abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 734 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Podvodníci u Volného.

    1.2.2007 21:01 | Přečteno: 1897× | Myšlenky

    Tento zápisek nebude asi příliš naučný, ale považuji za nutné vypustit do světa informaci, jací podvodníci pracují u Volného.

    Asi před týdnem jsem přišel domů a táta (80letý pán, jako většina důchodců slyšící nekriticky na nabídky typu "sleva", "ušetříte" apod. a neschopný racionálně-logického myšlení) mi sdělil, že tu měl návštěvu a jak ušetřil. Zhrozil jsem se, komu se zase upsal, protože jeho myšlení je zcela nekritické a podvodníkovi by naletěl i kdyby zrovna nebyl ještě víc rozrušený tím, že jeden jeho kamarád před dvěma dny zemřel a druhý leží v nemocnici po infarktu a moc nekomunikuje.

    Tohoto jeho stavu velice šikovně využila nějaká mladá slečna nabízející služby Volného. Je jasné, že pokud by smlouvu korektně uzavřel, byla by to jen jeho blbost (mimochodem proto bych zakázal domovní prodej u osob řekněme 75+ zcela, protože většina těchto případů končí podpisem nevyhovující smlouvy). Problém je ale jinde. Slečna mu namluvila, že je od O2 (ačkoliv byla od Volného) a že O2 je nucen kvůli stálému odlivu zákazníků, kteří si ruší pevnou linku, měnit ceny. Stačí prý podepsat nějaké lejstro a bude platit za telefon o dvě stovky míň. To brnkla na správnou strunu, na to táta slyší. Že je blbost, aby O2 posílal lidi po domech, když posílá každý měsíc výpis, že slovo "Volný" v záhlaví toho lejstra je název konkurenční firmy a že ke snížení ceny není třeba podpisu zákazníka tátovi nedošlo stejně jako to, že záhlaví toho papíru přeložené do normálního jazyka znamená "Změna operátora".

    Pořád by se to zdálo beznadějné, protože bez audionahrávky těch lží, co slečna tátovi napovídala, nemáme důkaz a právo zrušit smlouvu podepsanou v bytě do 14 dnů je nanic, když manipulační poplatek za stornování tvoří sumu zřizovacího poplatku, jednoho měsíčního paušálu a nákladů na technické řešení přenosu čísla a přenastavení operátora (dvakrát). Podstatné ale je, že si slečna nevšimla, že táta je natolik sklerotický a nepraktický člověk, že vyplnil všechno až na podpis... Slečna si tedy odnesla smlouvu bez podpisu a měsíční vyúčtování od Telekomiky O2.

    Asi si říkáte: "Tak kde je problém? Smlouva je neplatná...". Toho si slečna naštěstí všimla a tak volala. To už jsme jí s mámou důrazně vysvětlili, že se nic podepisovat nebude, protože o změnu oprátora nemáme zájem a ať ji ani nenapadne k nám ještě přijít. Slečna tedy prohlásila, že dobře, že to stornuje. Jenže dneska přišlo od O2, že nám na základě naší žádosti mění tarif. Jak je to možné? Volný zneužil naše referenční číslo, které je uvedené právě na měsíčním zůčtování od O2, které si slečna odnesla se slibem, že ho vrátí...

    Máma zavolala na O2 a ti naštěstí provedli opětovné vrácení všeho do původního stavu. Problém ale je, že Volný teď vlastní naše referenční číslo, které má váhu hesla a tudíž může opět svévolně měnit nastavení našeho účtu u O2. Žádost o změnu posíláme zítra písemně.

    Takže poučení? Nedávejte z ruky vyúčtování od O2, protože s údaji na něm lze bez podpisu měnit tarify apod. a vysvětlete to svým starším rodinným příslušníkům, aby se nedivili, až z dvousetkorunové slevy vznikne pětistovka stornopoplatků... Snad ta změna nebude placená...

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    1.2.2007 21:24 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Snad ta změna nebude placená...
    No, ve státě, kde funguje efektivní vymáhání práva, je jasné, že bez podpisu neměl Volný žádné právo cokoliv měnit a všechny vzniklé škody musí nahradit.

    Jinak řečeno, doufej, že ta změna nebude placená... ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    JiK avatar 1.2.2007 21:56 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Hmmm. Tady v Americe (kde je vse fasisticke, hloupe a odporne,..ze?) by stacilo zajit s tou nepodepsanou smlouvou na Magistrate Court (Smirci Soud) pro male pripady do $1000 nebo $2000 a zadat vse zpet. A to funguje skoro zadarmo (bez pravnika, poplatek je myslim $10 nebo $25, takze tak 3 slusne obedy) a hned. Nebo pak podat normalni zalobu, a zadat zpatky nejen ten poplatek ale i bonus $10.000 odskodneni, a ta firma by si tohle sproste chovani proste podruhy nedovolila. A poplatek za pravnika jde domluvit tak, ze bude mit podil z vysouzeneho odskodneni, typicky trebas 30%, takze kdyz nevyhrajete, ma pravnik smulu, nicmene obcana to nestoji nic.
    JiK avatar 1.2.2007 22:11 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Community Court - vyplneni zaloby stoji $15, jde to online, za 10 minut a platit jde kreditkou. Kdypak budou takhle fungovat jakekoliv urady v CR?
    Prcek avatar 2.2.2007 01:23 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Jenze tu nepodepsanou smlouvu si odnesla slecna a pochybuju, ze by se ji vzdala ve svuj neprospech a zpusobila tak firme soudni spor :-).

    Jinak soudy v Americe podle vaseho vypraveni vypadaji hezky, ale jestli je pravda to co se rika (ze kazdy kazdeho zaluje za kdejakou kravinu), tak to zas tak ruzovy taky neni - vsechno ma sva pro a proti. U nas vas nikdo nezazaluje, protoze nez by se toho dockal tak se na to radsi vyprdne :-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    2.2.2007 08:31 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    jojo vsechno zalovat vsechno k soudu na to sou amici vycviceny:-))
    V podstatě nic nevím
    Ondrej avatar 3.2.2007 11:13 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Jestli dobre pocitam, tak $25 odpovida plus minus 500,- Kc. Tak kde je ta vyhodam, kdyz to vyjde stejne draho?
    Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
    1.2.2007 21:33 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Vlezlé prodejce s teplou vodou bych snad zakázal. Jako by nestačili ti seriózní "nabízeči", co pro některého z operátorů verbují lidi na ulici. Ačkoliv ti se hodí, pokud zrovna čekáte na opožděný vlak a nemáte s kým promluvit :).
    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    vencour avatar 2.2.2007 00:16 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.

    Tak mne napadá ... až jednou u mne bude zvonit někde takovej, klidně ho pozvu dál, necham se skoro zlákat a pak ho pěkně v těch jeho lžích vykoupu ...

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    2.2.2007 02:19 AloneInTheDark | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Tohle jsem nedavno udelal, mel jsem rozvernou naladu a kdyz prisel gentleman od O2, tvaril jsem se jako debil (coz u me neni zas takovy problem :-) ) a pozorne ho vyslechnul. Pote jsem tu jeho pohadku o tech skvelych, uzasnych a prakticky zadarmo internetech radne rozebral. Uplne mi zkazil radost. Ani se se mnou nezacal hadat, jen se rezignovane otocil a sel. Pochopil ze mi proste nic neproda, srazil patky a uhanel o dum dal. Bohuzel, takhle spoustu lidi ulovi, sousedka projevila jen maly zajem a za 3 tydny na ni cekal balik s modemem od O2 - a to vubec nic nepodepsala! Proste to zkousej nebo co. Telekom, tedy pardon, O2 rekne, ze on za nic nemuze, maximalne ze to od tech "obchodniku" neni pekne a ze se jednalo urcite o nedorozumeni. ( V nasi ulici jsou dva co se asi spravne "nedorozumeli" s agenty O2 ) Psy* na ne postvat :-)

    *ted vazne nevim jestli psi nebo psy (jako pany?) - jsem mimo, laskavi ctenari me jiste opravi :-)
    Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.
    2.2.2007 02:35 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Poslat na ně psy nebo pány v černém obleku a baseballovými pálkami v ruce, to je složitá otázka :-) (Máš to dobře ;-))
    Quando omni flunkus moritati
    2.2.2007 09:05 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    ti psi (poslat pány neboli psy) jsou ok, ale laskavý čtenář jako mladý čtenář ;-)
    θηριον ειμι
    2.2.2007 09:28 Petr Beran
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    IMHO je tam množné číslo, tedy "laskaví čtenáři" ;-)
    Beer: The cause of, and solution to, all of life's problems.
    2.2.2007 13:30 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Muf, jsem už úplně slepý. Mea culpa, přijměte mou omluvu. ;-)
    θηριον ειμι
    1.2.2007 21:44 kolmis | skóre: 3 | blog: kolmis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Podobná zkušenost z minulého týdne - mému dědovi je již přes 85 let, dny tráví u počítače, zavedl jsem mu před rokem a půl wifi připojení k inetu (sdílí mi to nějaký dobrák, kterého jsem kontaktoval jen po icq a nikdy jsme se nepotkali, díky mu!). Jak už to ale tak bývá, s wifi jsou trable, signál jde ulicí, někdy je, někdy není, takže vždycky debatujeme, co s tím. No a před třemi týdny mi děda volá, že u něj zvonil nějaký mladík a že prej budou zavádět u nich internet a blablabla, no děda něco podepsal, ale nevěděl komu, nedostal sebemenší vizitku, papír, nic. Říkám si tedy, počkáme co bude. Minulý týden děda volá, že mu telefonovali, že "teda dneska přijdou zapojit tu linku". Samozřejmě řekl, že ať zavolaj druhý den. Po domluvě je následující den odkázal na mě (zkoušel jsem volat na telefon, ze kterého byl telefonát, ale nikdo nebral...). Abych to ukončil, druhého dne zvoní můj mobil, a nebudete překvapeni když Vám řeknu, že na druhé straně byla O2 linka, že je děda odkázal na mě. Slušně jsem řekl, že nemáme zájem a slečna na lince "to" (nevim uplně co) stornovala).

    Věc má ale ještě pokračování. Děda musel předevčírem na poštu, protože tam na něj čekala neznámá zásilka. Přišel, podepsal lejstro od paní u přepážky, ta šla dozadu a přinesla mu balík. Až doma ho lehce otevřel a myslím, že je jasné co bylo uvnitř - router nebo modem od O2 s dopisem, že vyúčtování zásilky bude v prvním účtu za služby. No budu holt si muset udělat procházku zas někam do Telepointu nebo jak se to dneska menuje, ach jo....
    Luk avatar 1.2.2007 22:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Něco změnit jen na základě referenčního čísla - to by si tedy mohli zkusit! Referenční číslo není v žádném případě heslem, na jeho základě nelze nic měnit. Pokud to dělají, je to na podobné úrovni, jako kdyby v bance něco měnili jen na základě čísla účtu.

    Ovšem pozor. Podobně přistupovala (možná přistupuje dodnes) Česká pošta k číslu SIPO ("inkasa"). Technicky bylo možné komukoliv podstrčit do inkasa libovolnou platbu pouze na základě tohoto čísla (například přes pojišťovacího agenta). Snad už je tomu konec, tohle je opravdu na pováženou.

    Prostě, když se to někomu stane, soudní spor jednoznačně vyhraje.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    1.2.2007 22:23 vend | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.

    Jistě, že bys to vyhrál, jenže za dva roky a je otázka kdo by platil náklady řízení. Nakonec ti prodejci jsou určitě na živnosťák a tak firma za nic nemůže...

    Luk avatar 2.2.2007 00:29 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Pokud firma mění nebo ruší smlouvu jen na základě nějakého čísla, pak za to samozřejmě může. V soudním sporu, který by prohrála, by pak platila mimo jiné i náklady řízení.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    JiK avatar 2.2.2007 01:15 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    staci vydrzet tech 7 let nebo kolik je prumerna delka soudniho rizeni v CR, ze?
    2.2.2007 01:39 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Hele, my víme, že bydlíš v Americe, kde je všechno skvělé, úžasné a dokonalé. Co kdyby sis tam našel nějaký skvělý (lepší než v ČR) server o Linuxu a rejpal tam ?
    Quando omni flunkus moritati
    2.2.2007 08:38 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Presne tak a vychutnal si pivko nekde na lavicce:-))
    V podstatě nic nevím
    2.2.2007 18:19 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    v papirovem pytliku
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    2.2.2007 18:52 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    LOL :-D
    θηριον ειμι
    2.2.2007 19:04 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Náhodou tady vidíte, jak jsou ti Američani úžasní. U nás to musíme mít v plechovkách nebo ve skle, protože skrz papírový pytlík by nám to pivo proteklo...
    Quando omni flunkus moritati
    JiK avatar 3.2.2007 01:37 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Je-li Tvá představa a definice rozumné míry svobody podmíněna právem 'chlastat na ulici' a moje právem 'mít jednoduché, funkční a vymahatelné zákony' je nepochybné, že se míjíme. Nemám Ti to za zlé, respektuju to.
    3.2.2007 04:02 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Já jsem něco takového napsal? Hledám, nevidím.
    ...a moje právem 'mít jednoduché, funkční a vymahatelné zákony'...
    Pokud bys chtěl tvrdit, že tohle platí o všech, tak ti doporučuju nastudovat daňové zákony; možná zjistíš, že první dva body neplatí vždy.
    Quando omni flunkus moritati
    3.2.2007 15:22 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Je-li Tvá představa a definice rozumné míry svobody podmíněna zákazem 'chlastat na ulici' a právem žalovat někoho za to že jsem tlustý, je nepochybné, že se míjíme. Nemám Ti to za zlé, respektuju to.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    1.2.2007 22:17 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Ta podobnou zkušenost mám s prodejci společnosti TELE2 z minulosti.

    Zazvonil zvonek, já otevřel a stál tam starší chlápek s nějakou mladou holkou. Ten chlap na mě vybafnul bez pozdravu že je z Telecomu a že jdou přepisovat smlouvy kvůli zlevnění volání a ať mu předložím poslední vyúčtování. Já na to jestli má nějaký průkaz a on na mě docela vyjel na co potřebuju průkaz ať donesu tu smlouvu že spěchaj. Na to zas já že ten průkaz potřebuju k tomu abych nevolal okamžitě policii protože nás nedávno vykradli a že hovor se začíná pozdravem. On pak zkrotnul a vyndal průkaz s fotkou kde šikovně zakryl prstem jméno společnosti. No pak jsme pokecali chvíli o tom kolik ušetřím a že stávající volání je drahé. Pak jsem řekl že si to musím projednat s družkou protože já žádnou telefoní linku nemám a je psaná na ni. Pak odešli a já poslal popis události na TELE2 majlem a zavolal na informační linku Telecomu (i když je vůůbec nemám rád) že jestli chtěj s tím něco dělat tak ať si sem někoho pošlou. Z TELE2 mě přišla odpověď že s tím nemůžou nic dělat protože je to najatá agentůra a oni neví o koho přesně šlo.

    Jo a pak byl u mě ještě jeden prodejce podobného ražení ale ten se choval ještě arogantněji tak jsem mu řek že jestli do deseti vteřin nevypadne z baráku tak ho schodím ze schodů a on to pochopil. Asi jsem se tenkrát unáhlil protože dodnes nevím co mě chtěl vlastně nabídnout a ke komu patřil :-).
    2.2.2007 08:39 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Urcite si vyhral milion a on ti to prisel sdelit:-)
    V podstatě nic nevím
    msk avatar 2.2.2007 09:47 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    LOL
    Zafod avatar 2.2.2007 09:38 Zafod | skóre: 17 | blog: Zafodovo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Podobný hnusy se dějou při prodeji ADSL po telefonu. Stačí totiž ústní souhlas, není třeba nic podepsat. Telefonní prodejce vymámí z důchodce neznalého věci souhlas a stařík/stařenka se pak nestačí divit, když mu přijde modem a účet za ADSL.

    Taky k nám v minulosti lezli prodejci telekomunikačních služeb. Vždycky zvonili když malá spala a vzbudili jí, takže sme je hnali svinskym krokem. Škoda, že na ty telesalesmany a telesaleswomany si jeden takhle došlápnout nemůže.
    2.2.2007 10:03 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Mě je těch lidí vždycky hrozně líto. Netuším jaké mají provize za každý vymámený úpis, ale myslím že to nic úžasného nebude. A kývnout na TOHLE, to na tom museli být OPRAVDU špatně. Vždycky si pak začnu víc vážit práce kterou mám.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    2.2.2007 12:16 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Souhlasím, tohle bych nechtěl dělat ani za nic.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Honza Balák avatar 2.2.2007 12:47 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    Jakasi brnenska spolecnost se snazila premluvit znamyho aby k nim sel delat. Je to neco na tento zpusob - premlouvani k prechodu z predplacenek na tarif. Za cca 6 podepsanych smluv denne by vydelek byl asi 30k Kc, coz mi vychazi asi 120Kc za smlouvu. Vic podrobnosti ale nemam.
    <null>
    2.2.2007 13:34 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Podvodníci u Volného.
    To je pravda, ale kvůli prachům ze sebe udělat podvodníka (unterwassermana ;-))? I kdybych měl žrát trávu a pít vodu z kaluže, tak vydělávat zlodějinou a podvodem bych nemohl.
    θηριον ειμι

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.