abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána verze 0.81 telnet a ssh klienta PuTTY. Opravena je kritická bezpečnostní chyba CVE-2024-31497 obsažena ve verzích 0.68 až 0.80. Používáte-li klíč ECDSA NIST P521 a použili jste jej v PuTTY nebo Pageantu, považujte jej za kompromitovaný.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | Komunita

    Hra MineClone2 postavena nad voxelovým herním enginem Minetest byla přejmenována na VoxeLibre.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Společnosti Avast Software s.r.o. byla pravomocně uložena pokuta ve výši 351 milionů Kč. Tu uložil Úřad pro ochranu osobních údajů za neoprávněné zpracování osobních údajů uživatelů jejího antivirového programu Avast a jeho rozšíření internetových prohlížečů (Browser Extensions), k čemuž docházelo prokazatelně po část roku 2019.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 15:55 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 714 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Pozvánky

    V sobotu 20. dubna lze navštívit Maker Faire Jihlava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:44 | Zajímavý software

    Knihovna pro potlačení šumu RNNoise byla vydána ve verzi 0.2. Kvalitu potlačení lze vyzkoušet na webovém demu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    FRRouting (FRR) (Wikipedie), tj. softwarová sada pro směrování síťové komunikace, fork Quagga, byl vydán ve verzi 10.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Nová verze

    Julian Andres Klode vydal APT (Advanced Packaging Tool) ve verzích 2.9.0 a 2.9.1. Jedná se o vývojové verze nové větve APT 3.0. Vylepšuje se uživatelské rozhraní. Přidány byly barvičky. Aktuální náhledy a vývoj lze sledovat na Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    14.4. 17:00 | Komunita

    Miguel de Icaza se na svém blogu rozepsal o vložitelných herních enginech. Kdysi slibné projekty UrhoSharp a Urho3D jsou již mrtvé. Zůstává Godot. Aktuálně vývojáři řeší Pull request #90510 s návrhem knihovny LibGodot.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.4. 03:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 5.0 linuxové distribuce Lakka, jež umožňuje transformovat podporované počítače v herní konzole. Nejnovější Lakka přichází s RetroArchem 1.17.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (59%)
     (13%)
     (2%)
     (25%)
    Celkem 393 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Svoboda pro všechny

    31.10.2010 13:03 | Přečteno: 1456× | poslední úprava: 31.10.2010 13:29

    V poslední době, mi kladou otázky lidé z jakého důvodu sem dávám blog, který jsem už uveřejnil jinde. Odpověď je snadná. Dávám, protože chci, protože to nikoho, ničím nepoškozuje a protože je to docela běžná praxe, že lidé, kteří něco publikovali jinde, třeba v novinách, tu samou věc publikují na nějakém serveru. Chce-li mi někdo oponovat, že jsou to věci mimo zaměření serveru, pak bych se jej zeptal z jakého důvodu jsou tu tedy politické blogy, blogy zabývající se historii, nebo hormonální antikoncepcí, případně dětským pornem, sexuálními agresory? Jakou mají všechna tyhle témata souvislost s IT? Zřejmě žádnou. Takže stejně jako ti druzí i já využívám benevolence majitelů serveru a umisťuji zde své blogy na různá témata. Mám právo na stejnou míru svobody jako ti ostatní.

    Na mnoha portálech, třeba na Aktuálne.cz, Neviditelnýpes.cz jsou lidé, kteří mají svůj blog a publikují. Dost často i ze svých blogů, které mají jinde. Někteří hodně, jiní málo. I tam se objevují útoky na blogery, kteří publikují často. Sám za sebe se domnívám, že má-li někdo potřebu publikovat každý den, nechť publikuje každý den, má-li jiný potřebu jednou za týden, rok deset let, publikuje podle své potřeby a nikomu do jeho četnosti publikování nic není. Maximálně může ty blogy nečíst, nebo blogerovi nadávat. Což také často mnozí dělají.

    Svoboda slova je pro všechny. Nemá-li kdo, potřebu ji využívat, pak mlčí, ale má-li své mlčení a nízkou četnost příspěvků za normu, pak jedině svou normu. Jeho norma ovšem není závazná norma pro druhé lidi. Pro mne tedy v žádném případě. Osobuje-li si kdo právo mě okřikovat, určovat mi četnost a obsah příspěvků, narazí. Dozví se že žádat může, ale to je asi tak všechno. Může dělat sebesofistikovanější rozbory, nakonec mu nezbude než se smířit ze skutečností, že o svých potřebách si druzí rozhodují podle svých potřeb, nikoliv podle jeho momentálního emočního naladění.

    Jestliže, někdo těžko unáší, že svět a lidé na něm žijící, nejsou podle jeho představ má nepochybně problém. Ale je to jeho problém a je na druhých lidech aby posoudili, zda a nakolik jsou odpovědní za řešení onoho problému. Má-li kdo problém, může požádat ty druhé aby mu jej pomohli řešit. Zvolí-li nevhodnou formu, pak snadno zjistí, že ti, které žádal si klidně počkají až zvolí pro ně přijatelnou formu. Nedokáže-li změnit své chování, pak se míra jeho utrpení nepochybně navýší. Nemám nic proti tomu, aby někdo investoval svou energii, změně mého chování, ale zřejmě bude muset věnovat spoustu energie, aby dosáhl malého pokroku. Jestli vůbec nějakého. Stojí-li to těm lidem za to, pak nechť mi věnují svůj čas, svou energii. Plní jen mou potřebu, kdy si na jejich způsobu chování a „argumentace” doplňuji svoje znalosti. Sice to není ten účel, ale i druhotný zisk je zisk.

    Jinak teď trošku na jinou notu. Pokud má někdo pocit, že obviňuji matky svých dvou dcer z rozpadu manželství, zde i jinde, mýlí se. Jestli je z něčeho obviňuji, pak jen z toho, že porušily právo dítěte na oba rodiče. Matka, která znemožní dítěti styk s otcem, který má zájem o dítě, porušuje právo toho dítěte. Až na druhém místě jde o práva otců. V porušování práv dítěte vidím především problém. Tohle nemohou pochopit ti, co pletou dvě věci. Neshody rodičů mezi sebou a využití dítěte jako zbraň proti tomu druhému. Divím se, že se zde nenajde nikdo, kdo by protestoval proti takovému chladnokrevnému porušování práva. Když je tu tolik znalců a tolik mudrců. Ale mám za to, že jim nedochází celá problematika.

    Ony úvahy o tom, že by mohl dostat šanci někdo jiný, jsou dost na vodě. Protože zřejmě asi málokomu zde dochází, hlavně těm co kopírují z wikipedie ty psychologická moudra, že ochotných „náhradních otců” opravdových otců, kteří nebudou třeba zneužívat dceru manželky, partnerky zas tolik není. Děti z v takových rodinách jsou mnohem více ohroženy zneužívání, týráním, než děti, co stýkají s vlastním otcem. Pokud matka střídá partnery, a skutečnost je taková, že většina rozvedených žen bud střídá partnery, nebo jsou dlouhodobě samy, bývá to pro děti velmi nevýhodné. Navíc, pokud chybí z důvodu rozhodnutí matky otec, kterému je za trest znemožněn kontakt pak je historka o smutném dětství dítěte kompletni.

    jen málokdy se podaří v takovém případě navázat dobrý vztah mezi dětmi a otcem, kterému byl znemožněn kontakt. Traumatická událost potom pokračuje pro všechny zůčastněné. Taková je realita a ti, teří se mě pokoušejí „kopat do koulí,” tímhle způsobem, jen ukazují svou nevyzrálost, které ve zkratce říkám kreténství. Nemusí se jim to líbit, ani nečekám, že se jim to bude líbit.

    V této zemi je statisíce dětí z rozvedených rodin. Což znamená, že je poměrně dost dětí, které jsou opuštěny, bez jednoho rodiče. Mnohé matky by daly hodně za to, kdyby původní otec projevil nějaký zájem. Není těch otců bez zájmu zas tolik, ale jsou. Mnohé matky udělají všechno pro to aby otec žádný zájem neprojevil, nebo aby vypadalo, že žádný zájem neprojevuje. Obojí je blbé a pro dítě škodlivé. Jen nevím, co je vlastně horší. Ale obojí je dáno „nezralostí” těch i těch. Nakonec to odnesou ti, co o takový výsledek vůbec nestojí. Děti.

    PS: to že mnozí se vyjadřují negativně k mé osobě a dělají negativní závěry a dedukce, kolem mých dětí. Nic nezmění na tom, že jsem dokázal se svými dvěma dcerami udržet kontakt a zůčastnit se na jejich výchově a se svou třetí dcerou navázat kontakt, iniciovat setkání a jak se zdá, být ji momentálně nápomocen v jejich trablech. Tvrzení, která tu někteří v komentářích předkládají, a nejen tady, nic nezmění na skutečnosti. A klidně si mohou říkat, že si nehorázně fandím. Fandím si. A rád. :-) Jak říká Rita: „Nejlepší a nejskromnější.”

           

    Hodnocení: 47 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    31.10.2010 13:13 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Příloha:
    tak abych i já dostála své pověsti, štrůdl je snědený, ale malá ukázka dnešního vaření ...
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    31.10.2010 13:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    A už mi to s Vojtou jdete všechno sežrat.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 31.10.2010 17:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Neboj, Vojta ti postupně sní úplně všechno. Jak začne jít do puberty, deset knedlíků na talíři mu stačit nebude :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.11.2010 03:05 linuxák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Fandím si. A rád. Jak říká Rita: „Nejlepší a nejskromnější.”

    V jakým smyslu nejskromnější?Jooo k řitce je Jílek nejskromnější!!!! Nu,řitko máš cosi chtěla!Starý lidi bejvají lakomý a bude hůř.a myslíš že pro kardiaka nejlepší pečený koleno? Chceš ho skladbou jídelníčku zabít?
    1.11.2010 08:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    O tobě doma nemluví jako o nejlepším? Hmm na tvým místě bych si hledal bydlení. Zřejmě tě asi vystěhuje lepší. Pajk mi napiš, poradím ti jak se s tím vyrovnat.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.11.2010 12:14 linuxák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Zřejmě tě asi vystěhuje lepší. Pajk mi napiš, poradím ti jak se s tím vyrovnat.

    Ale Jílku,děde vševěde.Nech si svý rady pro sebe.Vždyť ty dodnes nejsi srovnanej se svým trojnásobným vystěhováním.Pořád pro sebe hledáš omluvy.Najednou si opustil i od názoru že si se nikdy neměl ženit.Jak si se sblížil s Babetou začal jsi si racionalizovat rozchod s její matkou.Ale už si začínám zvykat že měníš názory podle potřeby.
    1.11.2010 12:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Vždyť ty dodnes nejsi srovnanej se svým trojnásobným vystěhováním.Pořád pro sebe hledáš omluvy.

    Ty to máš popletený a za trest všechny blogy budeš číst znova. Pak tě vyzkouším. Přečti si je pořádně a nemysli na to jak nainstaluješ ubuntu. Troufni si na Slackware. Jinak doporučuji ti si koupit mou knihu, (rádi ti ji zašlem i na dobírku) "Svobodní v bolesti" pouhých 219 Kč, tedy pokud na ni máš a tam se dočteš, jak to bylo. Je dva roky stará. Možná pochopíš, že máš omezené vnímání a nejsi schopný pochopit souvislosti a půjdeš k doktorovi, aby ti poradil co a jak.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 1.11.2010 09:48 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    pro kardiaka nejlepší pečený koleno? Chceš ho skladbou jídelníčku zabít?
    :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    1.11.2010 12:59 Řit-Gabriely
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Řiťka už plánuje, jak po něm shrábne všechny jeho nemovitosti, které si úspěšně v tržním hospodářství nahrabal!!!!
    1.11.2010 14:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    To si piš a ještě si nahrabu. Jistě mi to přeješ. Michododem jak má říkat tý tvý kotrmelíně? Abych se nesplet.Nebo že když máš tak hezký jméno nastavuješ nějakému hochovi?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.10.2010 14:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    svoboda pro všechny! spravedlnost pro všechny!
    31.10.2010 14:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    jakou máš spravedlnost na mysli?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.10.2010 14:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    slepou
    31.10.2010 14:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    jo jo ...Zrazené lásky. Krádež dýní. A spoustu úletů... Kdo o mně může rozhodnout ? Jedině neúplatný soud. Jen Spravedlnost, zcela slepá. Tou dám se vyslechnout.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 31.10.2010 14:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    spravedlnost pro všechny
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 31.10.2010 14:17 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    to byla taky prvni vec co me pri cteni titulku napadla :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    31.10.2010 14:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Tak pravil neomylný soud. A z pípy zase teče proud... Jo, Spravedlnost, i když slepá, se musí poslechnout.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 31.10.2010 14:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    ted me napadla druha:

    pivo a klobasy pro vsechny (predvolebni akce CSSD)

    :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    belisarivs avatar 2.11.2010 14:59 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Ze zisku Kosteleckych uzenin :-)
    IRC is just multiplayer notepad.
    kotyz avatar 2.11.2010 20:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Příloha:
    firmy z nejuchylnejsim logem na svete :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    xsubway avatar 31.10.2010 14:42 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    s těmi "opuštěnými" dětmi s vámi naprosto souhlasím :-|
    1.11.2010 05:07 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    s těmi "opuštěnými" dětmi s vámi naprosto souhlasím :-|

    Ja take. Domnivam se ze si neuvedomuji ze neco ztraci kdyz se obe strany dobrovolne zrikaji vzajemneho setkani. Deti si z jejich detstvi pamatuji hezke chvile i ty spatne. Myslim ze by se obema stranam zilo snadneji kdyby si dokazali odpustit, zbavit se emocialni zateze. Nejen jeden druhemu. Treba i sobe. Co bylo vzal cas.
    31.10.2010 14:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Já jsem ti nikdy neříkal, jak často máš nebo nemáš publikovat.
    Máš svobodu publikovat jeden zápisek kolikrát chceš... (pokud to někdo umožní samozřejmě). A já mám svobodu se zeptat, proč to tak je a vyjádřit svůj názor. A ty máš svobodu na to odpovědět cokoli nebo neodpovědět vůbec a myslet si o mém názoru co chceš. Takže máme všichni svobodu a všechno je v pořádku... ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.10.2010 15:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Krályku, ty si kluk, jako buk :-D
    kotyz avatar 31.10.2010 15:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    myslis jako bukvice? :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    31.10.2010 15:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.10.2010 15:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Ne, bukvice je samička woe! :-D
    kotyz avatar 31.10.2010 16:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    a jak to je teda spravne? bukva, bukvak, bukvic, bukvinek nebo jak? :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 31.10.2010 17:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Pozor, bukvy nepleť s latinou :-) (Karel Kryl)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.11.2010 22:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Na toho Kry(pl)la mam alergii... :-(
    Marcela* avatar 2.11.2010 00:10 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Helejte, když se vám K. Kryl nelíbí, aspoň si odpusťe nadávat mu do kryplů. Až složíte aspoň z desetiny tak dobrou písničku, jako to uměl on, můžete mu pomyslně líbat nohy.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.11.2010 06:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Jeho tzv. "písničky" jsou odpad a to "k" jste si tam dobrovolně dala sama z tý závorky...

    (Ve společnosti se s nim nechlubte, už ani ty pseudoinťouši to neposlouchaj)
    Dalibor Smolík avatar 2.11.2010 09:27 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Jo jo, ty jsi měl to štěstí, že jsi v té době nemusel žít. My ti méně šťastní jsme si aspoň pobrukovali jeho písničky pod vousy a tím trochu méně viděli tu opičárnu okolo nás. Jiná věc je, že trochu nezvládl situaci po listopadu 89, ale to na jeho géniu nic neubírá.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Marcela* avatar 2.11.2010 09:56 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    On měl asi zvláštní povahu, taky jsem moc nechápala proč říká co říkal, jak komentoval dobu po revoluci. Ale ty jeho písničky jsou už dneska klasika. Ochotně po nich sahají mladí rockeři, protože je v nich síla a náboj. Ačkoli dneska jeho texty jsou asi hůře srozumitelné a pro někoho neúnosně melancholické.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    kotyz avatar 2.11.2010 11:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Ale ty jeho písničky jsou už dneska klasika. Ochotně po nich sahají mladí rockeři, protože je v nich síla a náboj. na tom neco bude, E!E minimalne jednu od nej predelali do punkovy podoby. ale taky sem to zjistil az casem a nahodou. a pak sem taky nejaky texty (treba od Volantu a Houby, ale i od jinejch) videl i v citance :-D dneska uz se moc netvori, spis pretvari, pokud se uz primo nekopiruje ... :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 2.11.2010 11:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Jeho písničky též často zpívá Daniel Landa, jehož pěvecké umění oceňuji. Ale přesto na zdánlivě jednoduché Krylovy melodie neměl ..nevyzpíval to ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 2.11.2010 12:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    jo, to je fakt, na toho sem zapomel. ja ho moc nemusim.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.11.2010 22:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Ale hovno Pane Smolík, v tý době jste ani nevěděl, že nějakej takovej chacharskej vožrala hraje na kytáru... .. . .. ... a argumenty si nechte... .. . :-D
    Marcela* avatar 2.11.2010 09:53 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Když neumíte rozpoznat kvalitu a geniální talent, aspoň se tím nechlubte. Protože to jsou pak perly hodnoty kozích bobečků. A to ještě křivdím těm bobkům, ty jsou výživné pro floru. :-D
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    2.11.2010 10:58 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Když neumíte rozpoznat kvalitu a geniální talent, aspoň se tím nechlubte

    No, to já taky neumím, klidně to přiznávám. Ale obdivuji vaši rozhodnost v hodnocení - vy umíte rozpoznat kvalitu a geniální talent? Trošku sebevědomé, zejména v subjektivní kultuře.

    Pro mne je Kryl neutrální - něco se mi líbilo, něco ne, z té doby se mi víc líbí Hutka. Jeho zklamání z vývoje v Čechách jsem ale rozuměl docela dobře. Holt viděl dál, než některý pseudopravicový idealisti. Ale to je jiné téma.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Marcela* avatar 2.11.2010 11:48 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Já myslím, že kvalitu Krylovy tvorby už prověřil čas, bez ohledu na můj názor. Chápu, že se nemusí zdaleka líbit všem. Ale vadí mi a to mě nadzvedlo, jak Amígo označil K.K. za Kry(pl)la. Když se něco nelíbí mně, nemusím to hned shazovat druhým.

    Ale on má vlastně Amígo takový styl, nějak si jen nemůžu /ani nechci?/ zvyknout.:-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    2.11.2010 13:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Já myslím, že kvalitu Krylovy tvorby už prověřil čas, bez ohledu na můj názor.
    Což fakticky říká, že kvalitu jeho tvorby 'prověřil' názor mnoha lidí po nějaký čas. Subjektivní názor mnoha lidí...
    Čili "důkaz davem" :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.11.2010 23:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Neřeš woe, Marcelka je prostě docela dobrá samička, jenže s pavučinou přes lízátko, někde si to vybít holt musí... :-D

    kotyz avatar 2.11.2010 23:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    LOL, to triko chci! objedname si jich u Bedni 50? ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 3.11.2010 10:33 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    a to s tim lizatkem by moh zase kralyk pridat do ty databaze hlasek ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Marcela* avatar 3.11.2010 12:34 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Další hlášku, co nemá chybu, vidím úplně dole, zvlášť když se jedná o reakci na křečka s vykulenýma očima :-D :-D
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    3.11.2010 14:16 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Ok, až dorazim na kolej, pushnu nové hlášky... tou dole myslíte kterou, tu od JJ?
    Marcela* avatar 3.11.2010 22:56 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Ano, ale bez toho vykulenýho křečka, vytržené z kontextu už to není to pravý ořechový...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Marcela* avatar 4.11.2010 14:03 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Ovšem, název článku "Ráno jsem se probudil", to přeci taky nemá chybu.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Marcela* avatar 3.11.2010 09:36 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Marcelka je prostě docela dobrá samička, jenže s pavučinou přes lízátko, ..
    Á, už je to tady. Jak dojdou argumenty, přichází na řadu moje pipinka, panu Smolíkovi jste "pro změnu" přihrál hovínko :-). To bylo fakt nečekaný :-D

    PS: Tričko pěkné, Lenin má takový šibalský výraz jako starý Homolka. Torzo vaše?
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.11.2010 00:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    moje pipinka
    Jo,jo, Vaše pipinka, ta mi dává.. .. .
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.11.2010 00:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    . .. ...i když věřim, že Smolíkovo hovínko "dává" jak svině :-D
    Dalibor Smolík avatar 4.11.2010 00:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Já tě varuji. Smrdí skutečně příšerně ...;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.11.2010 00:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    je mi to jasný ;-)
    Marcela* avatar 4.11.2010 08:44 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Tyhle intelektuální diskuse mě fascinují. :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 4.11.2010 09:34 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    :-)
    Já jsem to nezačal!
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Marcela* avatar 4.11.2010 13:52 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    To Amígo. Potřeboval by nařezat na holou, říkám to furt. Jak na tyhle praktiky nejsem, tak na něm "bysem si smlsla" :-).

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 4.11.2010 18:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    No, třeba by se mu to líbilo ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 4.11.2010 19:33 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    myslim ze jo, tak "awesome" fotku si musi zaradit do sbirky! :-D me to teda fakt dostalo, skoda ze to neni vetsi, ulozil bych si to k ostatnim "funny pictures of cats" :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 2.11.2010 11:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Pamatuji si na noviny, které vyšly v Bangkoku počátkem roku 1969. Tam byla fotografie K. Kryla s překladem textu písničky "Bratříčku, zavírej vrátka" do thajštiny ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 2.11.2010 11:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    s hodnocenim kvalit umeni a "umeni" to mate tezky, 100 lidi, 100 nazoru ...

    takze s tim hodnocenim cizich hodnoceni bych byl pro priste vopatrnejsi ;-)

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Marcela* avatar 2.11.2010 11:49 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Opatrnější nebudu, když se mi něco líbí, tak to řeknu naplno :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    kotyz avatar 2.11.2010 12:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    ja myslel to druhy - nastvat se na nekoho protoze se mu nelibi to co se libi me. mela ste toho kry(p)la radsi taktne prejit a nevracet se k tomu. stejne si myslim, ze to tam amiga napsal jenom aby vas vytocil, coz se mu 100% povedlo. nenechavejte se tak snadno nasrat nastartovat ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Marcela* avatar 2.11.2010 20:43 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    nenechavejte se tak snadno nasrat nastartovat ;-)
    Srdeční záležitost...

    PS: Prozradíte mi, jak se píšou ty škrtnutý slova? :-)

    Jé, koukám, že se to zkopírovalo neškrtnuté :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    2.11.2010 20:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    takhle: text
    :-D




    Né, dělám si srandu, takhle: <del>text</del> ;-)
    Marcela* avatar 2.11.2010 20:48 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Díky, chlupáči králiku :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    2.11.2010 22:27 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    kotyz avatar 2.11.2010 20:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    sakra kralyku, to nemuzes pockat nez to dopisu a musis mi to vyfouknout? :-(
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    2.11.2010 22:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Jej, já nevěděl, že ti na tom tak zálěží, tak to sry...
    kotyz avatar 2.11.2010 22:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    kdyz sem to zacal psat tak tu po tom tvym komentari nebylo ani pamatky (ne ze bych to psal az tak dlouho, ale dost dlouho sem nemackal F5). a hned po stisknuti tlacitka odeslat sem seznal ze to bylo marny snazeni. no nenastvalo by te to? ja z toho teda byl trosicku zasmusilej ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 2.11.2010 22:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    ty si me totiz pripravil o ten hrejivej pocit z dobre odvedeny prace. a tos nemel delat ...

    ... rano se probudis v posteli vedle oddeleny konsky hlavy. (pocta starejm mafianskejm filmum)

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    2.11.2010 23:50 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Tykráso, koukám, že jsem si fakt p***al život... Co takhle, kdybych se přidal do toho tvýho náboženství a zašel ke zpovědi? :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.11.2010 00:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    ...bacha na něj, to je jen zástěrka, Kotyz má koňský jatka :-D
    kotyz avatar 3.11.2010 10:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    oficialne sou to konsky jatka, ale neoficialne ...

    nechces levne pro kocky par beden zahadnyho masicka? ;-)

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 3.11.2010 10:39 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    a kdybys v tom prejtu nahodou nasel zlatej zub, tak nech si to prosim pro sebe ;-) nestojim o pozornost medii nebo COI ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 3.11.2010 10:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    a do kteryho? Cirkev svateho Kotyze nebo Sekta velkeho Kotyze? ;-)

    lidsky obeti se praktikujou jenom v jedny z nich, ale nereknu ve ktery (dabelsky smich) :-D

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    3.11.2010 14:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Mně lidský oběti nevadí, já jsem králýk... :-D
    Dalibor Smolík avatar 3.11.2010 15:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Já vás stejně všechny uvězním v Daliborce :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 2.11.2010 20:53 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    uz sem to tu nedavno nekomu psal. je to <del>nejaky text</del> a vysledek pak vypada takhle: nejaky text. a naucil me to amiga, ten zna plno takovej tagu, treba na blikajici text (ale to nefunguje v kazdym prohlizeci a nejspis to bude na abicku i zakazany, stejne jako tag na obri text zakazali potom co sme s nim trochu blbli a delali bordel). ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Marcela* avatar 2.11.2010 20:56 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Taky díky, králik byl rychlejší :-). No blikající text, snad je i lepší zakázaný; nechci si raději ani představit, co by tu blikalo za brutality od různých záškodníků :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    2.11.2010 12:08 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    amigapower -111 / za KK /
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.11.2010 22:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    chcípni ty kundo /za KKK/
    3.11.2010 15:53 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    -111111111 / globalni hodnoceni /
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.11.2010 00:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    zab se
    kotyz avatar 2.11.2010 11:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    a na co jeste alergii nemas? to uz je kryl, ovoce, zelenina, ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Marcela* avatar 2.11.2010 11:51 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    a na co jeste alergii nemas? to uz je kryl, ovoce, zelenina, ...
    + Marcelka...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    kotyz avatar 2.11.2010 12:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    to je neco jinyho, na vas alergickej neni, s vama si hraje podobne jako si jeho kocky hrajou s umelyma mysma ze zverexu :-D a ze mu je ty mrsky pokazdy znici nebo ztrati, to vy mu vydrzite na dlouho :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 2.11.2010 12:42 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    S umělými myšmi .. tak je to správně :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 2.11.2010 20:29 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    u nas se rika s mysma, dverma, atd. ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Marcela* avatar 2.11.2010 20:44 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Jen jestli mu nefandíte, Kubíku.

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    kotyz avatar 2.11.2010 20:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    samozrejme ze mu fandim! je to muj vzor a osvoboditel. kupredu tucnak, zpatky ni krok! :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Marcela* avatar 2.11.2010 21:00 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Jo ideologický vůdce. Já říkám pořád, že je podobný Che Gueravovi... :-)

    No nic půjdu na kutě tak se pomalu rozloučím.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.11.2010 22:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    21:00 - půjdu na kutě
    Ko ko ko ko... :-D
    Marcela* avatar 3.11.2010 09:37 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Ale copak? Zaskočila vám jeřabinka v kloace hrdle? Už běžím ke studánce pro vodu ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 3.11.2010 09:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Tak leda pro tu zrzavou vodu, ale ne do studánky, nýbrž ke Flekům :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 3.11.2010 10:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    to je daleko, hospoda Na Kamyku je bliz. v takovy situaci krajni nouze se pocita kazda vterina ... ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    3.11.2010 14:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    ...to mi připomíná to auto "Pivní pohotovost" co jezdí po Praze...
    Tak mě napadá, vedle linek 150, 155, 158 by to chtělo ještě jednu pro tuhle službu... třeba 666 :-D
    Dalibor Smolík avatar 3.11.2010 15:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    2.11.2010 12:33 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Docela běžný styl prvního nastartování, většinou u dámské sekce, je začít odpověď obratem 'Milý', případně doplnit o zdrobnělinu jména nebo nicku :-).

    Nobody can give you as much as I can promise you
    31.10.2010 15:54 CyberDragon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Nuz, vybrusovani drapu a ostreni zubu na stadu spravne "naladenych" koristi, huh? Ale kdo jsem, abych bral psovi kost? Na druhou stranu se nerad divam, kdyz pes bere detem bonbony... :)
    31.10.2010 16:30 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Tady si někdo něco kompenzuje. Aneb různá nepsaná pravidla se jednak dodržují a jednak nepíší.
    kotyz avatar 31.10.2010 16:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    nemuzes dodrzovat neco co neznas. a kdyz to neni nikde napsany, tak jak to poznas?
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    31.10.2010 17:07 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Pozorováním to poznáš.
    31.10.2010 17:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Pozorováním to poznáš.

    Pokud chci, pokud nechci, tak se tím ani nebudu zabývat.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 31.10.2010 17:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    kasli na nej, von musi mit proste za kazdou cenu pravdu a posledni slovo. to nema cenu.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    31.10.2010 16:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    různá nepsaná pravidla se jednak dodržují a jednak nepíší.

    kdo je stanovil a kdo se o nich dohodl?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    31.10.2010 17:07 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    To je jako ústní lidová slovesnost. Jsou kolektivní, ten kolektiv je dodržuje.
    31.10.2010 17:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    To možná platí pro tebe, ne pro mne. Jsenm s kolektivem žádnou smlouvu neuzavřel.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 31.10.2010 17:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    ani ten kolektiv je moc nedodrzuje. nebo bys kazdyho druhyho nesmel pocitat do kolektivu aby ti to sedelo. tohle je tu docela bezny, ze sem nekdo dava blog kterej uz ma jinde nebo jinam kopiruje blog z abicka. a vetsinou se tu nad tim nikdo moc nepozastavoval (pokavad to nebyl nejakej spam, reklama nebo inzerce). to az ted v posledni dobe nad jilkem ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    2.11.2010 12:26 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    To je jako ústní lidová slovesnost. Jsou kolektivní, ten kolektiv je dodržuje.

    jenomze tohle pan jilek jeste dosud nepochopil a to jestli to jeste stihne je ve hvezdach nicmene ja se nevzdavam a snazim se mu to nejak vysvetlit

    ted bych moh jak je dobrym zvykem pana jilka dodat smajljílka vyjadrujiciho skvelou naladu ale ja zas az tak dobrou naladu nemam protoze uz pomalu ztracim nadeji ze toho pana jilka lze prevychovat

    nepsana pravidla bud clovek v sobe ma nebo ne a v sedesati a vice jak dobre vime se jeste vic znasobuji ti negativni charakterove rysy a soucasne padaji zabrany clovek se vraci do toho smysloveho stadia rekl bych temer vyhradne oralniho / a rektalniho /vzhledem ke slabnoucimu zraku a sluchu a k ubyvajicim funkcim jinych dulezitych organu ale pan jilek nema rad psychoanalytiky
    2.11.2010 13:59 yenefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    nepsana pravidla bud clovek v sobe ma nebo ne

    To je stejné jako tvrdit, že člověk se naučí mluvit bez druhých lidí. Takžejste pane se svými úvahami zcela mimo. Člověk je produkt kultury, nikolv přirozenosti. Pokud zůstane přirozený, je spíš šimpanz, se kterým má téměř shodný genom.
    3.11.2010 15:56 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    proc pisete pani pod tretim jmenem kdyz uz mate dva / smajilek/
    3.11.2010 16:05 Yenefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Tak já vás upozorňuji jen na fakt, že člověk jako takový se musí učit mluvit, chovat, aby považován za člověka. Celoživotně se učí. I když někdy jen mimoděk. Jinak také patříte do společnosti objevovatelů kvalit pana Jílka. Vy to nakonec i říkáte, že za ním půjdete kamkoliv. Určitě je rád, že má tak věrné obdivovatele, čtenáře, analytiky.
    2.11.2010 14:05 yenefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    ted bych moh jak je dobrym zvykem pana jilka dodat smajljílka vyjadrujiciho skvelou naladu ale ja zas az tak dobrou naladu nemam protoze uz pomalu ztracim nadeji ze toho pana jilka lze prevychovat

    Tak jistě máte svůj motiv. Pokoušet se o nemožné. Ale marná činnost, vám jistě poskytuje příjemný zisk. Logoterapeuti se jím zabývají.
    Dalibor Smolík avatar 2.11.2010 15:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    a k ubyvajicim funkcim jinych dulezitych organu
    Á .. Odborník na geronty :-)
    Mně sice ještě šedesát není, ale tolik mi zas nechybí. A žádné ubývající funkce ničeho nepozoruji. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    31.10.2010 17:09 No.6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    31.10.2010 17:26 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Vase spamy se sice cist nedaji, ale pravo na to je zde uverejnovat samozrejme mate. V tom vam davam za pravdu. Na linuxsoft.cz by s vama zlata rybka byla hotova behem nekolika minut. :-)
    31.10.2010 17:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Já ovšem nejsem na linuxsoft, až budu někde, kde budou platit pravidla, že tohle ne, budu je dodržovat.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 31.10.2010 17:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    pripadne tam vubec nebudu chodit. koho jeste zajima nejakej linuxsoft kdyz ma abicko? ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 31.10.2010 19:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Na linuxsoftu je řada docela hodnotných článků. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    31.10.2010 19:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    To jo, občas tam zabloudím a něco si přečtu
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    2.11.2010 12:30 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    a nechtel byste jim to tam na tom softu pane jilku zkvalitnit

    nekteri vas budem radi nasledovat kamkoliv se hnete / ja tomu smajljilku snad neodolam /

    2.11.2010 15:49 yenefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    nekteri vas budem radi nasledovat kamkoliv se hnete

    To je možná i jeho cílem. Děláte to co má rád. Je rád středem pozornosti a zájmu. Vy mu plníte pravděpodobně jeho přání. On se asi dost baví.
    2.11.2010 17:44 Řit-Gabriely
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Copak se děje Řiťko? Páníček nemá čas, tak anonymně za dědulu sama, nebo na jeho řízené pokyny? Trošku průhledné, přeci jenom aspoň IQ v plusových hodnotách bych od vás očekával :-(.

    To je možná i jeho cílem. Děláte to co má rád. Je rád středem pozornosti a zájmu. Vy mu plníte pravděpodobně jeho přání. On se asi dost baví.

    No jak se rozepsal v blogu, už se ohlíží po další samičce, která mu nečechrá jeho peříčko. Tak stíhejte, dokud můžete.
    2.11.2010 18:34 Yenefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Ale, ale, vy se tím Jílkem pořad zabýváte. To je jediné čeho jsem si všimla. Koho si Jílek bude hledat není moje věc. A jinak vy osobně jste zřejmě člověk bez skutečnych zájmů. Kdybyste nějaké měl, nesledujete tolik toho Jílka.
    2.11.2010 18:55 Řiť-Gabriely
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Pussycat, Pussycat.... Mě víc zaujme, když se objeví dáma v klubu anonymů s typickou hnílkovskou argumentací, jako kdyby zrovna šla náhodou okolo :-).

    Zatímco Vy dámo, jste zřejmě člověk se skutečnými zájmy. Zum Beispiel - vyhodnocování na chatu, co je druhý, třetí nebo i jedenáctý člověk. Panečku, klobouk dolů. I když - teď jste natvrdo urazila Hnílka - copak páníček není hodný zájmu řadových občanů? Řiťko, Řiťko...
    2.11.2010 19:54 Yenefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    copak páníček není hodný zájmu řadových občanů?

    Já jsem neřekla, že není hoden zájmu, Jen vyjádřila podiv, že dáváte najevo tak velký zájem. To je vše. Vypadá, že bez něj nejste ani schopen existovat.
    2.11.2010 22:03 Řiť-Gabriely
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Já nezpochybňuji, že pro vás je na všech místech, od prvního do posledního. Z vašeho projevu to přímo teče (kape je málo). Já jsem na tomhle webu tak jednou týdně, kdyz si čtu odborné články a pak se podívám na blogy. Někdy Hnílke napíše pěkný blog a pak to sám zasviní bolševiky a kretény - na to jsem nikdy nereagoval. Když ale někdy přiskáče ještě ta jeho (současná) poskokyně, a začne národu vysvětlovat, co velký Hnílek měl na mysli, tak mi to holt nedá a reaguju.

    Vaše reakce také nejsou vůbec k tématu, ale jen na obranu MUDr. Hnílka, jako většina fanclubu - pokud jsem někde nějakou vaši hlubokou štěpnou a samostatnou myšlenku přehlédl, tak se ovšem omlouvám :-)
    2.11.2010 22:12 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Když ale někdy přiskáče ještě ta jeho (současná) poskokyně, a začne národu vysvětlovat, co velký Hnílek měl na mysli, tak mi to holt nedá a reaguju.
    Poskokyně? A to je co?
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    kotyz avatar 2.11.2010 22:20 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    samicka od poskoka? podle vzoru otrokyne. zeby? mozna uz ta pochybna organizace pro genderove vyvazenou cestinu takovej tvar dokonce vynalezla a ani o tom nevime!
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    2.11.2010 22:25 Yenefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Já nezpochybňuji, že pro vás je na všech místech, od prvního do posledního. Z vašeho projevu to přímo teče

    Já jsem se ke kvalitám Jílka nijak nikde nevyjádřila. Jen jsem zaregistrovala vaši zášť vůči lidem, kteří jsou . Nerozumím ji. Musel vám něco hrozného udělat.
    2.11.2010 22:37 Yenefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    tak mi to holt nedá a reaguju.

    Tohle bych pochopila, kdyby jste byla žena. Že ji nemáte rád. Kdo ví jak to všechno je?
    2.11.2010 22:47 Řiť-Gabriely
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Víte, že to je váš problém, když musíte přemýšlet a snažit se pochopit tolik věcí najednou? Z vašich reakcí doporučuji si brát menší dávku problémů k řešení najednou :-).

    Kdo ví jak to všechno je?

    Krásná otázka - předpokládám, nějaký citát?! Máte s tím tolik starostí, tak si to asi dokážete vyřešit a odpovědět sama. Neříkám, že zrovna správně, ale o to vám snad ani nejde, ne?
    kotyz avatar 31.10.2010 19:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    to mi zily netrha ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 31.10.2010 17:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    proto tam taky nikdo nepise (pripadne ani neleze). hadam ze vetsina lidi tady a nejakej linuxsoft hluboko v sedince, s rootem to nebude o moc lepsi (ten drzi nad vodou tak mozna sobotni komiks a nektery serialy o hardware, starejch pocitacich nebo operacnich systemech). tady to aspon zije.

    on ma pravo si sem psat co chce, ty mas pravo mu pod to napsat co uznas za vhodny a ani jeden si to nejste povinny navzajem cist. no neni to skvely? ;-)

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    31.10.2010 17:34 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    ...nosí je pražská Sparta, Timur i jeho parta, na doma i na venek, zpátky do trenek :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 31.10.2010 17:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    to je dobry, to neznam, z jaky je to pisnicky?
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    31.10.2010 17:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Pavel Dobeš, "zpátky do trenek," ti ji pošlu, nebo s e koukni na you tube http://www.youtube.com/watch?v=Xcj2Eps15Hk
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 31.10.2010 17:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    az mi dohraje oldfield tak se kouknu na to jutub ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    31.10.2010 17:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    dal jsem ti dvě na facebook
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 31.10.2010 18:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    beru na vedomi. pozdeji vecer se chystam facebook zase trochu provetrat. ted ho necham jeste spat, kvuli jednomu novymu statusu se nebudu znova prihlasovat, pockam az se tam toho nastrada k vyrizeni vic.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 31.10.2010 18:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    tak uz sem se na to kouk. nenadchlo ale ani neurazilo. muzika nebyla zrovna muj salek caje, ale text mi prisel originelni a vtipnej. ono je taky potreba na ruzny hudebni styly ruzna nalada (aspon na sobe to pozoruju. taky se to casem meni, driv sem radsi elektroniku (dance, trance, techno) a ted mam radsi poctivy kytary (punk, rock, metal) a porad hledam a zkousim i novy veci (snad krome dechovky, tam me to vubec netahne a nejaka klasika tak jedine kdyz to je soundtrack k nejakymu filmu, pokud mozno japonskymu :-D ) ), aby si clovek ten poslech nalezite vychutnal. a ted sem zrejme naladenej na neco trochu jinyho. pustim si to pozdejs jeste jednou a uvidim co to se mnou udela.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    2.11.2010 12:38 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    zdvorilej kluk ten kotyz

    ja si nejdriv myslel ze jsme dvojcata styl podobnej ten bezelstnej pristup k svetu a k lidem taky

    ted vidim ze mirny rozdil zde asi bude i kdyz ten hudebni vkus v jistem ohledu bude asi stejnej
    kotyz avatar 2.11.2010 20:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    zdvorilej kluk ten kotyz

    cervena kontrolka prave varovne zablikala ... :-D

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    3.11.2010 16:04 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    to pan jilek chodil do pionyra nebo jak se to jmenovalo ten spolek budoucich milicionaru
    Dalibor Smolík avatar 3.11.2010 17:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Do pionýra chodili téměř všichni. Když jsem chodil do 4. třídy, tak bylo povinné nošení pionýrských šátků do školy, pokud neměl někdo červenou košili nebo svetr. Měli jsme spolužáka, který nosil celý rok červený svetr, takže nikdy šátek neměl. Když se ho soudružka učitelka ptala, jestli nemá jiný svetr, tak chlapec odpověděl: "maminka mi svetr v sobotu vždycky vypere a do pondělního rána zase uschne, takže si ho můžu zase vzít do školy". :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Marcela* avatar 31.10.2010 21:42 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    tady to aspon zije.
    jako na kompostu :-D
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    31.10.2010 21:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    jako na kompostu

    Občas to musí prohrábnout :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 31.10.2010 23:33 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Přesně tak. Pak je to zrání kvalitnější :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    31.10.2010 23:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Přesně tak. Pak je to zrání kvalitnější

    Myslíte, že to funguje i tady? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 31.10.2010 23:41 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Určitě. Provzdušnění ještě nikomu neuškodilo :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    31.10.2010 23:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    tak spíš odvzdušnění by jim pomohlo
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 31.10.2010 23:50 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    kde to zije hnije tam je kompost.

    kdo si jeste pamatuje tenhle legendarni web? ;-)

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 31.10.2010 23:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    a taky veseloje kartinki, ty prisli po nem. dneska uz nefunguje ani jedno :-(
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Marcela* avatar 1.11.2010 00:18 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Tak správný kompost nehnije. Když se pěkně pročechrává, tleje jak se patří, Kubíku. A mně už "hrabe" , takže odcházím :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    2.11.2010 12:40 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    a marcelo vy me nekdy dost prekvapujete

    jsem chtel prve napsat ze to tady zije jako na kravskym lejnu ale zdalo se mi to neslusny tak sem to zamlcel radsi

    gtz avatar 31.10.2010 21:11 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    by s ním vyběhli skoro všude nejen u GF
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    31.10.2010 21:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Jako s každým, kdo píše of topic
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    31.10.2010 22:24 Linuxák se vzděláním
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Nikdo tady přece nepíše 'of topic' ;-), většina snad anglicky umí dobře.
    31.10.2010 22:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    já píšu of topic, mě to vyhovuje :-) taky bych moh psát oftopík
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    31.10.2010 22:49 Linuxák se vzděláním
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Jenom že to nedává žádný smysl, ani česky ani anglicky :-(
    31.10.2010 22:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Jenom že to nedává žádný smysl, ani česky ani anglicky

    Tady je víc hovadin co nedávají smysl
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    31.10.2010 22:53 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Správně. A proto, vytvořmež další...
    2.11.2010 12:43 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    vy nosite topik pane jilku tak to si vas neumim predstavit v topu ani bez nej

    i kdyz si myslim ze v topu by vam to sluselo vic

    31.10.2010 23:45 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Chce-li mi někdo oponovat, že jsou to věci mimo zaměření serveru, pak bych se jej zeptal z jakého důvodu jsou tu tedy politické blogy, blogy zabývající se historii, nebo hormonální antikoncepcí, případně dětským pornem, sexuálními agresory?

    rozdil je v kvantite (i kvalite)... v zasade neni spatne dat si jedno pivo denne. horsi je dat si denne deset piv.

    jinak toto je ukazkovy priklad kam to vede, kdyz si ,,svobodu'' zacnou vykladat jedinci, kterym chybi elementarni mira slusnosti a pochopeni, ze jsou soucasti sirsi spolecnosti.
    protože to nikoho, ničím nepoškozuje
    ale jo... jenom zaplacavas v neumerne mire odborny server zbytecnym balastem nulove hodnoty.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    31.10.2010 23:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    ale jo... jenom zaplacavas v neumerne mire odborny server zbytecnym balastem nulove hodnoty.

    jo jo, že tu těch odbrných blogů je.

    jinak toto je ukazkovy priklad kam to vede, kdyz si ,,svobodu'' zacnou vykladat jedinci, kterym chybi elementarni mira slusnosti a pochopeni, ze jsou soucasti sirsi spolecnosti.

    Jako že ty patříš mezi ty slušné? Hmm si tedy docela fandíš. jak se to pozná?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.11.2010 00:08 jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Jako že ty patříš mezi ty slušné? Hmm si tedy docela fandíš. jak se to pozná?

    Asi nejjednoduseji tak, ze se clovek chova jinak nez ty, pologramotnej Hnilku.
    1.11.2010 00:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Asi nejjednoduseji tak, ze se clovek chova jinak nez ty, pologramotnej Hnilku.

    a jak se projevuje tvoje gramotnost? Jako, že zneužiješ cizí jméno a ještě nadáváš? Skutečně takhle gramotný být nemusím. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.11.2010 00:18 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Wow, dobrá odpověď, pro jednou nesedla na hrubý pytel hrubá záplata, jsem příjemně překvapen... :-)
    Marcela* avatar 1.11.2010 00:28 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    A jaká by měla být záplata na králičí kožešinku? :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    1.11.2010 00:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Wow, dobrá odpověď, pro jednou nesedla na hrubý pytel hrubá záplata, jsem příjemně překvapen

    milý králíku, já umím těh poloh asi osm, na rozdíl od většiny tady, co jich umí maximálně tak dvě. A to některý ještě přeceňuji. Jen mě občas baví být hrubý na jedince, co mají pocit, že když umí
    ls |less
    tak zežrali celou linuxovou moudrost.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    2.11.2010 12:46 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    kralyku kdo umi ten umi

    pan jilek je skvelej mravokarce on vas vsechny vyleci a prevychova k obrazu svemu

    1.11.2010 09:52 MUDr. Hnílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Hnilku, tebe nekdo zneuzil a jeste s tvym jmenem? No proto ses tak retardovanej! Staci trochu vysvetlit, napsat o tom 10-15 blogu, nebo do televize, jak te doma uz jako malyho zneuzivali - to byli taky Jilkove :-)
    1.11.2010 11:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Staci trochu vysvetlit, napsat o tom 10-15 blogu

    Člověče, o zneužívání dětí psát nebudu, to by se tě mohlo dotknou, ale je fakt, že ať jsem napsal, co jsem napsal, bylo úspěšný a prodávalo se to. Pokud jsem o tom napsal aspoň dvacet blogů. Je to stejně bezva. Sedím si v teple u macbooku, , něco napíšu a už jen počítm jak přibývají prachy na účtu. Se ti nedivím, že mě stále sleduješ, cheš vědět jak se to dělá, viď?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.11.2010 12:57 MUDr. Hnílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    počítm jak přibývají prachy na účtu

    Takhle to dela velkej kapitalista:-). A za ty obrovsky prachy si muzes koupit treba novy berle, aby ses dohrabal do toho svyho kutlochu nekde v panelaku na sidlisti, nebo kde kapitalisto bydlis - ze by Jevany???
    1.11.2010 14:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    MUDr. Hnílek

    nebud tak závistivej, máš doktorát, příhodný jméno, můžeš vystupovat v cirkusu. Třeba učit koně počítat.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.11.2010 00:13 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    jo jo, že tu těch odbrných blogů je.
    ale to neni argument pro to, aby tu kazdy den musel vyjit nejaky OT nesmysl.
    Jako že ty patříš mezi ty slušné? Hmm si tedy docela fandíš. jak se to pozná?
    proc se do me navazis?
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    1.11.2010 00:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    proc se do me navazis? Já ani nevím, třeba proto, že si myslíš, že máš právo určovat kdo je slušný, že dáváš najevo, že víš líp než já co je slušnost.

    ale to neni argument pro to, aby tu kazdy den musel vyjit nejaky OT nesmysl.

    Nebo, že dáváš najevo, že je něco nesmysl. pro tebe nesmysl, pro jiné smysl.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.11.2010 00:33 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    víš líp než já co je slušnost.
    a ty to vis?
    Nebo, že dáváš najevo, že je něco nesmysl. pro tebe nesmysl, pro jiné smysl.
    to bylo imho obecne platne tvrzeni... ale potrefena husa...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    1.11.2010 00:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    to bylo imho obecne platne tvrzeni... ale potrefena husa...

    kdepak hochu, ani náhodou obecné tvrzení. To byl cílený a povýšený pokus dát najevo o kolik jsi lepší. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.11.2010 01:34 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    podivej se, ja si nemusim nic dokazovat pred rotou nastoupenych mazoretek. ze v tom vidis cileny osobni utok, je jen tvuj problem.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    1.11.2010 07:56 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    nastoupenych mazoretek. ze v tom vidis cileny osobni utok, je jen tvuj problem.

    Zatím se ukazuješ, akorát ty mažoretky ti chybí. Navážíš se a pak pláčeš. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.11.2010 08:55 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    IIRC s navazenim tady zacal nekdo uplne jiny. nicmene, jelikoz za celou diskuzi jsi se nezmohl na jediny rozumny argument a jedine, co jsi zvladl, jsou urazky na urovni trileteho decka, nevidim zadny duvod, proc v teto diskuzi pokracovat.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    1.11.2010 09:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Tak pokud ti to nedošlo, útoky, nikoliv argumentace, ale útok přišel z tvé strany, já se chlapče jen pobavil. Mimochodem, vždy lidé útočí na ta místa, která zcela instinktivně cítí jako slabinu. Třeba invence, ženy atd.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.11.2010 10:00 jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    vždy lidé útočí na ta místa, která zcela instinktivně cítí jako slabinu

    treba na imbecilitu Hnilka, to se da skutecne instinktivne i na zaklade vsech jeho projevu dobre poznat. Smajlik.
    1.11.2010 11:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    treba na imbecilitu Hnilka, to se da skutecne instinktivne i na zaklade vsech jeho projevu dobre poznat. Smajlik.

    Myslíš na toho, co mi píše pod nickem MUDr Hnilek? No ten to má vážně těžký, ale na tvém místě bych se mu neposmíval. Mohl by zkolabovat. Je dost labilní a trpí utkvělými představami. Doufá, že mu pomůže číst a zkoumat moje texty. Ale pochybuji. To už chce vážně doktora a nějakou léčivou mast. Třeba tekutý pudr, ten je na všechno. Namaže se jím a on ten pudr z něj vytáhne tu zapšklost a zklamání. As mu chybí lidský kontakt s nějakou ženskou. Bych ho tak tipoval.

    No a ty asi také máš potíže s pamětí. Zřejmě si nepamatuješ svoje vlastní jméno, tak používáš zrovna to které vidíš. I s tím se dá něco dělat. Jez hodně ořechy.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    2.11.2010 12:53 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    vase texty jsou i pro mne neubyvajicim a nevysychajicim zdrojem inspirace pane jilku chcete snad rict ze kdyz vas poctive a peclive analyzuji mel bych vyhledat psychiatra ?

    2.11.2010 13:49 krnet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    chcete snad rict ze kdyz vas poctive a peclive analyzuji mel bych vyhledat psychiatra ?

    odpovedel sis. :-)
    3.11.2010 15:57 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    krnet co to znamena zakrnenej ? kolik merite jako pan jilek asi
    3.11.2010 16:02 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    neurazej krneta
    3.11.2010 16:14 Yenefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    abc, vy jste ten, co jak jsem četla, vyhrožoval panu Jílkovi, že napíše do televize a do PL? Další z té kohorty obdivovatelů. Vy s e snad zde množíte dělením. Tolik pečujících duší o pana Jílka a jeho přítelkyně Rity. Smazali ten příspěvek na webu ČT, co tam někdo uveřejnil pod jejím jménem. Až budete psát do PL, také se podepíšete cizím jménem?
    3.11.2010 17:36 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Jeniféfo, nějak ses rozjela. Co ti kdo udělal, že takhle mečíš na podporu svýho berana? A že zrovna od včerejška, když ty údaje máš evidentně nasbíraný za delší dobu? Kdopak to má problém, paninko? Jestlipa nejsme trošku propojený s Jeníčkem, slovník, argumentace i výhružky mají jeho rukopis.

    Nevím o tom, že by někdo VYHROŽOVAL Hnílkovi, že někam napíše. Ale rozhodně jsem viděl v textu, že jestli bude takhle provokovat s tou vaši babopartou na tomhle webu, že by se MOHLO stát, že někdo emotivnější tam napíše.

    Ale vocogou Yéňo? Tvůj MUDr. přeci nepodvádí, všechny údaje o něm jsou křišťálově čisté, tak se přeci o něj nemusíš bát. Ňák ti cuknul nervní systém, stačí poškádlit, a už tady bubláš jak voda na sporáku :-)
    3.11.2010 21:19 Yenefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Nevím o tom, že by někdo VYHROŽOVAL Hnílkovi, že někam napíše.

    ale to je stejné jako vyhrožujete. Už si nevíte rady. Já nevím jaké údaje pan Jílek uvádí, ale vy jste přeci vyhrožoval, že uděláte výcuc komentářů, na jednu stránku, aby to bylo čitelné, dáte odkaz a to prý bude zábava. Chudáčku.
    3.11.2010 22:02 Řiť-Gabriely
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    řiťko - koukám, že tady dneska pod tím nickem smrdíš celý den, už si můžeš v bance odpíchnout, napsat přesčas a mazat hromadnou domů. Seš boží, jak porád kombinuješ, co kdo kdy. Chudáčku, asi trošku neukojená, abych napodobil to vytváření nějakých chytrých závěrů.
    3.11.2010 22:14 Yenefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    už si můžeš v bance odpíchnout, napsat přesčas a mazat

    myslím, že by jste nerad do té banky došel, a pokud ano, nerad by jste vybíral z účtu.
    3.11.2010 22:32 Řiť-Gabriely
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    ano, jsou ještě tací, co vybírá z účtu fyzickou návštěvou banky. A většina dokonce používá ty české se zlodějskými poplatky.

    No, takže tam se řiťko nepotkáme, to bys mi musela vlézt do počítače, a přes nepochybné jiné schopnosti nevěřím, že bys to dokázala. Ale koukám, že mi vyhrožuješ - jako, že bys mne napadla při plnění bankovních povinností? To je docela dobré scifi
    3.11.2010 22:45 Yenefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Vy to máte pane mírně popletené v osobách. A pokud by jste věděl o mých možnostech, asi by jste zas tolik neprovokoval. Třeba s těmi počítači. Ale vy jste plný pýchy na svou chytrost.
    3.11.2010 23:31 Řiť-Gabriely
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Takže zase vyhrožování? Je vidět trénink v projevu. Hm, tak to už není prdel na obyčejném chatu, to radši komunikaci končím, s stbákama nechci mít opravdu nic společnýho.
    3.11.2010 23:53 Yenefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Hm, tak to už není prdel na obyčejném chat

    Snad by jste se pane nebál? Já jsem se k vám chovala slušně, celou dobu. Zato vy jste jen ztratil ten třpyt vychovaného, vzdělaného člověka. Když jsem si četla některé vaše komentáře na webu ČT, divila jsem se co se stalo s těmi lidmi z ABClinuxu. Jaké chování tu někteří produkují a považují za legraci. Neříkejte, že jste nepřispěl. Přispěl, bohatě. Pan Jílek není žádné lumen, ale on si na nic, na rozdíl od vás nehraje. Zato vy jste se ukázal, nejen vy.
    1.11.2010 17:40 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Mám právo na stejnou míru svobody jako ti ostatní.

    Pravdu pravíš zakomplexovanej skřete :-). Stejně jako my máme stejnou míru svobody tě za ty magorský kecy posílat do prdele nebo do tvojí Řitě :-(
    1.11.2010 18:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Neztracej nervy dvoumetrovy playboji, sedmkrat trestany za krasu. Z toho sestkrat nepodminene. Do prdele si to nechavas delat? Ze mi to tak doporucujes? Tedy ja nemusim kazdou lahudku na rozdil od tebe. Me necti, nebo to mas povinny?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    1.11.2010 18:38 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Ale hnilobo, kdopak ztrácí nervy, že visí na netu, aby mohl rychle odpovědět? Tvoje pedofilní sklony se probíraj na jiným blogu, kam přece ta vaše boží katolická parta celá patří, né? Prďolo :-)
    1.11.2010 18:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Jsem netusil, ze se chodis ukajet na pedofilni web. Ale svuj k svemu. Zda se ze z tebe jeste neco zajimaveho vyklube. Jinak az se posunes do stredni tridy, tak si koupis smartphone a nemusis si zebrat sousedy aby te pustli k pc. Tak nebud zavistivej. A snaz se aby z tebe neco bylo. Nw jen trubka za polivku od popelnic.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    antonym avatar 1.11.2010 20:36 antonym | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Do prdele si to nechavas delat? 
    zajimave, ze se o tom zminujes - zrovna vykriky o pravu na stejnou sovobodu jako maji ostatni mi pripominaji Petra Tomese :-) (no offend intended)
    1.11.2010 21:10 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svoboda pro všechny
    Taky máš právo si to nechat udělat jak je libo. V tom máš plnou svobodu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.