abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 566 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    3.6.2010 01:09 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Nepřinese nikomu nic, nebo tobě nic? A ani ss tím bych nesouhlasil. (No ale v čechách by jeden na tohle téma partnera do debaty pohledal.)
    3.6.2010 01:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    A co přinese?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    3.6.2010 02:49 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Jó kéž bych měl čas evangelizovat na webu všecko co mě trápí, pane... Ale takhle: tvrdíte, že to nepřinese nic ani ženám (přinjmenším...)? Anebo se ženy nepočítají :P
    3.6.2010 09:11 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Pokud se najde žena jež se vyrovná průměrnému mužskému bojovníku, nikdy se nevyrovná díky fyzické převaze muže špičkovému.
    Muzi byli fyzicky silnejsi, zeny hbitejsi, lstivejsi. Vycvik v military arts absolvovali vsichni ve sluzbach Shogana.(Zatraceny feministky, byli s muzi rovnopravne uz tenkrat). Obhajit zivot Shogana bylo povinosti muze, zeny i ditete.Dyka a mec byly vysadou Shogana, jeho osobni straze a jeho privrzencu. Proto se vyvinuly military arts.Pri osobnim stretu tiche, rychle imobilizovani protivnika hmatem bylo ucinejsi nez drnceni zbroje. Samurai byl clen vojenske 'elity', vycvik boje v utvaru. Military arts zanikly, vystridal je cerny prach.
    belisarivs avatar 3.6.2010 09:45 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Muzi byli fyzicky silnejsi, zeny hbitejsi, lstivejsi.
    Nemyslim si. Minimalne misto "lstivejsi" bych dal spis "zakernejsi" a ani tak bych si nebyl jist.
    Vycvik v military arts absolvovali vsichni ve sluzbach Shogana.(Zatraceny feministky, byli s muzi rovnopravne uz tenkrat).
    Nejsou to nahodou Martial Arts? A neni myslen Shogun? Sili vrchni vojensky velitel Japonska od obdoby Fujiwara az po obnoveni cisarstvi ke konci 19. stoleti a zacatku 20.?
    Obhajit zivot Shogana bylo povinosti muze, zeny i ditete.
    Paklize se nemylim, a opravdu je myslen Shogun, tak tady zeny IMHO moc nebojovaly. V Japonsku se s nimi nikdy moc neparali a snad se to az ted lepsi.
    Dyka a mec byly vysadou Shogana, jeho osobni straze a jeho privrzencu.
    IMHO to neni dyka ale Wakizashi. Kratsi katana pro boj v budovach kde neni misto na rozmachnuti se katanou.
    Proto se vyvinuly military arts. Pri osobnim stretu tiche, rychle imobilizovani protivnika hmatem bylo ucinejsi nez drnceni zbroje.
    Ale i sermovani mecem je bojove umeni. Samurajove meli svoje katany a ninjove svoje udelatka. Ale tam zase neslo o hmaty a chvaty, ale jak nepritele tise zabit. Na nejake collateral damage se nehledelo.

    Nehlede na fakt, ze Samurajove nenosili brneni, ktere by mohlo drncet protoze Japonsko je na suroviny chude. Brneni sestavalo vyhradne z lakovane kuze a dreva.
    Samurai byl clen vojenske 'elity', vycvik boje v utvaru.
    Prvni beru, to druhe je nesmysl. Japonske valecne umeni bylo hodne sverazne. A to tak, ze v utvarech bojovali maximalne chudaci, ktere si pritahli jednotlivi samurajove. Nemeli poradny vycvik a byli tam v podstate nedobrovolne a po pripadne smrti sveho pana se rozutekli.

    Sami Samurajove se ucastnili spise serie osobnich duelu jednotlivych Samuraju. Dokonce kdyz pritahli mongolove, tak se pokouseli bojovat s nimi stejne. Akorat ze Mongolove, narozdil od Samuraju, povazovali valku za obycejnou reznicinu, kterou je treba vyridit rychle. Takze kdyz k nim nejaky Samuraj prisel vyzvat jejich hrdinu na souboj, tak ho pustili mezi sebe apak ho normalne rozsekali.

    Teprve v 18. stoleti se tohle snad zmenilo, ale i tak nebyli k boji ve formaci vylozene cviceni.
    Military arts zanikly, vystridal je cerny prach.
    Nesouhlas. Bojova umeni nezanikla. Obliba nekterych poklesla (prece jenom, umeni machat katanou dneska malokdo vyuzije) a nekterych roste. A taky nova vznikla. Treba ruske Sambo nebo izraelska Krav Maga. Oboji jsou z prvni poloviny 20. stoleti. To prvni pouzivali/ji sovetsi paragani, to druhe treba Francouzska cizinecka Legie. O civilnich verzich pro sebeobranu nemluve.
    IRC is just multiplayer notepad.
    3.6.2010 10:46 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Martial arts jsou military arts. Popsala jsem duvod pro praveky vznik martial arts smahem, dekuji za upresneni udaju. Nikde jsem se nezminila ze zeny a deti bojovaly ve formaci. Ucel vycviku byl chranit Shoganuv zivot, prislusniku jeho rodiny, jeho majetek, vlastni zivot, jejich deti, a majetek jejich nepritomneho muze v dobe nepokoju. Vsemi prostredky, zakernost nevyjimajic. S zenami se moc neparali, to je pravda i o Evropanech. Byly fabrikou na deti a bezplatnou pracovni silou.
    belisarivs avatar 3.6.2010 13:34 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Martial arts jsou military arts.
    No, tady bych nesouhlasil, ale budiz.
    Nikde jsem se nezminila ze zeny a deti bojovaly ve formaci.
    Vsak ja taky ne. Ja mluvil o Samurajich.
    Ucel vycviku byl chranit Shoganuv zivot, prislusniku jeho rodiny, jeho majetek, vlastni zivot, jejich deti, a majetek jejich nepritomneho muze v dobe nepokoju.
    Jenomze ja proste neverim, ze by ho zeny dostavaly. On nebyl dostupny ani vetsine muzu. Samurajove byli v podstate slechta.
    S zenami se moc neparali, to je pravda i o Evropanech. Byly fabrikou na deti a bezplatnou pracovni silou.
    Takhle to bylo uplne vsude. Zeny trpely degradaci vlastni osobnosti a bezpravim a muzi taky. Kazdy ale jinak. Oni muzi na tom nebyli o nic lepe. Slechticu (a slechticen) bylo v populaci jenom male procento. Ostatni byli proste chudaci otrocici na pozemku bohatych. Bez ohledu na pohlavi. Zeny sem tam nekdo znasilnil, muze zase odvlekl do valky. Tezko rici, co je lepsi ci horsi.
    IRC is just multiplayer notepad.
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.6.2010 01:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    ...i na anglický wiki tam je "cz". ;-)
    belisarivs avatar 3.6.2010 09:54 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Ja si hned rikal, ze tam je neco blbe.
    IRC is just multiplayer notepad.
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.6.2010 09:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Poláci právě hrozně "popolšťujou", Waszyngton, Szekspyr, tak mně to plesklo přes oči... ;-)
    belisarivs avatar 3.6.2010 13:42 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Tak ten Szekspyr me teda dostal. Panenko skakava.
    IRC is just multiplayer notepad.
    3.6.2010 07:48 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Zajimalo by me, jestli hnuti sufrazetek, ktere prineslo zenam volebni pravo, take povazujete za ideologicky nesmysl. Podobne jako u levice jste totiz podle meho soudu naprosto nepochopil, pro co je vetsina feministek. Jsou jiste i extremy, ale tech bude mensina.

    Faktem ale je, ze vetsina tech nejhorsich excesu byla integrovana do naseho zakonodarstvi, takze uz to neni takovy problem, jako driv. Napriklad uz se dnes zamestnavatel nemuze zen otevrene ptat, zda chteji deti. U nas se to mozna jeste deje na cerno, ale ve vyspelejsich zemich uz ne.
    3.6.2010 08:36 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Napriklad uz se dnes zamestnavatel nemuze zen otevrene ptat, zda chteji deti.
    A to je dobře nebo špatně?

    Ono to je pro zaměstnavatele dost důležité jestli vezme zaměstnance, dva roky ho bude učit zaškolovat investovat do něj peníze a pak bude zaměstnanec vykonávat konečně práci a vracet vynaložené prostředky nebo půjde na tři roky na mateřskou. Zaměstnavatel tak ztratí zaměstnance a musí vzít náhradu, přišel o vložené investice které musí investovat znovu a po mateřské má najednou dva zaměstnance a jeden musí z kola ven což mu ublíží. Zaměstnavatel se dostal do kruhu ze kterého nemůže ven a je za hajzla vždy, jen ho to stojí dvakrát tolik.

    On je ten problém o dost složitější než je prezentován médii a tzv.hnutí feministek dnes ženám spíš škodí než pomáhá.
    3.6.2010 08:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Tak je to podobné zeleným. Pro zaštítění "dobrými myšlenkami" nadělají víc humkuhu než užitku. Humbuk, který jim nic nepřináší.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 3.6.2010 08:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Je vidět, že JS nebyl nikdy v roli zaměstnavatele. Dobrý zaměstnavatel bere v úvahu potřeby zaměstnance, jenže musí také trochu počítat, aby neskončil na ulici on ani jeho ostatní zaměstnanci.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.6.2010 20:17 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Nestojim o osviceneho vladce, tak je to. Pokud ma nutkavy pocit, ze se o me musi postarat, at mi preda cast svoji moci.
    3.6.2010 20:21 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Apropos - ted jste mi pripomnel, jak si Petra Prochazkova (ta novinarka) v televizi stezovala, ze muslimsti muzi maji povinnost se o zeny postarat, ale zeny za to plati nizsi svobodou. A rikala, ze by si prala, aby se to nejak spojilo.. blbost!

    Bud chci rovnopravny vztah, a pak se o me nikdo nemuze starat. Nebo chci, aby se nekdo staral, a pak nade mnou bude mit moc. (Samozrejme, zde to "staral" je jen v uzkem smyslu jednostranneho vztahu, rovnopravny vztah dvou manzelu napr. nevylucuje, aby se ten jeden v pripade nemoci staral o druheho.)
    Dalibor Smolík avatar 3.6.2010 22:31 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Tak určitě s tím souhlasím. Partnerské soužití je ale jiný vztah než zaměstnavatel - zaměstnanec, tam je nadřízený a podřízený. V dobré firmě se zaměstnavatel o své lidi má v rámci možností postarat. Naopak dostane lepší výsledky práce a výkony - na tohle třeba přišli Japonci. Ale vždy se něčím platí - a to třeba dlouhou pracovní dobou ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.6.2010 07:48 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Partnerské soužití je ale jiný vztah než zaměstnavatel - zaměstnanec, tam je nadřízený a podřízený.
    Vidite, a stejne pitomouckym argumentem byl braneno i zenam v jejich pravech, jeste pred nejakymi 100 lety (a v muslimskem svete je to dosud). Ze sice demokracie je spravna vec, ale je to neco jineho nez prirozene nerovnopravny vztah muze a zeny v rodine, bla bla bla...
    4.6.2010 07:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Vidite, a stejne pitomouckym argumentem byl braneno i zenam v jejich pravech,

    Zato ty vaše komunistický, ty chytrostí překypují. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.6.2010 09:42 panTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Řekněme, že kvalita vaší odpovědi nemá vyšší level, než ta, co napadáte.
    4.6.2010 10:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Řekněme, že je mám zcela na háku, do jakého levelu mé odpovědi soudruhu řadíte. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.6.2010 10:46 panTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Nevím proč vaše komunistická generace musí všechny kolem sebe furt oslovovat jako soudruzi. To si snad můžete nechat na své stranické buňky, nebo kde se soudruzi scházejí
    4.6.2010 11:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Kdepák soudruhu panTau. Jediní soudruzi jste tu dva, vy a JS, zatím se tu tak komunisticky projevujete. jen tak dál, soudruzi vymírají, tak aby aspoň nějakou mladou krev měli ve vás dvou- :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 4.6.2010 11:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Lidé, kteří si díky datu svého narození prošli minulý režim v produktivním věku, jsou na některé věci citliví. Jakmili vycítí, že partner v konverzaci má tendence k navracení principů fungování starého režimu (i když nevědomky), jsou ostražití. Tato zkušenost je opradu nepřenosná, to mi můžete věřit. Ono to totiž s odstupem času pro lidi, kteří režim přímo nezažili (nebo jako studenti), dovede zkreslovat (i pod vlivem filmů z té doby). Realita byla velmi syrová.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.6.2010 12:06 panTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Vy Dalibore píšete komunikativním způsobem, na který se dá reagovat normálně. Pan autor provokativně, za sebe cítím, ze buď to je jeho styl, nasrat lidi kolem sebe, nebo má máslo na hlavě. Myslím, že je něco jako 'papežštější než papež'. Nadává na komunisty, na všechny, co mají jiný názor, okamžitě nasadí hlavu blbého levičáka, ale ještě se tady nikdy nevyjádřil, jak pracoval v disentu, nevolil Národní frontu, atd. Ty jeho bojovné kecy 20 let po revoluci jsou k smíchu nebo pláči, jeho pseudovize kapitalistického podnikání minimálně.

    Stejně jako vy mám firmu, JS zmínil, že dělá v nadnárodní americké firmě, tak mi nepřipadá, že máme tak velký zájem o návrat do doby Jílkova mládí, jak se trapně snaží každou poznámkou (protože nemá argumenty) zdůraznit.
    4.6.2010 12:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Milý soudruhu panTau, komunistické propagátory na netu jako jste vy JS a další, nasírám rád, cíleně a s chutí. Protože oni se možná neslyší, ale ten naivní socialismus jim leze z huby až Pán Bůh brání. :-) V disentu jsem nebyl, chodil jsem pouze do kostela a scházel jsem se s lidmi kolem katolické církve. Tam se rozhodně jako v disentu komunisté nescházeli. Ani ti prohlédnuvší. :-) Ani všichni kněží nesměli do té komunity katolických rodin, kam jsem byl přiveden na doporučeni. Oni někteří ti kněží byli v Pacem in terris. jestli víte, co to bylo. Ale o těch jsme věděli a moc jsme se s nimi nestýkali. Takže si soudruhu povidejte, propagujte. :-) Jo to že máte firmu, to nic neznamená. Tolik soudruhů má firmu. To i soudruh Bedřich Engels měl továrnu a podporoval soudruha Marxe. Ale to vám asi na stranickém školení neřekli. Nevím nevím jestli by soudruh jako vy a soudruh Engels prošel kádrově. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.6.2010 12:27 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Víte, vy mne ani tak nenasíráte, vy mne jenom připadáte někdy jako úplnej debil nedostatkem argumentů. Kdyby tu vaši poslední odpověď dostal do ruky psycholog, kterej na rozdíl od vás má i vzdělání, tak vám dá ty Bohnice na trvalej úvazek. Vaše historie je moc nejasná, jezdit si na západ za komunismu jako pravidelný návštěvník kostela - komu to STB asi dovolovala? Moc si tady radši svůj lustrační zářez neventilujte.
    4.6.2010 12:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Nerozčilujte se soudruhu, o mém vzdělání víte zcela hovno, o mých schopnostech ještě méně. Psychologů znám víc než vy jste viděl. :-) Stejně tak málo víte o mém morálním profilu za totáče.

    Oni vám neřekli, že byly věci o kterých se vědělo a ne všichni všechno práskli. Bože myslíte, že jsem se svými aktivitami někde chlubil? Ta komunita fungovala dvacet let a práskač se do ní nedostal. Navíc, mám opravdu negativní lustrační osvědčení a myslím, že se skutečně nemusím bát jakéhokoliv odhalení. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.6.2010 12:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    A soudruhům jako vy žádné argumenty nepředkládám, oni stejně žádné neslyší, takže o čem diskutovat? O tom jaké to bylo, a nebo jaké to bude, když se k moci dostanou soudruzi vašeho typu? Naštěstí se k moci nedostali i když to hrozilo zcela reálně. Jenže voliči nakonec dostali díky pravicové argumentaci rozum.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.6.2010 14:29 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Buď ta vaše stbácká banda má ještě pořád prsty všude, když víte, kdo koho volil, nebo to jenom tipujete, a pak vám dobrovolně přiznám, že jsem nevolil ani nalevo, ani ty oblíbené VV, který se profláknou během několika měsíců, jenom co si rozkradou zakázky. I když ti vaši černoprdelníci dostali docela pěkně na prdel, z toho se raduju zcela určitě.
    4.6.2010 14:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Ale soudruhu, nerozčilujte se a neztrácejte ten svůj "glanc" :-) tak KDU už nevolím dlouho. Ale jinak vy jste taková malinká komunistická nula.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.6.2010 17:39 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Milý soudruhu Jílku, vaše komunistické kecy si nechte pro svůj dámský spolek. Moc se vám kouří od huby na to, aby se vám s tou pravicovostí dalo věřit.

    Pokud chcete moralizovat, tak si připomeňte váš srdceryvný blog z března nad svou nemocnou přítelkyní, a vaše následné samolibé kecy sexuálního farmáře, jak jste si rychle pořídil náhradu. Protože vám to pálí trošku pomaleji, tak vám to ještě prosvětlím - náhradu vám nezávidím, spíš lituju, jenom nevím, jestli víc tu původní nebo momentální.

    mám opravdu negativní lustrační osvědčení a myslím, že se skutečně nemusím bát jakéhokoliv odhalení.

    Možná byste měl také zdůraznit, že všechny velké svině z minulého režimu mají negativní osvědčení. Asi se vám ale nebude chtít, tak to udělám za vás - ten doklad se jmenoval 'lustrační osvědčení o spolupráci..', a pochopitelně ty největší svině nespolupracovaly, ale byly zaměstnané STB, tudíž měly i měli doklad o negativní lustraci. Tak bych tady vyskakoval tak v rámci vašich možností.
    4.6.2010 18:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Ale soudruhu uroveň vaší diskuse nedosahuje ani úrovně JS a to už je opravdu co říci. Podívejte, vy mi nemusíte věřit, já to na vás nevyžaduji. Pokud mluvíte o sviních, pak asi zřejmě se ze sviněmi stýkáte, že máte takové vědomosti. :-) a pochopitelně ty největší svině nespolupracovaly, ale byly zaměstnané STB, tudíž měly i měli doklad o negativní lustraci. Tak bych tady vyskakoval tak v rámci vašich možností. Tak si ty známosti užijte, nebo že by ještě po tatínkovi? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.6.2010 18:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    zaměstnané STB, tudíž měly i měli doklad o negativní lustraci. Tak bych tady vyskakoval tak v rámci vašich možností.

    A také jsou zřejmě registrovaní jako zaměstnaci v archivech ministerstva vnitra. Bože muj co vy všechno nezkusíte, jen aby jste nebyl za pitomce, co veřejně prosazuje levicové názory, pak se jich zřekne a nakonec ještě hovoří jako dobytek o ženských a publikuje cizí korespondenci. To tolik závidíte? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.6.2010 19:20 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Pokud mluvíte o sviních, pak asi zřejmě se ze sviněmi stýkáte, že máte takové vědomosti

    No vida, že se shodneme. Ano, skutečně jsem takové uřvané svině v práci potkal, co napřed mávaly negativním osvědčením, hulákaly o pravičáctví a antikomunismu, a pak se ukázalo, jak práskaly jak o život lidi ze svého okolí. Docela nedávno. Takže jistě některé pokračují, já jsem neřekl, že vy, jenom že máte jejich soudružskou rétoriku a argumentaci. Váš otec je mi u prdele, takže asi tak pro vás i mém.
    4.6.2010 19:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Jako že váš tatík byl ta komunistická svině z mé generace? Nebo jak? :-) Soudruhu my se neshodnem, komunisty vašeho typu se bavím jejím slovníkem, jiný neznají.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.6.2010 19:40 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    už jsem napsal, že chápete pomalu, vždycky na to zapomenu, to se omlouvám. Měl jsem na mysli, že že skutečně nemusíte starat o moji rodinu, jako já se nestarám o vaši feťáckou a alkoholickou minulost, ani nekomentuji vaše historky o tátovi opilcovi. Tak asi takhle milý soudruhu, už trošku kapištujete nebo někoho poproste, ať vám to trochu polopaticky vysvětlí. Tahle generace už totiž naštěstí nekádruje tím vaším soudružským způsobem.
    4.6.2010 19:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Já se o vaši rodinu nestarám, jen vás upozornuji, na minulost vašich rodičů, prostě podle vašeho mínění jsou z te generace, co tu nechala vám humus. Zřejmě vysocí komunističtí hodnostáři, že o nich tak soudíte. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.6.2010 19:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Tak rodiče požádejte o omluvu, že vám nechali to svinstvo a názory. :-) Konečně můj otec byl opilec, ale lepší opilec než komunista, to budete muset přiznat, takže si svoje rodiče prokádrujte. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.6.2010 20:05 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Kádrování myslím dělala ta vaše parta, a to je přesně to, co hodlat nedělám, vaše komunistický metody mne moc neberou. Užijte si víkend v té vaší panelové blaženosti.
    4.6.2010 20:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Takže rodina plná komunistů? Gratuluji, aspoň máte doma jasno. Pozdravujte soudruha Filipa, jistě si máte co říct. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.6.2010 10:15 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Zkusím to při vašem pomalém zapalování ještě pomaleji a polovičatěji. Co dělali čí rodiče je mi jedno hlavně z toho důvodu, že se to stalo v minulosti. A jestli ti vaši byli komunisti nebo bonzáci, je mi srdečně jedno - když máte v každé větě něco o komunistech, to už je trošku úchylka. I když, co se škádlívá, to se rádo má, že vy šibale jste zakuklenej Randsdorf? Sorry, to je blbost, to se omlouvám, to jsem přehnal. Ten je sice komunista, ale inteligentní.

    5.6.2010 12:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    No já si myslím ze se vás velmi dotýká ta představa rodičů jako komunistickych spolupraconiku. Zacal jsem humorem ze na levicové nazory JS platí jen dělostřelecká palba. Jako blb a moralista jste si naskocil a najednou jste zjistil ze ma generace je generace vašich rodičů. Takže už je pro vás ta diskuze jinde. Najednou by vás otec mohl byt spolupracovníkem STB a matka domo vní duvěrnice a vám by z toho nemuselo byt dobře. Mě je jedno čím byli. Vy tu propagujete levicové nazory. Jestli je ve vašich očích Ransdorf inteligent pak nic proti tomu. Pro mne jste jen levicový mluvka, co jen mluvi, mluvi a nic. Takže mě je jedno co a koho kadrujete. Nebo ne.

    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.6.2010 12:34 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Nějaký komunisti jsou mi u ...., a co vím, i v celém rodokmenu. To vy neustále odpovídáte na jakýkoliv príspevek opravdu kohokoliv tím, že je blbej levicák, komunista a soudruh. Ostatně - to že nadáváte nikoliv věcně a s argumenty, je vidět z vaší poznámky na Ransdorfa. Na rozdíl od vás i jeho největší političtí oponenti uznávají, že je inteligentní (to asi váš brejn není schopen zaznamenat). Že svou inteligenci dává do služeb ideologie, kterou já fakt nemusím, je věc druhá. V tom jste skutečně totalitní demagog
    5.6.2010 14:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Na to jak mě podcenujete mi věnujete tolik pozornosti. Jaky zisk z toho máte? :-) Proste mě bavíte. Velmi mě bavíte tim jak reagujete. A já relaxuji mezi natáčením svého seriálu. Čtením vašich keců. Jak se snažíte vyvliknout ze svých prohlášeni. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.6.2010 14:56 panTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    To jsem rád, že vás bavím. I když to je vlastně asi myšleno jako urážka, protože jestli něco nemáte, tak je to smysl pro humor. A že ho má hodně lidí. Holt nejde mít všechno žejo, vy se ani vyvlíkat nemusíte, protože ani odpovídat nebo reagovat nemusíte. Vy jen tupě nadáváte, jak nějaká lopata.
    5.6.2010 18:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Ano vy jako letištní zaměstnanec firmy, "Lopatka a koště" mluví jako English gentleman. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.6.2010 19:09 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Jenom mne tak napadá, proč ty mladé hochy tak znervozňuje "starý" pán, že i kdyby tahle debata byla o krásném dnešním slunečném dni, stejně se někdo na téma "Janovi přítelkyně" otře.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    4.6.2010 19:22 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Když on si začal paní Rito, neberte to ode mne osobně. Možná je zvyklej, že mu jeho kecy neomezeně projdou, to až si dělá na svém blogu nebo v blázinci.
    4.6.2010 19:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Vy jste jen hovado, který se chlubí svým šarmem a taktem. Prostě jen takový malý komunistický hajzlík. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    houska avatar 5.6.2010 13:47 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    stoji vam za to s tim trolem ztracet cas? ... a nebo to berete jako konicek? :o)
    5.6.2010 15:29 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    nudím se na letisti, doufal jsem, ze tu zustanu do Tomásova finále.
    5.6.2010 18:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    nudím se na letisti, doufal jsem, ze tu zustanu do Tomásova finále.

    jo chápu došly čistící prostředky a pan šéf úklidové čety vám dal volno a tak se smíte dívat na televizi a surfovat na internetu. A já pořád proč ten levicový tón. Soudruh je příslušník mechanizovaných sil . To jes jzdí na mycím vozíku. :-) Už chápu, že toužíte po socialismu. To by jste se jako dělnická třída mohl cítit jako vládnoucí třída. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.6.2010 19:37 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Nevšimla jsem si, že by Jan začal. Toto téma zmiňujete Vy, v této diskusi. Mě se neomlouvejte, ani se o mne starat nemusíte.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    4.6.2010 20:02 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    vy jste si asi ještě nevšimla, že ten pán tento styl používá permanentně. Třeba vám to nevadí. Třeba vám to jednou vadit bude, asi jako těm předchozím, třeba vám to bude vyhovovat. Tak už si to doříkejte mezi sebou, jak máte na webu ve zvyku, už nebudu rušit, dám přednost pohybu a tenisu.
    4.6.2010 20:13 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    umím číst, a stejně tak čtu Vaše slova, a jak říkám, o mě, co mi vadí, nevadí, vadit bude, nebude, se staráte naprosto zbytečně, o sebe se dokážu postarat sama.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    Dalibor Smolík avatar 5.6.2010 00:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Faktem je, že stačí obhajovat "pravicovější" názory a je hned oheň na střeše. O sobě jsem se například dozvěděl, že obhajuji komandování zaměstnance podnikatelem, přičemž nic podobného jsem nikdy neřekl :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    5.6.2010 01:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Tak Dalibore, je to pořád stejné. Levicoví soudruzi, (rád bych napsal gentlemani, ale to dohromady se soudruhy nejde) nerozumí humoru. Tedy oni rozumí tomu svému. Oni vždy vyžadovali ctění svých principů a všichni ti, kteří chtěli stejné ctění, se jen dozvěděli, od soudruhů, že mají držet hubu, protože jsou vydřiduši. No a tak se smiř, že sice se staráš aby ty ženský měly co šít, donesly domu peníze za práci, ale jsi vydřiduch. :-) Kapitalisto buržoazní. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.6.2010 14:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    voliči nakonec dostali díky pravicové argumentaci rozum.
    Omyl, voliči se jenom vysrali na ty veliký a zkusili něco "novýho", o ničem jinym výsledky voleb nesvědčí. ;-)
    Dalibor Smolík avatar 4.6.2010 14:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Tak to v každém případě. Lidé chtějí nové politiky, nezkorumpované. Jsem jen skeptik - dokud se nezmění postupně celá společnost a její myšlení, nezmění se politici. Ti jsou odrazem národa a země.
    V těchto volbách zafungoval určitý reflex sebezáchovy - lidé se začali bát velkého zadlužování. Viděli příklady v jiných zemích. A to je první malinký krůček k nápravě myšlení. Až lidé přestanou tolerovat tunely a korupci, budou muset změnit taktiku i politici. Nebo půjdou nemilosrdně od válu.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.6.2010 14:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Vesměs souhlas, až na...
    V těchto volbách zafungoval určitý reflex sebezáchovy - lidé se začali bát velkého zadlužování. Viděli příklady v jiných zemích. A to je první malinký krůček k nápravě myšlení.
    ...to je totiž kapitální blbost.
    4.6.2010 14:59 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    No já bych to slovo kapitální blbost raději moc nevytahovala... ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.6.2010 15:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Vy už rači nevytahujte nic, pokud to nebudou prsa nebo bobr madam... ;-)
    4.6.2010 17:51 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    A vy zde zas vytahujte všechno kromě svého pinďoura a svých kapitálně zmagořených politických názorů ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.6.2010 20:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    ...na vás bych vytáh spíš svoje perverzně laděný sny, do nich by ste byla úplně ideální "princezna" ;-)
    4.6.2010 22:45 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    I Vy šibale! Na mě zapomeňte.

    To spíš takováto princezna by vás mohla uspokojit:

    /V levé ruce drží pořádný řemen ;-)/
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    kotyz avatar 4.6.2010 22:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla

    LOL!!!

    :-D :-D :-D

    vy nas snad oba chcete zabit svym ostrovtipem! ted se mi o xene - princezne bojovnici bude zdat jeste tejden! proc mi to delate?

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    4.6.2010 23:04 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Když gender, tak gender :-)

    Nebojte, na víkend zas dám pokoj a budu plašit kuny u lesa.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    kotyz avatar 4.6.2010 23:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    kuny? a nechybi vam tam nahodou jedno pismenko? :-D ja vim ze nechybi, ale neodolal sem pokuseni trosku si rejpnout ... :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    4.6.2010 23:16 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    To jsem přesně čekala. Kuny, kotyzi. Kuničky. Takovéhle:

    No nechci vidět co zde zas najdu po víkendu. Minule mne takřka omráčily ty onály.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    kotyz avatar 4.6.2010 23:29 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    ano, presne tyhle kun(d)icky sem myslel ze myslite :-D :-D :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 4.6.2010 23:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    sice na tom obrazku vypada tak miloucce, ale je to pekna mrcha co nam zakusuje slepice. bud vona, nebo jeji kamoska lasicka ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.6.2010 00:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Kdo? Paní Marcela?
    kotyz avatar 5.6.2010 00:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    kuna lesni (nebo snad skalni?) ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.6.2010 00:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Nevhodné

    Zobrazit komentář
    kotyz avatar 5.6.2010 00:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    ty nikdy nezklames! ta se podivi az se vrati z toho lesa :-D a nebo mozna ani ne ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    houska avatar 5.6.2010 15:27 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    hmmmm ... "voní hezky" ;)
    Dalibor Smolík avatar 5.6.2010 18:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Uff, tak to je síla .. :-)
    Ne, že bych to nikdy neviděl, ale mohly by mi vypadat všechny zuby nebo bych mohl dostat infarkt :-) Tak to je ta tvoje kočka?
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.6.2010 23:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Ne, ale za tou špínou jdu zejtra, musim, potřebuju to... :-D
    5.6.2010 23:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    No jo, tak si to užij Jeníku. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.6.2010 00:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Já jí řeknu, ať si ty flajtry nejdřív umeje, jinak jí tam Pana Kōnigstigera nestrčim... :-D
    Dalibor Smolík avatar 5.6.2010 00:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Jé, ta je roztomilá :-) Ty z pochybných časopisů vypadají jinak ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 4.6.2010 22:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Příloha:
    kdyz uz teda bych si mel vybrat, tak gabrielu, tu jeji spolecnici. ta neni takova drsna. xena by me jeste zastavila privod krve do mozku tim svym slavnym chvatem :-D kdo by takovou hustodemosky krutoprisnou osobu chtel mit doma? :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 4.6.2010 23:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Přílohy:
    ale nejradsi mam stejne asi samantu carterovou :-D :-D :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.6.2010 22:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    děkuju pěkně, psal jsem princezna, né transvestita s mečem...
    kotyz avatar 4.6.2010 23:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    snad si od ni necekal neco neznyho? :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 4.6.2010 15:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Mluvil jsem s řadou starších lidí, kteří neměli moc velké penze - a přesto odmítali tzv. třináctý důchod". Právě z důvodu zadlužení země. Ten efekt "zadlužování" má ještě jeden důsledek - větší alergie na nejrůznější tunely na státní finance. Lidé jsou kritičtější k politikům, kteří takové tunely provádějí. A taky jim dali červenou. Nejde jen o levici. Třeba lidé Bémovi neodpustili jeho výlety na Antarktidu, Open Card apod. Až budou politici vědět, že jim to neprojde, budou se chovat jinak.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.6.2010 15:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Pěkný prdlajs vašnosti, všichni na to serem...
    Dalibor Smolík avatar 4.6.2010 15:38 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.6.2010 15:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Jdu do hospody, zatim se tu vykořisťujte beze mně vy ošlivý, zlí kapitalisti! :-D
    Dalibor Smolík avatar 4.6.2010 15:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Však vždyť já jdu taky. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.6.2010 14:57 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla

     

    voliči nakonec dostali díky pravicové argumentaci rozum.
    Omyl, voliči se jenom vysrali na ty veliký a zkusili něco "novýho", o ničem jinym výsledky voleb nesvědčí. ;-)



     

    Na to jste zase Amígo úplně vedle. Příklon k pravicovým stranám je jednoznačný. Kdyby šlo voličům jen o to, volit nové strany, dostala by více hlasů např. ona strana, kterou preferujete Vy a pan Strašidlo :-) (Oproti např. TOP 09)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    4.6.2010 15:00 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Pardon soudruh strašidlo...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.6.2010 15:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    No nevim jestli je nějaká pravicovější strana než jsem volil já... :-D
    belisarivs avatar 4.6.2010 16:19 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Snad jsi nevolil delnickou sracku socialistickych sracu...

    Ackoliv, ti teda pravicovi nejsou ani omylem.
    IRC is just multiplayer notepad.
    4.6.2010 17:46 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Buďto jste názorová korouhvička, anebo nemáte ani páru jaký měla program SPO-Zemanovci, o které jste tu minule soudruhu strašidlu přizvukoval. :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.6.2010 20:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    To se nedovíte :-D
    Dalibor Smolík avatar 4.6.2010 14:34 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    že máme tak velký zájem o návrat do doby Jílkova mládí,
    Popravdě řečeno, většina z těch dnešních levicově orientovaných nadšenců návrat do minulé doby nechce. Chce společnost lepší, spravedlivou, kde se nebude vykořisťovat a bude demokracie. Jenže to podle méno názoru nejde. Buď to bude společnost kapitalistická se sociálními prvky (tj. sociální síť pro lidi, kteří ji budou potřebovat.) nebo společnost totalitní se státním vlastnictvím. Nic mezitím opravdu nepůjde. To už zkoušelo tolik teoretiků i praktiků ..věřte, kdyby to šlo, už by to někde fungovalo.
    Každý pokus o nějaké administrativní omezení má dvě strany mince. Někoho ochráníme, doplatí ale na to všichni. Menším výkonem, pomalejším rozvojem a zaostáváním. Tak to prostě je. Každý člověk argumentuje jinak, má své metody a povahové vlastnosti, ale při rozumné úvaze musí dojít k podobným závěrům.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.6.2010 15:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    tak oni ti mladí, zapálení, levicoví nevědí, nebo nechtějí vědět, že cesta levice je cestou do doby v mém mládí. různě modifikované doby, leč výsledek je vždy stejný. Totalita a více či méně politických vězňů a občas i mrtví. Někdy víc než občas.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.6.2010 17:44 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    O výsledcích z doby kolaborace vaší generace s režimem je toho v filmových dokumentech docela dost k dispozici, soudruhu Jílku, a máte pravdu, je to hrozné. Mělo by se to stále mladým připomínat, co dopustili takoví zápecní nebo zámešní bojovníci.
    4.6.2010 17:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Soudruhu, moje generace je moje generace, a takoví soudruzi, co se ani ze samé odvahy na abíčko nepřihlásí.. Tak ti mě skutečně baví. Jako vy soudruhu panTau. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.6.2010 18:38 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Rozumím vaší omluvě za chování vaší generace, milý soudruhu Jílku. Třeba jí ostatní berou, já si myslím, že jste tu nechali jenom spoušť. A bohužel vás ten humus ještě baví.
    4.6.2010 18:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    panTau, tak jestli jsem sněco neudělal, tak jsem se neomluvil za svojí generaci, Jsem odpovědný za sebe, a já se za své chování v té době stydět skutečně nemusím. Takže se neomluvím člověku, který špiní ženské, co s ním nikdy neměly jediný spor, mimo toho, že jsou mé přítelkyně. Ten člověk, který hází svým vzděláním a kultivovaností jako mnozí jiní zde, zřejmě si ty pojmy plete. Ovšem tohle byl vždy projev levicových soudruhů. naposled jsem to viděl v sobotu, když levice zjistila, že nepovládne. :-) Okamžitý útok na na voliče, kteří jim řekli. "Soudruzi, už těch keců bylo dost, račte jít."
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.6.2010 19:26 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Hm tak to mám teď blbý, když jaxi můj kamarád je jaxi jeden z těch, co to asi povedou. To vlastně bude i s vaší podporou?! Jaká ironie.
    Dalibor Smolík avatar 5.6.2010 00:20 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    já si myslím, že jste tu nechali jenom spoušť.
    Já bych prosím negeneralizoval. :-) Já jsem se snažil aspoň získat pro stát nějaké devizy :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    belisarivs avatar 4.6.2010 09:56 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Partnerské soužití je ale jiný vztah než zaměstnavatel - zaměstnanec, tam je nadřízený a podřízený.
    Vidite, a stejne pitomouckym argumentem byl braneno i zenam v jejich pravech, jeste pred nejakymi 100 lety (a v muslimskem svete je to dosud).
    Tohle je srovnavani hrusek s jabkama.

    Zamestnavatel me plati, tak mi holt zadava ukoly. Ja je nemusim vykonat, ale pak me zamestnavatel nemusi platit.

    Tady spis sedi paralela s tou tvou schvalovanou nerovnopravnosti, cituji:
    Nebo chci, aby se nekdo staral, a pak nade mnou bude mit moc.
    Zamestnavatel se o me stara (plati me, a nejenom to), tak ma holt moc nad mym casem, ktery mu za jeho starost (plat) prodavam.
    IRC is just multiplayer notepad.
    4.6.2010 11:05 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Stejnym zpusobem lze ale interpretovat i manzelstvi v patriarchalni spolecnosti.

    Kazdopadne, ten argument opravdu je pitomy - je to vlasnte jen argument typu "to je jina situace, a proto si nemohou byt rovnopravni". Nevim, proc by nekdo nade mnou mel mit moc jenom proto, ze s nim obchoduji (ja mu davam vysledky prace, on mi dava penize). Proc bych ja jako zamestnanec nemel mit moc nad svym zamestnavatelem?
    belisarivs avatar 4.6.2010 11:41 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Z duvodu organizace prace? Protoze tebe ten zamestnavatel plati?

    Nechtel bys mi delat sefa? Ja bych te komandoval a ty bys mi za to daval penize. Dobre, ne?

    Mzda je proste odmena, kterou dostanu za to, ze svemu zamestnavateli prodavam svuj cas a usili.

    Navic, nikdo nad tebou nema moc. Nevim, kde jsi k tomu prisel. Klidne se muzes sebrat, vsem nadat do kurev a odejit a neudelaji s tebou zhola nic.

    Ty proste dostanes nejaky ukol a za jeho splneni mas mzdu. Nic ti nebrani se na to uplne vykaslat.

    V patriarchalni spolecnosti muz rozkazuje a zena posloucha. Kdyz se rozhodne vzbourit, dostane po hube, ci je vyhozena bez prostredku na ulici.

    V zamestnani se nerozkazuje (mne teda nikdo nerozkazuje, jsem slusne pozadan neco vykonat nebo se domluvime co by bylo dobre udelat) po hube nedostanes kdyz se ti to nelibi, ale muzes vyjednavat a maximalne proste odejdes a jdes jinam.

    Ja teda vidim jasne rozdily. Muzes mi rici nejaky dobry duvod, proc by meli zamestnanci komandovat sveho sefa? Vladu lidu jsme tu uz meli. Nic moc vysledky. Ja myslel, ze o tomhle budes vedet.
    IRC is just multiplayer notepad.
    4.6.2010 11:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Muzes mi rici nejaky dobry duvod, proc by meli zamestnanci komandovat sveho sefa?

    Strejda Mečiar svého času říkal. ...viem a nepoviem... :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.6.2010 13:57 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Nevidim duvod pro to, aby zamestnanci komandovali sefa, ani aby sef komandoval je. To co zde rikate jako "protiargumenty" je nesmyslne, protoze ja jen reagoval na puvodni vyjadreni pana Smolika, kde "komandovani od sefa" obhajuje. Pokud tvrdite, ze to tak neni, vlastne s nim sam nesouhlasite.
    belisarivs avatar 4.6.2010 14:45 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Ja reagoval na toto:
    Partnerské soužití je ale jiný vztah než zaměstnavatel - zaměstnanec, tam je nadřízený a podřízený.
    Vidite, a stejne pitomouckym argumentem byl braneno i zenam v jejich pravech, jeste pred nejakymi 100 lety (a v muslimskem svete je to dosud).
    Nadrizeny a podrizeny je proste regulerni vztah, do ktereho zamestnanec vstupuje zcela dobrovolne.

    Nevsiml jsem si, ze by pan Smolik obhajoval komandovani od sefa. Pouze proste vidi dal nez ty nebo ja. Pokud jsi v pozici sefa nikdy nebyl, tak proste nemuzes mit paru zac je toho loket.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Dalibor Smolík avatar 4.6.2010 14:46 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    ja jen reagoval na puvodni vyjadreni pana Smolika, kde "komandovani od sefa" obhajuje.
    Já jsem obhajoval komandování od šéfa? Kde? Naopak. Kde šéf komanduje, tam to k ničemu dobrému nevede. A firma se octne v propadlišti dějin.
    Šéf má pravomoc rozhodování. To v každém případě. Ale pokud si nevybuduje se zaměstnanci jeden tým, prodělají na tom všichni. Šéf má právo na výběr zaměstnanců, na jejich ohodnocení. Ale pokud bude ohodnocení nesprávné, odejdou mu jinam ..Je to prostě na něm, jak potenciál, který má k dispozici, využije.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.6.2010 19:24 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Je zbytecne se hadat o slovicka. Ja nesouhlasim s tim, ze ve firme by mel nutne existovat vztah nadrizeny-podrizeny, stejne jako s tim nesouhlasim v manzelstvi. Nepripada mi to jako az tak odlisna situace. Jestli se to deje komandovanim nebo jinou formou je mi lhostejne. Stejne tak je mi lhostejne, ze zamestnavatel (nebo nadrizeny) podle vas za takove situace prebira jakousi zodpovednost se o nekoho postarat. Proste je to podle me nesvobodne, tecka.

    Vy se mnou zjevne nesouhlasite. Nema smysl v diskusi pokracovat.
    Dalibor Smolík avatar 5.6.2010 20:19 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Stejne tak je mi lhostejne, ze zamestnavatel (nebo nadrizeny) podle vas za takove situace prebira jakousi zodpovednost
    Nojo, pak se samozřejmě těžko diskutuje ..to je popírání zjevných faktů.
    No dobře příklad: potřebovali jsme postavit přístřešek na skládání materiálu. Udělala se chyba při úřadování (chybná kategorizace stavby).
    Kdo zaplatil pokutu? Zaměstnanec, který přístřešek postavil? A i kdyby - je to do výše tří platů nebo tak nějak ;-)
    Přitom šlo o prkotinu, přístřešek ve dvoře byl tak na velikost většího osobáku ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 4.6.2010 12:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Nemohou si být rovnoprávni. Zaměstnanec pracuje pro zaměstnavatele za určitých podmínek (má svá práva, to ano). Vezměte si situaci: Podnikatel vymyslí předmět podnikání (to je samo o sobě velmi komplikovaná věc). Postaví nebo koupí halu, postará se o stroje, jednání s úřady, energie, stavební úřad apod ..vymaluje kanceláře. Aby mohl vyrábět, potřebuje k tomu někoho. Sám to nezvládne. Přijme zaměstnance. Ten zaměstnanec si sedne do "hotového" a dělá to, co mu podnikatel určí a má za to nějakou odměnu (mzdu).
    Kde berete argumentaci, že si mají být rovni? To říkali bolševici. Veškerá rizika jdou na hrb podnikatele. Zaměstnanec chce odměnu za svoji práci, kterou vykonal a nezajímá ho, zda podnikatel úspěšně prodal na trhu .. podnikatelovy problémy ho ani trochu nezajímají.
    Ti dva si rovni být nemohou. Zato podnikatelova manželka (nebo manžel, podniká-li žena) padá a stojí s tím, jak je podnikatel úspěšný. (pomineme její vlasatní aktivitu, pokud nějakou má - je to lepší).
    Proc bych ja jako zamestnanec nemel mit moc nad svym zamestnavatelem?
    Pak by se málokdo pustil do jakékoliv podnikatelské činosti. Důsledky pro společnost odhadnete sám. A v tom je celá podstata "pravicového" vidění světa.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.6.2010 12:11 panTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Souhlas Dalibore, to ani jinak nejde. Ten kdo platí, musí rozhodovat.

    Druhá věc je, nakolik jsou pak ve firmě nastavený motivační kritérie, nebo dokonce spolupodílnické vztahy. Pak je i zaměstnanec do rozhodování vtaženej. Zaměstnanec, kterej jenom čeká až odpíchne, se mi nevyplatí.
    Dalibor Smolík avatar 4.6.2010 12:24 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Ale v tom si rozumíme! Motivační kritéria jsou nesmírnou součástí výrobního procesu. Šéf americké firmy,kam jsem jezdil, si při každém rozhodování zavolal všechny lidi, kteří by měli s projektem co do činění (včetně úklidu ploch) a radil se s nimi. Spolupodíleli se na rozhodování. Velmi to zvedlo pracovní morálku všech. To je v pořádku.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.6.2010 14:32 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Ostatně se to často používá, aby 'měli pocit spolurozhodování', to jsme brali už na škole i na každém manažerském školení (teda v cizině, doma nevím).
    Dalibor Smolík avatar 4.6.2010 14:35 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    A to spolurozhodování může být i finančně ohodnoceno - určitým podílem na zisku. Tomu nic nebrání.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.6.2010 18:36 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Mluvíme ale jenom o soukromém sektoru, ne? Ve státním se to vždycky zneužilo.
    Dalibor Smolík avatar 5.6.2010 00:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Jo - mluvil jsem jen o soukromém sektoru. Tam se to lépe ohlídá ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.6.2010 09:35 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    dva roky ho bude učit zaškolovat investovat do něj peníze a pak bude zaměstnanec vykonávat konečně práci a vracet vynaložené prostředky nebo půjde na tři roky na mateřskou.
    Zda se ze mluvite o muzi. Ano, muz ma take pravo jit na materskou. Zamestnavatel prevazne prijima kvalifikovane sily, zaskoleni trva par dnu. Nikdo neni nenahraditelny, nahrada stoji ve fronte za dverma. Zamestnavatel/ka ma dobre spocitane kolik pro nej pronajmuta pracovni sila vydela, na buben rozhodne neprijde. Popravde receno, radeji prijme zenu nez muze. Jsou loyalnejsi, pracovitejsi, a hlavne... drzi hubu a krok.
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.6.2010 09:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Zamestnavatel prevazne prijima kvalifikovane sily, zaskoleni trva par dnu.
    "Podívej Franto, takhle se ten krumpáč drží a tekle se s nim kope." Tak to možná, nicméně "svoje" techniky jsem zaškoloval okolo půl roku a dalšího půl roku se ještě učili sami i když to byly lidi z oboru.
    houska avatar 3.6.2010 11:50 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    co vubec delas?
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.6.2010 12:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Teď nic, ale dělal jsem výherní hrací automaty (MC68000-x86).
    3.6.2010 14:36 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    ale dělal jsem výherní hrací automaty

    Chcete říct proherní, ne? ;-)

    Jinak vám to tam v elegantním ohozu sluší :-D
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    houska avatar 3.6.2010 14:49 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Jinak vám to tam v elegantním ohozu sluší :-D
    ze ja vul se ptal ... ted si tu z toho amiga udela seznamku
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.6.2010 15:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Chcete říct proherní, ne?
    Výhernost je 94%, takže výherní. ;-)
    kotyz avatar 3.6.2010 16:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    akorat v tech 6% prohrajou vsechno to co predtim v tech 94% vyhrali nebo jeste vic :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.6.2010 16:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    ...rozumíš tomu jak koza petrželi :-D
    kotyz avatar 3.6.2010 16:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    taky nikde netvrdim ze tomu rozumim ... ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    belisarivs avatar 3.6.2010 16:43 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Tak nejak jsem si to tipoval.

    Tim vyhercem myslis provozovatele, co?
    IRC is just multiplayer notepad.
    3.6.2010 17:03 Chytrák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Nebo danovej úrad, jestli jsou stroje rádne pripojený??!!
    3.6.2010 21:55 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Äle no ták, kam jste dal rozum amígo! Z čehopak by tak bohatli ty "výherní" firmy? Z čehopak tak chudnou rodiny gamblerů? :-)

    PS: Neberte to osobně, ale ta kravata je s medvíky či kočkami?
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    3.6.2010 21:56 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    PS: To byla reakce na:

    Výhernost je 94%, takže výherní. ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    3.6.2010 21:56 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Pardon, bohatly
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.6.2010 22:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Výhernost je 94%, kravata je s Tazem...
    3.6.2010 22:53 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Jasně. V podstatě dobročinnost :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.6.2010 22:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    94%, čísla mluví jasně, lidská blbost je ale samozřejmě zas o něčem jinym. ;-)
    3.6.2010 23:36 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Tak ještě jednou. Z čehopak by tak bohatly ty "výherní" firmy? Z čehopak tak chudnou rodiny gamblerů?

    Chcete-li slovíčkařit: Výhernost = poměr hodnot vyhraných her k hodnotám skutečně odehraných her vyjádřený v procentech.

    Poměr vyplacených a vložených peněz = poměr hodnot, z nichž se výpočtem zjišťuje tržba přístroje. Nemá na něj přímý vliv počet odehraných her ani výhernost.

    /Zdroj ministerstvo financí/

    Neznám člověka, který by to díky výherním automatům v životě "vyhrál". Je to přesně naopak. Proto ten název výherní jeví se mi jako doslova jako kreténský.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.6.2010 23:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Chcete-li slovíčkařit: Výhernost = poměr hodnot vyhraných her k hodnotám skutečně odehraných her vyjádřený v procentech.

    Poměr vyplacených a vložených peněz = poměr hodnot, z nichž se výpočtem zjišťuje tržba přístroje. Nemá na něj přímý vliv počet odehraných her ani výhernost.

    /Zdroj ministerstvo financí/
    Bohužel to nemůžu komentovat. :-(
    Neznám člověka, který by to díky výherním automatům v životě "vyhrál". Je to přesně naopak. Proto ten název výherní jeví se mi jako doslova jako kreténský.
    V tuhle chvíli můžu bejt někde mezi 10-20k v plusu a to většinou nedávám do automatu víc než 150kč, to se totiž nehraje pro peníze, ale pro zábavu...

    houska avatar 4.6.2010 08:14 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Bohužel to nemůžu komentovat. :-(

    to jsi jim podepsal ze uz do smrti nebudes o automatech nikdy nikomu nic rikat? :o)

    no vzhledem k tomu, ze asi znas ty jejich odiraci figle a ze se asi jedna o setsakramensky vyhodnej byznys, tak bych se tomu ani trochu nedivil

    =^..^= AmigaPower® avatar 4.6.2010 09:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    odiraci figle
    To nejsou fígle, vše se řídí herním plánem a je podle zákona č.202, 1990sb. Jako hráč přistupuju k přístroji, o kterém vím, že mě (v dlouhodobém horizontu) nechá za 100% vhozené částky vyhrát 94%. Jasný jak facka. Čím rozumíme hru (za kredity)? Tzv "dolní hra" za 2 (300), nebo 5 (750) korun. To, že si někdo prolosuje všechno co mu přijde, případně pálí nahoře (v tzv "klubové hře") 5+95 a všechno projede za 30 sekund, je už holt už jen o inteligenci hráče...
    to jsi jim podepsal ze uz do smrti nebudes o automatech nikdy nikomu nic rikat?
    Jasně, něco jsem samozřejmě podepisoval, nicméně jde tady hlavně o můj profesionální přístup k firemnímu tajemství, jako takovýmu. Vim toho samozřejmě daleko víc, třeba XY způsobů jak ty zařízení okrást a to taky nedělám.

    4.6.2010 00:16 Chytrák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Vaše starosti mít, to se na tohle všechno stačíte ptát ve svém volném čase?
    4.6.2010 07:15 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Vaše starosti mít

    Nápodobně, chytráku :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    3.6.2010 13:38 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Ne, mluvím o zaměstnanci jako o bezpohlavním tvorovi, je fuk jestli žena nebo muž. I na to by se měl zaměstnavatel mít právo se zeptat. Pokud žijete v představě že "náhrada stojí ve frontě za dveřmi" a že zaškolení trvá pár dnů tak to neplatí ani u uklízečky, kvalifikované síly se shání dost těžko, v některých oborech lidi prostě nejsou. Je vidět že žijete značně mimo realitu, buď jste dítě nebo politik. :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.6.2010 14:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    +1
    3.6.2010 14:49 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Ne, mluvím o zaměstnanci jako o bezpohlavním tvorovi, je fuk jestli žena nebo muž. I na to by se měl zaměstnavatel mít právo se zeptat.

    No, nevidim duvod, proc by se zamestnavatel mel ptat na pohlavi potencialniho zamestnance, o takove soukrome veci by se snad nemel starat (pokud tedy nejde o praci v erotickem prumyslu).
    Václav 3.6.2010 13:55 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Fíha, pár dnů. Tak to bych chtěl vidět. V mé minulé práci (tvorba a kalibrace indukčních senzorů vzdálenosti s velkou přesností) trvalo tak tři měsíce, než jsem se dostal do problematiky a dokázal jsem podávat optimální výkon.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    3.6.2010 08:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Tak pokud jsem nic nepochopil jak tvrdíte, tak zřejmě neočekáváte odpověd na svou "obtížnou" otázku a už jste si za mě odpověděl sám. A je po diskusi. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    3.6.2010 08:40 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Nemuze se ptat a to je problem.
    Pro jistotu totiz zenskou vubec neprijme. Kdyby mu na ferovku rekla, ze nechce, mozna by mela sanci.
    Jenom se dalsi klacek obratil proti vam.
    3.6.2010 08:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Pro jistotu totiz zenskou vubec neprijme.

    To je právě ono. Takže se zajistí. Tedy aspoň trochu. A možná tím přišel o kvalitní pracovní sílu. Jen aby náhodou nediskriminoval, tak se neptá. Nesmí.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 3.6.2010 09:10 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Je zajímavé, když se někdo přehnaně bere za práva o nějaké skupiny (včetně třeba zaměstnanců jako takových), většinou se důsledky svatého nadšení obrací paradoxně proti těm, jejichž zájmy se hájí. ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    belisarivs avatar 3.6.2010 13:35 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Je totiz rozdil mezi hajit a "hajit".
    IRC is just multiplayer notepad.
    3.6.2010 13:28 Chulda | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    A kdyby se ptat mohl, tak co? Dobrovolne prizna, ze za 1/2 roku budete mit dite? Kdyz rekne ze ne a pak pod vlivem cehosi zmeni nazor, tak co?

    Takze ve vysledku - je to otazka na nic.
    3.6.2010 09:54 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Za takove praktiky by vam hrozila soudni zaloba. Ja pracuji v americke firme, a neco takoveho by si tu vuci zenam nedovolili (a to nejsou svati). To co rikate je mozna ceske specifikum.

    Obecne, rozciluje me tenhle druh nihilismu. Ze jako pravo je vlastne zbytecna vec, protoze ho lze obejit. To je presne duvod, proc v Cesku mame marasmus ktery mame.
    3.6.2010 10:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Když člověk s politickými názory jako máte vy, mluví i právu, je to lehce úsměvné.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    3.6.2010 20:13 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Vy moje nazory neznate, protoze jim odmitate rozumet.
    3.6.2010 20:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Na nositele vašich názorů by se měla používat dělostřelecká palba. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    3.6.2010 22:00 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Jak že zní to pravidlo o svobodě? Nezní nějak v tom smyslu, že: "Nesouhlasím s tvým názorem, ale budu dělat všechno pro to, aby ho bylo slyšet"...?
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    3.6.2010 22:01 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Ještě jsem zapomněla: :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    3.6.2010 22:52 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    S tim si netreba delat tezkou hlavu. Nositele mych nazoru zavirali a zaviraji do vezeni.
    3.6.2010 23:36 PanTau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Na nositele vašich názorů by se měla používat dělostřelecká palba

    Naštěstí už tenhle přesvědčovací styl vaší generace o jediném správném názoru není vládní politikou
    3.6.2010 10:36 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Jo, Americane me svymi zalobami neustale rozesmivaji.
    Nedavno jsem zjistil, ze kdysi davno spadla Cesna, kdyz ji doslo palivo. Firma prohrala soud, protoze v manualu chybelo natankovat!
    Ale posledni pripad, kdy zenska zkusila prejit dalnici kvuli google mapam, je moc pomalu i na me.
    Byl bych velice rad, kdyby se k nam tahle uroven idiocie nedostala.
    3.6.2010 11:29 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Tezko muzes srovnavat pripady, kdy nekdo zaluje nekoho kvuli sve blbosti, a kdy nekdo zaluje nekoho, protoze ten druhy jasne porusil zakony a tim zalujiciho poskodil, aniz by za to zalujici jakkoliv mohl.
    3.6.2010 10:04 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Nepovazuji se za feministku ale to co zde ctu zatracene pachne diskriminaci. Ve vyspelem demokratickem systemu neexistuje diskriminace proti rase, nabozenskemu presvedceni, politickemu presvedceni, ruznemu sexu. Cesko snad neni Cina. Vite, me se vzdycky zamestnavatel nikdy nezeptal zda chci mit deti (s nim nebo s jinym?) Zeptal se jestli deti mam, pak mi upravil smenu dle moji potreby. Nevim kdo v CR plati rodicovskou podporu, zamestnavatel nebo stat? Na nekterou praci se hodi vic muz, na jinou zena. Souhlas?
    belisarivs avatar 3.6.2010 09:53 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Ano. Specialne u nas bylo sufrazetek potreba jako soli. Co si vsechno nevydupaly.

    Skoda ze se nezenou do dolu a do armady, na vykopove prace nebo na stavby. Kdyz se uvazovalo tom, ze by v pripade nejvyssi nutnosti zeny sly taky bojovat, to bylo zase kecu.
    IRC is just multiplayer notepad.
    3.6.2010 09:55 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    U nas potreba nebyly, protoze Masaryk byl kadr a prosadil volebni pravo zen rovnou, jako jeden z prvnich v Evrope.
    3.6.2010 10:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Tak by mě zajímalo za co ty feministky válčí? Volební právo mají, mohou si navolit ženský, mohou kandidovat a pokud vím, tak ty poslankyně ve valné většině se za ty ženská práva do války nijak nehrnou. Že by byly proti ženským?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    belisarivs avatar 3.6.2010 13:40 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    No, ony toho vetsinu uz vybojovaly. Prece jenom, kdyz zena nema volebni pravo, zatimco muz ma, je proste neco spatne.

    Stejne tak pokud zena odvede stejnou praci jako muz a dostane mene zaplaceno.

    Ze se par chorych mozku pustilo i do maluvek krasotinek na americkych bombarderech, boje proti pisoarum a podobne bych uz vazne nebral. Myslim, ze vetsina zen nad timhle jenom zakrouti hlavou a poslala by je do patricnych mist stejne jako muzi.
    IRC is just multiplayer notepad.
    3.6.2010 14:17 vita
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    "Stejne tak pokud zena odvede stejnou praci jako muz a dostane mene zaplaceno."

    Pokud mluvíš jen o státním sektoru tak ano...
    belisarivs avatar 3.6.2010 16:41 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Ne. Mluvim o tom, ze za stejny objem stejne kvalitni prace ma byt stejny plat bez ohledu na to, co dotycny nosi pod spodnim pradlem.
    IRC is just multiplayer notepad.
    3.6.2010 17:05 Chytrák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Taky bych ty uchyláky v dámském prádle takhle netrestal...
    4.6.2010 12:38 vc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Mimo státní sektor by hlavně plat měl být čistě na dohodě mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem. Racionálně smýšlející zaměstnavatel by zajisté oceňoval zaměstnance podle jejich výkonu a ne podle pohlaví, barvy pleti, délky vlasů, ...

    Jestli se shodujeme záleží na tom, zda tvoje "má být" znamená "má nařizovat zákon" (což se mimo státní sektor nemůžeme shodnout, protože je to zásah do individuálních svobod, ve státním sektoru je to OK, protože zaměstnavatel jsme my všichni), nebo zda to znamená "rozumný zaměstnavatel by tak učinil" (pak souhlasím).
    3.6.2010 13:47 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Feministky válčí protože z toho mají prospěch, něco přeci dělat musí a když nic jiného není, je to prostě kšeft a politika. Přirovnání k zeleným je docela trefné, v rámci boje za přírodu dochází k ještě většímu poškozování přírody jen se pár lidí na tom přiživuje, zrovna tak dopadá zákonná ochrana menšin která způsobuje že slovo cikán je rasizmus ale gadžo není. V praxi dochází k diskriminaci naruby.

    Snaha feministek o rovnoprávnost způsobí to že muži na ženy přestanou koukat jako na ženy, škodné na tom budou právě ženy.
    3.6.2010 10:38 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Bacha, za komaru zenske do dolu nahnali.
    Pokus skoncil, kdyz se zjistilo, ze tehotenstvi a dite po znasilneni v dole je pracovni uraz!
    3.6.2010 14:32 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Doufám, že se ti politicky korektní a feministky budou smažit v pekle

    Šmankote, jen abyste se tam nesmažil sám, když druhým přejete takové chuťovky!
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    bluemoon avatar 4.6.2010 16:47 bluemoon | skóre: 2 | blog: bluemoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    jsi primitivni ubozak, jestli vsechny sve zivotni nazory beres jen podle toho, co si myslis ty nebo vsechno beres pouze podle svych vlastnich zkusenosti. z clanku si dovedu predstavit, jak rad bys filosofoval, jen na to zkratka z uzkeho pohledu chlapa nemas, protoze jak zjistujes, tak neni zenska jako zenska a tys nekde tvrde narazil. ja jsem kolikrat rad za genderovske nazory i z pohledu chlapa, nebot se s zenskyma stykam vic nez dost.

    bluemoon.nazory.cz
    4.6.2010 17:47 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    + 1
    4.6.2010 18:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    ja jsem kolikrat rad za genderovske nazory i z pohledu chlapa, nebot se s zenskyma stykam vic nez dost.

    Jasně, jedna z dlouhé řady mých milenek, měla ráda takové blumoony. Oni ze samé nedošukanosti kejvali na všechno co ty ženský řekly. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.6.2010 18:34 ajtyman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Dtto - Myslel jsem, ze si poctu peknej clánek a kultivovanou diskuzi. Zatím ale autor vsechny ostatní názory vyfakoval. S takovou, pokud jde o mne, hr.Jilek muzete jít do riti, vy nejste filosof, ale pritroublej zakomplexovanej jouda.
    4.6.2010 18:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    jasně, vyfakuju i vás, pokud nadávky jako primitivní ubožák považujete za diskusi, pak jděte klidně cs celou diskusí do prdele. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    4.6.2010 18:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    ale pritroublej zakomplexovanej jouda.

    vskutku jste decentní diskuter. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.6.2010 09:55 ajtyman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Sem napsal, co si myslím o vašem stylu. Jestli jste se rozbrečel, tak to příště napíšu decentněji, joudo.
    5.6.2010 14:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Ne, mě baví ten rozdíl mezi vašim požadavkem a vašim chováním. Od vás čekám jen co jste předvedl. Takže se neomezujte. Jako pitomec burete v mých očích vypadat. Tomu neujdete. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.6.2010 22:45 ajtyman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Dyť říkám, jouda, vidlák, buran (nebo ¨burete¨, tomu slangu nerozumím). A co vy máte ve vočích, to je joudo výhradně váš problém, tomu neujdete.
    5.6.2010 22:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Ale šmudlo, dyt ty si jen obyčejný blb. A lbem zůstaneš. Od toho ti nepomuže ani ta přewzdívka ajtyman. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.6.2010 23:06 ajtyman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Buď jste našrot nebo nasypanej, to je česky, joudo? Co nějaká škola, česká, aspoň základní?
    5.6.2010 23:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Ne debile, já jen dělám překlepy jak se bavím tvou blbostí. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    5.6.2010 23:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Jinak na šrot, nikoliv "našrot," co takhle škola, třeba aspoň česká? Zřejmě si větší mejdlo, než seš si ochotnej připustit. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.6.2010 12:05 ajtyman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Už nejsme v 19.století u Jungmanna a Palackého joudo, gramatika používá obě varianty. Tak se omluv joudo! Ale ještě se to tady nikdy nestalo, tak proč zrovna dneska.

    Fantasy a Sci-fi: Taverna neboli Diskuzní fóra: Krásy jazyka ohledně gramatiky naleznete zodpovězené na http://www.ujc.cas.cz/poradna/porfaq.htm Jazyková příručka: http://prirucka.ujc.cas.cz … říka "našrot"

    Bohužel jsem nenašel ani jednu povolenou variantu na používání ¨si¨ místo správného ¨jsi¨. To se bralo ve škole, už základní, ty grafomanská lopato.
    6.6.2010 13:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    A to kdyby si věděl, demente, kolik mi za to grafomanství platí, tak by si teprve zuřil. I s tím "si." Možná to vnímají jako příjemné rozptýlení a nebo hovorovou řeč. Ted zrovna jedu natáčet, tak ti když tak napíši až večer. Ale nezoufej, budeš-li se snažit, možná to taky dotáhneš dál než ke čtení pochybných jazykových příruček a psaní dementních komentářů.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.6.2010 14:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    LOL! +1 :-D
    6.6.2010 17:00 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Koukám jak hr.Jílek umí argumentovat, jsem rád, ze stejne kvalitne i jinejm lidem
    6.6.2010 18:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Jeden debil střídá druhého debila. :-) Nwebo jeden debil po několika nicky. Už je to nuda, :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 6.6.2010 18:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Tomu se přece říká klonování, ne? :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.6.2010 18:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Tak nějak Dalibore, oni se množí psaním komentářů. :-) Jinak ostatní lidé se množí pohlavním stykem.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 6.6.2010 18:36 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Na tom není nic divného. Kdo vymýšlí revoluci, nemá čas na **** :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.6.2010 18:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Chudáci, ani si nezašukají, jak mávají tím rudým praporem. A píšou revoluční komentáře.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    6.6.2010 18:59 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Jane, ale to by se mohli množit ještě víc!! buď rád že mávají červenou!
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    6.6.2010 19:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Tak sexuální styk dost často uvolňuje napětí a odkrvuje mozek, takže nemají čas vymýšlet ty hovadiny. Kdyby si prohlíželi aspoň porno, udělají víc pro své zdraví. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.6.2010 21:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Já bych třeba dneska píchal jako svině, ale nechci volat tý "kundě v druhym". Vona by se na mně zas pak přilepila... :-(

    BTW: dobrá hovadina mně nenapadla od mýho posledního blogu... :-D
    6.6.2010 22:31 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Kdyby si prohlíželi aspoň porno, udělají víc pro své zdraví.:-)

    V onom ohledu po shlédnutí tohoto komplet blogu budou asi zdraví jak rybičky ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 6.6.2010 23:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Kam jsme se to od Linuxu až dostali :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.6.2010 23:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Přijde manželka domu a kouká, muž s dětma sedí v obýváku a koukaj na porno. Na co to s nima koukáš? Na porno? Jsi normální, pouštět dětem porno? Ale to je dětský porno! :-D
    Dalibor Smolík avatar 7.6.2010 00:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Povídá holčička pánovi, který ji vede do lesa: "já se bojím!"
    Pán jí odpovídá: "A co mám říkat já, když se z lesa budu muset vracet sám!"
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.6.2010 23:29 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Jako vždy to končí u toho jednoho :-)

    Jinak, od Amíga mě už nic nemůže překvapit... Resp. spíš by mě překvapilo něco lyrického, nevinného, neúchylného :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.6.2010 23:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    To pro vás jedině do ouška, vy moje koťátko... .. . ;-)
    6.6.2010 23:35 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Tím mě nestrašte, nebo budu mít hororové sny!!
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.6.2010 23:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Nebojte, tak velikej zase neni... ;-)
    7.6.2010 11:21 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Tomu bych i věřila. Jako pravý kašpárek co se snaží hrát velké divadlo... :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.6.2010 11:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Vy jste si to zas vyložila po svym, no. Ale přesvědčovat vás o opaku a ukazovat vám ho nebudu, to bych se vás pak už nikdy nezbavil... :-D
    7.6.2010 11:43 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    To jo to už mi fakt nedělejte, mohla bych zinfaktovat :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    7.6.2010 11:45 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    zinfarktovat...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.6.2010 11:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    zinfaktovat
    To je z angičtiny? in-fuck? :-D

    Dalibor Smolík avatar 7.6.2010 12:21 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    nebo "faint" ? :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.6.2010 13:29 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Přinejmenším do mdlob bych jistě padla, po spatření Amígového pinďoura :-) Ještě, že nás tohoto pohledu zatím ušetřil /doufejme že provždy/ :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 7.6.2010 13:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Proboha,jen to nepřivolávejte :-) aby se tu ta fotka neobjevila ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.6.2010 13:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Nemam teleobjektiv... :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.6.2010 13:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Ale moh bych Pan Kōnigstigera položit na scanner... :-D
    Dalibor Smolík avatar 7.6.2010 13:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Já jsem myslel mikroskop ..:-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.6.2010 14:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    ...jak chcete, zapínám scanner :-D
    houska avatar 7.6.2010 14:23 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    a sakra!
    kotyz avatar 7.6.2010 14:34 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    hlavne si ho tam neskripni :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 7.6.2010 15:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    pozor na laser! :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.6.2010 15:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    žejo? seru na to, nevim co laser a plodnost, ten zelenej je prej obzvlášť velkej prevít... :-D
    kotyz avatar 7.6.2010 18:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    odkdy je ve skenerech laser? ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 7.6.2010 18:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Konečně se někdo ozval :-) Samozřejmě, že je to blbost :-D :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 7.6.2010 18:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    jo kdyby to byla cd vypalovacka ...

    ale tam by se mu stejne nevesel, leda polozit ho na tu vysunovaci co je v noteboocich, ale tam zas nebude laser palit kdyz to je vysunuty. a na plodnost to vliv mit nemuze, to nema takovej vykon, aby se s tim dal pan Königstiger upalit :-D

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.6.2010 21:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    ...myslíš?
    7.6.2010 13:30 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Ze slovenčiny ;-) Na konci jsem zapomněla na háček...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 6.6.2010 19:03 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Fakt je, že když svítí červená, se sexem nebývá ten týden nic ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.6.2010 21:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Jste měkkej pane Smolík, přes krámy jde i lízat píču, když jste šikovnej a je čerstvě umytá. A panu Kōnigstigerovi krámy nevadí, aspoň to líp maže... :-D
    Dalibor Smolík avatar 6.6.2010 21:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    za mlada .. za mlada. Teď už bývám vybíravější. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.6.2010 22:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla

    +1

    Dostal jste mně... :-D
    houska avatar 7.6.2010 08:52 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    ano ano rika se tomu "na upira" :)
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.6.2010 08:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    ne, ne, "na upíra" je to když neni umitá a člověku je to jedno... :-D
    Dalibor Smolík avatar 7.6.2010 10:34 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    No, to by mi asi jedno nebylo ani po deseti panácích :-)
    Vzpomněl jsem si na historku ze studentských let při nějaké brigádě. Po noci strávené s kamarádkou se mi ráno shodou okolností spustila krev z nosu. No, to jsem si užil, celá parta se mi smála, že si mám vybírat jiné termíny nebo aspoň polohy.. :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.6.2010 11:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Mně to je jedno, já jsem starý prase... :-D
    kotyz avatar 7.6.2010 10:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    ja zase slysel "na reznika" ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    houska avatar 7.6.2010 10:23 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    jj to taky znam - ale reznik obvykle nema fousy od krve ;)
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.6.2010 21:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Jak jste usoudil, že to jsou (je) levičáci (k)? A kdo ho má vůbec podle vás většího? Pravičák, nebo levičák? :-D :-D :-D
    Dalibor Smolík avatar 12.6.2010 21:05 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    To není o velikosti, ale o směru. Levičákovi visí doleva, pravičákovi doprava. Ale to se nám borcům, nemůže stát. že, Amigo? :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.6.2010 08:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    +1 :-D Už jsem myslel, že určim svojí politickou orientaci podle penisu, ale já už si taky ani nepamatuju, kdy mi naposled visel... :-D
    Dalibor Smolík avatar 13.6.2010 09:21 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Feministky do pekla
    Právě! Vykašlat se na politiku. Tohle je důležitější. :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.