, also they hate muslims therefor they hate all muslim countries and they want to control them and make them slaves!

    =^..^= AmigaPower® avatar 9.9.2009 23:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Mě zbylo 5 tvárnic z koupelny, můžem postavit ještě pentagon! :-D
    xxxs avatar 10.9.2009 01:07 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!

    ja mam zase neexistujuce lietadlo, rekonstrukcia moze byt.

    Salamek avatar 10.9.2009 08:38 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    a mužem do něj zabodat americky vlaječky a rozmlátit ho bác hamrem :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    10.9.2009 14:47 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Co z toho udělat SRPŠ SPKU [sraz přátel kernel ultras]? :-D
    I když to ne - akorát bychom se nalili a pak by se někdo o konstrukci uhodil...
    10.9.2009 14:57 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    ty krávoo... ty vole... mít u sebe termit, model dvojček, kdo ví co by mě ještě po alkoholovém opojení napadlo. :-))))) Ale nějak třebas něco zpatláme. :-))
    Fluttershy, yay! avatar 10.9.2009 17:39 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Kdo si hraje nezlobí!

    Jo, nějací borci ráno v autobuse hrozně řešili, jak si správně leštit bambus. LOL.

    Ohledně 11. září: má patička to vysvětlila jasně:

    3:46:40, 9. září 2001, UNIX-time = 1000000000, slavilo se ještě dva dny, pak to opilý pilot napálil do WTC.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    10.9.2009 17:42 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    LOL!!!!!!!!!
    10.9.2009 17:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    3:46:40, 9. září 2001, UNIX-time = 1000000000, slavilo se ještě dva dny, pak to opilý pilot napálil do WTC.
    Zbývá už jen dodat "dvakrát", aby to připomínalu tu hlášku už nevím odkud: "Naběhl mi na nůž. Desetkrát."
    Fluttershy, yay! avatar 10.9.2009 18:00 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!

    OK.

    3:46:40, 9. 9. 2001, UNIX-time = 10^9, slavilo se ještě dva dny, pak to opilý pilot napálil do WTC. Dvakrát.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 10.9.2009 18:02 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    A spadly z toho tři budovy ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 10.9.2009 18:36 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    To je dobré, ale moc dlouhé. A co teprve Pentagon.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    vlastikroot avatar 10.9.2009 21:06 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Co to vymejslis, no ze se nestydis !? WTC shodili teroristi vedeni al kajdou tim ze do baraku narazili ukradenym letadlem. Baraky byly spatne postavene a letadlo je rozpustilo v miste narazu. Pak se cely barak zhora dolu sesypal. Prach vyletujici z explozi z pater pod ritici se vlnou padajici budovy zpusobily plynove bomby v domacnostech. Kdo tomu neveri, je terorista a mel by jit za katr !
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Jendа avatar 10.9.2009 21:50 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    A jako dárek k Vánocům by nám tuto verzi mohli uzákonit...
    vlastikroot avatar 10.9.2009 22:06 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Samozrejme pod velkym trestem, jako jedinou pravdu na dalsich 50 let.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    10.9.2009 22:56 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    :-))))) hele tedka jsem viděl na youtube dokonce zástupce alkajdy!!! jak řiká jednomu bláznovi, při televizním vstupu, co nevěří oficiální verzi že to udělala alkajda a že boby nepoužili že by to nezřítilo a jak v horách hrdi připravují mega akce a že má u sebe telefoní čísla na ty lidi a pernamentky na vícvik v létání. :-))))) No mohl jsem se posrat. Lidi jsou fakt takový ovce že takovejmhle nesmyslům věří. :-))))
    11.9.2009 05:09 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Spíš bych řekl, že je to většině lidí u prdele, protože je to absolutně nezajímá. Každýho zajímá jenom vlastní píseček, a pokud hrozí, že když budou šťouchat do cizího, že jim na ten jejich někdo naběhne a zbourá pár báboviček, tak ať se mimo jejich písek hraje cokoliv, je jim to u prdele. Lidí, co tomu věřej úplně bez pochyb bych řekl, že moc není... Prostě lidi akorát na všechno serou a rezignujou IMHO...
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    11.9.2009 08:02 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    A pak přijde vyvlasťňování, omezování lidské svobody a ten náš píseček pujde doprdele...
    Jendа avatar 11.9.2009 15:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Jak je to s vyvlastňováním nevím, ale toho omezování svobody ve jménu bojů proti klimatu, dětské pornografii, Yettimu, Lochnesce a teroristům je už docela dost.
    Darth Phantom avatar 11.9.2009 15:36 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Já bych řekl, že to John Rambo napraví a udělá tam pořádek :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Josef Kufner avatar 13.9.2009 21:45 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Můžeš sem hodit odkaz? Celkem bych se na to rád kouknul taky ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Darth Phantom avatar 13.9.2009 23:14 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo si hraje nezlobí!
    Odkaz na co? Na Ramba? :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.