abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 565 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager

    3.4.2010 04:31 | Přečteno: 1386× | poslední úprava: 3.4.2010 06:34

    Pri väčšom počte otvorených okien sa mi zdal môj desktop neprehľadný a prepínanie medzi oknami neefektívne. Predstavil som si nejaký koncept, ktorý by mi vyhovoval. Vytvoril som panel, ktorý je vždy viditeľný a obsahuje zoznam otvorených okien.

    Prepínanie okien mi lezie na nervy. Navyše v KDE4 sa jedná o dosť zdĺhavý proces ak je systém zaťažený. Pri stlačení Alt+tab musím klávesy podržať, kliknúť na požadovanú aplikáciu v zobrazenom menu a klávesy pustiť. V spodnom panely sa mi zase aplikácie dávajú so skupín. Ak nie, pri väčšom množstve aplikácii vzniká mini-menu. Tieto zaužívané varianty mi nevyhovujú.

    V prvom rade nemám rád širokouhlé obrazovky. Mám radšej pomer 4:3. Môj notebook však má 16:9. Miesto navyše tam určite nájdem. Pomocou nového plasma panela umiestneného na ľavý okraj obrazovky som dosiahol požadovaný efekt prehľadnosti a nepretržitej dostupnosti pri prepínaní okien.

    V spodnej časti som ponechal štandardnú configuráciu, aj keď na prázdne miesto v strede spodnej lišty som chcel dať KRunner applet. Neprišiel som však ako na to.

    Tento návrh je možno uplná drobnosť a zbytočnosť, ale po dvojdňovom používaní sa mi zdá celkom efektívny a vyriešil môj dlhodobý problém. Taktiež sa zobrazuje väčšia časť titulky okna, čize okno sa dá medzi množstvom podobných okien ľahko rozpoznať. Aj pri otvorení množstva okien, sú všetky aplikácie dostupné priamo, prehľadne a nepretržite na obrazovke bez zbytočných preklikávaní a klávesových skratiek.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager, obrázek 1 Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager, obrázek 2

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Marián Kyral avatar 3.4.2010 07:41 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    V spodnej časti som ponechal štandardnú configuráciu, aj keď na prázdne miesto v strede spodnej lišty som chcel dať KRunner applet. Neprišiel som však ako na to.
    A problém je, že to nejde dát doprostřed, nebo, že není ten krunner applet? Já jsem našel jen nějaký search box, který se chová stejně jako Kmenu - tedy na ploše box, v panelu jen tlačítko na které je třeba kliknout.
    3.4.2010 15:09 wike | skóre: 19 | blog: experimental
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Nenašiel som krunner applet. Tiež som našiel jedine ten search box, ale to nie je ono.
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.4.2010 07:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    +1, výborný řešení pro časy, kdy už nebude k dostání normální monitor, ale jen ty posraný "nudle" 16:9/10.
    Saljack avatar 3.4.2010 09:11 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Mě ty nudle celkem vyhovují, když si na to člověk zvykne tak je to v pohodě. Nejhorší, že na to vůbec nereagují vývojáři a vše se dělá primárně pro 4:3.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.4.2010 09:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Mně neskutečně sere, když dole kus chybí, místo 1280x1024 jen 1280x nějakej pasquil...
    3.4.2010 09:49 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Proto musíš jít výš, třeba 1680x1050 nebo 1920x1200 :)) obojí už je i na ntb, těch 1680 min. od 15"
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.4.2010 09:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Mam 1600x1200 (a v plánu rozchodit 1920x1440), co si mam koupit? FullHD Televizi? á150px ti vemou jen ty blbý lišty FF + něco ještě taskbar dole, takže při prohlížení webu s monitor(k)em 1680x1050 budu mít vertikálně jen nějakejch 800px?!, Čili dva čtverce?! :-D Děkuju pěkně...
    3.4.2010 10:22 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Právě proto je lepší mít i lišty napravo. Pak máte všechny ovládací prvky (scrollbar, toolbar i okenní dekorace) napravo a nemusíte tolik jezdit myší. Tedy pokud nemáte vzpurné Ubuntu…
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.4.2010 10:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Ne, nemam, ale představit si to stejně nedovedu, nebyl by screenshot ;-)
    3.4.2010 10:50 pepik | skóre: 16 | blog: nevim | Chlumec nad Cidlinou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Příloha:
    Taky používám lištu napravo.
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.4.2010 10:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    njn, ušetříš 30px, ale dalších 150 ti stejně sežere prohlížeč. Je to určitě řešení "pod ruku", ale já používám k ikonkám na liště i textový popisky, protože ve KDE4 polovinu těch ikon změnili tak, že nevim kterej program je kterej...
    3.4.2010 10:57 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Někdo by skoro řekl, že je lepší tu lištu tam nemít vůbec :))) ikdyž ji mám taky... sice s xmonadem, ale tray, teploty apod. ptákoviny stejně musim mít na očích...
    tomboytom-deviant avatar 3.4.2010 16:30 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Mohu se zeptat, co jste tímto uspořádání získal? Protože jestli se nemýlím, tak většina programů má nejčastěji používané ovládací prvky nalevo. Jaký tedy používáte software, když je to pro Vás výhodnější mít taskbar napravo? A nebo se živíte zavíráním oken?
    3.4.2010 10:57 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Příloha:
    V příloze. Takhle má plocha stránky přibližně 16:10.
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.4.2010 11:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Příloha:
    No, a následuje ukázka, jak moc jsou ty nudle dole ochuzený (samozřejmě u tohohle konkrétního případu nemyslim rozlišení, ale poměr stran).
    3.4.2010 11:29 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Pre aplikacie, ktore vacsinu casu pouzivam maximalizovane (konsole, opera) mam zrusene okenne dekoracie. Dalsi riadok k dobru. Pripadny presun a zmenu velkosti robim cez alt+(prave|lave) mysitko.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    3.4.2010 11:33 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Tak si ten obrázek zvětšete na celou výšku obrazovky, a uvidíte, že naopak u vás je to ochuzené vpravo… Samozřejmě záleží na úhlu pohledu, mně připadá, že „přebytečné“ místo je lepší mít po stranách a ne dole, protože do svislého prostoru se lépe poskládají různé paletky, lišty, apod.
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.4.2010 12:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Tak si ten obrázek zvětšete na celou výšku obrazovky, a uvidíte, že naopak u vás je to ochuzené vpravo…
    To samozřejmě jo ;) ale když se teď celej den budu bavit přepínánim monitoru do 1920x1440, tak za předpokladu že mi ten Radeon nevybouchne, bude to chybět zase dóle :P
    Samozřejmě záleží na úhlu pohledu, mně připadá, že „přebytečné“ místo je lepší mít po stranách a ne dole, protože do svislého prostoru se lépe poskládají různé paletky, lišty, apod.
    jj, je to věc názoru, já mam třeba přesně opačnej a místo mi chybí vždycky dóle... ;)
    Jezekus avatar 4.4.2010 14:40 Jezekus | skóre: 19 | blog: jezkova_nora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    souhlasim covece, taky mi porad chybi misto dóle...
    16:10 na notebooku trpim, pac nejblizsi kus s 4:3 stal 45 bez dph :-(
    Na desktopu jedu 2x4:3 a nemuzu si to vynachvalit. Nikdy bych to za nic nevymenil.
    4:3 RULEZ! :-D (idealne 1600x1200 a vic)
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2010 14:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Přesně, jestliže mam vedle sebe dva Kwrity a bastlim navzájem dva HTML kódy, tak i kdybych si tam při těch 1200px dal osmičku font, furt mi chybí místo dóle. Navíc mně ani nenapadá, co bych () musel dělat, aby mi chybělo vpravo...
    mirec avatar 5.4.2010 09:26 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Příloha:
    Aj na relatívne malom monitore sa dá čo-to zobraziť. Menu a podobné veci moc nepoužívam, štýl skulpture je celkom úsporný, menší font, menšie ikony a človek sa cíti skoro, ako keby to malo vyššie rozlíšenie.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.4.2010 11:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    LOL! :-D prej malý rozlišení :-D čekal sem tak 800x600 :-D
    mirec avatar 5.4.2010 12:46 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Myslel som to oproti ostatným. Inak tých 1280x1024 považujem za takmer ideálne. U webových stránok to nie je až extrémne široké (weby s variabilnou šírkou sa naprd čítajú pri veľkej šírke monitora no a weby s pevnou šírkou využívajú len malú časť plochy) a postačuje to na zobrazovanie 2 textových editorov so šírkou > 80 znakov vedľa seba.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    kotyz avatar 5.4.2010 13:30 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    presne, taky mam 1280x1024 a staci to. a takhle maly pismo bych si v zivote dobrovolne nenastavil, to bych to musel cist s lupou :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    mirec avatar 5.4.2010 16:11 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Záleží od dpi. Ja mám veľký monitor (17"), takže mi to bez problémov stačí na čítanie z tých 50cm.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    kotyz avatar 5.4.2010 20:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    taky mam sedmnactku a cist se to sice da, ale pohodlne v zadnym pripade ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    stativ avatar 3.4.2010 10:05 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    16:10 se docela dá. Je to dost blízko 3:2, což je dobré kvůli fotkám (ale 3:2 monitor by byl lepší). 16:9 je neskutečný humus.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    3.4.2010 10:58 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Na druhou stranu když člověk ty fotky pak tahá z rawu, tak má po bocích stejně hromadu panelů na nastavování, takže on ten prostor tam se i hodí :)
    xkucf03 avatar 3.4.2010 12:35 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Pri väčšom počte otvorených okien sa mi zdal môj desktop neprehľadný a prepínanie medzi oknami neefektívne.
    Koukám, že máš šest ploch – když ti okna mezi ně rozložíš, tak by jich měl být rozumný počet, ne? Já mám osm ploch a většinou na nich mám 1-3 okna (akorát u Jabberu je jich víc), takže se v pohodě vejdou do vodorovného panelu. Toho místa, které zabere svislý panel by mi prostě bylo líto.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Josef Kufner avatar 3.4.2010 13:55 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Tak tak. Chce to lépe využívat plochy. Pak taskbar ani není potřeba a celá lišta se může zcvrknout na malý panýlek schovaný v růžku...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    3.4.2010 15:49 wike | skóre: 19 | blog: experimental
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Šesť plôch mám pretože tak to je default :) Viac plôch veľmi nepoužívam, neviem tomu prísť na chuť. Ked si rozhodím okná na rôzne plochy, potom ich musím hľadať. Môžeš mi prezradiť aký systém usporiadania na viacerých plochách používaš Ty ?
    default avatar 3.4.2010 16:37 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    Šesť plôch mám pretože tak to je default :)
    Default používá plochu jen jednu. :-D
    xkucf03 avatar 3.4.2010 17:16 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Využití více ploch
    Šesť plôch mám pretože tak to je default :)

    V Jaké distribuci? Většinou jsem viděl 4 plochy (a někde jen dvě).

    Môžeš mi prezradiť aký systém usporiadania na viacerých plochách používaš Ty ?

    Mám šest celkem stabilně využívaných ploch:

    • Běžné prohlížení webu + e-mail
    • IM – Jabber (hodně oken s MUC a chaty s lidma)
    • Multimédia – amarok a někdy kaffeine, vlc – zábava
    • jEdit
    • Netbeans
    • Konsole roota a ssh spojení na nejčastější servery, které mám otevřené skoro pořád

    A na těch dvou zbývajících plochách (případně dalších) si otvírám další konsole, prohlížeče, Gimpy, SQL klienty atd. tak, abych měl blízko sebe související věci – třeba píšu HTML a pak se dívám na výsledek v prohlížeči tím, že se přepnu na sosední plochu. Plochy jsou vedle sebe a klávesová zkratka je vždycky stejná – místo abych musel listovat okny pomocí Alt+Tab a hledal to správné.

    Aneb „Okurky patří do sektoru b5:-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    3.4.2010 22:46 wike | skóre: 19 | blog: experimental
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využití více ploch
    Prepac, pomylil som sa. Teraz som si vsimol, ze uz predtym som skusal pracovat s viacerymi plochami. 4 plochy boli predvolene. Vyskusal som pracu s viacerymi plochami a teraz uz neviem som bez toho mohol zit :)
    3.4.2010 12:44 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    A nějaký jiný applet jsi zkoušel? Jako třeba smooth-tasks nebo fancy-tasks? Takhle s textovými popisky je to opravdu divné a žere to dost místa.
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.4.2010 14:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    ...ale jak už jsem tady někde psal: ta grafika těch ikonek se s KDE4 změnila tak, že bez používání těch popisek člověk neví kterej program je kterej... :-D
    Nicky726 avatar 3.4.2010 16:10 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    No, nedávno jsem objevil přepínání oken přes ,,prezentaci oken`` takže zmáčknu alt+tab, držím alt, najedu myší na okno, na které se chci přepnout, a pustím alt. Což mi na desktopu přijde relativně rychlý, navíc lze používat stále klasickou metodu, stistknu alt a mačkám tab, abych se přepínal mezi okny. Vyloženě klikání myší do taskbaru jsem naposled používal kdysi dávno na windows.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    xkucf03 avatar 3.4.2010 17:20 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    takže zmáčknu alt+tab, držím alt, najedu myší na okno, na které se chci přepnout, a pustím alt.
    Dobrý tip, díky. Taky je šikovná „Prezentace oken“ a „Mřížka plochy“ – najedu myší do rohu obrazovky a kliknu. To jsou efekty, které jsou nejen hezké, ale i užitečné (takových moc není) :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    default avatar 3.4.2010 17:28 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Experiment s KDE 4.4 - vertikálny task manager
    A co kurzorové klávesy?

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.