abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 720 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům

    18.6.2022 13:06 | poslední úprava: 18.6.2022 13:06

    Viz foto v příloze.        

    Hodnocení: 60 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům, obrázek 1

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.6.2022 14:31 Margzen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Nás co jsme nakupovali nebo těžili před dolarovou paritou bude asi ještě hodně... loni (okolo 40k) jsem konečně dostal rozum a diverzifikoval do víc "normálních" komodit (pozemky, bytovka, kovy, akciové fondy), ale měl jsem to udělat už dřív (na 60k).
    18.6.2022 14:36 omph
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Hlavní je když máš radost.:-D
    18.6.2022 14:45 VoDo | skóre: 10 | blog: Archi3mini
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    A jeje ted se tu kazdej bude chlubit jak preci na bitcoinu udelal majlant :) a ze je to yzy staci koupit za par stovek a prodat za tech 69k Myslim ze jeste bude prca az krachne dalsi stejblkoin jako treba usdt to se zase budou pitomci domahat kompenzaci za investice.
    btw I use Archi3 :) Someday you will own nothing and be happy
    18.6.2022 15:15 OldFrog {Ondra Nemecek} | skóre: 36 | blog: Žabákův notes | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    To je předpokládám jen ta stavba bez pozemku :-D :-D :-D Ale můžeš si ji převézt kam chceš... teda ehm pokud vydrží... v nejhorším prkýnko po prkýnku, to by šlo určitě... No a pak že to nejde, škarohlídové! :-D :-D :-D
    -- OldFrog
    18.6.2022 15:23 VoDo | skóre: 10 | blog: Archi3mini
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Tyhle domy maj v sobe vetsinou stroj casu melo by se to poradne prozkoumat!
    btw I use Archi3 :) Someday you will own nothing and be happy
    18.6.2022 16:52 jejda | skóre: 23 | blog: jejda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    To by vysvětlovalo proč je ta nemovitost tak polulární :-)
    18.6.2022 17:15 kvr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Made by day :-D Vtipy stranou, pořád je bitcoin někde na šestinásobku toho, kdy si získal významnější popularitu a důvěru v IT kruzích, ale na druhé straně už je pod hranicí toho, kdy mu začala věřit obecná veřejnost... A pokud se něco nezměnilo, tak na dvojnásobku těžební ceny?
    18.6.2022 17:19 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    ... kdy si získal významnější popularitu a důvěru v IT kruzích ...
    Made by day :-D
    18.6.2022 21:51 kvr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    ... kdy si získal významnější popularitu a důvěru v IT kruzích ...
    Made by day :-D
    Přemýšlel jsem, jak to napsat, aby to nebylo dezinterpretováno, ale stejně se nepovedlo. Takže obsáhleji - významnější popularitu nabral původně mezi geeky (IT), stačí si ověřit na zprávičkach na root.cz a ostatních e-zine v době před pěti lety. Pro lidi mimo IT to byla prakticky neznámá. To, že pořád ta skupina důvěřivých i v rámci IT byla malá (a neobsahovala ani mě), na tom nic nemění. S růstem se bitcoin zviditelnil a stejně tak zvětšil fanclub, včetně kamarádky zdravotní sestry, která přesvědčovala celé svoje okolí, ať lidi neblbnou a nekupují si auta a kola a radši dávají všechno do bitcoin. Už jsem s ní dlouho nemluvil, tak nevím, jestli nezměnila názor.
    18.6.2022 19:18 VoDo | skóre: 10 | blog: Archi3mini
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    ted jsem nekde cetl ze vytezit jeden BTC stoji 35K dolaru info bez zaruky jen jedna pani povidala, mam takovej pocit ze to puje jeste hodne ale hodne dolu, klasicka pyramida hra. Podle nejakejch anal liz je uz vetsina lidi co BTC drzej v minusu.
    btw I use Archi3 :) Someday you will own nothing and be happy
    18.6.2022 22:01 kvr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Dík, já jsem četl někdy před 1-2 roky o 7k USD a o něco později 10k USD, taky ne extra spolehlivé zdroje, ale nelezlo mi do hlavy, proč to lidi kupují o tolik dráž, než stojí vytěžit. Jestli je pravda těch 35k USD aktuálně, tak těžko spekulovat o efektu - ale třeba to nechá cenu vzrůst, když už bude dostupný jenom v antikvariátu.

    Člověk z Horní Dolní avatar 19.6.2022 17:55 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Je klidne mozne, ze to za 10 let bude na 10nasobku, ale taky ze bude na tretine (z toho bych mel vetsi radost). Je to v podstate sazka na budouci naladu spekulantu.

    Jinak jeden duvod proc Bitcoin nemam rad je ta fanaticka komunita, je to takova sekta s politickym a antisystemovym podtextem.

    Druhy duvod je, ze nema zadnou vnitrni hodnotu a minimalni vyuziti. Jediny co me napada je schovani penez pred vladou, ale kolik lidi tohle potrebuje... a vlady to proste muzou zakazat, takze napriklad v Cine si proste zadnej Bitcoin nekoupis ani neprodas.
    21.6.2022 13:27 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Druhy duvod je, ze nema zadnou vnitrni hodnotu
    Jak definujes vnitrni hodnotu? Proste je to aktivum, ve ktere ma podstatna cast lidi viru, ze jej muze smenovat za penize, ze si za ne muze koupit zbozi a sluzby u nekterych prodejcu, atd. Dale je velmi zajimave, ze je pouzit blockchain, ze je konecny pocet bitcoins, ze bitcoinu v case bude spise ubyvat, atd. I ona technologicka zajimavost hraje roli. Je to proste alternativa k jinym investicnim nastrojum.
    Člověk z Horní Dolní avatar 21.6.2022 18:11 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Jako hodnota, ktera neplyne z moznosti smeny. Napriklad chleba muzu snist, farma produkuje potraviny, zlato lze pouzit na dekorace. To ze budu mit na ucte BTC misto CZK mi zivot nijak nezlepsi (max se da argumentovat, ze z toho nekdo bude mit lepsi pocit).

    U normalnich aktiv lze na zaklade tohohle odvodit hodnotu, pod kterou by to nemelo klesnout pokud je trh racionalni. Kdezto BTC stoji na vode, neni duvod proc by nemohl klesnout o 90%.
    22.6.2022 12:17 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Jako hodnota, ktera neplyne z moznosti smeny. Napriklad chleba muzu snist, farma produkuje potraviny, zlato lze pouzit na dekorace. To ze budu mit na ucte BTC misto CZK mi zivot nijak nezlepsi (max se da argumentovat, ze z toho nekdo bude mit lepsi pocit).
    A CZK (na ucte) ma hodnotu, ktera neplyne z moznosti smeny? Napriklad CZK nemuzes snist, neprodukuje potraviny ani nelze pouzit na dekorace... Max se da argumentovat, ze z toho nekdo bude mit lepsi pocit. :)
    Člověk z Horní Dolní avatar 22.6.2022 13:01 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    A ja snad tvrdim, ze fiat mena ma vnitrni hodnotu? :) Nema.

    Jeji hodnota se odviji od faktu, ze to je oficialni mena a ze volici maji zajem o to, aby jeji hodnota neklesala moc rychle.

    Kdyby BTC byla oficialni menou v nejake zemi a lidi by ji potrebovali k nakupu zbozi, sluzeb a k placeni dani, tak by se nedalo rict, ze hodnota BTC stoji na vode.
    Josef Kufner avatar 22.6.2022 13:46 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Člověk z Horní Dolní avatar 22.6.2022 16:53 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Pravda, nicmene cast poptavky po Bitcoinu, ktera je hnana uzivateli te meny v techhle zemich je zanedbatelna, jednak protoze to jsou male ekonomiky a druhak protoze lidi tam stejne pouzivaj hlavne jiny meny...
    Jendа avatar 23.6.2022 08:32 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Kdyby BTC byla oficialni menou v nejake zemi a lidi by ji potrebovali k nakupu zbozi, sluzeb a k placeni dani, tak by se nedalo rict, ze hodnota BTC stoji na vode.
    Nestačí že je oficiální měnou drogových tržišť a podobného byznysu? :) Jak se říká:
    Monero, které jsem zmínil, je prakticky neoficiální měnou všech temných a ilegálních tržišť na internetu. Investicí do Monera si kupujete defacto podíl na byznysu, který raketově roste, který nikdy žádná vláda nezakáže, protože už je dávno zakázaný a vlády si s ním nevědí rady. Krypto opravdu není "nekryté", jak říkají experti na novinkách cézet. Zrovna ten temný trh možná generuje větší obraty, než kdejaká banánová zemička.
    Člověk z Horní Dolní avatar 23.6.2022 15:16 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Jo, to je validni argument pro investici do Monera :) Zalezi taky na tom, jak velkou cast poptavky po Moneru tvori jeho uzivatele vs spekulanti. A na tom, jestli se muzou tisknout nove Monera, coz nevim.
    22.6.2022 14:27 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Druhy duvod je, ze nema zadnou vnitrni hodnotu a minimalni vyuziti.
    Což je ale taknějak definice peněz. Tzn. to je asi jako stěžovat si, že vstupenka do divala je k ničemu, protože to je cár papíru bez vnitřní hodnoty...
    Člověk z Horní Dolní avatar 22.6.2022 21:00 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Je to argument proti investici do Bitcoinu. U vstupenky mas skoro zaruceno, ze te za ni pusti do divadla. U korun mas mas skoro zaruceno, ze i v teto inflacni dobe neklesne jeji hodnota za mesic o vyrazne vic nez 1 % (predpoklada se ulozeni na sporicim ucte). Duvody jsou zrejme, lidi tu menu pouzivaji a centralni banka se snazi o jeji stabilitu.

    Ale u Bitcoinu neni zadny mechanismus, ktery by zarucoval, ze ho prodas bez velke ztraty - nema vnitrni hodnotu, nema centralni banku, lidi to skoro vubec nepouzivaji jako menu. Za den spadne klidne i o 20%.

    V podstate neni duvod proc vlastnit Bitcoin nez "myslim si, ze to pujde nahoru".
    22.6.2022 21:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Ale u Bitcoinu neni zadny mechanismus, ktery by zarucoval, ze ho prodas bez velke ztraty - nema vnitrni hodnotu, nema centralni banku, lidi to skoro vubec nepouzivaji jako menu. Za den spadne klidne i o 20%.
    Ano, souhlasim, ale není to absencí vnitřní hodnoty ...
    Josef Kufner avatar 23.6.2022 23:56 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    U korun mas mas skoro zaruceno, ze i v teto inflacni dobe neklesne jeji hodnota za mesic o vyrazne vic nez 1 %
    Československá měnová reforma (1953)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    JiK avatar 24.6.2022 00:53 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    nejvetsim nepritelem obcana je vzdycky jejich vlastni vlada.
    24.6.2022 12:58 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    +1
    25.6.2022 00:09 kebab s hranolkama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Mas pravdu, ani rohliky a neco k tomu si za to nekoupis.
    18.6.2022 18:34 konecsvěta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    průser je že se přestává vyplatit těžit, takže gg
    18.6.2022 19:53 mln
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Navrat primitivnej barterovej ekonomiky. Je nieco lahko prenosné coho hodnota neklesá ?

    Pár rokov dozadu kupil som si podiely z euroveho dlhopisoveho fondu a aj nejakeho rizikovejsieho akcioveho fondu, Za poslednych 9 mesiacov stratil 15 percent hodnoty (bez ohladu na to ci to boli akcie alebo dlhopisy).

    Dokonca aj cena fyzickeho zlata zas klesá.

    Bude sranda ak sporitelia v suktromnych dochodkovzch fondoch uvidia vyysledok "garantovanych bezpecnych fondov".

    Chcelo by to nejakú absolutnu S.I. jednotku pevne uchovatelnej finančnej hodnoty.
    19.6.2022 10:58 VoDo | skóre: 10 | blog: Archi3mini
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Fondy jsou podvod na lidi je to spojeny vlada/fondy. Fondy musej kupovat dluhopisy ktery vlada vyda :) Stejny je to s ruznejma financnima poradcema, ti jsou tam pro to aby oni vydelali na ne klient to je druhorady. Nejlepsi je starat se o svoje penize sam, jo stoji to cas hlavne na zacatku ale pak je udrzba jen udrzbou. Moje portfolio se az minulej tyden dostalo do ztraty jedno procento, leden az cerven, celkove je v plusu, zatimco burzy jsou od 10% do 30% dole tento rok. Tuto situaci vyuzivam k nakupu tech spolecnosti ktery jsou v minusu v mem portfoliu, vic akcii za min penez=vetsi pasivni prijem ve forme dividend ktery pak reinvestuju. Co se tyce zlata tak zlato mam misto pojistky, kdyby se vsechno zhroutilo tak zlato bude zase platidlo, treba na cernem trhu, ale urcite nekdo radsi vezme zlato za nakup nez virtualni penize ci tokeny.
    btw I use Archi3 :) Someday you will own nothing and be happy
    Jendа avatar 20.6.2022 21:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Fondy musej kupovat dluhopisy ktery vlada vyda :)
    Osvětli nám, jaké vládní dluhopisy musí kupovat například fond VTSAX (kdo namítne, že v ČR nejde koupit, může si koupit ETF z něj VTI), nebo ať zůstaneme kompletně v ČR, Fio akciové fondy (což teda nedoporučuju protože je managovaný).
    Člověk z Horní Dolní avatar 19.6.2022 18:03 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Komodity sly hodne nahoru. A taky tu jsou protiinflacni dluhopisy. Nemovitosti se celkem drzi, ale bojim se, ze to pujde dolu, co jsem cetl tak v USA to zacina padat. Akcie jsou za posledni rok -3,67% (MSCI World, v eurech).

    A slo by vytvorit financni instrument, ktery by kazdy mesic nakoupil kosik zbozi, ze ktereho se pocita inflace a po mesici zas prodal (samozrejme jde o princip, nepopisuju presne fungovani). Pak by spolehlive uchovaval hodnotu.
    Člověk z Horní Dolní avatar 19.6.2022 18:05 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Kazdopadne je zajimave, ze skoro nejlepsi uchovavatel hodnoty behem inflace jsou... penize.
    Jendа avatar 20.6.2022 21:18 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    A taky tu jsou protiinflacni dluhopisy.
    Jednak už nejsou a jednak i když ještě byly, tak to byla naprostá komedie.
    25.6.2022 00:23 #
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Dokonca aj cena fyzickeho zlata zas klesá.
    Tam je to narozdil od crypta jen docasne, jestli to nesouvisi s embargem na zlato pochazejici z ruska. Ackoliv by melo mit spis v evrope logicky vzrustajici vykupni hodnotu, pokud je ho nedostek. Cena zlata by mohla klesnout leda kdyby spadnul meteorit s jeste lesklejsim kovem.
    Jendа avatar 25.6.2022 02:39 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    To jsem nevěděl, že je současná cena zlata určená tím, že je to nejlesklejší kov na světě.
    Glee avatar 25.6.2022 02:56 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    A nemelo Krizek na mysli to, ze je to momentalne celkem levnej inertni kov do tvy MoBo?

    Vazne se ptam, nemam zajem ted prosedet par noci zjistovat, v cem to spociva a jak se ten IT (co to uz dnes neni, ze) trh pohnul. Navic ceny energii tam neco hrat asi budou ale pak otazka, jak moc v JV Asii a jak moc to dopada na Zapad (ehm, dopada uz od aspon zacatku 2021, spis o mesice drive, ze - kdo hledal notas, tak vi, akorat uz nevim kdo komu cli co... 22/150EUR asi nebude gro problemu).

    Mohu byt vas uplne mimo.
    The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
    JiK avatar 25.6.2022 05:41 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Ono je celkem netriviální i zdůvodnění proč je zlato a stříbro leskle a proč je jen zlato žluté. Když to smysluplně vysvětliš tady ve fóru, Jendo, mas u mne zapocet.
    25.6.2022 19:53 #
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Kdybys vedel, tak bys pochopil ze tam jsem nemluvil o soucasne cene ale cene kovu jako takoveho. A tim leskem jsem myslel podobenstvi svitu Slunce. Pak je to tezko dostupny a omezeny zdroj.
    Jendа avatar 26.6.2022 03:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    A o kolik je nižší cena kovu jako takového než současná cena?
    26.6.2022 19:09 #
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Neobchoduju s tim. To se zeptej spis toho kdo mluvil o tom snizeni.
    xxxs avatar 19.6.2022 14:36 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    utulny dom, ktory dokonale zapada do ticheho prirodneho prostredia. je dokonale pasivny, uzivatel neplati ani korunu za elektrinu, alebo vodu. esteticky harmonicky ladeny rustikalny look s vkusne zakomponovanou modernou strechou v kontraste s farebne odlisenym hrebenom navodzuje dojem organickeho celku.
    19.6.2022 16:37 Strom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Navic tam neni zadny Linux.
    xsubway avatar 19.6.2022 17:09 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Jedna z věcí, které Fordu Prefectovi připadaly na lidech nejnepochopitelnější, byl zvyk neustále opakovat naprosto očividná fakta, jako například to je ale krásně, ty jsi ale dlouhán, nebo jejej, vypadá to, že jsi spadl do desetimetrové studny, jsi v pořádku?
    Adam Douglas, Stopařův průvodce po galaxii
    20.6.2022 08:10 !!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    !linux is everywhere!
    Jendа avatar 20.6.2022 21:19 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Já jsem si koupil NFT na dům. Je to skoro jako kdybych si koupil dům, ale nebylo to ovlivněno pádem kryptoměn.
    21.6.2022 14:00 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    NFT na dum? Myslis tim zapis v Franziszeischer Kataster ? :-)
    Gréta avatar 20.6.2022 23:25 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    JiK avatar 22.6.2022 15:03 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Ceska narodni banka zvedla sazbu na 7% [zdroj]
    Člověk z Horní Dolní avatar 22.6.2022 16:49 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Je to dobre nebo spatne? Menova politika je jedno z temat, na ktere maji skoro vsichni silny a vyhraneny nazor :)
    JiK avatar 22.6.2022 17:05 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    viz muj blog, kdy jsem to prorokoval...ja se tehdy vubec strefil v nejprijemne mnoha vecech, narozdil od stedre zaplacenych zelenych idotu z bruselskeho politbyra...

    Co se stane kdyz vyroste inflace?
    ... jake budou dusledky? Co se stane, kdyz to bude vic a vic? 10%? 15%? Co se deje? Co prijde? Budou potrestani zodpovedni, stradatele, jako uz tolikrat v historii "nove doby". A budou odmeneni dluznici, a nejvetsim dluznikem je kdo? Stat. Co udela? Ma 2 moznosti, bud delat, ze ho to nezajima, a lidi at si pochcipaji, nebo to prostrednictvim zvyseni urokovych sazeb centralnich bank zacit krotit. Jenze, kdyz se zvysi sazby, treba na 5%, 8% nebo 10%, bude to mit dusledky v tom, ze zacne krachovat ekonomika, zvykla na levne uvery, zastavi se prumysl, vzroste nezamestnanost, a lidi se zacnou mit znatelne hur. Navic k tomu zdrazeni, ktere nezmizelo. Zvyseni sazeb vyvolava odliv penez z akcii a pokles jejich cen. To taky neni dobre.

    Navic, i kdyby se nic z toho nestalo, bude mit Stat obrovsky problem dal platit sve vlastni dluhy. Eurozona je zadluzena cca 100% sveho rocniho produktu. Staty utraci bezne o ctvrtinu vic, nez vyberou. Bere se to jako normalni. Kdyz bude centralni bankou nastaven i jen velmi skromny urok 5%, bude stat muset platit 5% GDP jen za uroky uz existujicich dluhu. I kdyby si uz nepujcili ani cent. Znate vladu, ktera dokaze hospodarit aspon vyrovnane, bez dalsich pujcek? Ja ne.

    Tech 5% uroku, ktere by platili za existujujici dluh, to je pri 50% prerozdelovani GDP pres statni rozpocet, asi tak dvakrat tolik, tedy 10% prijmu narodnich rozpoctu. U 30% prerozdelovani by to bylo 15% prijmu toho rozpoctu. A to je pri smesne nizkych 5% urochich.
    22.6.2022 18:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Jak bys řešil odliv výroby z USA do Číny? Podporuješ zavedení cel á la Trump? Nebo nějaký jiný mechanismus?
    JiK avatar 22.6.2022 18:28 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    prestat delat ze zapadu danove peklo, prestat z nej delat preregulovany skanzen, snizit firemni dane, umoznit firmam repatriovat zisky, zaridit aby firmy samy chtely podnikat a zamestnavat lidi v zemich, kde to pred nastupem rudozelenych idiotu slo cele generace.

    Neni to tezke, staci prestat myslet jako greten, jako genderove nevyhraneny absolvent humanitni fakulty s modryma vlasama a krouzkem v nose, jako parazit, ktere si uz 40 let zivime z dani. Az tihle darmozrouti pujdou zebrotou, a budou sve marxisticke fantasmagorie hlasat v hyde parku z krabice od mydla hloucku 3 stejne jebnutych posluchacu, bude zapad zase fungovat...
    22.6.2022 21:26 jbv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Jasně a kdo v těch firmách bude pracovat, když třeba u nás je zaměstnanost prakticky na nule? A to i přes příliv levných pracovníků z východu. Musíš používat mozek, ne jen stranickou knížku plnou dogmat.
    JiK avatar 22.6.2022 21:33 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    kdyz vyhazes 1/2 zamestnancu statu a na nej prisatych organizaci, aby byli donuceni delat to, za co jim zakaznik dobrovolne zaplati, tak bude zamestnancu dost. A volnotrzni system je alokuje optimalne, tedy tam, kde je zakaznik chce a potrebuje, ne jinam...kde je chce politbyro EU...
    22.6.2022 21:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Otázka za 10 bludišťáků, proč by je volnotržní systém měl optimálně alokovat, když může mnohem optimálněji za stejnou cenu naalokovat 20 lidí z nějaké shithole v třetím světě, kteří ze svého platu neutrácejí za blbosti typu čistá voda nebo pravidelná stomatologická prohlídka?
    22.6.2022 21:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    On je v USA taky nějaký významný Hyde Park? Z posledních 40 let vládla v USA GOPka 22 let, za jejich vlády se do Číny přesouvalo úplně stejně jako ve zbylých 18 letech. Že by tam v té době bylo "daňové peklo"? Nějak mi to jako vysvětlení nepřipadá dostatečné.

    No nic. Doufal jsem v myšlenku, dostal jsem politické slogany. Tak snad jindy.
    22.6.2022 17:37 VoDo | skóre: 10 | blog: Archi3mini
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Je to dobre, jeste zvednout uroky na hyposkach aspon na 10%, proste navrat k normalu a ne rozhazovat penize! Inflace zpusobila kolaps nekolika civilizaci.
    btw I use Archi3 :) Someday you will own nothing and be happy
    22.6.2022 19:24 CZK
    Rozbalit Rozbalit vše Bitcoiny vs. homosexualismus a pražská zlodějna
    Pěkná chaloupka, držím palce s rekonstrukcí, ať brzo bydlíte. Hlavní je stejně ten pozemek, ten má největší cenu. Myslím, že se nemáš za co stydět - vydělat spekulací na BTC je poměrně seriózní způsob obživy. Ale taková homosexuální klika v Praze, to je úplně něco jiného. Premiér Fiala bude mít svůj comming out už za necelou hodinu. Nejspíš národu oznámí, že rvát si to do zadku je normální a lidi si mají na drahotu a okrádání od čtyřprocentních zvyknout. Prý tam vystoupí i kokainista a homoděj a předvedou zábavné číslo. Lidi bez peněz prý žijí ekologičtěji a chudoba je krásná věc, Petr otáčí kormidlem směr Brusel a roztáčí další ožebračování národa. O státní suverenitě se nedá už vůbec mluvit - zadlužit a zaprodat, to je jejich heslo. Totéž dělají s Ukrajinou. Zelenského napumpovali prachama a už je jejich. Rozpoutali válku na Ukrajině, aby jí mohli půjčit výhodně (pro ně) peníze, vypráskat tam zastaralou munici a hlavně si nahrabat na zakázkách na poválečnou obnovu. A kolik homosexualistů tomu tleská? Snad půlka Prahy a skoro celé Brno. Piráti jsou v parlamentu jen díky spolčení s mafiánským STANem (mimochodem, když do STAN přidáme jedno písmeno, dostaneme: SATAN). Pseudopravicová TOP 09 už neví, co dalšího by přihrála EU a jak víc pošpinit národ. Naprosto zbytečná a marginální strana, ale Kalousek by měl stejně viset. Tahali černocha do politiky a oblíkali ho do obleku s motýlkem a jak to dopadlo? V pražské kavárně se budou donekonečna plácat po ramenou a vzájemně se ujišťovat, jak je ta EU a migrace bezva. Lidi jsou jim ale u prdele. Hlavně si nahrabat, zaprodat, pošlapat. Hnus, flus, zelenej kemr, hydrant, přechod, semafor.
    22.6.2022 21:33 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoiny vs. homosexualismus a pražská zlodějna
    Jak Západ rozpoutal válku? Tam přece žádná válka není. Kreml pouze provádí specielní pětidenní vojenskou operaci. Dej na to prosím pozor, říkat tomu nesprávně válka je na až 15 let.
    23.6.2022 15:22 CZK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoiny vs. homosexualismus a pražská zlodějna
    Pěkná chaloupka, držím palce s rekonstrukcí, ať brzo bydlíte. Hlavní je stejně ten pozemek, ten má největší cenu. Myslím, že se nemáš za co stydět - vydělat spekulací na BTC je poměrně seriózní způsob obživy. Ale taková homosexuální klika v Praze, to je úplně něco jiného. Premiér Fiala bude mít svůj comming out už za necelou hodinu. Nejspíš národu oznámí, že rvát si to do zadku je normální a lidi si mají na drahotu a okrádání od čtyřprocentních zvyknout. Prý tam vystoupí i kokainista a homoděj a předvedou zábavné číslo. Lidi bez peněz prý žijí ekologičtěji a chudoba je krásná věc, Petr otáčí kormidlem směr Brusel a roztáčí další ožebračování národa. O státní suverenitě se nedá už vůbec mluvit - zadlužit a zaprodat, to je jejich heslo. Totéž dělají s Ukrajinou. Zelenského napumpovali prachama a už je jejich. Rozpoutali válku na Ukrajině, aby jí mohli půjčit výhodně (pro ně) peníze, vypráskat tam zastaralou munici a hlavně si nahrabat na zakázkách na poválečnou obnovu. A kolik homosexualistů tomu tleská? Snad půlka Prahy a skoro celé Brno. Piráti jsou v parlamentu jen díky spolčení s mafiánským STANem (mimochodem, když do STAN přidáme jedno písmeno, dostaneme: SATAN). Pseudopravicová TOP 09 už neví, co dalšího by přihrála EU a jak víc pošpinit národ. Naprosto zbytečná a marginální strana, ale Kalousek by měl stejně viset. Tahali černocha do politiky a oblíkali ho do obleku s motýlkem a jak to dopadlo? V pražské kavárně se budou donekonečna plácat po ramenou a vzájemně se ujišťovat, jak je ta EU a migrace bezva. Lidi jsou jim ale u prdele. Hlavně si nahrabat, zaprodat, pošlapat. Hnus, flus, zelenej kemr, hydrant, přechod, semafor.
    Jak Západ rozpoutal válku? Tam přece žádná válka není. Kreml pouze provádí specielní pětidenní vojenskou operaci. Dej na to prosím pozor, říkat tomu nesprávně válka je na až 15 let.
    Západ se k Rusku chová velice nepřátelsky a neustále na něj útočí. Rusové se nám přesto snaží vycházet vstříc, dodávají suroviny, které potřebujeme a když Západ znemožnil za ně platit ve svých měnách, tak Rusko nabídlo náhradní způsob platby v Rublech, abychom nebyli na suchu. Teď už Rusům dochází trpělivost a přestávají s námi chtít obchodovat. Ale ty se jim divíš? Ty bys chtěl obchodovat s někým, kdo dodává zbraně, které zabíjejí tvoje lidi, a kdo tě neustále napadá kudy chodí (mezinárodní organizace, sankce, média atd.)?
    23.6.2022 17:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoiny vs. homosexualismus a pražská zlodějna
    Nedivim se, zcela s tebou souhlasim, měli bychom je přestat terorizovat dodáváním pokročilých technologií a kupováním jejich surovin. Neměli bychom jim nadále bránit v jejich snu stát se chudou provincií Číny.
    Petr Tomášek avatar 24.6.2022 08:43 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoiny vs. homosexualismus a pražská zlodějna
    Západ rozpoutal válku tím, že Rusko vtrhlo na Ukrainu. LOL
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Gréta avatar 24.6.2022 20:34 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bitcoiny vs. homosexualismus a pražská zlodějna

    tak nakonec jel vobvyklej dezinformační narativ že za neschopnost současný vlády něco dělat muže putin a minulá vláda aže si všichni musíme utáhnout vopasky. jediný zajímavý natom bylo že porušil zákon o provozování rozhlasovýho a televizního vysílání páč v mimořádným projevu neřek nic mimořádnýho prostě vobyč provládní propaganda :O :D :D ;D

    Provozovatel vysílání je povinen poskytnout v naléhavém veřejném zájmu státním orgánům a orgánům územní samosprávy na jejich žádost nezbytný vysílací čas pro důležitá a neodkladná oznámení v souvislosti s vyhlášením nouzového stavu, stavu ohrožení státu, válečného stavu, stavu kybernetického nebezpečí, nebo opatření na ochranu veřejného zdraví; odpovědnost za obsah těchto oznámení má osoba, které byl vysílací čas poskytnut,

    hele :D :D

    25.6.2022 00:00 Závišt
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    To jsou solary na strese?
    Člověk z Horní Dolní avatar 25.6.2022 16:16 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prodal jsem Bitcoiny a koupil si za ně dům
    Ano, Tesla Roof.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.