abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 740 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    I já Python Challengim:)

    11.8.2006 19:50 | Přečteno: 988× | Linux | poslední úprava: 11.8.2006 19:51

    Při mém minulém se strhla menší _diskuzička_ o Python Challenge.
    K PC jsem se dostal ale až teď a musim sdělit své dojmy:

    Je to výborná cesta k zdokonalování svého Python umění, bezpochyby. Ale dělat z lidí blbce ;)...

    Udělal jsem nultý level. Hodně obtížnou cestou. Co sem se kouk na řešení od nich...No prostě se musim červenat. Moje řešení:

    x = 1
    i = 1
    
    while(x <= 38):
                i=i*2
                x=x+1
                print i
    

    Jejich řešení:

    2**38
    

    Otázka: Proč sem to dělal jako id*ot takhle složitě?! Stydim se za sebe:[
    Ještě horší je, že si v prvním levelu nevim rady. Nevim co mam dělat. Bratrněco zamumlal o ASCII. Napadlo mě teda převíst ty znaky to ASCII a sečíst to, ale já to neumim. Vo to de:)
    Du si sednout do rohu a budu se asi stydět:)

           

    Hodnocení: 60 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    11.8.2006 20:02 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    No, já nultý level řešil v kalkulačce :-)
    Copak toho není dost?
    11.8.2006 20:35 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Sem to chtěl udělat v Pythonu;):P
    11.8.2006 20:15 rajcze | skóre: 6 | blog: rajcze | kus od Brna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    hint1:
    tak se poradne podivej co je na tom papiru napsany
    k -> m
    o -> q
    e -> g

    hint2:
    g fmnc wms bgblr rpylqjyrc gr zw fylb. rfyrq ufyr amknsrcpq ypc dmp. bmgle gr gl zw fylb gq glcddgagclr ylb rfyr'q ufw rfgq rcvr gq qm jmle. sqgle qrpgle.kyicrpylq() gq pcamkkclbcb. lmu ynnjw ml rfc spj.
    je smysluplny text :)

    tes se na dalsi levely :) ja sem dosel do 19 a nektery sou dost hardcore, ale za tu srandu to stoji :)
    Rules of Optimization: Rule 1: Don't do it. Rule 2 (for experts only): Don't do it yet.
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 20:28 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Hm, ja som sa za chvíľku dostal tuším do 12. Začali tam byť samé obrázky a bolo treba používať stále PIL. Prípadne ImageMagick :-) Ale dokolečka to isté, len raz vymeniť riadky, inokedy niečo posúnúť a prestalo ma to baviť. Je potom neskôr opäť niečo zaujímavé?
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 20:41 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Taky jsem měl v jednu chvíli docela krizi s obrázkama. Ale pak už to bylo zase něco jiného. XML, cookies... moc jsem si toho ale neužil, u 17. levelu kvasím doteď :o)
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 20:48 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    No ja som mal krízu, ale tá spočívala v nude. Zbavil som sa jej tak, že som to prestal riešiť. Neznášam rutinu a inak periodické veci, ktoré musím vykonávať.

    XML a cookies vravíš? Tak nič. Sranda to bola tak do šiesteho levelu, tie, ehm, hackerské postupy stáli za to :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 21:00 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Holt ne každej je bohužel takovej superman, aby se u toho nudil...
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 21:10 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Tak som to nemyslel. To bolo kvôli tomu, že pár levelov po sebe išlo o transformáciu obrázkov. Síce sa to jemne líšilo, ale bolo to na jedno kopyto a to ma nudilo.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 23:53 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Ja vím, že jsi to tak nemyslel, ono to bylo taky trochu ze srandy ;o)

    Jinak ta soutěž pro mě byla přínosem v tom, že jelikož jsem ji začal dělat hned, když jsem si jakž takž osvojil základy Pythonu, tak jsem byl příjemně překvapen tím, co všechno Python velice jednoduše dovede. Do té doby jsem věci, které se v té soutěži používají, nikdy nepoužil. A od té doby koneckonců taky ne, ale tahdy jsem z toho všeho byl příjemně překvapen :o)
    11.8.2006 21:03 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Bylo to něco s XML RPC tuším... už to bude půl roku. Docela zajímavý to bylo, do té doby jsem o něčem podobném neslyšel.
    11.8.2006 21:08 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    O XML-RPC slyším každý den a moc zajímavé mi to tedy už nepřijde :-)
    Copak toho není dost?
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 21:12 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Jj, Web 2.0, AJAX, SOAP, Java, …; to je heslo ostatných rokov. A kto nejde s nimi ide proti nim :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 21:15 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Z tohoto dalšího seznamu se mě naštěstí až na jednu malou výjimku nic netýká :-)
    Copak toho není dost?
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 21:25 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Koho sa nič z toho netýka, ten ide tiež proti nim a nie že nie :-D
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 21:29 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Já jsem jenom proti tomu. Jenom v tom posledním uvedeném případě jsem udělal chybu a jsem proti tomu moc pozdě :-)
    Copak toho není dost?
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 21:44 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Moc pozdě? Ty už akože končíš? :-D
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 22:10 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Rád bych.
    Copak toho není dost?
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 22:48 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Niečo ti bráni?
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 22:53 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Ne, v podstatě ne. Jenom pocit, že když už to je z velké části hotové, že by už přeci jen byla škoda to vyhodit :-)
    Copak toho není dost?
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 23:06 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Tomu sa hovorí tradícia. Kto by to do teba povedal, že si taký folklórny typ človeka :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 23:14 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Já jsem si stanovil podmínky, za nichž nastal čas rychle zdrhnout. První je dokončení té věci do nějakého konkrétního stavu, druhá je timeout a třetí první použití XML jmenných prostorů.
    Copak toho není dost?
    11.8.2006 21:47 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Mně tehdy ano...
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 22:07 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Ony sa tieto technológie všetky vyznačujú jednou vecou. Sú zaujímavé, len kým programátor nezistí, že sú od základu vadné (zbytočné, nedotiahnuté, whatever). To zistenie trvá od pár dní po celý život :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 23:27 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Přesně tak, zájem o "nové technologie" jsem ztratil ve chvíli, kdy jsem objevil Lisp a Forth a po chvíli rozkoukávání se jsem si vzpomněl na to přísloví o tom, čím musí projít člověk, který zapomene svou historii... :-D A kromě toho, I'd rather use a socket... :-D ;-)
    Marek Bernát avatar 12.8.2006 00:04 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Pekná linka :-D
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    12.8.2006 11:48 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    I'd rather use a socket.
    Mám stejný názor :o) Ale v mém případě je to spíš z nouze ctnost, poněvadž pod SOAP si představím tak akorát mýdlo ;o)
    11.8.2006 23:48 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    S tím naprosto souhlasím. Použil jsem to jednou - právě v Python Challenge :o) A od té doby jsem si na to až do teď nevzpomněl.
    11.8.2006 23:51 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    XML-RPC? To ještě tak zlý není, to je věc téměř až dobrá. Jedinou chybu to má. XML-RPC to začíná, SOAPem to pokračuje a v léčebně to končí.
    Copak toho není dost?
    Marek Bernát avatar 12.8.2006 00:10 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Kéžby. Končí to tak, že máme spoločnosti s desaťtisícmi programátorov a každý z nich kliká v BEA Weblogic na tlačítka, ktoré im automaticky generujú milióny riadkov kódu pre automatickú komunikáciu medzi serverovými úlohami a nadštandardný load-balancich zaručený nízkoúrovňovým kódom zabezpečuje plynulosť behu a dokonalú obranu proti všetkým útokom z vonku, z vnútra a zo vzduchu :-D

    Doporučujem každému na jeden deň sa zamestnať vo väčšej firme a prečítať si ľubovoľný denný súhrn, alebo niečo podobné. Potom pochopí, kam v skutočnosti tieto technológie vedú ;-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    12.8.2006 00:13 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Kam to vede celkově, to je mi jedno. Zajímá mě, kam to povede v mém případě a to je v mém předchozím komentáři napsáno zcela jasně :-)
    Copak toho není dost?
    Marek Bernát avatar 12.8.2006 00:31 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Kam to vede celkově, to je mi jedno.
    Hm, tak to asi nepoužívaš internet banking, lebo to je jedno zmiest, kde sa môžeš pohodlne niekoľko sekúnd čudovať, že prečo musíš toľko čakať, kým sa ti podarí spraviť ľubovoľnú vec. Podobne kopa služieb, ktoré bežia serverovo na týchto, ehm, technológiách.

    Kam to povedie v tvojom prípade ti môže byť celkom jedno. Ani taký blázinec nemusí byť na zahodenie :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    12.8.2006 00:40 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Ale nojo, ono to sice běží možná blbě, ale na druhou stranu aspoń to běží. AbcLinuxu je taky Java. A je pravda, že když jsem se do toho teď nedávno díval, nepřišlo mi to o moc lepší než průměrný PHP kód, byť je to děs trochu jiným způsobem. No, už mi sice došlo, že takto to sice není udělané dobře, ale furt moc nevidím, jak to dělat radikálně líp :-) To bankování občas použiju, není to tak zlý.

    Blázinec je sice fajn, ale je to takový konec dost neslavný. Lepší hrdinná smrt při obraně nějaké serverovny.
    Copak toho není dost?
    Marek Bernát avatar 12.8.2006 01:12 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    To že niečo len v Jave až tak nevadí. Až nabastlenie niekoľkých úrovní tých technológií prináša pozorovateľný výsledok. Abclinuxu šlape ako hodinky, takže naňho som svoj komentár určite nemieril.

    Hm, každý z tých jazykov má inú principiálnu chybu a výsledný kód je potom zlý v iných smeroch. V PHP sa proste väčšia aplikácia napísať nedá (hoci sa milióny ľudí denno-denne snažia dokázať opak…), je v tom totiž bordel. A Java má presne opačný problém, obmedzuje ťa, kde sa len dá. Asi si designéri mysleli, že tým že obmedzia programátorov v tom, ako môžu programovať, tak ten kód bude menej humus, ale opak je pravdou, lebo treba používať neľudské niekoľkoriadkové konštrukcie na vykonanie jednoduchých vecí. A to zlepšovanie (1.5: pridanie generics, boxing) je iba iluzórne, pretože základ jazyka sa nemení a stále nedovoľuje vyjadrovať sa, tak ako treba. No jo, Java. To by bolo na dlhé zimné večery :-)

    Pozerávaš príliš filmov. Blázinec je určite lepší ako nejaká hlúpa symbolická smrť ;-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    12.8.2006 01:15 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Mně to přece bude jedno. Tak je lepší, když mi jednou postaví sochu než být zavřenej někde v blázinci.
    Copak toho není dost?
    11.8.2006 21:25 rajcze | skóre: 6 | blog: rajcze | kus od Brna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    jo, ty obrazkovy me taky dost stvaly, ale jsou tam levely s xml rpc, cookies, diff-em, ale je fakt ze obrazku je tam az hanba - kolikrat treba cesta vede pres 10 kroku kde 6 jsou "zakodovane obrazky"
    Rules of Optimization: Rule 1: Don't do it. Rule 2 (for experts only): Don't do it yet.
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 21:28 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Uff, takže som skutočne spravil správne, že som sa na to vykašľal, rutinu rád nemám :-) Ale aj tak, tie prvé levely boli celkom nápadité, takže ako celok to hodnotím kladne.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 20:34 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    jo, diky, to mě napadlo na poprvý. Už sem to zkoušel vyřešit, ale asi se do toho pustim eště jednou:)
    11.8.2006 20:35 Orrorin | blog: orr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    V čem píšete pythónský kód? Jak je na tom PyDev? Eclipse jsou mi docela sympatické..
    11.8.2006 20:40 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    hmh, pythoooooonsky koooood piiiisuuu v Pythonu;)
    Pokud je to složitější, tak to napíšu v jakémkoli editoru;) Teďka co sem u mámy na notebooku, tak to píšu v Gedit;)
    Ale většinou proste pustim python a jedu:)
    11.8.2006 20:48 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    To záleží jak na co. Na podobné hraní si mi přijde nejlepší spustit interaktivní interpret a dělat to přímo tam :-)
    Copak toho není dost?
    11.8.2006 20:50 Orrorin | blog: orr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    No měl jsem namysli spíš větší a serióznější projektíky :-D
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 20:51 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    To možno tak na python challange, ale na reálne programovanie treba kód po ukončení práce aj uložiť na disk :-) Preto niet nad kvalitný editor, do ktorého sa dá interpret zaháčknuť. Notepad to síce nevie, ale vimu a emacsu sa celkom darí :-D
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2006 20:53 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    A nebylo by spíš lepší nahackovat to do interpetru? ;-)
    Copak toho není dost?
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 21:08 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Môj názor je, že nie, ale skús sám.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Marek Bernát avatar 11.8.2006 20:49 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    zsh, vim, emacs, notepad :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Mikos avatar 12.8.2006 11:45 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Eric, jedině  Eric ;-) Případně pokud nemáte rád Qt, ale radši byste GTK, tak ještě celkem dobrý je SPE (Stani's Python Editor).

    A jako interaktivní interpreter je absolutně nepřekonatelný IPython, bez něj už ani ránu :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    12.8.2006 12:05 Orrorin | blog: orr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Qt rád mám :-) Díky za tipy, obojí vypadá pěkně.
    12.8.2006 00:46 Lukoko | skóre: 8 | blog: Lukoko | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    jujky, tady je to samej pythonista :-)

    nehledate nekdo nahodou praci?
    Mac OS X je taky unix
    12.8.2006 09:28 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    Až se ho naučim, tak klidně:-D
    14.8.2006 18:16 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    nulty level:

    $ bc bc 1.06 Copyright 1991-1994, 1997, 1998, 2000 Free Software Foundation, Inc. This is free software with ABSOLUTELY NO WARRANTY. For details type `warranty'. 2^38 274877906944

    :)
    14.8.2006 18:17 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    preboha, to je bordel. tak este raz:

    $ bc bc 1.06 Copyright 1991-1994, 1997, 1998, 2000 Free Software Foundation, Inc. This is free software with ABSOLUTELY NO WARRANTY. For details type `warranty'. 2^38 274877906944
    14.8.2006 18:20 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I já Python Challengim:)
    toto neni mozne. sak sa chapeme :)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.