abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 560 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    24.6.2011 16:31 Jan Jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Takže na živě.cz mi za mé blogy zaplatí?
    24.6.2011 17:49 ddd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    By mě zajímalo, kdo se tu zase vydává za Jana Jílka.
    25.6.2011 20:26 petr s.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    ne. a navíc tvé příspěvky ve forech budou mazat, když se příliš mladým, uhrovitým adminům nebudou pozdávat. s lidským přístupem na zive.cz nemam dobre zkusenosti
    kotyz avatar 24.6.2011 16:40 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Tak piš na lživě.cz, když je tak super ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Luk avatar 24.6.2011 17:15 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    A co takhle psát na idnes.cz, to je ještě lepší ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    gtz avatar 24.6.2011 17:48 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    raději psát log na abíčku než na l(živě) nebo někde na mafře.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    24.6.2011 17:52 ddd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Na idnes.cz je všechno strašně sešněrovaný.
    Migi avatar 24.6.2011 17:37 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    a windows maji mnohem vic uživatelů protože ............. sou lame stejně jako lživě.
    Migi avatar 24.6.2011 17:38 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    jinak to omezeni na IT bych považoval za plus.
    24.6.2011 18:44 Jan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    IMHO na živě jsou výživnější flejmy :)
    obsah blogu nesmí být kopírován na jiné weby nebo naopak kopírován z cizích webů
    Tohle by mi dost vadilo.
    mess avatar 24.6.2011 19:19 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    obsah blogu nesmí být kopírován na jiné weby nebo naopak kopírován z cizích webů
    Snižuje to pagerank ve vyhledávačích :-)
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    PepaSFI avatar 24.6.2011 19:48 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    když se může mazat diskuse, je to pak ještě diskuse?
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    24.6.2011 19:51 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Zatím na živě.cz nepůsobí Jan Jílek ani Petr Tomeš

    Zas je tam Ulhan. To si nevyberes.
    24.6.2011 19:52 Dr. Eddy | skóre: 9 | blog: glog | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    No, ehm, jako kvalitni zapisky mi to teda neprijde. Vojta Trefny pise o ubuntu, uzivatel2 o xichtknize a ten rover o rozsireni linuxu. To jsou velmi obecna temata a takova mi tu nechybi.

    Ted jeste aby presli dalsi autori, co spamujou blogy Abicka nesmyslama...

    (hm, nebo jsem to nepochopil a nenapadne se je k tomu snazis presvedcit? :) )
    24.6.2011 19:59 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    A ten fotograf tam má ke všemu erotické obrázky.
    xkucf03 avatar 25.6.2011 21:28 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    To je skandální, hned se jdu podívat :-D
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    gtz avatar 24.6.2011 20:28 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Není náhodou PT na idnesu?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    24.6.2011 20:40 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Toto asi nebude on, i když je to blog na idnesu.
    Aleš Janda avatar 24.6.2011 20:38 Aleš Janda | skóre: 23 | blog: kýblův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Dodal bych jedno hlavní plus AbcLinuxu: inteligentní osazenstvo. Na Živě mi přijde, že půlka lidí chodí jen flamovat, aniž by o tématu něco věděla (anebo jen velice povrchně) a ten zbytek jen dokola vyvrací jejich hloupé argumenty. Diskuse na AbcLinuxu jsou jedny z mála diskusí, které mě obohacují a má cenu je číst - diskutují tu převážně chytří lidi, kteří o dané věci něco vědí (anebo se chtějí naučit).
    24.6.2011 20:41 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Doufám, že nemáš na mysli diskuze pod zápisy Jana Jílka...
    Aleš Janda avatar 24.6.2011 20:45 Aleš Janda | skóre: 23 | blog: kýblův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Měl jsem vlastně na mysli především diskuse pod zprávičkama, ty čtu především ;-)
    24.6.2011 21:20 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    v podstate jo, pokud to neni tendencni nadavani, diskuze o politice nebo pretahovani se o to, kdo je paranoidnejsi, tak se to tu cist da...
    gtz avatar 24.6.2011 20:49 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    co sem furt plete JJ? Stýská se Vám, že nás neobohacuje svými blogy ? Nechte ho spát :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    xkucf03 avatar 25.6.2011 21:30 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Dodal bych jedno hlavní plus AbcLinuxu: inteligentní osazenstvo.
    +1 (dokonce i levičáci jsou tu inteligentnější než kde jinde)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    24.6.2011 20:41 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    uvedomte si prosim, ze ja na zive nechodim a moje komentare pod Vasimi blogy tam budou chybet.

    Chcete to?
    Luk avatar 24.6.2011 21:59 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Tohle jsem napsal o svém blogování před o něco více než čtyřmi roky. Sice mezitím uběhl čas, ale nic bych na tom zpětně neměnil. Tohle je necelé dva roky staré a platí pro to zhruba totéž. Vyjadřuji se tam i k tomu iDNESu ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Grunt avatar 24.6.2011 22:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Mě zas naopak hodně štve, že hodně lidí si píše svoje blogy někde bůh ví kde místo toho aby je psali sem. Kdo to pak má hledat?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.6.2011 23:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Isah avatar 25.6.2011 02:37 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?

    Amigo, když jsme u KU, moc Tě prosím, aby ta trika byla příště z kvalitnějšího materiálu. Mám 2 a už mi odcházej :-( Díky.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.6.2011 16:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Materiál je adekvátní ceně, asi máš moc agresivní pot :-D
    Luk avatar 25.6.2011 16:34 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Zjisti si od Roberta nebo Leoše, odkud měli trička pro abíčko. Mám jich několik a stále jsou skoro jak nová (kromě potisku, ten se u těch potištěných po pár letech začíná loupat).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Isah avatar 25.6.2011 17:32 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?

    Jj, to máš pravdu, mám Ábíčkové triko, černé s šedými rukávy,logo Ábíčka je vyšité na rukávu a tuším kdesi nad prsem. Určitě mi ho manžel kupoval asi před 5 lety a je pořád super. Teda já ho moc tenkrát neunosila, byla jsem těhotná, ale bral mi ho manžel. Už ho zase nosím já a nemá žmolky, vypadá pořád dobře.

    To od Amigy je takový papírový, černé je o něco málo lepší.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    25.6.2011 17:56 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Trika KU jsou afaik od Bedni ze Slovenska. To moje je teda zatim naprosto ok...
    Chytrex avatar 26.6.2011 13:56 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Taky ani jedno ze tří co mám nemá problém..:)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.6.2011 14:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    ...já taky ne, absolutně :-D
    Isah avatar 25.6.2011 17:39 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?

    Máš ještě? L, M. Mám černé a šedé, máš i jiné barvy? Nemám co na sebe :-( Kolik stálo jedno? Kupoval mi je manžel.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.6.2011 14:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Tak se zeptej manžela co to bylo za akci s těma trikama, měl by ti odpovědět na všechny otázky... ;-)
    Luk avatar 25.6.2011 16:34 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Že ty je nosíš do práce :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Isah avatar 25.6.2011 17:36 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?

    No, nosím :-)

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    25.6.2011 10:14 borec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Kdo je Marcela Benešová?
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.6.2011 16:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Poprvé na ábíčku?
    25.6.2011 17:41 mumie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Asi poprvé narazil na jméno Marcela Benešová.
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.6.2011 14:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Jakože zázračný vyléčení slepoty, nebo tak něco?
    25.6.2011 21:48 hmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Matka, asi svobodná s dcerkou, která chatuje kdykoliv a kdekoliv, kde se objeví její miláček JJ, s výjimkou víkendu, kdy ňoupá zeleninu na latifundii.
    belisarivs avatar 28.6.2011 20:05 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    ňoupá zeleninu na latifundii
    :-D
    IRC is just multiplayer notepad.
    Limoto avatar 25.6.2011 13:44 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?

    Chtělo by to nějakou službu, kde by se agregovaly všechny PC-related blogy...

    Grunt avatar 26.6.2011 16:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Jo, a te se jmenuje www.abclinuxu.cz, jen kdyby to sem někdo psal. Problém je že každý blog má jiný způsob prezentace, jiné osazenstvo (jestli vůbec nějaké) a prostě to není tak naskillované. Není to ono.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 25.6.2011 03:26 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Já mam docela rád abclinuxu. Propracovaný systém, a lidé kteří vědí víc než já, navíc je tu linoxová komunita.

    Na živě je to takové o ničem, kromě jednoho vysoce výživného blogu je to povrchní, komerční sračka. Tady se sice občas vyskytne nějaký ten offtopic blog, ale většinou jde aspoň trochu do hloubky, nebo se dotýká věcí které mě zajímají, ne blbostí ala jak změnit tapetu na windows 8.

    BTW: Mám takovej pocit, že jakmile nabídneš lidem za články prachy, začnou to dělat kvůli penězům a ne kvůli tomu že chtějí a mají co sdělit.
    25.6.2011 10:13 borec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Mám takovej pocit, že jakmile nabídneš lidem za články prachy, začnou to dělat kvůli penězům a ne kvůli tomu že chtějí a mají co sdělit.

    + 1

    25.6.2011 11:49 František Bártík | blog: pracovni_zapisnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    U zápisků na zive.cz se nezobrazuje návštěvnost pouze běžným čtenářům. Blogovací systém (Wordpress) má nainstalovaný doplněk Firestat, který provádí základní webovou analytiku. Takže autoři si mohou zjistit čtenost svých zápisků v backendu blogu.

    Další (ne)výhody zive.cz:
    • -špatná pověst webu u odborné veřejnosti
    • -Při publikaci vybraných článků na titulní stránce zive.cz redaktoři často mění nadpis bez autorizace autora blogu. (Tím se někdy posouvá vyznění článku.)
    • -poměrně často se objevují technické potíže a blogy jsou offline
    • +lepší redakční systém než mají blogy na abclinuxu
    • +velmi dobré umístění ve vyhledávačích, velký počet návštěvníků z vyhledávačů (u mého blogu cca 100 unikátních návštěvníků denně)
    • +články v blozích na zive.cz uvádí velké množství agregátorů (např. weblogy)
    Poznámka : Na zive.cz bloguji aka uzivatel2. Čtenost zápisků je vždy minimálně 1000 zobrazení (provoz z odkazu na zive.cz), obvykle je čtenost mezi 2000 a 4000 zobrazení, u článků přetištěných na hlavní stránce zive.cz je obvykle mezi 5000 a 15000 zobrazení.
    25.6.2011 14:48 host
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Se zájmem čtu tento tvůj příspěvek a napadlo mě, proč teda tu čtenost na zive nehodí normálně ke každému článku, aby to viděl i běžný čtenář ?

    V tomto je abc lepší.

    Jinak výpadky sem jako běžný čtenář nezaznamenal.
    Isah avatar 25.6.2011 18:12 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?

    Tady je to lepší, na Živě už dávno nechodím, je to tam takové nepřehledné, nevím, necítím se tam dobře. Tady se dozvím i spoustu jiných věcí. Díky zdejším blogům jsem se seznámila s Pratchettem, mám tuchu co je to Occamova břitva, umím trochu s Gimpem, s úžasem zírám, když se matematici dohadují o příkladech, dobře se tu pobavím. Teda ne že bych já blogovala o něčem linuxově významném, to fakt nee :-)

    Z fyziky jsem se zde dozvěděla nejvíc a tak nějak nenápadně, že mne to hodně bavilo a asi mi ty vědomosti zůstaly někde v mozku, páč jsem z ní udělala přijímačky. Takže děkuju za fyzikální diskuze a jen houšť :-)

    Jediné co mi vadí je ten blbeček,který všechno zná, všechno ví, všude byl. Vemeno. Jmenovat nebudu, Modří už vědí. Kdyby třeba umřel, tak aby se nezmátořil.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    25.6.2011 19:25 Tomeš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    To mám být jako já?
    Isah avatar 25.6.2011 20:17 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?

    Ne, ty ne.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    26.6.2011 21:36 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Rád bych při této příležitosti upozornil, že také doufám v brzkou smrt pana prezidenta.
    Luk avatar 26.6.2011 21:53 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Proč? Prezident se z našich čelných orgánů moci těší nejvyšší důvěře lidí.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    27.6.2011 00:00 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    ja ne
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    pavlix avatar 27.6.2011 10:19 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psát do blogu zde nebo na živě.cz ?
    Psát do blogu zde nebo na živě.cz?
    Všem, kdo se vůbec takto zeptají, doporučuju jít na živě.cz :). Sbohem.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.