abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 559 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Takhle nějak začínala sametová revoluce ..

    25.10.2013 02:47 | Ostatni

    Téměř podařený průnik Svobodných Pirátů s Hlavou vzhůru na cenzurovanou superdebatu v ČT a Policejní stát v akci        

    Hodnocení: 67 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    25.10.2013 08:22 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    proto jdu volit komunisty
    xvasek avatar 25.10.2013 08:37 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    To jdeme všichni, ale kterou stranu? :-)
    coder avatar 25.10.2013 10:14 coder | skóre: 4 | blog: lINUKS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Bedňa avatar 25.10.2013 11:52 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    25.10.2013 11:10 jekub
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    a jste levý, nebo pravý?
    Agent avatar 25.10.2013 16:55 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Mě jde většinou doleva, ale občas ho přehodím i do druhý nohavice. Změna je život.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Saljack avatar 25.10.2013 10:48 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    S tímhle mě ČT celkem naštvala. Pokud se pamatuji, tak má ČT nějaký kodex a v tom je něco o tom, že dá stejný prostor stranám, které mají ve volebních průzkumech aspoň 2% což by piráti splňovali (pokud se mílím opravte mě). Proč teda podmínkou pro debatu byla opakovaná účast v předvolebních debatách z krajů? Tohle mi přišlo celkem nefér a nemorální a navíc v posledních průzkumech měli piráti víc než zelení. Ale co mě z včerejší debaty nejvíc zklamalo byl pan Moravec, který to u Okamury a trochu přehnal. Nechápu proč se ho snažil tak potopit, za to že nesplnil vše co slíbil v kandidatuře na senátora. Jak asi mohl sám prosadit zákony? Proč nepotopil ODS za zvyšování daní ČSSD, TOP09 a další za nesplněné sliby?
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    xxx avatar 25.10.2013 11:29 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Moravec uz v CT nema davno co delat. Je to vyseptalej moderator, kterej si s pulkou starejch politickejch struktur davno tyka. Od nej snad nekdo jeste ocekava neco objektivniho?
    Please rise for the Futurama theme song.
    25.10.2013 13:32 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Ale co mě z včerejší debaty nejvíc zklamalo byl pan Moravec, který to u Okamury a trochu přehnal.
    +1
    25.10.2013 13:56 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Potápět Okamuru? Nemůžu si stěžovat, ten chlap do čelních ústavních funkcí ale vůbec nepatří.
    25.10.2013 14:16 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Ja mu verim, na rozdil od mnoha ostatnich.
    Agent avatar 25.10.2013 16:32 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Ať si nejdřív udělá pořádek ve vlastní straně. On něco tvrdí a jeho strana tvrdí něco jiného. Např. že je pro zvýšení minimální mzdy, oficiální stanovisko jeho strany je ale proti...
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    25.10.2013 18:02 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    A co mu jako věříte? Vždyť je to s prominutím exot. Zvykl si mít držku v televizi a teď by chtěl být ještě větší celebrita. Jako nějaké pozitivní hodnoty v něm fakt nevidím.
    26.10.2013 19:01 :)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Keď bol v tej reality show (neviem už ako sa to volalo, v porote zloženej z úspešných podnikateľov spolurozhodoval o podpore pre podnikateľské projekty, ktoré tam predvádzali tí súťažiaci), dalo sa už predpokladať, že bude smerovať do politiky. Tak ako u nás tá Mojsejová, i keď on má samozrejme uhladenejšie vystupovanie. O chvíľu budú kandidovať hrdinovia z telenoviel a debilných tv scénok:).
    pavlix avatar 26.10.2013 20:11 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    A už tam se projevoval jako hajzl, ač uhlazený.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    26.10.2013 21:05 to som bola ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    na koho si reagoval, ak ti to nevadí:)
    Grunt avatar 27.10.2013 06:55 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Zkus si zjistit jak vypadá japonská mainstreamová (možná je to fenomén jenom velkých měst, nevím) společnost. Má to z domova. Nějaký Babiš…pche. To je ještě žabař oproti Japoncům.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.10.2013 13:39 hjkgkjhg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    _mílíš_ se, ale v jazyce českém :-D
    25.10.2013 14:11 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    +1
    25.10.2013 17:48 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    1. Na teto debate bylo krasne videt, proc je amoralni samotna existence ceske televize. Je videt jak to dopadne, kdyz se do neceho zacne montovat stat.

    2. Na druhou stranu tam pry nejaky pirat nekoho pobodal. To povazuji za trestuhodne a strasne. Na druhou stranu program piratske strany, ktera si chce privlastnovat vysledky cizi prace a diktovat drzitelum prav zpusob sireni jejich produktu, je take amoralni a trestuhodny, tak se neni cemu divit.
    25.10.2013 19:35 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    LOL, existence CT neni amoralni.

    Prijde mi ironicky, za volic Svobodnych chce aby se stat michal do toho, jake myslenky navzajem sdili soukrome osoby.

    BTW - je pro libertariany kupceni s hlasy v poradku nebo chteji regulaci?
    26.10.2013 00:58 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    LOL, existence CT neni amoralni.

    Ale ano, je.

    Prijde mi ironicky, za volic Svobodnych chce aby se stat michal do toho, jake myslenky navzajem sdili soukrome osoby.

    Wtf? Povazujete hudbu, knihy, filmy, apod. za myslenky? Ja tedy ne.

    BTW - je pro libertariany kupceni s hlasy v poradku nebo chteji regulaci?

    Co je to kupceni s hlasy? Pokud si to definujeme jako situaci, kdy volic voli danou stranu diky tomu, ze od nekoho neco dostal, povazuji to za spatne a odsouzeni hodne, ale tezko to kriminalizovat. Pokud nekdo sve pravo proda za nejakou smesnou castku nebo treba koblihu(:-)), je to jeho osobni vizitka.
    26.10.2013 01:21 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Ale ano, je.

    LOL, neni.

    Wtf? Povazujete hudbu, knihy, filmy, apod. za myslenky? Ja tedy ne.

    V principu jo. Lepsi priklad jsou patenty. Jak se stavi libertariani k patentum?

    Pokud si to definujeme jako situaci, kdy volic voli danou stranu diky tomu, ze od nekoho neco dostal, povazuji to za spatne a odsouzeni hodne, ale tezko to kriminalizovat. Pokud nekdo sve pravo proda za nejakou smesnou castku nebo treba koblihu(:-)), je to jeho osobni vizitka.

    Takze uplaceni volicu bys legalizoval? To ze by parlamentu zasedali zastupci nejvetsich financnich skupin ti prijde ok? Loki, mel by ses nad tvym videnim sveta vazne zamyslet.
    26.10.2013 15:11 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    V principu jo. Lepsi priklad jsou patenty. Jak se stavi libertariani k patentum?

    V principu opravdu ne. Jinak patent povazuji osobne za legitmni zpusob ochrany dusevniho vlastnictvi.

    Takze uplaceni volicu bys legalizoval? To ze by parlamentu zasedali zastupci nejvetsich financnich skupin ti prijde ok? Loki, mel by ses nad tvym videnim sveta vazne zamyslet.

    Ty se zamysli. Socialni davky, progresivni zdaneni, apod. jsou take uplaceni volicu.
    26.10.2013 19:41 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Ty se zamysli. Socialni davky, progresivni zdaneni, apod. jsou take uplaceni volicu.
    Je to trochu podobny, ale neni to to samy. U kupovani hlasu jde o naprosto primocary umysl o poruseni demokratickych principu. Pokud si Svobodni opravdu mysli, ze nakup hlasu by se mel legalizovat, jsou vic mimo nez jsem si myslel.
    26.10.2013 01:31 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Wtf? Povazujete hudbu, knihy, filmy, apod. za myslenky? Ja tedy ne.
    Prectu si knizku, zapamatuju si pribeh (myslenka) a natocim podle toho film. Prijde mi trochu divny, ze by libertarian chtel, aby se do toho sral stat.
    26.10.2013 15:13 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Prectu si knizku, zapamatuju si pribeh (myslenka) a natocim podle toho film. Prijde mi trochu divny, ze by libertarian chtel, aby se do toho sral stat.

    Co je na tom divneho? Tim, co je popsano, jste poskodil puvodniho autora(pripadne drzitele prav). Je zde na miste uvazovat o trestnepravni odpovednosti a posouzeni zpusobene skody. Stat zde vyskytuje jako prvek majici monopol na vyklad prava formou soudu.
    xkucf03 avatar 26.10.2013 15:37 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..

    A co když si přečtu jednu z těch mnoha knih na téma „jak být úspěšný“ a díky tomu zbohatnu nebo se budu mít jinak dobře? Způsobil jsem taky škodu původnímu autorovi?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 26.10.2013 16:58 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Podle mě licence Jak být úspěšný pokrývá možnost zbohatnout (stejně, jako licence Úvod do jazyka Brainfuck pokrývá následné programování; typicky bývají nějak ošetřeny i příklady v té knize uvedené), ale již ne kopírování 1:1 (včetně zfilmování).

    Až potud to vypadá celkem konzistentně. Zajímalo by mě, jak se ale Loki staví k tomu, když k nějaké myšlence přijdu, aniž bych předem byl seznámen s licencí.
    26.10.2013 19:34 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Takze chces regulaci trhu, najednou by nemel byt svobodny?

    A co kartelove dohody? Kdyz se benzinky tajne dohodnou na cenach - nechat to byt, nebo regulovat?
    Jendа avatar 26.10.2013 19:58 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Takze chces regulaci trhu, najednou by nemel byt svobodny?
    To v jeho příspěvku nevidím.
    26.10.2013 20:03 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Chce zakazat prodej produktu, k jehoz vytvoreni byl pouzit cizi napad.
    Jendа avatar 26.10.2013 20:19 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Nejspíš pokud si to zdroj nápadu (předem) nepřál - e.g. nechal mu schválit licenci.
    pavlix avatar 26.10.2013 20:21 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Tedy žádá o zásah státu v oblasti dodržování licencí, ne?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    xkucf03 avatar 26.10.2013 21:03 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..

    Viz #211 ve vedlejší diskusi.

    Licence je smlouva, kterou se dva svobodné subjekty rozhodli uzavřít – stát jim neříká, co mají dělat (např. co vyrábět, co kupovat, prodávat a za kolik), ale jen vytváří to prostředí (kde jedno ze základních pravidel, aby to všechno fungovalo, je: smlouvy se mají dodržovat).

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    pavlix avatar 27.10.2013 00:42 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Všem, kteří operují smluvní volností, doporučuju Kupce benátského. Už Shakespeare dokázal zformulovat, k čemu takové prostředí může vést.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    26.10.2013 21:41 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Ano, ale to je regulace trhu, coz bych od lokiho necekal.
    Jendа avatar 26.10.2013 22:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Vymáhání smluv nepovažuji za regulaci trhu (v minarchistickém, nikoli anarchistickém smyslu). Ty jo?
    26.10.2013 23:14 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Tady ale neni zadna smlouva. Kamarad mi ukaze doubleclick ve windows, ja se inspiruju, udelam vlastni OS s doubleclickem a chci ho prodavat. Socialista loki me to chce zakazat, pritom neporusuju zadnou smlouvu.
    Jendа avatar 26.10.2013 23:17 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    JJ, na to jsem ho upozornil v #56. Předchozí příklad by ale jasnější - film jsi točil podle nějaké knihy, kterou jsi znal (a nejspíš sis ji koupil, včetně odsouhlasení licence).
    26.10.2013 23:50 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Aha, mas pravdu, i kdyz nevim jestli to je opravdu pravne reseny uzavrenim smlouvy pri koupi.
    Jendа avatar 27.10.2013 00:02 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Myslím, že se použije default z autorského zákona - a to je něco jako pouze pro osobní potřebu. A třeba na začátku skoro každé knihy máš „žádná část této publikace nesmí být kopírována, šířena, blablabla“.
    pavlix avatar 27.10.2013 00:42 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Já osobně jsem zatím nikdy licenční smlouvu při koupi knihy nedostal.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jendа avatar 27.10.2013 00:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Default v AZ bych považoval za smlouvu. (obdobně, jako jsem já třeba ještě nikdy nedostal smlouvu při nákupu rohlíků - použije se default)
    pavlix avatar 27.10.2013 10:13 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Default v AZ bych považoval za smlouvu.
    Nesmysl. Smluvu si strany domlouvají (smlouvají), zákon existuje nezávisle na jejich domluvě. To, že z obojího plynou nějaké povinnosti, neznamená, že je to to samé.

    Zákon je mimochodem tím státním zásahem, o kterém se tu mluví, smlouva je tím nástrojem, u kterého stát (ne)zajišťuje plnění v závislosti na zákonu.
    (obdobně, jako jsem já třeba ještě nikdy nedostal smlouvu při nákupu rohlíků - použije se default)
    Při nákupu rohlíků žádné další závazky kupujícího jako vedlejší efekt nevznikají. Když si ten rohlík narveš do řiti, tak tě obchod nemůže žalovat za jeho nesprávné užití.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    25.10.2013 11:08 jekub
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    No teda! Měl jsem za to, že každý slušný člověk (TM) ví, že "sametová revoluce" začala zrušením koncertu VZ.
    25.10.2013 13:14 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    fakt? já myslel, že začala 28. října 1939 ... vlastně ani to ne, spíš 20. 4. 1889 ... ale zase toho by nikdo neposlouchal, nebejt 18.12.1863, tak neměli koho zastřelit ... je to ňáký zašmodrchaný :-)
    25.10.2013 13:17 Tom.š Ze.le.in | skóre: 21 | blog: tz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    No teda! Já zas měl za to že tím že vrátná říkala že zastřelili na demonstraci nějakého studenta - matfyzáka.
    25.10.2013 14:00 Adam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Tak nám zastřelili matfyzáka, paní Müllerová.
    25.10.2013 21:50 Red Eagle
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    :-D
    25.10.2013 14:14 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Agenta STB, pana zifčáka...
    xkucf03 avatar 25.10.2013 18:50 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..

    Jenže BIS se takhle angažovat nebude. Navíc tehdy se staré struktury mohly těšit na rozdávání státního majetku a na politickou moc v novém státě… Tahle perspektiva tu ale teď chybí. Takže příští revoluce/převrat rozhodně sametová nebude.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    26.10.2013 06:16 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Ono by to ani nemělo smysl. Pokud si nezajistíš nějakého velkého sojence typu USA/Čína/Rusko, tak by jsi nepřežil pul roku po revoluci. Takže pokud bude nějaká změna tak musí bejt zatraceně chytrá, tak aby tady nebyl hladomor. Samo jsem pro změnu tohle co se děje je fakt na palici...
    25.10.2013 15:47 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    To je zde obecným nešvarem, že se lidé zajímají jen o to co je tady a teď a ne o to čím kdo byl a čím je teď - zatím co bloudi z národní třídy dnes opět dostávají po tlamě Ludvík Zifčák - vulgo Růžička se opět tuží.
    25.10.2013 17:58 jekub
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    no jo, vrána? vz

    pánové, dýňovýsvátek je asi zajímavější než naše dolby :-)

    Jendа avatar 25.10.2013 16:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Agent avatar 25.10.2013 16:54 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Moje volební kalkulačka: http://2i.cz/3653f2d80b To je dílo...
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    25.10.2013 18:06 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Haha, výkvět :)

    Já měl nahoře Lev Paroubek (pliv!). Taky hrůza, ty kalkulačky jsou skutečně blbé. Napříkald nezohledňují to, jeslti má strana líbivý/vylhaný/populistický program, jestli se dá věřit samotným kandidátům (viz VV - program byl jedna věc, ale pak se to rozpadlo a počínalo si to naprosto chaoticky), jestli to nejsou jenom kariéristi/ambiciózní zmrdi nebo hledači koryt.
    xkucf03 avatar 25.10.2013 18:56 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Strana svobodných občanů

    ČT to posrala. Naopak Seznam.cz/Novinky.cz o Svobodných celkem psal – sice ne tolik, kolik by si zasloužili, ale párkrát na titulní stránce byli – nebyla to taková mediální blokáda.

    BTW: tohle taky budí optimismus: volimsvobodne.cz – vzkazy lidí, kteří je podporují.

    Takže kdo jste ještě nebyli volit, běžte jim dát hlas. Kdo fakt nemůže, ať to hodí aspoň těm Pirátům nebo Bobo.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    25.10.2013 19:38 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana svobodných občanů
    Bobo fakt né propána :).
    xkucf03 avatar 25.10.2013 19:53 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana svobodných občanů
    I Bobo je lepší než ODS/ČSSD/KSČM/TOP09/Bureš
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    25.10.2013 19:56 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana svobodných občanů
    Bobo samotná možná i jo, avšak vazby na Klause né. Sice se od nich zatím trochu distancuje, ale kdyby byli úspěšní, tak se Vašek rád do politického dění vrátí. Klidně příští i volby.
    25.10.2013 19:58 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana svobodných občanů

    *Klidně i přístí volby

    25.10.2013 20:39 AMD Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana svobodných občanů
    To musela ale být krutá rána, že guru Vašek Klaus nakonec dal přednost Bobině před SSo. Nu což, to se stává, chybí nějaký výraznější fírer typu Haidera, ta Bobina je asi údernější :-)
    xkucf03 avatar 25.10.2013 21:00 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana svobodných občanů

    Z čeho tak soudíš? Že jsem ji dal až na třetí místo za Piráty?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    25.10.2013 21:09 AMD Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana svobodných občanů
    Soudim tak podle přestupu Vaška, tedy podle jeho jednání :). Nebo se snad pletu, že ted Venca táhne s Bobinou?
    25.10.2013 20:35 AMD Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana svobodných občanů
    Takže kdo jste ještě nebyli volit, běžte jim dát hlas.
    
Prosimtě než už toho, Machu. Už aby bylo po volbách a ti eidosové zase zalezou do boudy a zbyde jen koki a ty. Zase bude nula celá nula hovno, i když není vyloučeno, že se bude atakovat hranice jednoho procenta :-). Ještě jsem si vzpomněl, že tady byl i před minulými volbami nějaký ferda, co zde blogoval o vodním sevříku a na akvárku měl nělepku SSo s tou rohatou ovcí, ten se nějak už neobjevil a přitom je teďkon nejpříhodnější čas :D. 


    Rozumím tomu rozhořčení, že jste nemohli vidět v TV debatě svého fírera, a taky to považuji za celkem nepovedené rozhodnutí. Ale zase jsem povšiml, že ten Pepek Vyskoč se objevoval i dost často v nějakých těch Politických spektrech na ČT. Sice to nebylo v předvolebním období, ale několikrát jsem ho tam viděl. Takže zas až za 3-4 roky, zatím si můžeš odskočit do Somalilandu na stáž a ověřit si v praxi, jak funguje modelový stát SS v praxi :-D

    xkucf03 avatar 25.10.2013 20:59 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana svobodných občanů
    Hele, přijď na nějaký sraz nebo konferenci, fakt bych tě rád viděl naživo :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    25.10.2013 21:02 AMD Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana svobodných občanů
    Na konferenci SSo? :-)
    25.10.2013 21:24 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana svobodných občanů
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Vulgární

    Zobrazit komentář
    25.10.2013 21:48 Red Eagle
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana svobodných občanů
    a tebe, čoklíku, v zájmu zabránění další reprodukce vykastrujem a pak utratíme
    25.10.2013 21:47 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana svobodných občanů
    Kdo fakt nemůže, ať to hodí aspoň těm Pirátům nebo Bobo.
    No to si asi děláte pr... Jako pirátu tu pochopím, i když nesouhlasím. Ale Bobošíkovou? Profesionální karieéristku co kandiduje na všechno? I za komanče? Teď se jenom úlisně lísá ke Klausovi, protože si myslí, že na tom ještě může vytřískat nějaké body od důvšřivých lidí. A ty ostatní "potůčky", co se jim do té žumpy stekly, tam je to úplně to samé. Slizouni nebo ztroskotanci (Šťastný je třeba oboje), občas i fašoun.

    Vůbec nechápu Doktora (Jih 2012), že to s tou verbeží dal dohromady, to zapotřebí neměl.
    25.10.2013 19:42 rudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Tahle videa jsou za vsechny komentare. Financovani necoho takoveho jako je Ceska televize nebo rozhlas je jako kupovat nekomu hul se kterou vas pak bude mlatit. Tak trochu masochismus.
    Hnus :(
    gtz avatar 25.10.2013 19:51 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Losnu nebo Mažnáka?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    25.10.2013 19:53 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    ale třeba Bahňáka ...
    26.10.2013 16:09 pyc0
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Za jak dlouho na tohle zapomenete, sulini ? Hlavne nezapomente vcas zaplatit koncesionarske poplatky :-(

    Byli jste dneska volit ? Odevzdali jste svuj hlas a tim o nej na ctyri roky prisli a zase drzeli hubu ? Jaky to je pocit sverit moc a nemalou cast vysledku vasi prace nekomu, aby si mohl pohodlne zit ? Uz je slyset rezonance tech dutych hlav ?

    Btw. celkem by me zajimalo, jak nekdo muze verit, ztotoznovat se a identifikovat s tou anonymni vetsinou ? Pricemz pri osobnim setkani by velmi pravdepodobne doslo k velkemu rozcarovani a velkemu nesouladu s moralnim a hodnotovym zebricekem. Clovek je tvor inteligentni a casto i moudry, ale lidi je jen banda hlupaku. Abych volne parafrazoval p. Wericha.

    Pan Bartos je kolik a ma to v hlave celkem srovnany a jeho uprimnost "abych uz nemusel chodit do prace" me dojima. Bohuzel u Piratu, a nejen u nich, je takovych osobnosti pomalu, zase se za nima vlece stado cernych pasazeru. Kdyz uz nic jineho, tak rozredit a zkomplikovat ten soucasny system bude jenom dobre, pokud uspeji.

    26.10.2013 16:15 A
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Piráti sa mali so Slobodnými pred voľbami spojiť a vytvoriť spoločnú predvolebnú koalíciu a nazvať ju napr. Slobodní piráti a spojiť programy.

    Dve výhody:
    - mohli sa dostať do parlamentu
    - ak by sa nedostali tak by mali za percentá peniaze a tie si mohli medzi sebou rozdeliť na polovicu


    Ale tak im treba, keď ich rozmýšľanie tak bolí....
    xkucf03 avatar 26.10.2013 18:14 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..

    Příspěvek dostanou tak jako tak – viz Proplácení hlasů

    Politické straně, politickému hnutí nebo koalici, která ve volbách do Poslanecké sněmovny získala nejméně 1,5 % z celkového počtu platných hlasů, bude za každý odevzdaný hlas ze státního rozpočtu uhrazeno 100 Kč (§ 85 zákona č. 247/1995 Sb., o volbách do Parlamentu České republiky a o změně a doplnění některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů).

    Účelovému spojování stran před volbami nefandím – ty programy a myšlenky jsou dost odlišné, každá strana dělá dost práce, ale dělá to po svém, tímhle ty se to ztratilo… zavání to taky snahou dostat se do parlamentu za každou cenu. Nevím jak Piráti, ale Svobodní chtějí vybudovat silnou a stabilní politickou stranu – nikoli volební projekt typu VV/ANO na jedno použití.

    Je to běh na dlouhou trať a byla by škoda kvůli krátkodobému úspěchu přijít o svoji identitu (a o voliče v dalších volbách).

    P.S. a taky nejde o to „dostat se do parlamentu“ – tahle meta je celkem na nic – důležité je, prosadit tam (alespoň některé) body svého programu. A k tomu je potřeba větší zastoupení než 5% – i kdyby obě strany měly 5 %, pořád je to málo.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    xkucf03 avatar 26.10.2013 18:19 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..

    BTW: v Praze mají Svobodní 3,73 % a to stále spousta lidí neví, že tahle strana vůbec existuje. Takže si myslím, že potenciál do budoucna je hodně velký. Problém není v tom, že by bylo málo lidí, kteří s nimi souhlasí – problém je v tom, že se k těm lidem zpráva o existenci této strany (nebo té pirátské) skrze média vůbec nedostala.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 26.10.2013 18:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Já bych řekl, že zrovna o ČPS už snad ví z cílové skupiny všichni.
    xkucf03 avatar 26.10.2013 18:51 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..

    Tak to je pak ale dost špatný volební výsledek.

    Tady se ukazuje, co jsem té straně vyčítal už na začátku – je příliš úzce zaměřená. Jasně, pro nás je IT pomalu střed vesmíru, ale spousta lidí to tak nemá a je potřeba si přiznat, že je to jen jeden z mnoha oborů a jen zlomek z toho, co by měl politik řešit. Pak se k tomu nabalí další témata, aby je tada volilo víc lidí a rozšířila se cílová skupina, nebo se ten politik prostě najednou musí vyjádřit i k ne-IT otázkám… a je z toho takový divný slepenec myšlenek.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    26.10.2013 20:16 :)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    napr. ku mne sa správa o existencii tých strán dostala prostrednctvom abc linuxu:), ja ale nie som český volič
    Jasně, pro nás je IT pomalu střed vesmíru, ale spousta lidí to tak nemá a je potřeba si přiznat, že je to jen jeden z mnoha oborů a jen zlomek z toho, co by měl
    A toto je múdra poznámka... ja keď som čítala dnes ten program Svobodných, môj dojem bol, že ide o skupinu uzavretú do seba, ktorá príliš nevníma okolitý svet. Okrem toho bol strašne ukecaný - zhluk všeijakých nesúrodých nápadov z nejakej búrky mozgov:). Ale bola by som zvedavá, ako by vyzeralo vládnutie v ČR, keby tí Piráti a Slobodní vyhrali.

    Pamätám si nadšenie pre Sulíkovu SaS na Slovensku alebo OĽaNO. Prispeli k poltickému folklóru. Ale inak nič. Hej, a ešte http://www.cas.sk/clanok/259661/utok-poslanca-hlinu-na-smeraka-martvona-chytil-ho-pod-krk-a-roztrhol-mu-oblek.html s týmto je trochu sranda.
    okbob avatar 27.10.2013 10:03 okbob | skóre: 30 | blog: systemakuv_blog | Benešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    Tady nejde o politiku, ale o propagaci určitého dogma (svobodní) nebo životního stylu (piráti), případně osoby (Cibulka, pravý blok). Volby kamkoliv je šance na propagaci ideí, které jsou pro většinu populace absolutně nezajímavé - a samostatnost malých stran (spolků) je zase jedinou možností, jak definovat své vlastní lídry a vykopnout je někam výše. Okultní a tajné spolky byly odjakživa - tohle je jejich moderní podoba - "víme něco, co ostatní nevědí nebo nebo odmítají pochopit (nebo nemohou pochopit), ale je to klíč ke štěstí, bohatství, ráji, ..."
    14.12.2014 03:03 KRONX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle nějak začínala sametová revoluce ..
    A co bylo skutečně na samet. revoluci sametového ? NIC !!! Šlo jen o svázanost strachem , který byl vybudován režimem a proto si ke zjevnému odporu troufl jen málokdo a zůstalo v podstatě jen u pokřikování na ulici a shromažďování se . Aby se omluvil onen strach , začalo se tomu říkat "Sametová" , ale je to jen lež a nic víc . Řešení ale není ve změně režimu , to dnes všichni ví a je fuk zda se to bude jmenovat komunismus , nebo demokracie , či úplně jinak , protože to Zlo je v každém člověku a tam to vždy začíná . Takže problém není v žádném názvu společenského řádu , v žádném politickém uskupení , ale v člověku a v jeho srdci , které vždy inklinuje ke zlu - k prospěchářství , k zlodějně , k sobectví atd. Zde je ten problém a je jedno zda se režim bude jmenovat tak , či onak , protože výsledek bude vždy stejný - protože to máme všichni ve svém srdci !!!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.